Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zraněné a mrtvé děti šokují

Obraz, který se naskytl v Jeruzalémě po úterním atentátu, šokoval i zkušené záchranáře. Nářek, plačící a krvácející děti i jejich rodiče a kousky těl, ztrácející se ve střepech a troskách autobusu. Jehuda Meši-Zahav má přesto pocit, že se podařil zázrak. Ze zkázy zachránil alespoň jedno z dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepe

ii
Myslím ,že nejsem rasista, ale pri pobytu v Americe jsem poznal opačný rasismus ze strany černochů.
Nechápu,proč se bílí pořád utvrzují v tom že jsou rasisti.U nás se o tom pořád žvaní ale opravdový rasismus zažil tady málokdo.V případě konfliktu teda nevím kam by se zařadila Amerika,kde je pěknej rasovej guláš. 
0/0
21.8.2003 10:28

Osman

Re:
Amikum chybi dusevni sila Spiritual power
0/0
21.8.2003 12:06

Josh

Problém
jsou arabové - jiná kultura, jiná mentalita a všeobjímající nenávist k západu (tedy i k nám). Myslím, že dříve nebo později bude musí dojít ke konfliktu mezi západním světem a arabským. Arabové budou muset být zpacifikováni
0/0
21.8.2003 10:04

Osman

Re:
Zadnej konflikt nebude, mas spatny sny??? Nemame za poterbi, celit nevetsimu zabijaku na svete Evropanu....konflikt bude mezi arabskym svetem to jest priklad Sudan vs. Egypt....plne se to pripravuje.....Lybie vs. cely arabsky svet bud teda unie nebo smrt ....teke v procesu.......no,  a atd. Sahara vs. Moretanie a bla bla bla  
0/0
21.8.2003 12:16

Yaroukh

Re:
to "bla bla bla" bych vyzdvihnul
0/0
21.8.2003 16:04

Killy

Nefouká náhodou vítr i z jiných stran?
V jihoafrickém Durbanu se konala v roce 2001 konference o rasismu. Po velkolepém zahájení prezidentem JAR Thabo Mbekim a generálním tajemníkem OSN Kofi Ananem, byla konference prakticky unesena rasistickými, či dnes možná lépe řečeno, žárlivě nenávistnými útoky nevládních organizací na Israel a příslušníky bílého plemena obecně. Poté, jak známo, delegace USA spolu s Izraelem konferenci opustila. Ano, na konferenci se objevila nová definice rasismu: Jen bílý muž může být rasista. Ti, co jej kritizují a těmi nejtvrdšími slovy napadají a odsuzují, prostě na něj žárlí, závidí mu, či jej zkrátka nenávidí, nejsou rasisti či xenophobové, jsou to ti spravedliví, ukřivdění, jimž je třeba trvale a bezmezně pomáhat. (P.S. nepřipadá vám jistá souvislost poslední věty s přístupem našich cikánů a potažmo k nim??)
0/0
21.8.2003 9:43

Osman

Re:
jo jo jo ....kamo a ten ministr zahr. USA byl totiz Afroamerican....co je ale horsi schuzka v Durban city, koncila v patek stim, ze opravdu celi svet se obratil proti zionistum ...no a v pondeli uz bylo 11/9 TWC...dava to hruzu po tele ceho jsou schopny...v cele patolize Kavana
0/0
21.8.2003 12:11

Radek

Chtělo by to vzít Izrael do Nato
a pomoct jim s obranou. Na tohle se vážně nedá koukat. Členové organizací jako je třeba Hamas jsou všeobecně známí, daleko by neutekli.
0/0
21.8.2003 7:51

sud

Re:
asi máš pravdu, nic jinýho nepomůže. Ty Palestinci jsou fakt magoři
0/0
21.8.2003 9:01

Real Hujer

Ad posledni veta clanku
Diky boze ze jsi tak milostivy!
0/0
21.8.2003 7:07

Pavel

Slusny clovek musi litovat zabite nevinne lidi!
Proc ale nikdo na svete nelituje zabite zidy? Ted si ale nejsem jist, jestli jsem se nezaradil mezi ty zle antisemity? Ona to ale spravedliva redakce iDNES zhodnoti.......
0/0
21.8.2003 6:24

