Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič nedával pozor, smetl tři lidi

Nepozornost řidiče v Dětřichově nad Bystřicí na Bruntálsku odnesli celkem čtyři lidé. Se svou felicií vjel v úterý ráno na krajnici, kde procházela 77letá žena a dva chlapci. Auto všechny tři chodce smetlo do příkopu. Žena na místě zemřela, jednoho z chlapců převážel v kritickém stavu vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mecháč

kdyby
kdyby policajti naparovali pokuty tak jako v nedeli v Tele-Tele (zehlickou do xichtu), tak by byl pokoj:))
0/0
18.9.2003 9:33

e-moe

jezdime jako prasata?
vcera jsem potkal v noci ve zuzeni, kde se opravuje vozovka cyklistu uplne bez svetel a bez odrazek, celej v cernym - jeste dnes se divim, ze jsem se vyhnul. A dnes rano za zatackou dva dedci na kolech - prirozene vedle sebe, pres celej pruh - kdyby v ten okamzik neco jelo v protsmeru - tak se nevyhnu - nejen ridici jezdi jak prasata - dokazu si predstavit, ze ta babicka taky vedla svy vnoucata sporadane za rucicku, kazdy na jedne strane - pres pul jizdnho pruhu...
0/0
18.9.2003 8:28

2Mac7

Re:
Dokážete si spíš představit, že ... babicka taky vedla svy vnoucata sporadane za rucicku, kazdy na jedne strane - pres pul jizdnho pruhu...a proto je asi pro Vás pochopitelné, že je řidič smetl, než abyste si představil, že je to chyba řidiče. Proč většina vždycky hledá při dopravní nehodě omluvu pro řidiče - protože ta většina jsou také nezodpovědní řidiči ? 
0/0
19.9.2003 9:11

cipis 2

mládí
Opět neopatrnost mladého člověka - řidičák by se měl dávat od 20 let a s pětiletou zkušební lhůtou a při vážném přestupku odebrat.
0/0
18.9.2003 7:17

carlossssss

Zavřít hajzla až se z toho zasere.Dacan.
0/0
18.9.2003 6:49

Kobronka

Re:
Velice inteligentni
0/0
19.9.2003 9:58

Kobronka

Re: Zamyslete se
Je to urcite hrozna tragedie, ale aspon vidite, co se muze stat, kdyz ladite radio, hledate v kasliku kapesnik ci slunecni bryle, telefonujete bez hands free...
Pochybuju, ze to udelal schvalne a na veku taky nezalezi...
Ten kdo je bez viny, necht hodi prvni kamenem!
Nikoho se nezastavam...jen se to muze stat kazdemu z nas a odsoudit nekoho je taaaaaaaaaak jednoduchy...
0/0
19.9.2003 10:24

Aiki75

Hmm...
Škoda, že to odnesou většinou jen ti nevinní.  Kež by to odnesl ten kdo zavinní nehodu to by nebylo potřeba tuto situaci řešit, prostě magoři by se zabili sami. Podle mne je to neřešitelné, kdo má známe a prachy tak se mu nic nestane  
0/0
17.9.2003 23:49

ManonKa

auticko vs chodec
Clanek je dost malo konkretni na to, aby s toho byl jeden moudrej. Rozsudek prenecham soudu (je placenej z mych dani) a na silnici se budu chovat opatrne. Srazka auta s chodcem/cyklistou ma vetsinou jasnej vysledek, a tak kdyz sedim za volantem, hlidam si kazdyho blazna, co je pripravenej mi tam skocit, kdyz jsem chodec/cyklista, beru to tak, ze ti ridici me proste nevidi a nelezu jim do cesty. Na kole jezdim dost a casto me ridici dostavaji do pernych situaci, ale kdyz jedu autem, nadavam na ty kreteny na bicyklech stejne jako kazdej ridic. Stejne si myslim, ze by chodci/cyklisti meli byt vic opatrni (ve svym vlastnim zajmu) (nebo je vsecky smetu :)).
0/0
17.9.2003 19:22

hovnival-

@@
Ridic se mel rychle po nehode napit alkoholu, aby byl opily. Pak by ho zase pustili a nehrozil by mu zadny trest (viz pripad v plzni)
0/0
17.9.2003 17:25

