Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tři nemocné děti z Iráku už jsou v Motole

Ministr obrany Miroslav Kostelka dovezl z Iráku tři vážně nemocné děti. Sanitky je odvezly do nemocnice přímo z letiště hned po předpůlnočním přistání. Děti čekají operace v pražském Motole. Kostelka byl v Basře na návštěvě 7. polní nemocnice, jejíž mise se může o několik měsíců prodloužit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

no comment

No, jen aby se ty operace povedly!
Jinak by mohl přijet někdo z rodiny milých pacientů s granáty za pasem a budeme dělat celostátní sbírku na Motol !!!
0/0
10.8.2003 17:30

škopek

na co ještě máme...
solidarita je krásná věc. Nesmí se ale platit z cizí peněženky bez možnosti majitele o tom rozhodnout. A to právě naši mocipáni dělají. = SVINSTVO !!!
0/0
9.8.2003 8:38

Krakonos.CDN

Propaganda jako
v USA , ale ty deti tu pomoc potrebujou , ale platit by to snad meli platit Amici , no , ty maj preci profit z Iraku a budou ho met asi este dlouho, ho rozflakali a tak at ho vybudujou , me s*re , ze se na cesky deti tento luxus nedostava a cesky poplatnici dani platej na juden z USA  a na ty jejich lzivou propagandu ................jo a kde sou ty zbrane hromadnyho niceni ??????????????/
0/0
8.8.2003 23:40

Fanda

Tak to je husty
Tak nejen, ze jim zaplatime leceni, ale kazdej arabskej fakan jeste dostane vlastni pokoj urceny i påro doprovod. Kurna, kolik nasich deti ma k dispozici takovejhle luxus. Rodice jim tam nosi ovoce, protoze spital na to nema, o somrovani penez po nadacich nemluve. Starym lidem musi pribuzni kupovat pleny a hygienicke potreby, nebot na to VZP kasle, a ted tady budeme rozhazovat s medialnmi pompou za leceni trinacti aranskych fakanu. to snad neni pravda.
0/0
8.8.2003 14:13

Josef

...a další do sbírky.
Opravdu to zavání propagandou. Jako bychom chtěli neůspěch v získávání obchodních zakázek na "obnovu" Iráku dohonit alespoň "čárkou" za humanitární pomoc.
Myslíte si však,  že na tato " gesta" máme? Zejména pokud je naše domácí zdravotnictví v takovém srabu. To je prostě provokující, až hanba.
Nejsem proti pomoci a barva pleti nebo náboženství je mi šuma fuk, ale chci svobodně rozhodnout o tom zda dobrovolně přispěji např. sbírkou. Ale pokud někdo na jedné straně vykřikuje, že nemá z našich daní v rozpočtu dostatek prostředků na platy učitelů a jiné "taky" potřebné věci, domívám se, že pomos hrstce zraněných je příliš drahý luxus.
No už se ty přehmaty sčítají a nemyslete si, že se na ně při příštích volbách nevzpomu.
 
0/0
8.8.2003 13:22

Yenny

Humanitární pomoc ano, ale...
Souhlasím s pomocí dětem, které ji opravdu potřebují (takových by se v ČR našlo také dostatek) a chápu, že občas musí naše Vláda udělat charitativní gesto. Jen pořád nechápu, proč nedělají  stejně velkorysá  zdravotní gesta také Američané? Proč stát, který zničil co se dalo také neposkytuje zdravotní péči? To by se asi zbrojním firmám moc nelíbilo - lepší je tam šupnout nějakou tu bombu, však se Čecháčci o zraněné postarají a vše hezky zaplatí ze svého. Však na tohle máme peněz dost.
0/0
8.8.2003 13:04

Zdenek

Hnus
Teda, tomu rikam maximalni saskarna. Nejdriv souhlasime se sankcema ktery maji za dusledek miliony obeti, pak podporujeme dva zlocince kteri tvrdi ze je musime bombardovat kvuli neexistujicim ZHN a pobijou tisice civilistu, a ted si jako myslime ze neco vyresi pece o slovy TRI deti?!? Si snad delate pr**l nebo co...
0/0
8.8.2003 12:42

bug

Re:
0/0
8.8.2003 12:44

:-(

Re: aby se vtom vyznal kozel...
, deti bude celkem 13, slovy TRINACT... ale jinak si netroufam ti odporovat...
0/0
8.8.2003 13:01

RSDr.

