Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strážník na kapotě vytáhl na řidiče zbraň

Nečekaný průběh měla u strážníků návštěva řidiče, který našel za stěračem auta pokutu za špatné parkování. Místo zaplacení ale šestačtyřicetiletý muž policistům nadával. Když se nakonec snažil ujet, nabral autem jednoho ze strážníků. Zastavil až poté, co policista na kapotě vytáhl pistoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Svazak

Trocha polemiky
Vsichni tady resi jestli policajti makaj nebo ne a jesli se flakaj a buzerujou. Zakladni fakt v teto veci je ze on nedbal ani nekolikanasobne vyzvy policistu k zastavani a k preruseni cinnosti. JAK SI TO KUR*A MUZE DOVOLIT? A NAVIC JESTE NAJIZDET AUTEM NA FIZLA? V americe (kde mimochodem jak sem se docetl policie slouzi a chrani) by mel na  100 PROCENT kulku v hlave a NIKOHO by to nezajimalo. Proste pokud chceme zit ve spolecnosti ktera funguje musime respektovat pravidla. Nejdriv jsou pravidla a pak teprve jejich dodrzovani ci porusovani, jedno jesli ze strany policie nebo obcana. ZA KAZDY DELIKT MUSI PRIJIT SANKCE. Howgh
0/0
7.8.2003 11:41

Bubin

Re:
Strážník městské policie není policista,je to pouze strážník s několika měsíčním školením a pro mne není orgán který bych respektoval.Státního policistu respektuji a od doby mého pobytu v USA jej považuji za svého Pokud tedy budou sloužit a chránit tak jako v USA je to bez diskuzí, ale....Současné vedení města ve své schizofrenii nabírá ke strážníkům i osoby které nemají schopnosti, které tato profese vyžaduje.Přiopilí strážníci se kterými jsem se setkal při jejich službě na stanici městské policie Štefánikova ul.mě doslova uvedli v úžas.Takové zviditelňování strážníků si asi radní Blažek  nepředstavoval.
0/0
7.8.2003 13:32

Beholder

Re:
O velky americane. Tady na Floride stejne jako vsude jinde dela hlavni praci v ramci vymahani prava  /law enforcement/ predevsim slozka podobna prave mestske policii, organizovana obvykle dle county /cosi jako okres/ a sice sheriff's office. Jeji autorita je minimalne stejna jako statni policie, ale pochopitelne se najdou i individua schopna prejet sheriffa ci ho zmlatit (stejne jako prislusnika policie) Rozdil je ale v tom, ze to ma za dusledek trest odneti svobody cca 80 let pokud dojde k jeho zraneni. Nerespenktovani autorit je zrejmen v CR sportem, a tom svedci i tvuj prispevek, ktery k tomu hodne prispiva.
0/0
8.8.2003 2:34

Berný

Re:
Je to tak asi 14 let co policie/Veřejná bezpečnost/ třískala lidi hlava nehlava.Takže nikdo nemůže chtít aby městský strážník jakýsi pitomec maximálně vyučen topičem znal základy práva.Tak alespoň ať nevotravujou a nehrajou si na rameno spravedlnosti. 
0/0
12.8.2003 22:04

Honza

Městská opicie
Tak o městskejch policajtech si myslim svý. U nás v ulici se parkovalo na zákazu stání protože prostě nebylo jiný místo. Tak z toho udělali zákaz zastavení. Lidi tam přesto stáli - chápej - když místo není tak není a tím že jich ještě několik ubereš to nevyřešíš. Jednou mě odtud chtěli odtáhnout. Říkám strážníkovi, že nemám kde zaparkovat, doporučil mi liduprázdnou boční ulici, kde už mi auto 2X vykradli. Říkám mu, tam na auto nikdo nevidí, vykradou mi ho a on na to - milej pane, mě už ho vykradli 3X. A to je jejich logika - raději budou řešit pokuty a vykradený auta ( a vyřešej kulový:-( než aby použili mozek ( mají-li nějakej )
0/0
7.8.2003 11:06