KIWI

FU*K YOU ALL UP YOU DIRTY FOLLOWERS OF THE USELESS FAKE PROPHET
who's name was once muhammad!!You aren't entitled to call members of mankind yourself,you're just followers of the dark gloomy piece of black rock,KA'ABA....who else but children of darkness might sacrify such damn thing????You live and think in overgone medieval standards and it seems to be a pure right of all of us here to get you washed off the face of crying Earth,horryfied about your madness and hate with no boundaries.....go where you all muslims belong...to hell :-o(((
0/0
21.8.2003 5:19

lithium

schluss!
Dobrou s kobrou!
0/0
20.8.2003 23:54

Winner

A opět...
Hromada nenávistných keců a rozum nikde. Občas se najde ostrůvek inteligence, který je ihned označen jako hnízdo antisemitismu a ukřičen. Mimochodem ten, kdo by vraždění oplácel genocidou není o nic lepší než ta banda kreténů z Hamasu.
0/0
20.8.2003 21:46

Muki

Re:
Genocida znamena vyhlazovani naroda. Jeslize palestincu bylo 600 000 na zacatku Israele a ted jich je od 350 000 000 do peti a pul milionu tak je to asi neco jineho. Nepamatuji si, ze by takove vysledky mel Hitler z zidy.
0/0
20.8.2003 22:06

Muki

Re:
To sem to spletl, chtel jsem ric ze je jich, udaje se ruzni, od 3 a pul milionu do 5 a pul milionu. Muzeme mit ruzne nazory na Israel, ale rici, ze je to genociida je jen propaganda.
0/0
21.8.2003 0:01

Jahodnik

Re:
tak co, ty ostruvku inteligence, co nam jeste noveho, rozumneho povis o hnizdech antisemitismu, vrazdeni, genocide, a tee bande
 
Prece se nenechas umlcet?
0/0
20.8.2003 22:22

lithium

Re:
Izraelci maj přece taky spoustu h o v e n na podrážkách. Etnický čistky, masakry vesničanů, masakr věřících v Al-aksá (i když ten vrahoun byl myslím z Brooklynu) a nakonec taky vraždu Jicchaka Rabina.
0/0
20.8.2003 22:37

prg

Re:
Takže by Palestinci měli zastřelit Arafata, aby si byli s Židy kvit  ? Jinak je rozdíl . když teror provozují jednotlivci nebo izolované skupiny za války či jednorázově a systematickou kampaní podporovanou legálními palestinskými stranami a institucemi.
0/0
21.8.2003 11:45

lithium

Re:
Tos řekl Ty. Ale kdo je tady izolovaná skupina? Izraelská vláda, nebo Mučedníci z Al-aksá? 
0/0
21.8.2003 13:41

Flat Vamp

Re:
To ne, ale byl to (atentát na Rabina) přece ukázkový případ sabotování mírového procesu - jak jinak než pomocí sprostý vraždy. A bavíme se tady přece o tom, kdo za celej ten průser na bl. v. může a jestli se dá nějak uspokojivě vyřešit.
0/0
21.8.2003 16:54

Real Hujer

Re:
Konecne nekdo pochopil podstatu spravedliveho boje za sebeurceni palestinskeho naroda. Mas pravdu, Hitler to rikal uz davno ze zidi jsou strasny svine a je treba je pozabijet. Otazkou zustava proc takovej zas*anej idiot pise do diskuze, kdyz by mel radej drzet hubu!
0/0
21.8.2003 6:59

Flat Vamp

Re:
Táhni do rajchu, nacisto z a s r a n e j!.
0/0
21.8.2003 9:05

michallll

MOŽNÁ, ŽE NIKOLIV NÁHODOU
BYLA ZASAŽENA KOMUNITA, KTERÁ JE SVÝM ZPŮSOBEM PALESTINSKÉ MYŠLENCE NEJBLÍŽE. kOMUNITA MLUVÍCÍ JIDISH A DISTANCUJÍCÍ SE PONĚKUD OD SIONISMU ČI PŘÍMO STÁTI ISRAEL.
A TO NE POPRVÉ. PRO MNĚ JE TO ZPRÁVA O SLOŽITĚJŠÍ SITUACI, NEŽ EVROPANÉ TUŠÍ. ON PLAESTINSKÝ "STÁT" MŮŽE BÝT DOCELA JEN ILUZE ČI JEDNA KARTA VE SLOŽITĚJŠÍ HŘE.
SNAD JAKO EVROPANÉ NEUBLÍŽÍME ŽÁDNÉ STRANĚ.
MICHAL, LIBČEVES T.603771186
0/0
20.8.2003 20:54

Řešitel

řešení
Je jediné řešení - nechat je, ať se všichni vzájemně pozabíjí. Pak se situace uklidní.
0/0
20.8.2003 20:03

