Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Marvanová bude kojit ve sněmovně

Poslankyně Hana Marvanová, která v úterý porodila třetího syna Andreje, má už připravené podmínky pro to, aby záhy skloubila roli matky a političky. Poslanecká sněmovna jí vyšla vstříc a zřídila místnost, kde si bude moci politička miminko přebalit a nakojit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Horník Kdojevíc

Vo co go slečně Marvanové?
Připravuje se Zákon o rodině; co nám do něj slečně Marvanová zapracuje se svými 3 nemanželskými dětmi? Bude vyžírat tento stát a pobírat podporu jako svobodná matka? Bude tato slečna chlastat na svém výborně placeném pracovišti tak, jako její kolegové? Bude slečna Marvanová vydírat dalšími požadavky na nadstandardní péči?
 
Jaký vzkaz nám slečna Marvanová dává: vdávat se nebo nevdávat? Co nám tato slečna řekne o instituci manželství?
 
 
0/0
19.9.2003 13:44

bombak

Re:
Vo co go slečně Marvanové? O nic. Na nic si přece neztěžuje. Problém jak vidno z příspěvků mají ti, kteří nechápou, že se paní Marvanová nemusí celému národu zpovídat z toho, proč se nevdala, proč má 3 děti, s kým je má, jména jejich otců apod. Proč tě pobuřuje, že není vdaná?
A co nám vzkazuje? Že jí náš názor na její SOUKROMÍ nezajímá. A já s tím plně souhlasím.
0/0
19.9.2003 14:25

GhorX

K věci
Ano, tato dáma už otřásla sněmovnou několikát. Dovolila si například mít vlastní názor tam, kde slovutní mužové cudně klopili zraky. Dovolila si existovat jako normální člověk, dokonce i sexuálně, i když věděla, že novináři a dělnickorolnická strana to nebude respektovat. Dovolila si odmítnout politickou zodpovědnost za stranu, ve které nedokázala eliminovat zkorumovaná hovada typu Kalousek. Nyní si dovoluje pro vážnost své funkce požádat o prostory pro péči o své dítě. V médiích se dají předpokládat "kritické pohledy" ze strany MFDnes (zneužití prostor, techniky apod.) a nejméně jeden výstřik fekálií slintala Komárka.
0/0
18.9.2003 20:53

dvoudenni kefir

Re:
ach jo...
celej den  jsme se tu obesli bez toho, aby nekdo do tohoto tematu zatahoval politiku a bez toho, abychom si navzajem nadavali komousu... pocitam, ze jak se setmelo, tak to zacne... jdu spat, nekazit si ten dobry dojem...
0/0
18.9.2003 21:29

franta mottl

Re:
zde s tebou uplne nesouhlasim, protoze to tema je alespon v tom politicke, ze politika musi spolecnost vest a nastavit takove podminky, aby nejaka marvanova nebyla medialni hvezda, kdyz ma kazde dite s nekym jinym. Samozrejme ho nema co tahat do prace, jestlize chtela pracovat a soucasne kojit, tak at to dela u soukromeho majitele, kdyz ji to bude trpet, za me penize (dane) si to nepreji.
0/0
18.9.2003 22:12

eunuch1

UNICEF - Cesi tyraji sve deti, viz clanek pod "Domaci"
No vidite, tak jsme zase v necem "spicka". Cim to asi je? Ze by tim, ze nemame kulturu chuv, ktere by neurotickym rodicum s detmi pomohly???? :-) :-)
0/0
18.9.2003 19:52

dvoudenni kefir

vratme se zase k tematu!
 