Peréz

Cobra 11
Tak se zdá, že policisté už tím horkem asi fakt magoří. Kvůli nějaké debilní pokutě se vrhat na kapotu a vytahovat bouchačku bych čekal tak max. od borců z Cobry 11. :)
0/0
7.8.2003 10:49

Michal X

Městská policie - pseudoprudiči.....?
Je zarážející, že strážník MP má téměř stejné pravomoci včetně použití služební zbraně jako státní policista, avšak na rozdíl od něj nemusí mít ani obyčejnou maturitu.... Když si uvědomíte, že se takto každý vyučený dlaždič nebo přidavač s IQ 75 může dostat legálně k dost silným pravomocem a střílet kolem sebe, je to na pováženou....nedělám si iluze o inteligenci státních policajtů, ale MP je opravdu vrchol....
0/0
7.8.2003 9:14

hajzlbaba

poradek musi byt i v bordelu
ja mam parkoviste u hajzlu jen na 5 min. vy ser se zaplat a vypadni.Jak mas tuhou stolici tvuj problem volam policajty. Nejlepsi zakaznici jsou ti s prujmem.
0/0
6.8.2003 23:57

bug

spravne
ja si myslim ze ten polda udelal dobre ze vytahl bouchacku, tohle si prece ku*va nemuze nikdo dovolit
dokud nebudou mit policajti nejakou autoritu, tak to tu bude vypadat jak v anarchistickem state
0/0
6.8.2003 17:10

Silvestr

je to otázka chování,
já už taky musel do Cimburkovy ulice na služebnu, protože jsem údajně přečuhoval vozem na vyhrazenej flek. v klidu jsem strážníkům řekl, že ty čáry jsou už skoro nečitelný, takže není jasný kde to vyhražený místo končí, takže to je smůla toho majitele, že jinak bych to neudělal. poliš se šel podívat se mnou ven, jestli nekecám, bylo to ve vedlejší ulici. zkouknul, pokutu roztrhal a akorát řekl, ať si na to místo dávám pozor. zřejmě těch případů bylo víc, za měsíc ty čáry byly jako nový.
0/0
6.8.2003 16:11

Jak

Straznici
Pravda je ta ze tkzv. straznici jsou naprosty k undy a zm rdi. Jejich jedinou naplni prace je buzerace a vubec se nedivim ze jejich pokuty za parkovani a "vyzvy k dostaveni s k vysvetleni" muzou nekoho vytocit. Tyhle ko koti by vubec nemeli mit zbrane; cela tahle sra cko-policie by mela byt urychlene reformovana. Osobne bych byl pro to aby z tehto hovad udelali sberace psich hov en.
0/0
6.8.2003 15:41

Loop

Re:
Osobne bych byl pro to, aby "lidi" jako ty nemeli pristup k internetu.
0/0
6.8.2003 16:06

občan absurdistanu

Re:
Já spíš vidím problem v tom ,že něco jako ty ma pravo volit.
0/0
6.8.2003 17:01

Ruda

Re: eh
souhlasim, pokuty rozdavaj naprosto nesmyslne a zbytecne, takze se nesmej divit ze se obcas povozej na kapote. Kdyby sli radsi delat neco uzitecnyho....
0/0
6.8.2003 16:45

Grossák

Re:
Co užitečného? Pokuty jsou nástrojem, který motivuje k dodržování zákonů. Nevím jak vám, ale mě vadí špatně zaparkovaná vozidla. Jestli někde strážníci udělí pokutu nesmyslně, je to možné - někteří nejsou ti praví na svém místě. Ale řešení je jedno: dodržovat zákon.
0/0
6.8.2003 18:43

