Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pes prokousl školačce tvář

V Ostravě pokousala fena japonského plemene akita inu školačku. "Pes nejprve kousl Kimberley do ruky a pak do tváře. Rány začaly hnisat a bude potřebovat plastickou operaci," popsala matka 8leté dívky. Podala už trestní oznámení. Podle majitele psa jde o pomstu ze závisti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MMarjanka

kubajss,
ty si teda asi fakt kubajss. Kdybyste všichni ten článek přečetli normálně, dočetli byste se, že ta holčina "seděla se sousedovými dětmi u stolu", z toho se dá, celkem logicky  vyvodit, že tam nevlezla přes plot.
0/0
13.9.2003 14:49

kubajss

Kdo by to měl odskákat - matka
Tak nevim, jestli autor článku není trochu „zakoplexovaný“ nebo se jen honí za senzací ohraného scénáře. Pes je od toho aby bránil a hlídal majetek a svého pána. Podle mne ta holčička vlezla na pozemek majitele bez dovolení a jeho pes na to adekvátně reagoval a kdo ví jestli mu nebylo ze strany holčičky ještě nějak ublíženo. Nechápu jak může být pokus o to majitele psa ještě trestat. Sama matka si měla svou dcerku hlídat lépe. Nechápu tenhle boj proti chovatelům psů. Naučte se být tolerantní k nim a oni budou tolerantní k Vám!!!! 
0/0
12.9.2003 15:05

svobodny obcan

Re:
To je otazka, co je pravda.
Pokud holcicka vlezla na cizi pozemek bez dovoleni, je to chyba jeji a jeji matky. Pes ma hlidat pozemek.
Pokud ma pravdu matka, ze tam holcicka chodila casto a s vedomim majitele pozemku, tak je to chyba majitele psa, ktery ma psa ohlidat.
0/0
19.9.2003 22:23

Lucianne

nebezpecne plemeno?
Byt redaktorem MFDnes, ktery pouzil tuhle formulaci, modlim se, aby me nekdo nezazaloval. Kde jste to vzal/a?!!
0/0
12.9.2003 14:25

CoCs

Je to otřesné,
kolik lidí ty psí bestie každoročně pokoušou. Osobně bych byl pro všechny čokly vyšší než 20 cm utratit a maximálně je nechat k používání bezpečnostním složkám apod. A majitele zažalovat o milióny, šmejda jednoho. Člověk, který doma má velkého psa, je podle mě zakomplexovaná osobnost, která se potřebuje před ostatními předvést, že umí zvádnout velkou bestii. A taky by se měl přijmout zákon, že čoklové budou muset mít neustále na tlamě košík!!
0/0
11.9.2003 8:56

stalkerka

Re:
je mi z tebe blivno. Zavřela bych tě do svěrací kazajky abys už nikdy nemoh napsat takovouhle sra*ku
0/0
11.9.2003 9:22

Mikasek

Re:
Mám pocit, že zakomplexovaný jsi asi jen ty. Pes je zvíře !!!! Opakuji - zvíře. A každé zvíře se chová pudově, popř. tak, jak je vycvičeno. Žádné zvíře na celé naší planetě nezabíjí pro potěšení (teda kromě člověka). Takže jednoznačně: pes za to nemůže a kvůli tomu, že se toto neštěstí stalo neznamená, že bychom měli utrácet psy, nebo jim dávat náhubky a pod. Což třeba proto, že nějaký lidský exot zabil autem člověka bychom usekli všem lidem ruce aby už nikdy nemohli řídit a majitele všech aut nad 2 litry obsahu bychom pověsili. Pokud se jedná o tento případ, myslím si, že by měli jasně vyšetřit, zda tam dívenka byla se svolením majitele, nebo ne. Pokud ano, majitel psa by to měl odskákat v plné parádě, pokud ne, měla by to v plné parádě odskákat maminka. Holčičky mi je líto (sám jsem byl dost tvrdě pokousán vlčákem), doufám, že jí nezůstane celoživotní blok vůči psům a zvířatům obecně. Mít psa je obohacení života i člověka, ale musí se mu člověk věnovat - je to malé dítě celý život. V dobře vychovaném a vedeném psovi  je víc dobroty, než v mnohých lidech.
0/0
11.9.2003 9:24

