Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Indie připsala útok radikálním muslimům

Desetimilionová Bombaj se vzpamatovává z krvavého atentátu. Dva bombové výbuchy zabily nejméně 46 lidi, přes sto padesát dalších zranily. Vláda podezírá z útoků muslimské radikály. Pákistán, který v minulosti Indie opakovaně obviňovala z jejich podpory, útok okamžitě odsoudil jako teroristický čin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KIWI

ZASTAVIT ISLAMSKOU NAKAZU
a to nejen v Indii ale v jakekoli ne-muslimske zemi je NUTNOST!!!Valka uz davno zacala.
Muslimske duchovni vudce,kleriky a jejich podporovatele,nezavisle na narodnosti nebo obcanstvi-internovat,deportovat,popr.fyzicky zlikvidovat,neni li mozno jinak.Islam a jeho vyznavani,aktivni ci pasivni postavit mimo zakon a prisne trestat,bez vyjimek-jedna se o militantni pseudonabozenstvi,zadna skoda.Mesity,islamske skoly,nabozenskou literaturu zlikvidovat,odpor tvrde potlacit,nikoho nesetrit.Islamisty vlastnene firmy,bankovni ucty,movity i nemovity majetek konfiskovat,prostredky pouzit napr.na odskodneni rodin po obetech islamskeho vrazdeni.Konec komedie,je cas.Na svete je 1,5 miliardy muslimu,je treba se dostat na "0".V tomto pripade vidim genocidu jako opravnenou sebeobranu.
 
0/0
26.8.2003 10:40

sebastïan

Re: ZASTAVIT ISLAMSKOU NAKAZU
at zije fasismus a diskriminace vid? hip hip hura
0/0
26.8.2003 11:52

Borommakot

Tak to je
Look napsal
Chtěl bych vědět, které muslimské "university" a kteří "učenci" navádi lidi, aby dělali takové zvěrstva. Muslimský svět je nemocný, někdo ale musí vzdělání takového druhu podporovat. Šíření nenávisti jako program - s tím je třeba něco dělat. Ryba smrdí od hlavy a hlava - to jsou muslimští duchovní. Ti určují podobu islámu jako náboženství. Odstranění tmářů středověkého typu je pak v zájmu zachování stability i v zájmu ochrany životů nevinných lidí.
Borommakot komentoval Looku, naprosto s tebou souhlasim. Otazkou zustava, proc to delaji a proc jim to vychazi. Myslim, ze to delaji proto, aby ziskali moc, nic noveho pod sluncem. A vychazi jim to proto, ze umne hraji na strunu muslimske frustrace z toho, ze muslimove jsou na tom (ekonomicky, i kulturne) opravdu hodne bidne, a tak jsou radi za to, ze jim nekdo podstrcil fackovaciho panaka. Oni si proste neustale opakuji tu svoji modlidbicku, ze za vse spatne v jejich zivote muze Amerika a Zapad. Takto muslimsti duchovni odpoutavaji pozornost prostych muslimu od reseni kazdodenich problemu (ktere vlastne ani resit neumeji). A nejhorsi je, ze toto vsechno se odehraha v kontextu v podstate stredoveke spolecnosti. Odtud pak prameni onen terorismus. Terorismus totiz neexistuje sam o sobe, je to jen jejich primitivni zbran v boji proti zapadnimu dablovi (fakt jim ty supermoderni stihacky museji pripadat jako dabluv vytvor). Toto je podstata celeho problemu a take americke angazovanosti v soucasnem svete.   A jake je reseni? Jednoduche.  Cukr a bic. Bic - pozabijet muslimske fasisticke vudce - ty jejich radikalni duchovni a cukr - podporit arabskou ulici humanitarnima akcema, vcetne vhodne propagandy.
0/0
25.8.2003 20:29

Muki

historie
Protoze Islam je mnohem mladsi, nez ostatni svetova nabozenstvi a rozsiril se dobytim zemi ktera jiz vyznavala krestanistvi, hiduismus a podobne, tak logicky, jejich mesity jsou az nahore stoji na znicenych hinduistickych ci budhistickych chramech, nebo obsahuji predelane krestanske kostely, jako na priklad v Istambulu. To je dane vyvojem, kdyby se slo dale, tak by se zjistilo, ze krestanske kostely stoji na miste tech pohanskych.
0/0
25.8.2003 17:28

