Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

iDNES zpřísnil pravidla diskusí

Vážení čtenáři, rozhodli jsme se zpřístupnit diskuse pod jednotlivými články pouze čtenářům registrovaným v systému MůjPAS. Co nás k tomu vedlo? Nepolepšitelnost některých uživatelů, kteří si diskuse na seriózním internetovém serveru pletli se žumpou nebo dýchánkem rasistů, xenofobů a šovinistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hugoventil

*
Ještě začněte vyhrožovat policajtama a demokracie jde definitivně do sraček
0/0
10.9.2004 19:24

1_130_202_135

Milá redakce,
Morbi consectetuer, massa sed scelerisque mollis, mauris justo rhoncus pede, non suscipit quam sapien ut dolor. Etiam facilisis consequat felis. Suspendisse tempor. iDnes aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos hymenaeos. Nam congue elementum quam. Nulla ac massa. Aenean tempor porttitor velit iDnes. Integer nisl sapien, luctus et, consequat eu, lobortis pretium, mauris. Etiam auctor sapien quis JFh sem. Proin bibendum, purus a rutrum euismod, tortor mi eleifend massa, vel sagittis enim dui vitae velit. Maecenas luctus viverra libero. Cras porttitor iDnes. Proin eget turpis quis sem condimentum imperdiet. Suspendisse a massa et dui aliquet ultricies. Curabitur mattis nunc sodales orci.
Donec tincidunt egestas nisl iDnes. Proin sit amet sapien pellentesque dolor elementum auctor. Sed aliquet. Curabitur vehicula. Vestibulum vel eros nec orci venenatis ullamcorper. Aliquam fringilla sollicitudin magna. Nullam scelerisque aliquam nibh. Nulla mattis lectus iaculis nibh. Mauris semper. Sed ipsum arcu, consectetuer sed, consectetuer non, pulvinar quis, sapien. Sed feugiat. Morbi diam velit, pretium eu, consectetuer at, suscipit sed, dolor - iDnes. Vestibulum blandit. Curabitur dolor. Suspendisse dictum est non orci. In ut ante. Maecenas nisl odio, posuere a, laoreet euismod, sollicitudin et, mi. Aenean scelerisque hendrerit diam. Phasellus ultrices libero vitae nisl
0/0
10.9.2004 19:19

MartMar

bych mel dotaz na iDnes
proc povazuje link na novINky za neplacenou reklamu?
P. S. jeste bych mel prosbu na administratora, aby se pri kazdem prispevku nezverejnoval muj e-mail, protoze cim casteji se uverejnuje e-mail, je vetsi pravdepodobost, ze mi budou chodit spamy (tj. skutecna neplacena a nevyzadana reklama).  Diky.
 
 
0/0
11.10.2003 20:56

GhorX

Re:
Na to je vedle nadpisu takové zaškrtávátko. Nechcete-li zveřejnit email, neodesílejte příspěvek, dokud je zaškrtávátko zaškrtlé :)
0/0
12.10.2003 10:07

MartMar

Re:
Diky.
0/0
13.10.2003 19:25

MartMar

testik
Opravdu, internetová adresa Novinek.cz nelze vlozit
"Litujeme, ale redakce iDNES si nepřeje, aby se příspěvek tohoto znění objevil v diskusi. Pravděpodobně obsahuje neplacenou reklamu"
0/0
11.10.2003 20:51

Danuška Herianová

Co blbnete ?
 
 
Server idnes je absolutně nejlepší informační zdroj na internetu !!! Alespoň tedy pro mne.
Mladá Fronta byla vždy nejlepší !!!!
 
 
0/0
8.10.2003 12:18

Milkman_Dan

0/0
7.10.2003 12:37

CheHumrevara

TEST cenzury
Vážení přátelé,
právě jsem provedl test cenzury a zjistil jsem, že redakce iDNES je zřejmě řízena nějakým chudáčkem, ubožáčkem.
Příspěvky obsahující v jakékoliv podobě jméno jistého konkurenčního zpravodajského serveru , který mimochodem nedávno tento místní internetový plátek (iDNES) zcela s přehledem zbavil prvenství v návštěvnosti, jsou označeny za nevhodné a cenzurovány stejně, jako by obsahovaly nadávky a rasistické výrazy.  
Hlavně že se nedávno v Reflexu vyjadřoval jakýsi iDNES papaláš, že jim to vůbec nevadí . Je to fakt vidět ...
Inu, když se iDNESáci nejsou za několik let schopni povznést nad svoji mizernou stylistickou, gramatickou a obsahovou úroveň článků, musí se bránit jinak.
0/0
5.10.2003 16:52

