Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chlapec bestiálně utopil psa

Hrůzné divadlo připravil dětem v Rapotíně na Šumpersku šestnáctiletý chlapec. Mládež koupající se v řece Desné za sídlištěm byla svědkem toho, jak mladík v řece krutě utopil svého psa. "Byla to hrůza. Volali jsme na něj, ať toho pejska pustí. Jenže neposlechl," řekla jedna z přihlížejících dívek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lukáš

Zastřelit
Kdybych byl prezident ČR tak ten hajzl sedí na doživotí!!!!!!!!!!!!!A nejlíp,měl by se zavést opět trest smrti a takové Hajzlíky nejlépe uškvařit na el.křesle. Je to úplně stejné jako by zabil člověka,ten pes byl totiž taky živý tvor.
0/0
11.8.2003 11:03

Legio

Non che religgione.
0/0
11.8.2003 8:58

Jarka

Zavražděný pejsek
Já mám taky pejska .A tebe ty vrahu bych pověsila za kule do průvanu. 
0/0
6.8.2003 14:05

Janásek Emil

BESTIE
Až se k tobě dostanu ty hajzle tak budeš litovat že ses narodil
0/0
6.8.2003 13:54

ještírek

kočky přibité na strom
http://www.psoz.org/utyrane.html
0/0
5.8.2003 18:34

sona

Bestie bestiálně utopila psa
Zasloužil by, aby s ním někdo udělal to stejné. Prostě podržet chvilku tu hlavu plnou slámy trošku pod vodou.  Zajímalo by mě, co na to jeho rodiče, pokud je to vůbec zajímá.
 
0/0
5.8.2003 14:56

Marie

Re: Anna, máš pravdu
Ano, nikdo, kdo tam byl mu nedal přes držku, nikdo se nepokusil se to zvíře zachránit.
Jeho rodiče, to bude asi stejná sorta.
A jestliže tohle udělal zvířeti, nebude daleko doba, kdy to prubne na lidech. Utopit ho, zmetka.
0/0
5.8.2003 17:58

N

IDIOT!!!!
tohle je naprosto nepochopitelny!!!! a nechutny!!!! a hlavne, ted je mu 16, az mu bude 20 tag utopi babicku, maminku nebo koho? zavrit a zcernat!!! a vsechnu jemu podobny jakbysmet!!!!
0/0
5.8.2003 13:12

tom

na veřejném místě to psa bolí víc ???
že je na to vyšší sazba? Zní to jako by bytí v soukromí bylo v pořádku
0/0
5.8.2003 13:03

Eva

Re:
Na veřejnosti tím prostě může způsobit další újmu. Moje dcera skončila u dětského psychiatra poté, co viděla, jak autobus přejel psa. Kdyby viděla tohle, tak už se z toho asi nevzpamatuje.
0/0
6.8.2003 14:34

chmila

proč
1. je to parchant - zasluhuje namlátit
2. chudák pes
3. nechápu proč se tu všichni tak plácaj do hrudí, jak by mu namlátili a přitom všichni ví, že by udělali akorát tak velký h...o. Všichni máte denně příležitost a ukázat se, jaký jste siláci. Denně jsou transportována živá zvířata, denně jsou naprosto nehorázně mučena zvířata na jatkách a to vše v ČR.
Tak ukažte vaše svali - ukažte co uděláte!!!!!
Všichni jste kecalové
PS: nejsem žádný fanatik, maso mám rád a jím ho taky, jen jsem chtěl podotknout na absurditu vašich vyjádření, jelikož maso jím a vím jak se získá, nemám alespoň takové blbé plky. Zamyslete si, vy pseudohumanisti
 
 
0/0
5.8.2003 12:33

TRAVEX

Re:
Jo a taky existujou valky spousta zmrzacenejch lidi a hromady jinyho hnusu ale tady se bavyme o tom co by kazdy znas udelal kdyby stal na tom moste a cucel jak tam topi toho psa. Svuj nazor jsem jiz rekl o par prispevku nize ale kdyz mi jsme kecalove tak co by jsi udelal ty? K tomu cinu jako takovemu si nerekl ani slovo. Takze  jsi jeden z tech kteri by tam stali a nic neudelali?
0/0
5.8.2003 13:39