spinr

Re: pro CoCs !!!
jedinej člověk, který tady je zakomlpexovanej jseš ty!!!!! Zeptám se jinak. Kolik lidí bezohledně jezdí v autě na červenou, ožralí apod.....???? Kolik lidí díky tomu zabijí??? HODNĚ!!! Nepřemýšlej nad tím! Stejně jsi nepochopil o co vlastně vůbec jde. Je smutné, že holčička byla pokousána, ale byla na cizím pozemku. Proč matka klidně holku pustila do zahrady, kde jak sama přiznává, žije hroznej pes, který terorizuje celé okolí a sepisuje proti němu petici s 37 podpisy? Ta matka je především pořádná kráva. Pes je zvířecí rasa která hlídá své teritorium a blízké a tak se také zachoval. Pak bych měl jeden dotaz.Podle datumu jsem vyrozuměl, že byla pokousána včera na večer nebo odpoledne. Chce mi pan ošetřující lékař a matka holky namluvit, že už teď to začalo hnisat? Den po úrazu?! To nemyslí vážně!! Mám pocit, že teď se jim to velice hodí, že pes patří lidem, kteří podnikají a mají asi peníze. Že by tučné odškodné? O to tu tak trochu jde, no a v neposlední řadě také o rozmazání jednoho kousnutí. Tím nechci nic bagatelizovat, ale trochu to smrdí opětovným bojem proti chovatelům psů. A na závěr: Já jsem taky ten (šmejd) jak jsi nás nazval co chová psa.A mám právě rasu Akita Inu. Je to společenské zvíře, které je ale také dostatečně temperamentní. To znamená, když si ho chce někdo pohladit tak se mě napřed musí zeptat. Nebo tvoji starou může taky kde kdo ošahávat kdy se mu zachce???Zamysli se nad tím co jsi vlastně napsal
0/0
11.9.2003 10:00

V1kt0r

Re:
Hm, mame doma akitu ... a ja si porad rikal, proc mne holky nechteji... Aspon uz vim, kde je mych komplexu puvod, diky, Moudra Vestirno! No a az ti priste bude spatne, zase nam prijd neco vysvetlit.
0/0
11.9.2003 22:15

svobodny obcan

Re:
Presne tak, mas pravdu, lide si casto velkymi psy a bojovymi plemeny leci sve komplexy. Mohu to potvrdit, znam par lidi s velkymi psy.
0/0
19.9.2003 22:20

alkre

Re: Košík tobě na tlamu!
Myslím, že takoví krypli jako ty by měli mít na tlamě košík, aby neustále neotravovali lidi s takovýma proslovama! Ty psa na  100% nemáš a dítě asi taky ne a pokud ano, tak je to psychickej mrzák. Mít takovýho necitelnýho rodiče bych rozhodně nechtěla. Schopnost empatie je ti naprosto cizí. Na cizí psy se opravdu nechytá! A to by se měli lidi naučit. Majitelé psa si ho ale měli hlídat, když povolili cizímu děcku být na jejich zahradě,to je fakt. Ale když matka věděla, že tam pustí psa, tak si měla holku zavolat nebo protestovat proti volně pobíhajícímu psovi. Kdyby ta holka sahala do elektriky, tak za to vlastně taky může elektrika a proto zničíme všechno elektrický vedení!!! Ale tvoje názory nic nevysvětlujou. Utratit by měli tebe, protože seš třeba težší než 70kg a fyzický tudíš máš na to někoho zabít a navíc máš rasistický názory. Takže je vysoká pravděpodobnost, že ti zas rupne v bedně a třeba někoho odkrouhneš. Takže na elektrický křeslo s tebou, držko!!!
0/0
22.9.2003 10:33

louskacek

to morbo
ta holčička se jmenuje příjmením Menne (jestli si to pamatuju správně), takže se nedivim, že jí dali adekvátní křestní jméno, a ne třeba Božena
0/0
11.9.2003 8:38

morbo

Re:
Cha, v tom případě to beru zpět. Božena by se asi fakt nehodila
0/0
11.9.2003 11:46