_m-

Tak proto! Dík za vysvětelní.
Když jsem chtěla z jistého nejmenovaného konkurenčního serveru zkopírovat zajímavost, byl můj příspěvek zcenzurován pro použití nevhodného výrazu. Nepřišla jsem na to, který to je, tohle řešení mě věru nenapadlo! Madla
0/0
6.10.2003 8:58

smudla

Železný David
Tatínek by potřeboval taky pohlazení bejzbolkou.
0/0
5.10.2003 14:15

NO_REPLY

neuveritelny ...
napsal sem prispevek ale neprosel cenzurou :.... sorry lidi mejte se a preji vam hodne stesti ve vyhledavani serveru ktery nejsou jako idnes .. padz co je moc to je prilis .....
0/0
1.10.2003 20:29

crezpenan

Re: sohlas-nepřejdeme všichni na lidovky?
každá chyba se musí okamžitě projevit ! IDnes převzalo ruské způsoby-co se nám nelíbí,tak není anebo se to zruší. Však MfDnes je též nyní hlásná trouba ruské mafie. Zesměšňování Bushe i Američanů je na denním pořádku. Hloupost je všude,ale oni ji speciálně upravují-jsou tedy hloupí i  zde v idnes..
0/0
12.10.2003 9:14

jeanie_the_best1

Lovu zdar!
Naprosto vas chapu, ovsem i to, ze nekomu zablokuje pristup, ho, jak jiste vite, nezbavi moznosti pripojit se odjinud a delat paseku dal...ale fakt je, ze jim to aspon zneprijemnuje cinnost ;) Delala jsem spravce fora, takze a registrovani a blokovani otrapu vim svoje ;)hodne zdaru :D
0/0
28.9.2003 20:45

crezpenan

cenzura?
Moderátorovi a komitétu pro to jediné správné "psaní" to Vám ta svoboda slova zde moc nevydržela. Dnes cenzurujete sprostá slova (budete i Haška?),zítra hanobení Vaší redakce...
0/0
26.9.2003 15:13

Pavel06

???
Hele,nepřeháníte to tady tak trochu náhodou s těma přízpěvkama?Neberete to trochu moc vážně???Možná kdybyste se někteří trochu zamysleli,tak asi uznáte že na tom bude něco pravdy...sem tam se tady objeví pěknej kretén...
0/0
25.9.2003 23:09

Výzkum

Svatá pravda!
Naprosto s tebou souhlasím! Tolik pokryteckejch řečí jsem tady v životě neviděl. Ale to je tak  - potrefená husa se vždycky ozve...
Nám - co publikujeme seriózní komentáře a názory, v kterých se nemusíme uchylovat k vulgárním výrazům - je naprosto ukradený to, jestli je nebo není zavedená registrace čtenářů... Tento krok iDNESu naprosto chápu a podporuji!
0/0
27.9.2003 16:35

Hnuson

Re:
Z podobných seriózních lidí jsem nikdy neměl dobrej pocit......jojo...o pokrytcích mi ještě chvilku povídejte
0/0
1.10.2003 21:42

Hnuson

Za vším hledej prachy
Hádejte kolik idnes teď ušetří na platech cenzorům....
0/0
1.10.2003 21:44

singularita

Re:
<p><i><font face="Arial" color="#800000">Přeji hezký podvečer</font></i></p>
0/0
10.9.2004 19:06