Ricci

Re:
Opravdu inteligentní názor...
0/0
21.8.2003 1:17

Jahodnik

Zed
Zed skutecne JE nejlepsim resenim. NENI to nejmene spatne reseni ze vsech spatnych reseni. Proc?
Palestinci nejsou narod. Je to zdegenerovana sebranka s kulturou na urovni raneho stredoveku. A co vic, Arabske staty je vyuzivaji jako sveho predvoje v boji proti Izraeli. A co vic, cilem arabskych statu je LIKVIDACE IZRAELE. A arabskym statu nevysvetlite, ze jejich cilem nema byt likvidace Izraele. Usili o likvidaci Izraele je jaksi soucasti jejich zamindrakovane identity. Izrael jim totiz uz svoji existenci neustale pripomina, jak jsou na tom v procesu modernizace blbe (srovnej ekonomicka data a velikosti populaci, a to jeste Izraelci nemaji ropu). Cili mir mozny proste neni. To by se musel stat zazrak.
 
A proc zed neni nejmene spatnym resenim ze vsech spatnych reseni? Protoze existence zdi nemuze zpusobit jeste vetsi nenavist a agresivitu palestincu, ty uz jsou na svem vrcholu ted. Zed jim spis veme chut do boje, protoze jim Izraelci jasne daji najevo, ze uz s nimi nechteji mit absolutne nic spolecneho, ze nepotrebuji ani jejich pracovni silu, ze uz je nezajimaji, ani v dobrem, ani ve zlem. Bylo by to jako uvrhnout palestince do samotky. A navic, zed by byla uplne tim nejucinnejsim prostredkem k potrestani palestincu. A ze palestinci chteji byt trestani, je zrejme.
 
A ze s tim narodem uz neni mozne nic provest, je take zrejme, kdyz ten narod degeneruje uz i svoje deti. Ten narod je proste predurcen k vyhynuti. My nezijeme ve stredoveku, tak na ne atomovku hodit nemuzeme, to by nas nasi slabossti a pokrytecti pacifisti snad zacali terorizovat. Ale muzeme je nechat vyhnit. Nic lepsiho si ty lidske zrudy nezaslouzi.
0/0
20.8.2003 19:55

lithium

Re:
Ohó, takovejch už bylo!
0/0
20.8.2003 20:00

Jahodnik

Re:
zdi?
0/0
20.8.2003 20:02

lithium

Re:
Rasistů.
0/0
20.8.2003 20:03

Jahodnik

Re:
hm. rasisti nestavej zdi. rasisti utocej (zed v maticni nebyla projevem rasismu)
a vis, co rikas? umis nebo neumis vysvetlit, jak to myslis? vis co je to rasismus?
0/0
20.8.2003 20:07

lithium

Re:
Co takový ghetta za války v Polsku?  Tam ty zdi postavil kdo?
0/0
20.8.2003 20:28

Jahodnik

Re:
ty vole Zidi nebyli brani jako rasa, byli to fackovaci panaci, hromosvodi, ventily nastradane nenavisti pramenici ze zavisti, cela protizidovska nacisticka propaganda byla nastrojem pro manipulaci s tupou masou, atd.
 
rasismus je neco jineho, je to nenavist mezi rasami a rasami se zjednodusene mysli cerni, bili, zluti. Precti si o tom neco, nez zacnes placat hovadiny
0/0
20.8.2003 20:37

lithium

Re:
I ty Hurvínku!!!
0/0
20.8.2003 20:43

Jahodnik

Re:
ale tatko, no tak, neztrapnuj se pred Manickou
0/0
20.8.2003 20:53

Jahodnik

Re:
ja a koho mas vlastne na mysli, kdyz pouzivas ten nepresny termin, palestince nebo Izraelce?
0/0
20.8.2003 20:08

lithium

Re:
"A ze s tim narodem uz neni mozne nic provest, je take zrejme, kdyz ten narod degeneruje uz i svoje deti. Ten narod je proste predurcen k vyhynuti. My nezijeme ve stredoveku, tak na ne atomovku hodit nemuzeme, to by nas nasi slabossti a pokrytecti pacifisti snad zacali terorizovat. Ale muzeme je nechat vyhnit. Nic lepsiho si ty lidske zrudy nezaslouzi. "
Jestli jsem to špatně pochopil, tak pardon.
0/0
20.8.2003 20:23

Jahodnik

Re:
tak znovu, co je to rasismus?
mala napoveda: tato cast meho prispevku nema s rasismem nic spolecneho, ledaze by existovalo neco jako "narodni rasismus", nebo ledaze by palestinci a Izraelci nebyli jedna rasa
0/0
20.8.2003 20:28

lithium

Re:
A jseš si jistej, že to ty Palestinci a Židi chápou podobně?
0/0
20.8.2003 20:41

Jahodnik

Re:
konecne aspon trochu dobra otazka
 
u Zidu jsem si jisty, ze nejsou "rasisti" (v tvoji logice uvazovani), mozna az na par ortodoxnich fanatiku (ale nee vsichni ortodoxni jsou fanatici, ortodoxni nejsou totiz agresivni)
 
u palestincu si ale vubec jisty nejsem.
 
