Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista zahynul v koloně s cyklisty

Smrt šestatřicetiletého policisty poznamenala první den cyklistického závodu mezi Českými Budějovicemi, Lincem a Pasovem. Zahynul po střetu své policejní motorky s dodávkou u hranic s Rakouskem. Provázel kolonu aut vezoucí cyklisty do Českých Budějovic. Dodávka vyjela ze zatáčky do protisměru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

david

ludzie
Ja newiem co po prostu mocze s tym jenzykiem? Dlaczeko siem tak klucicie. Czy to tak albo tak to zupelnie jedno. Idzie tylko o efekt. Ale vszyscy jynym pieprzyce. Dovidzenia.
0/0
1.9.2003 23:42

Marcela

kde je vina ?
Hodně lidí na podobných diskuzích dává vinu policii a zákonům za stav, který vládne na našich silnicích. Ale vina je především na občanech - řidičích, ti porušují zákon, zraňují a zabíjejí druhé. A pak ještě mnoho přispěvatelů do diskuzí reaguje tak uboze ( možná si myslí, že jsou vtipní) jako třeba "Pavel". Ostatně kvůli takovým musela být třeba ukončena diskuze ke zprávě o smrti p.Tigrida. Skvělá úroveň některých obyvatel Čech ( doufám jen , že jich není většina, ale je jich nějak dost).
0/0
31.8.2003 20:36

Terry

Co ten nadpis?
Myslim, ze to co se stalo je dost hnusny a rozhodne za to nenese vinu policie, ale ridic toho auta. Chtela jsem jen reagovat, na to zneni nadpisu "Policista zahynul v kolone s cyklisty" - to zni jako hromadna srazka a nekolik mrtvich. Tomu rikam medializace!!!
0/0
31.8.2003 17:20

eliska

.....
e: (speed, 28.08.2003 8:23)
Mila Elisko, bud jezdite jen na kole a v tom pripade se nedivim, ze Vam rychlost 130 kmh pripada hodne, anebo jste velmi svatecni ridic. Dnesni vozy se delaji mnohem jinak nez pred 20 lety. Ve Skode 120 pri 80 kmh si pripadate, ze jedete rychle. V Passatu pri teze rychlosti, ze jedete pomalu a v Porsche si pripadate, ze Vas nekdo predbehne po svych. A ptate se proc? To Vam svatecnim ridicum odpovi kazdy - dnesni auta lepe sedi, maji vykonnejsi motory, jsou bezpecnejsi. Co se me tyce ja mam vetsi strach na silnici z nejakeho dedy ve 120, ktery do auta seda 1 za rok, nez jak Vy rikate lide "s olovenou nohou na pedalu". Jinak hodne zdaru Elisko a doporucuji jezdit vlakem!   Mily Speed:  kazdy den najedu 100 km +,  mam moderni auto (rok 2003), sestivalec,  vsechny nove gizmos..  konska sila 240@6250,  gumy P2056016. Max 130kmh na D1 neni prehnany. Jezdit v zatacce uprostred sveho pruhu, a nikdy si nemyslet,   ze kdyz tocis do leva muzes pres caru, protoze ten co toci doprava jede pres okraj. 
0/0
29.8.2003 23:52

To jsem ja

Nechapu to!
Vetsina ctenaru Idnesu je banda hovat, nechapu jak muzete vyplodit neco takovyho. Prace policisty, i dopravaka, neni nic jednoduchyho, jenom ze to si tady nikdo nedokaze prectavit. Ten policista byl muj kolega, sice jsem ho neznal, ale kopeme za stejnej tym, tak se prosim nesnazte byt vtipny a nepiste se ty vase pakarny.
0/0
29.8.2003 22:56

eliska

Re:
....nikdo z nas nechape ridice co svadeji neovladanuti vozidla a porusovani zakladnich pravidel na policii......tvuj  kamarad  zahynul pri vykonu sve sluzby....myslim na vas na vsechny , je to velika tragedie a je mi lito vsech eliska
0/0
30.8.2003 0:10

Lukáš 1

co to tady zvanite ?
Kurna co to tady nekdo keca za nesmysle ? Kluk na motorce mozna stejne starej jako vy doprovazel cyklisty  a nejakej dement s dodavkou kterej si hral na zavodnika ho sejmul....kdyby ten policajt byla Vase mame ci nekdo blizkej tak by jste mluvili jinak..
Jak sakra ma vliv dopravni policie na tupce ktery neumi ridit ?  Prdlajs....nema ...a vidim to kazdej den..
Demence ceskych ridicu nema meze...Vëtsina Octavii a Fabií sou evidentne auta ktere jezdi pres 500 km/h vsechny semafory sviti zelene, vsechny cary jsou preusovane....zacinam se trosku bat na nasich silnicich jezdit a to jezdim kazdej den 200 kilacku
Byl sem nedavno na slovensku....jo jezdi jako prasata....je to vlastne neuveritelny jak jezdi ale ..... ani jedna nehoda za tu dobu co sem tam byl....coz se ovsem neda rict o nas pri prechodu pres hranice...
zakazal bych jezdit vsem a dal bych vsem reparaty z dvou oboru...klid a disciplina....
tot vse dopravni barbari...
0/0
29.8.2003 19:28