DeDust

Primerena obrana
Mam lepsi reseni, nez doufat ze nam pomuze zkorumpovana policie. Proste priznat autu status zbrane a k tomu ekvivalentni nastroj pro obranu, tj. strelnou zbran. A kdyz se me pak nekdo pokusi zabit, jako ten sm.jd vcera u Strahovskyho tunelu, kterej prede me vletel se zrezavelym Tranzitem, i kdyz mel asi ctyri vteriny cervenou, tak si ho proste dojedu (pokud neuspeje se svym pokusem o me zabiti) a sejmu ho. A verte mi, ze uz nikdy nikomu neublizi. Spolecnost postavena na falesnem humanismu je odsouzena k zaniku. Porusis prava jineho, nemas zadna prava, tak!
0/0
17.9.2003 16:23

objektivní

Re: Zabijem je všechny...
Jasně. Ovšem pro zvýšení efektivnosti a průraznosti té Váší "pravé humanity" doporučuju zavést koncentráky, importovat do nich všechny "nehumanisty" a vyvěsit vlajky třetí říše... A pak až to pěkně všechno skončí, nastolit opět padësátá léta a pověsit "humanisty"... Skvělá idea pane PM. Hut ab!
0/0
18.9.2003 8:02

Mouchard

Povídal Forejt,
že koně zruší a budou pěstovat bejky!
0/0
17.9.2003 15:56

xmolly

b
Všichni jsme blázni, neboť normální člověk by dneska v pozici řidiče či chodce nevystrčil strachy nos z domu.:o) Dnes vládne na silnicích takový chaoz, že si nemůžete být skoro jisti ničím a můžete být sebelepší ridič, který si davá sakra pozor si nemůže být jistý, že ho někdo nesejme.
0/0
17.9.2003 14:42

ouagadougou

nejnebezpečnější jsou chodci a cyklisti
tak na tenhle zajímavý argument existuje jednoduchá odpověď - zmíněné skupiny účastníků dopravního provozu mohou být sice nejnezodpovědnější (ač o tom silně pochybuji), ale rozhodně ne nejnebezpečnější. nejnebezpečnější jsou vzhledem ke své kinetické energii auta a jejich řidiči tím pádem nesou největší zodpovědnost. pokud nejsou schopni si uvědomit, že mají moc zabít sebe i jiné, a jet normálně, doporučuji autobus, vlak nebo jinou formu hromadné dopravy.
0/0
17.9.2003 14:26

priessnitz

Re:
Jo to máš těžký, tady většině lidí s růstem konta a následnou koupí rychlejší káry úžasně roste i sebevědomí nebo spíš drzost - jsi chodec nebo cyklista - sestřelit, ostatní ať nepřekážej, teď jedu JÁ  pokuty zaplatíme, mrtvé vyžehlí známí.
0/0
17.9.2003 17:44

Dobrdan

Diskusí
... na internetu se nic nezmění. Zase tady bude x-stránková diskuse s miliony příspěvků o tom jaká je tady džungle, ale nikdo pro to nehne prstem. Já jsem takových diskusí pročetl hádám už dobrou desítku na různých servrech. Účinnost je ale nulová.
0/0
17.9.2003 14:20

