Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobce prověří udání na Veselou-Samkovou

Právničce Kláře Veselé-Samkové se postavilo do cesty na Ústavní soud několik překážek. Městské státní zastupitelství v Praze prověřuje obvinění, že si jako externí advokátka Prahy 1 neoprávněně fakturovala za své služby desetitisíce korun. Právnička navíc sama potvrdila, že jela tramvají načerno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

peta

morálka ?
Paní Samková pomohla rodině Červeňáků aby získali na státu (jak jinak než oprávněně) 900 000 Kč. Když byla požádána radnicí, aby pomohla získat dluh který mají Červeňákovi  tj. asi  130 000 Kč, prohlásila, že ji to ani nenapadne a s penězi ať si naloží jak uznají za vhodné. Podle zákona asi v pořádků, ale co morálka. Hlavně u ústavní soudkyně !!!!!
0/0
8.8.2003 13:04

Juchelka

Proč tolik rozruchu?
Nevadí mi, že o ústavnosti či neústavnosti některých jevů nebude rozhodovat arogantní žena, která mívá problémy s dodržováním některých zákonů a nařízení, které ústavní jsou. A mimochodem, podle čeho se hodnotí úspěšnost advokáta? Podle jedné, poslední, velmi medializované kauzy? Vždyť nakonec ani nedošlo k řízení. Výsledek vyšel "na dohodu". Lidi nechte jí, neurážejte jí. Že ctižádost tady není na místě snad pochopila už sama. Jenom mě zaráží, proč ji tam Klaus tak vehementně prosazoval a proč se ho její nezvolení tolik dotýká. To proto, že je prezidentem všech a některých víc?
0/0
7.8.2003 11:45

Česká kotlina

Typické pro Českou kotlinu, když by mohl někdo uspět, tak je třeba něco na něj najít.
A zavčes mu to překazit. No prostě čechákovství, jak jej kritizovat náš tatíček Havel. To jsme pokračovatele jeho odkazu?
0/0
7.8.2003 10:18

Jan

Re:
Havel je vážně tvůj taťulda? Na tvém místě bych se tím moc nechlubil, a tou macechou už vůbec ne!
0/0
7.8.2003 10:21

Jirka

Jenom pro zajímavost
Za kolik pracujou: http://www.lawyers.cz/czech/tisk.htm a jsou tam i další infa "z druhé strany". Jinak souhlasím s tím, že to co jsem viděl v Událostech, nepřipomíná soudkyni US ani formou ani obsahem :(
0/0
7.8.2003 8:20

Jirka

Re:
Oprava: http://www.lawyers.cz/czech/zaplat.htm
0/0
7.8.2003 8:23

František Drengubák

Bezúhonnost
Dle mého názoru musí být člověk který vykonává funkci ústavního soudce absolutně bezúhonný, jak by potom totiž mohl rozhodovat o vinně či nevinně jiných, když sám nectí zákony a nemá slušnost a lidské zábrany proti tomu co je nemorální i když to není psáno. Toto je totiž případ všech tří kandidátů kteří nebyli vybráni a teď se diví. Naprosto postup senátu schvaluji...pan prezident to u mne prohrál svým narcismem a samolibostí, je dobře, že mu to není trpěno.
0/0
7.8.2003 7:13

Fantomas

Re:
Milý Františku, věz, že náplní činnosti ústavního soudce není rozhodovat o vině a nevině jiných To jen tak na okraj... Znovu odkazuju na Ústavu a zákon o Ústavním soudu...
0/0
7.8.2003 8:32

Petra

výhrady ke kandidatuře
Pí doktorka Samková svou profesionální úroveň prokázala ve sporech, kde její klienti měli úspěch. Ovšem ústavní soudce by měl být i na úrovni po stránce osobnostní. A dokud se pí doktorka bude vyjadřovat tak jak se vyjadřuje, tak na této úrovni není a do Ústavního soudu nepatří. Na tuto funkci má ještě aspoň 10 let čas, tak na sobě může pracovat.
0/0
7.8.2003 4:33

