Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mladíci se přiznali k vraždě Čecha

K vraždě 30letého Čecha v Dagestánu se přiznali dva mladíci. Podle agentury Novosti je k činu vedla touha po autě, věcech a penězích oběti. Úřady je stíhají za vraždu. Mrtvolu našli místní obyvatelé v horské řece v oblasti Gumbetovski. Úřady identifikovali mrtvého podle dokladů jako českého občana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VitaminA

Dobře mu tak...
Nic ve zlém, ale mám pocit, že tito lidé si o svůj osud "koledují". Na světě denně umírají lidé z daleko nicotnějších důvodů a svému tragickému osudu zabránit nemohou vůbec. Když je někdo pitomec a jezdí mezi neandrtálce, dobře mu tak. Čím blíže k Rusku, tím blbější národ.
0/0
13.8.2003 15:22

ion

ion
Как пражский сапожник в Индию съездил История вопроса. Чешские радикалы попросили помочь и принять участие в судьбе человека. Помогаем в меру своих невеликих возможностей и принимаем участие. Вчера получили обвинительное заключение, демонстрирующее не только абсурдность данного конкретного случая, но и всю нелепость и бессмы
0/0
13.8.2003 12:28

VitaminA

Re:
Jděte s tím Vaším klínovým písmem do háje! Z azbuky znám už jenom naštěstí: Kudá vy idióte? Já idu sprasiť vášu žénu.
0/0
13.8.2003 15:16

Gaskoněc

Ani Médéa nebyla žádný anděl
Každý kulturní člověk znalý antické literární tvorby ví, že na Kavkaze žila od nepaměti různá, ale zhruba stejně vášnivá etnika a civilizace v evropském chápání, s ohledem na nízký stupeň urbanizace toho regiónu, neměla příliš velkou šanci. Pravděpodobnost podobného "úrazu" byla vždy vysoká - jedna z povídek ruské klasiky 19. století se jmenuje rovněž případně "Kavkazský zajatec" (originálně "Kavkazskij plennik"). Komu není rady, tomu není pomoci. Za blbost se vždycky platilo, platí a platit bude.
0/0
12.8.2003 16:59

Vlaďka

Re:
Je sice pravda, že Kavkaz byl a je džungle, ale když člověk procestuje pomalu celý svět, tak si myslí, že leccos zvládne a že jemu se nemůže nic stát. Občas to nevyjde. Martin byl sice samorost, ale skvělý kluk a bude nám chybět.
0/0
12.8.2003 18:03

¨K. Mařík

???
Když pocestuju na Antarktidu, je možnost, že tam zmrznu. Když pojedu do africkýho pralesa, je možnost, že mě něco sežere. Když pojedu mezi lidojedy nebo do Dagestánu, je možné, že se o mě "postarají" její obyvatelé. Když půjdu do cigánské hospody, je možné, že dostanu do huby. Když se tomu chci vyhnout, nelezu tam a nedivím se tomu. K čemu ty všechny přihlouplý příspěvky opěvující nebo zavrhující toho dobrodruha? Myslím, že zavrhovatelům nijak neublížil a naopak společnosti nic nepřinesl. Nechte ho v klidu a nepředvádějte se.
0/0
12.8.2003 12:39

Viktor T.

Martin
Jsem Martinův spolužák z psychologie, znám ho a je mi ho velmi líto. Nebudu se vyjadřovat k napadáním typu Drogový dealer; Martin už řadu let jezdil na Ukrajinu nakupovat korálky a jiné dřevěné výrobky, které pak u nás prodával. Spousta příspěvků tady je čirá demagogie, abstraktní nenávist a jiné hovadiny proto to nemá cenu komentovat. Zdravím Páťu a spol, nevím jestli je tu ještě někdo od "nás"...je to síla. Byl to fajn kluk.  
vic
0/0
12.8.2003 11:57

páťa

Re:
ahoj, taky jsem z toho otřesená...a ještě víc z těch keců kolem, P.
0/0
12.8.2003 14:59

Jirka Š. Svejkovský

Já nejsem odborník,
ale řekl bych, že 0,95g je množství výrazně menší než malé, ne? Navíc si dobře pamatuju z VŠ kolik toho chodilo zahraničním spolužákům poštou od tatínka z arabských rozvojových států, často diplomatickou poštou :(
0/0
12.8.2003 10:06