melodie

Co se to tu deje:-(
Nejak ten pripad nechapu....Jestli ta holka byla na pozemku, ktery vlastni majitel psa, tak snad neni co resit! Nemela tam preci co delat. Pes je teritorialni zvire a sve teritorium si brani....a to je preci duvod, proc ho vetsila lidi chova! Jestli je pravda, co tam rikala ta policistka, tak je to docela mazec "Pes je jejich a jsou povinni zajistit, aby nikomu neublížil. To platí i na soukromém pozemku" takze kdyz me prijde vykrast zlodej a muj pes ho na mem pozemku pokouse, tak mu budu muset platit jeste odskodne??????
0/0
11.9.2003 7:41

SnoopyDog

Re:
samozrejme, priklad ze zivota: dum, zahrada a zahradni oslava, tj. spousta lidi, tj. spousta aut zaparkovanych v odlehle casti zahrady, spousta lidi tj. spousta psu a mezi nima i jedna fenka ktera fakt nemela dobry obdobi takze aby se nikdo netrapil, tak ji nechali spinkat v aute. Oslava jede na plny pecky a najednou se ozve desnej rev, bezime k autum a v jednom z nich sedi nejakej mladas, kteryho za krkem drzi ona fenka (doga), nechala ho vlezt do ZAMKNUTEHO auta, nechala ho vytrhat draty od zapalovani a pak po nem teprve vyjela ... ukousla mu ucho. Po prijezdu policie a doktora bylo majiteli auta sdeleno obvineni z ublizeni na zdravi s trvalym nasledkem, zlodej potrestan nebyl. Majitele (temer ukradeneho) poniceneho auta cela ta sranda prisla na 200 tisic odskodneho.
0/0
11.9.2003 8:11

Roumen

Re:
Dobry. :-))))) Este, ze nemam psa....
0/0
11.9.2003 10:10

V1kt0r

Re:
Nevim, to zni nejak kocourkovsky... Copak ten zlodej nebyl obvinen z poskozovani cizi veci? Copak auto nebylo zamcene? Pokud to opravdu bylo tak, vysetrujici organy byli takovi lemplove a ten clovek si nechal jeste prisit odskodne, jsou to vsichni ondyna... Kdyby se soudil, vyhral by minimalne ve Strassbourgu.
0/0
11.9.2003 22:13

Sudanec

Re: Čemu se divíte?
To, že zloděj nebyl potrestán je docela divné, ale vůbec se nedivím tomu ,že majitel dostal takovou pálku.Když chce někdo ukrást auto a někdo mu způsobí těžkou újmu na zdraví(jímž ukousnuté ucho je) , tak se zcela určitě nejedná o nutnou obranu.Majitel byl potrestán zcela po právu, protože je za svého psa zodpovědný.Vím ,že se vám to nelíbí, ale přestaňte už pořád klást rovnítko mezi psa a člověka.Když pes bezdůvodně vážně zraní člověka ,tak musí být utracen a majitel potrestán.A je jedno, že ta holčička byla na cizím pozemku.To je jako kdybych šel k vám na zahradu ukrást jablko a vy byste(popřípadě váš pes) mi způsobil těžkou újmu na zdraví.Je to nepřiměřená obrana.Upozorňuji, že nemám nic proti psům(všeobecná fobie vůči psům jíž rozpoutala media je mi cizí), ale majitelé bojových plemen by se měli chovat zodpovědněji.
0/0
22.9.2003 11:38

iuos

ach jo
no tak holku kousnul pes, no. je to sice smutný, tu holku to bolí, ale to se prostě stává. kdyby ten chlap nebyl podnikatel, tak se to nikdo nedoví.
jestli ten pes byl očkovanej, tak není co řešit, to se prostě stává, že pes kousne - a jestli její máma věděla, že je ten pes nebezpečnej, tak je to kráva, že jí k němu pustila ( a nebo jí tam poslala schválně? ) na druhous tranu je ale taky pravda, že majitel by měl udělat všechno pro to, aby jeho pes nikho nerafnul. (to jsem to teda vyřešil )
koho nekousnul pes, ať hodí aportem
0/0
11.9.2003 6:58

