Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senátora vydáme, odhlasoval výbor

Senátor ODS a bývalý starosta Chomutova Alexandr Novák přijde zřejmě o imunitu. Mandátový a imunitní výbor doporučil jeho vydání policii. Novák je podezřelý, že vzal jako starosta úplatek 40 milionů. "Sedm senátorů bylo pro vydání, tři se zdrželi," potvrdil iDNES tajemník výboru Václav Šedivý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ZiggyCz

...pravda je jenom jedna...!
....treba opravdu za nic nemuze....jenom se divim zbytku hlasujicich,ze ,,povazili" a ruce nezvedli ,kdyz jde o penize vsech nas poplatniku...vlastne o prosetreni,kam se podely.Samopzrejmne  z minulosti.....se na nic neprijde a vsichni budou spokojeni....nedivim se,ze na internetu ....nemeckem,anglickem,americkem.....je ..asi po pravu hodnocena Ceska republika v korupci  na urovni rozvojpovych zemi!!!! Ale uvedomi si snad nekdo,ze ze v ocich sveta nam dela ,,popularitu" tech onech 400 lidi v parlamentu....Komunismus jsem nesnasel  a taky jsem za to zaplatil..,ale vseobecne se vedelo-kdo kradl...dneska se to vi take,krade se ve vetsi mire,ale viniku jaksi neni...strejda strejdy,svagr svagra sevce,ktery sedi v prvni lavici v ,,parlamentu'....takze....vole(...jako normalni cesky cloveku) - CO CHCES?!?......a kdyz uz se nekdo z naroda ozve,tak se proste ,,podrzi " imunita,protoze ti parchanci,co s nim v tom jedou,ho samozrejmne potopit nemuzou....nejhorsi ale je....Kde Ta Pravda Opravdu Je?????????
0/0
24.9.2003 20:57

Jirka M.

0/0
24.9.2003 13:55

rado

KSČM je jedinou slušnou stranou,
bez zkorumpovaných politiků,jak to vidíme u modrých ptáků.Až bude pan profesor Grebeníček CsC. premiérem,zatočí se všemi imperialistickými,odsáckými živly,kterým nesmrdí špinavé peníze z drog,dětské prostituce,z tunelů apod.V novém volebním období se vrátíme pod vedením KSČM opět k budování lepšího zřízení - a to k socialismu!!!
0/0
7.8.2003 14:12

Franta

Re: Ježíííííš,
Ty jsi ale vemeno.
0/0
7.8.2003 16:10

papazian

Re: A nebo také ne!
0/0
24.9.2003 13:16

V1kt0r

Re:
Tys dneska neco pil, ze?
0/0
24.9.2003 14:07

ht

éééhhh
kdo mi to poslal těch 43 melounů, nějak si nevzpomínám...nebyl to pepa z hong kongu?...nebo snad radživ singha?...nebo že by ten lišák lajos bacs?
něco podobnýho už tu bylo, ne?
0/0
7.8.2003 14:11

Santa

Nic nového
ODS bude mít velký problém postavit do vysoké funkce někoho nevydíratelného. Je jen otázka času, kdy například na současného předsedu Topolánka někdo vybalí ty vytunelované Vítkovické stavby Ostrava. Ten se taky napakoval a zmizel v senátu.
0/0
7.8.2003 8:50

power

jsem starší člověk,ale tyto čistky mi silně připomínají padesátá léta minulého století!!!! Nemám pravdu soudruhu Škromachu a Špidlo!!!!! PS: já vás nevolil!!!!!!!!!
0/0
6.8.2003 22:18

Pavel

Re:
Tak si lehni pod peřinu a pomalu čekej. Když jsi starší člověk tak jsi ty bolševiky volil mockrát a ani ti to nevadilo!!!
0/0
7.8.2003 11:34

0/0
6.8.2003 22:07

Aja

Novák...
...von má těch 41 milionu doma v kuchni pod gaučem  v krabici vod bot...
0/0
6.8.2003 20:46

rocko

CR=SPATNA ZEME, RADSI EMIGRACI!! CAU VY PAKA SVEJKOVSKA
0/0
6.8.2003 18:54

Jirka

Re:
Naprosto s tebou souhlasím! A přijeď se na nás někdy podívat. Čau.
0/0
7.8.2003 8:04

