Diskuze

U Svitav havaroval autobus, řidič zemřel

Plně obsazený zájezdový autobus havaroval v sobotu před půlnocí nedaleko Svitav. Při nehodě zahynul řidič, 45 cestujících bylo zraněno, z toho dvanáct těžce a 33 lehce. Příčina nehody se vyšetřuje. Zatím není jasné, zda byla příčinou havárie autobusu technická závada či nepozornost nebo mikrospánek řidiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ridicbcdet

15. 9. 2003 19:28
Kolem a kolem .... zbytek
Rozhodne nesouhlasim s nazorem uverejnenym v nejakem prispevku, ze cim vetsi auto, tim mensi mozek. O velikosti mozku ridice spise svedci to, zda-li umozni predjeti jednoho nakladaku druhym, nebo na neho blikaji dalkovymi svetly, zda-li v kolone na dalnici predjizdi v odstavnem pruhu /vzdy jsem videl takto predjizdet jen osobni auta/, zda-li pred krizovatkou na cervenou neudela "mysku" tezkemu vozu atd. Preji vsem mnoho bezpecne ujetych kilometru.
0 0
možnosti

ridicbcdet

15. 9. 2003 19:27
Kolem a kolem ....
Precetl jsem si vsechny prispevky zde uvedene a rad bych se zastal ridicu nakladnich aut i autobusu i kdyz ne vzdy jsou bez viny. Kazdy z techto ridicu by mel  projit kazdorocnim prezkousenim /jsou vsak i cerne vyjimky ktere nemusi/. Kdy chodi ridici osobnich aut na neco podobneho? Nikdy. Ridicem nakladaku nebo autobusu se muzu stat pouze v pripade, kdy jsem splnil urcite podminky a mezi nimi je snad nejdulezitejsi PRAXE - pro autobus je to asi 2 roky jezdeni s nakladakem a pro nakladak je to obdobne s os.autem . Ridicem osobniho vozu se stanu po praxi v delce cca 20h. Myslim si, ze nejvetsi "hovada" na nasich silnicich a nejen nasich, jsou mladi ridici, zejmena muzi, co se predvadi pred slecnami ve svych vozech, na ktere jim znacnou castkou prispeli rodice. Velice casto jezdi neprimerenou rychlosti, nerespektuji zakazy predjizdeni a vubec veskera pravidla pro jizdu na silnicich. A proc take? Vzdyt potrebuji oslnit devcata ci stejne stare kamarady. Dalsim "skvelym" prikladem jsou ridici, kteri jezdi krecovite, pomalu a stale v levem jizdnim pruhu. Nekde tady jsem cetl, jak se ridici nakladaku predjizdeji pri rychlost jednoho 80 a druheho 81. Ano, trva to dlouho /nebot dodrzuji predpisy/, ale vadi to jen netrpelivemu ridici. Ten trpelivy vi, ze rychleji jet nemuzou a je mu jedno, zda-li do mista A prijede o 5 minut pozdeji. Mozna by bylo dobre, kdyby statistiky uvadeli pocet nehod na pocet ujetych kilometru ridicu. Nejhorsi bilanci by mela uplne jina skupina ridicu nez ridici nakladaku ci autobusu.Odpocinek: Ridici autobusu i nakladaku musi dodrzovat bezpecnostni prestavky. V pripade, ze ridicu jede vice, zpravidla se stridaji po 4 hodinach jizdy. U ridicu osobnich aut se zpravidla vubec nic takoveho nedela. Kdo je tedy rizikovejsi prvek na silnici? Odpoved je zcela jasna. Ja sam jezdim jak s osobnim vozem, nakladnim vozem, tak i autobusem. Mym cilem je vzdy bezpecne dojet z mista A na misto B. Rozhodne nesouhlasim s nazorem uverejn
0 0
možnosti

djdave3

15. 9. 2003 9:28
info
moc info v tom clanku neni, kde jsou foto ? Taky nepisou ze jeli z vinobrani a ridic se tam zkulil ...
0 0
možnosti

Mar.tin

14. 9. 2003 23:33
Nehody
Těch nehod autobusů je nějak moc poslední dobou.     Kdo jezdí vlakem se bát nemusí, průměr mrtvých na železnici je asi 1-2 za rok nebo ne? A to zpoždění za život snad stojí.
0 0
možnosti

hbf

15. 9. 2003 12:15
Re:
No, koukám, že motoristům dělá problém i mimoúrovňové křížení se železniční tratí. Ach jo.
0 0
možnosti

michallll

14. 9. 2003 17:42
Snad už je čas
Snad už je čas zaměstnávat jako řidiče normálnější lidi, tedy cizince, kteří jsou připraveni nejen bezpečně jezdit, ale také zvládat nutné selhání techniky.
 
