Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bin Ládin chystá z úkrytu nové útoky

Dva roky po teroristických útocích na USA zůstává Usáma bin Ládin, nejhledanější muž na světě, nepolapen. "Nevíme, kde je," přiznává mluvčí amerických sil v Afghánistánu Rodney Davis. Podle některých zdrojů Talibanu se ukrývá v pustých horách afghánské provincie Kunar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KIWI

araby izolovat,islam zakazat,mesity spalit,do koranu balit bucek,
sympatizanty a podporovatele tohoto bludu exkomunikovat ze spolecnosti a prisne trestat,prejit opetovne na system rimskych cislic,kavu pouze instatni,vsem zmatenym pseudohumanistum narezat prd*le.Pokus o zachranu civilizace tak jak ji zname.
0/0
3.9.2003 11:12

Rudý baron

t
Usa si za to,co se jim v roce 2001stalo mohou sami. Základ k tomu začali stavět už před padesáti lety.Od té doby se snaží změnit svět k obrazu svému.Proto jsem se divil ,že ,,11.září" nepřišlo už někdy mnohem dříve.
PS pro milovníky američanů-už se mi stalo ,že jste mě vy bezduchý hovádka obvinily z toho,že jsem komunista a to kvůli mému nicku.Já nejsem komunista !!Tak si zkuste zjistit ,kdo to byl Rudý baron.
0/0
2.9.2003 20:00

Muki

Re:
Rudy baron, to byl bratr Cikanskeho barona.
0/0
2.9.2003 20:32

Ales

Re:
To si pletes se svym rodokmenem.
0/0
2.9.2003 21:15

Muki

Re:
Taky jeste mel sestru, rikali ji Ruda, nebo Cervena Karkulka.
0/0
2.9.2003 21:44

Ales

Re:
Rudeho barona myslim nakonec take sestrelili, a tebe je taky cas konecne sestrelit.
A mam pocit, ze ja jsem Rudeho barona ve stejnojmene hre na PC kdysi davno take sestrelil. Ale to uz jsou stae historky ktere nikoho nezajimaji ...
A co podle tebe delal cely Vychodni blok, to same jako USA. Proc by si USA meli nechat od komousu nadelat??? Pred druhou svetovou takle velci USA nebyli. A komu muzeme podekovat za druhou svetovou - ne jen Hitlerovi ale i Stalinovi, politickym predstavitelum GB a hlavne nejsvetejsi a nejskvelejsi velke svate Francie. USA proste nemuzou za to, ze Evropu (nebo dnes uz jen EU protoze to ce je mimo EU bylo evropskym sovetem prohlaseno za neevropu - zrejme je to tedy uz Afrika a Asie) vedou cim dal tim vetsi blbci. Kdyz nekde vznikne vakuum tak ze ho proste ten kdo na to ma snazi zabrat ve svuj prospech, a porad lepsi kdyz je to USA nez aby to byli treba Arabove.
0/0
2.9.2003 21:09

Pilat

2014
prileti zase nejaka kometa a snad uhodi do sveta. Pro ty s hrosi kuzi mam dobrou zpravu, pripadna detonace bude desetkrat sabsi nez ta co vyhubila dinosaury.
Jinak Bin Ladin si koupil novou kalkulacku....jeho strely ted budou chladnokrevne vypocitane !!!
0/0
2.9.2003 19:45

oksana

prislusnici al-kaida
bojuji za sve presvedceni, i kdyz je jine nez to tvoje, mel bys to respektovat.... jinak to s temi jadernymi zbranemi: neda se nic delat, proste tu jsou, tak bys je mel taky respektovat... rusi ti s nima nic neudelali, amici taky ne,  a to jenom proto, ze obe strany ty zhn pouzivaly jenom k zastraseni...
jinak si myslim, ze jaderny vybuch nekde v americe by nam neprinesl nejake zmeny nebo nejake nebezpeci
0/0
2.9.2003 18:02

