Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud zhodnotí šíření komunismu

Ve svém časopise dramaticky vyzýval k ozbrojenému boji s kapitalisty či k tvrdému potlačení odporu těch, které revoluce a znárodnění zbaví privilegií, moci a zahálky. Dnes se za to čtyřiadvacetiletý David Pěcha zodpovídá před soudem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Czech

"Socialisti" vs. "demokrati"
Ať si žvástá co chce, každý má svůj názor. Pokud by to přerostlo v něco většího, pak ať zasáhnou orgány činné v trestním řízení. Já s jeho ideologií taky nesouhlasím, ale z velmi blízkého zdroje vím, jak to bylo a je. Samozřejmostí je, že komunisté byli prasata a dělali zvěrstva jako Hitler. Moji rodiče ve straně nikdy nebyli, problémy s tím taky nikdy neměli. Pracují v zemědělství (a víte, jaká situace je dnes) a dříve (tzn. před rokem 89) si oba vydělali více peněz než dnes. Dnes se bere moc ohledů na nevýrobní sféru a to je špatně. Vždyť někdo musí tenhle stát živit!!! A budou to policajti? Nebo úředníci a učitelé??? Kdepak! Chtěl bych najít kompromis mezi systémy (dřívějším a nynějším). Demokracie, ve které máš nějaké jistoty. Taková tu dnes jistě není... A dlouho nebude. Tolik můj názor. Neberte jej jako propagaci jedné či druhé strany, zkrátka jsem pro něco z obojího.  P.S. - Tento případ se mi zdá být příliš medializovaný a poukazovaný jako odstrašující případ. To je také chyba! Když kolem policistů projede autobus plný neonacistů s hákovým křížem na okně, tak se jen otočí, aby se jim náhodou něco nestalo... A je tu pak nějaká spravedlnost, která by měřila všem stejně???
0/0
27.8.2003 9:54

Jeník

Jaký bude rozsudek?
Kluk má pravdu. Jsem jen zvědav, jak rozhodne soud.
0/0
26.8.2003 14:02

Míra Střihoun

Re:
Jeníku, když budeš takhle blb.j, tak Ti Va-va-vašek tu Mařenku nakonec přece jen odloudí. Starej se radši o ni!
0/0
26.8.2003 15:16

Zbynek

Re:
I ty kluku mas pravdu.Byla by p ro vas vhodna nejaka rezervace nebo zoo.Budeme se na vas radi divat.Muzete si s romama budovat vlastni socialismus.
0/0
27.8.2003 1:33

AK

dodatek
Bolševici jsou všichni líný jak prasata a chtěli by žít na úkor pracujících, proto by je měli zapřáhnout
0/0
26.8.2003 13:44

Dment

Re:
Ach ty vykořisťovanech chudáčku, občas si musíš odskočit z chatu a taky něco udělat, no to tě teda lituju
0/0
26.8.2003 13:46

AK

Re:
ty jsi asi nezažil vládu bolševiků, viď
0/0
26.8.2003 13:53

AK

vězení
není nejlepší trest, lepší by bylo napařit mu alespoň 500 hodin veřejněprospěšných prací, aby konečně poznal co je to práce, když se s ní pořád ohání.
0/0
26.8.2003 13:41

Dment

Re:
400
0/0
26.8.2003 13:44

JayKay

Co zavřít i poslance KSČM?
Vždyť jen řekl nahlas to, co si poslanci KSČM tajně špitají v posraneckym klubu. Vždyť je to ideologie každého komunisty.
0/0
26.8.2003 13:36

AK

Re:
stačilo by postavit KSČM mimo zákon
0/0
26.8.2003 13:54

Ubermensch

Soud nezhodnoti naprosto nic
Toto pouze potvrzuje, ze v nasi justici ten trest smrti proste chybi. Na druhe strane v tomto pripade by to stejne podle me bylo asi jeste malo. Ono je to vsak stejne jedno, jelikoz pan "levicacke prase" Pena potrestan nebude ani za dvacet let. On se zase najde nejaky soudce typu soudruzka Vesela a ten uz si bude vedet rady.
 
Jinak me zarazi, jak si nekteri jedinci az komickym zpusobem pletou pojem "demokracie" s pojmem "anarchie." Na druhou stranu je mozne, ze nejde o neznalost a ignoranstvi, ale o nechutne cilenou demagogii.
 