Karel

Muslimové
Neustále se dočítám, že samotný islám není špatný, že bombové útoky a zabíjení dětí provádí jen velmi nepatrná část muslimských  mudžahedýnů. Pravdou však je, že, když si přečtu, že někde něco bouchlo, téměř vždy to mají na svědomí muslimové. Proto si myslím, že je třeba s nimi rázně zatočit a neustále je neomlouvat,že jsou pouze nešťastní a ze zoufalství se dopouštějí těchto činů. Svět (včetně OSN) by již měl přestat vyzývat Indii, Rusko, Izrael, USA a další země, které teroristickými akcemi ohrožují muslimové, aby byli zdrženlivý a snažili se jednat. Naopak- zřejmě pouze síla je to čemu ta muslimská chátra rozumí.  
0/0
25.8.2003 14:56

12345

Re:
izrael nam uz leta dokazuje, ze prave tohle reseni nema vyznam a vede ke zvetseni poctu fanatiku, co se jen tresou na to, aby se mohli nekde odpalit a vzit s sebou pokud mozno nejvetsi mnozstvi nepratel, co se s nimi pokousi zatocit
0/0
25.8.2003 15:26

Muki

Re:
Cili Tvoje reseni je....?
0/0
25.8.2003 16:29

Karel

Re:
Není to tak docela pravda. Minulý týden palestinský extremista odpálil na sobě nálož v autobuse, kde zemřelo 21 osob a přes 100 bylo zraněno a to navzdory vzájemně odsouhlasenému příměří. Myslím, že se opravdu musí přistupovat k muslimům tvrdě a zejména odstřihnout je od finančních zdrojů. Snažím se nebýt rasistou, ale fakt,že kvůli fanatickým muslimům po celém světě neustále umírají nevinní lidé mě vede stále k radikálnějším názorům (včetně vymlácení prodavačů heroinu v Jindřišské ulici).
0/0
25.8.2003 16:38

Hamza

Re:
To vaše "vzájemně odsouhlasené příměří" znamenalo klid zbraní ze strany Palestinců  a 20 mrtvých - opět Palestinců, při akcích izraelských (ne)bezpečnostních složek. Izrael neuznává Hamás za partnera, proto nemohlo dojít k žádnému vzájemnému příměří. Nekecejte tady hlouposti.
0/0
25.8.2003 16:54

loslos

Re:
Šlyšme, slyšme!!!
0/0
25.8.2003 19:41

Hamza

Bhárat ganrádžja!
V Indii náhodou připadá většina násilně zabitých lidí na různé separatisty - v Ásámu, Nágsku aj. Radikální muslimové a hinduističtí nacionalisté jsou jedna chátra - je hloupost házet vše jen na jednu stranu. Pozitivní na Indii je však fakt, že narozdíl od jiných konfliktů, je tento jen menšinový. Naprosté většině obyvatel jsou politické a náboženské problémy u p... Indie je největší hinduistickou zemí, ale prezidentem je muslim - autor indického jaderného programu namířeného proti muslimskému Pákistánu. Indie je také jednou z mála zemí, kde dochází ke sňatkům nezávisle na náboženství - dokonce i muslimky se zde často vdávají za hidnuisty - což je věc ve světě naprosto nevídaná.
0/0
25.8.2003 16:59

Simetrix

Otřes
Jako podle mě neuplyne ani tejden, kdy by nějaký islámský radikálové nepovraždili aspon 20 lidí... co je to sakra za lidi tyhle cvoci?
0/0
25.8.2003 13:15

Dolly Buster

Re:
V poctu povrazdenych za posledni leta jednoznacne vedou izraelska a americka armada.
0/0
25.8.2003 13:43

prg

Re:
Já jsem cosi zaslechl o 4 milionech mrtvých v Kongu, tak tam asi obě armády operovaly společně. Jinak si nepleťte sprosté vraždy civilistů s nechtěnými oběťmi válečných a policejních (vesměs oprávněných)akcí.
0/0
25.8.2003 13:52

Muki

Re:
Ovsem jak upozornuje Mr. Buster,  propaganda radikalniho islamurika neco jineho, za vse muzou sioniste a americane.
0/0
25.8.2003 16:34

Hamza

Re:
A z čeho pochází takové oprávnění - z prohlášení Bushova, z vůle Alláhovy, pyje Šivova???
0/0
25.8.2003 16:51

Dolly Buster

Re:
A v Kongu vrazdi muslisti radikalove? To je mi novina. Zato vim, ze vyplaseni americani strilej v Iraku po vsem, co se hejbe.  Jeden den valky(byla to sobota,datum si uz npamatuju) se ameriane vytahovali, ze zabili 1000 lidi. Ztraty v izraelsko-palestinskem konfliktu jsou lehce k nalezeni.
0/0
25.8.2003 19:55

Hamza

Re:
Stejně tak neuplyne týden, aby američtí vojáci někoho nezavřeli, nezmlátili, nezabili. Neuplyne den, aby čeští řidiči nezabili nějakého civilistu. Neuplyne hodina, aby hlad nezabil desítky afrických dětí.
 
