Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Milost pro vězně v Rusku chce i stát

Hned několik žádostí o milost pro českého vězně Pavla Pavlíčka v Moskvě putuje z Prahy na adresu ruského prezidenta Vladimira Putina. Pavlíček byl v polovině července odsouzen za pašování necelého gramu hašiše na devatenáct měsíců do vězení a k protidrogové léčbě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nepo

na růžích ustláno
Jak vas tady poslouchám, tak mi ho snad začne být líto, porušil zákon-porušil,tak ať ho ztrestají, nebo mám začít fetovat jako on a pak mi ho bude líto? Neee-nemám rád drogy.Tak at si tam uzije, on si to pak zapamatuje a vsadim se,že už to v životě neudělá.
0/0
19.8.2003 14:50

:oném

Re:
Drogy máš rád, a užíváš jich nepočítaně, přiznej si. Jen ti je nikdo nezakazuje. Dobrý dotaz: na které straně by jsi byl za prohibice v USA? A co je jinak?
0/0
19.8.2003 15:00

Frog

Přečetl jsem si všechny přispěvky a s lítostí musím konstatovat,že situace u nás je tragická:nálada agresivní, informace nepravdivé nedúležité, a soužití s některými jedinci prakticky nemožné.To platí pro oba tábory.
0/0
19.8.2003 14:21

Nepo

Re: pro froogaa :-)
Brát drogy je trestné a ty sám se nechceš vyjádřit,jelikož sám máš s tímto nejspíše zkušenosti.Nicméně stát mimo mi přijde bez názoru,jelikož na toto téma má každý svůj NÁZOR.
0/0
19.8.2003 14:57

Eva

Re:
Nijak jsem z článku ani z předchozích informací nepochopila, že by  ten nešťastník byl "feťák". Pouze měl u sebe necelý gram hašiše - opravdu obludné množství, které měl dostat jako dárek. Toto nikdo nevyvrátil. Proto nechápu. Zajímal by mě postoj těch nesmiřitelně trestajících v případě, že by se jednalo o jejich syna nebo manžela.
0/0
19.8.2003 15:14

Čiba

Co je to FETOVAT? Uzivazt nepovolene substance? Jak?
0/0
19.8.2003 12:59

BRUTUS

Milá Buky !
Nezmlknul jsem ! Tvá argumentace vypadá zdánlivě logicky, uvést své jméno však nemohu, neboť bych mohl vystavit "tlaku" některé další lidi. Což rozhodně nemíním !Již jeden vyšší důstojník kriminálky u nás byl perzekuován za "přílišnou horlivost" ! Dále naše obec je slušně známá a stěhují se zde ekonomické špičky ze širokého okolí právě pro onen "klid" !  A to lze jen chránit a podporovat ! Rozhodně jsem rád, že mé děti chodí do školy s dětmi inteligentních rodičů místo s herákovými výplody. Tudíž nemohu uvést ani přesné tituly mé publikační činnosti, protože ve fulltextu by se našlo i mé jméno ! No a známe některé "aktivisty" a "takyprávníky" - viz Samková-Veselá, kteří se neštítí špinit jméno republiky a slušných představitelů obce pro špinavý, mrzký peníz !
0/0
19.8.2003 12:14

Buky

Re:
Nechci se ti šťourat ve svědomí a osobním životě, ale z toho, cos teď napsal vyplývá, že nemůžeš svobodně vyjadřovat a tudíž je anonymní diskuze (a možná i rodinné zázemí) jedno zvelmi mála míst, kde můžeš své názory a pocity prezentovat tzv. na plnou hubu.
Když to shrnu, nezdá se ti, že to i přes tvé úspěchy v zaměstnání není život zrovna hodný závidění?
0/0
19.8.2003 12:32