Muki

Re:
Treba by si toho vybuchu lide ani nevsimli.
0/0
2.9.2003 19:09

Ales

Re:
Mas pravdu, at chcipne USA a s nim cela ekonomika a vubec vse co jeste tak nejak drzi zapadni civilizaci pohromade. Pak uz jen zbyde EU ekonomika stylu volny pad s paskvilskou kulurou ovlivnovanou ruznymi zelenymi socialismu, dalsimi socialistickymi experimenty, politickymi liberalismi a podobnym hnojem postupne mocensky vytlacena silicim arabskym svetem (Evropa proste na armadu diky socanstvi nema a mit nebude), a vse to vyvrcholi velkym triumfem Islam. Konecne budou vsichni verit v jednoho boha, ze.
0/0
2.9.2003 21:14

Muki

Re:
Take je moznost, ze kdyz si nakonec Evropa uvedomi svoje ohrozeni, ze se vzchopi k odporu a bude ochotna bojovat treba do posledniho americkeho vojaka.
0/0
2.9.2003 21:55

Kuki

Re:
kterej se objevil v Evropě naposled ve 44, když Hitler byl už dávno de facto poražen
0/0
3.9.2003 8:05

Ales

Re:
Tebe asi mrzi ze tu Hitler nezusatal (termin de facto porazen je na nic kdyz mas ve meste nemeckou posadku ktera ne a ne vypadnou), a nebo te mrzi ze celou Evropu neosvobodil Stalin (coz nejspise puvodne planoval, jinak si nedovedu vysvetlit jeho pristup k Hitlerovi a s ze se do toho vlozi USA jaksi nepocital). To by bylo neco - cela komunisticka Evropa a kdyby chtel odsud nekdo zdrhnout tak by nemel vlastne kam - na jihu arabsti kumpani, na vychode pochopitelne taky ale v Asijskem podani, a USA pekne daleko za vodou.
0/0
3.9.2003 9:57

Ales

Tolik chytraku na jednom miste ....
Vyplody nekterych chytraku mne skutecne udivuji, tolik potencialnich chovancu psychiatri/spisovatelu fantasmagorni literatury vydavane jako literatura faktu (mezi obojim je tenka hranice) jsem jeste nevidel. Ale tet k veci:
Ja myslim ze vsem musi byt naprosto jasne, ze pokud pitomci z Al-Kaidy nekde nekdy pouziji bilologicke zbrane muzou pocitat s nuklearni odvetou nebot je nepsane pravidlo ze na utok zbranemi hromadneho niceni se odpovida opet zbranemi hromadneho niceni (jinak by ta odstrasujici vyzbroj byla jaksi na draka). A vubec to nemusi byt USA, muze to byt treba GB, Francie, nebo Rusko protoze nikdo z nich si to proste nenecha libit.
Pri utoku na Pearl Harbor bylo tusim zabito zhruba tolik vojaku jako pri 11. zari civilistu, pokud teroriste budou chtit tento "rekord" trhnout musi pocitat s patricnou reakci ktera je pravdepodobne konecne navzdy zlikviduje bez ohledu na pouzitou metodu.jejich likvidace. Po 11. zari byli temer vsichni na strane USA (az na par pitomcu jako je soudruh Kohak a spol, a smaozrejme Irak a Afganista), kdyz teroristi provedou neco jeste horsiho nikdo nebude mit chut ani zajem takto tvrdou odvetu zastavit.
Z toho usuzuju, ze clenove Al-Kaidy musi byt naprosti pitomci se semtexem misto mozku co dovedou akorat bez hlave nicit zakernymi zpusoby ktere by v zivote inteligentniho civilizovaneho cloveka ani ve snu nenapadly.
0/0
2.9.2003 16:42

blb

Re: i ty chytráku,
kolikrát asi už bylo uplatněno to tvé nepsané pravidlo, že je pravidlem? buď ti doma nebo dokonce na vojně povídali pěkné pohádky, viď?  a kdo zatím píše, že tirorýsi chtějí něco takovýho? nejsi náhodou stejného živočišného druhu jako ti, co myslí, že irák leží v kejdě a mluví se tam islámsky?
0/0
2.9.2003 16:49