Březina Karel

Re:
Hele ty si i tady! RAději se moc nevyjadřuj  a zavolej mi, ať to spolu proberem   a i ten úřad vlády 728 679 210
0/0
12.8.2003 10:21

Kateřina Brožová - inkognito

Miluju vás! Jste fakt výborní! posílám vám políbení. Jste fakt dobrý a moc mě těší,že tu dneska můžu být s váma a potěším vás....Zaspívám vám přídavek a jinak chodím na vostro a dát jen tomu, kdo si řekne. Miluju vás! KB P.S. Rády bych věděla vaše první dojmy na mé nové CD, tak tady máte mobil a napište mi! Miluji vás! 728 679 210
0/0
12.8.2003 9:59

Radek

Toho zavražděného je mi líto.
Stejně ale lituji toho, že Pavlíčka nechytli radši v Thajsku nebo v Malajsii. Tam nejsou zdaleka tak nevypočitatelní, jako v Rusku a pašování drog dokáží ocenit mnohem lépe a spravedlivěji.
0/0
12.8.2003 7:49

Svoboda Petr

Re:Pašování drog=necelý gram haše!!
Člověče prober se! Ten nešťastník dostal přes rok ruskýho kriminálu za něco, za co by tady nedostal ani podmínku!! Nepřej lidem ......bude ti přáno.
0/0
12.8.2003 9:48

weed

Re:
A proč je to ho líto, všeználku? Podle tvého pohledu na věc se přeci zastával narkomanů, tak nač ten soucit. Už brzy bude legalizace, už bys měl shánět thajskej azyl.
0/0
12.8.2003 10:07

nTREnC

Co bylo prvním hybatelem?
, Zabili nám Čecha (v Dagestánu)!Byl tam za účelem pomoci svému kamarádovi, kterého zatkli za pašování 0,95gramu!!! Nikoliv 0,95kg. Pašování??? O ničem takovém nemůže být ani řeč. To nejjednodušší a nejprostší vysvětlení je to, že to měl pro svoji vlastní potřebu. Aspoň dle mého názoru a prostého rozumu. Že by se kvůli tomu v Dagestánu kvůli tomu zabíjelo? M.Kraus v Dagestánu prozřel. Uviděl a záhy pochopil, jak to tam chodí, jejich problémy, špínu... Podal stížnost.A umřel.To mezitím se nejspíš nedozvíme.
0/0
11.8.2003 21:02

nTREnC

Re:
, Dodatek: Omlouvám se za článek. Po přečtení komentářů Mariky Pečené musím vzít zpět to co jsem řekl. Martina jsem neznal, pouze jsem zareagoval na dění ve světě. Jestli jej však Marika znala mnohem blíže, je velmi pravděpodobné, že nejblíže pravdě bude ona.Ale CO a proč se tak vůbec stalo, že došlo k té smrti(vraždě)???
0/0
11.8.2003 22:06

Kraken

Re:
Máš pravdu - akorát mě mate, že asi v podstatě informovaný a inteligentní člověk jede do té nejdivočejší  Cˇungabungie jenom proto, aby uzřel a prozřel, že je tam bordel a špína - jak píšeš. Toto jsou základní pravdy, které ví i ten nejposlednější štamgast v hospodě 4.cen. skupiny a pokud bych tam musel joo něco vyřizovat tak jedině přes telefon (pokud tam vůbec nějaké jsou). ....Toho Krause je mi líto, ale zabila ho vlastní blbost.
0/0
12.8.2003 7:58

páťa

lítost
Jestli to byl Martin z psychologie...vše tak vypadá...souhlasím s tím, že to byl fajn člověk, který rozhodně nebyl nerozvážný dobrodruh!
0/0
11.8.2003 16:21

klaun

Re: Jaká lítost ?
Nebyl náhodou z psychiatrie místo z psychologie ? A jaká lítost - drogoví kurýři to mají těžké. Většinou je jen otázkou času, než skončí s koulí v kedlubně. Hlavně, že to byl "inžinýr".  
0/0
11.8.2003 17:06