Nezávislý senátor, US donátor

podlézá taky zavory, chodí na čerevenou a sbírá jedovaté houby.
Představde si, že má sešlapaný kramflek na levé botě. Proto jsme jí nezvolili.
0/0
6.8.2003 23:24

zelenej

Samkova?
A neni to chyba lidi na praze 1? proc ji platili za neco 2x? meli ji upozornit ze uz ji jednu fakturu proplatili.
ja bych nebyl tak blbej. neplatil bych za stejnou vec 2x. na to tam jsou snad lidi aby kontrolovalif aktury, kdyby pracovali poradne tak by si toho vsimli a urcite by se hlasili o ty prachy zpet anebo by je vubec nedavali.
takze ta vychcana advokatka je v tom vlastne nevinne.
kdyz meli smlouvu, tak pro ne delala a tim padem mela narok si uctovat.
dela ze nic nevi a necha si zaplatit vickrat...
dobre jim tak na praze1, sebral bych jim par penez kdyz tak rozhazujou
0/0
6.8.2003 23:20

Lenin

nacerno
ja taky jel na cerno, ale kdyz prisel revizor, dal jsem mu ty 3 kila bez kecu. Ani by me nenapadlo se soudit.pravidla jsou dany a ten den to byla moje blbost, ze sem nechal moji rocni jizdenku doma v jinych dzinach.  protoze jinak bych sel nekam na 'stanici' jako 2 dalsi co nemeli listek a ani prachy a vselijak se vymlouvali. nemeli u sebe ani obcanku,ale dospeli uz byli a nebyli jako ja, byli to karamelky. Nechali je jen vystoupit a hned je pustili, protoze vedeli, ze stejne by tu pokutu nezaplatili a jeste by si uspinili ruce a psalo by se v novinach jak s nima spatne zachazeli.. Udelat to ja tak by me urcite jeste predali policii a postarali se o moji ostudu a o to, ze by rodice tu pokutu za me zaplatili. rovnopravnost romu?! to jo.
0/0
6.8.2003 23:12

leonard

Re:
no, nevim skama jsi... u nas v praze se plati namiste 4 kila a predevsim - pokud jsi nechal rocni jizdenku doma, tak namiste neplatis nic, do 15 dnu s ni dojdes na dispecink a tam zaplatis pade.
0/0
7.8.2003 9:42

Aranka

Vážená redakce,
dovoluji se zeptat, zda předchozí příspěvky považujete za přijatelné (viz upozornění). Jinak uznávám, že neplacená reklama se zde asi nevyskytuje.
0/0
6.8.2003 20:17

Baribal

Veselá Samice
JUDr. Veselá Samice má za manžela slavného Romského aktivistu, odtud tedy vítr vane!
0/0
6.8.2003 19:37

Johny

Klára Samková - cigna pravá
Klára Samková je pravá cigna.
Cigna zůstane cignou.
0/0
6.8.2003 19:28

Cyrda

Re:
A ty jseš pravej mag..r a taky jím zůstaneš !!!
0/0
7.8.2003 10:53

Tomas

O Roma vakeren
Posloucháte vysílání v pátek ve 20 hodin?
Zprávy o všech útocích občanů na Romy.
Schválně jsem je poslouchal poté co cigáni zkopali někoho na koupališti ve Znojmě a ani slovo.
0/0
6.8.2003 16:14

obcan

Re:
trapaku rasistickej, tahni do pekel
0/0
6.8.2003 17:29

Re: HNÍZDO STRAŠLIVÝCH RASISTŮ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ivtt.net/index.php 
0/0
6.8.2003 17:34

vertigogo

Re:
Teda ten Bakalář je ale deviant.
0/0
6.8.2003 18:53

Červeňák

Re:
Ty rasoune,tech 40 Romů se bránilo!!!!!Ty štyri plavčíci je napadli!
0/0
6.8.2003 20:28

Dickie

Kupredu, zpatky ani krok
Co se vam na JUDr. Samkove-Vesele nelibi? Vzdyt ma odpovidajici pravnicke vzdelani, udatnou obcanskou odvahu opakovane prokazala pri zastupovani bratri Romu (s kterymi tento stat tak nelichotive zameta, coz potvrdili i demokrate z Evropskeho soudu pro lidska prava napr. v kauze bezuhonne rodiny Cervenakovych), z jejich vyjadreni mam pocit, ze disponuje i asertivni rozhodnou mysli ("padni komu padni") a zaroven jeji temperament skyta jistotu jeji soudcovske nezavislosti! Veskere informace sdelovacich prostredku z poslednich dnu, podle meho nazoru, ani v nejmensi nemohly nalomit jeji pevnou moralni integritu.  Nakonec bych jeste dodal, ze kritika jiz jsem svedkem na tomto serveru, neni ani v nejmensim fundovana a proto varuji, ze bych ctihodnou pani doktorku osobne podporil pri podani trestniho oznameni na neznameho pachatele pro trestny cin pomluvy a hanobeni naroda, rasy a presvedceni!  Stydte se! Mate radi ironii ...?
 
