Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Václav Klaus se dokáže odlišit

Půl roku není tak dlouhá doba. Z pohledu prezidenta je to desetina funkčního období. Václav Klaus za tu dobu předvedl, jak si hodlá v úřadu počínat. Když to vypadá, že všichni klíčoví politici vyzývají lidi k podpoře vstupu do EU, z Hradu se ozve, aby lidé šli k referendu a hlasovali, jak chtějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nemam.

Kdy už tady bude pořádek.
Dokud tady bude stále stejná politická garnitura podporována různými zájmovými skupinami a hloupými voliči,tak pánbůch pomož tomu kdo se chce v této zemi živit aspon trochu poctivě.
0/0
11.9.2003 19:50

Templ

Spolehlivé téma
Pokud vázne diskuze, je opravdu nejlepším řešením zmínit cokoliv o V.K.
0/0
9.9.2003 15:16

nevende

V ČESKU NEBYL DOSUD NIKDO LEPŠÍ ! ! !
V.K. JE PRVNÍ, KDO ŘÍKÁ A DĚLÁ SKUTEČNĚ TO, CO SI MYSLÍ A NE TO, CO CHTĚJÍ V MOSKVĚ, ČI WASHINGTONU SLYŠET!!! A MLADÁ FRONTA SE MŮŽE UMLADOFRONTOVAT, STÝPLTON USTÝPLTONOVAT, PROSTĚ PSI SE MOHOU UŠTĚKAT A KARAVANA JDE A JDE!!!!!!!!!
0/0
9.9.2003 12:10

Míra Střihoun

Re:
To není karavana, ale ješitný sólista. A až začne jít do tuhého, tak mu ti neschopní kývalové, kteří za ním paběrkují na ohlodaných kostech, nepomohou.
0/0
9.9.2003 12:13

Dusja & Marusja

Re: Vendula
to může říci pouze člověk který nepamatuje Klementa Gottwalda... Snad se už nějaký další narodil (V.K. to asi není)
0/0
9.9.2003 13:34

pinguinone

nejvic mu to sluselo,nabalzamovanymu
na Zizkaperku v mausoleu...,uz se tesim na Vaclava jak mu to tam bude take sluset :)
0/0
9.9.2003 15:03

Smileface

Re:
hahahaha :-)))) Lukašenko taky dělá to co si myslí.Navíc,člověk který navrhne za ústavní soudkyni Kláru Veselou-Samkovou která je právničkou romské rodiny Červeňáků a ze státu už vyždímala na náš úkor(pro Červeňákovy) skoro milion a o dalších několik se ještě soudí....nevim nevim ?!?
0/0
9.9.2003 15:57

nevende

Re:
ŽE NEVÍŠ, TO KAŽDÝ HNED POZNÁ, TAK ZAČNI TŘEBA GRAMATIKOU A PAK SE DEJ NA POLITIKU! POKUD SE NA TO JDE OBRÁCENĚ, DOPADNE TO ŠPATNĚ - VIZ. ŠKROMACH, STANDA, RUML ATD.
0/0
9.9.2003 16:27

Smileface

Re:
No jo,když už nic jiného nemáš tak byla tvoje reakce trošičku zbytečná :-)
0/0
9.9.2003 16:35

Smileface

Re:
A vypni si ten Caps Lock na kvalitě tvých reakcí to nic nepřidá!!!
0/0
9.9.2003 16:38

SandyMajor

Chtělo by více kuráže
Ač jsem byl spíše přívrženec V.Klause, tak mne zatím jako prezsident moc nepřesvědčil. Je málo výrazný a chtělo by něco víc. Rozhodně jsem však rád, že již nemáme takového presidenta jako byl V.Havel. Jestli někdo stále dokolečka opakuje, že V.Klaus byl zvolen díky komunistům, tak nechť se nechá pořádně vyšetřit. V.Havla volili samí komunisti a nikomu to navadilo, že? Ta lidská nenávist je tak ubohá. Ti stálí kritici jsou pěkný podvraťáci. Právě jim vadí, že oni sami nic nedákazali a chtěli by každému radit a sami být u moci. To by to tu vypadalo. Zlodějů a darebáků je již takhle dost. Jestli někdo spílal ODS, tak to co předvádí ČSSD je otřes. Ta banda pánbíčkářů a unionistů již nestojí za řeč. Sami ukázali co jsou zač. Doplatí na to sami.
0/0
9.9.2003 11:58

