Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policisté prostřelili vyslýchanému nohy

Na strakonické policejní služebně se v úterý střílelo. Policisté vytáhli zbraň na agresivního muže, který byl právě u výslechu. Jeden z policistů narkomanovi prostřelil obě nohy. Muž skončil v nemocnici. Střelba byla oprávněná, řekli v pátek jejich nadřízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

annien

hm
bych nemohla dělat policajta, su tak zblblá z těch amerických filmů, že bych do něj asi vypálila celej zásobník. Vždyť jim v těch filmech přece vždycky všechno projde...
0/0
8.9.2003 10:55

Yaroukh

right
mozna ho mohli zpacifikovat, ale z toho by se moc nepoucil, za pet minut by to zkusil znovu ... takhle si bude ten holomek (a i par dalsich lidi) uz pamatovat, ze NAPADENI POLICISTY MUZE MIT OPRAVDOVE NASLEDKY, ne jenom zpetne usazeni na zidli + okriknuti, z toho si tak nekdo neco bude delat
dobre mu tak, smejdovi
0/0
7.9.2003 16:13

VENDULA

Policiste
Tak to je strasne. Opravdu se ale vazne zlobim.
0/0
7.9.2003 13:41

saldo

Re:
Na koho Vendulo?
0/0
8.9.2003 9:17

jirka02

Profesionálové?
     Určitě se nechci zastávat kdejakého lumpa. A skutečně ani zlehčovat práci policistů. Ale v místnosti vyšetřování se skutečně nestřílí! Dva jistě přitomní vyšetřovatelé musí zvládnout vyšetřovaného obvyklými metodami! Pokud ne, nejde o profesionály a nemají na tomto místě co pohledávat. Proto okresní policejní ředitel pravdu nemá a policejní prezident Jiří Kolář by měl okamžitě reagovat.
      Naprosto nepřípustná praxe! Příště by mohla následovat informace: "Při vyšetřování byl podezřelý zastřelen".
0/0
7.9.2003 11:38

Cocotus_Interruptus

Je to zcela jinak
Ve skutecnosti muze za cely incident spadane listi, ktere postupne nanosili na svych botach policiste na sluzebnu. Pote, co na ne vyslychany zautocil, po nem nekolikrat uklouzli a pritom nedopatrnenim vysel z jejich zbrane vystrel!
Nastava podzim, nepodcenujte nebezpeci plynouci ze spadaneho listi!!!
0/0
6.9.2003 11:40

CheHumrevara

Re:
Příběh má ještě jednu pointu ... ve spadaném listí policisté do služebny nevědomky dovlekli i pekelně ukrytou langustu. To totiž langusty dělají - schovávají se zákeřně v listí a čekají na svoji podlou chvilku. Langusta v policejní služebně však nedostala příležitost provést nějakou sabotáž nebo diverzi, protože na ni jeden z policistů šlápl a po zcela rozmašírované langustě uklouznul. To se vám každému už určitě někdy stalo se slimákem nebo s hlemýžděm. A langusty jsou nechutné a slizké už za života, natož pak pekelně rozšlápnuté. Spadané listí potom jenom jenom znásobilo rychlost a kinetickou energii muže zákona a výsledek už znáte ...
 
Svobodu humrům!
0/0
6.9.2003 13:34

hali

se msj nechat zabit??
myslim si ze je dobre ze strileli, nejsem zadnej velkej drsnak, strilecky me nak neberou, ale myslim ze uz si v zivote nedovoli nekomu ublizzovat, jak se pak zbavovat hajzlu?? je pravda ze prostrelit nohy je dost hnusny, ale co s takovejma lidma??
0/0
5.9.2003 22:22

bosch

je to OK
Vážení, kdyby si nechal ten policajt třeba sebrat pistoli, zas by byl před veřejností za blbce, když se nebál a střelil, zas je za blbce. Takže chceme, aby jednali s gaunery tvrdě i za takovou cenu nebo chceme měkoty, kteří jsou tak pro srandu králíkům, jak tomu, bohužel většinou je. Nikdo neví přesně jak to bylo, ale výslech může provádět samotný policista a pokud je napaden, ať se klidně brání i střelbou. Nedělám si o policistech velké iluze, ale na hrubý pytel patří hrubá záplata (samozřejmě odsud podsud), jinak jsou darebákům pro srandu.
0/0
5.9.2003 21:17

pinguinone

beru,ze byl sam a ze strelil,
proc a jak tedy trefil obe nohy ?
0/0
8.9.2003 17:13

pinguinone

beru,ze byl sam a ze strelil,
0/0
8.9.2003 17:13

iq-tyqe

paradox
kdyby to udělal kdokoli znás nefízlů i třeba proti přesile tak se to bude brát jako nepřiměřená obrana a pudem bručet za katr
0/0
5.9.2003 20:52

bleuchat

Re:
To chce klid a nohy v teple. :-) Neber si to osobně
0/0
5.9.2003 23:40

dekovo

Re:
Máš pravdu, tak to je.......
0/0
7.9.2003 11:37

michallll

Policista má zvláštní povinnost chránit sebe.
Civil může riskovat, experimentovat, policista musí jednat.
To neznamená, že by se neměl prohloubit výcvik nejen svalů na cvičáků, ale také psychické odolnosti a pohotové reakce, manipulace a všech technik, kterými lze střelbě předejít.
A hlavně spolehlivý debrífing, aby se příště nestřílelo jen na někoho, kdo skutečně nebezpečného jen připomínal, resp. ¨nestřílelo se na všechno, jako lidová myslivost.
Pan prezident Kolář, mám za to, má šanci pokročit na zkvalitnění i této extrémní práce.
Michal, Libčeves, t- 603771186
0/0
5.9.2003 19:56