tema je marvanova bude kojit ve snemovne. dostane na to extra-mistnost s pocitacem... (na co pocitac? ze by byl absolutne nutny ke kojeni?)
nebylo psano, jestli bude i prebalovat ve snemovne. ale asi bude, v te same mistnosti...
otazka je, je to spravne, kdyz politicka taha sve nekolikadenni, tydenni, mesicni decko do prace??? je to spravny priklad mladezi? ja tvrdim ze ne... v nekterych budoucich maminkach se vyvine pocit, ze takoveto chovani je "normal", a ze to diteti neuskodi. opak je pravdou, staci se zeptat jakehokoliv doktora, kdyz uz vam nestaci prohlaseni lidi se zkusenosti s vychovou deti, a musite mit odpoved od nekoho, kdo to studoval...
mit na starosti dite, to neni jenom obcas nakrmit a prebalit, pak ho odlozit a venovat se svym zajmum... dite se neda vypnout jako panenka - chodicka. dite ma pravo mit matku co se o nej stara, ne zedrenou zenskou, co rano maka do prace, decko nekde uskladni, vecer si ho zase vyzvedne a doma ho honem polozi spat, aby parchant neotravoval, protoze ona je unavena...
lidi typu marvanova vytvari ve spolecnosti dojem, ze je uplne normalni mit deti a vedle toho jeste makat. kdo odmitne jit po sestinedeli zpatky do prace, je povazovan za polointeligentni slepici, co je lina jit delat... skoda... skoda pro ty deti, co jsou presouvany sem a tam, co kazdemu vadi a co obtezuji
0/0
18.9.2003 16:57

eunuch1

Re:
hele, treba v Anglii ma zena materskou pouze 3 mesice a pak bud zustane doma, nebo musi nastoupit do prace, kde ma kazde 2 hodiny 20 minut na kojeni...
0/0
18.9.2003 17:02

chamomil

Re:
měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou měla byste si každých 20 minut omývat paže a obličej ledovou vodou
0/0
18.9.2003 17:54

dvoudenni kefir

Re:
to je tedy pekna hruza... to kazda musi to svoje decko tahat s sebou do prace!!! ne ve vsech povolanich to jde... takova pradlena to zvladne, ale ridicka autobusu...
0/0
18.9.2003 19:43

franta mottl

Re:
kefire, mas absolutne pravdu. Spolecnost by konecne mela zacit poradne odmenovat tu praci zen, ktere se staraji o deti. Je to presne tak jak rikas, kdyz se nejaka zena rozhodne, ze zustane s ditetem doma, tak je povazovana skoro za asocialni. Muj navrh je, ze zena by do 3 let ditete dostavala 8 tisic cistyho mesicne a bylo by rada problemu vyresena. Jeste bychom na tom jako spolecnost vydelali.
0/0
18.9.2003 22:06

jam007

to eunuch1
Kdyz uz se ohanite historii, je treba zminit, ze jeste nekolika malo sty lety byl u deti dost velky odpad, na Valassku se rikalo je lepsi mit 10deti nez 6 pac 4 stejne umrou. Pravek? Prumerny vek 15 let. Mezopotamie? deti jako pracovni sila. Jesle a skolky za komunismu? Ja jsem to zazil, a jeste dnes mam z toho nocni mury, kdyz me mati budila v 5:00 abysme to na 6:00 stihli do skolky. Do parlamentu se asi tak brzo nevstava, ale zase si tam to dite vypestuje pozitivni pristup k alkoholu a k blbum- nikdi jinej se tam totiz nevyskytuje (sorry, uklizecky asi vyrazne prevysuji prumer IQ snemovny, ale s tema se super matka Marvanova a jeji ratolest asi nepotkaji). 
0/0
18.9.2003 13:27

eunuch1

Re:
Naprosto souhlasim. Jak uz jsem se pochlubila, moje disertacni prace se tykala Indianu, ale pochopitelne jsem se musela zajimat o dejiny jako celkove. A proto se privadi k silenstvi kecy jako "stare dobre casy". Ja jjsem rada, ze ziju ted, ze kdyz jdu po Parizi, a nekdo mi na hlavu vyleje nocnik (normalni situace jeste na konci 18. stoleti), muzu si alespon "stezovat". A jako zena jsem obzvlast rada, ze ziju v dnesni dobe.....
Pry stary dobry casi pro deti......... jeste v 19. stoleti v Anglii makaly deti v tovarnach 12. hodin denne!!!!!  (viz vsem dostupna publikace Illustrated History of Great Britain). V nekterych zemich tak makaji odnes - a ne zas tak daleko, pokud jste nekdo cetl posledni vydani National Geografic, v Italii pracuji deti pristehovalcu za jidlo v textilnich tovarnach. Nechci tady rozpoutat debatu na tema : tak kdyz se to panum pristehovalcum nelibi, at se zase vrati", ale deti by za rozhodnuti rodicu nemeli byt trestany....
0/0
18.9.2003 13:39