THE BLACKLIST

Re: PARKOVANI ZIZKOV
Tak jo vy hovad.a  - ja začnu dodržovat zakon a všichni v ulici se mnou  ,to v praxi znamena že kvuli parkovani předně zavřu firmu protože nemam šanci naskladnit zboži a zakaznici si ho stejne nemuzou vyzvednout a zase odvest, tim padem si ja i moji byvali zamestnanci a zamestnanci dalšich 50-100 firem ktere skonci take okamžite přestanou nakupovat v okoli (potraviny atd) protože tam už nebudeme a tim padem zavrou behem 1-2 měs i firmy s potravinami, trafiky atd v okoli, protože navic prisly o vetsinu zakazniku z firem ktere zkrachovali jako prvni, protoze tam nebude kde nakupovat z relativne prosperujici ctvrti se behem par mesicu po tom co zacneme vsichni dodrzovat zakon stanou opustene ulice se zatlučenymi vylohami , zbočních ulic se postupně stanou skládky , úroven bydlení ,nemožnost nakupu a parkovani způsobí, že s odstehují lepší obyvatele a zbydou jen chudí, staří a asocialové , bývalí zaměstnanci a podnikatele budou brat podporu misto placeni dani, nebudou parkovat takže nebudou platit pokuty, ale budou fšichni dodrzovat nejakej dementi zakon a mit prazdny chodniky. Gratuluji AT ZIJE KOMUNISMU, ale dekuji ja se nezučastním. Soudruzi s pokutovým bločkem drzte se sveho hesla KDO NEJDE S VAMI JDE PROTI NAM a pamatujte si ,že rozumni myslící lidé pudou vždycky PROTI VAM.
0/0
6.8.2003 19:08

Obcan

Re:
Dost pochybuju ze Ty magore jsi myslici clovek. Za nazor ze neporusovani vyhlasky by Ti znemoznilo podnikat by ti meli vzit zivnostak hned, protze ten patri do rukou jen bezuhonym obcanum a ty se zde verejne priznavas ze Tvuj obrat je zalozen na nutnosti zakon porusit. Nemam rad fizly ani pokuty, ale neni socialismus a kdyz podnikas musis vedet kde a co.
0/0
6.8.2003 21:19

Citizen of Soc.Rep.ABSURDISTAN

Re:
To bylo asi trochu v nadsazce, nic se nesmi přehanet ani zakazy a pokuty - podivejse o okolo sebe dyk je tu chaos a administrativa jak v Rusku.
0/0
6.8.2003 23:04

Maruška

Re: parkování u potravin na Žižkově
tak ty DE BILE! Koukej si řádně zařídit parkoviště a platit si ho, aby ty tvoje zásobovací auta pořád neblokovaly dopravu a neobtěžovali ostatní řidiče! To je to naše čecháčské podnikání. Udělat jen to co vyhovuje a nic nestojí jeho samotného. A že si musím k tomu ještě vyřídit a platit další věci už vás nezajímá!!! S tím jdi někam ke komoušům a necpi si hubu v tomto duchu slovama o komunismu. Děláš to totiž přesně blbě.
0/0
7.8.2003 7:59

paja

Re:
hmm ty tomu taky rozumis, v dalimilovy (za rohem je cimburacka) maji presne takhle zaplaceny stani pro dve auta ... a co myslis ze firma dela? se svymi cca 5ti az 10ti auty stoji vsude jinde, jen ne na tom svem zaplacenem stani - to maji jen pro svoje sefy, aby kdyz nekolikrat tydne prijedou na kontrolu, tak meli kde zaparkovat. a ty se pak muzes opupinkovat, protoze jezdis nekolikrat dokola, nez najdes volnej flek. (nehlede na to, ze maji asi 2km dal centralu, jenze jsou liny si tam s tema autama dojet). GRRR
0/0
7.8.2003 9:05

PME

Re: Re: PARKOVANI ZIZKOV
Hehe, to je ale slušná blbost... červená
0/0
7.8.2003 18:27

