Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pudy, body, úplatky

Bezohlední opilí řidiči ve starých herkách se řítí po silnicích, bourají, zabíjejí a zkorumpovaná policie s liknavými úřady je nechávají v klidu... V tak obludné podobě se můžeme spatřit ve vypouklém zrcadle. Co s tím? Silnice se jen tak rychle nespraví, stará auta hned nevymění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Babul

Pokračování Paní Bendové
po druhé doživotní zákaz řízení a pokuta do 250.000,- Kč. Sportovci za doping mají stejné postihy, jsou s tím srozumnění a pokles přistižených je značný. Alkohol s dopravní nehodou - 5 let zákaz řízení plus trest za následky nehody přiměřeně ke shora uvedeným sazbám. Námětů je ještě mnoho. Ale také jsem se doslechl, že chybí tzv. politická vůle a že i návrhy pana ministra Šimonovského se pohybují v oblasti utopie. Takže vím, že moje pracovní místo ještě dlouho zrušeno nebude. Těším se na vás, změřím a vyfotím vám to s vlídností mě vlastní... 
0/0
21.9.2003 12:40

Babul

Paní Bendové
Vážená paní, ve svém článku jste použila slov "zkorumpovaná policie".  Máte vy nějakou osobní zkušenost s touto zkorumpovanou policií? Já pracuji už více než 10 let na dopravních nehodách, tedy u dopravní služby a ještě mě nikdo neuplácel, ani se o to nepokusil. Sám jsem za tuto dobu snížil průměrnou rychlost své přepravy z 90 na 50-60 km v hod. a taky se všude dostanu. Při každé službě totiž vidím, co naši řidiči i řidičky dokážou a jsou to mnohdy věci, nad kterými zůstává rozum stát. Všem těm závodníkům, těm, co nacouvali víc, než jsem já najezdil za celý život, jak se občas dozvím, bych přál vidět některé následky a hlavně ty protažené obličeje po nehodě. A nejčastější  příčinou dopravních nehod není způsob jízdy, jak se snaží namluvit vedoucí představitelé rezortu, ale rychlost a nedání přednosti. Je to pouze statistická záležitost a hra se slovíčky, protože každá statistika je přesný souhrn nepřesných čísel a tato čísla dodávají jenom lidé. Také jsem za ta léta pochopil, že lék na toto silniční šílenství je jediný - tvrdá represe. Naši páni jezdí na drahé zahraniční stáže, tak by se tam měli poučit a aplikovat jejich zkušenosti k nám. Vstupujeme do Evropy, tak aby nás jejich postihy nepřekvapily. Proto navrhuji: naprosto zrušit placení pokut z ruky do ruky policii na silnici. Uložené pokuty tvrdě vymáhat a to i exekucí majetku. Zvýšit sazby a to pokuta za dopravní přestupek na místě až 10.000,- Kč, u správního orgánu od 10.000,- výše, za dopravní nehodu až 20.000,- na místě, u správního orgánu od 20.000,-, horní hranice až 100.000,- Kč. Zrušit sazebníky a nebo je tedy přesně specifikovat. Dopravní nehody, kde dojde pouze k hmotné škodě, řešit buď přes pojišťovnu nebo na místě pokutou do 20.000,- Kč. Dopravní nehodu se zraněním přesně specifikovat, kdy se jedná o přestupek nebo trestný čin, tato praxe je všude různá!!! Alkohol za volantem bez dopravní nehody - poprvé 2 roky zákaz řízení (ne méně) a pokuta do 50.000,-
0/0
21.9.2003 12:30

Novák30

Typická
zpráva bulváru, připomínající tv NOVA. " Nákladní automobil narazil do zastavky autobusu. Nikdo nebyl zraněn, ale kdyby na zastávce seděl děda Voráček a čekaly tam děti  na autobus, následky by byly nedozírné !¨" Místo odborného posouzení všech aspektů připravovaného zákona, je potřeba čtenáře postrašit zkorumpovanou policii a dokonce už předem stanovit taxu za úplatky.   Pomalu bych v tom viděl návod na trestný čin. Jsou novináři a "novináři", přičemž soudný čtenář sám vidí, kam patří autorka článku. Hlavně je potřeba za ty prachy napsat cokoliv, že ?
0/0
21.9.2003 9:59

Arne_F

Trefa
Takhle pěkně už dlouho nikdo zpravodajství TV N@VA neokomentoval. Padne a sluší... :)))
0/0
22.9.2003 18:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.