Karel

Re:
Seš K O K O T !
0/0
11.8.2003 17:13

klaun

Re: Tak si počkej pár dní ...
Nejsi ty náhodou K A R E L ???
0/0
11.8.2003 17:27

páťa

Re:
Když nevíš, o čem mluvíš, tak drž.....
0/0
12.8.2003 8:44

Marika Pečená

Re:
ano byl
0/0
11.8.2003 17:29

páťa

Re: Martin
Mariko, nemám kontakt na Kačku, předej jí prosím mou upřímnou soustrast, budeš-li s ní v kontaktu. Díky P.
0/0
12.8.2003 8:43

johnie

Radio Jerevan
Nedělal bych nějaké závěry, pokud mám k dispozici tak málo informací. To je jako s rádiem Jerevan, které na otázku, zda je pravda, že Petru Petroviči darovali mercedes, odpovědělo: V podstatě ano, ale šlo o Pavla Pavloviče, nebyl to mercedes, nýbrž jízdní kolo, a nedarovali mu ho, nýbrž ukradli. Takže počkejme si, třeba bude všechno jinak...
0/0
11.8.2003 15:26

Gomes

Re:
nedělej závěry chytrolíne. Počkej si až zaprší a uschne.
0/0
11.8.2003 15:49

Zlý kukuč

idnes je zoufale pomala
tohle visi na netu od rana a vy to publikujete az odpoledne - do Ruska prijel kvuli Pavlickovi, ktereho zavreli za male mnozstvi drogy nepodminene za katr, neb Rusko je nevypocitatelne.
ale mili diletanti z idnes, tohle lezi na netu uz mesic -
nebo aspon par dni
bylo to tam i dneska rano. Takze jste se k tomu , proc jel Kraus do Ruska o odkdy tam je mohli dostat mnohem driv ne  az odpoledne
Naucte se jazyky a zachazet s google
 
 
0/0
11.8.2003 15:25

Gomes

to
jestli obchodoval s lidovymi predmety jsem turecky sultan. neco uvest musel a musel to byt predevsim dobrodruh. Skoda ale co mohl cekat.
0/0
11.8.2003 15:00

PC

Re:
prce nerekne, ze pasuje drogy
0/0
11.8.2003 15:13

Marika Pečená

Re: tureckemu sultanovi Gomesovi
Mily turecky sultane, natolik Martina znam, jak jsem jiz uvedla nize, ze se mohu osobne zarucit ze s zadnymi drogami, semtexem nebo podobnymi ptakovinami, co mu zde lide podsouvaji aniz by se pidili po infroamcich, podsuovaji. Ono je tak snadne kopnout si, ze.  Dokazete si predstavit jak to asi vnimaji jeho nejblizsi, kdyz ctou takovouhle nepodlozenou spinu? Jestli neverite ze obchodoval s drevenou bizuterii zeptejte se treba Google, i Seznam.cz by vam ledacos naopvedel. Vy byste ovsem mozna zase rekl, ze to bylo kryci zamestnani. Martina znam radu let a vim ze to je/byl predevsim cestny clovek. Byla jsem u zacatku jeho obchodovani s drevenymi suvenyry.
Marika Pečená
0/0
11.8.2003 17:40

kokos

Re:
ahoj,
je mi te udalosti uprimne lito.. vic nic co bych napsal :-(
 
jeho obchod je tady:
0/0
12.8.2003 0:36

pojednom

Re:
Asi budes turecky sultan,protoze on opravdu obchodoval s lidovymi predmety.Vim to,protoze moje segra s tim obchoduje taky,nastesti jen v cesku.Ty "drevene volovinky a slamene postavicky" ji obstaraval MArtin.
0/0
12.8.2003 13:19

Marika Pečená

nemuzu se z toho vzpamatovat
Znam Martina velmi blizce osobne a nemuzu se z toho vzpamatovat. Pokud v teto diskusi nekdo pochybuje o pravdivosti informaci, tak asi jen potud ze nikdo jsme vcera v Dagestanu nebyli. Ale jinak veskery popis odpovida, vek, rok narozeni, auto, typ obchodu. Martin je/byl vynikajici uprimny, vzdelany a otevreny clovek, zadny jen tak nejaky obchodnik, ale nesmirne hluboky kamarad. Nadto zkuseny cestovatel a v Rusku byl mozna jiz 100x, o to vice jsme vsichni otreseni.
Marika Pečená
 
0/0
11.8.2003 13:48

marvin

Re:
Nechodil na stredni skolu do Panske?
0/0
11.8.2003 14:16

Marika Pečená

Re:
Martin chodil na střední myslím elektro průmyslovku, v Praze ale kde konkrétně už nevím.
Marika
0/0
11.8.2003 17:27

marvin

Re:
Diky za info, Panska je stredni prumyslova skola sdelovaci techniky, takze je muj byvaly spoluzak ...
0/0
11.8.2003 19:06

kokosov

Re:
k tomu bys neco mela?
"Několik dní před smrtí nechal Kraus na záznamníku moskevské odbočky ČTK vzkaz, že má informace "o případu jednoho nespravedlivě odsouzeného člověka v Moskvě". "
0/0
11.8.2003 14:57