Pavel

Policajtu je dost!
Ale ridicu pro pekarny za par supu mesicne je malo!
0/0
29.8.2003 17:58

martin

Re:
jses hnusnej. chce se mi z tebe blit. hod si to, smejde
0/0
29.8.2003 18:42

Pepek

Re:
Pavle, ty jsi pěknej dement, protože máš myšlení tak na zvláštní školu. Nechodils tam náhodou? To by Tě jedině omlouvalo.Kdyby to byl někdo z Tvé rodiny, také by jsi to říkal - např.že lidí je hodně? Byl jsi u nějaké nehody, kde v jednom autě byli čtyři mrtví ve věku 20-ti let?Šel bys to říct jejich rodičům, co se stalo?Chtěl bych Tě vidět.Ale jinak.Dále mě udivují mě pořád názory, jak v tisku, tak v televizi, že za dopravní nehody můžou policajti.Alespoň i to tak přjde podle toho co říkají.Ať si prosím Vás každý uvědomí, jak se na silnici chovat a potom určitě ubyde mrtvých.Rozhodně to není v policajtech, ale ve všech lidech.Dobrý řidič není ten, kdo si myslí, že umí perfektně řídit. Rozjet siné auto na 140 km/h umí každý,snad i dítě v mateřské škole,  to není problém,ale potom s tím něco udělat, když dojde k problému, to už chce opravdu snad jen štěstí.ToVám všem na silnicích přeji, protože to většinou odnesou ti, co za nic nemůžou.A Pavle, ty se vzpamatuj!
0/0
29.8.2003 19:01

řidič

Co nám to tu dnes jezdí
Dneska aby se člověk bál jezdit vpravo
0/0
29.8.2003 17:09

lopata

Hovada
Co se da rici jineho,nez o Ceskem narodu?Jsme banda hovad.A proc,protoze se neumime k sobe chovat.Na vsem timhle se podepsaly komunisti.Az zacneme myslet trosku jinak(odhaduji tak za 40 let),budeme si vazit sami sebe,situace se zlepsi.Nemyslim,ze zakony,policie neco zmeni.Ne!!!Musime se zamyslet sami nad sebou.
0/0
29.8.2003 17:04

VITO

NESTYDÍTE SE, VEDENÍ DOPRAVNÍ POLICIE ???
I TENTO ZABITÝ POLICISTA JDE NA VRUB DŽUNGLI V DOPRAVĚ, KTERÁ JE ZPŮSOBENA NEČINNOSTÍ DOPRAVNÍ POLICIE... JAK DLOUHO TAM BUDOU SEDĚT ŽÁBY NA PRAMENI ?
0/0
29.8.2003 16:28

clowek

Re:
souhlasim, ale musim podotknout .... ze policie nema zadne pravomoce .. co muze, akorat vam dat pokutu... pokud nebudou moc odebirat ridicaky na miste tak si ridici budou delat co chtej ... a zase jsme u politiku, ty schvalujou zakony... muj nazor je ten ze za to nemuze jen policie .. ale vetsi spektrum lidi.. nebo spise uredniku ..
0/0
29.8.2003 16:39

WoW

Re:
Nemaťte laskavě veřejnost. To, že bude mít policie možnost odebírat ŘP na silnici ničemu nezabrání a jen to bude zvyšovat korupční prostředí. Stačí jak se balíkují kolem normálních pokut. Policista nemá co komu odebírat. I dnes může vyloučit dotyčného z dopravy (tedy zamezit mu v dalším řízení) a to i bez odebrání ŘP. Že toho nevyužívají, je jejich věc. A to že mají být mnophem přísnější zákony, to je jasné. Ale jak by to bylo možné v takovém komunistickém právním bordelu, který v této zemi vládne?! A že policie není odpovědná? Ale prosím vás, PČR nikdy jieště nezačalo od roku `89 dělat pořádně svoji práci. Dělá ji pouze na mediálně zajímavých oblastech a média nás denně krmí tím, jak a koho policisté zadrželi, jakou tlupu organizovaného zločinu rozprášili a pod. bláboly. Je to jen mediální sračka toho potr*ta Grosse, kterej je pořád na žebříčku oblíbených politiků na špici. Proč asi? Protože Češi jsou stádo slepých poslušných idi*tů. Kdyby nebyli, takový pr*sata, jako je Gros a Kolář, by si neškrtli.
0/0
29.8.2003 16:52

clowek

Re:
dobre omluva.. mate pravde .... mozna by se odebiranim nic neviresilo, ale mozna by to pomohlo jako psychologicky prostredek, mozna ze jsem naivni ale kdyby ze 100 ridicu jen 15 by zacalo jezdit jako ridici a ne jako piloti F1 a nekteri jeste ozraly .. tak si myslim ze by to byl uspech ..
0/0
29.8.2003 17:00

