Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

EU odepsala celý Hamas mezi teroristy

Palestinský Hamas, zodpovědný za řadu atentátů na Blízkém východě, stihla rána. Evropská unie podle diplomatů souhlasí se zařazením politického křídla tohoto hnutí na seznam zakázaných teroristických organizací. Rozhodnutí umožní zmrazit účty křídla a pohnat řadu členů Hamasu před soud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Arnold J.Rimmer BDP

Konecne....
Konečně Evropa pochopila pravý stav věcí a přistoupila k činům, i když malým.
0/0
12.9.2003 13:17

barrow

Re: h
h
0/0
12.9.2003 15:39

zalozak

Zereme to i s navijakem a jeste si tleskame ...
Vlastne jest treba Sharonovi a spol pogratulovat. Afarat bude brzo mimo misu, Hamaz - jedine to skutecne organizovane Palestinske hnuti - je nominovan jako zlocinecka organizace bez prav ci sance vyjednavat a vojaci strycka sama se jiz pevne uhnizdili v blizkem okoli Izraele a rusi jeho nepratele.
Co k tomu stacilo - takzvana valka proti terorismu po sokujicich udalostech 11/9, mirova aktivita ktera byla od zacatku zkonstruovana aby nedopadla a ochotny poradci ovladany prezident s prstem na spousti.
Dovedu si i predstavit ty kteri by pro udalosti 11/9 meli jeste dalsi teorii ale to ted ponechame stranou.
Sharone - gratuluji ... takhle zahybat svetem ve svuj prospech se jeste moc lidem nepovedlo.
0/0
12.9.2003 5:09

honimir

Re:
A JAK VÍŠ, ŽE MÍROVÁ AKTIVITA BYLA ZKONSTRUOVANÁ TAK ABY NEDOPADLA ? A CO BYLO JÁDREM TÉ KONSTRUKCE ? CHCEŠ ŘÍCT, ŽE POČÍTALA S TÍM, ŽE MUSLIMOVÉ PORUŠÍ MÍR A PROVEDOU ATENTÁT ? A CO PODLE TEBE HAMAZ JE, KDYŽ NE SPOLEK VRAHŮ ?
0/0
12.9.2003 5:36

PateON

Re:
Muslimové, resp. Hamás příměří neporušili. Ti ho jen uznali za neplatne po několika izraelských teroristických atentátech na palestinském území. Podívejte se do zpráv z té doby, jak to probíhalo.
0/0
12.9.2003 7:42

krysa66

Re:
Jó první porušení příměří ze strany Izraele podle zpráv bylo když izraelec převlečený za palestince odpálil autobus a zneškodnil 20 izraelských protivných vojáků převlečených za ženy a děti. Tak nějak jsi to chtěl říci? To že na straně Izraele se jedná výhradně o civilní oběti je asi naprosto v pořádku jedná se přece jenom o židy.
 
Zajímavé je že každá civilní oběť (ona je podle médií každá palestinská obět civilní) na straně palestinců je uvedena takto "Izraelští vojáci zabili palestinského chlapce (to že držel kalašnikov, nebo házel kameny na vojáky, nebo neuposlechl výzvě k opuštění zakázaného prostoru se neuvede)". Když dojde k atenátu v Izraeli nemluví se o obětech, ale napíše se "Při atentátu, který pravděpodobně provedl sebevražedný atentátník zahynulo 20 osob"
 
Proč se nenapíše "Utok palestinského vojáka vycvičeného jako kamikadze, (vlastně palestinský voják svaté války proti nevěřícím), měl 20 obětí, zabil 10 izraelských mužů 5 izraleských žen a 5 izraelských dětí" 
 
Proč jsou různé pohledy na informaci co nám chtějí Hitlerovi pohrobci nacpat do kebule. Bohužel mi z mnoha článků voní Cyklon B. A z mnoha komentářů také. Jenže v plynu neumírali pouze židé a romové.
0/0
12.9.2003 10:34

honimir

SPROPADENÍ AMÍCI
TAK TO UŽ JE VRCHOL HOVADSTVÍ. KEFÍR PÍŠE:pouziti tristivych a kazetovych bomb, s naplni, ktera je pomalovana pestrymi barvami a ma ruzne zajimave tvary, ma zase jenom jeden ucel: zaujmout hrajici si deti, ktere tuto nevybuchlou munici najdou...
chces snad tvrdit, ze to neni pravda?
nebo vam to CNN skutecne nerekla?
 