Ales

Re:
Jo, tak proc se na kazde atomove ponorce hralo hlavne na to, ze posadka kdyz dostane povel tak bez premysleni odpali nosne rakety i kdyz moc dobre vi, ze jsou namireny treba na Leningrad, Moskvu, ale i treba Prahu? Stejne tak posadka kazde raketove zakladny kde byly rakety s nuklearni nalozi. A proc myslis, ze treba USA v dobe studene valky proste jadernymi zbranemi nezautocili na vojenske zakladny Varsavske smlouvy? Vzdyt by tim SSSR zbavili jakekoliv obranyschopnosti a stacilo by uz je tahnout na Moskvu a bylo by po komunismu. Nebo proc to same neudelalo SSSR USA a bylo by po kapitalismu (Stalin to dokonce v 50. letech planoval kdyz jeste nebyl zapad obranyschopny)? Jednoduse proto, ze mohli na 100% pocitat s nuklearni odvetou. Stacilo schodit na uzemi nepritele jednu jedinou atomovou pumu, a bylo po svete. Pred nekolika lety se stalo, ze Rusko zacalo pripravovat jadernou odvetu po tom co tusim Norove vypustili meteorlogickou raketu kterou mylne povazovali za nuklearni strelu. To ti nestaci???
Duvod proc si myslim, ze tohle pravidlo funguje je ten, ze od II. s.v. nikdo atomovou bombu v bojovych podminkach nepouzil. A proc bych si to nemel myslet ze to chteji udelat (bez ohledu na clanek iDnes), kdyz udelali to co udelali 11. zari. Je to stejne jako sebevrazedny atentat akorat ze se jeste stihnou potesit ze sveho vysledku nez jim nekdo hodi na hlavu atomovku.
 
0/0
2.9.2003 17:03

CortaCircuito

Re:
achjo komu ji chces hodit na hlavu? tref me....vis kde sem ? nevis... to chces pozabijet nevinne lidi proto ze zijou ve stejne zemi jako ja? i kdyz ti reknu ze sem v Praze - to ji srovnas se zemi jen kvuli tomu abys me zabil?
 
krome toho pletes jabka s hruskama...cely jaderny arsenal protistrany se v zadnem okamziku studene valky nedal vyradit...(krome toho ze se obrana dala odpalit drive nez raketa dopadne (leti 30 - 120 minut)) by si to vyzadalo tolik nuklearnich vybuchu ze by to melo fatalni nasledky pro cely svet... mimochodem tato hrozba nebyla zalozena jen na vzajemnem zniceni ale i v pripade jednostranneho utoku na celkovem zniceni celeho sveta(dostatecny pocet vybuchu je obsah 5 ponorek po 16ti raketach kazda s 6ti nasobnou MIRV hlavici je jedno jak jsou rozlozeny po svete.). 
0/0
2.9.2003 17:11

Ales

Re:
Jenomze oni se zasivaj v pustinach kde nic tu nic. A kdyz takhle mohl skoncit konflikt s Japonskem ktery evidentne nebral konce, tak kde je psano, ze takhle neskonci konflikt s Al-Kaidou po tom co provedou neco jeste horsiho a budou se zasivat v hore s tim, ze konvencne na ne nemuzou.
0/0
2.9.2003 17:17

barbudo

Re:
Vy znáte nějakou jinou větší horskou pevnost než Tora Bora - od té přeci Amíci měli plány i klíče. Nebo jim postavili ještě něco?
0/0
2.9.2003 17:22

Ales

Re:
Jakakoliv hora se sytemem jeskyni. A zkuste si je tam chytnout ....
0/0
2.9.2003 17:27

barbudo

Re:
Macocha je taky nebezpečná?
0/0
2.9.2003 17:31

Ales

Re:
Pro tebe je jo, mohl by te tam nekdo shodit aby byl od tebe pokoj. Ale sorac, Usama se tam asi zasivat nebude. On se strasne boji registracnich pokladen a taky ho pry se.. ze kdyz omarodi nedostane 1. tri dny nemocenskou.
0/0
2.9.2003 17:40