EdwardIC

Re: Civil může riskovat a policista by měl čekat nemožné... možná.
Neda se nez souhlasit, ale kde na to vzit penize, kdyz se na mnoha mistech propusti policiste a misty se dokonece rusi sluzebny mestske policie, protoze uz pry neni kriminalita tak vysoka... Sice nam asi nedochazi, ze je bezpecneji a kriminalita misty nizsi jen diky onem sluzebnam a vetsimu poctu polistu at uz statnich ci mestskych. Kazdopadne by neskodilo, aby policiste meli vetsi prupravu a castejsi skoleni, trening ci vice casu na skolu strelby, (zakladu) psychologie a extremni jizdy ruznymi dopravnimi prostredky. Ale kdy to maji stihnout?! Ve svem volnem case po praci na ukor rodin a za vlastni finance? To snad ne. A jsme zase u penezi.
Kdo vi, jak to behem toho vysetrovani probihalo a proc se vlastne vystrelilo. Zajdu-li do exteremu, tak de facto neuskodi, kdyz se na sluzebnach i v terenu bude obcas strilet casteji (nemyslim tim, aby se strileli navzajem).
Mirek, Třebívlice.
0/0
7.9.2003 12:45

MartinBBB

..................................................................
http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c=A030903_162945_krimi_jan
0/0
5.9.2003 19:20

MartinBBB

Prostříleli mi nohy, já nemohu se bránit.
...........někdo mi vlezl v noci do zahrady. Polámal angréštové keře. A já jsem pozval všechny kamarády, a nechal otevřené všechny dveře.
0/0
5.9.2003 19:15

lukinoo

hmmm pro Dee Deeho
Jsou to policajti nebo poserové??? Byli na celém oddělení sami? Prováděli výslech člověka pod vlivem drog??? To není možné bohužel. Takový člověk je odvezen na záchytku (alkohol) nebo do nemocnice. Pokud ho vyslýchali pod vlivem ( o čemž pochybuji), tak porušili nejeden zákon.  Takovou osobu nemohou vyslíchat, dokud se z toho nedostane. Napsali, o něm, že je feťák a ne že byl pod vlivem. Tak se vzpamatuj joudo. Neměli co střílet.
0/0
5.9.2003 18:12

lukinoo

Re:
Vím tvrdé y
0/0
5.9.2003 18:14

lukinoo

Re:
Ještě za napsali není čárka
0/0
5.9.2003 18:16

MartinBBB

Re:
Promiň, nejsi mimino, lukinoo.
0/0
5.9.2003 18:49

lukinoo

Re:
To já vím, jen se tak chovám. Kdo by se nechtěl vrátit do dětství.
0/0
5.9.2003 19:01

MartinBBB

Re:
Nemáš náhodou mladší sestru?
0/0
5.9.2003 19:12

Blyronx

To by se u nas v USA stat nemohlo.
Tady by mu prostrelili rovnou hlavu
0/0
5.9.2003 17:54

Thyronx

Re: Jsi vul vid?
To po puberte prejde..
 
0/0
5.9.2003 18:06

m_a_r_c

Re:
no to se tam teda mate
0/0
5.9.2003 18:15

MartinBBB

.................................................................
Miluji Zuzanku, Elišku, Petru, Janu, Barču, a ještě tu..... no tu......, jo, Romanu. A dal bych si obézního párka v rohlíku.
0/0
5.9.2003 17:34

Fionna

Inu Turecko
Tady si dělá každej co chce.Tohle to,se běžně dělalo na divokým západě.Zase si nějakej zamindrákovanej zmetek,chtěl vystřelit do živýho.
To máme tedy ještě pěkně dlouhou dobu před sebou ,než to bude u nás vypadat jako v civilizovaným světě.
0/0
5.9.2003 17:24

Tangua

Vinetou
Uff, uff, do kolena, do obou kolen !!!!
0/0
5.9.2003 17:17

barbudo

Re:
Vinnetou ovšem Tanguu varoval, aby se nestavěl bokem.
0/0
5.9.2003 17:53

Hnidopich

Re:
Máš to popletené, to byl Old Shatterhand.
0/0
5.9.2003 19:10

pragos

JSEM PRO TVRDŠI POLICII
DENNĚ VŠICHNI PLÁČOU NAD MEKKOSTI , ALE KDYŽ SE NĚCO STANE, JSOU Z NICH HUMANISTE...
0/0
5.9.2003 17:17

pinguinone

Re:
neblazni,obe nohy ?
0/0
5.9.2003 17:25

MARTINzOSTRAVY

no ano!
obě nohy  - jednou ranou   - MALIČKOST!!!    BY 9 mm Luger
0/0
5.9.2003 17:35

