Diskuze

Německé dálnice ovládli piráti

Německé dálnice jsou stále nebezpečnější, ovládli je řidiči jako vystřižení z dobrodružných filmů. Snaží se pomalejší šoféry nelítostně vytlačit z pruhu. Řítí se ohromnou rychlostí a nechávají ze sebou zraněné i mrtvé. A někdy o tom ani nevědí, neboť se z "místa činu" bezohledně řítí dál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin

26. 8. 2003 11:38
Žil jsem a řídil jsem 2 roky ve Frankfurtu
Žil jsem a řídil jsem 2 roky ve Frankfurtu. Moje dojmy: Němci 1) jsou daleko méně agresivní řidiči než Češi - když jim někdo pomalý vjede do levého pruhu, neberou si to osobně, neoplácí, prostě přibrzdí, nanejvýš blikají, nikdy netroubí a nikdy jsem neviděl agresivní gesta ap., 2) nedodržují vůbec odstupy - i v rychlosti 200 kmh jede klidně klasická "rychlá trojka" (bávo, audi, mers) s rozestpy 4 metry mezi nárazníky, 3) vůbec nepoužívají blinkry, 4) nesvítí i když skoro nebo vůbec nevidí - stošedesátka v mlze s viditelností na 50 metrů není nic neobvyklého, jízda bez světel při dešti, kdy je nad vozovkou hustá vodní clona, je také běžná, 5) dodržují rychlostí limity pouze v obcích, jinde na ně 80% řidičů kašle, 6) nepoznáte čepičáře, protože i děda Hans a babka Trudi, co vyjedou z garáže 1-2x za rok mají zánovní bávo nebo mers stejně jako obchodní cestující ... jednou jsem na A3 mezi Mnichovem a Frankfurtem viděl za 4 hodiny 6 nehod, v nichž bylo poškozeno 19 aut. Jen za 1 jízdu!! Celkem jsem za 2 roky viděl na německých dálnicích ke stovce nehod. Takže žádná idylka, to tedy ne.
0 0
možnosti

pinguin

26. 8. 2003 15:50
Frankfurt neni Nemecko :))
to je kotel cizaku; trochu pises  s nadsazkou. A3 do Mnichova ? no a jinak je provoz v Risi porad jeste odvarkem toho co se deje v Cechach.PS nejvetsi bordel delaji emigranti co se jedou producirovat "domu"
0 0
možnosti

pinguin

22. 8. 2003 14:03
tak hrozne to zase neni
autor clanku toho po Nemecku moc nenajezdil a prelozil zcela jiste "drängen" spatne.. to totiz znamena,dojizdet na nekoho a tim ho nutit k uhnuti.Klasicke vytlaceni s predjetim zprava to uz je na ridicak.Kdybychom porovnali pocet najetych kilometru a mrtvych/zranenych,asi bychom v Cechach vubec nevylezli na silnici.
0 0
možnosti

dabel

22. 8. 2003 13:35
PS
V dedine Nemci vsetci poctivo spomalia na 50... je take nieco aj u nas? Asi nie...
0 0
možnosti

svobodny obcan

26. 8. 2003 22:45
Re:
V clanku je rec o dalnici a tam se chovaji jak prasata ...
0 0
možnosti

dabel

22. 8. 2003 13:34
Asi jazdim po inom Nemecku
Zijem v Mnichove, kazdy vikend jazdim domov do Bratislavy a naopak je pre mna sok, ked pridem z Nemecka na Slovensko. Aj rakuski soferi su bezohladnejsi ako Nemci. Ked sa niekto lepi, proste tuknem na brzdu, brzdove svetla sa rozsvietia a on si da odstup. Chape, ze ho vidim a prave nie je mozne uhnut. Nemci jazdia rychlo, ale ohladuplne. Slovaci a Cesi jazdia rychlo a neohladuplne.
0 0
možnosti

řidič profesionál

19. 8. 2003 10:13
Je to tak
Jezdím dost i do zahraničí, ale musím konstatovat, že pokud je mlha na dálnici nebo zhoršený podmínky pro jízdu, Němci se dokážou umravnit a jet v koloně po dálnici 50 km/ h, což je obdivuhodné a tuto situaci zejména v mlze si v Čechách představit nedovedu.
0 0
možnosti