Dusja & Marusja

Vendula
pro nás komunisty je to od roku 1989 rozhodně krok kupředu - po  "revoluci" Čechy vypadaly jako jedenapadesátý americký stát, ale teď již je vše v těch správných kolejích. Těm nejlepším soudruhům se podařilo udržet u vesel i po průjezu divokou porevoluční  peřejí. Rázně jsme se vypořádali s nejrůznějšími kapitalistickými štváči a disidenty (jsem zvědavá, kdy konečně zbourají ten pomník pod Petřínem). Václav Klaus je první porevoluční osobností, která dokázala před kapitalistickým světem projevit svoje sympatie komunistům. Západ si konečně začíná uvědomovat, že v naší vlasti bude obchodovat a jednat s komunistickou stranou a s příslušníky státní bezpečnosti, nebo prostě nebude obchodovat vůbec! Vzhledem k jejich touze po zisku to je jednoduchá volba. Chtěla bych tímo za celou KSČ poděkovat V. Klausovi a ten mílový krok k normalizaci v zemi
0/0
9.9.2003 11:04

FrNedobrota

Konsomolci zase vylezli !
Každý si tu zase otírá svou levičáckou držku o V.K. ! Jó, to je super, že vy nýmandové ! Vašek "Veškrna" vašim švejkovským povahám seděl jaksi lépe, že ! Nejsem zrovna "Klausožrout" ale je to jediná osobnost, která tu v ČR JE ! (bohužel)  A vede si celkem zkušeně a uváženě ! Tak co chcete ? Směřuje k Evropě, ovšem né k "Socano-byrokrato-EU" , což je velmi správné !  
0/0
9.9.2003 10:50

87654321

Dělá to dobře
Konečně není prezidentem nějaký proamerický patolízal. V dané situaci je jeho postoj naprosto v pořádku.  Bush je stejná komediální postava jaky byl Havel. Oba by zřejmě moc chtěli ale nemají na to.
0/0
9.9.2003 10:40

Thyronx

Reprezentuje Cesko.
Reprezentuje Ceske obyvatelstvo a reprezentuje Vas dobre.Je protiamericky jako vy.Tak co si stezujete? V.H. si videl dal nez jen na spicku nosu.Diky jemu vi o CR kdejaky Amik.Diky jeho podpore valky v Iraku se Bush omylem diva na CR jako na spojence.Nechme mu jeho viru. Ostatne ve valce v Iraku prece umiraji Amici a ne Cesi a Cechy to nestoji ani tu zlamanou gresli. Pak se tu jeste najde pitomec co tvrdi ze USA na kazde valce vydelalo, ci ze chce Iraku ukrast jejich ropu. Vsimate si vlivu vasich super medii? TV Nova Vam predklada americke filmy desate kategorie a vy si podle nich delate usudek o Americe.Co o ni vite? Jen to ze tu pozirame hamburgery a zapijime je Colou? To veru moc neni.Spis nic neni.Ona to treba ani nebude tak jak si myslite.
0/0
9.9.2003 2:18

Templ

Re: Neplač.
Není to tak dramatické. Prostě se Ti Klaus nepředstavil. Ohledně výdajů na Iráckou krizi - ČR do ní investuje daleko víc než mnohé bohatší státy. Nemusíš se zas tak moc stydět.
0/0
9.9.2003 8:50

