Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Studentka se vrátila do italské nemocnice

Po pondělní srážce brněnského autobusu s kamionem přibyl v italských nemocnicích další pacient. Lékaři kvůli zdravotním potížím hospitalizovali jednu ze studentek. V nemocnicích tak zůstávají tři Češky, dvě studentky a profesorka. Pro zbylé gymnazisty si už přijely italské rodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bondra

kamarád
Já v tom autobus měl kamaráda co se mnou hraje fotbal.A je tam jeden z nejlepších. A teď  má poškozenou páteř, natrhnutý stehení sval, vymlácený zuby, rozbitou hlavu a otřes mozku.Chudák se tam tak těšil a nakonec dopadl takhle.A to ho v zápase ten samej den ráno, ještě pořádně zdemolovali.Tomu říkám špatnej den.Snad se brzo uzdraví! Díky bohu, že tam nebyly v tom autobuse žádný mrtvý!!!
0/0
16.9.2003 23:15

ridicbcdet

Kolem a kolem .... statistika 2
Neco malo ze statistiky na www.mvcr.cz:
Rok 1999: Téměř 75% nehod v kategorii motorových vozidel připadá na řidiče osobních auto-mobilů, téměř 13% na řidiče nákladních auto-mobilů, necelé 1% na řidiče autobusů, 0,8% na řidiče motocyklů, shodně 0,5% na řidiče malých motocyklů (včetně mopedů) a traktorů atd.
Rok 1998: Přes 75% nehod v kategorii motorových vozidel připadá na řidiče osobních automobilů, přes 12% na řidiče nákladních automobilů, necelé 1% na řidiče autobusů atd.
Rok 1997: Téměř 75% nehod v kategorii motorových vozidel připadá na řidiče osobních automobilů, téměř 13% na řidiče nákladních automobilů, 1% na řidiče autobusů, necelé 1% na řidiče motocyklů atd
0/0
15.9.2003 21:42

bycek76

Re:
Nic proti ,ale to, jak zveřejňujete statistiky je na houby, protože když už, tak by lepší bylo napsat kolik dopravních nehod padne v průměru na jednoho řidiče, protože např. pokud bych byl jediný chodec v České republice a pritom bych způsobil 500 dopravních nehod za loňský rok, tak bych ve vaší statistice byl jasně nejlepší :-) protože bych měl z celkového počtu nehod vinu jen nějaké tisíciny.
Neojbjektivnější je podle mne asi počet ujetých kilometrů / počet dopravních nehod.
0/0
16.9.2003 10:05

ridicbcdet

Kolem a kolem .... statistika 1
Neco malo ze statistiky na www.mvcr.cz:
Rok 2002: Přes 72% nehod v kategorii motorových vozidel připadá na řidiče osobních automobilů, přes 14% na řidiče nákladních automobilů, 1% na řidiče autobusů, 0,9% na řidiče motocyklů, na řidiče malých motocyklů ( včetně mopedů) připadá 0,3% atd.
Rok 2001: Téměř 73% nehod v kategorii motorových vozidel tak připadá na řidiče osobních automobilů, přes 14% na řidiče nákladních automobilů, 1% na řidiče autobusů, 0,9% na řidiče motocyklů, shodně 0,4% na řidiče malých motocyklů ( včetně mopedů) a traktorů atd.
Rok 2000: Z celkového počtu 8 888 těchto nehod připadá na řidiče osobních automobilů 7 129 (-237 nehod), na cyklisty -608 (+48 nehod), na chodce -374 (-48 nehod), na řidiče nákladních automobilů -399 (+44 nehod), na řidiče motocyklů -152 (-19 nehod), řidiče malých motocyklů -133 (-25 nehod), řidiče traktorů -41 (+3 nehody) atd.
0/0
15.9.2003 21:41

ridicbcdet

Kolem a kolem .... zbytek
Mym cilem je vzdy bezpecne dojet z mista A na misto B. Rozhodne nesouhlasim s nazorem uverejnenym v nejakem prispevku, ze cim vetsi auto, tim mensi mozek. O velikosti mozku ridice spise svedci to, zda-li umozni predjeti jednoho nakladaku druhym, nebo na neho blikaji dalkovymi svetly, zda-li v kolone na dalnici predjizdi v odstavnem pruhu /vzdy jsem videl takto predjizdet jen osobni auta/, zda-li pred krizovatkou na cervenou neudela "mysku" tezkemu vozu atd.
Preji vsem mnoho bezpecne ujetych kilometru.
0/0
15.9.2003 19:22