Václav

PŘÍŠTĚ TOHO DACANA ZASTŘELTE
Už vidím ty české názory na obranu toho debilního řidiče. A druhý den ti samí švejkové cintají, že policie není tvrdá.....  Bordel v českých hlavách.
0/0
6.8.2003 15:28

občan absurdistanu

AMICI
V USA maji policejni auta na sobe napsano taky SERVE & PROTECT to znamena SLOUŽIT A CHRÁNIT ne BUZEROVAT A VYDIRAT - v Praze vůbec a spec. v Praze 1,2,3 kdyby všichni začali dodržovat všechny vyhlášky a značky přestala by být okamžitě zásobována většina obchodů atd- protože by nebylo kde zastavit. vyložit zboží atd. Kdyby za vybrane pokuty někdo vytvařel nova parkovaci mista apod.  (ne ovšem tim, že z neplaceneho parkoviště uděla placene jako to děla město!) byla by situace jina, ale to se neděje a kdyby jste nebyli všichni zesr.. tak jim ty pokuty neplatite taky , řeknete jim to do oči a pošlete je někam jako to asi udělal pan - a to se poldovi nelibilo tak se svezl na kapotě....... TO jsou totiž ty samí poldove co mi tu taky na 3 davali papirky na chodniku a mohli se posr. když zaparkovali na stejnem miste na chodnik (kterej ja uklizim před svym vlastnim barakem!) služebak MP a šli si nakoupit svačinku - tak se je tam vyfotil i s tim MP strojem, malem mi rozbil fotak dement.......... NEBOJTE SE JICH TAK A NES.ERTE S NIMA TAK - JSOU TO VASI ZAMESTNANCI A MAJ DOST VROUBKŮ !!!!!!!!!
 
 
0/0
6.8.2003 16:54

Dada

Re:
Ty chytraku pises o USA asi jsi tam nikdy nebyl. Takovyho agresivniho magora ktery by mel jen snahu na poldu najet autem zastrelej na miste. Tak az nekdy pojedes do USA tak zaplat a nebo vis co neplat a zkusto na ne jako ten magor u nas!!!  Policajt co nema respekt neni policajt.
0/0
6.8.2003 17:41

Grossák

Re:
Ty USA, je hrozně důležitý, co mají napsáno na policejním autě, viď? Zásobování je věcí těch, kteří je provádějí. Pokud nemají kde parkovat, měli by se obrátit na MČ. Ale mnozí si třeba postaví stánek a z toho titulu si myslí, že u něj můžou parkovat třeba na chodníku nebo na zákazu. Já jsem rád, když špatně parkující řidiči dostávají pokuty. Parkuje se na chodnících, zastávkách, zákazech, v odbočovacích pruzích, před přechody i přímo na nich, v křižovatkách, ... Jestli se stejných přestupků dopouštějí i strážníci, měl by být přístup k nim stejný jako k normálním lidem. Předně si to musí uvědomit jejich nařízení a nastavit podmínky tak, aby si to nemohli bezdůvodně dovolit.
0/0
6.8.2003 18:51

THE BLACKLIST

Re:
Co maj napsano na autě je více méně jedno pokud to neni VB , ale de.bil s bi big D si rozhodně spíš ty chlape, ty si asi fakt politik ne , že to máš takhle vylízaný ?
0/0
6.8.2003 19:34

THE BLACKLIST

Re:
NAPADLO TE ZE SE PARKUJE VSUDE TREBA PROTOZE PROSTE NENI KDE ZAPARKOVAT ???? TO PRECE LOGICKY ZE SE KVULI NEJAKY VYHLASCE NEPOSTAVI VSECHNO NA HLAVU A NEZASTAVI NORMALNI ZIVOT, V PRAZE NEZLE DODRZOVAT ZAKAZY ZASTAVENI PROTOZE JICH JE ZAMERNE MOC, PROTOZE MESTO A POLICIE DAVA ZAKAZY ZASTAVENI MISTO ZAKAZU STANI COZ JE ROZDIL PRAVE PROTO ZE VI ZE NEMOHOU BYT AKCEPTOVANY A RIDICE NA SPOUSTE MIST TAKTO VYDIRA VYBIRANIM POKUT - PROBLEM JE TOTIZ V TOM ZE ONI NECHTEJI RESIT PARKOVANI A DOPRAVU ALE VYBIRAT POKUTY A TO SE NIKOMU NELIBI -A SOUDRUHU "GROSSAKU" LIDI JAKO JE GROSS NEBO SPIDLA PATRI DO KRIMINALU A NE DO POLITIKY. TECKA.
0/0
6.8.2003 19:42