K tvoji uvaze: kdyz se spolu setkaji (a ziji a pracuji) paletinci (spis ale Arabove) a Izraelci nekde jinde na svete, problem nemaji. To ukazuje na to, ze palestinci nejsou pany sveho osudu, jsou to loutky, ktere vedou arabsti fasisti (ale bacha, nee vsichni Arabove jsou fasisti)
0/0
20.8.2003 20:51

lithium

Re:
No já si zas nejsem jistej u těch Židů. Zkus jít na židovskou obec a přihlásit se tam. Leda, že bys měl židovskou matku, holenku.
0/0
20.8.2003 21:33

Jahodnik

Re:
neprijde ti, ze jsi trochu dost mimo? to prece s rasismem nema nic spolecneho, to by byli rasisti vsichni "klubisti"
co bych tam delal?
0/0
20.8.2003 21:47

lithium

Re:
Co třeba blut und boden? U tý matky je to taky dost o krvi, ne?
0/0
20.8.2003 21:53

Jahodnik

Re:
to snad neni pravda...
na to maji pravo, to s rasismem nema absolutne nic spolecneho. Kdyz to tak chteji, at to maji (lituju ale nezidovske milenecke pary, chapes nee), i kdyz jsou sami proti sobe, v dnesni dobe (driv to mozna opodstatneni melo). To je proste o uzavrenosti te urcite komunity, nee o rasismu, sakra
0/0
20.8.2003 21:59

lithium

Re:
No prostě náckové taky kádrovali lidi podle původu, já neříkám, že Židi (v tomhle případě myslím věřící Židy) jsou rasisti, jen mi to tím nepříjemně zavání.
0/0
20.8.2003 22:07

Jahodnik

Re:
opravdu neumis rozlisovat (kadrovani vs podminka clenstvi v jedne male komuite, to jsou sakra odlisne veci), proto ti to tim rasismem zavani
0/0
20.8.2003 22:15

lithium

Re:
Sorry, nerozumím jak to myslíš.
0/0
20.8.2003 22:24

Jahodnik

Re:
tak se nad tim zkus zamyslet, doufam, ze na to prijdes, je to prece jasne, jde o to rozlisovani
 
srovnej duvody pro kadrovani lidi nacisty podle puvodu a vyzadovani 100centniho zidovstvi pro clenstvi v male zidovske komunite. Mezi temito dvema vecmi je VELKY rozdil. Hadej proc (mala napoveda - to kadrovani nebyl jen tak, nebylo samoucelne, vis jak ti prokadrovani pak skoncili, nee - a srovnej jejich utrpeni s utrpenim odmitnuteho aspiranta na clenstvi v zidovske komunite, chudacka maleho)
0/0
20.8.2003 22:48

lithium

Re:
A) Je mi jedno, nakolik fatální důsledky má to kádrování - prostý fakt, že někdo diskvalifikuje druhýho na základě původu mě zkrátka s e r e.
B) Čemu říkáš malá židovská komunita?
0/0
20.8.2003 22:52

Jahodnik

Re:
ad a - to by ti prave jedno byt nemelo, v pripade vyzadovani podminky pro clenstvi se nejedna o diskvalifikaci, na to oni proste maji pravo, kdyz ty si zalozis nejaky klub, taky nebudes chtit, aby se ti tam hlasil kdokoliv, a proc by ses vlastne chtel stat clenem zidovske obce, kdyz nejsi zid, neprijde ti, ze jses mimo?
ad b - zidovska obec necita mnoho clenu, ve srovnani s velikosti ceske populace se jedna o velmi malou komunitu, ktera MA PRAVO  definovat podminky pro clenstvi, a tou podminkou je to zidovstvi.
 
tebe nekdo v necem diskvalifikuje, ze si tady na diskvalifikaci v uplne nesmyslne souvislosti stezujes? Kolik je ti let nebo co jsi to za cloveka, ze ti nevadi ty fatalni dusledky, sakra?
nebo jses fakt tak blby?
0/0
20.8.2003 23:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.