Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Většina lidí je proti stávce učitelů

Učitele v jejich pondělní stávce podporuje necelá třetina rodičů žáků základních a středních škol. Skoro polovina z nich uznává, že kantoři mají nízké platy a mělo by se jim přidat. Ukázal to průzkum, který exkluzivně pro MF DNES zpracovala agentura Sc&C.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pravda

stávka
Stávka je trestný čin. Nikdy nebude promlčen a bude po zásluze potrestán dříve nebo později.
0/0
2.9.2003 22:26

barbudo

Re:
Šmankrnc, a podle kterého paragrafu?
0/0
2.9.2003 22:58

Arne

200 respondentů ?
CVelých 200 jich našli? No to je síla. To jsou jako ti týpci, co stojí na pěší zöně a vyhlížejí v davu toho, kdo jim odpoví jak potřebují? Šel jsem kolem nich už mockrát, ale nikdy je nenapadlo se mne na něco zeptat.
0/0
2.9.2003 19:43

Šášula

První den ve škole?!?!?
 Vlastně ani nevím proč jsme tam šli! Naše škola nestávkovala.Hurá! Na to, že se učitelé připravovali na učení už týden tak nevím jako rodič vůbec nic. Nebyli schopni vymyslet za ten minulý týden ani rozvrh hodin a ještě prý týden jim to bude trvat. Mezi tím mám přihlásit děti do kroužků a potom zjistím, že budou mít delší vyučování! Cha- cha. Dítě jsem zavedla do druhé třídy a co jsem nezjistila, že naše paní učitelka šišlá nebo lépe řečeno šlape si na jazyk nebo něco podobného. Nevím jak jí ty děti budou rozumět a jak je naučí správně mluvit, když to sama neumí?!?! To žádným školským inspektorům nevadí? naše loňská paní učitelka je důchodkyně tak proto nám ji vzali a tady tu drží v práci. Ta neše musí dostat určitě přidáno, aby začla lépe mluvit!!!  
0/0
1.9.2003 14:13

Bára

Re:
Toto je bohuzel chyba foniatra (ktery ji nemel doporucit studium na pedagogicke skole) anebo vliv znamosti. Toto neni vina tech zlych, stavkujicich kantoru. Ale mate pravdu, mela bych taky vztek, ze me ditko bude ucit nekdo, kdo neumi mluvit.
0/0
1.9.2003 15:10

Karel

Manipulace se čtenáři
Nevím, jak jste přišli na to, že většina lidí je proti stávce učitelů a úředníků. Z okolí mých příbuzných vím, že většina s kantory sympatizuje a s nadějí očekává, jak na situaci zareaguje vláda. Bude-li pokračovat ve cpaní peněz do bankovního sektoru nebo do válečných dobrodružství. Nebo podpoří raději vzdělání a třeba zdravotnictví a vědu. Pokud nebude reakce vlády žádná,nebo jak bylo až dosud oblíbené zesměšňování a přehlížení protestujících s cílem postavit lidi práce proti sobě, další vlna občanského odporu se zvedne v polovině září, kdy v Praze protesty chystají i ostatní odboráři. Myslím, že i vláda by měla uklidnit situaci v zemi vhodným postojem k celému problému.
0/0
1.9.2003 11:21

Jiří

Re:
Proboha, to jsou teda výrazy a argumenty: - průzkum veřejného mínění profesionální agenturou je manipulace, protože "...z okolí mých příbuzných vím..." nebo "... postavit lidi práce proti sobě..." a ještě je taky dobré: "...další vlna občanského odporu se zvedne..." (asi až vystřelí z Aurory  ). Jestli tenhle Karel je zástupce učitelů, tak to se asi větší prestiže hned tak nedočkají.
0/0
1.9.2003 14:42