weaktor

POKUTY a POSTIHY - protože nic než VÝSTRAHA nepomůže...
...pokud nebudou v české republice konečně zavedeny TVRDÉ TRESTY za takové činy, pak se tady NIKDY NIC nezmění a i nadále budou bezohlední řidiči vraždit (zabít díky bezohlednosti na silnici člověka není nic než "VRAŽDA") a MRZAČIT spoluobčany na našich silnicích... - ba co víc, budou mezi řidiči převládat nestydaté názory, jaké se objevují i tady - otevírá se mi kudla v kapse, když tady čtu reakce typu "...sice se toho řidiče nijak nezastávám, ale ve většině případů se chovají chodci a cyklisti jako prasata a sebevrazi..." - PROBOHA LIDI PROBERTE SE... podívejte se ven - ve většině západních zemí jsou okolí přechodů pro chodce resp. místa, kde chodí lidé, skoro POSVÁTNÝMI MÍSTY - řidiči tamtudy projíží krokem, mají oči na stopkách a nehody v takových místech jsou vyjmečnou záležitostí... - ale není to o tom, že by snad jejich charakter byl slušnější, nebo že by byli prostě úplně jiní - oni totiž moc dobře vědí, že v případě takové nehody to pro ně bude mít nedozírné následky - zaplatí mnoha-tisícové (Eur) pokuty, přijdou o řidičský průkaz a soud je může poslat i do vězení... u nás se NIKDO NIČEHO NEBOJÍ - nemá proč, postihy jsou směšné a když už náhodou něco hrozí, tak korupce to zařídí... na českém přechodu pro chodce je zcela běžné, že babička nebo maminka s kočárkem čeká několik minut na to, až ji někdo z řidičů milostivě pustí a když náhodou někdo projeví trochu odvahy a odváží se sto metrů před autem do vozovky vstoupit, je rázem orazítkován sprostou nadávek nebo již zmíněným titulem "sebevrah"... jenže bohužel u nás než nějaký takový tvrdý a nekompromisní zákon vstoupí v platnost, tak musí na silnicích zemřít ještě x tisíc chodců, cyklistů ale i ostatních slušných řidičů... na závěr bych rád dodal, že já sám jsem řidič, na dálnicích a silnicích první třídy jezdím poměrně rychle - ale v obcích a již zmíněných choulostivých místech, jezdím velmi opatrně a již několikrát jsem měl velké hádky s řidiči, kteří na mě troubili v době, kdy jsem někoho pouš
0/0
17.9.2003 14:02

lukinoo

Re:
Kdo to má číst?
0/0
17.9.2003 14:04

weaktor

Re:
bohužel se neobrazil konec: ...již několikrát jsem měl velké hádky s řidiči, kteří na mě troubili v době, kdy jsem někoho pouštěl na přechodu... boj s bezohlednými řidiči nikdy nevzdám a upřímně takovým lidem přeju, aby se jim na silnících stalo to nejhorší... nic jiného si totiž nezaslouží...
0/0
17.9.2003 14:15

kral_ja_prvni

Re:
to je v poradku, o nic jsme neprisli
0/0
17.9.2003 14:32

jaason

Re:
ano, bez ohledu na okolnosti, pokud nekdo do nekoho vrazi ze zadu, je to jen a jen jeho chyba - potrestat (neprispusobeni rychlosti), pokud nekdo sestreli chodce, je to jeho chyba - potrestat (neprizpusobeni rychlosti), neni o cem premyslet, u nas to spis vypada - sedam za volant - jsem king a vsichni se bezte bodnout ...
0/0
17.9.2003 14:16

kral_ja_prvni

Re: na blbe prispevky blbe reakce
O prujezdu posvatnymi misty nevim nic, v Palestine jsem nikdy nebyl, ale jedno me upoutalo - proc tam ma mit ridic oci na stopkach? To si podle nich ma merit rychlost? Ja myslim, ze je to celkem nebezpecne - kdyz se ridic bude koukat na stopky, nebude se asi dostatecne venovat rizeni...
0/0
17.9.2003 14:24

2Mac7

Re:
Tak tohle  je dobrýý
0/0
17.9.2003 14:36

Dony

Re:
spis debilni...
0/0
17.9.2003 17:11

c12

Re:
Houby s octem. Tvrdý postihy nic nevyřeší. Každý si myslí, že jemu se nemůže nic stát. Je potřeba pečlivě hlídat a důsledně trestat porušení předpisů a ne nakoho zavřít až zčerná ve chvíli, kdy někoho zabije, to už je pozdě. A jestli jsi četl zdejší diskusi, tak víš, že skoro každej si tu myslí, že porušuje předpisy, ale jezdí bezpečně a tenhle názor z nikoho tvrdými postihy nevyženeš!
0/0
17.9.2003 15:39

garsiajuhhook

Re:
ja bych tomu ale i veril, protoze magoru a frajirku a kingu tady moc prispivat nebude, protoze se nad timto clankem ani nepozastavi a pomysli si neco o chodcich - sebevrazich
0/0
19.9.2003 11:50

priessnitz

Co pokuty...
ale já si hlavně nedokážu představit život s vědomím, že jsem o něj někoho z nedbalosti připravil. Mám pocit, že se nad tím málokdo vůbec zamyslí.
0/0
17.9.2003 17:58