Všechny tyhle cvoky je třeba zavřít - americké vojáky, české řidiče i africký hladomor
0/0
25.8.2003 17:02

luc

Re:
Ty ses dobrej demagog. Nedokazes rozlisit neumyslne zabiti a sprosto vrazdu?
0/0
25.8.2003 17:18

briza

Meli by to mesto prejmenovat
Ten nazev je prilis inspirujici.
0/0
25.8.2003 13:01

Zákop

...
lidi - hlavne: SLUNCE V DUSI!!!!
0/0
25.8.2003 12:35

káta

HRUZA
HRUZA !!!!!!!!
myslete na hezci veci a kouknete sem: http://maxysexy.offshoreclicks.com/p/maxysexy/ a pak zvolte "ANO" nebo "NE" a pak kliknete na zluty odkaz nad fotkama tam jsou FOTKY - co vam zlepsi naladu
0/0
25.8.2003 12:08

Peter Tmavý

To jsou ale čuňačinky!
Ty jeden chlíváku.
0/0
25.8.2003 12:27

look

Salam a lejkum
Ctěl bych vědět, které muslimské "university" a kteří "učenci" navádi lidi, aby dělali takové zvěrstva. Muslimský svět je nemocný, někdo ale musí vzdělání takového druhu podporovat. Šíření nenávisti jako program - s tím je třeba něco dělat. Ryba smrdí od hlavy a hlava - to jsou muslimští duchovní. Ti určují podobu islámu jako náboženství. Odstranění tmářů středověkého typu je pak v zájmu zachování stability i v zájmu ochrany životů nevinných lidí.
0/0
25.8.2003 11:45

Killy

Re: Jednoduchá odpověď:
Teď už všechny a všichni, ale další otázka je: Proč?
0/0
25.8.2003 12:31

prg

Re:
Protože ti další jsou "málo věřící".
0/0
25.8.2003 14:00

Borommakot

Re:
Looku, naprosto s tebou souhlasim. Otazkou zustava, proc to delaji a proc jim to vychazi. Mylsim, ze to delaji proto, aby ziskali moc, nic noveho pod sluncem. A vychazi jim to proto, ze umne hraji na strunu muslimske frustrace z toho, ze muslimove jsou na tom (ekonomicky, i kulturne) opravdu hodne bidne, a tak jsou radi za to, ze jim nekdo podstrcil packovaciho panaka. Oni si proste neustale opakuji tu svoji modlidbicku, ze za vse spatne v jejich zivote muze Amerika a Zapad. Takto muslimsti duchovni odpotavaji pozornost prostych muslimu od reseni kazdodenich problemu (ktere vlastne ani resit neumeji). A nejhorsi je, ze toto vsechno se odehraha v kontextu v podstate stredoveke spolecnosti. Odtud pak prameni onen terorismus. Terorismus totiz neexistuje sam o sobe, je to jen jejich primitivni zbran v boji proti zapadnimu dablovi (fakt jim ty supermoderni stihacky museji pripadat jako dabluv vytvor). Toto je podstata celeho problemu a take americke angazovanosti v soucasnem svete.
 
A jake je reseni? Jednoduche.  Cukr a bic. Bic - pozabijet muslimske fasisticke vudce - ty jejich radikalni duchovni a podporit arabskou ulici humanitarnima akcema.
0/0
25.8.2003 20:04

Eth

6 a 6
"Podle policie zabily nejméně šest lidi ... Indická televize hlásí dokonce šest mrtvých." Holt šest nemusí být vždy šest... Tak jako tak je to humus.
0/0
25.8.2003 11:23

s. por. Hamáček

Indů je na světě
jako sraček
0/0
25.8.2003 10:33

Vasil

0/0
25.8.2003 10:31

Rosa

0/0
25.8.2003 11:17

Marek

Re: To víš že jsme.
Hlavně aby ty teroristické grázly brzo chytili a nemazali se s nimi o nic víc, než v Indonésii a Maroku.
0/0
25.8.2003 11:30

Fidel

Re:
Nebo na Kubě...
0/0
25.8.2003 11:36

mazanov

archeologové...
asi potřebovali odkrýt něco, co by bagrem trvalo moc dlouho :o)
anebo naopak někdo nemá rád archeology?
0/0
25.8.2003 10:30

Jari Kaumikainen

Re:
bohužel našli jen kosterní pozůstatky... (-:
0/0
25.8.2003 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.