Karel

Re: Jiřímu
Snad jsem to napsal dosti srozumitelně. Vláda, 4 parlamentní strany a provládní sdělovací prostředky od samého počátku rozněcují a podporují nevraživost mezi jednotlivými skupinami zaměstnanců. Bohatí rentiéři a "Švarc"podnikatelé se z toho dobře baví. Vždyť se tak děje dle osvědčeného - rozděl a panuj. Aby si lidé vynutili zájem vládních činitelů, je potřeba obnovit solidaritu námezdně pracujících. To je přece jasné a není o tom třeba polemizovat. Jaký lepší argument bys Jiří ode mne chtěl. Být potichu a držet krok? To udělali pokud vím Slováci a divím se že jejich jižanská bouřlivá nátura to dosud nese klidně. Alespoň žádné zprávy o masových akcích odborů naše sdělovací prostředky nepřinášejí. Dzurinda šťastný to člověk.
0/0
2.9.2003 9:04

barbudo

Jen malá připomínka šedovousého pamětníka...
.. pro ty, kterým leží v žaludku či na mozku něčí třináctý a čtrnáctý plat. Já (a většina národa) jsem (za totality temné) dostával peníze 26x ročně.
0/0
31.8.2003 21:13

pyšná městská myš

do pelechu
Zalezte už do pelechu myšáci učitelský je 19 hodin a vy zejtra máte svuj VELKEJ DEN.
0/0
31.8.2003 19:10

žák pomocné školy

Nechte je ať stávkuji. Bude alespoň nějaká sranda a vzrůšo.
Páni učitelé hezký z husta do toho. A pěkně svoji vládu prokletněte, tak jako nás ve škole. Dejte jim co proto ať z toho mají nervní tiky jako má většiná z Vás. Držím Vám palce i když jsem jenom žák pomocné školy.
0/0
31.8.2003 19:06

Zuza

diky
Diky vsem, kteri tu vyjadruji ucitelum podporu. Ja jsem ucila tri roky anglictinu na zakladni skole, ale abych si vydelala na bydleni a hlavne vycistila hlavu, pracuju ted jako au pairka.  Mam moznost srovnavat i s jinymi pracovnimy misty (asistentka v reklamce, prodavacka) a verte, prazdniny jsou opravdu nutne - to psychicky vypeti je obrovsky. Obdivuju lidi, kteri vydrzeli ve skolstvi dyl, jak deset let a jeste si udrzuji nadhled a humor. Diky a klobouk dolu.
0/0
31.8.2003 19:00

Tomáš Marný

Zrušená diskuse
Proč jste zrušily diskusi na Tygrida. Mohlo to být zajímavý.
0/0
31.8.2003 18:23

Ludva

Drzost!!!
Jak uz zde nekdo uvedl, ucitele maji  mesice prazdnin, 13. a 14. plat. Nemaji si na co ztezovat!! Jak zde nejakej vul rikal " Když jsem byl o prázdninách na brigádě, vydělal jsem si jako pomocný stavební dělník za 19 směn víc, než učitel za celý měsíc." A kolik si ty tupce myslis ze ucitel odpracuje v prumeru za mesic smen??? Nehlede na to ze smena delnika trva obvykle 8.5 hodiny. Kolik ucitel oduci (odpracuje) za den hodin?? 6? 4?!!!! Tahle diskuze je dle meho nazoru zbytecna, ucitele si sve povolani vybrali dobrovolne, za pohodu a 3 mesice prazdnin, logicky mensi financni ohodnoceni!!! ANI KORUNU NAVIC!!!!! 
0/0
31.8.2003 16:00

AAA

Re:
Místo toho abyste tady kázal o těžkém životě dělnické třídy, měl byste si zopakovat pravopis. Ve vašem případě především "s" a "z" na začátcích slov. Blb zůstane blbem ale pořád si myslí, že za to, že je blb, může jeho kantor. Chi, chi, chi...
0/0
31.8.2003 17:43

Kolja

Drzost ?
Je vidět, že máš o práci učitele jasno. Práce = doba strávená s dětmi ve třídě. Všechno ostatní je jejich volný čas. Hehe, už dlouho jsem se tak nezasmál
0/0
31.8.2003 18:12

Bara

Re:
Dost dobre nechapu, proc se tu furt zvani o 13. a 14. platu. Takze vas mohu ubezpecit, ze ucitele dostanou v cervnu 13. (pulka platu) a v prosinci 14. (pulka platu). Pul a pul dava jeden. Ucitele dostavaji ve skutecnosti jen 13. plat.
0/0
31.8.2003 18:16

no comment

Re:
Já to chápu. Záměrné zkreslování , aby lidé typu Ludvy vyplodili takové bláboly.
Novináři a média k tomu záměrně přispívají. Když si přece budeme navzájem závidět a národ se bude rvát o kost, tak ti nahoře si budou moci dělat, co chtějí , ať už jde o vlastní peníze, tunelování i ostatní věci.
0/0
31.8.2003 18:28

kráska

stávka
Ahojky.Kde bych našla seznam stávkujících škol?Moc díky za radu.
0/0
31.8.2003 14:21