BRUTUS

No tak bych to neviděl !
Ano, jsem celkem úspěšný muž, mám peníze, krásnou ženu, dvě rozkošné a chytré holčičky, vilu, medvěda. Můj život je, tedy alespoň podle mě šťastný ! I když ne ideální ! Je pravdou, že jsem vždy bojoval proti totalitě - prvně komunistické, no a nyní proti pseudohumanistické ! Ano! V ČR  není svoboda slova ! Politická korektnost a různé náběhy na pozitivní diskriminaci spolu s tabuizací některých témat mě připomínají hlubokou bolševickou totalitu ! Za komoušů jsi mohl na náměstí řvát "Amíci jsou ..." ale když jsi řekl, že "Komouši jsou ..." , tak jsi byl na VB hned ! Ale zase darmožrouti se jmenovali "příživníky" a seděli v base ! Dnes se paraziti vozí do Štrasburku ! Mrzí mě, že zase bojujeme, ale opravdu trochu spravedlivá společnost se bude muset ještě dlouho budovat ! Rozumní lidé se aktivizují a vytvářejí účelová seskupení - třeba jako my u nás ! A jednou dojde na celou ČR  a jednou si naše děti nebudou muset křivit ústa havlo-uhlovskými politocko-korektními patvary ! A nebudou se budovat směšné "socko-sociální státy" ale demokratický stát , kde se budou lidé cenit dle toho, co udělali pro společnost a ne podle toho, že rodina "ZELEŇÁKŮ" má dvacet volebních hlasů !
0/0
19.8.2003 12:52

Buky

Re:
Vidíš, možná to mám jednodušší. Nad takovými věcmi (myslím společnost) se raději nerozčiluju - infarktů mám kolem sebe víc než dost. Neříkám, že se nesnažím s tím něco udělat, žiju si podle svýho svědomí, který se mi nezdá pokroucený, jako u některých (snad tě to neurazí, ale dost z tvejch názorů mi připadá hodně pokřivenejch), a až budu mít děti, budu se je k tomu snažit vést taky. 
Obklopila jsem se lidmi, kteří mě znají a vybudovala jsem si celkem slušný zázemí (jak v práci tak v osobním životě), takže nemám problém říct co si myslím, kdykoli mě napadne. Připomínám, že patřím mezi ty ukecaný, co se říděj heslem: co na srdci to na jazyku
0/0
19.8.2003 13:10

BRUTUS

taky dospeješ !
a zjistíš, že ona "společnost" jsme my, ty a já, soused ... A pak přejdeš i k termínu "ZODPOVĚDNOST" - dostaneš funkci a jseš zodpovědný za podřízeném, za chod firmy, aby mámy dětí donesly domů slušnou výplatu atd. Pak příjde rodina a další zodpovědnost - živení 4 krků, když je žena na mateřské ! Pak se podíváš po obci a zjistíš - tu je binec, to se dá udělat lépe a kandiduješ a pracuješ pro lidi !  Zjistíš, jak těžká je cihla a jakou cenu má půda a začneš si určitých věcí vážit ! no a určitých věcí zase NEVÁŽIT ! Ano, jsem trochu radikální, mírně netolerantní ale je to má volba a mé právo ! Cítím se povinnen bojovat za lepší život svých holčiček a dětí všech slušných lidí, a že něco stojí v cestě ?! pak je to třeba vykořenit a odstranit ! Chci nemožné, či něco nehumánní ? - slušnou a bezpečnou společnost ? Podle mě rozhodně ne !
0/0
19.8.2003 13:39

jojoj

Re:
Treba se obden zhulim a ten zbytek mam velmi podobne (prace, zodpovednost, neco pro lidi taky, cihlou i lejstrem atd.). Stojim snad v ceste? Komu, kdy a kde? Vykorenis me? Proc? a tleskac?:)
0/0
19.8.2003 13:56

Buky

Re:
takže účel světí prostředky? U tebe to tak možná je, ale s tím já bych nedokázala žít. Radikální nejseš trochu, ale zcela. Slušnou společnost chtěl i Hitler, potažmo Marx s Leninem, a jak to dopadlo. Nemusím mít všechno za každou cenu, to se radši něčeho vzdám. A o zodpovědnosti mi nemluv, přestože zatím nemám děti, vím moc dobře, co to je.
0/0
19.8.2003 13:57

Aylik

Re:
Jsi predevsim blazen a to je cely..... mrzky peniz, koncentracni tabory, negroidi, rasa, jde mi z Tebe mraz po zadech, bleeee.....
0/0
19.8.2003 13:49

