Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Překupník slíbil teroristům desítky raket

Hemant Lakhání, který chtěl prodat raketu země-vzduch domnělému teroristovi, se podle FBI pokusil zpeněžit dalších padesát střel. Osmašedesátiletý Brit indického původu, obdivovatel Usámy bin Ládina, byl obviněn z pokusu o poskytnutí materiální podpory teroristům a nedovoleného obchodu se zbraněmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AC

Dobrá práce.
Gratuluji Amíkům k úspěchu a přeji další. Od Ptina je hezké, že také pomáhá ve válce proti terorismu.
0/0
15.8.2003 8:41

oksana

ad ondrej
"blba emancipovana"? z ceho vychazis?
blba jsem asi podle tebe proto, ze si dovolim mit jiny nazor nez ty.... kdyz uz nevis, jak bys polemizoval, tak prijdou urazky. ty asi budes opravdu chlap, (ze zacatku jsem o tom pochybovala), neb zenska by v te situaci nepropadla panice ktera vyusti do agrese. to je typicky muzske chovani...
emancipovana asi ve tvych ocich jsem, ze mam (ocividne) pocitac a dostup do internetu v jakoukoliv denni a nocni dobu. z toho vyvozujes, ze bud celej den sedim doma anebo celej den makam. to prvni zavrhujes coby nepohodlne, tedy asi cely den makam, tudiz jsem hnusna emancipovana bojovnice za zensky prava...
anebo vubec tak nepremejslis, a jenom jsi to placnul, stejne jako vetsinu tvych predchozich pripominek???
0/0
14.8.2003 20:07

Ondrej

necil se oxano, ale
Ve sve hromade nesmyslu   "uz vcera" se tvaris jako by jsi snedla salamounovo h*vno a mas pocit, ze jsi chytrejsi nez cela CIA a FBI dohromady. Ja uz z desitek tvych do nebe volajicich "seku" ale usoudil, ze tomu tak neni, naopak jsem dospel k zaveru, ze jsi na tom hur nez cela Bushova administriva =  tudiz, ano, to jediny jsi odhadla spravne, jsem chlap, reagoval jsem jak jsem reagoval, protoze na nektery veci proste ani reagovat jinak nejde. Obzvlaste pokud nekdo vydava snusku demagogie a nesmyslu za nazor, jak se casto ohrazoval Ing. Ivo Astar Benda nebo Marcella, coz davam jenom jako priklad a nedavam nic do souvislosti. Tot jen k vysvetleni k vyrazu na ktery se ptas v uvozovkach, protoze ty tvoje teorie o tom, co me k tomu vede, mi nedaly nez reagovat, ackoliv se mi nechtelo, uz jenom kvuli kydum tve zdvorile nabusterovane bojovnici v triku, ktera je jeste ke vsemu vlastne chlap s chlupatyma nohama.
0/0
14.8.2003 22:21

oksana

Re:
ACH TY UBOZAKU, KDYZ MA NEKDO JINY NAZOR NEZ TY, TAK JE PROSTE OSEL, ZE??? JAK JEDNODUCHE...
0/0
15.8.2003 18:31

oksana

no konecne
Dostala jsem vizum a jedu na 3 tydny do USA.
0/0
14.8.2003 19:59

Muki

Re:
To se nebojis?
0/0
14.8.2003 22:52

Dolly Buster

Ondrej je blb
Konstatuji vitezstvi. Kdyz i takovj blb jako je Ondrej mlci, pak uz nezbyva nez zajasat. bush je lhar!!!!!!!!
0/0
14.8.2003 19:36

Dolly Buster

Pro nezucastnene:
paneboze LOL  opet je tu Varime s Oksanou...nechces nam od plotny poradit jak to udelat, kdyz je ta CIA tak neschopna? Na oplatku ti muzu rict, ze je to mene pravdepodobne nez narazit na blbou emancipovanou zenskou...bohuzel..
0/0
14.8.2003 19:21