Zdravotnická pomoc
Poskytnutí zdravotnické pomoci cestou vojenské polní nemocnice považuji za horší řešení.Raději bych upřednostnil opravu a vybavení stávající zděné irácké nemocnice,pak je vybavil léky , začali léčit a poskytovat všemožnou pomoc.To nejcennější co považuji je také vyškolení iráckéhopersonálu a připravit je na činnost po ukončení naší pomoci.Mohla by být poskytována i jiná pomoc, která by byla na tuto nemocnici přiměřená.
Z tohoto pohledu se mi jeví léčení 3 dětí + početného iráckého doprovodu jen jako propagandistické gesto.
0/0
8.8.2003 12:33

pinguin

Re:
0/0
8.8.2003 12:35

Zdenek

Zcela presne receno
0/0
8.8.2003 12:44

:-(

Re:
, to, co navrhujes, je reseni pro delsi dobu, a i to se planuje... avsak situace v Iraku je tak hrozna, ze MOMENTALNE neni mozne pomoci tam (cela infrastuktura je rozbombardovana, zeme vyrabovana, v zemi neni poradek)... Americanum se nepodarilo za dva mesice "zapnout" el. proud a zajistit dostatek pitne vody (60% lidi v Iraku nemaji pitnou vodu)... bez tohoto nemuze fungovat ZADNA nemocnice!!! i mne se zda, ze trinact deti je spis "propaganda", ale nedovedu posoudit ceskou hospodarskou situaci, treba opravdu nemaji na vic...
0/0
8.8.2003 13:10

Eva

Re:
Propagandistické heslo, jehož výsledkem budou tři zdravé děti, je úžasné.
0/0
8.8.2003 13:22

Holk

Re:
Plánuje se i to co navrhuješ. Jenže je to na hodně dlouho a mezitím někdo zdravotní péči zajistit musí.
0/0
8.8.2003 18:00

gomes

nic proti tomu
Já nemám nic proti humanitární akci a pomoci, asi jde o prestiž, ale přeci, mají opravdu naše děti stejnou možnost jít do elitní nemocnice? A proč třeba neléčit v našich okresních nemocnicích tzhle případy? Sám platím mastné daně, tak si myslím, že do toho můžu mluvit.
0/0
8.8.2003 12:29

Eva

Re:
Mohl bys mi ukázat okresní nemocnici, ve které provádějí srdeční operace???
0/0
11.8.2003 8:37

bug

víte..
..na vsem co v teto diskuzi zaznelo neco je, ale me tento krok s lecenim irackych deti celkove trochu pripomina komunistickou propagandu, nebo filmy s chuckem norrisem, ktery ve zpomalenem zaberu vybiha z vybuchujiciho domu kdesi v dzungli se samopalem v ruce jedné a s nahým dítětem v ruce druhé...
0/0
8.8.2003 12:11

Vendula

tak už nebrečte - ti tři vám to Česko nesežerou
jejich péče stojí prachy, ale takovéhle částky tady lítají na mnohem malichernější účely. Teď sem budeme např. za těžké milióny tahat "experty" z východu a z Balkánu. Podvod naší vlády, jenž upekla na polatníky s panem Šťávou by stačil financovat celé městečko. To co budou stát ti tři není ani na slušný úplatek za státní zakázku. Takže trošku méně "serióznosti" by zrovna v tomto případě neuškodilo  
0/0
8.8.2003 12:06

pinguin

Re:
Vendula je chlap,no dneska ma skoro pravdu :)
0/0
8.8.2003 12:10

bug

Re:
lecit by ses mel ty Masku
0/0
8.8.2003 12:15

Pája

Názor
Ačkoliv nesouhlasím s některejma příspěvkama rasistického typu (které následně budou redakcí v této neredigované a nemoderované diskusi zrušeny - viz. dole na stránce ) musím připustit, že se množí případy, kdy je náš člověk z nemocnice vyhozen protože nemá tu správnou kartičku ZP , ale vždycky se najde pár desítek milionu korun abychom tady léčili někoho ze světa. Nemám nic proti charitě, ale měli bychom se prvně postarat o naše lidi.
0/0
8.8.2003 11:58

Mary

Re:
No, takhle to přesně myslím i já...
0/0
8.8.2003 12:11

noček

Re:
Nejen vyhozen.Stalo se mi před 2 roky, před Vánocemi. Sedím v čekárně a najednou sestra vyvěsila cedulku, že pacienti jisté pojišťovny nebudou vyšetřeni, jen případy ohrožující život. A bylo to. Naštěstí se ještě během dne spory mezi pojišťovnou a zdrav. zařízením vyřešily. Ale stejně to bývá často jak slyším od svých známých. Takže taky jsem toho názoru, že charitu ano, ale nejdříve se dobře starat o své občany.
0/0
8.8.2003 12:12