CortaCircuito

Re:
achjo... tak pominu ty ekology co by se urcile hrozne rozcilili ze jim strilis atomovkama po horach... pominu to ze horske kozy by z tech hribku byly vzteky bez sebe... ale rekni mi do ceho se chces trefovat? to budes strilet nazdarbuh po kazde dire v zemi? Mimochodem Japonsko byl stat... japonsku nicili mesta - nicili jeho telo... Al-kaida neni stat., telo al-kaidy tvori male skupiny lidi po celem svete... a jak sem rikal ICBM se konkretni lide trefuji dost tezko pravdepodobne vsecko co bys rozbil by melo s alkaidou pramalo spolecneho a jediny efekt by byl (ted pominu ty skutecne efektni zablesky a zdravi prospesny radioaktivni spad) ze i lide kteri nikdy Al-kaidu nepodporovali by s ni zacli sympatizovat kdyz uz ne jinak tak jako s mucedniky.
0/0
2.9.2003 17:38

blb

Re: hu, to je síla,
tohle "pravidlo" hrálo zatím a jen v rozmanité akční zábavě a  pak, pravda ve vzájemných vyhrůžkách. A nemáš pravdu, že je to proto, že ji nikdo od válkdy nepoužil - naprázdo se bouchalo fest ....spíše raději ji nikdo nepoužil,  ani amíci ani ivánci si raděj takto nic nezačínali prostě proto, že vždy bylo a je dost času na odvetu ..... a tak i "vítězství" by snad ani nestálo zato .... jak to kdosi řekl - živí by záviděli mrtvým .....a proto taky šlo s takovou hrozbou docela dobře žít, zvlášť kdzž se skončilo s mořením prostředí stronciem a pod.... Bohužel/bohudík to platí i dnes a ještě nějakou dobu bude, takže nebezpečí hrozí akorát od nějakého cvoka, kterému bude všechno fuk. To nikdo v pozadí za terorem není, protože teror není cíl, teror je prostředek k moci, ta je cíl .... a co by si budoucí mocní bez nás všech počali.....
0/0
2.9.2003 17:22

Ales

Re:
No vzdyt jo, nikdo si radeji nic netroufnul.
0/0
2.9.2003 17:28

Pamela

Re: i ty genius,jakkoliv je tvuj nick
dneska mam tolik vzteku a drzosti, ze se zeptam jeste jednou ..kde je Bruno??
0/0
2.9.2003 20:39

CortaCircuito

Re:
takova reakce by byla zcela zjevne neprimerena a nasledky pro celosvetove zivotni prostredi by byly znacne drasticke...nicmene v pripade USA by me takova hystericka reakce vubec neprekvapila.
Zrejme si nepochopil v cem spociva odstrasujici sila nuklearnich zbrani - funguje pouze proti statum/velkym celkum proti jednotlivym osobam nebo malym skupinam nema smysl a proti nabozenskym a jinym fanatikum uz tim tuplem ne - zaprve jednoho cloveka se balistickou raketou trefuje dost spatne zvlast kdyz se nevi kde je (a to i presto ze zona destrukce takove zbrane je dost velka) 2) z lidi kteri takhle zemrou (nevinne protoze se proste pripletli do okruhu 1-10km kolem centra vybuchu) se chte nechte stavaji mucednici...coz je dobra voda na mlyn jak pro samotne prislusniky daneho naroda tak pro humanisty po celem svete o ekolodzich ani nemluve (podivej jak vyvadeji kvuli jedne velrybe a ted jim zacnes vicemene v narodnim parku strilet atomovyma bombama ...)
0/0
2.9.2003 17:05

barbudo

Re:
Šmarjá to chcete atomovkou likvidovat teroristy i na území USA? To nebudete litovat civilních obětí? Nebo si snad myslíte, že je najdete i někde jinde? Nebo zase odjedete přes půlku světa, pochytáte tam pár domorodců (dětí či starců, aby nebyli moc nebezpeční), odvezete je na Guantanamo a odpálíte jim to mezi klecemi? Mimochodem jejich způsoby odpovídají civilizační úrovni jejich a jejich školitelů.
0/0
2.9.2003 17:15

blb

Re: ....klídek,
...on snad neví, o čem mluví... tipuju to tak na špatnou četbu nebo špatné filmy ....
0/0
2.9.2003 17:25