A jeste ke komentarum typu "proc veznit nekoho, kdo nic neudelal." Takze pan Hitler a soudruh Stalin byli vlastne lidumilove, kteri v podstate nic spatneho neudelali? Vzdyt oni jen kazali. Ano, na jednu stranu je to pravda. Oni ve skutecnosti nikoho nezabili (tedy timto si jist nejsem, ale budiz) a byli to pocestni lide. Oni preci nemohli za to, ze je ovce nasledovaly a bezhlave poslouchaly a v jejich stinu vrazdily. Byli v podstate "historicky zneuziti" a meli by byti rehabilitovani post mortem. Vzdyt ten, kdo vyrobi revolver preci take neni vrah. Kdo je tedy odpovedny? Levicacka prasata! Ovce, ktere potrebuji sveho "pastevce." Jenze nekdo muze rici, ze oni za to take nemohou, protoze jsou retardovani a nesvepravni. Tak ci je to tedy vina? Tot otazka.
 
A jako obvykle:
Smrt levicackym prasatum!
 
0/0
26.8.2003 13:35

Dment

Re:
Přesně tak soudruhu! Kdo nejde s námi..., dál to určitě znáš. To, co jsi předvedl, je bolševická rétorika naplněná trošku jiným obsahem, akorát cílená jaksi naruby
0/0
26.8.2003 13:43

Ubermensch

Re:
A v cem, smim-li vedet?
0/0
26.8.2003 13:48

ranzdorf

Re:
Omyl: Kdo nesere s námi...........
0/0
26.8.2003 13:50

sve

Re: tvůj táta určitě věšel Miladu Horákovou. Proto máš teď tak silné řeči.
Zloděj křičí chyťte zloděje.
0/0
27.8.2003 8:43

kops

Re:
Smrt levicackym prasatum! - Tak tohle je trestný, doufám že tě policije vypátrá a půjdeš sedět!
0/0
27.8.2003 8:50

Dment

dodatek
Víte co by mě zajímalo? Jestli tuhle diskusi sleduje nějakej fízl, kterej má za úkol monitorovat, jestli se tu některýma příspěvkama nepáchá trestná činnost (teda, asi by se uživil )
0/0
26.8.2003 13:32

Dment

to je hnus
Stejne nakonec zjisti, ze to je magor a upusti od potrestani a daj mu ochrany leceni  Podle me by se mel ten paragraf, podle ktereho ho stihaji, zrusit. Pokud by OPRAVDU neco pripravoval, tak at se to stiha jako priprava nebo organizatorstvi, ale tohle je neprimerene omezovani svobody slova.
0/0
26.8.2003 13:25

lada

Re:
Naopak! Tenhle zakon by meli velice prisne hlidat a dodrzovat. Zatim vzdycky fungoval a byl uplatnovan proti pravicakum a levice vesele stvala a agitovala. Mali byt nejaka spravedlnost, pak musi byt tenhle stalinuv pohrobek potrestan. Uz jenom kvuli tem desitkam milionu lidi povrazdenych ve jmenu komunismu.
0/0
27.8.2003 8:00

Podivný Ptakopysk

Vězení za slabý rozum?
Nečetl jsem jeho stati. Zdá se však, že je to fanatik bez nadhledu a kritického úsudku, který své žvásty zveřejňuje v plátku, který čtou patrně jen pitomci podobného ražení. Tři až osm let pro takového nešťastníka? Má se vůbec za něco takového vězení ukládat? Jaká je společenská nebezpečnost takových výzev k obnově socialismu?
0/0
26.8.2003 13:18

lada

Re:
Stejna jako vyzva ke vzniku fasistickeho statu. Kdyby se tu nasel nekdo, kdo by verejne v novinach prohlasoval, ze tu musi vzniknout fasisticky stat a na obeti odpurcu se nesmi hledet, taky bys ho omlouval? Asi ne. Tak mi rekni proc ten dvoji metr. Hitler a cely fasismus s nacismem dohromady povrazdili neco kolem 6milionu lidi, a dodnes jsou potencialni nasledovnici teto ideologie prisne trestani. Lenin se Stalinem povrazdili jen v SSSR neco pres 20 milionu odpurcu  nebo domnelych odpurcu komunismu. V Cine to bylo dvakrat tolik, a to nemluvim o dalsich komunistickych statech. Komunismus jak vidis je mnohem bestialnejsi, a pritom jsou jeho vyznavaci tolerovani a omlouvani. Proc?
0/0
27.8.2003 8:09