Pro kvaka, Fandu a jim podobhným
Možná jste si toho nevšimli, ale v tom článku se hovoří o lidském životě. Pokud jste si toho všimli pak jste prachobyčejné hyeny.
0/0
8.8.2003 11:43

stará Blažková - uklízčka

Re:
Morgoši a negři na celém světě se množí jako hmyz, jsou nemocní a hladoví!! Jak jim pomáháš, posíláš snad celou výplatu na charitu, jde přeci o lidské životy!!! I tento Tvůj výpotek jsi musel napsat na nějakém kompu, když ho prodáš tak za utržené peníze budeš moci někomu pomoci, UČIŇ TAK!!!
0/0
8.8.2003 11:50

Re:
Někdo bez řečí rád pomůže lidem jež jsou v nouzi. Ty asi raději s úsměvem poskytuješ peníze na TV Nova, výlety pánů poslanců, vytunelované banky a pod. Tak skřípu zubama já. Na druhou stranu rasistické hlavičce těžko vysvětlovat něco, na co je třeba vyššího IQ na 50.
0/0
8.8.2003 11:53

:-(

Re: halo, REDAKCE iDNES
, Zruste, prosim, KAZDY rasisticky prispevek uz PRED jeho zverejnenim. Dekuji
0/0
8.8.2003 11:55

pinguin

Re:
kazdy,i rasisticky nazor ma svoji cenu.Co je cenzura jsi bohuzel,nebo bohudik,nezazil,jinak by jsi si svobody slova jinak vazil...
0/0
8.8.2003 12:08

bug

Re:
faktem je, ze toto neni jen diskuze plna vyplodu holych lebek, ale predevsim (jak uz nekdo napsal) prurez nazory nespokojenych a podrazdenych obcanu CR
0/0
8.8.2003 12:13

Honza

Re: zrušit?
To je vlastně krásný příklad netolerance. Sám si rasista, tak se zruš! Děkuji.
0/0
8.8.2003 12:32

Michal Hanák, iDNES

Re:
Radi bychom! Ale to by musel každý příspěvek někdo schvalovat. Vzhledem k tomu, že denně v diskusích na iDNES přibude na tisíce příspěvků, není to možné.
0/0
8.8.2003 13:23

Pedro

Z některých Vašich příspěvků je mi blivo
Souhlasím s tímto druhem pomoci. Je naprosto jedno, jestli dítě je z Iráku nebo z ČR. Prostě je to dítě, které nutně potřebuje pomoc a pokud můžeme tak proč ne? Tyto děti za své nemoci nemohou. Nechápu zlobu některých kreténů. Jediný co se mi nelíbí je medializace těchto případů, tato pomoc by měla být naprostá samozřejmost.
0/0
8.8.2003 10:59

kvak

Re:
když jsi tak citlivý, tak bys měl hlavně blít sám ze sebe, proč např. neplatíš z vlastní iniciativy léčení nějakého toho nešťastného roběte ?
0/0
8.8.2003 11:09

Fanda

Re:
Tak mu to zapalt ze svyho ty pseudohumanisto. Az nase deti dostanou jakoukoli zdravotni peci, kterou potrebuji a presto jeste zbyde, at leci treba mimozemstany v ramci charity, ale ne za stavu, kdy na slozitejsi zakroky rodice musi somrovat penize po sbirkach a nadacich a pak sem privezou Arabase a s medialni pompezni reklamou je leci za penize z nasich dani.
0/0
8.8.2003 11:15

Paja

Re:
ty hajzle jeden bezohlednej, fasizoidni, zakomplexovanej, tebe mela tvoje mama radeji vykourit, svet by byl o neco malo lepsi  Patris do zumpy, hned bych te tam poslal, jenom udej souradnice ty HNUSE!
A TO PLATI I PRO VSECHNY OSTATNI, KTERI SE NESTYDI TADY PICCOVAT, ZE SE PAR DETEM TROCHU POMOHLO.
0/0
8.8.2003 11:40

stará Blažková - uklízečka

Re:
Homokládo, někdo ti včera natrhnul řit, že se tady tak prsíš? Kolik si na léčení morgošů poslal ty?
0/0
8.8.2003 11:45

Re:
Pajo. Ti lidé(? nevím zda kvak, Fanda,stará Blažková,.... jsou lidé) proště rádi zásobují naše poslance becherovkou, platí tunely bank, platí vysílání soukromé TV a pod a pak na potřebné jim nezbývá. Jen pozor nesnižuj se na jejich úroveň použitým slovníkem, jistě máš navíc. Nemyslím to vůbec ironicky.
0/0
8.8.2003 11:57

