Diskuze

Na co pásy? Zlomte vaz!

Na televizních obrazovkách se v těchto dnech střetávají výzvy k odpovědnosti na silnici s pobídkami k lehkomyslnosti. Na jedné straně se nová kampaň snaží řidiče nabádat, aby nezapomínali na pásy, na druhé je jiný reklamní šot ujišťuje, že si s předpisy lámat hlavu nemusí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Filosof

20. 8. 2003 9:48
Poznámečka na okraj
Pro ty, kteří argumentují tím, že bezpečnost jedince je jeho soukromá věc, že když se chce zranit či zabít, nechť si riskuje, atd.:
1. Zraněný člověk bude nejspíš léčen, mnohdy velmi nákladně => částečně budou náklady hrazeny i z mého zdravotního pojištění. A pokud nebude ve zdarvotnictví dost peněz může to vést ke zvýšení zdravotního pojištění.
2. Pokud bude přibývat dopravních nehod, pojišťovny jsou schopny zvýšené riziko promítnout do navýšení "povinného ručení" => MNE to stojí peníze.
Tyto dvě poznámečky ukazují, že se rikování nezodpovědných jedinců týká nás všech (aspoň já to tak cítím) !!!!!
0 0
možnosti

barbudo

20. 8. 2003 9:28
Jen tak dál ...
Na raft bez plovací vesty, do sportovního letadla bez padáku, do skal bez lana, do auta bez pásů - jen tak dál a řešení bytové otázky je na dohled.
0 0
možnosti

BigMac

19. 8. 2003 19:08
Chlapi (v) sobě
A co reklama cyklistů, pijáků Staropramene. Psychologické poselství reklamy je jasné - kdo je chlap pije i když jezdí na kole po silnici. No, aspoň, že má tu přilbu .
0 0
možnosti

Loner

19. 8. 2003 21:23
Re:
A co pretlacovani auta uprostred krizovatky, blokovani provozu a ignorace vystrazneho troubeni blokovanych ridicu. Poselstvi: Chlestej, delej picoviny a na problemy ostatnich ktere jsi jim zpusobil kasli.
0 0
možnosti

toffi

19. 8. 2003 14:45
ten clanek psal asi clovek, kterej tu ironii v reklame absolutne nepochopil (nebo aspon je tak clanek vedenej). Z myho pohledu je dobra (a 100x ucinnejsi nez cokoliv predtim). PS.otazka je, jestli odsouzeni reklamy nema mit jen reklamni efekt (ale to bychom iDnes asi precenovali:)
0 0
možnosti

pavel

19. 8. 2003 16:19
Re:
Jenže ono bohužel reklama není o tom, aby se o ní přemýšlelo. Reklama útočí na podvědomí. Opakuje situace a slogany, abychom se podvědomě v podobné situaci zachovali podle návodu. Navoněli se ne proto, že to potřebujeme, ale protože to tak nějak má být, vždyť jsme to vždycky dělali - nebo jen viděli - ale to je jedno, teď to tak tedy uděláme zase. *** Jsem pro potrestání.
0 0
možnosti

19. 8. 2003 14:43
0 0
možnosti

Jules

19. 8. 2003 14:20
Mnoho povyku pro nic
Mám z celého článku pocit, že se tato tato reklama u diváků moc nechytla a proto se jí na Idnes musela udělat takováto "reklama reklamy". Bravo!
Apropos: Schválně, kolik lidí si při jejím shlédnutí uvědomilo, že ona osoba se fakt nepřipoutala. Já ne a popravdě řečeno by mě ani nenapadlo o tom vůbec přemýšlet (zvláště ne u takovéto bezduché reklamy na nějaký deodorant).
0 0
možnosti

Alex

19. 8. 2003 13:16
to: hovnival
reagovals na: Zkusil jsi se někdy odvázat, když je auto převrácené a začne hořet. a napsal: Proc by to mel byt problem? Staci uvolnit pas a je to. Uvolneni pasu je zalezitost desetiny sekundy. Pasy jsou dobre, argumenty proti pouzivani pasu jsou slabe. Hochu probuď se. Myslím, že mám dost velkou vůli vydržet i nějaký ten "plamínek" a bolest, ale jde o to si někdy zkusit s jakou silou musíš zapůsobit prsty na zámek pásů, když v nich visíš celou svou vahou a budeš zraněný. Nebudeš-li mít po ruce nějaký nožík na přeřezání ... . S těmi kecy, co máš, to není o "slabem argumentu o nepoužívání", ale jak jistě víš mnoho nehod končí v kotoulech, tak by se výrobci měli zabývat i tímto. Zavěs do popruhů jednoho z našich obézních řidičů a zkus ho vyprostit, když bude v bezvědomí a pochopitelně Ti ani nebude moci pomoct.
0 0
možnosti

Loner

19. 8. 2003 21:32
Re:
Nevim co mas za krap, ale pasy kde na strane zmacknes tlacitko a rozepnou se maj snad i S105. Na to zadnou silu nepotrebujes. Pokud mas stale obavy, porid si LiveHammer :) Kladivko ktery si pridelas na strop a muzes s nim i vytlouct okno (peknej teleshoping na to byl : ))
0 0
možnosti

kretýno

19. 8. 2003 7:07
!!!
všichni ste jantaři!
ta holka v reklamě se připoutá
0 0
možnosti

King

19. 8. 2003 8:09
Re: Máš recht!
0 0
možnosti

oksana

19. 8. 2003 6:39
pri rychlosti 160 km/h
pri rychlosti 160 km/h ti ani pasy nepomuzou... pri nizsi je lepe se pripoutat. kdo se nepouta, muze si za to sam. v pripade zraneni bych ho nechala lezet na miste, neb si svuj osud sam vybral. zijeme v demokraticke zemi, kazdy se muze svobodne rozhodnout. kdyz se rozhodne pro sebevrazdu, tak to respektuju...
0 0
možnosti

:-(

19. 8. 2003 9:28
Re: pamatujes se na Lady Di?
, v aute byli 4 lidi, naprali to mercedesem rychlosti 180 km/h do "kamene" => tri nepripoutani = VSICHNI tri mrtvi, JEDEN pripoutan = jeden zivy...
0 0
možnosti

DDT

19. 8. 2003 5:20
Reakce na spot
Ta reakce na naprosto neskodny a mimochodem docela prijemne pitomoucky spot mi pripomina reakce  klirikalu na nektere reklamy benettonu.
Jde celkem o nic a udela se z toho takova bublina.... ktera kdyz praskne tak po ni stejne nic nezustane.
Mimochodem autoklub uz snazive vyhlasil valku i radiim, ktera vysilaji upozorneni na radary, protoze pak vsichni ridici jezdi rychle. Ve zpravach na jednom nejmenovanem televiznim kanale hned ukazovali nasledky nehod. Urcite ta posadka ze zcela zdemolovaneho auta poslouchala radio a proto vsichni umreli....
To ma vazne logiku.
BTW2: reklama na deodorant asi nebude urcena ridicum zacatecnikum, ale zenskejm, co se chteji citit mlade (a smrdej).
0 0
možnosti

Krabat

19. 8. 2003 10:36
Re:
Ono všechno se dá otočit....I to vysílání kde zrovna je "mikrovlnka". Pokud se tím někdo řídí, stačí v rádiu vždycky mezi 5 skutečných nahlásit ještě 10 míst, kde je dobré zpomalit, a máme po problému s "mařením úředního výkonu"
 
0 0
možnosti