Helen

Re:
nemyslím si, že je to útok na podnikatele. Je to opět útok na majitele psů a taky snaha o trochu senzace za každou cenu. Jak je známo, noviny plné tragických a hrůzyplných událostí se prodávají nejlépe. Nechci to bagatelizovat, ale proč máma pouštěla dceru samotnou k nim na zahradu, když celé okolí tvrdí, že ten pes je rváč a vrah?  
Zase se zvedne vlna spravedlivého rozhořčení proti majitelům psů. Určitě i v řadách těch, kteří se za volantem dnes a denně chovají jako prase. Už se těším, až se to spravedlivé rozhořčení obrátí proti nim.
0/0
11.9.2003 7:20

iuos

Re:
přesně tak. opět se zvedne vlna odporu
každýmu vadí psí hovínko na trávě (nemluvím o chodníku, tam opravdu nemaj co dělat, a je to jen a jen chyba lidí), ale to, že se všude válí bordel (papír, umělá hmota, atd.) to už nikoho nezajímá.
a proč se neudělá statistika, ve který bude uvedeno, kolik kousnutí způsobili malí psi (jezevčíci,...)?? to by lidi čuměli, jaký jsou to hajzlíci  - a jejich páníčci? - kolikrát lituju, že dodržuju vyhlášku a mám psa na vodítku (když jdu po městě) - oni se tím nezabývají (vždy´t je to jen malej pejsek) .. no, ten náš blboun se ani neumí prát  (naštěstí?)
0/0
11.9.2003 8:35

financ

Re:
Kdybych bydlel tam, kde ti lidé bydlí tak bych měl těch psů asi pět.
0/0
11.9.2003 7:26

saldo

Re:
No to je pěkné konstatování "je to sice smutný, tu holku to bolí, ale to se prostě stává...". Pěkný fatalismus, spíš ale lhostejnost. Rakovina zabíjí lidi, stejně tak infarkt, chřipka a další. ale to se prostě stává, že? Takže zavřeme nemocnice, lékaři se rekvalifikují, farmaceutický průmysl bude vyrábět vložky. To se prostě stává ... To je taky přístup k problémům. Zavřít oči a nevidět, vždyť pokousání psem je už u nás skoro normální, prostě se to stává a nic se proti tomu nedělá. Mimochodem, je vidět, že klasické rasy pěstované pro ochranu (a často ze snobských důvodů) už nám nestačí. Takový německý ovčák nebo dobrman už není "in" nebo „cool“. Musíme mít psy z Brazílie, z Japonska a bůhví odkud ještě.
 
0/0
11.9.2003 7:36

iuos

Re:
proč fatalismus? proč lhostejnost? - to mám poslat nějaký penize nebo obrázek tý holčičce? sám vím, jaké to je, dkyž kousne pes (sice ne tak, jak tu holčičku, ale vím to) - je mi jí opravdu líto, ale to nemá cenu tady pitvat - a ohledně těch nemocnic - nejde o to zavřít oči, jde o to, zbytečně to nerozmazávat - a když, tak by to mělo být poučení JAK pro MAJITELE, tak i PRO RODIČE
mám zlatýho retrívra - a vždycky mne fascinuje, jak někteří rodiče posílají své děti (které sotva chodí), aby si šly phladit toho krásného roztomilého pejska, který se určitě nechá pohladit - JAK NA TO PŘIŠLI???? A JAK TO? ŽE SE ANI NEZEPTAJ? JESTLI TEN PES NEKOUŠE???
jinak s souhlasím s tím, že dneska si lidi psy pořizujou proto, že se chtěj ukázat a ne proto, že chtěj mít doma kamaráda ( a obětovat se pro něj - nechápu, jak někdo může mít doma psa a jet na dovolenou bez něj, ale to je asi věc názoru)
no, abych to shrnul - nechtěl jsem to nijak bagatelizovat a nějak znevažovat situaci té holčičky (zkrátka nejsem takový hovado, jak by mohl někdo pochopit)
  hezký den
0/0
11.9.2003 8:30