singularita

Re:
Přeji hezký podvečer
0/0
10.9.2004 19:07

Boxan

Nemohu souhlasit!
Redakci :
Vaše zdůvodnění je naprosto zavádějící a lživé. Nemůže přece platit, že nějaký redaktůrek /obdobná situace jako v Č.T. - viz. Komersové a pod./ určoval, co a jak má být publikováno. Prostě již dříve jste zveřejňovali jen to, co se Vám hodilo. Tvrzení o soukromém servru a Vašim právem na omezení je lživé. Pokud by Vaše redakce byla nezávislá - není a nikdy nebyla!!!!!!!!, ani za komančů, kterým jste věru poctivě sloužili, musel by  Vás zajímat skutečně názor všech. K čemu pak slouží diskuze, kde nejste ochotni přijmout  názor, odlišný od  Vašeho. P.S. Co si mám myslet o redakci, která jeden den vypouští do světa bláboly o nepostradatelnosti SSM, druhý den pozmění název deníku /aspoň trochu/ a píše o světlých kapitalistických zítřcích.
Vyzývám i ostatní k bojkotu Vašeho - jak píšete soukromého, diskuzního fóra. S pobavením si rád přečtu, jak si vymýšlíte názory lidí a sami sobě si odpovídáte. 
0/0
22.9.2003 6:29

Výzkum

Re:
Tak to už je vrchol!   Prosím tě, zamysli se!! Co je na tom, když noviny prostě informují o aktuální situaci?? Záleží snad na době? Můžeš mi jmenovat jediný deník, který 14 let po revoluci píše nadále oslavné články o socialismu? Jestli se ti nelíbí, že tytéž noviny vycházely před revolucí a vychází i dnes, tak je nečti. A vůbec, tehdejší Mladá fronta s dnešní MF Dnes mají asi tolik společnýho, co ty a rozumně uvažující člověk (tzn. skoro nic...).
0/0
27.9.2003 16:45

Hnuson

Re:
mno, řekl bych že to nebylo o novinách, ale o lidech v redakci kteří mají stejný model myšlení jako za komanče ...holt starého psa novým kouskům nenaučíš
0/0
1.10.2003 21:54

Ivcera

To snad nemá opravdu obdoby
Nikdy nikdo nenapsal pod mou přezdívkou žádný příspěvek. Nevím kam se tedy poděla. Zase je v tom nějaká lumpárna. Nevím, proč se k tomu někdo z redakce nevyjádří. Aja
0/0
21.9.2003 19:36

eBodmer

Je to k ničemu
Tohle je nejtvrdší forma cenzury jakou jsem za svůj krátký život zažil VYZÍVÁM K BOJKOTU VEŠKERÝCH DISKUZNÍCH PŘÍSPĚVKŮ NA IDNES Mladá Fronto = to je tragédie
0/0
20.9.2003 22:15

Houn

nejde o příspěvky, ale o lov na dušičky
Proč jsem musel při registraci souhlasit s tím, že mé údaje můžou poskytnout jiným subjektům k marketingovým účelům? Přesně si to nepamatuju, ale pěkně mě to štve. Taky aby si člověk dával pozor, aby náhodou neměl moc radikální názor! Často jsem se tady v diskuzích zasmál i opravdu černému humoru. S tím ale je asi konec - redakce to vyhodnotí jako podporu terorizmu či co, no není to v pr...? Už je to tu jak na Novinky.cz
0/0
19.9.2003 13:37

mgr1

Komunisticka luza opet poslapala svobodu...
Komunisticka luza opet poslapala zakladni prava cloveka - svobodu slova.
 
Mila komunisticka redakce Mlade Fronty (jednoho z deniku komunistickych pohrobku a prisluhovacu, Rudeho Prava a pod, co jste se jen prekabatili), prestante agitovat za svetle zitrky a urcovat tomuto narodu, jako jste to po 40 let delali, co ma nebo nema delat.
Jestlize jste se jednou rozhodli provozovat na svem serveru diskuzi, pak musite akceptovat pravo vsech na svobodne vyjadreni nazoru, at uz je jakykoliv nebo zadnou diskuzi neprovozujte vubec.
 
Bohuzel toto je zakladni rozdil, kteri soudruzi z Mlade Fronty v cele se svym soudruhem tajemnikem Kabelem nikdy nemohou do tech svych dubovych palic, v Moskve po 40 let trenovanych dostat a pochopit. A to je rozdil, mezi touto postkomunisticko-komunistickou soucastnosti a svobodou slova, mysleni, konani, majetku zde a treba ve Statech. Dokud se totiz tomuto zakladnimu zakonu a pravu nenaucime, bude to tu stat za ho...no.
 
Komunisti a nacisti  vzdycky za cizi nazory, ktere jim nevonely nejprve cenzurovali, potom popravovali.
 