Franta

Možná...
...by bylo dobrý se podívat na další kauzu o které se na okrese povídá a to větrné elektrárny kde se pan senátor aktivně angažuje.
0/0
6.8.2003 18:43

Jirka

Senát - pojistka demokracie
Když se prosazoval senát, argumenovalo se vyskou morálkou volených zástupců, nutností pojistky demokracie atd. Nechť tedy pan senátor dá průchod právu, aby obhájil svůj vysoký morální kredit - na tom se asi shodneme všichni. Nakonec nezávislé soudy jsou také jedním z pilířů právního státu, dalším je senát (prosím, bez komentáře :). Pokud k procesu nedojde, považuji to za popření právního základu státu a za znevážení senátu. A můžeme se začít dohadovat dokolečka o nutnosti senátu, o kvalitě práva atd ...
0/0
6.8.2003 14:15

Stefan Margita

Re:
0/0
6.8.2003 14:22

Lenka

Re:
Absolutně souhlasím. Když jsem to ráno slyšela na BBC, málem jsem nabourala. 41 milionů, to je neskutečné.  Jenomže jsem moc zvědavá, jak se k tomu senátoři postaví. Jsem volič ODS a věrný a občas tedy dostávám pěkné "ťafky", ale u našich politiků si člověk nevybere....je to fakt hrůza...
0/0
6.8.2003 15:07

Pavel

mala ryba
41 milionu neni zadny rekord. Vzpomente si na senatory Salzmanna a Zelezneho nebo poslance Lachnita a Kavana - tem by takovahle castka pisla k smichu. Asi proto se jim taky nikdy nic nestane.
0/0
6.8.2003 21:17

aaa

Zodpovědnost a etika vs. imunita
Souhlasím s názorem, že u nás je řada lidí, kteří, pokud se jim nelíbíte, vás nařknou a máte problém. To se týká i řady novinářů - naposledy causa Chantal.
Na druhé straně je v této zemi řada veřejně činných tlustokožců (hroší kůže), kteří s poukazem na nařčení velmi úspěšně chrání svoje koryto.
Nevím, který z daných případů je bližší panu Novákovi. V každém případě si myslím, že všichni zákonodárci by měli být pod zostřeným dohledem společnosti a jako první by měli být zodpovědní za své dodržování zákona. Jak mam ctít zákony, když ten, který je určuje na ně kašle.
A PROTO PRYČ S IMUNITOU  
0/0
6.8.2003 13:31

Stefan Margita

Re:
kauza Chantal. nechapu proc se i-dnes vubec omlouval. Plocajti do dneska nerekli, co to byl ten zahadny prasek. a je ticho po pesine. Lidi prestante si myslet, ze podezreni = paranoia.
0/0
6.8.2003 13:34

aaa

Re: Nemluvil si v předcházejícím komentáři o presunci neviny?
Apropos, nikdo nedokázal, že to alkohol byl, ale taky nikdo neprokázal opak
PS: Chantal pro lidi této země dělá víc než řada českých politiků. To se asi někomu moc nelíbí a plátek typu Mladá Fronta tomu vesele napomáha. I když beru jako velmi pozitivní, že se MF omluvila. V naší pralesní společnosti je to div.
0/0
6.8.2003 13:40

Stefan Margita

Re:
a proc to tak dlouho trvalo? tyden zkoumat nejakej vzorek? Neni to zvlastni? nepripadas si podvedenej?
0/0
6.8.2003 13:49

aaa

Víš Pišto
ač nerad, musím přiznat, že si připadám podvedenej. Jsou ale případy, kdy mě to rve žíly a kdy ne.
Chantal je fajn ženská, která se snaží protlouct a přitom ukázat lidem i jiný pohled na věc. Myslím, že je férová a kdyby tam ten problém byl, asi by to přiznala. Vem si třeba Suchýho, zabil v autě člověka a odkroutil si rok a půl.
Na druhé straně mě neskonale sejří pár pitomců, kteří se nějakým záhadným způsobem dostali do parlamentu, senátu nebo jiné státnífunkce a fňukaj jak jim všichni ubližujiou a jací jsou chudáčci. Pak jim někdo šlápne na kuří voko a má průser.
RVE MI ŽÍLY KDYŽ SE NĚKDO ZE MĚ SNAŽÍ DĚLAT BLBCE. TO JE VĚC KTEROU NETOLERUJU
0/0
6.8.2003 14:13