nowas

Re:
O velikosti jejich mozku svedci, kdyz na dalnici predjizdi kamion jedouci rychlosti 90 km/h jiny kamion jedouci rychlosti 85 km/h. U nas je to pomerne bezna zalezitost a v hustem provozu dokaze takove nekolikaminutove predjizdeni vytvorit nekolikakilometrovou kolonu. Opravdu nechapu, co tim ti kreteni sleduji, kdyz do kopce predjede ten lehci toho tezssiho a o par kilometru dal z kopce zase ten tezsi toho lehciho a tak stale dal.
0/0
16.9.2003 2:05

djdave3

Re:
tak nekolikakilemotreva fronta, to je trosku nadsazeny, myslim max prumerne 4-5 aut ...
0/0
17.9.2003 11:28

ridicbcdet

Kolem a kolem ....
Precetl jsem si vsechny prispevky zde uvedene a rad bych se zastal ridicu nakladnich aut i autobusu i kdyz ne vzdy jsou bez viny.
Kazdy z techto ridicu by mel  projit kazdorocnim prezkousenim /jsou vsak i cerne vyjimky ktere nemusi/. Kdy chodi ridici osobnich aut na neco podobneho? Nikdy. Ridicem nakladaku nebo autobusu se muzu stat pouze v pripade, kdy jsem splnil urcite podminky a mezi nimi je snad nejdulezitejsi PRAXE - pro autobus je to asi 2 roky jezdeni s nakladakem a pro nakladak je to obdobne s os.autem . Ridicem osobniho vozu se stanu po praxi v delce cca 20h.
Myslim si, ze nejvetsi "hovada" na nasich silnicich a nejen nasich, jsou mladi ridici, zejmena muzi, co se predvadi pred slecnami ve svych vozech, na ktere jim znacnou castkou prispeli rodice. Velice casto jezdi neprimerenou rychlosti, nerespektuji zakazy predjizdeni a vubec veskera pravidla pro jizdu na silnicich. A proc take? Vzdyt potrebuji oslnit devcata ci stejne stare kamarady. Dalsim "skvelym" prikladem jsou ridici, kteri jezdi krecovite, pomalu a stale v levem jizdnim pruhu. Nekde tady jsem cetl, jak se ridici nakladaku predjizdeji pri rychlost jednoho 80 a druheho 81. Ano, trva to dlouho /nebot dodrzuji predpisy/, ale vadi to jen netrpelivemu ridici. Ten trpelivy vi, ze rychleji jet nemuzou a je mu jedno, zda-li do mista A prijede o 5 minut pozdeji. Mozna by bylo dobre, kdyby statistiky uvadeli pocet nehod na pocet ujetych kilometru ridicu. Nejhorsi bilanci by mela uplne jina skupina ridicu nez ridici nakladaku ci autobusu.
Odpocinek: Ridici autobusu i nakladaku musi dodrzovat bezpecnostni prestavky. V pripade, ze ridicu jede vice, zpravidla se stridaji po 4 hodinach jizdy. U ridicu osobnich aut se zpravidla vubec nic takoveho nedela. Kdo je tedy rizikovejsi prvek na silnici? Odpoved je zcela jasna.
Ja sam jezdim jak s osobnim vozem, nakladnim vozem, tak i autobusem. Mym cilem je vzdy bezpecne dojet z mista A n
0/0
15.9.2003 19:20

iwweta

Co na to říct?
v tom autobuse byla polovina lidí z mé třídy, pouze o vlásek unikli smrti. Představa, že bych je už nikdy neuviděla, vlastně jenom v rakvích - a to v tom lepším případě, je příšerná. Souhlasím s vámi, kamioňáci jsou hovada!!! Nechápu, jak někdo může takhle nezodpovědně řídit.
0/0
15.9.2003 15:26

V1kt0r

Re:
Bohuzel ale vis prd o tom, jak kdo ridil...
0/0
15.9.2003 15:36

Dony

Re: "Chytra horakyne!"
Kolik kilaku jsi uz odridila?
Mas vubec ridicak?!
0/0
15.9.2003 15:52

hovnival-

Re:
to jsou nesmysly co pises..... proc bys je nemela videt? kazdy den uniknes o vlasek smrti. tak nebud hystericka a premyslej  o tom, co pises.
0/0
15.9.2003 16:57

barrow

Re:
V clanku je zcela jasne napsano,ze kolizi maji na svedomi ridici dvou osobnich aut.Ridic autobusu zabranil stretu ubrzdenim autobusu.Kamion do nej zezadu vrazil.Jeho strvacnost je pomerne vetsi nez autobusu a tomu odpovida brzdna draha,vcetne momentu prekvapeni o ktery se postarali prave ridici osobnich aut.Nemuzu situaci posuzovat,ale domnivam se ze vina ridice kamionu byla minimalni,spise zadna.Urcite neslo o nezodpovedne rizeni jak pises.
0/0
15.9.2003 17:24