Petr

?
Nevím o co jde ? Vždyť je to dement, tak ať ho šoupnou do Bohnic, tam může přesvědčovat soudruhy spolupacinety jak se mu zlíbí, ovšem nevím jakou to bude mít odezvu :-)
0/0
26.8.2003 13:14

Dment

Re:
No velkou  - každý český prezident (až na toho, toho.....) seděl, a jestli v baze nebo v pakárně, to je jedno
0/0
26.8.2003 13:37

Hawk-eye

VIVA LA RUSSIA :)))
LENIN NA HRAD
0/0
26.8.2003 10:47

864

Re:
no jasne a ty tam budes chodit olizovat tu nabalzamovanou zrudu kazdy den za trest
0/0
26.8.2003 11:16

Míra Střihoun

Návrh
Milí mladí kolegové, je mi skoro 50 a tak si z toho reálného socialismu dost pamatuju - a taky z vyprávění svých rodičů a prarodičů. Tomu zmetkovi co vyhrožuje ozbrojeným bojem, ale i některým z vás, bych vřele naordinoval roční pobyt na Kubě nebo v Sev.Koreji - nikoliv ovšem coby členům bratrských delegací se všemi myslitelnými privilegii, ale coby normálním řadovým obyvatelům (slovo občan se tam ani nedá použít). To by byl, myslím, nejúčinnější lék na vaši naivitu či omezenost. Hezký den!
0/0
26.8.2003 10:14

Michal Z.

Re:
jsem sice cca o 10 let mladší, ale nezbývá mi než souhlasit.Musím ale dodat, že tento pobyt bych naordinoval všem socialistům v Evropě
0/0
26.8.2003 10:20

Top

Re:
Výstižné!!!
0/0
26.8.2003 10:25

Balabán

Re: Upřesnění návrhu
Myšlenka dobrá, pouze však hypotetická. Chtělo by to zreálnit např. zahájením oficiálního jednání naší vlády s představiteli Kuby nebo KLDR o reciproční výměně politických vězňů (jejich)  a našich občanů slzících po socialismu (samozřejmě na základě řádně podané žádosti - máme demokracii). Měnila by se osoba za osobu (1:1) a všichni by mohli být spokojeni. Pochybuji, že by Kuba nebo KLDR podobnou smlouvu podepsala, ale jen zahájení jednání by myslím mělo dobrý vliv na myšlení podobných ultralevicových týpků. 
0/0
26.8.2003 10:58

Bára

Re:
Naprosty souhlas. Jen nemusime chodit tajk daleko. Stacil by pobyt v Belorusku. Prala bych to vsem vyznavacum komunismu.
0/0
26.8.2003 11:20

jarek

Re:
A jaký názor máš na komunisty, co zahodili rudou knížku po listopadu 1989!!!??? Co s nimi??? Já osobně doporučuji totéž!!
0/0
26.8.2003 12:22

Míra Střihoun

Re:
Mohu Tě ubezpečit, že ani já, ani nikdo z mých blízkých "u nich" nebyl a není, přesto se mi to zdá poněkud moc radikální. Je ale fakt, že lustrační zákon je slabý (a navíc děravý).
0/0
26.8.2003 12:28

jarek

Re:
Ale výchovné by to bylo!! Aby karieristi nelezli do každé partaje ze které něco cítí!!!
0/0
26.8.2003 12:39

chalenger

Re:
chybí tady Vendula ta nám to zase nandá s těmi o komunistech už se těším co z ní zase vypadne nebo nemá dneska na PC přístup a už se někde léčí
0/0
26.8.2003 12:58

Sepp

Bolševické prase
Patří pověsit, a ne soudit. To je jasné každému normálnímu člověku.
0/0
26.8.2003 10:12

alenaalena

je roztomilé,
že zrovna komunisti se dovolávají svobody projevu.
0/0
26.8.2003 9:40

kazati

Za pravdu se vždy zavíralo
a už je to tady. Před rokem 89 si mohl říkat každý co chtěl, ale nemohlo to být v rozporu se socialistickým zřízením. Po r. 89 si může každý říkat co chce, ale nesmí to být v rozporu se zřízením tzv. "parlamentní demokracie" Rozdíl +1-1= 0. Akorát máme nové vymoženosti - zrušeno právo na práci, právo na byt, na bezplatné vzdělání a lékařskou péči a platíme navíc doslova za každý prd. 
0/0
26.8.2003 9:20