Pavel_M

Re:
Přesně tak. Pes není člověk, nenapadá a neubližuje ostatním pro radost. Takhle se zachová pouze tehdy, když se cítí v ohrožení (příp. ohrožení svého teritoria, členů smečky - rodiny - atd.). Určitě to nebylo tak, že holčička seděla na židli a četla si a kolem pobíhal pes a najednou z ničeho nic na ní skočil a pokousal jí. Bohužel se denně setkávám s reakcí dětí (s tichou podporou jejich rodičů), že když vidí roztomilého pejska, tak si ho musí pohladit. A co udělá takovej roztomilej pejsek, když se k němu v plný rychlosti žene ječící a rukama mávající cizí dítě? Přirozeně si připadá ohrožený a začne se bránit. A dítě skončí pokousaný a je z toho kauza, že cizí pes "bezdůvodně" pokousal dítě (ono mu nic zlého neudělalo). To už žádný z těch rodičů nepřizná, že to dítě toho psa vyprovokovalo (ono mu to možná ani nedojdě, vidí chování svého dítěte denně a určitě mu jeho upřímné a bezprostřední reakce připadají roztomilé). Prostě dítě by mělo vědět, že na cizího psa se nesahá, nehází se po něm kameny, neberou se mu jeho hračky - prostě si ho nevšímám. Zvlášť u rodin, které psa nemají. Mé dítě vyrůstá se psem od narození a je na ně tedy zvyklé a má je rád. Přesto by nikdy k cizímu psovi bez mého dovolení nešlo a tedy ačkoliv se mezi cizími psi při venčení a cvičení pohybujeme denně, tak nebyl nikdy nejmenší problém.
0/0
11.9.2003 12:31

Pavel_M

Re:
pardon, samozřejmě mezi cizími psy .
0/0
11.9.2003 12:35

iuos

Re:
naprostej souhlas (myslím s tvým příspěvkem ) - někdy mám plný ruce práce, abych toho našeho chlupáče uklidnil a nesplašil se  na druhou stranu mne pak vždycky potěší, kdy potkám soudný rodiče, kteří se zeptají, jestli si jejich děcko může našeho psíka pohladit - to je pak v pohodě, protože se na psa kouknu a vidím, jestli se nechá nebo jestli bude "plašit"
taky jsem dřív psal bez chyb, ale co tady čtu různý příspěvky, tak se moje příspěvky z gramatickýho hlediska dost měněj
0/0
11.9.2003 13:01

pinguinone

Re:
slysel jsi nekdy neco o vnitrni hierarchii smecky ?
0/0
11.9.2003 13:01

alenaalena

Re:
to je přesně to, o čem je předchozí příspěvek - i kdyby pes byl třeba z Marsu, na zahradě, kde je uzavřen, prostě NIKDO - nemá co dělat, i kdyby to byla půlkilová fifinka.Ten pes je na to, aby hlídal dům. Tak to dělá.Holčičky je mi líto - ale snad si úpříště rozmyslí, aby šla k něškomu bez dovolení.S nemocnicema to nemá nic společného, ani s lhostejností.Pokousání psem u nás běžné není...to jen noviny nemají o čem psát, tak se chápou každé blbosti.
0/0
11.9.2003 8:32

saldo

Re:
Vážený pokud se nemýlím, v článku stojí psáno, že holčička měla návštěvu sousedů povolenu a nejen ten den. Taky nevím, proč někdo vyvozuje, že na psa sahala nebo ho provokoval. A i kdyby, slušně vedený pes na dítě (navíc které již zná), takovým způsobem nezaútočí. Ovšem tzv. bojoví psi navíc třeba opravdu vedeni k agresivnímu chování, to je trošku jiná káva než retriever, labrador nebo pudl. Takže vinu vidím jednoznačně na majitelích psa.
0/0
11.9.2003 15:23

alkre

Re: Plemena
Co? Pes dítě zná? To jako že ho párkrát viděl z dálky jo? Pes dítě zná, až s ním tráví čas, až si s ním hraje a opravdu k němu cítí nějaký vztah. To co jsem pochopila z toho článku je, že se párkrát viděli přes plot. Pes nezná dítě jako lidi, kteří se tzn. znají (sousedi atd...). Jak můžeš usuzovat o povaze psa, když žádnýho nemáš, O plemenech nevíš vůbec nic. Zajdi někdy na výstavu psů, na cvičák, do psí školy a apak uvidíš, jak se kterej pes chová. Dojde ti, že to není o plemeni, ale o povaze a výchově! Znám akitu, která má strach i z kopky sena a to je tzv. bojový pes, že! Naopak vím o labradorovi, kterej kouše na rukáv líp, než pitbul! A znám plno agresivních pudlů. Vypadá to, že jsi slyšel o charakteristice psích plemen a bez vlastních zkušeností vyvozuješ závěry. Zkus si to nejdřív omakat, že něco plácneš.
0/0
22.9.2003 10:50