Superťuhýk

Re:
Jsi na omylu. Řidič má dodržovat takovou vzdálenost, aby stačil bezpečně zastavit. Musel totiž vědět, že má brzdnou dráhu delší než autobus. Přitom autobus před ním nehavaroval, ale zabrzdil a bezpečně zastavil. Musím říct, že když mám v zádech náklaďák, který nejde setřást (jeuzdím Favoritem), třeba kvůli dešti nebo hustíému provozu, tak ho radši pustím před sebe. Pravý důvod je ten, který zničil český autobus.
0/0
15.9.2003 20:16

ifif

Re:
I kdyz uz nekdo odpovedel, tvrzeni, ze ridic kamionu za nic nemuze, mne pekne nas*****. Spousta ridicu kamionu si i u nas mysli,  ze ridic vpredu by si mel byt vedom toho, co ma za sebou. Tyto hovada si neuvedomuji, ze kazdy ridic si ma predevsim sledovat to, co ma pred sebou a ma byt schopen zastavit, pokud ridic pred nim dupne na brzdu (i kdyz nekdy se to blbe dodrzuje). Takze kazdy musi pri urcovani odstupu od auta pred sebou SAM zohlednit svou rychlost, svou setrvacnou hmotnost, kvalitu svych brzd a rychlost reakce. Vina ridice kamionu je velmi pravdepodobne jednoznacna.
0/0
17.9.2003 22:52

Behoun

!!! NALEHAVE !!!
Ten syn profesorky, co za ní jede, je můj kamarád a právě mě prosil o radu - stále totiž neví, ve které nemocnici leží jeho mamka. Jestli někdo náhodou víte, ulici či jméno té nemocnice, prosím napište ho sem. Díky
0/0
15.9.2003 15:14

V1kt0r

Re:
A zavolat do skoly ho nenapadlo?
0/0
15.9.2003 15:20

Behoun

Re:
Ředitelka to neví, MF taky ne, řekli mu jen město, kam byla převezena, ale ulici se zatím nedozvěděl ...
0/0
15.9.2003 15:24

V1kt0r

Re:
V tom pripade je reditelka na baterky a kamarad asi nejlepe zavola ministerstvo zahranici, pripadne konzulat v Italii. Ti to musi vedet.
0/0
15.9.2003 15:35

Behoun

Re:
Čísla na konzulát jsem mu už zjistil, volal tam a už nějké informace má...
0/0
15.9.2003 15:41

dvoudenni kefir

Re:
anebo si behoun tady z tebe dela srandu...
0/0
15.9.2003 15:46

Behoun

Re:
Srandu si nedělám, nejsem z těch, kteří by se bavili nad takovouto událostí. Ale čekal jsem, že sem někdo dá podobnej příspěvek.
0/0
16.9.2003 9:20

iwweta

Re:
Zkus zavolat mýmu spolužákovi Jirkovi, měl by to vědět, leží totiž taky někde tam v nemocnici : 723 337 357
0/0
15.9.2003 15:32

Behoun

Re:
Díky moc, Jirka to prý zjistí a pošle Mariovi SMSku. Ještě jednou díky.
0/0
15.9.2003 15:37

Jenik111

Re:
Iveto, dávat číslo na Jirku na net není chytrej nápad: za 2 hodiny mu volala TV nova a otravovala ho s dotazama...poslal ju do háje, ale oni volali asi ještě 4x.!!  Někteří novináři sou hyeny...
0/0
17.9.2003 18:48

Mařinka

Re:
Zvolejte na konzulát ČR v Miláně 00390229403007 nebo 00390229403051, konzul ing. Josef Molata, pracovní doba 7,45 - 16,15.
0/0
15.9.2003 16:00

Tinina

Re:
ahoj,bydlim kousek od Bergama,ziju tu uz nakolik let,jestli ti muzu i tvemu kamaradovi jakkoliv pomoci,dej mi vedet:+393471104744.
0/0
15.9.2003 17:18

Behoun

Re:
Díky moc, dotyčný už tam dorazil a ubytování má zajištěné. Přesto díky.
0/0
16.9.2003 9:22

Stojanjakotyc

kamiony
Já nevim, ale kdyby jediným problémem na našich silnicích byly kamiony a chování jejich řidičů, tak jsme všichni v cajku. Docela souhlasím s tím, kdo tu napsal , že jako hovada jezdí především řidiči osobních aut. Kucí, nejdříve si zameťme před vlastním prahem a pak kritizujme ostatní.
0/0
15.9.2003 15:14