Helena

MF Dnes - udaje
Az na to,ze se redaktori MF DNES prepsali /pod obrazkem asi chteli napsat 2.zari, a ne 2. srpna/.
0/0
31.8.2003 14:10

Slávek

Učitele chápu
Stávce ve školství se nedivím a jsem na straně učitelů. Sám jsem ve školství dlouho pracoval jako učitel a po 18 letech praxe jsem měl nižší plat, než moje osmnáctiletá sestřenice, která pracovala (bez maturity) jako prodavačka. Když jsem byl o prázdninách na brigádě, vydělal jsem si jako pomocný stavební dělník za 19 směn víc, než učitel za celý měsíc. Tak kde to jsme? Před sedmi lety jsem ze školství odešel (tehdejší ministr Ivan Pilip s učileli rázně zametl) a do dvou let jsem se vypracoval na dvojnásobek platu. Nedivím se, že učitelé jsou nespokojení.
0/0
31.8.2003 13:44

pyšná městská myš

Re:
Cože? Ty, inteligent, si pracoval jako pomocný dělník? Přesně tak, učitelský  polohlavy můžou dělat budˇ učitele nebo pom. dělníka. Já to tvrdím pořád.
0/0
31.8.2003 19:03

anon

Konečné řešení
Já bych učitelům víc než zvýšení platů rovné šance spolu s ostatními profesemi - to znamená zlegalizovat školné v neomezené výši a řídit jeho cenu jenom nabídkou a poptávkou. To by se vám holenkové pěkně prodražilo a kdyby vaše dětičky chtěli nějaké slušné zaměstnání, museli by si přinést diplom právě z takové té mastné školy, na kterou by většina z vás neměla. Co si vůbec dovolujete tady pindat o práci, které prd rozumíte, když převážná většina z vás za většinu, co umí, vděčí právě školám, kterými prošli a učitelům, kteří vás učili! Jsem pro zrovnoprávnění učitelů a plnou privatizaci školství jako celku. Až drazí páni rodičové vypláznou za rok studia dítěte 20-60 tisíc, pak jim pěkně spadne brada. A když nevypláznou, skončí děťátko pěkně na pracáku spolu s ostatními nýmandy. Poradil bych: víc platit daně a povinné odvody a míň odrbávat stát! Pak by možná nemuseli kantoři a další podobně diskriminované profese stávkovat. Napřed platit daně a pak teprve chtít, aby státem placený kantor učil a byl odpovědný za všechny zparchantělé děti, doktor léčil vaše vylízané hlavy a policajt chránil ty vaše nakradené a nasyslené majetečky.
0/0
31.8.2003 12:00

Jarda

Re:
Prej za to co umim vdecim skole: HA, HA, HA
Strcte si ten svuj diplom nekam
0/0
31.8.2003 13:38

AAA

Re:
Kdo tě učil psát?
0/0
31.8.2003 17:37

...

Re:
jenom tak mimo...a nevystudoval si náhodou zadarmo za minulýho režimu??? tak zpětně zaplať to co dlužíš-a máš výhodu v tom, že už jsi si dost vydělal narozdíl od těch dětí...i učitelé vděčí za svou profesi školství, to asi všichni..konec konců základka je povinná, takže nemudruj.... Krom toho maj učitelé 3.měsíce prázdnin, 13. a 14.platy, tak co si stěžujou...každej je ohodnocen, jak si zaslouží, pravda je taková, že bez dělníka bys bydlel v lese a ten dostane míň než ty jako učitel
0/0
31.8.2003 14:25

žák pomocné školy

Re:
Anone, šup s Tebou do vlády, Ty to máš ve své hlavě pěkně srovnané, Ty by jsi dokázal udělat v našem státě pořádek. Děkují Ti za velice kvalifikovaný diskusní příspěvek, kterému jsem porozuměl i já, žák pomocné školy.
0/0
31.8.2003 19:12

P.F.