Takový Turek má funkční rodinu, ze které odjíždí nejen v pohodě, ale kam se chce také vrátit. Do televize civí a jsou pravidelně hypnotizováni jen turečtí povaleči co nemají řidičák. Turek obvykle umí i pít a na svou uniformu /ta je za volantem důležitá jako výraz prestiže a zodpovědnosti/ je hrdý. Také nechce kopat motykou.
 
Měl rodiče, co ho nezneužívali, a tak nemá potřebu zneužívat mašinu ani pasažéry. Pravidelně trénuje svůj postřeh. Např. i neturečtí israelští šoféři prodávají lístky za jízdy. Drobné mají nachystány, i lístky znají po paměti. Konkurence nespí, a čekat na zastávce by nikdo nevydržel, minimálně ne autobusy další, neb jich jezdí hojně. Mají nehody, ale vzhledem k tomu tempu a hustotě provozu, vzhledem k nutnosti chránit pasažerý před Palestinci, docela řídké. On totiž tamní šofér musel být skvělý v armádě a první prroblém jej vrátí na náklaďák.Rozbitých aut je tam mnoho, profesionálu se to jen nějak netýká, podobně jako dříve u nás.
 
Čech bohatne, čistí svůj bazén, sleduje  kde co, ať, probůh, jezdí už jen se svým offroadem a neohrožuje lidi!
0 0
možnosti

ALKIN

14. 9. 2003 18:56
Re:
Jinak zdráv?
0 0
možnosti

II tsohg

14. 9. 2003 17:39
xxx
Měl jsem dneska cestu kolem toho místa-rychlost je tam omzená na 40  a chce to tam dávat celkem bacha, takže nejspíš jel jak kanec...
0 0
možnosti

rudlanka

14. 9. 2003 12:24
přetěžování řidičů
Tyto nehody vznikají z nedostatku odpočinku řidičů,kteří pravděpodobně nedodržují bezpečnostní přestávky. Kdyby se přestávky dodržovaly a nezkracovaly ,bylo by jistě méně nehod.
0 0
možnosti

Kajinab

14. 9. 2003 12:53
Re:
Souhlasim. Zodpovědnost by měli ale nést i zaměstnavatelé, řidiči většinou nedodržují přestávky z toho důvodu, že by na jejich místa byl přijatý okamžitě někdo jiný...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný

26. března 2024  8:17,  aktualizováno  27.3 1:10

Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...

Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí

22. března 2024  18:41,  aktualizováno  23.3

Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu

22. března 2024  22:04,  aktualizováno  23.3 7:01

K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...

„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy

24. března 2024  14:47,  aktualizováno  17:17

Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

ANALÝZA: Čtyři Tádžici svlékli Putina do naha. Ten musí něco udělat

25. března 2024

Premium Sotva týden poté, co si Putin zajistil páté prezidentské období, masakr v Moskvě rozbil moderní...

Izrael udeřil na severu Sýrie nedaleko skladů zbraní. Nejméně 36 lidí zemřelo

29. března 2024  3:39,  aktualizováno  4:05

Při izraelských náletech nedaleko oblasti Halabu (Aleppa) na severu Sýrie zahynulo podle agentury...

Tajemný pan Pacička z Tábora. Příběh muže, který spojil velké korupční kauzy

29. března 2024

Premium Dlouhá léta byli hlavními tvářemi velkých kauz v Česku kontroverzní podnikatelé z Prahy. Například...

Útok Hamásu byl ozbrojený odpor, řekla ikona feminismu. Ničíte levici, vyčítají jí

29. března 2024

Premium Jedna z nejznámějších feministických autorek, americká filozofka židovského původu z Kalifornské...

Předali si to v Praze. Německý poslanec Bystroň podle BIS přijal peníze od Rusů

28. března 2024  22:03

Německý poslanec strany Alternativa pro Německo Petr Bystroň byl podle české Bezpečnostní...