 
0/0
6.8.2003 16:09

Tomas

Imagemaker
V pondělí byl po 23 v Českém rozhlasu 1 Radiožurnál imagemaker Petry Buzkové.
Nevím jestli to nebyla opět provokace ve stylu Český sen, ale byl to styl: My odborníci dokážeme jakémukoliv člověku na objednávku a po úhradě politickou stranou dodat politika, kterého budou lidi volit.
Podobnost těchto politiků s kulisami hypermarketu Český sen mě zarážela do očí.
Veselá - Samková asi nemá někoho, kdo by ji vykulisoval k volitelnosti.
0/0
6.8.2003 16:06

inseminator

jedinej chlap se kterym muzete prijit do jineho stavu
jsem ja
0/0
6.8.2003 15:57

Carlos

Kamarádka cikánů
To skutečně není šťastná volba, pryč se Samkovou a Uhlem. Cikánka skutečně není, ale má jejich myšlení. Upřímně, kdo nejel někdy v životě načerno, ale nemyslím si, že paní doktorka má čisté svědomí. Mám jiný představy o ústavním soudci.
0/0
6.8.2003 15:27

Vaclav

chro chro
ty je taky peknej kousek
ta uz potrebuje poradny koryto
0/0
6.8.2003 15:08

Milena

Re: chro chro
plně t tebou souhlasím
0/0
6.8.2003 16:42

Fantomas

black passenger
Vyzývám autora článku, aby si aspoň prolistoval zákon o Ústavním soudu! Dověděl by se, že ústavním soudcem se může stát bezúhonný občan blablabla, což je ostatně i v Ústavě, jenže ve zmíněném zákoně je vyloženo, že "bezúhonný" = neodsouzený pravomocně za trestný čin. Zajímalo by mě, odkdy je jízda tramvají načerno trestným činem a jakou má tedy tenhle údaj relevanci ke zbytku článku
Jinak Samková je děsná, s tím se nedá než souhlasit  
0/0
6.8.2003 14:57

jerry

Re:
jen na okraj .... může neznamená totéž co musí
 
a já doufám že nebude ....
0/0
6.8.2003 17:43

Fantomas

Re:
mhm, nojó, taky pravda. Ovšem jak radí Pythoni: Always look on the bright side of life
0/0
7.8.2003 8:26

tereza

upresneni
Jenom aby bylo jasno - pani doktorka Vesela-Samkova neni Romka.
0/0
6.8.2003 14:49

Stefan Margita

Re:
ale jako by jim z oka vypadla.
0/0
6.8.2003 14:59

Novák

Re: no podle toho druhého příjmení bych řekl, že teď už jo!!!!!
0/0
6.8.2003 16:53

Lenin

Re:
prave to druhe prijmeni Samkova je jeji puvodni za svobodna.Pan Vesely je ale rom a toho si vzala a maji malou dceru, asi 5 letou.Jinak p Vesela-Samkova sice muze byt dobra advokatka,ma na zdi v kanclu hodne diplomu a vyznamenani i z ciciny, ale osobne na me udelala prvni dojem udesny. Prisla pozde na schuzku a jeste si ani nepamatovala, ze nas ma pozvane, byla roztrzita, a dlouho se kolem pripadu nic nehybalo. Nakonec mi rekla, ze to resit nebude, protoze by to nemelo sanci. Ted mi teprv dochazi proc, nejsme romove a proto nas odkazala kamsi jinam. ....
No ted uz je pripad v rukou jinych pravniku a jakpak jim to jde od ruky. No jo, asi jsme meli smulu a priste nesmime vybirat pravnika podle toho kolik ma diplomu.
tak bezim cabas
 
 
 
0/0
6.8.2003 22:53

Baribal

Re: Není Cigoška ale...
Veselá Samice není CIgoška, ale její manžel je slavný Romský aktivista!
0/0
6.8.2003 19:36