jaason

Profesionalni ridic
Zazil jsem odpovednost ridice na vlastni kuzi: Spolecnost Concord Praha, linka Praha-Brno, nedele dopoledne. Ridic mikrobusu (po prohlednuti fotek na web strankach firmy jsem zijstil, ze to pravdepodobne ani neni profesional a rezignoval jsem na jakoukoli stiznost) vezl celkem 6 lidi vcetne male holcicky, pravdepodobne sve dcery, ktera sedela vedle neho. Do priblizne 90. km dalnice smerem od Prahy vse v pohode, pak se zivajici ridic zacal vice venovat dceri nez rizeni (podle toho to vypadalo). Neustale otaceni se na dceru a zpet a srovnavani volantu. Pote, co ridic dostal zizen, zacal hledat piti pod sedadlem, pochopitelne v tu chvili mel hlavu pod pristojovou deskou a pritom vjel do odstavneho pruhu (podotykam v rychlosti kolem 110 km/h). Dale behem jizdy pil, vrcholem vseho bylo, kdyz si na volant rozlozil dopis a zacal ho cist. Jeden z pasazeru ho upozornil, jestli by se nemohl venovat rizeni. Dostal od ridice odpoved, ze za jizdy se s ridicem nemluvi a dopis docetl...
0/0
17.9.2003 13:54

taky občan

Výchova řidičů k nezodpovědnosti
 Podobné nehody jsou také produktem systematické "výchovy " řidičů k nezodpovědnosti.
1.) Za nedlouho začne zimní období. Už se těším na nehody typu : náledí zapříčinilo, mlha způsobila, následkem špatného stavu vozovky, patrně selháním brzd atd. Místo řidič nepřízpusobil rychlost, následkem nebezpečné a riskantní jízdy .. 
2.) Takový počet nesmyslných omezení rychlosti a zákazu předjíždění, stop dej přednost, jsem nikde v Evropě neviděl. Potom snadno vzniká pocit, že tam kde to zakázané není je to vždy možné a bezpečné. A když se něco stane tak za to může chybějící značka !
0/0
17.9.2003 13:52

Dobrdan

ještě jednou
Nelíbí se mi a nesouhlasím s těmi, co nadávají na TY druhé - to ONi jezdí jak hovada. NE tak to přece není MY jezdíme jak hovada. Každý z nás občas jezdí rychleji, předjíždí kde by neměl atd. atd. Mohl bych dodat ...ale já to dělám jen když....když spěchám.....dávám si pozor atd.atd.
KECY KECY KECY
Nelíbí se mi ano tvrzení  může za to policie, dopravka. Jsou to jen výmluvy, ale to jsme my češi. Chyby hledáme u druhých a své vlastní nepřiznáme.
0/0
17.9.2003 13:48

mecháč

Re:
jo mas pravdu...mas uplnou pravdu...tet pises jak sme my fsichni bezohledny a co pro to udelas ty sam? vsadim se, ze odpoledne pojedes zase stejne jako jezdis...jak si rikal...predjizdis na neprehlednejch mistech....TY SI DEBIL! keryho by meli zavrit protoze tohle fsichni ridici nedelaj to delaj jen takovy IDIOTI kery na to driv nebo pozdejc doplatej a sejmou za obzorem babu s nakejma fakanama koupající si kaminkem po po pulce silnice. Nerikam ze ja jezdim pomalu, oci na vsude na stopkach ale aspon tu netlacim takovy kraviny jak ty...ja sam sem mel minulej tejden dopravni nehodu...nikomu se nic nestalo, podival sem se do zpetnyho zrcatka a auto predemnou to zaslaplo a nedobrzdil sem...promacknutej naraznik o jeho zavesny zarizeni, nic se mu nestalo...a co kdyby mi tam misto auta skocil fakan s micem nebo nakej podelanej skejtak...co stim udelam? nic, nedobrzdim, budu mit promacklej blatnik, von promackly nohy a kdo za to muze? ja protoze sem si ho nevsim....ale tohle se muze stat uplne kazdymu! stejne tak me jako profesionalnimu ricici kerej ma najeto 5mil. km. Dostane se to do novin a vsichni se poserou co sem to za debila ze sem ho chudacka prejel...ne dycky za to muze ridic. a myslim ze na silnicich mimo mesto nemaj chodci co delat stejne jako nesmej na dalnici, tak bych jim zakazal chodit po silnicich mimo mesto.
0/0
18.9.2003 9:27