Ales

Re:
Tou cetbou myslis treba webovku kde se pise, ze si USA zbourali WTC sami a podobna dilka udajne aby ovladli cely svet??? Co na tom, ze uz mu vladnou tet ekonomicky - kdo myslis, ze drzi hospodarstvi v kladnem vysledku kdyz EU ne na nule (no spise uz v zaporu) a Asie je zavisla na kseftech s Evropou a USA.
A podobne stupidni vyplody ala Fox Malder ....
0/0
2.9.2003 17:32

blb

Re: ale ne,
kdysi bylo takové dílko o zbláznivším se veliteli  emerické ponorky pře "manevrech" .... dobře se to četlo jako oddychová pohádka, tak mne při té řeči o ponorkách ..... tak mne napadá, nenatočili si amíci nějakou takovou pohádku o trefě do mrakodrapu už pár let před tím ... bondovka to určitě nebyla, tam by bond tomu vlastní osobou zabránil.....Co se týká ekonomiky, vláda možná mluví o tom, kdo poroučí a kdo poslouchá, ale nic neříká o tom, že je na tom někdo dobře a někdo špatně .... S ekonomikou je to tak, že se nikdy nezhroutí, i kdyby lidi jedli kůru a mřeli jak při epidemii ...
0/0
2.9.2003 17:41

CortaCircuito

Re:
no nebyl to film byla to kniha od Toma Clancyho (autor treba Honu na ponorku...) na jmeno si ted nemuzu vzpomenout
0/0
2.9.2003 17:44

Ales

Re:
O tom nevim, ale nedavno sel film kde pobliz US ponorky s hlavicema nestastnou nahodou bochla atomovka. Kapitana trefil spad protoze byl nejak nahodou v tu chvili venku a tak zacal velet 1. dustojnik. Od toho vybuchu byla v haji komunikace takze se nemohli spojit s velitelstvim a tomu zasupujicimu kapitanovi zaslo sibat ze zacala valka a porad chtel spustit odvetu.
0/0
2.9.2003 17:47

CortaCircuito

Re:
ehm ale kdyz uz si u toho za jakou cenu je americke hospodarstvi plusove ? drzi ji vojenstvi a to ze nerespektuje mezinarodni ekologicke protokoly (podle slov Bushe - neni to pro USA vyhodne)....a dalsi vec i kdybych pripustil ze evropa je zavisla na obchodu s US nebo ze asie je zavisla na obchodu s US a Evropou tak z toho pak ale vyplyva jina vec- tenhle vztah je dvoustranny - nikdo z nich samostatne ekonomicky neobstoji -priklad pocitace a spol. vetsina se vyrabi v asii bez toho by na svete nebyla dostatecna produkce... nevim jestli si to zaznamenal ale vzpominas si co udelalo jedine zemetreseni ktere znicilo tovarnu na pameti na Taiwanu s celosvetovyma cenama? a to je jen jeden z prikladu.
0/0
2.9.2003 17:48

Ales

Re:
Jiste, kdyz uz si nedokazeme vysvetlit jak je mozne ze je nedko uspesnejsi prohlasime ho za zloducha porusujiciho pravidla, a je to. Vubec neni chyba v tom, ze EU vymysli cim dal vetsi birokratske kraviny bzdici podnikani a zatezuje vetsimi a vetsimi danemi. Zbavme se EU a Riske Marky (to je Euro) a bude zase Evropa v kladne bilanci.
A s tou ekologii bych to bral s rezervou. Ja si totiz dokazu predstavit, ze EU s Japonskem si ty protokoli vymysleli tak aby co nejmene vadili jim a co nejvice USA. Co na tom, ze v USA je jiste vice slunecnich a vetrnych elektraren nez v Evrope protoze maji na to podminka, ale proc by pak nemohli polevit jinde. Co konkretne napr. EU udelala pro ekologii jineho nez plno kecu???
To je hezke s tim Taiwanem, ale mam pocit, ze kdyby se to vsechno nevozilo do Evropy a USA tak jim ty vyrobky budou na nic.
0/0
2.9.2003 21:26