Karel

Re: Naprostý souhlas
A tady něco o té Samkové
Romský aktivista Jan Veselý řekl v roce 1995 na veřejném mítinku, že se děti minorit dožijí koncentračních táborů. O osm let později advokátka Klára Veselá-Samková uvádí do televizní kamery, že i vězni, kteří šli do Osvětimi, si zpívali, a to i ti, kteří šli do pecí. Reagovala tak na poznámku redaktora, že rodina Červeňákových si cestou na nádraží, odkud měla "nuceně" odjet na Slovensko, prozpěvovala, což ostatně potvrzuje řada svědků. První zmiňované vyjádření lze přejít shovívavým pousmáním, neboť mýlit se je lidské a k psychickým zvláštnostem romského etnika určitá míra expresivity bezpochyby patří. Slova Samkové však není možné upřímně a bez předsudků komentovat bez následného soudního sporu na ochranu osobnosti. Tázal jsem se několika lidí s akademickým vzděláním v oblasti historie. Žádný z nich neví nic o tom, že by si před smrtí v plynové komoře někdo zpíval. Ale pokud se přeci jen objevil zoufalý popěvek z vědomí nevyhnutelnosti tragického konce, nelze jej řadit vedle vleklé ústecké romské kauzy, která začala o půl století později. Dávat do souvislosti přístup orgánů města k Červeňákům a osvětimský holocaust je neadekvátní, nedůstojné, nesmyslné a snad i žalovatelné. Analogie romské kauzy s německými koncentračními tábory se objevila už v roce 1999 v ČT 1. Tehdy šlo o světoznámou Matiční ulici. Etický panel České televize později označil toto spojení za nehodné veřejnoprávní televize a někdejší ředitel ČT J. Puchalský napsal omluvný dopis. Klára Samková míní, že zastupování rodiny Červeňákových ji stálo post ústavní soudkyně. Omyl. Už několik týdnů píší noviny o tom, že měla jezdit MHD načerno, že měla neoprávněně účtovat peníze za své služby a že hovoří jako dlaždič. Senátoři prostě dali jasně najevo, že prestižní post ústavního soudce předpokládá přeci jen nadprůměrnou osobní vyzrálost, a pražskou advokátku nedoporučili.
0/0
19.8.2003 19:46

jirkal

Re: Takze jsi oznamila,
ze co utece, neprejedes.  Vlastne jsi neprimo pripustila, zes prejela jezka ! 
0/0
19.8.2003 12:57

Buky

Re:
jestli umíš číst, tak snad musíš poznat, že to nebyla má slova, ale psal to Brutus
0/0
19.8.2003 13:16

jirkal

Re: Sorry,
chybicka se vloudila. Uznavam, ze toho jezka prejel Brutus. 
0/0
19.8.2003 13:41

Buky

Pro Brutuse
nějak si zmlknul! Jestli sis nevšiml, je tu žádost o tvé reference!
A když ti ty tvoje názory připadaj tak správný a stojíš si za nima (protože seš takovej chlap, jak nezapomeneš zdůraznit v každym příspěvku), mohl bys nám klidně prozradit tvoje ctěné jméno, popřípadě adresu, abychom si mohli ověřit, jak skvěle si tu vaší dědinu od těch smradů vyčistil.
PS: mě podpis problémy nedělá
Buky = Kateřina Bukovská, Příbram
0/0
19.8.2003 11:54

plomp

Re:
´zky !
0/0
19.8.2003 12:14

jirkal

to je nejakyho kravalu kvuli pravomacne odsouzenymu paserakovi....
Kdyz to shrneme:
1. Rusaci u nej nasli hasis.
2. Je to tam u nich trestne, tak ho odsoudili, rozsudek nabyl pravni moci, a hoch sedi. Co do v ruskem kraji obvykle vyse trestu nic moc nevyfasl - vlastne se mu hov*o deje.  
A VO CO DE, proboha.? Ja to shledavam v poradku.  Kdyz uz huli, tak si ma davat bacha, kam s tim leze. A kdyz je blba hlava, at trpi cely telo.
A ted k dalsimu aspektu cele veci - zadosti o milost.  Pripada mi pozoruhodne, jaky kraval se zdvihl kvuli jednomu neopatrnymu troubovi. ja vim, je okurkova sezona, ale presto. Exprezident, s nim pupecni snurou spojeny spolek Salamoun, velvyslanec, atd. atd. Zadny z nich obvykle pro normalniho cloveka prstem nehne. (Kdyz ale mladej Odlozil zabije tatu, nebo kdyz kamoska kamosu v Pardubicich ozrala prejede kluka, to je neco jineho) . Takze by me velmi zajimalo, ci je to synek a kde ma strejcka.
0/0
19.8.2003 11:42