Nejdříve myslet a pak kritizovat
Je jasné, že lidé se stávkou nesouhlasí, protože nevědí, co činí. Média záměrně zkreslují požadavky učitelů, nepravdivě informují o onom "výrazném nárůstu" platů (který bude v lepším případě pár stovek nahoru, v horším případě pár set dolů). A nevšímají si souvislostí: jak to, že "chudáci" rodiče si budou muset zajistit hlídání na jednu jedinou hodinu, když o prázdninách si člověk mohl všimnout mnoha skupin výrostků, které od rána do večera nudou korzovaly po městě, a rodičům (ne všem) to viditelně nevadilo. Kdo chce kritizovat, ať si nejdříve sežene informace nebo se alespoň zamyslí...
0/0
30.8.2003 22:12

pyšná městská myš

Pink Floyd sou lepší než Thatcherová
ve škole spím,
doma se vše naučím,
TAK K ČEMU MĚ SOU SAKRA UČITELÉ?
0/0
30.8.2003 21:06

Frank

Re:
Jsi obrácená (ý)
0/0
30.8.2003 23:35

Tropical

Re: Pink Floyd...
Nikdo neni jako Ty! To by nam bylo, kdybychom  meli vsichni takove schopnosti! Jeste vymyslet system: Nac chodit do prace, udela se sama, tak k cemu sou sakra zamestavatele!
0/0
31.8.2003 0:17

pyšná městská myš

Re:
Za půl roku v Anglii sem se naučil líp anglicky, než za 4 roky na gymnáziu. Od tý doby, co sem dostal počítač, byly pro mne hodiny výpočetní techniky naprostou zbytečností. To sem chtěl ve zkratce říct tím jednoduchým leč myšlenkově hlubokým (geniálním?) veršem. 
0/0
31.8.2003 15:46

no comment

Re:
Pýcha předchází pád ! A to, že se v cizí zemi naučíte její jazyk dříve a lépe než v učebně je mi ale novinka .  Jste opravdu pravý inteligent.
0/0
31.8.2003 18:22

Lin

První školní den
Pamatuji si svůj první den ve škole. Ohromný zážitek na celý život. I mé děti měly štěstí a mohou na svůj vstup do 1. třídy hezky vzpomínat. Většina prvňáků se těší. Kde berou Ti rádoby pokračovatelé J.A.Komenského tu drzost,  současným prvňákům zážitky z prvního školního dne na celý život pokazit?
0/0
30.8.2003 21:02

Frank

Re:
Chudáčci prvňáčkové, takové příkoří, 1.září nemůžou jít do školy.  A hned dvakrát po sobě.  1.9.2002 byla totiž neděle!!!!!
Poprvé do školy je poprvé do školy třeba i 3.září, nemyslíš? Aha ty nemyslíš......
0/0
30.8.2003 23:19

karel

souhlas
Originálním způsobem počítání hodin může učilel  za osm vyučovacích hodin odučit třeba hodin deset. Přesto si myslím,  že mají proč stávkovat. Se stávkou souhlasím.
0/0
30.8.2003 20:48

ja

Vzdyt prvniho jde o prd
Proc lidi tolik nadavaji? Vzdyt skola je stejne maximalne 2 hodiny., Jde tedy o skolky a druziny, aby se stavka nedotkla pracujicich rodicu. 
0/0
30.8.2003 19:45

coudy

bravo
docela se divim tomu, jaka se tu rozpoutala dlouha debata. . . . jenom kvuli uciteleum..
ale fandim jim:)
joo a co mate proti te aaje? vzdyt ma celkem ve vsem pravdu a ani si to moc neprotireci
uzivejte vikendu, pacek
0/0
30.8.2003 18:06

jira

už to nemůžu ani číst
jak většina lidí na školství jenom nadává. Nebudu vysvětlovat, že úvazek není celá pracovní doba, kdo to nechce pochopit, to stejně nepochopí. Ale nevím proč se tolik lidí strefuje do prázdnin! Že mají železničáři 6 týdnů, tu nevadí nikomu. Asi by se většina diskujících divila, že mnohokrát prázdniny vadí i nám. Zastaví rozjetou výuku a pak začínáme znova. Kdysi dávno jeden ministr vyhlásil prázdniny a do škol to ani neoznámil a máme je dodnes - nikdo neví proč. Ale jinak by spousta rodičů protestovala, proč nejsou např. jarní, když oni mají zamluvené lyžování,atd. Prázdnou školu už máme od června a trvá to do září, děti jsou u moře místo ve škole. Ve škole jsme my, protože si nesmíme vybrat dovolenou jindy => levná dovolená mimo sezónu není nic pro nás.
Jedna kolegyně říká, že klidně ve škole budeme, ale učit budeme asi nohy od židlí!!!
0/0
30.8.2003 17:29