Moshe

Co to ten pravnik Jehudy Abrahama keca...?
Jsem Zid, a tvrzeni, ze by Zid s nekym obchodoval a nevedel, kdo to je zac, je skoro stejne nesmyslny, jako ze by Zid neco prodaval a nevedel, co za to dostane
0/0
14.8.2003 18:55

Dolly Buster

Re:
Antisemitismus je stejne jako kazdej jinej rasismus zhovdilost, a ty si ubohej opakovatel hesel.
0/0
14.8.2003 19:00

Moshe

Re:
Dolinko, jsou dve moznosti.
Bud jsi vubec necetla, co jsem psal. To by jeste slo.
Nebo Ti to vubec nedoslo. A tim bych se, bejt Tebou, verejne nepochlubil. Ale uz se stalo.
0/0
14.8.2003 21:22

JSI

Re:
Máš pravdu, ona je mešugovej pupik..
0/0
15.8.2003 9:48

Dolly Buster

Zamindrakovanej Ondreji
Ondreji, porozpravuj nam neco o plotne a blbejch zenskejch. Bude sranda, ostatne jako vzdy, kdyz se snazis tvarit jako intelektual.
0/0
14.8.2003 18:50

Ondrej

What if I give you the finger, dolly
spis tu zkus vysvetlit proc tvrdis ze vsechny zensky jsou jak oxana - to je samozrejme nehorazna lez, urazejici vsechny chytry, nadany a skromny zensky, ktery stoji za obdiv - jinak -- jak jsem jiz uvedl -- nediskutuju s tebou, jenom urazis, a vyhledavas konflikt -- ad primum. Takze -- here's the finger. Bye.
0/0
14.8.2003 19:09

Dolly Buster

Re:
Sasku
0/0
14.8.2003 19:13

fresh meat

nic moc
Organizace Al Kajda se snaží, ale v poslední době nemá výraznější výsledky.
0/0
14.8.2003 18:20

vana

Re:
VOLE
0/0
14.8.2003 18:25

Dolly Buster

Trapnemu Ondreji
Prestan se shovavat a urazky a prozrad, co si vlstne myslis. Nebo se za to stydis?
0/0
14.8.2003 18:16

ruleta

Re: ROFL
,Takze nevis co odpovedet, a zase zvanis. Blbe'...aneb kdo se skovava za urazky...
0/0
14.8.2003 18:49

Dolly Buster

Re:
Na co chces odpovedet?
0/0
14.8.2003 18:54

ruleta

Re:
Je to tvoje prohlaseni 14.08.2003 18:06 ale to ty samozrejme vis....jak reagovat na takove(tvoje) prispevky?..nereagovat a vubec si te nevsimat.
0/0
14.8.2003 19:07

Dolly Buster

Re:
Takze zase zvanis jako Ondrej. Predloz nejaky konkretni tema. Nebo se bojis?
0/0
14.8.2003 19:17

Ondrej

argumentacni kolovratek
Protiteroristicka jednotka FBI si dovolila zatknout prekupnika, ktery mel v planu dodat zbrane teroristum. Zrejme to nemeli delat, nebot nekteri obcane jsou rozhorceni tim, ze zaroven nezatkli vsechny ostatni potencialni obodniky podobneho razu na cele zemekouli. Tudiz, FBI ho nejspis nemela zatykat - zbran se mela casem dostat do rukou skutecneho teroristy, tak, aby se utok skutecne vydaril,a tito obcane by z nej obvinili neschopnou FBI, popripade FBI, ze o utoku se predem vedelo, popr. FBI, ze v utoku mela FBI sama prsty.  Nazory nekterych rozhorcenych obcanu nad cimkoliv, co FBI udela, se daji umistit do jakehokoliv clanku o FBI.
0/0
14.8.2003 17:25

Dolly Buster

Re:
Muzes prozradit, kterymu konkretnimu teroristovi chteli zbrane prodat?
0/0
14.8.2003 17:48