Martin

Tramvaj
Tak tomu řikám černý pasažér !
0/0
6.8.2003 14:43

Stefan Margita

CD ROM
Pamatujete na Ginu? Toho komentatora CT (porad tam je). Tehdy jsem si rikal: no konecne nekdo slusnej z teto komunity, koho muzu videt na vlastni oci a ne o nem jenom slyset (chapejte - lidi prece rikaj nemuzete je vsechny hazet do jednoho pytle, jsou mezi nima i slusny lidi). A jak to dopadlo? Kradl socialni prispevky (prominte - pobiral neopravnene). Vsak Klara ma taky jiste nejake temne zakouti (myslim to obrazne) a tam bude ukryta jeji achylova pata. Davam ji - v souvislosti s medialni masazi pri kandidature na ustavni soudkyni - dva tejdny, nez se neco provali.
0/0
6.8.2003 14:19

Martin

Re:
Jo Ginu si pamatuju, opravdu pobiral socialni davky ackoli byl zamestnan, ale to asi patri k jejich tradici, jelikoz ze stejneho deliktu byl obvinen i jeho otec a dalsi jini.
0/0
6.8.2003 14:38

jerry

Re:
.... což nic nemění na faktu, že v civilizovaném právním státě (ve kterém by navíc rádi žili) by za to šli sedět .... u nás dle §250 (podvod) ..... jenomže to by nesměli být černí
0/0
6.8.2003 17:46

Huš buš

Re:
oni za to nemohli, protože každej cikán dostává sociální dávky, za to, že má jedno dítě, 2 děti, 3,4,5,6,7,8, 16 atd. za každý dítě peníze na dávkách, za to, že je blbej a nenajde uplatnění, za to že nemá na nájem, za to, že děti málo kradotu atd. takže je jasný, že si mysleli, že na ty sociální dávky, mají právo, Oni to dělali z nevědomosti a to by nebylo humání je trestat.
N e b l b n ě t e !
0/0
7.8.2003 13:21

Jennifer

Re:
Já jen pevně doufám, že se do ÚS tahle ženská odporná nedostane. Senátoři, pokud někdo z vás čte tyto stránky, nedopusťte její jmenování ústavní soudkyní. Byl by to výsměch celé této instituci. Ne proto, že je černá, ale pro její morální profil.
0/0
6.8.2003 14:53

K.K.

Fuuuuj....od zejtřka kupuju lístky.
0/0
6.8.2003 13:42

Boris

Je tragedie mít k Bohu tak daleko a ke Klausovi tak blízko.
Klaus si vybral do sboru, který vybírá kandidaty do ústavního soudu, bývalého spolupracovníka STB Dušana Třísku. Skunka, který vypracoval s dalšími estébáky kuponovou privatizaci jíž Klaus požehnal. Co z tahového kolegia může vzejít? A co vzejde z takto zvoleného ústavního soudu? Bude vůbec ústavní?  
0/0
6.8.2003 13:37

Jennifer

Re:
Jsem přívrženkyní V.Klause, ale to, že tam má Třísku není dobrý tah. Znám ho ze svého bydliště, vidím v jakém domě bydlí a jak si žije. Dále nominace paní Veselé-Samkové není taky z nejšťastnějších, zřejmě byla snaha ukázat se, jak chceme pro cikány jen to dobré, ale morálka této "dámy" silně pokulhává za profilem skutečného ústavního soudce (viz její vyjádření na adresu ústeckého magistrátu a mnohá další - úroveň pavlače). Srovnání s paní Lastoveckou není vůbec možné, pí.Lastovecká je skutečně dáma.
0/0
6.8.2003 15:00

Stefan Margita

Re:
jezisimarjajosefe
0/0
6.8.2003 15:01

Boris

Prase praseti nesmrdí.
0/0
6.8.2003 13:27

Šalom

Spřízněné duše
Zase si jednou Klaus vybral podle svého gusta - prolhanou podvádějící advokátku, navádějící cikány, aby neplatili dluhy. Gratuluji k výběru. Vrána k vráně sedá.
0/0
6.8.2003 13:14

Pepe

Re:
Viděl jsi, jak je hnusná, ty cigoši jí musej ... .
0/0
6.8.2003 13:56

Josef

Re:
Zajímalo by mne jestli ses viděl v zrcadle ty krasavče?
0/0
7.8.2003 13:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.