Stefan Margita

Re: vim, Kote
s tim nelze nez souhlasit. Musi nam to ovsem rvat zily v obou pripadech stejne, jinak nas nekdo oznaci za zaujate. Vono to "padni komu padni" je prostej fakt.  
0/0
6.8.2003 14:25

Ivan

Strana zelených je vpředu !
Je předvojem a nejlepším zárukou proti nekalostem. Nebojí se vyzdvihnout do funkcí jak nové lidi, tak ty, kteří se již osvědčili třeba v údobí přestavby, ať už v Brontosauru nebo v obrodně-přestavbových stranických aktivech.
 
0/0
6.8.2003 13:26

Stefan Margita

Re:
jasne, dalsi andilci. myslis, ze to o vas nikdo nevi?
0/0
6.8.2003 13:29

Hóša

Re: Mě se zelená barva nelíbí, ja bych rači růžovoučkou
0/0
6.8.2003 13:32

Jirka

Re:
Jasně! Beránek na hrad! Klaus do ZOO! Brontík do státního znaku!
0/0
6.8.2003 13:36

Stefan Margita

hrrrrr na ne
"Hovoril jsem s kolegou a rekl mi, ze nic protizákoného neudelal. Nemam duvod mu neverit" rekl deniku senator ODS Josef Pavlata. ....    pane Pavlato!!! (oznaceni "senator" se pro vas nehodi) tohle myslite vazne? Nepripada vam to jako politicka sebevrazda? (tedy pokud byste zil v normalni zemi, kde plati zakony). Proc mame vubec soudy. Prece by s kazdou kauzou stacilo zajit za vama, a vy byste jenom rek: "Nemam duvod mu neverit" nebo "verit" a bylo by to vyrizeny........ Normalni reakce kazdeho, na koho se vztahuje imunita, by byla (z pohledu Novaka): "existuje zde urcita moznost meho soudniho stihani a proto vas zadam o zbaveni imunity, abych mohl prokazat svou nevinu". A vase by mela znit: "o takovychto vecech rozhoduje vetsina v imunitnim vybore a pokud pana Novaka zbavime imunity,  pak nezavisly soud."  Toto co jste predvedl jen dokumentuje, ze jste tam jeden vedle druhyho arogantni prasat"a.
0/0
6.8.2003 13:19

Boris

Prase praseti nesmrdí.
Dalším z nevinných je pan Alois Grebeníček. Soud jeho vinu neprokázel a z titulu presumce neviny je tedy nevinen.
0/0
6.8.2003 12:54

Anděl

Re:
Bohuzel, po pravni strance je to tak.
0/0
6.8.2003 13:02

Boris

Re:
Jenže ono je ještě něco, co se nachází nad právní stránkou věci, a to je cosi čemu říkáme etika. A protože není kouře bez ohně, musí každý kdo Nováka nechce jen slepě obhajovat, odsoudit. Jenže jak se zdá, k tomuto právnímu vědomí má náš cikánský národ ještě moc daleko.
0/0
6.8.2003 13:20

Anděl

Re:
Ja si teda jako cikan nepripadam, pokud Vy ano, Vase vec. Co se tyka moralky. Pokud se nekdo chova amoralne, jeho vec, ale to z nej kriminalnika jiste neudela. Tu moc ma pouze pravomocny odsuzujici rozsudek.
0/0
6.8.2003 13:37

Boris

Re:
Kriminálníka v očích slušné společnosti nedělají soudy, ale chování toho kterého člověka. Slušný člověk Grebeníčkům, Novákům a jím podobným ruku nepodá, a to bez ohledu na soudy. Záleží tedy pouze na tom na které straně  barikády se nacházíte.
0/0
6.8.2003 13:45

Leonid

Jakýpak důkazy
Zkontrolovat majetek, udělat domovní prohlídku, konta, sečíst podtrhnout a pokud si žije jak prase a je zřejmé, že ze senátorské almužny by na to nemohl nikdy vydělat, tak okamžitě na místě zastřelit a nezatěžovat policii a soudy nějakými důkazy - ty ať makaj na případech, kdy normálnímu člověku ukradnou auto a ne na obhajobách evidentních mafiánů.
0/0
6.8.2003 12:52