2Mac7

Re:
Mají si obstarat křídla a létat ? Fakt si myslíte, že autobusové nebo vlakové spojení je odkudkoli -kamkoli , kdykoli ?
0/0
18.9.2003 13:47

pragos

Za džungli na silnici nikdo neodstoupil
To je po tom všem možné jen v ČR. Cinty a cinty a beze  studu všude sedí stejní lidé (dopravka, ale i třeba policejní ředitel za ty pseudosebevraždy)
0/0
17.9.2003 13:31

aramis2

Re:
Tyhle veci se stavaji vsude, ale je jeden fakt, ze kdyz jsme prestehovavali firmu z Nemecka do Ceske republiky, musel jsem nemecke zamestnance upozornit, ze napr. na prechodu pro chodce riskuji zivot, v Ceske republice zatim chodci pokorne cekaji a auta suverene projizdi bez nejakeho snizeni rychlosti o zastaveni ani nemluvim.   
0/0
17.9.2003 13:46

kral_ja_prvni

Vzkaz chodcum: az budete chodit normalne, nebudeme vas zabijet
Jestli ta felicie vletela jen tak z niceho nic do krajnice zrovna v miste, kde sly tri osoby, je to tragedie, neuveritelna nahoda a neschopnost ridice v jednom... ja si ale myslim, ze spis ty tri osoby sly vedle sebe a cekaly, ze se auta uhnou, jak to byva vzdycky.
Jenze ono auto je na silnici doma, chodec ne. Jakmile chodec vleze na silnici, musi si davat pozor a vsem davat absolutni prednost - je to totez jako kdyz auto vjede do pesi zony. A pokud je tech chodcu vic a jdou jako procesi, tak se nesmi divit.
0/0
17.9.2003 13:24

Daňový soumar

Re:
Máš myšlení deprimovanýho magora s malým ptákem.
0/0
17.9.2003 13:29

kral_ja_prvni

Re:
Jestli sem prispivas za asociaci chovatelu orlu skalnich, pak to beru. Muzu ti pro ne levne prodat masokostni fasirku, pokud se mi podari cestou z prace zase nekoho trefit. Beres?
0/0
17.9.2003 13:40

hbf

Re:
Fištróne, přečtěte si příslušný zákon, zjistíte, že chodci na silnici mohou a nikomu absolutní přednost dávat nemusí, dokonce ani namyšleným frajerům s velkým autem a malým přirozením.
0/0
17.9.2003 13:42

kral_ja_prvni

Re:
Ocenuji tvuj napadity prispevek, je sice videt drobna inspirace Danovym soumarem, ale i tak stoji za odpoved:
Hned uvodem te musim zklamat. Mam auto skoro stejne velke jako prirozeni, jelikoz se mi pri posledni kolizi s chodcem (120kg babou) smrsklo o skoro vsechny deformacni zony. Nastesti jsem podplatil pojistovaka a taky policajty, takze nejenom, ze mi skodu v dohledne dobe zaplati, ale navic mi (za drobny peniz) dovolili vzit si tu porazenou babu s sebou a nechat si ji vypreparovat. Jestli se mi podari obnovit puvodni tvar, dam si ji do komory jako drzak na hadry.
0/0
17.9.2003 13:59

2Mac7

Re:
To je pokus o vtip ?
0/0
17.9.2003 13:42

kral_ja_prvni

Re:
To je uleva videt aspon jednoho cloveka, co pozna ktera bije. Prosimte nepokaz si to a nezacni psat o tom, ze jezdis se svym BMW sice rychle, ale velmi bezpecne a nikdy bys nikoho neohrozil.... atd...
0/0
17.9.2003 14:02

kral_ja_prvni

Re:
huraaa, aspon jeden....
0/0
17.9.2003 14:03

ufon6

Re:
Hmm, jak tak krásně mluvíš "až budete chodit normálně..." to jako "my" chodci. Ty nejsi chodec, ty jsi nikdy pěšky nešel? Já tedy chodím i jezdím a obojí velmi pozorně, protože to co se děje poslední dobou na silnicích, to je hrůza. A nenadávej na chodce, protože mezi chodci jsou gauneři stejně tak jako mezi řidiči (a těch je podstatně víc). Když zaviní nehodu chodec většinou je zraněn, nebo dokonce přijde o život jen on, ale když jede řidič jako grázl, tak ohrožuje všechny okolo.
0/0
17.9.2003 13:56