GOOD GAME

a
Ja ti nezastavim poldo pamatuj si to.
0/0
6.8.2003 15:07

Jeusus

Re:
Já tobě taky nezastavím. Jo a až ti šlohnou auto tak se třeba poser ale hlavně nevolej policajty. Co kdyby taky nezastavili?
0/0
6.8.2003 15:49

občan absurdistanu

Re:
Mě auto už ukradli 2x resp. 3x, jednou sem si ho našel sám 150m od policejní služebny, která to měla řešit, po druhý už sem takovou kliku neměl. Jindy mi moje auto OMYLEM zabavila policie, protože ONI MELY CHYBU V DATABAZI CISEL MOTORU a vrátili mi ho za 3 měsíce s odpálenou elektrikou. Auto mi vykradli několikrát, když sem se to prvně snažil nahlasti PCR polda mi celkem logicky řekl, že nechape proč mu to vubec  řikam, že si to tam někam napsat muže, ale zabejvat se tim samozrejme nebudou. CO SE TYCE ME KDYBY POLICIE NEBYLA VUBEC JE TO BEZPECNEJSI A LEVNEJSI JA OD NICH POMOC NECEKAM A ANI NECHCI
 Nashledanou v lepších časech.
0/0
6.8.2003 16:31

Lopuch

Re:
JAKE MAME ZAKONY, TAKOVOU MAME POLICII.
0/0
8.8.2003 2:16

GOOD GAME

PČR
PČR - živíte se tím ,že vybíráte od lidí slušny vypalny (penize za tak zvanou ochranu) pro komunistickou vladu ,nedivte se, že vas lidi mlatěj, budte radi, že vas zatim jen mlatěj bude hůř ............
0/0
6.8.2003 14:59

GOOD GAME

Re:
resp MP mestu
0/0
6.8.2003 15:05

Honza

Dočista do čista.
Kdyby měl ten týpek ostřikovače světlometů, tak mohl tomu četníkovi na kapotě rovnou přestříknout gatě. Určitě to bylo zapotřebí... Teď si je ten tupoun bude muset přemáchnout na stanici.
0/0
6.8.2003 14:36

Tess

Re:
prosimtě už se tu neztrapňuj... už si každýmu dokázal že máš IQ rozletý koloběžky, tak si zase dej odchod. By mě zajímalo co ti někdo z MP udělal - ty asi budeš jeden z těch fracků co dělaj do půlnoci brajgl a pak když na ně sousedi zavolaj měšťáky, tvářej se hrozně ublíženě.... Nebo ses ucházel o práci u MP a jelikož si nedoděllal ani ten učňák, tak tě nevzali a teď tu zhrzeně barvíš svoje výplody na červeno ?? prober se...
0/0
6.8.2003 14:40

Honza

Re:
Myslím si, že člověk s gramatickým vyjadřováním jako máš ty, by se měl zdržet publikovaní svých bludů na veřejně přístupných serverech. Dej si na to rok, nebo radši dva, kup si slabikář a pravidla českýho pravopisu a pak to zkus znova, ano? Buď jsi ještě, počítám tak ve druhý třídě a pak se tvoje gramatika dá pochopit, nebo ten učňák ještě stále děláš a pravděpodobně ještě dlouho dělat budeš. Ale myslím si, že ty bys pravidla českýho pravopisu stejně nepochopil a obrázky tam nejsou, takže to radši ani nezkoušej. Máš pravdu, jsem fracek a dělám bordel do půlnoci. Mnohdy i celou noc... PS: Co je to "rozletá koloběžka". Asi nějaký slang od vás z Ústavu, že?
0/0
6.8.2003 14:49

***

Re: sorry - ale vážně píšeš koniny
0/0
6.8.2003 15:01

Tess

Re:
sice jsem TA a ne TEN, ale to je tady naprosto jedno - jenom jsi mi potvrdil jak krásně zapadáš do známého textu "Primitivové v internetové diskuzi". Dovolím si ocitoval snad jen bod 8.
 