Honza

Re: chudáku
Jsem rád, že Tvůj názor nikdo necenzuroval. Je alespoň dobře vidět, že s prostou inteligencí lidí s klávesnicí v ruce a připojením na net to jde opravdu rychle z kopce. Zkus si dát třeba týden, bez netu. (pokud nebudeš mít absťák) Zkus to dohnat třeba nápisy nad pisoáry na veřejném záchodku, třeba Ti to pomůže a tam jsme na tuto úroveň sdělení ostatně zvyklí. Hezký den.
0/0
8.8.2003 12:39

stará Blažková - uklízečka

Re:
Jseš vožralej nebo jsi postižen pravdoláskovním syndromem? Prodej barák, auto a chatu a můžeš ty morgoše léčit ze svého! Do té doby kdy rodiče českých dětí budou sockovat peníze na složitější operace formou různých sbírek, tady nemají ti morgoši co dělat!!!
0/0
8.8.2003 11:20

Mary

Re:
Hm, když potřebovala pomoc malá Drgová (jaterní operace) nebo Lucie a další a další, tak rodidče museli žebrat v široké veřejnosti aby zachránili svému dítěti život. další děti se operace nedočkají... jsou to děti a potřabují pomoc, ale pro ně nebylo.
0/0
8.8.2003 11:27

pinguin

pokud umiraji v Iraku
deti hladem, pak leceni  tri  deti u nas  je  vysmechem...
0/0
8.8.2003 10:50

Jiri Burian

Je to propaganda
Irak vlastni druhe nejvetsi zasoby ropy na svete, hned po Saudske Arabii. Tudiz je to jedna z nejbohatsich zemi, ve srovnani s niz jsme zebraci my. Privazet odtud nejaka decka na leceni proto neni  nic jineho, nez propaganda. Jak kdyz se za komunistu privazely na rekreaci deti stavkujicich britskych horniku, nebo se platily "dobrovolne" prispevky do "Fondu solidarity". O bezplatnych dodavkach zbrani pro soudruhy z pokrokovych zemi ani nemluve. Proste komunisty odzkousena fraska v novem baleni - jen tentokrat pomahame pokrokovemu Iraku [pardon demokratickemu].Paskvil.  
0/0
8.8.2003 10:01

Holk

Re:
Jsi chudák, možná jsi neviděl v jakém stavu je tamnější lékařská péče. Irák má sice největší naleziště ropy, ale několik let sní nesměl obchodovat. A peníze za ropu, kterou prodal, určitě nešly do ztravotnictví.
0/0
8.8.2003 11:03

František Nový

Re:
Já jsem možná chudák, ale ty jsi úplný pitomec. Přivézt z nějaké díry tři děcka a dělat z toho propagandistickou frašku, to je pouze klasické vymývání mozků. 
0/0
8.8.2003 11:07

:-(

to Raketka a jine...
, pro iracke deti je bezmezny luxus, kdyz se doma otoci kohoutkem a tece PITNA VODA, spousta MALYCH irackych deti nebydli u rodicu, protoze byt/dum spolu s rodici zmizel pod bombou... spousta irackych deti NIKDY JESTE NEMELA SLUSNY OBED... v Iraku je uplne jina dimense chudoby, kterou my si neumime predstavit! Kazdy Cech, ktery ma doma pitnou vodu, nejakou strechu nad hlavou a denne alespon 200 g chleba a 100 g ovoce/zeleniny/masa, zije ve srovnani s vetsinou irackych deti V PREPYCHU!
0/0
8.8.2003 10:00

pinguin

v jak velkem prepychu
pak musis zit Ty !
0/0
8.8.2003 10:52

:-(

Re:
, i ja ziji v prepychu, ale ja a moje zena take neco dame... platime kazdym rokem asi 1.000 € na UNICEF, na Mercy Ships (kde se provadeji bezplatne operace pro africke deti - nejchudsi z chudych; nerad sem davam linky, ale tento stoji za kouknuti www.mercyships.org) a pak 2-3 "akutni projekty", jako treba loni "povodne" nebo tento rok "iracke deti"...
0/0
8.8.2003 11:23

stará Blažková - uklízečka

Re:
To je málo!! Posílej negrům úplně všechno, auto nepotřebuješ, TV také atd. Stačí mít kde chrápat - stan, mít co žrát - chleba a mít co pít - voda. Všechno ostatní jsou zbytečnosti, zbav se toho!!!!!!!
0/0
8.8.2003 11:28

:-(

Re:
, nazyvat lidi tak, jak tomu cinis ty (pate slovo tveho prispevku), je vrchol rasismu a socialni tuposti...
0/0
8.8.2003 11:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.