V1kt0r

Dollz Busterova
Jsou panove v redakci opravdu takovi ignoranti? Prijmeni pani Lunardi je cizi a i ona sama vzdy uvadi "Vedunka Lunardi". Proc musi nejaky imbecil vzdycky dodat jeste "ova"?
0/0
15.9.2003 14:02

barrow

Re:
jsou.
0/0
15.9.2003 14:34

Superťuhýk

Re:
Tentokrát s tebou souhlasím.
0/0
15.9.2003 20:18

mikys

Re:
Souhlasim na 100%. Myslim, ze jen nasi novinari maji nutkavou potrebu kazdemu menit jmeno. Kdyz se zena jmenuje Lopez, nebo Lunardi, tak se tak jmenuje. V zadnem pripade ne Lopezova (!) nebo Lunardiova (!!). Kdyz nejaka zena od nas jede do zahranici taky z ni nedelaji pani Novak nebo pani Marvan!!!
0/0
17.9.2003 1:36

macape

Řidiči
Ty dnešní řidiči kamionů a autobusů vůbec neumějí řídir, mělin by dostat vařečky
0/0
15.9.2003 13:18

Dusja & Marusja

Vendula
... povšimněte si přátelé, že dle fotky se jedná o kamion "Kosteleckých uzenin". Je zkrátka vidět, že o kabanos a se perou i v Boloni
0/0
15.9.2003 12:06

..:: JBart ::..

Re:
Hm... , Zřejmě jsi přehlédl (a) nápis "ilustrační foto", že?!
0/0
15.9.2003 12:34

Dusja & Marusja

Re:Vendula
Až budeš mít pouze měšťanku, tak taky nebueš umět číst svisle. Mně se hlavně líbí ten "blowjob" - symbol Kosteleckých uzenin...  
0/0
15.9.2003 12:59

macape

Re:
Co se dá dělat i lidés nižším IQ jsou zde, kolik asi tříd vychdil a určiě ve škole zlobil
 
0/0
15.9.2003 13:20

barrow

Re:
cti pozorneji a mezi radky a dojdes v pripade Vendul-y k opacnemu nazoru.Zdravim.
0/0
15.9.2003 13:58

jeeňa

Re:
no Vuendulkóó....ja si bláhově myslel, že zvládáte jenom ruštinu...a Vy na nás tím hnusnuným imperialistickým jazykem, který si ani nedovolím pojmenovat... styďte se soudružko!
0/0
15.9.2003 14:22

V1kt0r

Re:
Ale kdyby se soudruzka naucila nejakym tem kapitalistickym praktikam, nenamital bys, co? Kdyz ony soudruzky porad jen 35-hodinovy pracovni tyden, namisto aby si vzaly priklad napriklad z novych pracovnich ukonu...
0/0
15.9.2003 16:59

xbed

Dobytek
Jen potvrzení toho, že jsou kamioňáci a různí další náklaďáci nejvetší hovada na silnicích a nejen u nás.
0/0
15.9.2003 12:02

oblibenec

Re: kolektivni vina
Vyborna aplikace principu kolektivni viny! Navic, zatim o tom nikdo nic moc nevi... Nemam rad ukvapene zavery a takoveto uz vubec ne! Hlavni je, ze se nestalo nic vaznejsiho.
0/0
15.9.2003 12:20

lenoska

Re:
připadá Vám to málo vážné ? Souhlasím s předchozím příspěvkem , že kamioňáci jsou hovada ! Z vlastní zkušenosti to potvrzuji .  Vůbec nepatří  na silnici.
0/0
15.9.2003 12:37

oblibenec

Re: malo vazne
Nastesti nikdo neprisel o zivot,samozrejme,ze je to vazna vec,ale nastesti bez ztraty na zivotech,kterych je na silnicich stracenych az az.
0/0
15.9.2003 13:08

V1kt0r

Re:
Labilni jedinci take ne.
0/0
15.9.2003 14:09

xbed

Re: kolektivni vina
Není to o principu kolektivní viny ale o individuální zodpovědnosti... s tím že se nic vážnějšího nestalo souhlas..
0/0
15.9.2003 12:47

oblibenec

Re: individualni zodpovednost
Ano,presne,jde o individualni zodpovednost a proto nelze hodit vsechny kamionaky do jednoho pytle. Pokud to byla chyba toho jednoho, tak ten za to ponese svoji odpovednost!
0/0
15.9.2003 13:07

macape

Re:
Souhlas kamioní a autobusy jezdí po dálnici agresivně, pryč s nimi
0/0
15.9.2003 13:21

V1kt0r

Re:
Cervena Skoda Octavia je autem nebezpecnych ridicu - trojnasobne povinne ruceni! Zeleny trabant naopak muze jezdit bez, ma barvu stromu a kericku!
0/0
15.9.2003 14:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.