jam007

Re:
No prave, proc by malej Marvan (pokud se tak menuje) mel byt trestan za to, ze jeho potrhla matka misto prochazek s kocarkem a povidani si s ditetem musi drepet ve snemovne a zvedat pazouru (jak uz tady zaznelo). Kdyz auto tak moskvice kdyz kopat tak do p.....
0/0
18.9.2003 13:48

chamomil

Re:
míra Vašich pravopisných chyb je již neúnosná omluvou budiž, že jste pravděpodobně indiánka míra Vašich pravopisných chyb je již neúnosná omluvou budiž, že jste pravděpodobně indiánka míra Vašich pravopisných chyb je již neúnosná omluvou budiž, že jste pravděpodobně indiánka míra Vašich pravopisných chyb je již neúnosná omluvou budiž, že jste pravděpodobně indiánka
0/0
18.9.2003 14:11

eunuch1

Re:
Tak moje prispevky nectete ja vas nenutim. Vysvetlovala jsem, ze pisu na klavesnici se smazanymi  a zablokovanymi pismeny. Ale alespon pisu, a k veci, coz se o vas, hermanku, rict neda.
0/0
18.9.2003 14:28

chamomil

Re:
 
Naprosto souhlasim. Jak uz jsem se pochlubila, moje disertacni prace se tykala Indianu, ale pochopitelne jsem se musela zajimat o dejiny jako celkove. A proto se privadi k silenstvi kecy jako "stare dobre casy". Ja jjsem rada, ze ziju ted, ze kdyz jdu po Parizi, a nekdo mi na hlavu vyleje nocnik (normalni situace jeste na konci 18. stoleti), muzu si alespon "stezovat". A jako zena jsem obzvlast rada, ze ziju v dnesni dobe.....
Pry stary dobry casi pro deti......... jeste v 19. stoleti v Anglii makaly deti v tovarnach 12. hodin denne!!!!!  (viz vsem dostupna publikace Illustrated History of Great Britain). V nekterych zemich tak makaji odnes - a ne zas tak daleko, pokud jste nekdo cetl posledni vydani National Geografic, v Italii pracuji deti pristehovalcu za jidlo v textilnich tovarnach. Nechci tady rozpoutat debatu na tema : tak kdyz se to panum pristehovalcum nelibi, at se zase vrati", ale deti by za rozhodnuti rodicu nemeli byt trestany....
0/0
18.9.2003 16:56

eunuch1

Re:
Ano? Chytrej hermanek, umi okopirovat texticek!!!!!!!
0/0
18.9.2003 17:04

eunuch1

RE: stary dobre zazity system
Ten vas stray, dobre zazity system, kdy se matka stara o dite NIKDY NEFUNGOVAL!!!!!!!  V praveku byly radi, ze vubec prezili a rozhodne si s ditetem matky nehraly. Nefungoval pojem "rodina", byla pouze tlupa a nejdulezitejsi bylo, aby tlupa prezila. dedi se vychovavali kolektivne, pokud to vychova byla a vsechny patrily vsem. Nechaly dite doma v jeskyni s jednou z zen, nebo ho privazaly na zada a sup sbirat korinky a bobule. Ve starem Egypte, Recku, Rime, Mezopotamii, ve stredoveku..... nikdy nemely matky na dite cas - but pracovaly na polich nebo mely chuvy. Chudi lide meli deti treba 12, nesnazte se mi namluvit, ze se o ne matka starala, kdyz ve vsech filmech pro pametniky (napr Babicka) je nadherne videt jak roli CHUVY plni NEJSTARSI DCERA, ktera jedina mela na mladsi sourozence cas, dokud se sama nevdala anemela svych 12 deti....Za komunismu byly jesle a skolky. Az ted, v poslednich desetileti, maji matky cas a moznost s detmi byt. Muzeme se bavit o tom, do jake miry je lepsi pro dite a matku kdyz s nim matka je cely den, ale neohanejte se "starym dobrym systemem"! NIKDY NEEXISTOVAL!!!
0/0
18.9.2003 12:04