87654321

Re:
a Vy fakt děláte něco jinýho, než požíráte hamburgery a zapíjíte to Colou?? Možná se tak ještě přdvádíte s armádou...a to bude tak všechno.
0/0
9.9.2003 10:45

marvex

My máme presidenta?
Nevím o něm. Nějak mám pocit, že vlastně ani presidenta nemáme. Činnost žádná, natož pak státnická.... A navíc, byl zvolen z vůle komunistů. Co lze čekat jiného.
0/0
8.9.2003 22:25

marvex

My máme presidenta?
0/0
8.9.2003 22:22

PetrKKK

už si nekupuju MF
Vašku děláš to dobře.
0/0
8.9.2003 21:51

Pischkuntalek

Jojo
Tento Vašek šašek bude v minulosti zapomenut. Jen si přejme, aby už v te minulosti byl.
0/0
8.9.2003 21:08

baronfonlempl

Půl roku stačilo Vašku.
Vždyť jsi horší, než ten předchozí šašek. Dokonce i v nemocnosti ho předbíháš. Pracovat mají pouze lidé zdraví, chcípáci mají být doma.
0/0
8.9.2003 20:49

rychlošípák

6 měsíců ve funkci...
... ještě nic nevypovídá o tom, jak moc bude oblíbeným po 4,5 letech. Srovnávání popularity nově příchozího prezidenta s popularitou odcházejícího trochu kulhá, ale to nikomu nevadí. To že je pan VK výraznou osobností dokládají všichni účastníci diskuse, neboť všichni jsou jim ovlivněni, včetně mne! Pravdou je, že naši společnost docela výrazně polarizoval. Zastánci VK nemohou přijít na jméno jeho odpůrcům a naopak!! Popravdě řečeno, cítím se být tak trochu někde uprostřed. Něco (hlavně na počátku jeho politické kariéry) se mu povedlo a něco moc ne. Teď jde jen o to, aby nebylo toho nepovedeného více než povedeného a to má pan VK hlavně ve svých rukou!! Nejsem si ovšem jist, zda stavění se do role tatíčka prezidenta pro všechny je tím správným řešením. Potřeboval by schopnější poradce, ale kde je brát, že?? Taky si myslím, že by se měl už (pokud je skutečně moudrý) pokusit přimět své soukmenovce o znovustmelení pravicově laděných občanů...  Za to, že tu vládne levice, má svůj podíl viny, takže by to mohl napravit, má k tomu možnost!!! Zatím mne moc nepřesvědčil, zatím mi místo "kafe" nabídnul jen "druhák". Ten mne sice neotrávil, ale rozhodně jsem si nepošmáknul! :o)
0/0
8.9.2003 16:23

cheos

Máte chybu v nadpisu. Správně má být...
Václav Klaus se dokáže odlidštit
0/0
8.9.2003 15:59

Luke_S

KLAUS je náš president
a kdo ho kritizuje, řadí se mezi závistivou lúzu, která si nevěří
0/0
8.9.2003 14:47

cheos

Re:
Tak, tak. A nechal bych všechny Klausovy kritiky zavřít a ty zvláště zavilé popravit.
0/0
8.9.2003 15:10

MudaFuka

šašek prezidentem
zasloužil se o... vytunelovanou kuponovou privatizaci;paralizovanej bankovní sektor, pseudoburzu s cenými papíry, absenci legislativního rámce české privatizace, miliardy v rukou zlodějů, klientelismus, prosrůstání mafie do ekonomiky a politiky, osobně anymozní chápání politiky jako nástroje moci atd. atd. atd. já sem vašku nezapoměl, ty seš vředem zdravého rozvoje této společnosti a země. jen díky klientelismu a vzájemnému vlezdoprdelství lze pochopit proč tak nekvalitní člověk může být prezident. mám z tebe pěkně blbou náladu
0/0
8.9.2003 14:21

Kirken

Re:
Zapoměls napsat, že je arogantní, chudinko.
0/0
8.9.2003 14:22

MudaFuka

Ready
To sou všichni ty politici a nejen oni. třeba takový nuly jako je jakl nebo štěpánek.
0/0
8.9.2003 14:33

Kirken

Re:
To máš pravdu. A taky hájek a topolánek a němcová a tlustý a vůbec všichni z ods, a to s malými písmeny. Jo, a nejen že Klaus může za všechno, co jsi napsal, ale taky za to, že loni byla povodeň a letos bylo sucho. Každej přeci ví, že za všechno může Klaus.
0/0
8.9.2003 14:40