Pix

Re: clowek
Názory nemáš špatné, ale zkus si taky občas přečíst co jsi napsal, například neviresilo se píše s y a napsat první dvě slova s diakritikou a pokračovat bez ní je taky nestandardní, jinak nic proti.
0/0
29.8.2003 17:23

pinguin

me by zajimalo,
proc si tady porad nekdo hraje na doucovani z cestiny....asi uz cestinarsky kantori stavkujou ( ja vim ,ze to ma byt stavkuji..)/ krome jineho
0/0
29.8.2003 17:32

Ivo

Re:
Protoze se holt ty paskvily uz vubec nedaj cist !!
0/0
29.8.2003 17:47

Jarda

Re: me by zajimalo
Když už jsi v tom opravování, tak pinguin je taky blbost, angličtina Ti taky asi moc nejde, co? Oprav si to na penguin a pak Tě třeba někdo bude brát vážně. Jestli si ale tuhle skvostnou přezdívku vyplodil schválně, tak se omlouvám.
0/0
30.8.2003 8:46

Bigman

Re: re: clowek
Pixi to skutecne nemas na vic ???
0/0
29.8.2003 19:42

Pix

Re:
Promiň Bigmene, ale já cesky neumím, můžeš mi prosím přeložit svou větu do češtiny? Předem Ti děkuji za námahu.
0/0
30.8.2003 9:12

Jáchym

Re:WoW
Kolik pokut jste uz za přestupky zaplatil vy a jak asi Vy dodržujete dopravní předpisy, když jste tak na policajty rozjetej ? I kdyby byl policista na každém druhém rohu, tak to stejně moc nepomůže, akorát někteří rejpalové budou poukazovat na to, jak jsou ti chudáci řidiči ze všech stran omezováni. Ta agresivita už je u části populace zafixovaná, to ukázání se, že JÁ jsem někdo a všichni ostatní jsou na mne krátcí a můžou mi vlézt na záda. Vyplývá to i z politické kultury u nás, stačí si jen poslechnout některé politiky -  pomlouvání, zpochybňování,  nadávání na ty co mají jiný názor a pod.
0/0
29.8.2003 18:56

VITO

Re: Naprostý souhlas
Např. ta oblíbenost Grosse,Buzkové mě šokuje. Lidem stačí prostě cinty a úsměvy.
0/0
29.8.2003 20:42

ja

Re: nechápu...
proč pořád brečet nad malými pravomocemi policajtů. Všude ve světě jsou zákony blbý a blbější, nikde není dokonalost. Rozdíl je v tom, jak se policajti snaží různý silniční (a nejen silniční) prasata donutit, aby ty zákony dodržovaly. Když se na to se*e, tak ti ani ten řidičák línej (či snad jenom úplatnej??) policajt nevezme. Když budou pořád na silnicích a budou dělat těm co ty platný zákony nedodržujou pakárnu, ono by to vypadalo jinak.
0/0
29.8.2003 16:59

clowek

Re:
souhlas .. ono je to tezky.. kdyz nekde nemaj ani na benzin aby mohly delat to co maj ..
0/0
29.8.2003 17:01

clowek

Řidiči
Prvni příspěvky typu "potemkyn" atd .. tak to je docela sila ..  chtel bych vás videt jestli by jste byly plni humoru kdyby na te motorce byl nekdo vam blizky .. asi ne co.. tady se ukazal presne ceskej narod ... je mi z vas na zvraceni ..  co se tyce ridicu.. tak si asi kazdej vsiml co jezdi, ze to je cim dal tim horsi .. tento tyden v pondeli jsem jel rano z jihlavy do prahy (do prace) a nestacil jsem se divit co pred prahou bylo bouracek .. nechapu co ty lidi delaji... a takhle to je porad jako dnes jedu zase z jihlavy jedu dokopce a v prudky zatacce se proti me vyriti autobus a jeste jel jako prase .. mel jsem co delat abych se mu vyhnul .. takovyhle ridice bych nejradeji strilel .. nerikam ze nejzdim rychle.... jezdim, ale tam kde mam rozhled tudis se da predpokladat co se muze stat...
0/0
29.8.2003 16:26

honza

Re:
..tak jo... Můj příspěvek jsi asi četl a uznávám, že pro pozůstalé je to drsný. Zprávy tohoto typu nechávám obvykle bez komentáře, ale tentokrát jsem se neudržel. Takže pozůstalým - OMLOUVÁM SE.
0/0
29.8.2003 16:30

clowek

Re:
0/0
29.8.2003 16:36

JirkaII

A co Temelín
Vypadá to na víc obětí než z Temelína. Matky, nechtělo by to nějakou demonstraci?
0/0
29.8.2003 16:25

honza

Včasná pomoc
"Dalšího člena českého doprovodu, kolegu zemřelého, který jel těsně za ním, musel vedoucí skupiny z akce odvolat kvůli psychickému stavu " - možná kdyby je oba kvůli psychickému stavu odvolali ještě před závodem, mohl být naživu..
0/0
29.8.2003 16:10