Betaxalol

Re:
jasne 3mesice na vybrani si dovolene je malo.... :-)) jo a vsichni ostatni zamesnanci se tesi na jarni prazdniny a vsichni maji automaticky zimni- ze vam neni hanba, vy snad zijete v "jine realite", jinak POUKAZOVANI NA TO ZE UVAZEK NENI PRACOVNI DOBA je za uplny nesmysl, protoze pri neefektivnosti a pohodlnem systemu to jen poukazuje na zoufalou produktivitu prace. Prumerny zak-student si vazne odnese do zivota zoufale malo na to co stravi ve skole casu!!!! To lhani je fakt nechutne- napr. tu tvrdou pripravu o prazdninach to je furt dokola. Absolutni nekontrolovatelnost kvality vykonu...to je proste anarchie...ale na priciny se podivejte do vlastnich rad!!!
0/0
30.8.2003 21:42

jira

Re:
Vy jste mne opravdu nepochopil - psala jsem, že většina prázdnin je nesmysl, bez kterého se obejdem. Ale že už v březnu se nás ptají rodiče jak budou prázdniny za rok, to je pravda!!!   Zimní prázdniny - kolik myslíte, že dětí do školy přijde? I to už ale tady bylo. Seděli jsme v málo vytopené škole, aby se ušetřilo. Výsledkem bylo zvýšení nemocnosti sboru a stejně drahýb provoz školy.
A co se týče úvazku, tak jste jen potvrdil, co jsem napsala.
 
0/0
30.8.2003 22:03

KAREL

Re:
Znám pouze hodinu odpracovanou nebo neodpracovanou.Mám tomu snad rozumět,že  ve školství existuji nějaké hodiny neodpracované,ale protože jsou v rámci jakéhosi úvazku tak se vydávají za odpracované? Tomu skutečně nerozumím.To by se líbilo jistě i mým zaměstnancům.Prosím vysvětlete mi to .Předem děkuji.
0/0
31.8.2003 11:46

jira

Re: to Karel
Úvazek - to je doba vyučovací povinnosti (tu jsem ve třídě s žáky a učím), ke každé vyučovací hodině náleží doba na přípravu hodinu plus oprava písemných prací, dále k našim povinnostem patří dozory na chodbách a jídelnách, účast na ped.radách a rodičovských schůzkách, vzdělávání,.. Toto všechno naši pracovní dobu doplňuje do běžné pracovní doby a proto jsem psala, že úvazek není roven naši pracovní době.
PS. Například údržba www stránek školy o více než 120stranách je prostě moje zábava, kterou mi nikdo nezaplatí, stejně tak například včerejší odpoledne, které jsem prožila nad digitalizací a následnou úpravou loga školy pro další použití
0/0
31.8.2003 18:47

KAREL

Re:
Jako daňový poplatník jsem  Vám ochoten dobře zaplatit plně pouze hodinové výkony ,ke kterým je nezbytná Vaše kvalifikace.Tj.hodiny vlastní výuky,hodiny strávené intenzivním opravováním písemek a hodiny strávené přípravou.Jistě příznáte,pokud neučíte zrovna první rok že přípravy po několika letech již téměř neděláte a podíl těchto hodin na celkovém odpracovaném počtu  hodin proto není  fatální.Ale i tyto hodiny bych Vám rád dobře zaplatil.Zcela však odmítám v plné výši platit dozory na chodbách a v jídelně.To jsou úkony nekvalifikované,které může zastat důchodce za 1/3 Vašeho honoráře. Čas strávený nevěcným tlacháním na pedagogických radách se dá nepochybně zredukovat na minimum.Údržbu www stránek dnes s oblibou vykonávají civilkáři rovněž za zlomek   Vašeho honoráře. V soukromých firmách je dnes zcela  obvyklé platit jen za skutečné  výkony tj, za skutečně odpracované hodiny a to jen v nezbytně nutném rozsahu.Na základě výše uvedených skutečností lze konstatovat,že neodvádíte v týdnu plně kvalifikovaný 40-ti  hodinový výkon a proto svůj příjem nemůžete srovnávat s příjmem vysokoškoláka,který v soukromé firmě tento výkon odvádí.K porovnávání Vaší celkové délky prázdin s délkou dovolených  jsem se ani nedostal. 
 