A NEMĚL BY SPÍŠ NĚKDO ŘÍCT TOBĚ TY PABLBE, ŽE TOHLE UŽ HRANIČÍ S NAPROSTÝM ZATEMNĚNÍM MOZKU ?
0/0
12.9.2003 4:56

Pilat

historie zna mnoho teroristu
0/0
12.9.2003 1:54

Pilat

Nevim
Evropa si to mela jeste rozmyslet.
0/0
12.9.2003 1:51

barrow

Ze to ale tvalo.
Skoro vecnost.Nez se tahle dvourychlostni Evropa k necemu odhodla(rozhodne),je zpravidla vsude kolem uz nekolik let zcela jasno.
0/0
11.9.2003 21:39

Kazbunda

Konecne
Trvalo to eurokratum z EU dlouho, ale konecne zaradili HAMAS tam kam patri. Ted jeste dalsi zastance paranoidni fundamentalniho islamismu eliminovat a bude lepe
0/0
11.9.2003 20:52

michallll

Velké systémy jsou těžkopádné,
ještě zbývá několik podobných organizací. Ale díky za to, konec potupy obětí.
Michal,libčeves
0/0
11.9.2003 20:07

Isabelle

Re:
Michalku, mam dotaz, k te nove registraci, musim pokazde vyplnovat to heslo a nebo se to da nejak preskocit?
0/0
11.9.2003 20:13

ScipioAfricanus

Kazdej uz to vi, uz je to napsany na zdi
ze jsou v Hamasu teroristi vsichni blazni...... Uz to bylo tak evidentni, to museli priznat i ti pripodelani politici EU
0/0
11.9.2003 19:49

petrban

Co je Terorismus?
Četl jsem zde jednoduchou definici, že terorismus je útok na bezbranné a nevinné lidi. Jaký je tedy rozdíl mezi terorismem palestinských sebevrahů a státním terorismem Izraelské vlády představované Šaronem. Kdo je světu více nebezpečný, zfanatizovaný nemyslící sebevrah ozbrojený pouze výbušninou kolem svého pasu nebo inteligentní dobře vycvičený chladnokrevně uvažující voják s nejmodernější výzbrojí útočící proti všemu co se hýbe včetně nemluvňat, invalidů na vozíku a těhotných žen, plnící pouze rozkazy? Proti prvnímu je obrana, ale u toho druhého je to už horší. Až mu dojde nepřítel najde si nového. To je platná pravda už dlouhá staletí.
0/0
11.9.2003 19:44

Jarda4914

Re:
Samozřejmě, že dobře vycvičený voják - neřkuli organizovaná jednotka takových vojáků - střílející po všem, co se hýbe (včetně nemluvňat), je ještě horší, než osamocený terorista. Kdyby takoví vojáci byli v izraelské armádě, od řadových vojínů až po vrchní velení, tak palestinský problém přestane existovat během jednoho odpoledne.
 