c12

chyby je v systému
Zdravím Vás všichni pomstychtivci! Řidič sejmul chodce protože se nevěnoval řízení. Kecala mu do toho jeho spolucestující, která ho prudila za to, že nevynesl odpadky. Vysoké tresty nic nevyřeší. Je potřeba časté a důsledné kontroly. Když někdo jezdí jako prase, ale policie ho chytne jednou za rok a měla by mu napařit 5.000,- pokuty, tak se to vyřeší snadno (jak všichni víme), podplatí se policajt a jede se dál. Naopak když někdo jezdí jako prase, každý den ho chytí a napaří mu 500,- tak je to podle mě horší než první varianta. Každá silniční kontrola totiž vezme pirátovi silnic to nejcenější - čas. Navíc je třeba vybudovat další návazný systém. Za určitý počet přestupku sebrat řidičák, to už sice máme, ale vzhledem k časnosti kontrol to v podstatě nemá význam. Měl by se předělat systém povinného ručení. Žádná pojišťovna v ČR neuplatňuje malusy za dopravní nehody, nanejvýš seberou bonus. V USA a v Kanadě se neplatí povinné ručení na auto ale spíš na řidiče. Chci levné povinné ručení, tak si ho musím zaplatit na malá, slabá a pomalá auta. Když způsobím nehodu, jde škoda na vrub mé pojistky a ne pojistky majitele vozu. Když budu jezdit jako prase a platit jednu pokutu za druhou, tak se to moje pojišťovna dozví a zvýší mi pojistku, protože pro ně představuji riziko. Ale to se dostáváme znovu na začátek. Musí být časté silniční kontroly, aby tohle všechno mělo vypovídací hodnotu. Od nedodržování pravidel neodradí vysoké tresty, ale časté kontroly. Když mě chytnou skoro pokaždý, když pravidla poruším, tak si to příště rozmyslím. Když budu porušovat pravidla skoro pořád, ale chytnou mě jednou za uherský rok, tak to risknu!
0/0
17.9.2003 13:00

chmila

Re:
když ono je to pro policajty mnohem jednoduší, sedět a vybírat ne 90 a vybírat po 2000 než někde jinde a tam vybrat jen po 500
0/0
17.9.2003 13:04

c12

Re:
Máš pravdu! A taky je pro ně jednodužší vybírat někde na dálnici nebo na rovný silnici pod kopcem, než někde v obci u školy, kde maj málo místa a jsou pod kontrolou veřejnosti chodící okolo. Nebo rovnou sedět na služebně u kafe a pak namátkově zkontrolovat nějakou Škodovku nebo Žigulíka, jestli maj technickou. Proč by jí neměli mít, když se dá koupit...
0/0
17.9.2003 13:15

Jackie_

Re:
Technicka se da nejen koupil, ale i ukecat - jinak by ji muj tatik nedostal, byl v zime s trabosem (30 let starym) se sjetyma letnima gumama na technicky, prorezlej kufr ze nam skoro zavazadla padaly podlahou ven (v teto casti neni u trabanta bakelit) a stejne ji dostal a podplacet ani nemusel.
0/0
17.9.2003 14:33

Jackie_

Vraky
Kdyz jedete novym silnym autem a nekdo vam tam vlitne tak na to dupnete a nic se nestane, ale jestli za vama jede nekdo ve starym vraku tak ma o 100 metru delsi brzdnou drahu nez vy a pak to odnese nejen on, ale i vy a to auto (nebo chodci) pred vama, protoze vas do nich pekne nastrka...
0/0
17.9.2003 14:35

jahol

Re:
Já myslel, že brzdná dráha závisí nejen na stáří auta, ale taky na rychlosti. A zažil jsem už i scény, kdy pod 20 metrů vzdálené auto málem vběhlo (tedy vpadlo na kolečkových bruslích) děcko na kolečkových bruslích. A neříkej mi, že až ho rozmázneš, přejdeš to slovy "Nemělo na tý silnici co dělat".
0/0
17.9.2003 14:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.