chamomil

Re:
jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit
0/0
18.9.2003 12:32

bombak

Re:
jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit jste nemocen musíte se léčit
0/0
18.9.2003 12:35

eunuch1

Re:
Poku je to reakce na moje prispevky, piste prosim " jste nemocnA." Jsem zena. Pokud ne, omlouvam se.
0/0
18.9.2003 12:37

brunic

Re:
pokud nevite,jestli jste zena nebo ne-nic se nedeje...za to se prece nemusite vomlouvat...
0/0
18.9.2003 12:41

amia

Re:
Jen klid Penelopko, všimni si, že všichni odpůrci rozhodnutí Marvanové, jsou muži. A všichni tak dobře ví, co je to být MATKOU.
To by mě pánové fakt zajímalo, co byste tady psali poté, co byste byli místo žen zavření doma tři a více let s malými dětmi. Matka je sice jen jedna, ale když rodina funguje normálně, tak by měl být otec pro děti snad stejně důležitý nebo ne?
0/0
18.9.2003 13:41

eunuch1

Re:
To jsem si myslela taky, ale bohuzel jsem behem prvniho tehotenstvi propadla odborne literature o vyvojove psychologii.......  a tam popisuji (autorky-zeny) takove male, nedulezite jevy, podrobne reflexum, jako ze si vetsina zen - i nematek- automaticky jakekoliv male dite pri chovani poklada na levou ruku - aby slyselo tlukot srdce....  a muzi tento reflex tusim nemaji.......   ja pevne verim tomu, ze muzi i zeny maji svou nezamenitelnou roli ve vztahu k detem danou od prirody , ale take verim,  ze neni nepostradatelna. Paulova matka byla vdova, vyrustal bez otce a je z nej normalni clovek. Nasi sousede jsou gay a pred 7 lety adoptovali cisnskou holcicku, ktera je naprosto v poradku, strasne rada se stara o naseho 2 leteho syna, nepozorujeme na ni nijake patologicke zmeny ve vztahu k chlapcum, nebo k divkam. Nemuzeme se ohanet ani starymi dobrymi casy, ani "prirodou", protoze od prirody jsme se prilis vzdalili. A to nemusi byt pouze spatne - napriklad telesne ci psychicky postizeni lide by v "prirodni" spolecnosti neprezili a ve Sparte by je zabili uz jako mimina. A stejni lide v nasi spolecnosti se muzou stat velmi uspesnymi.
0/0
18.9.2003 13:56

jam007

Re:
To zni, jako by byt MATKOU bylo neco hrozneho a za trest !!!. Ja jsem byl se synem doma dost dlouho, (moment ....podivam se......jo, jsem muz) a pokud by moje zena vydelala dost, aby nas vsechny uzivila, byl bych doma furt. Tim nechci rozpoutat debatu o diskriminaci zen co se tyce platu, u nas ( v rodine) to proste tak neni. Jo, akorat kojit jsem se nenaucil, ale kdybych to nahodou umel, nechodil bych to delat do (poslanecke) hospody.
0/0
18.9.2003 14:26

eunuch1

Re:
To je presne, o cem mluvim..... to s tim kojenim a role muzu a zen. Byt MAKOU JE NADHERNE. Ale vychutnavam si to prave proto, ze jsem se nestala OTROKEM svych deti.  Ja jsem rada, ze jsem zena a ze se ode mne tak trochu ocekava, ze s detmi budu doma, nemenila bych.
0/0
18.9.2003 14:31