Á propos, že jsem tak smělý, jaká že je to ta správná obrana proti tomu teroristovi? Zatím jsem o žádné spolehlivé neslyšel a rád se nechám poučit.
Předpokládám přitom, že tou obranou nemáš na mysli vyhlazení celého národa, ze kterého se ti teroristé rekrutují.
0/0
11.9.2003 21:32

honimir

Re:
TERORIZMUS JE ,KDYŽ NĚKDO KVŮLI SVOJÍ PRAVDĚ A NENÁVISTI NEVÁHÁ ZABÍT NAPROSTO NEVINNÉ LIDI. TOTO SE OPRAVDU DĚJE.
TERORIZMUS STATU IZRAEL JE V TOM, ŽE SÍDLÍ NA ÚZEMÍ, KTERÝ SI NÁROKUJOU PALESTINCI.
PŘI POSUZOVÁNÍ KDO JE V PRÁVU PŘEVLÁDAJÍ SYMPATIE K TÉ ČI ONÉ STRANĚ. NĚKDO TO VIDÍ TAK, NĚKDO JINAK.. KDO MÁ PRAVDU ? ŘEKNEŠ ŽE TY, PROTOŽE IZRAEL NECHCE ODEVZDAT PALESTINCŮM SVŮJ STÁT.
JÁ ŘÍKÁM TO, ŽE ZŘEJMĚ ALESPOŇ SVOJÍ ČÁSTÍ ZASAHUJE STÁT IZRAEL NA PALESTINSKÉ ÚZEMÍ. TOTO PŘEKRYTÍ PALESTINSKÝCH ÚZEMÍ MÁ SVŮJ VÝVOJ V HISTORII. DNEŠNÍ OBĚTI ATENTÁTŮ JSOU NEVINNÍ LIDÉ, KTERÝ TOMUTO STAVU NIJAK NENAPOMOHLI.
DÁL JE TO VŽDYCKY  STEJNÉ. DOHODNE SE JEDNÁNÍ, ZE STRANY IZRAELE PODMÍNĚNÉ UKONČENÍM ATENTÁTŮ, TEN NĚKDO Z ŘAD MUČEDNÍKŮ PORUŠÍ, IZRAEL ODPOVÍ ÚTOKEM. A TENTO ÚTOK TY NEUMÍŠ ROZEZNAT OD ÚTOKU NĚKOHO, KDO ZABÍJÍ PROTO, ABY SE STAL MUČEDNÍKEM A PO SMRTI ŠEL K ALLÁHOVI DO RÁJE, PROTOŽE SE MU JEDNOU RANOU PODAŘILO ZABÍT CO NEJVĚTŠÍ POČET NEVĚŘÍCÍCH PSŮ.
PŘIPUSŤME, BYŤ JEN TEORETICKY, ŽE BŮH, RÁJ I PEKLO EXISTUJÍ. JÁ SI MYSLÍM, ŽE SEBEVRAŽEDNÝ ATENTÁTNÍK PŮJDE DO PEKLA. TY BYS ZŘEJMĚ JEHO SKUTEK OCENIL RÁJEM, KAŽDÝ JSME HOLT NĚJAKEJ.
0/0
12.9.2003 3:34

honimir

Re:
A JAK JSI PETRBANE PROBOHA PŘIŠEL NA TO, ŽE IZRAELSKÝ VOJÁK SI VŽDYCKY NAJDE NOVÝ CÍL ? NĚJAK TO SNAD VYPLÝVÁ Z DĚJIN LIDSTVA ? NEBO TO SNAD VYPLÝVÁ Z DĚJIN 2. SV. VÁLKY ? NEVYPLÝVÁ TO NÁHODOU JEN Z TVÉHO ANTISEMITSKÉHO MOZEČKU ?
ALE NECHME TOHO, KDO CHCE PSA BÍT, HŮL SI VŽDYCKY NAJDE.
0/0
12.9.2003 4:45

blackshadow

terorismus
...izraelské útoky pomocí F-16 a Apache jsou legitimní boj proti terorismu, kterému se nesmí ustupovat a ani s ním vyjednávat vyjednávat... hmm...
0/0
11.9.2003 18:30

Dana Heranová

Kapitalismus ukazuje svoji tvář
 
Přidej se k nám
více na : http://kluby.quick.cz/klub.asp?klID=3662&k=9
 
Nadešel čas, kdy třeba říci, čí že je tahle zem. Nadešel cas. Teď, průkopníci, si život rozhodnem. Jde o budoucnost republiky. O štěstí jde. Nám všem. Nadešel čas. Dnes rozvratníky jak škodnou vyženem. Nadešel čas, kdy třeba řady jednotou zocelit. Nadešel čas. Čas lidovlády. Čas bojovat. Čas žít. Nadešel čas. Dnes pracující v jediné frontě jdem. Nadešel čas. Je třeba říci: Naše je tahle zem!
 