Nick Carter

Re:
až jednou někoho převálcuješ v autě a daj ti 5 let natvrdo, pak budeš skuhrat: "já byl tehdy hloupej, už se to víckrát nestane" a soucit a vyslyšení nikde, pak budeš hovořit právě naopak.
0/0
19.8.2003 12:42

jirkal

Re: mozna, ale ty Pardubice byl jinej pripad.
Tam  Ruska, takto spolumajitelka bordelu, prejela na prhledne silnici kluka
-ozrala (alkohol byl potvrzen krevnim testem)
-neprimerenou rychlosti
-bez platneho ridicaku
-a prejela kvuli tomu do protismeru pres dvojitou plnou caru.
Co Ti tam jeste chybi ? Jo, behem vysetrovani navstevovali tatu toho kluka v praci zajimavy typkove a informovali ho, ze ona stejne odsouzena nebude.
Kdybys neco takovyho provedl Ty nebo ja, vsechno skuhrani by nam bylo prd platny. Odhadoval bych to na 3 roky natvrdo - s dobrym advokatem. Rusina, za formalniho kryti spolkem Salamoun samozrejme dostala prezidentskou  milost.  Protoze nechci mit problemy s potrfenymi husami, musim to dal formulovat ponekud kostrbate. Doufam, ze Ti to nebude vadit. Ta ruska obcanka se udajne mela znat s jinym ruskym obcanem, ktery  si mel vydelavat na chleb vezdejsi jako zazracny lecitel a senzibil. Z titulu sve profese se udajne mel stykat s lidmi velmi blizkymi nove pani  prezidentove, jez mu mela byt tez naklonena.  Dale nelze vyloucit, ze touto cestou putovala nalezita primluva,  a co neudela stary manzel pro mladou manzelku, aby mel doma pokoj. Zadny prispevek do nejake charitativni nadace bych se nikdy neodvazil s timto pripadem spojovat - to by pak vypadalo, ze milosti snad byly k mani za penize a ze se to snad realizovalo pres doporuceni nejakeho  spolku. 
Tolik z me strany, Nicku Cartere, k problemu hovoreni naopak.
 
0/0
19.8.2003 13:32

jirkal

Re: a sakra.....
ma tam byt ....nove pani exprezidentove.....
0/0
19.8.2003 13:47

BRUTUS

Fe´tácký póvl ...
je třeba tvrdě potírat ! Já jsem se z Brna odstěhoval do menší vesničky aby mé děti byly uchráněny kontaktu s těmito méněcennými ! Když jsem i u nás zjistil, že ve vesnici je partička cca 20-ti levicových fetek, zahájil jsem protiopatření ! Naštěstí jsem nalezl u vedení obce plné pochopení ! Pomocnou ruku podali i mladí myslivci, takže se nám fetky podařilo zahnat do koutů, někteří nevylézají, někteří se po "zdravotních obtížích" odstěhovali, některé se nám vesele povedlo dostat do kriminálu. Barabizny, kde se scházeli byly na obecní náklady zbourány a po každém nalezení nějaké stříkačky bylo provedeno protiopatření ! Velmi cenně pomohli právě myslivci - psy, obklíčení leče ... Díky tomu je naše obec "čistá" a útulná, ba i sprejery jsme potlačili ! Ono se zlomeninami se špatně stříká po cizích fasádách ! 
0/0
19.8.2003 11:23

ra dost

Re:
Ty strikacky byly od hasise nebo marihuanyhahaha....?)))) Blahopreji!
0/0
19.8.2003 11:27

Al Koholiqe

Re:
A v letech prohibice ve Statech jste byl na ci strane, ha?
0/0
19.8.2003 11:31

Konrad

Re:
Nepsal tys za komancu do Rudyho prava??? Mas podobnej styl...
0/0
19.8.2003 11:32

Buky

Re:
možná sem jenom nemám dostatečný rozhled (taky je fakt, že to na Moravě moc neznám - jsem ze severních Čech), ale ještě jsem neviděla na vesnici sprejera - jim de přece vždycky o to, aby jejich díla mohlo vidět co nejvíc lidí, a pro to vesnice zrovna ty správný předpoklady nemá. A navíc tam má každej druhej psy a všichni se tam znaj - zdá se mi to trochu divný. Nepodařilo se vám "rozprášit" jenom partu vystrašenejch desetiletejch kluků, který akorát chtěli ochutnat trochu zakázanýho ovoce?
0/0
19.8.2003 11:35