PC

Re:
nespravedlive odsouzene lidi v Rusku jsou na dennim poradku.... A kdo se znelibi ruskym uradum, je zavrzden.... takovych vrazd jsou v celem Rusku stovky..
0/0
11.8.2003 15:15

Kateřina Brožová - inkognito

Re:
Miluju vás! Jste fakt výborní! posílám v´ám políbení. Jste fakt dobrý a moc mě těší,že tu dneska můžu být s váma a potěším vás....Zaspívám vám přídavek a jinak chodím na vostro a dát jen tomu, kdo si řekne. Miluju vás! KB
0/0
12.8.2003 10:06

chocholoušek

profesí inženýr
"Ukazuje se, že mrtvý byl profesí inženýr," řekl agentuře Novosti oficiální představitel Dagestánu, autonomní republiky Ruské federace. 
Jak proboha může být někdo profesí inženýr?
  To už v té MF dnes fakt zůstali jenom ti největší blbci, který bez rozmyslu ocitují každou krávovinu .
0/0
11.8.2003 12:47

PC

Re:
no a co? Nekdo je profesi profesor
0/0
11.8.2003 15:17

aslambek

Kdo chce kam
Nemuzu si odpustit: Kazdy sveho stesti strujcem. Podle policajta, ktery s nim hovoril kratce pred nestastnou udalosti, chtel jet na Elbrus pres Cecnu. Je to jako skocit z mrakodrapu - to je tez bliz nez vytahem. Kdyby nezabili ti, co to udelali, udelal by to nekdo po nich. Tudy se proste nejezdi! Ale o mrtvych jen dobre... js: standardni postup ruskych medii, ktera zverejni jmeno, i kdyz si nejsou jista. Po sebevrazednem vybuchu v Ilischan Jurtu take zverejnili jmeno jedne ze saheedek. Kdyz se posleze opravili, ukazalo se, ze kdosi mezitim povrazdil rodinu prvne zminene. Tentokrat ale bohuzel Martin Kraus.
0/0
11.8.2003 12:39

js

ach jo
Pokud to byl opravu Martin K., clovek, ktery si dokazal se vsim poradit, nadseny cestovatel a dobrodruh, pak me to mrzi a stve stokrat vic, ale postrilet jeho vrahy by bylo take nasili. Jestli ho chteli okrast o auto a penize, kdyz tam jezdil vlastne pomahat lidem tim ze kupoval jejich vyrobky, pak to jsou hovada. Ja vim, ze zverejnit jmeno takto, s tim, ze se jeho rodina dozvi o smrti z novin, je desne, nicmene jsem presvedcena, ze to Martin byl. Uprimnou soustrast.
0/0
11.8.2003 12:22

jis

Ano, opravdu to byl Martin K. z Kunratic...
0/0
11.8.2003 13:33

Bob

Obchodník s čím?
... s lidovými výrobky? Hmmm, Semtex patří k české lidové tvorbě. Nedokážu si představit, že by někdo v té obůlasti mohl obchodovat s něčím jiným....
0/0
11.8.2003 12:20

Libra02

Jiná verze případu
Poslední verze bude, že to byl nepřítel ruského a dagestánského lidu a že vezl do Čečny zbraně. Osobně si myslím, že se nejednalo o loupežnou vraždu, ale o odstranění nepohodlného svědka nějaké události. Dva údajní pachatelé, které okamžitě zadržela místní policie, jsou místní občané, kteří si chtěli pomoci, protože nalezli veškeré opuštěné věci.
0/0
11.8.2003 12:17

kokosov

Re:
.bohuzel souhlas..
0/0
11.8.2003 14:59

Frantisek

Bleju nad iDnes
Ten vycet mrtvych s odkazy na clanky.....to je vetsi zumpa nez Blesk
0/0
11.8.2003 12:17

Zuzana

Jenom blázen
leze do země zla a myslí si, že se mu nic nestane
0/0
11.8.2003 12:15

Zulu

Dagestan????
To je nejaka opici farma, ci gheto pro prave spadle z vetvi stromu?
0/0
11.8.2003 12:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.