Škoda že kluci z Stb nezapracovali lepe s tou smradlaou látkou v jednom činžáku v Paříži..
0/0
11.9.2003 17:03

dvoudenni kefir

Re:
jisteze nadesel cas... a az pojedes dneska domu autobusem, tak ti nekdo da po papuli. nekdo kdo cetl idnes
0/0
11.9.2003 17:05

Yehuda

Re: Souhlas.
To musí být cvok, takhle zašpinit tolik internetovýcxh stránek...............
0/0
11.9.2003 19:39

II tsohg

Re:
Už se na to V Y S E R  Takové jako ty patří tak akorát postřílet, rozemlet a hodit prasatům
0/0
11.9.2003 23:41

lithium

Re:
Prasatům se dá komouš hodit i v celku a zaživa. Ale tohle je spíš sranda, ne?
0/0
12.9.2003 11:34

Thyronx

Pro Kabi
Terorismus je utok na bezbranne a nevinne lidi. Jednoducha definice. Valka v Iraku neni a nemuze byt terorismus.Ostatne nebyla namirena proti civilnimu obyvatelstvu,naopak se peclive staralo aby civilnich obeti bylo minimum.V pripade ze by roli USA tehdy prevzali Rusove,bylo by to o kobercovem bombardovani (viz Afghanistan kdysi davno).
0/0
11.9.2003 16:51

dvoudenni kefir

Re:
peclive se starali pouzitim tristivych a kazetovych bomb, s naplni, ktera je pomalovana pestrymi barvami a ma ruzne zajimave tvary, coz ma zase jenom jeden ucel: zaujmout hrajici si deti, ktere tuto nevybuchlou munici najdou...
chces snad tvrdit, ze to neni pravda?
nebo vam to CNN skutecne nerekla?
0/0
11.9.2003 17:08

Thyronx

EU se probudila?
Ze by se EU po tolika letech probudila? Vzdyt Evropska Komise podporovala dosud Paalestince a Hamas primo a od ted neprimo pres OSN.Pro ty co nevedi co je OSN,to je organizace v hlubokem spanku a nezajmu o deni v Izraeli a Palestine po cele desetileti. Blahopreji Evropske Unii ze v r. 2003 umi rozeznat zle od dobreho.Za dalsich 20 let muze (ale nemusi) dojit k dalsim prekvapennim.
0/0
11.9.2003 16:48

dvoudenni kefir

Re:
zajimalo by me, kolik ze si myslis, ze je EU let... pises, jako by uz existovala "tolik" let...
0/0
11.9.2003 17:10

lukinoo

hmmm
Ještě bych tam přidal ČSSD, KSČM, ODS, KDU-ČSL a zbytek těch sraček.
0/0
11.9.2003 16:31

Dusja & Marusja

Re: Vendula
Kromě KSČM souhlas a zase zítra...
0/0
11.9.2003 16:35

Kabi

Co je to terorismus?
Myslim si, že tady ještě nezazněla jedna zásadní otázka: " Co je to terorismus?" Asi nikdo nebude pochybovat, že to co se stalo 11. září 2001 bylo něco hrozného. Ale není terorismem také napadení suverenního státu jiným pod jakoukoli záminkou ( např. vlastnictví zbraní hromadného ničení - dodnes neprokázáno ) a zároveň s obhajobou, že chce nastolit demokratický režim? Samozřejmě, že tento agresivní stát neměl souhlas od OSN -( proč by taky ano, oni mohou všechno ) a co na tom, že při tomto takzvaném osvobození umírají nevinní lidé? Co na to zbytek světa? Že v principu mlčí? Není to takové tiché schvalování terorismu každým z nás? A tak se znovu ptám, co je to terorismus?
0/0
11.9.2003 16:31

