Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dětských otroků stále přibývá

Stačí mít pár set dolarů, dost otrlosti a můžete si ve světě opatřit dítě podle svého gusta. Jakéhokoliv pohlaví, věku či barvy pleti. A nakládat s ním můžete podle libosti. Můžete ho sexuálně zneužívat, poslat na ulici, aby pro vás vydělávalo, se ziskem ho prodat dál nebo cokoliv jiného vás napadne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

i

i
iii
0/0
4.8.2003 20:31

Kamil

Re:
Byl to vlastně můj nápad. Teď ale nemáme peníze a možná si toho otroka koupíme na úvěr. Jinak jsem pro nás zařídil kurz "RUMUNSKY RYCHLE A SNADNO".
0/0
4.8.2003 18:21

pinguin

urcite je to narocne ;
trpet samomluvou a jeste u toho vekslovat nicky :))
0/0
5.8.2003 9:59

vipi

Re:
Myslim že by tě mněl někdo useknout ruce, abys nemohl psat vyplody svého chorého mozku.
Pro idnes: Rušte to je to hnus.
 
0/0
4.8.2003 23:23

Juras

$$$
Prodám ségru: 17let, skoro nejetá.
Nabídněte.
0/0
4.8.2003 14:48

pavel

Re:
Pronajmu na víkend, co Ty na to? Budu se snažit být opatrný, (skoro) nepoškodím ....
0/0
4.8.2003 18:20

Ondrej

Re: fuj zenskou!?
0/0
4.8.2003 22:16

Krakonos.CDN

Re: Juras
Ty to v ty kedlube nemas v poradku , dej ten vejplod z tvoji mozkovnice segre precist ..............
0/0
5.8.2003 4:21

Maduro

Porodnost
V zemich Latinske Ameriky je porodnost obrovska. Prumer 4,5 na zenu je zcela normalni.  72% zen, napr. v zemich jako Honduras ci Nikaragua jsou svobodne matky. Znam pripad kdy jeden muz mel 27 deti z 5ti zenami. Zazrak, ze si to pamatoval. Obrovsky podil viny ma cirkev, ktera zakazuje vsechno, potraty,ochrane prostredky, antikoncepci. Hlasa pouze vernost, coz je neco tak zmesneho, ze tomu ani farari a pasrori neveri. Socialni davky neexistuji, deti se rodi do neuveritelne bidy.
0/0
4.8.2003 13:00

Maduro

Re:
Prstik sklouzl po klavesnici, samozrejme, ze spravne je smesnost a pastori.
0/0
4.8.2003 13:22

železný

Jen dětských?
A co v ČR, tady snad není otročina legální? Choďte a naslouchejte dobře ostatním
0/0
4.8.2003 12:37

Zdenek

Co se rozcilujete?
Chce snad kritizovat svobodny trh a demokracii?
0/0
4.8.2003 10:03

Lucie

Jedině omezení porodnosti třetího světa!
Jinak ženou svět do katastrofy. Vždyť civilozované země spíše vymírají. Když to nepůjde konsenzem dosáhnou opatření k omezení porodnosti, tak nezbyde, než použít ekonomické sankce. Je to totž problém, který vážně ohrožuje budoucnost celé planety. A tady by měly jít ohledy stranou. Co jsou proti tomu nějaké freony nebo skleníkové plyny. Tohle bude řáídově rychlejší.
0/0
4.8.2003 9:33

:-(

Re:
, mohu te ujistit, ze tahle planeta na lidi zvysoka kasle... tahle planeta zila nejmene 4 miliardy let bez lidi - stastne... lide jsou tu nejvys tak 5 milionu let (coz je nepatrny zlomek casu v zivote planety)... planeta se bez lidi obejde, ale lide bez ni ne...
0/0
4.8.2003 10:20

pinguin

ekonomicke sankce v Africe :)
nejvetsi porodnost a zaroven umrtnost deti je v zemich bez fungujici ekonomiky a se zemedelsvim na urovni prvobytnepospolne spolecnosti.Deti funguji jako socialni a duchodove pojisteni,nekde take jako prestizni symbol ( stejne treba jako pocet krav) Jak by mely ty sankce vypadat ?
0/0
4.8.2003 10:29

Lucie

Kdekdo viní kdekoho!
Ale bezprostředními viníky jsou rodiče těchto dětí, keří je přivedli na svět do poměrů, kde se o ně nedokázží postarat! Nebylo by správnější zůstat bezdětný, jednou vymřít a se zemřelým rodičem by zmizel i problém občana, který se v daném prostředí nedokázal prosadit?
0/0
4.8.2003 9:30

Jan Werich ml. v cizine

Panove, je proste moc lidi na tomto svete
Ta nepopularni realita je ze je moc lidi a deti na tomoto "pomatenem" svete a stale jich "zbytecne" pribyva. Neslysite o Svycarech a nebo Svedech ze by prodavali  jejich deti do otroctvi. Svetove prelidneni bude veliky azajimavy problem 21 stoleti. Mate panove nejake rozumne reseni?
0/0
4.8.2003 8:24

Petr

Re:
O zákazu freonů či omezení emisí se vedou mezinárodní konference, přijímají závazky. Ale jednat o přelidnění a populační explozi je jaksi politicky tabu. A to je fatální chyba! Jedině zafixování počtu lidí nebo dokonce pozvolné snižování může zpomalit katastrofu z vyčerpání energetických a surovinových zdrojů a totální devastace planety. Kdy už se někdo odhodlá tuto otázku nastolit. To by byla typická parketa pro OSN, které je jinak bezzubé.
0/0
4.8.2003 9:26