Takze, Mlada Fronto, Rude pravo a Vam podobni, pokud se Vam nejaky nazor nelibi, nectete jej, neposlouchejte jej, ignorujte jej. Ale nezakazujte, necenzurujte. Vadi-li Vam to, zruste diskuzni cast Vaseho serveru (teda pokud nechcete, aby se zde vyjadrovali jen Vasi pochlebovaci a Vam podobni soudruzi.)
0/0
17.9.2003 22:31

GhorX

Re:
Směl bych vědět, jak Vám brání povinost se zaregistrovat (pod jakýmkoliv jménem a mailem) ve svobodném vyjádření svého názoru ?
0/0
20.9.2003 22:20

crezpenan

Re:
Jestli jsi z redakce,tak se nauč češtinu (píše se povinnost). Jestli ne,tak věz,že každé omezení je špatné-už se vidím,jak se tu například cizinci registrují-Vy regulační volové ...
0/0
26.9.2003 15:16

NoCenzura

To ale NENÍ maličkost chlapci!!!
Považuji se za rozumného čtenáře na kterého se Kábele odvolává, ale s tímto krokem NEMOHU souhlasit!!! Demagogické vysvětlení o domu  a fasádě mě připomíná argumentaci typu "rypák v naší zahradě".
Vždy jsem považoval sdělování svých názorů na NETu spíš něco jako Hydepark - poslouchej koho chceš - udělej si názor.
Váš zásah připomíná, že obyvatelstvo ČR a zejména její vedoucí síla= inteligence žije ještě daleko v minulosti a často ještě v dobách mocnářství. Jak smutné po 13 letech kdy většina obyvatelstva dokázala formulovat svůj pohled na věc. Nezbývá než ještě počkat pár let a pak třeba někdo nesametově zamete s Vašimi dutohlavami.
Moje přihlášení si strčte kam myslíte a dokud to nezrušíte SBOHEM.
0/0
17.9.2003 15:32

chmila

svoboda slova
poslední místo, kde platila naprostá svoboda slova je pryč............to musí komunisti, socialisti a jiní rádoby všem vládci štěstím skoro dávit
Idnes podlehlo politickému tlaku.
Svoboda slova je všem zaručena, ale u nás platí, že máš svobodu slovo jen pokud nemáš odlišný názor :((
 
0/0
17.9.2003 8:45

Péťa.

Kde jsou původní nicky?
S registrací souhlasím, jen mi nejde na rozum, proč jste mi sami změnili přezdívku. Měl jsem "Péťa" a místo toho jste mi dali stejnou, jako bylo přihlašovací jméno. Tak jsem musel zrušit účet a zaregistrovat se znovu.
0/0
16.9.2003 19:29

lukinoo

hmmm
Jste pitomci. Ovšem vy to víte.
0/0
16.9.2003 16:50

R_Rorys

Tak nevim zda to bude k necemu
Tak nevim zda to bude k necemu dobre, kdyz se stejne neda diskutovat. Na idnes-reality jsem se nekolikrat ozval (ne sam) nad uboze klesajici kvalitou clanku. Alespon ty diskuse se zdali docela dobre a clovek se dozvedel vice, nez ze slibovaneho z nadpisu clanku.
Ted tam radsi diskuse uplne zrusili. A pokud tam budou, tak je pristup zkomplikovan. Pokud chce nekdo vyblivat sprostarny a demence do sveta, dokaze to stejne i s timto omezenim, pod vice prihlasenima. A normalni prispevovatele tak omezili.
Chtel jsem v posledni dobe na realitach spise pochvalit, protoze se po prazdninach objevila v nekterych clancich spise stoupajici uroven co se do obsahu tyce, ale ne u vsech a casto  vstup do diskuse chybi.
Pod mym puvodnim jmenem jsem zadny jiny prispevek nikdy nenasel a presto je uz obsazen. Vypada to, jako by nekdo ze starych diskuzi posbiral nicky a predem se pripravil na zneuzivani tohoto omezeni.
Tak snad jedina vyhoda, snad uz do budoucna nebude nikdo moct pristupovad do diskuzi pod jinymi jiz existujicimi jmeny.
No uvidime, na seznamu toto omezeni pred casem zavedli take a tehdy myslim jen ke skode veci.  Zlepseni clovek nevidi. Tak ze dnes tam lidi casto diskuze pouzivaji jako chat.
0/0
16.9.2003 12:27