Náton

Re:
A byl terorismus americké kobercové nálety na Německo na konci 2.světové války, které neměly z vojenského hlediska smysl, avšak zahubily statisíce civilistů? Nebo se to dá omlouvat válečným stavem? A mezi okupantským izraelem a Araby s ukradeným územím neprobíhá válka? Izrael je jako ten hodný, a Arabové zlí??
0/0
11.9.2003 17:02

Gosudar!

konecne
To to trvalo!
0/0
11.9.2003 16:19

dawd

Teď je na řade Fatah
Pokud chce EU udělat něco užitečného, měla by velmi rychle na svůj seznam připsat ještě Fatah. A měla by nejprve zmrazit účty a teprve pak to vyhlásit do světa. To, co udělali dneska, je jen komedie. Než se účty skutečně zmrazí, tak je hoši z Hamasu převedou mimo EU nebo do Francie, která je nejspíše nechá v klidu.
0/0
11.9.2003 16:09

TedLapidus

"-O.
Yes ,.,, vsechny kteri nepodporuji sionistickou politiku Izraele a USA zakazat ,,,, ,,, By me zajimalo kam se podela soudnost ... Kdyz Izraelsky vrtulnik jeden den popravi 6 clenou rodinu v aute (i kdyby byl otec rodiny terorista .. tak to na hruznosti zlocinu nic nemeni),, druhy den pro zmenu slozi cely barak i se vsemi v nem ,, je fse ok ,, Izrael teroristickym statem vyhlasen neni .... kdyz vypatlany  pelastinsky kokot vyhodi do povetri kavarnu je peklo na zemi ,, a kazdy kdo cekne proti jakemukoli sionistickemu manyru je terorista...
Trochu smutna soucasnost ... predevsim proto ze vystavuje biancoSek Sharonovy a podobnym valecnym zrudam k vrazdam a besneni .
A nechodte na mne se sentimentalnimi historkami o obetnich berancich v podobe onech prostouccich Izraelcich kteri jsou tak bezbranni ... napred si prectete krvavou lazen ve ktere se macha Izrael od jeho zalozeni ,, pote plyNNe muzete prejit na seznam arsenalu nejvetsi Bio-Nuklearni hrozby blizkeho vychodu a ke konci si prectete zivotopis Ariela Sharona .. od jeho pocatku maleho vraha v trupach Hagana ,,az po rezniceni v Libanonu.
 
0/0
11.9.2003 15:47

Rosomak

IDNES má problémy z identitou
protože nadpis "Radikálové z Hamasu" by správně měla formulovat Teroristé z Hamasu. Inu, novináři když mají psát o teroristických činnech které spáchali aktivisté vojeského křídla politického militantního hnutí, to musejí mít z toho výraziva v hlavách mírně zavařené. Kdyby nezkoušeli politickou mluvu ale mluvili by pro lidi. Neškodil by slovník:
Terorista: Ozbrojenec: Militantní aktivista:
0/0
11.9.2003 15:39

Náton

Re:
Ale to by pak taky měli psát o izraelských válečných zločincích vraždíci domácí palestinské obyvatelsvo házící kameny na územích, která židáckým okupantům opravdu nepatří. Do slovníku pak ještě slova partyzán a osvobozenecký boj proti okupační nadvládě agresorského izraelského státu.
0/0
11.9.2003 16:05

lithium

Re:
"...židáckým okupantům..."? Co ty jsi za Z M R D A rasistickýho...? Nechceš jít radši na nějakej nacistickej nebo komoušskej chat?
0/0
11.9.2003 16:13