MudaFuka

Re:
argumentuješ jako pytomec, končym
0/0
8.9.2003 14:43

pinguinone

V.K je
arogantni chudinka..
0/0
8.9.2003 15:47

martixy

Doporučení
Doporučuji rozhovor s poradcem V. Klause, Petrem Hájkem na serveru lidovky.cz. Tak vyhýbavé, nekompetentní, arogantní, zmatené a hloupé odpovědi jsem dlouho nečetl. Možná, kdyby se Klaus neobklopoval kariéristickými neschopnými patolízaly, nebyl by tak špatný. Myslím, že byl před 10 lety velmi dobrý, ale jeho ješitnost ho zničila.
0/0
8.9.2003 13:53

MonikaX

Re:
Mám obavu, že právě jen takoví "patolízalové" mohou ve "službě" u V.K. vydržet - právě pro tu jeho ješitnost.
0/0
8.9.2003 14:01

cheos

Re:
Jen moudrý muž se obklopuje těmi, kteří mu jsou schpini říkat nepříjemné pravdy.
0/0
8.9.2003 14:05

Kirken

Re:
To je tvé hodnocení. To byl rozhovor typu: Kradete? Opravdu nekradete? Ale pan tenaten o vás řekl, že kradete. Tak jak je to? Chtěl bych vidět kohokoliv na místě Hájka, třeba tebe, matrixy.
0/0
8.9.2003 14:21

Bastardos

Benes
Videl jsem ted o vikendu nebo v minulem tydnu medailon o panu prezidentovi Edvardu Benesovi. To jak byl dokument a komentar prezentovan bylo pro mne prekvapujici. Medailon obsahoval nove pohledy na osobu pana prezidenta Benese a v celku podrobne pojednaval o jeho prednostech a o jeho skutecnem charisma, schopnostech a tim padem o jeho velmi silne pozici mezi tehdejsimi prezidenty v cele Evrope a mozna i ve svete. Tak jak byl pan Benes prezentovan v tomto medailonu tak takovy by mel byt nas soucasny prezident. Toto prani nelze splnit ale domnivam se ze pan Klaus by se mohl k Benesovi alespon priblizit. Havel byl typ bliz Masarykovi.
0/0
8.9.2003 12:45

Hnidopich

Re:
Pane Bastardosi, to jste mne uzemnil. Srovnávat Havla s Masarykem vyžaduje skutečně značnou dávku neinformovanosti - Masaryk byl formát světového měřítka a celý svět si ho skutečně vážil (včetně obyvatel ČRS) jak pro jeho lidské (morální) kvality, tak i pro jeho neobyčejné schopnosti státnické, vědecké apod. Havel byl pouze populární osobou, spojenou s tzv. "sametovou revolucí" a s disentem. Při kritickém pohledu musíme doznat, že Masarykovi nesahé ani ke kotníkům. A požadovat od Klause aby se alespoň trochu přiblížil Benešovu je také nemyslitelné, Beneš rozhodně stojí o mnoho stupňů výše. Musíme se smířit se skutečností, že (alespoň v současné politické reprezentaci) nemáme dostatečně kvalitní osobnost.
0/0
8.9.2003 15:25

mr. Antiblb

To hnidopich
Doufám, že vámi podávané poučky se zakládají na pravdě i když tomu moc nevěřím. Pokud vím tak z historického pohledu je postava dr. E. Beneše stejně kontroverzní jako by z hlediska historie mohla být persona V. Havla. Jeho odchod do exilu (myšleno Benešův) byl občany této země dokonce posuzován jako vlastizrada, i díky tehdejší poválečné antipatii občanů k jeho postavě, mohlo dojít k únorovému převratu. T.G.M. byl dokonce za doby svého působeni  nazýván prezidentem s krví na rukou, když "nechal střílet"do dělnické demonstrace. Až historie mu jeho ruce defuckto "očistila". I když ne úplně. Až historie přiřkne určitou politickou roli novodobým presidentům a politikům. Prosím nepoučuji, a Vy nejste-li historik nečiňte také tak, toť můj názor.....kamenujte!!!
0/0
9.9.2003 15:00

MC MC

Quarter Horse Show 2003
od této chvíle mají všichni zájemci nebo účastníci možnost si prohlédnout rozsáhlou fotogalerii pořízenou během konání letošní Quarter Horse Show.
obsahuje 63 fotek a široké spektrum disciplín
odkaz vede na oficiální stránky asociace zastřešující chov plemene Quarter Horse v ČR
0/0
8.9.2003 12:43