Ondrej

Re:
upozornuji, ze vec je v rukou advokatu a soudu a tudiz neni potreba aby jsi tu exponoval stupen sve omezenosti a ignorance.
0/0
14.8.2003 18:04

Dolly Buster

Re:
Takze nevis co odpovedet, a zase zvanis. Blbe
0/0
14.8.2003 18:06

JSI

ale to je sranda
A ještě chytnou žida Jehudu Abraháma, který to všechno financoval, no to je gól....Jako by bylo pravda na tom šprochu, že Al Kajda byla od začátku financována sionisty, aby se Američané podělali a podporovali Izrael.
0/0
14.8.2003 17:16

Otec deti

0/0
14.8.2003 16:47

oksana

prekupnici zbrani
na svete je spousta prekupniku zbrani. porad s necim kseftujou a spousta z nich to prodava teroristum.
proc se cia nekoncentruje na ne? proc nema jimi zatceny prekupnik kontakty s terorismem? proc se s nim tedy zabyvali pul roku? nebylo by uzitecnejsi zatknout nekoho, kdo opravdu zbrane al-kaide prodava? nebyla to jen pohodlna varianta jak vykazat cinnost? - toho, co jim zbrane dodava jsme sice nechytli, ale zde mate mustr...-
0/0
14.8.2003 16:44

ruleta

Re:
Tva logika je bezchybna..jak vis ze se na ne nekoncentrujou?....podle tebe by vsechny prekupniky mela USA zatknout hned ve stejny cas..protoze jinak bys argumetovala...proc se nekoncentrujou na ty ostatni?....logika jako prase.
0/0
14.8.2003 16:50

oksana

Re:
paklize se porad koncentrujou, chtelo by to za toho 1,5 roku nejaky vysledky. nebo se uz 1,5 roku se zbranema neobchoduje??? coby vysledek nam jenom prezentujou podezrelou story, ktera dobre voni podvodem....
0/0
14.8.2003 16:54

ruleta

Re:
Asi Vam nedochazi ze je to beh na dlouhou trat a vysledky neuvidite zitra, za tyden, mesic, ale treba za roky...
0/0
14.8.2003 16:58

Dolly Buster

Re:
Vyjimecne bez ironie: S tvojema nazorma sice nesouhlasim, ale tvuj pohled na svet ma jistou logiku. Proto skutecne prosim, popremyslej jestli je "vitezstvim" dominace Zapadu zalozena na lzi, nebo vytvoreni globalni, multikulturni a multietnicke civilizace.
0/0
14.8.2003 17:11

Ondrej

Re:
bezva..takze za chvili nam tu zacne oxana znevazovat nezavisloust soudu, ktery se touto kauzou zabyva..
0/0
14.8.2003 16:59

Ondrej

Re:
paneboze LOL  opet je tu Varime s Oksanou...nechces nam od plotny poradit jak to udelat, kdyz je ta CIA tak neschopna? Na oplatku ti muzu rict, ze je to mene pravdepodobne nez narazit na blbou emancipovanou zenskou...bohuzel..
0/0
14.8.2003 16:57

Dolly Buster

Re:
Kdybys byl alespon schopen vyprodukovat originalni myslenku.  Podobny zvasty o zenskejch maj jenom zamindrakovani trobove, s kterejma zadna zenska nechce nic mit spolecnyho. A kdyz uz neumej navazat vztah, tak aspon nadavaj. Jsi k placi.
0/0
14.8.2003 17:03

Ondrej

troubo, tvuj nick svedci o opaku
To muj problem neni. Nehlede na to jak je zajimeve, jak ses na to chytil, nebot, jak si muzes vsimnout, nebylo to uvedeno v osobni rovine - cekal jsem jen na potrefenou husu. Nastesti sem pisou i inteligentni zensky, ty jsou ale skromny a neexhibuji tak. Tohle je ale pravy opak. Tudiz, moje reakce je legitimni a ty se stavej treba na hlavu.
0/0
14.8.2003 17:13