jam007

Re:
Just FMI, co to je "byt otrokem svych deti"?
0/0
18.9.2003 14:59

eunuch1

Re:
OTROKEM svych deti podle me znamena zamerit svuj zivot pouze na ne. Podivejte se na ceske babicky - ty jsou podle me otrokynemi svych vnuku a vnucek. Ochotny pro ne udelat cokoliv, i jit do duchodu. Byt vzdy k dispozici, pokud jsou pozadany o pohlidani deti. Daleko vic se mi opravdu libi francouzsky model babicek - zretelne sve vnuky a vnucky miluji, ale maji jste svuj zivot, duchod, na ktery se docela tesily - cestuji, venuji se svym konickum. Maji svoji dustojnost.
Napr. moje mamka byla "otrokyni svych deti". Bratr se narodil, kdyz ji bylo 18 let, ja se narodila o 3 roky pozdeji. Cely svuj zivot zamerila na peci o nas, pomalu poztracela kamaradky, protoze nas nechtela nikomu "dat na hlidani" a nemohla s nimi chodit do kina... a za 18 let bratr odjel studovat do Prahy a za 3 roky po nem ja do Londyna a moje mamka si uvedomila, ze nema pro co zit. S tatou ztratila vicemene kontakt v den, kdy se narodil muj bratr, a i kdyz spolu stale ziji, nemaji si co rict,  a zjisili, ze o sobe nic nevi.. a me je krajne neprijemne, kdyz vidim, jak mamka ozije o 30 let, kdyz k ni prijedeme na navstevu. A zbytek roku sedi a kouka na televizi......  tak to je podle me otrok deti.
0/0
18.9.2003 16:36

jam007

Re:
Jo, to souhlas. Ale trochu se bojim, ze tyhle lidi jsou otroky samy sebe, a to jeste nez se ty deti narodi.Taky to mam v rodine.
0/0
18.9.2003 16:42

eunuch1

Re:
TAKY TO MATE V RODINE....  HURA!!!!
Nechcete na kafe?????  Me tim moje mamka deptala desitky let, a dokazala ve me vypestovat komplex viny. Nechci, aby to vypadalo, ze ji nemam rada, ale kazdy clovek zacne byt otravny, kdyz ceka na vase zavolani jak pes..... Mam mamku strasne rada, ale tim, jak mi davala najevo, ze pro ni zivot skoncit okamzikem, kdy jsme s bratrem odstehovali, me spis znechutila. A ty kazdorocni place kolem vanoc!!!!
0/0
18.9.2003 16:51

jam007

Re:
Ja zas az tak postizeny nejsem, mam akorat takovou sestru. Co ta se nam napredhazovala, jaka je vzorbna matka, z deti si udelala vykladni skrin, a ted sedi doma jako naaana a plive kolem sebe jedy. Na kafe bych si zasel, ale do Paryza to mam nejakych 400 km, trochu z ruky...... .
0/0
18.9.2003 17:04

eunuch1

Re:
Skoda.......  Pozdravuju sestru!!!!
0/0
18.9.2003 17:06

jam007

Re:
K sestre do cech to mam 1400 km, panbuh zaplat. V mem pripade lask ak rodine roste se ctvercem vzdalenosti.
0/0
18.9.2003 18:28

eunuch1

Re:
Skoda jen, ze nekoji primo pri hlasovani. Aby tak Grosse vzrusily sekundarni pohlavni znaky pani Marvanove...........
0/0
18.9.2003 14:37

amia

Re:
Já jsem tu MATKU vůbec nemyslela jako trest! Naopak. Jenom mě dostalo, jak tady všichni pánové zaníceně hovoří o něčem, co vůbec neznají. A před Vámi hluboce smekám (pakliže jste nebyl doma z lennosti a děti permanentně neřvaly hladem :-)))
0/0
18.9.2003 15:32

jam007

Re:
Tim "vsichni panove" co to "vubecneznaji" mate na mysli i toho pediatra zmineneho v clanku? Smekat netreba, jen tehdy byla takova situace, ze manzelka mela studijni povinnosti, ktere byly zavaznejsi nez moje,a vzhledem k tomu ze jsem mel individualni studijni plan, mohl jsem si dovolit byt doma se synem a do skoly chodit jen velmi sporadicky. Syn samozrejme hlady rval, ale to dela doted, a to je mu 14 let. Proto me strasne medi vylevy matek, jak jsou zaprazene v domacnosti, unavene a tak. Z vlastni zkusenosti vim ze se daji v pohode stihat deti, uklid, vareni, k tomu jsem jeste studoval a delal fusky na pecku
0/0
18.9.2003 15:46