Kraken

Re: To:Chmila
Jsem šedivým, průměrným občanem tohoto státu a proto si nechám poradit Tebou velkým borcem přes problémy tohoto světa co máme vlastně podle Tebe dělat? Anebo co děláš Ty?! Prozradˇ nám jak na věc!! Všichni čekáme na Tvoje KNOW-HOW !! Určitě se připojíme - potřebujeme pouze Tvou radu chytrolíne.
P.S. Jo a svaly se píšou fakt s"Y" po l.
0/0
5.8.2003 15:54

rada

0/0
6.8.2003 17:27

I am .... man

ja si te najdu ty hajzle
..a pak te zabiju.
0/0
5.8.2003 12:01

Něžné kuře

takového hajzla jedině utratit
aby už nemohl dál nic páchat.
0/0
5.8.2003 11:38

Názor

Dva roky je málo
Je třeba najít odvahu a trestat takovéto netvory tvrdě.
0/0
5.8.2003 11:18

Marek

Šmejd
Pujčte mi ho na pět minut, vysvětlil bych mu trápení psů.
0/0
5.8.2003 11:06

pendula

Re:
jak bys mu to vysvětlil? zajímá mě to!
0/0
5.8.2003 11:12

jardajarda

nejen psi
To co se stalo je hrozné. Jen si říkám, jestli nemáme na hlavě máslo všichni. Kolik dětí je denodenně týraných svými rodiči, spousta z nás o nich ví... a děláme něco. Moje žena byla na návštěvě u příbuzných, malý chlapec měl zlomenou ruku. Na otázku, jak se mu to stalo, jen rozpačité mlčení, později potichu a bokem - zlomil mu ji táta, když ho mlátil... tak jako každý druhý den. Co asi ten kluk udělá se psem, až mu bude šestnáct....?
0/0
5.8.2003 10:59

pendula

Re:
Jardo, a co udělala tvá žena, když ví, že tomu klukovi táta zlomil ruku a co jsi udělal ty, když už to teď víš taky?
0/0
5.8.2003 11:20

ještírek

Re:
Co to máte za známý?
Udat, nahlásit.
0/0
5.8.2003 12:21

pendula

tragedie...
nebyla jsem u toho, nesoudím tedy nikoho. Psa je mi líto, stejně jako je mi líto všech, které někdo týrá a nemusí to být jen fyzicky. Problémové dítě má vždycky problémové rodiče, i když to nemusí na první pohled tak vypadat. První má reakce je stejná - psa zachránit, i když bych možná od kluka nějakou koupila. Je to jednoznačné, na místě není čas přemýšlet a rozvažovat, co by bylo lepší a kde se stala chyba. Pokud nikdo z přítomných nezasáhl (což ze článku není vůbec zřejmé), je to smutné, ale i tito lidé mají své strachy, jako my všichni. Stejně ale v duchu věřím, že se alespoň jeden z nich nějak ozval nebo tomu klukovi zkoušel zabránit...
0/0
5.8.2003 10:53

Hana

Bezmocnost
Nechapu, jak to, ze se ho nekdo nepokusil zadrzet!!!!!!Hromadi se ve mne spoustu emoci nebot vim, ze takovy lidi by si zasluhovali to samy co delaji tem nemym tvarim.Kde na to berou pravo???
0/0
5.8.2003 10:49