 
0/0
31.8.2003 20:51

zp

Re:
Milý Karle, dozor na chodbě v trvání 15-20 minut přerušený 45 minut pauzou - který důchodce na to přistoupí, aby měl placeno těch 15 minut a pak 45 minut čekal zadarmo? A naopak, v které práci proboha by byl dělník povinen při vyhlášení přestávky odpíchnout a 15 minut zadarmo sedět, než zase začne další práce?  Takže to beru tak, že odpracované hodiny učitele = hodiny strávené ve škole podle pokynů nadřízeného + hodiny na opravování písemných prací v maximální výši dané předpisem.
0/0
1.9.2003 12:13

no comment

Já nechápu proč se vůbec mluví o 13.a14.platu !
Kdyby lékaři a učitelé dostávali měsíčně solidní platy, tak by ani 13. nepotřebovali (14.plat je blbost, protože to je půlka 13. platu - jak kdyby to ostatní neznali !). Tyto dvě skupiny mají i osobní ohodnocení, které záleží na ředitelech jednotlivých pracovišť, takže perianální akrobat je má nejvyšší a ostatní útrum. Kromě toho se to zvýšení vezme z toho osobního, takže výsledek se rovná nule, nebo se přidá neschopnému a schopnému se osobní vezme úplě- hotový komunizmus.  Tak to prostě je Kdyby byl normální fixní plat, tak by byl pokoj.Odpadlo by já na bráchu, brácha na mne apod.
Hlavně, že národu nevadí, co si odhlasovala vláda a poslanci i soudci. TO JSME RUKOJMÍ VŠICHNI
0/0
30.8.2003 17:14

Ladyk

Zajímavé čtení,
tydlety příspěvky. V dnešní MFDnes napsal Komárek pro Steigerwald proti. Poprvé a výjimečně zcela bez výhrad souhlasím s Komárkem. Slovo rukojmí chápu ještě u těch pilotů - tam sedí lidi v letištní hale v cizí zemi a neví, co s nimi bude - to je těžké, ale jinak mi to slovo příjde přitažené za vlasy. A Aaja - ta je skvělá. Už jsem se tak dlouho nepobavil - od intelektuálně rodinuobjímajících vyjádření po těžká napadání jakéhokoli názoru, který se jen trochu odlišuje nebo nabízí pohled z jiné strany. Aaja je kapacita - ale dlouho se to číst nedá.
0/0
30.8.2003 16:43

Vladan

Kantor- povolání jako každé jiné
Chápu, že kantoři chtějí víc než mají a že by asi měli mít víc, stejně jako desítky dalších profesí. Ostatně, kdo by nechtěl mít víc? Nechápu ale, kde sebrali tu drzost stávkovat  za 13. a 14. plat.. Pokud vím školní rok má 10 měsíců, takže když učitelé dostanou platů 12, je to odpovídající.  Pracuji v soukromé firmě, která 13. (pro učitele: třináctý) plat vyplatí tehdy, když na to v uplynulém roce vydělá. Nebo snad znáte  firmu, která vám předem zaručí  13. plat.? Znám dva učitele. Jeden ve svém volném čase jako lektor večerní jazykové školy učí italštinu a mezitím doučuje gymnazisty fyzice, druhý se ve volném čase věnuje akvaristice a dvakrát týdně si jde zaplavat. Hádejte, který bude v pondělí stávkovat? (Pro ty, kteří by nevěřili: ten druhý...)
0/0
30.8.2003 16:27

KAREL

Re: Naprostý souhlas
Dovede mne nadzvednout,když učitelka francouštiny naříká na nízký plat a na "důkaz" své "svízelné "situce uvádí,že musí dokonce k učení ve volném čase překládat. No a co?!To je naopak ideální způsob jak řešit současný učitelský problém.Nebo snad považují učitelé za normální,že zdraví lidé mnohdy živitelé rodin mají ležet  8 týdnů v roce nečinně na kanapi?
0/0
30.8.2003 17:15

Battersea power station

Re:
to by mě taky zajímalo co dělaj ty 2 dlouhý měsíce...
 
0/0
30.8.2003 18:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.