CortaCircuito

Re:
Achjo ....ja si dovedu vysvetlit "uspesnost" US ekonomiky - mimochodem asi ale neznas veskere detaily - treba velikost statniho dluhu a nektere dalsi zajimavosti mj take objem dovozu a vyvozu zbozi a dulezitych surovin a predevsim slozeni tohoto vyvozu a dovozu...
Co udelala EU pro ekologii ? Tak zrovna treba ty protokoly - na ktere pristoupila valna cast sveta - narozdil od USA se jich i drzi ... USA je odmitly s tim ze sou proste nevyhodne - jasne ze sou nevyhodne je drahe snizovat emise zplodin ale je to nutne...muzu se zeptat stejne co udelaly USA pro ekologii? Evropa nema takovy skraloup na sve ekologicke tvari jako ma USA s odmitnutim Kjotskeho/Montrealskeho protokolu. Mimochodem slunecni elektrarny/vetrne elektrarny s tim nemaji co delat. Ekologicke protokoly jsou stavene tak ze se objem vztahuje na cloveka a da se s tim obchodovat takze si klidne muzou za par milionu dolaru koupit treba od Svahilskeho kralovstvi "povolenku na cadeni"
 
To stim Taiwanem byla jenom ukazka ze to neni jednostranna zavislost - ze jak my nebo usa sme zavisli na dovozu od nich tak oni jsou zavisli na vyvozu k nam...
 
A otazka na zaver byls nekdy v US? nebo zajimal ses vubec nekdy o ekonomiku/blize o pravni system a porovnani techto dvou struktur US/EU ? nebo jen davas dal co si slysel pripadne slepe prosazujes radikalni nazor opirajici se vice o citove nez racionalni argumenty...
0/0
2.9.2003 23:51

Ales

Re:
V USA jsem nebyl, ale vzdaleny pribuzny tam zije. Kdezto v EU bohuze za chvili budu a vubec se mi to nelibi.
0/0
3.9.2003 9:44

Petr S

ach jo
To jste vetsina kdo pisete ty prispevky tak tupi? "Nevíme, kde je," přiznává mluvčí amerických sil v Afghánistánu Rodney Davis. >>Tak tomu se da snad i verit. Podle některých zdrojů Talibanu se ukrývá v pustých horách... >>hmm ktere zdroje to idnes sdelily (nebo te agenture ktera zpravu vydala?)?? to musi byt vskutku verohodne zdroje... Údajně se těší dobrému zdraví, neustále mění místa pobytu a je doprovázen třemi ze svých synů... >>tak tady pro sichr nepisi kde tu zpravu vzali... Někteří američtí činitelé spekulují o tom, že život na útěku >>takze zase jedna pani povidala Vysocí činitelé Talibanu v Afghánistánu a Pákistánu však tvrdí pravý opak. >> no vzdyt to rikam jedna pani... a hned nam k tomu nekdo prilepil zpravu o "teroristickem summitu". Boze to je vina. Bin Ládin prý jmenoval Sáifa Adíla,... >>a zase pry, mozna, snad, udajne,... Činitel Talibanu uvedl, že se Adíl dostal... >>jaky cinitel talibanu? ja jsem treba taky cinitel nejakeho hnuti a muzu si vykladat co chci... Na stejném summitu bin Ládin údajně odhalil své plány... >>takze nejmenovany zdroj nam rekl ze se odehral teroristicky summit , kde nekdo o kom mluvci USArmy v Afgh. nevi kde je, udajne odhalil sve plany... Super Činitelé amerických tajných služeb souhlasí, že se Usáma o tyto zbraně zajímá. Domnívají se však,... >>no a perla na zaver bubu americane ten zly terorista vas cche zase zabit. Co ja vim tak nikdo neprokazal souvislost Usamy s 11.9., jen se to sikovne vyuzilo, a uz zase nam ten zly pan chce zabit vsechny americany... A me by zajimalo k cemu takovy clanek je, slouzi, komu to dela dobre?
0/0
2.9.2003 15:59