Mirka

Kam s ním?
Tohle není klukovina, to je normální zločin. Kam ale s ním? Že by trochu přitopit, vzkřísit, přitopit, vzkřísit, přitopit, vzkřísit a pak hezky rovnou na práce veřejně prospěšné a pod dozorem? Nabídla bych mu asi sebevraždu. Takové tu nepotřebujeme.
0/0
5.8.2003 10:23

jardajarda

0/0
5.8.2003 10:15

msk

dve situacie
Hmm, cital som si prispevky a chcem vyjadrit svoj nazor. Tazko nam je sudit tento cin bez toho, aby sme poznali detaily. Pokial islo len o chory vyplot dotycneho chlapca, zmasakroval by som ho, ze by ho vlastna matka nespoznala. Na druhej strane, neobhajujme tu vsetky psy. Zazil som uz situacie, ze mnohych psov zachranil predo mnou len fakt, ze nevlastnim strelnu zbran, pretoze slusnu kopu by som postrielal. Predstavte si, ze u nas na strednom slovensku sa uz 3 krat stal pripad, ze tie iste strazne psy usli spoza plota a dotrhali male deti. A majitel dostal tri krat pokutu. Keby to boli moje deti, tak zoberiem gulovnicu a zastrelim tie psiska aj s majitelom, ani okom nemihnem. Ja len tolko.
0/0
5.8.2003 10:13

TRAVEX

Re:
Mas pravdu ale agresivyta psu je zpusobena vychovou majitelem. Kdyby ten pes to topeni prezil co myslis ze by zneho vyrostlo? Zacalo by to tak ze by se bal lidi ale byl by agresivni na lidi na ktere si troufne vecinou to odnaseji deti a muze zato ten pes?!?
0/0
5.8.2003 10:58

Něžné kuře

Re: jdi si pindat na Slovensko
nebo se nauč česky
0/0
5.8.2003 11:39

pinguin

Re:
jses na tom tak duchovne spatne,ze ti slovenstina dela problemy ?
0/0
5.8.2003 14:27

Eva

Re:
Připadá mi to stejně nesmyslná argumentace, jako kdyby utopil Josefa Nováka a ty jsi napsal, že mezi těmi Nováky jsi poznal taky pár hajzlíků na který by si vzal kulovnici. Prostě nechápu souvislost mezi tím, že zjevně narušený X.Y. brutálně utopí psa Alíka a tím, že u vás na vsi napadl pes Brok občana M.N.
0/0
5.8.2003 12:28

Něžné kuře

Re: Milá Evičko
To je prostě taková slovenská logika.
0/0
5.8.2003 12:34

danca

Re:
No nevim jak jsi nezna ale jsi trapna a smesna Nechapu proc urazis nekoho byt je ze Slovenska a proc by psal cesky  Chude duchem vygumovane ale dle tebe nezne kure Nez zacnes kritizovat zamet si vlastne ve sve hlave
0/0
5.8.2003 13:47

Eva

Re:
Můj manžel je Slovák a myslí mu to velmi logicky. Rozhodně jsem nepozorovala žádné rozdíly mezi logikou českou a slovenskou. Výrazné rozdíly vidím úplně, ale úplně jinde.
0/0
6.8.2003 8:27

TRAVEX

Jednoduche.
Skoda ze tam nebyl nekdo trochu vic odhodlanej. Ja tohle videt tak vlezu do ty vody vytahnu toho psa a tomu zm**oj by rosflakal xicht.
0/0
5.8.2003 8:21

Něžné kuře

Re: máš pravdu, jenže bys šel sedět ty
Já bych si na něj počíhala a zřídila bych ho aby byl celý život na vozejku ale tajně.
0/0
5.8.2003 11:46

alenaalena

vůbec nechápu, proč tam z těch lidí nikdo nevlít a toho psa mu nesebral, pokud ještě žil
a klukovi jednu nevrazil a nevysvětlil mu co vlastně dělá.Ale to je pořád stejný, nuikdo se nechtěl do ničeho plíst a teď jsou všichni chytrý.
0/0
5.8.2003 8:12