Náton

Re:
A co ty jsi za Z M R D A proizraelskýho a probushistickýho?? Že jsou židi okupanti území, které jim nepatří je zcela zjevné. A proto to jsou židáci. Nechtějí vyměnit území za mír a kradou cizí zemi. To oni jsou původci veškerého krveprolití.
0/0
11.9.2003 16:27

lithium

Re:
A z čeho tak usuzuješ, ty K O K O T E rasistickej, antisemitskej?
0/0
11.9.2003 16:37

Náton

Re:
Milé pánské přirození, to asi nevíš jen ty, že tví milovaní židi okupují území co jim nepatří. Kdybys měl zahradu a soused by ti ji půl zabral, asi by se ti to velmi líbilo semito.
0/0
11.9.2003 17:05

lithium

Re:
Ty vole, kde tě naprogramovali?
0/0
11.9.2003 19:57

lithium

Re:
A jediný, co je zcela zjevný, je tvůj zaprděnej xenofobní "světonázor".
0/0
11.9.2003 16:39

Náton

Re:
Ale no no, každý agresor má dostat co mu patří. Teď jsou jasným agresorem nechtějícím mír židi. Nedivím se arabům, že když jim nechtějí vrátit jejich území, že to řeší výbuchy. Izraelci jsou hnusní agresoři a takový primitivek s propagandou vymytým mozkem jako ty na tom svejma žvástama nic nezmění. Ale nejsi dost chytrý na to, abys to všechno pochopil. Tipuji tě tak na učňák, maximálně učební obor s maturitou... :-))
0/0
11.9.2003 16:58

lithium

Re:
0/0
11.9.2003 19:56

krysa66

Re:
Možná by bylo dobré Nátone se podívat trochu do historie.  Aby se Evropa zbavila zbytku židů co se evropanům (kromě dánů) nepodařilo legálně vyhubit zorganizovali hnutí za obnovu Izraele. Byla to Británie (původně okupovala či vlastnila území dnešního Izraele) kdo přišel s báječným nápadem poslat židy na bývalé území kde židé žili, vyzbrojit araby a nechat je dokončit co evropa nezvládla. Jenže jim to jaksi nevyšlo a potom se jim při válce o suez Izrael začal hodit jako nárazníkové pásmo proti arabské agresi. A TAK BUĎ RÁD, ŽE TAM žIDI JSOU JINAK BY JSI BYL TÍM ODPORNÝM AGRESOREM TY. Neboť jak praví Alah nevěřící psi musí bít odstraněni z jakéhokoliv kousku země. A i ty žiješ na posvátné muslimské půdě.
0/0
12.9.2003 11:50

lukinoo

hmmmmmmm
Jen myslím, že až se teroristické organizace spojí, popřípadě se islámské země společně ohradí proti zásahům a vměšování USA popř. zbytku "civilizovaného světa", tak tu máme 3 světovou a pose*r*em se z toho všichni.
0/0
11.9.2003 15:26

Dusja & Marusja

Re: Vendula
No právě, že tohle už skoušejí tisíc let a furt se mezi sebou nemůžou dohodnout. Kdyby je dokázala sjendnotit nějaká ideologie např. komunistická, tak je s USA konec a budou se o ně na smetišti dějin přetahovat šakalové. Islámští bratři potřebují silného vůdce
0/0
11.9.2003 15:50

lukinoo

Re:
Vendulo, neser mě.
0/0
11.9.2003 15:58

Dusja & Marusja

Re: Vendula
Chtělo by to nějakého Gottwalda v turbanu aby na ně zařval z mešity a ukázal jim  cestu. Oni by za ním šli a každý by znal svoju úkoly a poslání a s USA by byl za pár let konec. Místo Twin Towers by s Ňu Jorku postavila pořádná mešita a svět by konečně oddechnul
0/0
11.9.2003 16:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.