  1. Primitiv se vyžívá ve formalitách. Primitiv, když už nedokáže dát věcný argument (zásoba argumentů odposlouchaných z televize došla) začne využívat veškeré překlepy, gramatické, pravopisné a libovolné jiné formální chyby oponenta. Primitiv začne generovat chytrá pojednání o překlepech a pravopisu, kterými chce ukázat, že on (protože si po sobě každou větu 3x přečte a zkontroluje spellcheckerem) je intelektuálně na výši, protože nejsou v jeho textu překlepy, zatímco oponent, je idiot, protože překlepy píše. Primitiv se snaží odvrátit pozornost od věcné diskuse, u které vycítil, že se v ní začíná ukazovat jak je mimo.
0/0
6.8.2003 15:07

bandicoot

Re:
Skvělej stěr, Tess. 1*
0/0
6.8.2003 15:14

Honza

Re:
Nebojím se říci, že text, který mi předhazuješ, vymyslel nějaký stejný inteligent resp. inteligentka, jako jsi ty. Dovol, abych ti připomněl, že pozornost od věcné diskuse jsi odvrátila ty již svým prvním příspěvkem, tedy reakcí na můj příspěvek. Myslíš, že tvá reakce byla věcná? Chudák, který si není jistý svým pravopisem a přesto se prezentuje, pak vytáhne nějaký pseudochytrý text, jako jsi to udělala ty.  Je samozřejmě jednodušší reagovat takovouto chytrostí a snažit se setřít primitiva názorem, který za tebe vymyslel někdo jiný, než nakouknout do těch pravidel pravopisu. Měj se, zdraví tě Primitiv.
0/0
6.8.2003 15:24

Tess

Re:
Drahý Honzíku,
promiň že jsem špatně odhadla tvou snahu dopodrobna tu rozvésti tvou vidinu přestříkávání policejních kalhot, která jistě měla přerůst do sáhodlouhé diskuze, kde by tu a tam někdo odběhl od tématu a ty coby moderátor ho nasměroval zpět. Má reakce nebyla ani tak na toto téma, jako na to, co jsi tu psal dříve. Samozřejmě tím, že napíšu "cituji", myslím to, že někoho "cituji", tudíž, že se nejedná o autorský, ale interpretovaný text. Poznal jsi správně... Doba je už holt taková, že před námi žili lidé, kteří tu a tam občas něco vytvořili. A na tato díla - když se s nimi ztotožníme - se občas odkazujeme. Tvá Tess 
0/0
6.8.2003 15:37

Pavel

Re:
Tess, jsi trida. Kazda dalsi reakce Honzi je k smichu. Vyhralas. Klobouk dolu. Stiras takhle vsechny nebo mas i nejake pratele??
0/0
6.8.2003 15:43

Tess

Re:
Pavle pochop, přátel mám spoustu, ale opravdu neni nic nechutnějšího, než oni primitovové v diskuzích. Připadá mi to poslední dobou jako nějaká chřipka, která zasahuje i dříve slušné a věcné diskuzní servery. To že někdo reaguje na můj příspěvek do diskuze, neznamená že je okamžitě můj nepřítel. I když mám dojem, podle toho co tady čtu, že je můj postoj vzácný. (jo a omlouvám se jestli tu bude nějaký překlep ;-)))
0/0
6.8.2003 15:52