Eva

Re:
Obvykle se nikdo nechce do ničeho plést. Jela jsem kdysi před dávnými časy na první koncert Rolling Stones. Stála jsem nahoře v metru a od vchodu se řítil takový malý, hubený vietnamec a dost zoufale volal o pomoc. A za ním jeden vyholený svalnatec a ještě za ním v odstupu další čtyři. Skočila jsem tomu prvnímu do cesty, chytila ho pod krkem za triko a zaječela, jako zkušená matka, to se dělá, tohle to?. Naštěstí mě jenom odstrčil a doprovodil to výrazy, které jsem raději hned zapomněla. V tom metru bylo určitě víc lidí než obyvatel naší vísky a nezasáhl nikdo. Jeden pán mi vynadal , jestli jsem se náhodou nezbláznila, vždyť mi mohl něco udělat ...
0/0
5.8.2003 9:12

pinguin

souhlasim;
velmi casto je nutna osobni kuraz a zodpovednost,casto staci dostatecne hlasity protest,kdyz ne k uplnemu zastaveni agrese,tak alespon k ziskani casu.Nejkrasnejsi zazitek,byl pro mne ,kdyz jsem byl svedkem,jak opilec v autobuse slovne napadal cely autobus,mu jeden dustojnik armady ( a to nemam lampiony v lasce ) zavelel a pak jeste ridici : pan si chce vystoupit, ( z nocniho autobusu :))  s intervalem jedne hodiny a k nejblizsi zastavce tak dva kilometry...   ani,se ho nedotknul,pouze na nej zvednul hlas.
0/0
5.8.2003 11:22

richard

pes zabitý člověkem
vyvolává stovky vašich soucitných komentářů na adresu své mrtvoly, dítě zabité psem vyvolá vaše soucitné komentáře na adresu chudáka pejska - tož tedy: chudák kluk,teď má pro blbost celý život zničený, navíc to mizerné psisko si svůj osud plně zasloužilo, to je zbytečných řečí okolo jedné psí zdechliny navíc.
0/0
5.8.2003 8:07

BOB

Re:
, Ty krurveny hovado,jehoz matka byla zjevne debilni, preju te abys dopadl jako ten pes
0/0
5.8.2003 8:21

Eva

Re:
Klídek, já myslím, že jenom provokuje. A pokud ne, tak by mě celkem potěšila jeho zdechlina.
0/0
5.8.2003 12:22

Antirichard

Re: Hmmmmm...
Není moc velký problém si Tě zjistit ty "neznámý záhadný". Potom se ale nemůžeš divit, že se možná v budounu nalokáš vody sám..... .
0/0
5.8.2003 9:51

Jirka Š. Svejkovský

Dva roky odnětí svobody?
Tam se naučí, co ještě neumí! Seřezat ho klacka, aby se měsíc nemohl hejbat! Běhá mi mráz po zádech, když si představim, že by tenhle zmetek jednou potkal třeba mojí dceru. Hádejte, kdo by zůstal dýl pod vodou?
0/0
5.8.2003 8:00

Vašek

Re: Seřezat ho klacka
A taky jeho rodiče, kteří ho takhle dobře vychovali!
0/0
5.8.2003 8:09

Eva

Re:
No, to vypadá na pěknýho psychopata, to by možná ani Makarenko nezvlád...
0/0
5.8.2003 8:22

saldo

Re:
Možná, že za to mohou rodiče a možná taky že ne. Jak se kluk chytí party, tak mu začnou být rodiče ukradení a se stavět třeba na hlavu. Parta je hrozně silný fenomén, proti kterému se jen přetěžko bojuje.
0/0
5.8.2003 8:54

?

je ale divný,
že krávám, kterým uřezali rohy nebo týrali hladem se tolika soucitných příspěvků nedostalo.
 
 
0/0
5.8.2003 7:25

investor

morove
Kdyz sem byl malej, tak sem taky vydel mory co tyraji stenata. Nikdo nic nerek, protoze vsichni vedeli jaka svoloc to je.
0/0
5.8.2003 7:03

Vladimír Stwora

Já jenom nechápu
jak je možné, že nikdo nezakročil. Copak tam nebyl žádný dospělý?
0/0
4.8.2003 23:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.