Jirka

Re:
Znovu opakuju: pan senátor převedl všechen svůj majetek na manželku. Jedná se o několik firem, které vlastnil nebo měl v nich významný podíl (např. Multitechnik - dnes vymazáno z rejstříku). Jeho bratr je celkem významný podnikatel jak v ČR tak v SRN - výroba sedaček do aut, vlaků ... Jeho manželka má dále podnikatelské aktivity v SRN (donadávna měla pouze německé občanství). Nevím, jestli je to úplně přesné, ale příliš jsem se asi nesekl.
0/0
6.8.2003 13:20

renek

Falešné
Mechanismy ODS prostě nedovolují vygenerovat do funkce, např. senátorské, irelevatní osobu.
ODS je kvalitativně úplně jinde a to je trnem v oku socansko-fráternicko-uhelnoskladním hordám.
 
0/0
6.8.2003 12:50

Boris

Re:
Dovolil bych si Vás poněkud opravit. Mechanizmy ODS nedovolují vygenerovat do funkcí senátorských a jiných lidi  slušné a čestné, neboť to podhoubí morálního úpadku prostředí ODS prostě nic jiného zrodit nedokáže a ani nemůže.
A opět s klasikem: Prase praseti nesmrdí.
0/0
6.8.2003 13:00

Šalom

Re:
Naprostý souhlas. ODSsáci jsou známí tím, že jim jde o charidu, ne o prachy. Vzpoměnte na Macka. A taky si přečtěte, jak v dnešním Dnes piští Zahradil na Kasla. On v Briselu vždy zásadně za své. Asi jako když na Primě ukazovali, jak v Parlamentě žere vlastní holusáky. Euroskeptik.
0/0
6.8.2003 13:22

Anděl

Co tady....
......vyřváváte socani. Politika vládní koalice je ubohá, loď se potápí a vy tady pranýřujete někoho, o kom nic nevíte.Presumce neviny se tomu říká, vidláci. Už to konečně pochopte. To že policie chce někoho trestně stíhat, resp. obvinit, ještě neznamená že to udělal. Obviněným se může kdykoliv stát kdokoliv z nás. Stačí být v nesprávnou dobu na nesprávném místě. Zdar gumy.
0/0
6.8.2003 12:27

Jirka

Re:
... ale víme, pana senátora znám dobře a dlouho prakticky osobně, jak z politiky, tak z branže (jedna z jeho firem dodává např. technologie čerpacích stanic PHM atd...). Skandály z radnice jsem sledoval pečlivě, tak i vím, proč to utichlo. Nechám to bez komentáře. Jenom napovím: největší jeho kritik Jaroslav Říha z ČSSD (podal dokonce trestní oznámení) si s panem Novákem najednou div netykal. Stejně mu to bylo houby platný. Teď zas přestal být důležitý a šel od válu.
0/0
6.8.2003 12:36

Anděl

Re:
....fajn beru. Ja jenom ctim zasadu presumpce neviny. To, ze je nekdo hajzlik to na veci nic nemeni. V politice ma bohuzel kazdy za nehtama. Skoda. Cestnyho politika aby clovek pohledal. .........ale asi nenajde
0/0
6.8.2003 12:39

Stefan Margita

Re:
tady nejde o nejakou pres.neviny. jde o to, jak senatori reagujou. Jako kdyz strelis do houfu vrabcu.
0/0
6.8.2003 13:28

Laco

Re: Pro znalce Chomutovska
Kdykonečně dojde na tandem Říha-Brandová?
0/0
7.8.2003 6:00

ada

Re:
Asi si to policie vycucala s prstu ty odeesssssácká Gumo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.8.2003 12:38

Anděl

Re:
Ano jsem priznivcem ODS, nestydim se za to. A priste si precti o cem pisu. To ze chce policie nekoho obvinit jeste vubec nic neznamena. Jasny. A cuca se z prstu ne s prstu.
0/0
6.8.2003 12:46

cheos

Re:
Ty se nestydíš, že jsi příznivcem nějaké strany ? Smutné, moc smutné...
0/0
6.8.2003 12:55

Anděl

Re:
Ty snad ano?
0/0
6.8.2003 12:56

Ivan

Re:
Pokud je nevinen, jak tvrdí, pak jistě požádá senát o zbavení imunity, aby se před nezávislým soudem jeho nevina prokázala. Tak schválně....
0/0
6.8.2003 13:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.