Premek Podlaha

Re: vzkaz pro MC MC
Hele MC MC, další Quarter Horse Show 2004 se koná v Bohnicích, kam by měli zavřít všechny psychopaty jako jseš ty. Pokud máš ještě další inteligentní názory na dané téma, tzn. prezident Klaus tak je určitě pošli ať se můžeme všichni zasmát nad tvou stupiditou.
0/0
8.9.2003 14:05

bleuchat

Klaus nebo Havel
Pan Klaus narozdíl od pana Havla nepřitakává Američanům.Myslím si že jako prezident je mnohokrát lepší než jako poslanec či předseda vlády.
0/0
8.9.2003 12:34

iuos

máš pravdu!
on nepřitakává američanům, on nepřitakává rusům, on totiž nepřitakává nikomu - nikdo jinej ho totiž nezajímá  možná jsem zaujatej, ale já ho prostě nemám rád (to jsem zvědavej, kolik reakcí na mne bude - "já tě taky nemám rád" )
0/0
8.9.2003 14:46

cheos

Pan Klaus
 
Pan Klaus je člověk, který rozděluje národ na dvě části. Jednu tvoří jeho příznivci, to jsou:
a) lidé, kteří si za vlády pana Klause,  řekněme polepšili,
b) ti, kteří potřebují vůdce (většinou lidé starší, mnohdy komunisté),
c) ti, kteří si myslí, že pan Klaus reprezentuje pravicovou politiku - jiná "pravice" než ODS u nás v podstatě neexistuje,
d) ženy, kterým se prostě pan Klaus líbí.
Další část národa jsou odpůrci, a to:
a) ti, kteří nemají rádi autority, narcisismus a nedostatek smyslu pro humor pana Klause,
b) ti, kteří si myslí, že pan Klaus za dobu své vlády nechal republiku rozkrást a udržel u ekonomické moci komunisty,
c) levicově zaměření voliči (mimo značné části komunistů),
Nejspíše se určitá část občanů neřadí do žádné z těchto kategorií, či je jim osoba pana Klause zcela lhostejná, těch ale na internetu asi nebude mnoho.
0/0
8.9.2003 12:32

Pavel M

Re:
Typický příspěvek o ničem. Ty budeš nějaký psycholog amatér viď?! Já bych se zařadil nejspíš do té první části, ale nějak se nemůžu vejít do tvých osnov. Já bych to řekl asi tak, že relativně souhlasím s většinou jeho názorů.
0/0
8.9.2003 13:04

Ulrich

Co když se opravdu nechal podplácet?
Přátelé, nezapomínejme na velmi vážné podezření , že se Václav Klaus nechal ( společně se svými ekonomickými ministry ) v souvislosti s velkou privatizací korumpovat. Aféra Moravia Steel ( http://www.britskelisty.cz/9712/19971203b.html ) se zdá být jen špičkou ledovce. Nějak moc rychle zapomínáme.
0/0
8.9.2003 11:06

annien

úcta
Konečně člověk, který má svůj vlastní názor a má vizi.
Náš prezident je PAN NĚKDO a su na  něj patřičně pyšná.
 
0/0
8.9.2003 11:06

rascha

Re:
To já Klause naprosto neuznávám a odmítám ho označovat za prezidenta České republiky. Jeho bratříčkování s komunistama je do nebe volající, ale holt účel světí prostředky, že? Klaus je obyčejný narcista.
0/0
8.9.2003 12:13

MC MC

Re:
ty ses teda trumpeta ... Klaus je dobrý prezident ... a myslim že Havel se bratříčkoval s komunistama taky a to mnohem více !!! BYLA TO OD HAVLA SVINARNA !!! Zadnej komunista nebyl potrestanej a pak je jeste dosadil do vysokej postu ten zmetek jeden !!! HAVEL JE NULA !!!
0/0
8.9.2003 12:39

djdave3

Klaus je prezident na prd ...
... kdy sem ho videl naposled v TV ? nikdy. Co ted vlastne dela, jake ma nazory ?? Je po nem prd, vse akorat posere.
 H A V E L
0/0
8.9.2003 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.