amia

Re:
No vidíte sám, když se to dá všechno tak pěkně stihnout, tak proč by u dítěte nemohla Marvanová v klidu hlasovat?
0/0
18.9.2003 15:57

jam007

Re:
Pokud by hlasovala z domu (coz by zabralo asi 3.5 minuty tydne) nemam problem. Ale takhle mi to prijde, jako bych si sebou bral dite do hospody, tak ho na par hodin odevzdal hospodskymu, a v te dobe u piva probiral fotbal. Coz BTW by asi byla smysluplnejsi cinnost nez to co se deje v parlamentu.
0/0
18.9.2003 16:18

dvoudenni kefir

Re:
sorry, ale to, ze se vsechno da stihnout povazuji jaksi za pohadku... no, ono mozna zalezi na tom, CO varis, KOLIK mistnosti mas uklidit, atd... studentsky pokoj na ubytovne je asi uklizen rychleji nez rodinny domek, kde je zahrada a tudiz i bordel na dvorku...
se svou zenskou bych nemenil
jinak s tebou souhlasim, ze zenske nemaji vzdycky pravdu, hlavne ne ta jedna, co kousek navrchu kritizuje, ze panove kecaji o necem, o cem nemaji paru: chvili jsem polemizoval s nekym, kdo si rikal monika-X a tvrdil, ze je zenska. a ta tvrdila, ze maminky na materske se tlucou nudou a musi chudinky lustit krizovky a lakovat si nehty... a ze at radsi jdou do prace, to je lepsi pro deti... jo, chudinka... ta ma tedy prehled...
0/0
18.9.2003 16:24

jam007

Re:
Jo, souhlas, tehdy jsme meli 2+ 1 v panelaku, jako studenti skoro zadnej nabytek a kramy, ktery se musi furt uklizet. Tedka v baraku bych to nestihal ani nahodou. Zase na druhou stranu si dovoluji tvrdit, ze chlap si dokaze vsechno lip zorganizovat a venovat se dulezitym vecem. Nechci to generalizovat, ale vetsina zen co znam tohle proste neumi. A ze to nebyla prdel, to je fakt. Treba jsem si musel zvyknout velice brzo vstavat, abych si uvaril, nez se malej vzbudi, a chodit pozde spat, abych se ucil a pracoval, kdyz malej uz spi. Ale treba vanocni cukrovi jsem delal s nim, strasne ho bavilo si placat z testa.
0/0
18.9.2003 16:37

eunuch1

Re:
Souhlasim, spousta zen se zaobira malickostma. Je vazne tak dulezity, aky se okna leskla? Nebo staci, aby bylo pres ne videt? Panove?????..........
0/0
18.9.2003 16:55

jam007

Re:
Pres okna je treba videt???
0/0
18.9.2003 17:06

eunuch1

Re:
 tak proto jste to zvladal
0/0
18.9.2003 17:17

jam007

Re:
To byl pokus o ftip.........................
0/0
18.9.2003 18:27

eunuch1

Re:
Ja vim taky se smeju, a nemyslim to ironicky... odkud jste, muzu-li se zeptaz, kdyz to mate k sestre 1400Km?
0/0
18.9.2003 19:44

MonikaX

Re:
Takže to fakt děláte schválně s tím překrucováním! No, jde Vám to :-)
0/0
19.9.2003 9:12

ctrlaltdel

Re:
No, jen doufám, to vysvětlítě poslankyni Marvanové. Tedy myslím to, že je otec pro rodinu stejně důležitý, jako matka...
Trochu mi přijde, že paní Marvanová svému kloučkovi místo tatínka zajistí poslaneckou asistentku.
Jěště je další možnost - najít tatínka na www.jobs.cz
0/0
18.9.2003 14:49

eunuch1

Re:
Opravdu?????  Uz jste tam nejakeho pekneho tatinka nasel?????
0/0
18.9.2003 14:51

ctrlaltdel

Re:
To byla taková malá hyperbola.
0/0
18.9.2003 14:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.