Jirka

Re: Dik
Dik za to,ze jsi,ze existujes.At uz jsi kdokoliv,jsi asi jedina slusna osoba na cele siti.Mas velice staromodni nazory,vteto uspechane dobe jiz se nenosi.Nicmene,je pravda,ze ze slusnosti mas 99%uspech ve vyrizovani vsech zalezitosti.Ono se najde i mezi policajty par blbcu,ale vetsina jsou lidi,jako kdekoliv jinde.A pokud si zde nekteri hraji na hrdiny,nech je,jsou to ubozaci,kteri se snazi na sebe upoutat pozornost,protoze jinak ziji jako sede mysky,potichu.Pouze zde rvou,nebot se jim nikdo nediva do oci....M0je adresa:jirkagrg@yahoo.com
0/0
6.8.2003 20:52

Filda

Re: "Primitivové v internetové diskuzi"
Hezkýýý , to si optíšu! Tůůze moc se mi ten citátek líbí a hlavně jeho použití bylo na místě! Taky dávám 1*
0/0
7.8.2003 9:18

Grossák

Re:
Moc ti to nejde. I když přemýšlet jsi musel jistě dlouho...
0/0
6.8.2003 18:59

paja

Re:
mila tess je videt ze jsi jedna ze stastnejsich, z tech, kterym MP v necem pomohli.
kdyz si vzpomenu na zminenou cimburacku, tak tato MP se stanice se chova napr. fantasticky pri cisteni ulic. ve vsech okolnich ulicich si rano ridici stoupnou s auty na chodnik, tak, ze se neda ani projit. kdyz jsem si byl na zminene MP stanici stezovat, ze to snad  neni normalni, tak mi bylo receno, ze to normalni je a nikdo s tim nic delat nebude ... ale kdyz jsem zastavil u doktorky (jeli jsme tam na pohotovost s 5ti dennim klouckem) kouskem kola na zlute care, tak to tam byli hned a auto mi obuli. (shodou okolnosti to bylo to v tom tydnu co se cistily silnice)atd. atd ...
sorry za muj vylev, ale nedalo mi to.
0/0
6.8.2003 15:48

Tess

Re:
Pajo - ja ani tak nebranim praci strazniku MP. Kdyz se na to ptas, MP jsem volala 3x - 2x k plne spokojenosti, 1x k plne nespokojenosti :) Ve zkratce se jednalo o rockovy koncert ve 2. vchode, straznici prijeli, rekli ze se tam nemuzou dostat (je zabouchnuto) a odjeli. Ale to neznamenalo, ze bych se pripojila na net a zacla psat vulgarismy nejhorsiho razeni na adresu MP po vsech forech. Proste jsem druhy den zasla na MP v nasi ctvrti a celou vec probrala s reditelem (nebo jak se jmenuje jejich sef). Vysledkem bylo, ze byl prizvan starosta a dohodlo se pridelani klicu od vsech obecnich (+ dalsich co projevi zajem) domu v obci. Takze priste uz bude i to ruseni klidu vyreseno ke spokojenosti vsech... Myslim ze takovy pristup je lepsi nez si nechat veci libit a pak si vsude vypravet jaka je to luza (a dalsi veci co tu zaznivaji). I takova MP ma kontrolni organy a vzdy je nekam dovolani, kdyz nesouhlasim s praci toho ci onoho straznika. Tvuj pripad s tim miminkem je smutny, nezkouseli jste to tem lidem vysvetlit, pripadne podlozit nejakym potvrzenim od toho doktora ? Vetsinou se pak takovy veci resi "domluvou"...
0/0
6.8.2003 16:00

Speedy

Re:
Smutne na tom je, ze te MP okradla o cas a neni schopna si ty klice zaridit sama. Takze MP = 0 bodu.
0/0
6.8.2003 17:15

Tess

Re:
Fajn, ale kdybych ten cas venovala psani urazek na forech, nic by se nevyresilo - takto se veci pohnou a vyresi. To, ze tu budem svorne nadavat na pomery nic neresi. I kdyz je to takove typicky ceske ;-))
0/0
6.8.2003 17:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.