BRUTUS

Bohužel !
i na vesnici sprejeři dorazili ! Počmárali sokl barokní sochy, obecní úřad a školu (všecko nové fasády !). Naštěstí byli viděni a patřičně jim bylo "domluveno" ! A nebyla to žádná veledíla, ale blbé černé tagy !  Jó, ostatně to taky byli huliči !
0/0
19.8.2003 11:45

Nick Carter

Re:
asi jim počmárali hasičárnu.
0/0
19.8.2003 12:39

poradokola

Pro: anti-smokers
Vy jste od nas informovani myslim relevantne a dostatecne. Tak poucte stejne kvalitne vy nas. Prosim tedy, popiste vasimi slovy: 1.Kdo je to "FETAK" - co to vlastne "u vas" znamena? 2.Co to presne je "FETOVAT"? Pouzivate tu tyhle vyrazy casto, tak se jiste vsichni spolecne radi dozvime, jak to vlastne vsechno spravne je.. Za prispevky dekuji a preji pekne dny.
0/0
19.8.2003 11:16

plomp

Re:
Ted mlcite, co? A takovejch je spousta. tak si to treba nechte pro sebe, ale neco si prece myslite, ne?
0/0
19.8.2003 12:12

pan Slusnak

re fetak
Fetak je podle mevatel drog.Jenze je tady fatalni problem v tom ,co to vubec droga je.Hodne lidi,co hulej(treba i ja) se neciti vubec jako nejakej fetak-ganju neberem jako drogu.Proste to je jako dat si kafe nebo pivo.No a na tom to vsechno stoji a pada.A vubec,vono uz to slovo fetak je jaksi taksi silne citove zabarveny -clovek si predstavi nejakyho uplnyho ztroskotance(smradlaviho ,poblityho co nekde zebra ,by mel na fet).No ale pritom ty.co hulej travu jsou uplne normalni lidi ,ktery na ulici ani nepoznas,nebo bys to do nich vubec nerekl.No a pak se nemuzes divit,ze se tyhle lidi vztekaj,kdyz jim reknes ze sou fetaci.Proste to berou jako urazku.
0/0
19.8.2003 13:03

TRUMPETA

PAVLICEK NEBO PETRICEK?
0/0
19.8.2003 11:16

Nick Carter

Ne, vodku, ne.
trest je nepřiměřený a hlavně nechápu, jak můžou v Rusku zavřít někoho za necelý gram hašiše (z toho se naráz zbombarduje tak 5 lidí, ale pouze na 4 hodiny- a to přeháním) a nezavíraj za prodej a přechovávání levné ruské vodky, která je doopravdickej, nebezpečnej fet. Jednou jsme se v Moskvě z litru zmastili v sedmi lidech a to takovým způsobem, že po deci nám začla růst křídla a po dalším malém panáčku jsme svorně zeblili široké okolí. Když se druhej den proberete pozdě k večeru jste ještě rádi. Jeden kamarád spal s malými přestávkami skoro den a půl (zdůrazňuji, že po deci + malý panák).Skoro jsme chtěli zavolat doktora a to nejsme žádní zelenáči. Chápu, že místní jsou zvyklí, ale cizince nikdo nevaruje, že je to ethanol, methanol a bůhví co ještě dohromady. A to se dá koupit úplně všude od pouličních stánků,až po drahé obchody.
0/0
19.8.2003 11:11

oerto

Díky bohu, že nežiju v Rusku.
Zavřít někoho na 19 měsíců protože má grámek v baťohu může udělat jen totálně vyvodkovaná golava. Příspěvskům anti-smokerů se musím opravdu z plnap*dele smát, jeden blábol za druhým. Možná by pomohlo, kdyby v rámci příštích voleb všichni voliči dostali  v obálce grámeček místo volebních lístků.
0/0
19.8.2003 10:40

Mustafa

Re:
chápeš, že vypatlaná hlava je spíš ten chlápek. Ne za to že měl trošku haše ale za to že si to veze v báglu a jde s tím v rusku na letiště. Prostě naprostý hovado, tak ať bručí. To je jako kdybych letěl do Iránu a měl v báglu pornáče. To prostě může udělat jenom hovado.
0/0
19.8.2003 10:57

:-(

Re: myslim
, ze prave v Iranu je za pasovani drog trest smrti...
0/0
19.8.2003 11:03