priessnitz

Re:
S těma nickama mě napadlo to samý. Jednak mi "někdo" zabavil můj dřívější (nechápu, kdo by po něm tolik toužil) a navíc tady člověk v podstatě nenarazí na dřívější obvyklé přispěvatele (teď nemyslím mottly a jim podobné).
0/0
16.9.2003 14:59

brunic

Re: buď rád, žes nenarazil...těch modřin...
0/0
16.9.2003 15:49

priessnitz

Re:
Na co nenarazil. Snad ne na tebe. Srážka s blbem je hrozná.
0/0
16.9.2003 16:47

brunic

Re:
dik za rafinovanou narážku...voni sou blbove vodolnějši-pevně kotvící---to by ti-genie-nepomohly ani ty vobklady tvyho menovca....ovšem tva sebeduvěra je záviděníhodná-kéž bys ještě dlouho rozumu nenabyl...
0/0
16.9.2003 16:51

priessnitz

Re:
Pozdě. Já už k rozumu přišel, narozdíl od brunic (nebo od bukvic?). Nejsi ty náhodou z iDNES???
0/0
16.9.2003 16:54

brunic

Re:
eště kdybys tak přišel k houslím-moh bys tvý vyřvávanky dplnit tklivou melodií tvý citlivý a nadmíru chytrý duše...slovanský---proč dáváš za pitomý votázky zrovinka tři votazníky-to projistotu????
0/0
16.9.2003 16:58

priessnitz

Re:
Tak nějak jsem doufal, že ti trojice otazníků napoví, že se tě na něco ptám. Všechno marné. Tak znova: nejsi ty od iDNES? (otázka)
0/0
16.9.2003 17:08

brunic

Re:
šmarjajosef-dochtorskej--když tvou otázku za pitomou pokládám,tak mám eště pitomjeji vodpovědět-? nesem z tý redakce,nerozšiřuji ten libej tisk ani v podchodech ani v nadchodech-vo chodsku nemluvě...co tě trápí-synu?
0/0
16.9.2003 17:14

priessnitz

Re:
Mě vůbec nic netrápí, prostě nechápu, proč ses do mě začal navážet. Napsal jsem jenom svůj názor a s těma nickama si stojim za svým - proč by tady asi jinak byly samý zkomoleniny těch původních jmen?
0/0
16.9.2003 17:22

brunic

Re:
esli nerozumiž naivní srandě,jsa vztahovačný nadmíru-ták se vomlouvám...šak semse neminil navážet,ba ani tvuj hrdej postoj karikovat...buď hrdej i nadále a nedej se!
0/0
16.9.2003 17:28

priessnitz

Re:
Ale jo srandu beru. Nejradši černej humor :-) Asi jsem to přečetl moc rychle - měl jsem za to, že se pre-cenzury nicků zastáváš. Tak do smrti dobrý.
0/0
16.9.2003 17:39

kosoft

No nevim, nevim...
asi ani totot opatreni mocnepomuze. Ty diskuze maji vsude stejny prubeh a stejnou uroven. Tedy dosti pokleslou. Pravdepodobne je to vysledek dlouhodobe frustrace ze stavu spolecnosti.
 
0/0
15.9.2003 17:49

michallll

Trochu se bojím,
že jak sezač s "lolitkami" a podonými vtípky, deto k dobrému.
Odstartují se temnější stránky naší existence, pandořiny skřínky, aladinovy lampy s démony. Nacpat je zprátky je nesnadné.
Michal, Libčeves
0/0
14.9.2003 22:10

jahol

není to tak zlé
O pár stránek níže jsem dost brečel nad zavedením registrace. Po pár dnech musím uznat, že sice ubylo diskutujících, ale neubylo diskutujících prezentujících NÁZOR. Zdá se mi, že autoři různých vyblitků jsou pěkně připosražení a prostě se zaregistrovat bojí. I velmi citlivé diskuse tak získávají na přehlednosti, protože mizí spousta vulgarit. Jiná věc je mazání příspěvků, to se provádělo a provádí naprosto necitlivě nebo spíše zcela nesmyslně. 
0/0
14.9.2003 21:36

rasista

Už to funguje
A proto se ptám redakce co je špatného na rasizmu.Myslím si že je to názor jako každý jiný. Zajímavé je že vám nevadí komunisté. Proč taky - Mladá Fronto.
0/0
14.9.2003 19:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.