Dolly Buster

Re:
A ty vis, co si chtel vlastne napsat?
0/0
14.8.2003 17:14

Ondrej

Re:
vim to moc dobre a hlidal sem se.
0/0
14.8.2003 17:59

Dolly Buster

Re:
Takze co je teda predmetem toho, co jsi psal? Tva neschopnost komunikovat se zenami?
0/0
14.8.2003 18:09

Ondrej

bohuzel nejsem pouze schopen komunikace s idi*otem jako jses ty.
Je mi lito, tot vse. Nazdar.
0/0
14.8.2003 18:15

Dolly Buster

Re:
Tak proc si zvanil "
paneboze LOL  opet je tu Varime s Oksanou...nechces nam od plotny poradit jak to udelat, kdyz je ta CIA tak neschopna? Na oplatku ti muzu rict, ze je to mene pravdepodobne nez narazit na blbou emancipovanou zenskou...bohuzel..". Tyhle kecy o plotne maj jenom zamindrakovani blb ecci.  Ty si zrejme adnou zenskou nikdy nemel, protoze tyhle kecy by ti omlatila o hubu.
0/0
14.8.2003 18:21

Muki

Ach my obeti.
Dnes to tady neni vubec zabavne, nekdy mi fanatici, kteri ve sve neschopnost diskutavat o situaci bavi, ale dnes je to nudne. To papouskovani stale stejnych omletych frazi at jiz od nacku, nebo komunisticke propagandy, ze amerika muze za vse, vcetne spatneho pocasi, je  unavne. Jste proste nabozensti fanatici, kteri srasite certem a to prestane pusobit. Takze lidi, kteri vedi, ze dejiny a lide nejsou cerni a bili, svati a certi, jak to verite zaslepene vy, sem vetsinou prestanou psat a clovek se krome zabavy tady nic nedovi.
0/0
14.8.2003 16:36

oksana

Re:
tak to te lituju, jsi me vazne rozbrecel  ale nikdo ti za to nemuze, leda tva neschopnost kliknout se na jinou diskusi
0/0
14.8.2003 16:40

Roletar

Re:
Nemuzeme za to, ze zrovna ty svetoveho deni nerozumis. Zkus si precist hezkou knizku  a zjistis, kdo koho podporuje
0/0
14.8.2003 16:43

Muki

Re:
Proletari, dekuji Ti za dobry umysl, me presvecit o Tve pravde, ale rekni mi, kdyz podeziras Ty, nebo alespon ta knizka, tolik lidi ze lhani a podvodu ci konspirace, jak vis, ze tento autor pise pravdu a neni to zrovna jedn z tech co chteji take oklamat lidi?
0/0
14.8.2003 17:43

Dolly Buster

Re:
Drahy Muki, krome zvaneni si nepredvedl nic. Zrejme se bojis, ze budes jako obvykle ztrapnen. To uz je ale udel vas, ubozaku.
0/0
14.8.2003 17:53

Ondrej

Re:
Muki ma pravdu a jako vzdy si utahuje z ubozaku, kteri se ztrapnuji sami, to vis, dela to chytre, holt ho asi moc neznas, kdyz ctu tvoje ramenaty "jako obvykle" hlasky..
0/0
14.8.2003 18:06

Dolly Buster

Re:
Co jsou omlete fraze od nacku a co komunisticka propaganda? Rad se necham poucit. Pokud ovsem si schopen neceho vic nez zvaneni.
0/0
14.8.2003 16:48

Muki

Re:
Hallo Dolly. Tak jsem Ti napsal dlouhy clanek, ale nakonec jsem ho vymazal. Podivej se, kdyz vyzyvas druheho k diskusi, ale predem se ho snazis urazit a dat mu arogantne najevo svoji prevahu o ktere jsi tak presvecen, tak vlastne nemas o diskusi zajem. Vypada to, ze jses jen bozi bojovnik, proti Velkemu Satanu Americe a jsi ochoten pouzit vsech moznych polopravd ci vymyslu.
0/0
14.8.2003 18:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.