:-(

Re: realisticky pohled
, naopak, pasovat drogy muze jen vygumovany mozek! Jedine, co pomuze, je zavrit je do TAMEJSIHO vezeni. Bylo by dobre, kdyby si Cesi konecne uvedomili, ze pasovat drogy pres hranice je TRESTNY CIN. Protoze Cesi neumeji cist zakony, musi si odsedet par mesicku v base. V jine zemi by dostal treba 20 let nebo dokonce trest smrti!
0/0
19.8.2003 11:01

Mustafa

Re:
přesně a o tom by měla být diskuse. Porušil zákon a a za to zákonitě přijde trest.  A ne ty keci okolo jestli někdo hulí a někdo chlastá. To jsou jenom rádoby argumenty těch co se toho debílka zastávaj.  
0/0
19.8.2003 11:06

Buky

Re:
přestože patřím k těm, "co se toho debílka zastávaj", musím uznat, že tvůj názor je rozumnej. Jenom ti trochu kazej renomé přispěvatelé, jako je např. Brutus - kvůli němu a jemu podobnej, se tahle blbá hádka strhla.
0/0
19.8.2003 11:17

Mustafa

Re:
pohoda, kdyby sme byli všichni proti němu tak už by to bylo s lidma špatný :-)) a ten brutus se tady asi realizuje a uspokojuje své touhy být středem pozornosti.
0/0
19.8.2003 11:30

pan Slusnak

Tak komu vic verit?
Vubec si tak rikam,ze se tady reakce lidi deli na dva tabory.Jedni,co nekdy has(potazmo travu) meli-tudis vedi,ze spolecenska nebezpecnost a navykovost(jeste sem neslysel o nekom ,kdo by byl zavislej) je minimalni.No a ti druzi co to nikdy nezkusili se proste vystaci s jednoduchym:"je to fetak,dobre mu tak!".Tak komu vic verit?
0/0
19.8.2003 9:49

BRUTUS

OSTATNĚ SI MYSLÍM ...
že by se měly zbudovat koncentrační tábory, kde by byli likvidováni všichni dealeři a převýchovné tábory pro smažky ! Smažky by mohly z kůží dealerů dělat rukavice a stínítka a z lebek těžítka.  Plně souhlasím s thajci, že tam dealer dostane 50 let , já bych je popravoval ! Drogy objevili negroidi a kdo fetuje tak špiní a degraduje svou rasu !
0/0
19.8.2003 9:46

pan Slusnak

grrrrrrrrrr
Ja ti dam rasu plesko jedna.Drz se lopaty a nemluv o necem cemu tvuj dvougramovej mozek nerozumi.
0/0
19.8.2003 9:51

BRUTUS

Počkej ty smažko !
Onehdá přidu k nám do hospody a tam nějaké áčka či co to bylo za orvanou pakáž hulili na WC trávu a pak dělali binec ! No tak jsem brnkl kámošovi a trošku jsme je zpacifikovali ! Oni byli 4, my dva ale váleli se před hospodou na štěrku jak mimina! Fakt nesnáším v mý hospodě smrad trávy ! Letos, když jsem byl běhat jsem za dědinou narazil na pole trávy a tak jsem vzal Rondup a všecko postříkal, dvě smažky to viděly, no tak te´d choděj v korzetu !  Jó, mám totiž 195 cm a 105 kilo a dost brutální svaly !
0/0
19.8.2003 10:30

pan Slusnak

Re:
Vzdyt rikam "drz se lopaty".Tam ti ty svaly alepon k necemu budou.Jo jinak doufam,ze te za to mlaceni lidi zavrou az zcernas-to pak budes muset mlatit sam sebe(kdyz budes taky ten "cernej povl").
0/0
19.8.2003 10:40

BRUTUS

ŠMÁRJÁÁÁ !
JAKÝ "LIDI"  Já jsem v životě na "lidi" (rozuměj slušné občany) ruku nevztáhl ! Naopak slušné, pracující občany chráním před hnusným puchem trávy aby si v klidu mohli po vykonané práci dát pivko ! Ta levičácká, odporně oblečená individua nepatří do občanské společnosti ! A vůbec ne na veřejná prostranství ! U nás na vesnici je máme tak vycvičené, že se za bílého dne neopovažují ani vylézt !
0/0
19.8.2003 10:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.