ANTHONY

Re:
a ty to všechno beztrestně kritizuješ na "imperialistickém" internetu, jsi zapomněl dodat.
Kdes byl za bolševika, troubo, že máš tyhle názory?
0/0
26.8.2003 9:34

Jarda1

Re:
Proč věznit někoho, kdo nic neudělal?
0/0
26.8.2003 10:01

alenaalena

Re:
dnes tě ale nikdo za tyhle kecy nezašije - za komoušů by to bylo to poslední, co bys napsal. a v kriminále by sis byl ošetření platil.A co se týče zaměstnání, to máš pravdu, v dolech by se pro tebe prácička našla.
0/0
26.8.2003 9:37

kazati

Re:
Vidím že "demokrati" se pravdy bojí jak čert kříže a nemají argumenty a nemají.
0/0
26.8.2003 9:48

V1kt0r

Re:
A kde jsou tvoje? Pravo na praci? Pravo na byt? Kazdemu podle jeho potreb? Proc se tak bojis toho, ze si ma kazdy svoje potreby obstarat sam? Urvany povalec, tot volic KSCM, ze?
0/0
26.8.2003 10:15

František Koudelka 4. Kyju

Re:
Víš, můj děda byl sedlák a nechtěl do JZD takže okamžitě využil práva na práci v Jáchymově, kde přišel o oko. Jelikož komunisti jsou to samý co náckové, ( rozdíl je jen v tom, že Hitler budoval národní socialismus a Komunisti mezinárodní ) tak to museli dát sežrat celý rodině. Takže jak ségra tak já jsme čekali na byt , ségra 10 já jen 8 let. Pak jsme ho dostali , v roce 1990. Nemluvim o právu na práci když jsi odmítl Poučení z krizového vývoje nebo Vítězný únor, ale bohužel v té době holky, když měli své dny něměli kolikrát ani právo na vložky.
 
0/0
26.8.2003 12:46

to je moje

Re: Právo na práci bylo zrušeno.
To je hrozná věc, co? Právo na práci znamenalo povinnost pracovat a ne možnost výběru. Nebyl výběr. Kdo nepracuje, ať nejí ( autorem tohoto citátu byl osobně K. Gottwald). Jiným slovem, kdo nepracoval, ten byl příživník.
0/0
26.8.2003 12:50

Tristan Eugen

Re:
 Proč zrovna slušně placenou práci v dolech? Pomocného topiče v někde v továrně,nebo škole by mu zařidili.Dělal by za pár šupu a kdyby to zaměstnáni nechtěl vzít,tak by ho zavřeli za příživnictví.
0/0
26.8.2003 10:20

Jarda1

Trapas
Kdyby radši stíhali opravdové zločince a ne nějaké trouby. Ať se starají o ruské mafie, aby nějaký debil soudce je nepouštěl kvůli "procesní chybě", a o jinou násilnou kriminalitu. V USA by si toho nikdo ani nevšimnul. Tam, pokud takoví něco neprovedou, policie jen přihlíží. Kde je proklamovaná svoboda projevu a slova? Ten člověk nikomu neublížil a nic zlého neudělal. Jenže dneska se každý odkazuje na ožralého Solženicyna, který už v Rusku dávno nežije a není historik.
0/0
26.8.2003 9:16

Michal Z.

Re:
A proč jsi neprotestoval, když odsoudili Zítka.Podle tvé logiky je to také neškodné.
0/0
26.8.2003 9:30

V1kt0r

Re:
Zitko byl akorat ziskuchtivy, nikoho k nicemu nevyzyval. A argumenty o chybejicich vysvetlivkach povazuji za slaboduche. Tenhle zaostalec ovsem zrejme otevrene vyzyval k nasilne zmene rezimu...
0/0
26.8.2003 10:20

Tristan Eugen

Re:
 Blbečku,slintáš žvásty.Solženicyn v Rusku žije.Už dávno se do Ruska vrátil.A ty ho znáš,to jsi někdy chlastal s ním,že tak dobře víš,že je ožrala?A ty jsi historik? Nebo o životě v komunuistické zemi můžou psát ujen historici? Všichni ti,kdo v tom hnusu museli žít,tak ti o tom vůbec nic nevědí a nemůžou o tom nic psát? Ty jsi mě ale pořádný padouch!
0/0
26.8.2003 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.