Slunečník

Pokousat by zasloužily obě ty ženský.
Obhajoba majitelky psa by mohla znít takto: Manžel řezal na cirkulárce dřevo a začala se tam motat ta dívka. Neměla na zahradě co dělat, nikdo ji tam nezval. Asi schválně strkala prsty do kotouče. Přece po manželovi nikdo nemůže chtít, abych tu cirkulárku vypnul, když jsem na svém pozemku. Je mi to líto, ale nafukuje se to, však má ta holka ještě dalších devět prstů.
Matka té postižené dívky je ale taky trochu divná, když byla přesvědčená již předtím, že je pes nebezpečný a přitom si tam její dcera podle jejích slov pravidelně hrála.
Jedinými nevinými jsou podle mého názoru ta pokousaná dívka a ten pes.
0/0
10.9.2003 23:20

alkre

Re: Naprostý souhlas!
JEDINNÝM NEVINNÝM JSOU PES A POKOUSANÉ DÍTĚ! TO JE PŘESNĚ MŮJ ZÁVĚR! Protot nechápu, proč se proti psům bojuje. Bojujme proti nezodpovědným majitelům, rodičům a nezodpovědným lidem vůbec! Problémy si dělají sami!
0/0
22.9.2003 10:53

morbo

jméno
ty voe - KIMBERLEY!!! Holku, která se tak jmenuje, bych možná pokousala taky! Nebo spíš její rodiče
0/0
10.9.2003 19:54

hovnival-

Re:
Co je divnyho na jmene Kemberley? Je to naprosto normalni jmeno? Nebo snad podle tebe se musi vsechny holky jmenovat Miroslava, Kvetoslava....? Je hrozny, jak jsou Cesi nesnasenlivi
0/0
10.9.2003 22:55

radomir

Re:
Nejsem nacionalista, ale trocha toho vlastenectvi by obcas neuskodila, zatim vsak nadale lezeme do zadku komu to jde, coz je proste cechackum vlastni. Pred tim to byli Ivanove a Natasi a ted jsou v kurzu amici. Zkusme taky byt cesi. Ale je fakt, ze stejne prijde EU a vsechny nas zvalcuje, tak proc se namahat ;-) Osobne bych takovy jmeno taky dceri nedal...brr
0/0
10.9.2003 23:51

karel19

Jména
Každý může dát svému dítěti jméno, které je v seznamu u matrikářů. Pokud nejde o smíšené manželství (s Angličanem, Američanem), tak pojmenování "Brenda, Kimberley, Vanessa" nechápu, ale podle gusta... Od pracovnice matriky vím, že tato módní jména z TV seriálů užívají v hojné míře občané ze slabších sociálních skupin a především příslušníci českých rodin nečeského původu. Čímž toto etnikum ještě více zviditelňuje rozdílnost s většinovou (zatím!) populací.
0/0
11.9.2003 7:10

algen

Re:
Kdyz nekdo da diteti takovyhle jmeno, musi bejt totalne zmasirovanej haldou vysoce kvalitnich americkych serialu a jestli podle toho vychvava svoji Kimberley, neni divu, ze ta pak taha sousedovic psa za vocas v domeni, ze kouse jen hamburgery, jake je ovsem prekvapeni, ze pokouse i ji ...
0/0
11.9.2003 11:55

V1kt0r

Re:
Aha, no, asi bys dokazal jako priklad dovest nizozemku Marii nebo Kvetu z Noveho Zelandu, ze? Nez zacnes plkat o nesnasenlivosti, pouzij mozek.
0/0
11.9.2003 22:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.