Derek

Re:
Jeníku, ty taškáři, nech toho, nebo se smíchy neudržím...
0/0
29.8.2003 16:20

Koudelka druhé kiu

aaaaaaaa
ještě , že z té zatáčky nevyjel vlak...............
0/0
29.8.2003 14:48

lukino

Re:
Křižník Potěmkin
0/0
29.8.2003 15:06

pinguin

Re:
ten tam byl prvni
0/0
29.8.2003 17:34

Roumen

Zatacky...
Uvazuju jak to je s tou odstredivou silou. Pokud jede auto v pravym pruhu do levotocivy zatacky, tak ho to moc do protismeru netahne, ne?
0/0
29.8.2003 14:42

Ivo

Re:
Ta zatáčka byla levotočivá pro policajta, to dá rozum, ne ?
0/0
29.8.2003 14:45

V1kt0r

Re:
Ale ridic, ktery odstredivou silu nema rad, si nadjede... Akorat to clovek musi delat tam, kde vidi, co se blizi...
0/0
29.8.2003 14:46

T

co k tomu dodat.
Je smutný co se stalo, ale bouračky byly jsou a budou.
0/0
29.8.2003 14:34

Cargo

Re:
To taky, ale už to začíná být neúnosné co se na našich silnicích děje!!!!Už by to měl někdo konečně začít řešit.
0/0
29.8.2003 14:39

Zdenda

Re:
Máš pravdu, ale rešit to musí naše vláda a příslušné zákony.
0/0
29.8.2003 16:19

godman

Re:
bohužel není to jen o vládě a zákonech, ale hlavně LIDI by se měli na těch silnicích chovat jinak ať už je legislativa jaká je..., těch  agresivních prasat co jezdí - je to smutný - jezdím každý víkend trasu Pha - Trutnovsko a hlavně co se děje na tzv. silnici smrti mezi Poděbradama , Chlumcem a Hradcem Králové je nepochopitelný....
0/0
29.8.2003 17:18

Ivo

Standard
To je normální, že řidiči dodávek vyjíždějí do protisměru, oni jsou to totiž profíci s miliónem kilometrů a tudíž mají vždycky přednost. Nehledě na to, že taková průměrně orezlá dodávka či pickup má daleko lepší podvozek než BMW M3.
0/0
29.8.2003 14:31

lukino

hmmm
Cyklistický Závod přátelství startuje dnes ve 14:30 z českobudějovického náměstí. Cyklisty doprovází na silných motorkách rakouští a čeští policisté.To je závěr jak má být. Na konci takové zprávy napíšou tohle.
0/0
29.8.2003 14:28

Cargo

Re:
Že se divíš.Co bys jiného chtěl čekat od našich novinářů.......Nebo snad jedna paní povidala....
0/0
29.8.2003 14:41

honza

Ach ti novináři!!!!
Server novinky: Řidič dodávky byl s těžkými zraněními převezen do nemocnice," řekla Právu Jaroslava Samková mluvčí českokrumlovské policie.
Server idnes: "Řidič dodávky je zraněn lehce"
Je to jako Radio Jerevan.. .
0/0
29.8.2003 14:23

Cargo

Re:
Taky sem si toho vsim.To jsou pekni kreteni.Ani nevi co pisi.To mi pripada jako jedna pani povidala
0/0
29.8.2003 14:26

Ondřej Tolar, iDNES

Re:
Informace se zpočátku rozcházely a my jsme měli jiný zdroj, než server Novinky. Později však i policejní mluvčí Jaroslava Samková svou původní informaci opravila: "Řidič měl pouze lehké zranění." Proto se vám může zdát, že těsně po události je to jako na Radiu Jerevan. S odstupem času by se však informace měly sjednotit. Uvidíme, jak zareagují ostatní média... :-)
0/0
29.8.2003 15:36

Právník

...
Ještě puberta, že? Už jen podle toho nicku...
0/0
29.8.2003 14:17

Killy

Re: Protože tady k tomu..
.. i z lidskejch důvodů, není třeba vůbec nic dodávat: Co kdybychom uzavřeli tuhle diskuzi?
0/0
29.8.2003 14:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.