Petr S

Re:
Idnes mate vazne super vkladani prispevku. Kdyz si v textu udelam enterem novy radek tak to sprasite na mezeru.
0/0
2.9.2003 16:00

CortaCircuito

Re:
souhlas neco takoveho sem psal nekde nize....jenom ze to preslo v debatu o necem jinem...
0/0
2.9.2003 16:58

Muki

Re:
Vzdyd i v cechach vysoci cinitele v casopise Blesk maji dost informaci a kdo je cituje tak muze dokazat kde co. V USA si zrovna tak rika kde kdo co chce a muze to byt pekna blbost, Citovat supertajne zpravy a prisne utajene uz vzbuzuje neduveru.  Tak naivni ani v americe tajne sluzby nejsou, aby zverejnovaly tajne udaje. Ale novinazi ptrebuji neco co by lidi cetli a tak vyhledavaji senzace a polopravdy a nebo si vymysleji a pok kdyz se to v jinem liste ocituje, uz to vypada duveryhodne.
0/0
2.9.2003 17:35

ketap

,
Netrozumim proc jsou vsichni, co nepodporuji USA oznacovani za komunisty? Nesouhlasim s politikou USA, ale stejne tak mi vadi politika Ruska. Komunisticke smysleni je mi taky velice vzdalene, tak proc tomu tak je? Neschvaluji terosismus, ale proc lidi nevidi, kde Osama ziskal sve znalosti a zkusenosti?
0/0
2.9.2003 15:47

kačenkin

Re:
noví neokomunisté to nejsou přátelé Ruska, Rusko již dávno není ideálem nových komunistů...
Noví komunisté nenávidí USA, západní kulturu, západní demokracii a tíhnou k anarchii a blízkovýchodní kultuře...
Klasičtí komunisté se tu téměř nevyskytují....
 
0/0
2.9.2003 15:56

ketap

Re:
Dobra tedy, tak ani blizkovychodni kultura mi neni blizka. Nejsem ani prilis socialne smyslejici clovek, vadi mi proste ta arogance moci.  Myslis, ze amici touhle cestou dokazou vyresit problem s teroristy?
0/0
2.9.2003 16:03

blb

Re: ty ty kacní synku ,
noví bolševici - to jest ti, co nejlépe vědí, co je pro druhé dobré, a nepřestanou kazit ovzduší, dokud je k tomu nedonutí - sedí už přece dávno jinde .... a naopak - tvoří tu dnešní nej-kulturu .nej-demo a nej-boj proti nej-anarchii...... asi se z toho taky živíš, viď? Ale poslední Tvé větě jde skoro i věřit.
0/0
2.9.2003 16:05

Al Ladin

Re:
Mýlíš se. Komunistou je zde označován každý, kdo si dovolí kritizovat USA! To že někoho kritizuji vůbec nemusí znamenat (a ani neznamená), že ho také nenávidím. Demokrat je ten kdo o různých otázkách dokáže diskutovat a vyměňovat si názory. Anarchista je ten, kdo neuznává autority ani žádný řád. Řada přispěvatelů při jakémkoliv projevu odlišného názoru začne druhého osočovat - to není projev svobodné vůle, ale projev slabomyslného jedince.
0/0
2.9.2003 16:07

blb

Re: Ládínku,
neber si to tak, on mluví o USA a přitom myslí jenom sebe, takže nic významného se neděje ......to už má geneticky vštípené z dob svého bolševismu ...
0/0
2.9.2003 16:53

Osama bin Laden

ANTIAMERIKANISTI JSOU MOJE PÁTÁ KOLONA
ANTIAMERIKANISTI JSOU MOJE PÁTÁ KOLONA
MILUJU VÁS
VÁŠ LÁDÍNEK
 
0/0
2.9.2003 15:22

kačenkin

Re:
HAHAHA...
kdyby antiamerikanisti potkali Láďu tak se pos... strachy !
0/0
2.9.2003 15:27

barbudo

Re:
A čí jsi pátá kolona Ty, Láďo? Američané Tě vyškolili, vyzbrojili, platili - Ty už pro ně neděláš?
0/0
2.9.2003 15:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.