Pepa z depa

19. 8. 2003 9:50
Výchova na silnicích ??
Dovolím si taky trošku přidat ze svých silničních postřehů. Když někdo jede se mnou a říká, že jedu rychle říkám, že jedu rychle proto, abych všem nehodám ujel. Pravda ale je, že rychlá jízda vyčerpává když chce jet člověk bezpečně. Navíc si nedovolím jet v obci 90 či 100 a přes přejezd 110 (třeba jen proto, že je na to stavěnej). Na dálnici si jezdím tak 150 a pořád mám oči na zpětných zrcátkách. Ale abych řekl pravdu, to že se dá někdo předjet na "volné" dálnici i zprava, to mně ani nenapadlo. Pravá strana je prostě TABU !!! Dávám volno rychlejším pokud to jen trochu jde (to spíš se vytočím, když se předjíždí na dálnici dva kamioni se stejnou firmou na plachtě a ten jeden je o dva km rychlejší - to je pak opravdu na mašli). Na druhou stranu ale přímo nenávidím ty borce co jsou schopný jet metr za mým autem při rychlosti 90 km/hod. Pak je jednoduché mu brnknout na brzdy aby se rtozsvítila světla. To  ten borec pak neví co dřív (je jen třeba hned přidat plyn, aby se náhodou opravdu netrefil). Ale jinak vychovávat druhé, kteří porušují předpisy je blbost, cílem je opravdu dostat se z bodu A do bodu B co nejpohodlněji a bez stresů.
0 0
možnosti

sims

19. 8. 2003 9:10
Nemecko a dalnice
I kdyz z vlastni zkusenosti castecne souhlasim s uvedenym tematem clanku - casto se po nemeckych dalnicich pohybuju - musim konstatovat, ze je mi daleko milejsi a blizsi model kdy neni generalne omezena rychlost a zalezi na mistni uprave a hlavne pak na posouzeni policistou (jiste u nas by byl problem se zlatokopy) kdy podle momentalni situace posoudi jizdu jako nebezpecnou a udeli napomenuti, pokutu ci odebere RP. Proste to ze vsech ridicu nedela ovce, ale dava jim pocitit odpovednost za jejich styl jizdy. Prave odpovednost sama za sebe je to co se nam vsem dostava stale min a min.
0 0
možnosti

šakal

19. 8. 2003 9:36
OK!...
...Naprostý souhlas! (7:- )
0 0
možnosti

Andělíček

19. 8. 2003 7:55
A u nás ovládli piráti poslaneckou sněmovnu,to je bomba.
0 0
možnosti

Honza

19. 8. 2003 0:29
Je to pravda
Po Německu jezdím dost a taky jsem se s tím setkal.  Prvotním problémem ale je, ře do levýho pruhu se tlačí spousta řidičů, kteří tam jedou jen proto, aby měli lepší výhled a nemuseli civět náklaďákům na zadní plachty. Za mnohem horší však považuji to, že mnoho němčourů jezdí tak, že se nedá předvídat jejich reakce. Nejdřív dupnou na brzdu a haltujou a pak teprve rozsvítí blinkry. To považuju za mnohem nebezpečnější.
0 0
možnosti

Katalyzátor

18. 8. 2003 22:55
Jak se dá vytlačit z rychlého pruhu?
Může mi to někdo vysvětlit? Znám jediný způsob, předjetí z prava a vytlačení při zařazení do rychlého pruhu, ale to potom znamená, že ten vytlačenej blbec neměl v rychlým co dělat, když je v pomalejším volno a on jede pomaleji než ten za ním...
BTW, dnes jsem taky někoho vytlačil z prostředního pruhu na dálnici u nás, a budu to dělat, dokud se benešovský hovada nenaučí jezdit v pravým pruhu, když mají volnou dálnici
0 0
možnosti

:-(

18. 8. 2003 23:00
Re: a co kdyz
, ho vytlaci sice zprava, ale protoze se nevejde pred neho, tak ho vytlaci nalevo pres planky do protismeru... to by ses nasmal - jako vytlacenej chytrak, vid!
0 0
možnosti