Janina7

Re:
No jasně. Stačila by jedna kulka do palice! To se jim to střílí a plejtvá včeličkama, když jim náboje kupují daňoví poplatníci .
0/0
5.9.2003 17:37

pinguinone

vyslýchanému nohy
.. co na to cestinari ?
0/0
5.9.2003 17:16

MartinBBB

Re:
OK.
0/0
5.9.2003 17:29

pinguinone

Re:
fakt jo ?  no jo ja jsem ,jeste ze stare skoly..
0/0
5.9.2003 17:34

pragos

Re: DALŠÍ DOUČOVAČ ČEŠTINY
NO COMMENT
0/0
5.9.2003 20:03

pinguinone

dyt jsi me nic nedoucil..
tak to klidne okomentuj..
0/0
8.9.2003 16:37

snoopy_x

Co
Moc by me zajimalo, kolik policistu ho vysetrovalo. Co je to za poloicisty, kdyz si nedokazou poradit s fetakem, bez toho, aby pouzili zbran??
0/0
5.9.2003 17:13

MARTINzOSTRAVY

?
JE VIDĚT, ŽES NIKDY NEBYL NAPADEN NARKOMANEM. RESP. Z 90% PROCENT ČLOVĚKEM, KTERÝ PRO DROGU UDĚLÁ COKOLIV OPAKUJI COKOLIV  A NĚJAKÝ ZRANĚNÝ POLICISTA JE MU U PRDELE......  PROTO SOUHLASIM S POLICISTOU!!!!
NARKOMAN NESMÍ BÝT PACHATEL, KTERÝ KDYŽ SPÁCHÁ JAKÝKOLI TRESTNÝ ČIN, TAK JEHO PRÁVNÍK TO SVEDE NA NEPŘÍČETNOST POD VLIVEM!!! 
TAK SI  SNOOPY UVĚDOM JEJICH SPOLEČENSKOU  NEBEZPEČNOST.........
PS: PRAXE JE PRAXE, NEBO NÉ?     
0/0
5.9.2003 17:27

fafi 2

Re:
jo pral a dostal pekne do drzky!!! a to sem nemel ani tomfu!!! takze logicky ve dvou s tomfama tam toho srac. musis v pohode i ubit! navic poldove maj kurzy sebeobrany nejaky preventivni zkousky na fyzicku takze tam takovi tintitka nejsou aby nezvladli nejakou trosku vysmazenou!
0/0
5.9.2003 17:41

MARTINzOSTRAVY

hm......
policista u výslechu - ten co píše protokol, víš  ,  je jinak vyzbrojen, než ten kterého potkáš na ulici, ty trumpeto!      vyšetřovatel má jen (a to jen někdy) za opaskem v pouzdře pistoli.  - s tonfou by se mu špatně za počítačem sedělo - ach jo!   to je pořád vysvětlování nezasvěceným....      kdyby jste psali a kritizovali něco, čemu rozumíte...
0/0
5.9.2003 17:49

fafi 2

Re:
pokad ses na sluzebne tak te vyslicha policajt normalne vyzbrojenej! pokad te prevezou na vyslech k vysetrovateli tak tam je vzdy a to hlavne na zadost vysetrovatele eskorta pokad neni pozde a nemaj tam svi strazce ty trumpeto!!! takze tam neni nikdy!! v uzavreny mistnosti sam a jak sis vsim vysetrovatel nestrilel!
0/0
5.9.2003 18:08

pinguinone

nak me z tech pastelek bolej voci
jak to tam bylo vime vsichni kulovy, ze by byl pod drogou u vyslechu ?
0/0
5.9.2003 17:42

snoopy_x

Re:
OK, praxe, je praxe. Tak mi prozrad, kolik policistu obvykle provadi vyslech. Myslim, ze tento proces probiha min. ve dvou lidech.A dva policiste by mohli fyzickemu utoku zabranit bez zbrane. Nebo policiste nemaji alespon zakladni vycvik sebeobrany?
0/0
5.9.2003 17:45

Chodovarka

největší nebezpečí pro občana
největší nebezpečí pro občana nejsou zloději a kriminálnící, ale policie . Bohužel ještě za naše prachy!
 
 
0/0
5.9.2003 17:06

Delirium Tremens

Asi se přesně nedozvíme jak to bylo,
ale použiti zbraně musela určitě předcházet divoká potyčka. Jsou mezi námi "občané", kteří by si zasloužili, aby ten policajt zvedl pistoli o něco výše. To, že se takových občanů tu zastáváš o tobě něco svědčí.
0/0
5.9.2003 17:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.