Jan

No ovšem
Tohle vše tady zmiňuji pokaždé, když se dočítám, jak se superhumanista zasazuje o lidská práva - pokaždé ovšem utrápených kubánských disidentů. Děti jsou pod jeho rozlišovací schopností. Samozřejmě, ostatně nikdy žádně ani neměl.
0/0
4.8.2003 7:08

krab

Re:
Pozoruhodna logika: zasazuje-li se nekdo o lidská práva kubánských disidentů, znamena to, ze ho deti nezajimaji. Mozna je i pojida k snidani (protoze sam zadne nemel).
0/0
4.8.2003 7:18

Jan

Re:
Pozoruhodná nedovtipnost a nechápavost! Rozumný člověk b yřekl, že problémy kubánských disidentů jsou ve světě (co se skutečně vážných problémů týče) na 152. místě. Pan Havel a pan pastevec Ruml se však tváří, že jsou na místě prvním.
0/0
4.8.2003 8:51

_B_art

s tim internetem je to pravda
treba tady na forech je videt, jaka spousta retardu ma pristup na net ...
0/0
4.8.2003 4:26

bb

Moderni otrokarstvi.
Jak to vymytit, jednoduchy, vsechny vrahy a obchodniky s bilym masem po chyceni do dvou mesicu popravit a za deset let bude pokoj!
Bohuzel je pravda, ze nejdemokratictejsi zeme je evil country a stoji skoro za kazdou lumparnou ktera ve svete zacne a nebo uz bezi. Moderni otrokarstvi je v americe velmi uspesne provadeno, provozovano velmi uspesne i kdyz se, a to je pravda, nejedna o deti, ale o normalni americany.  S halasem se vydaji zakony na jejich ochranu a na jejich ekonomii a pak se v tichosti tamhle trosku a tamhle trosku vydaji dodatky ktere vlastne ty prava obcanu tak sesekaji, ze vlastne zjistite, ze zadne pravo nemate, akorat teda volit na to jedine vas  na sto procent potrebuji tak jak to je a bez dodatku?!!
Maduro mas pravdu, tak to je, bohuzel a bojim se, ze nikdo s tim nic nikdy neudela a ani nemuze! Akorat se o tom bude stale jen kecat, jak jsme na tyhle zlocince tvrdy a jak je potirame a budeme potirat?!!!! Kecy, hnus to je co nam vladne!!!!
0/0
4.8.2003 2:57

krab

Re:
At je na idnesu clanek o cemkoliv, v komentarich se dozvim, ze to zpusobila Amerika. Jen nechapu, proc se tolik lidi z celeho sveta snazi do Ameriky dostat, kdyz je to "evil country". A proc Americane houfne neemigruji treba do Afriky (nebo do Cech -:) ). A jeste ti musim pochvalit pojem "moderni otrokarstvi". O tom se vi jenom to, ze je to jakasi temna vec vymyslena (jak jinak) Americany. Ovsem kazdy si pod tim muze predstavit, co je mu libo. Do budoucna doporucuji termin "postmoderni otrokarstvi".
0/0
4.8.2003 3:44

Krakonos.CDN

Re: krabe
  pod miru za 12 centu , varici morska voda v Hong Kong , te tam ponori 8lety dite a pak des ve trech konzervach do USA na supermarket , kde se prodavas za 5$ US jedna konzerva , , docela bych te ty debilku rad videl vcelku v ty konzerve pro krchov zaletovanyho .
0/0
4.8.2003 5:38

krab

Re:
To je kanibalismus, nikoliv otrokarstvi. Ale jak jsem psal, pod pojmem "moderni otrokarstvi" si kazdy muze predstavovat, co je mu libo.
0/0
4.8.2003 6:10

Piřák

Re:
0/0
4.8.2003 9:20

:-(

Re:
, mas zkresleny obraz... jestlize se par desitek tisic supackych Cechu a Mexicanu chce dostat do USA, neznamena to moc... jsou to lidi, kteri nemaji zadnou cest, zadnou lidskou hodnotu, a jsou ochotni pro penize delat cokoli... to ale neni meritkem pro normalni lidi... rozumny Evropan zustava v Evrope a na USA kasle... Otrokarstvi z USA nikdy nevymizelo, jen se o nem v poslednich 70 letech prestalo mluvit... avsak v novodobych dejinach to byli opravdu Americane, kteri zavedli brutalni a nelidske zachazeni s lidmi... od Indianu pres Africany az po Latinos...
0/0
4.8.2003 10:32

pinguin

uz,se tesim
co Ti na to pan Colt a Jaroslav odpovi :))
0/0
4.8.2003 10:50

:-(

Re:
, je nutne divat se pravde do oci, i te neprijemne... jestlize je zakonem stanovena minimalni mzda na (dejme tomu) 7,6 €/hodinu (vyjma studetskych a jinych jobu na "privydelani si" pro socialne zabezpecene) a nekdo pracuje za 4 €/na hodinu, tak nema zadne sebevedomi a zadnou uctu pred sebou samym... na zneuziti pracovni sily je treba dvou: zamestnavatel a zamestnanec... mimochodem, zadny Cech nejde do USA, protoze by v CR umiral hlady, ale protoze "nema nikdy dost"... znam vzdelane(!) Cechy, kteri nemaji moc penez, a presto ziji v CR dustojny zivot (SS-ucitelka v duchodu ma asi 5 tisic korun mesicne...) ...toto vsak NEplati pro deti, deti se nemohou branit... jestlize se na ne jejich rodice vykaslou, jsou nemilostne vydani napospas bestialnim obchodnikum... deti musime chranit, ale dospely se muze/musi branit sam...
0/0
4.8.2003 11:05

Krakonos.CDN

Je to znama vec , ale
kdo to sponsoruje , jako i levnou detskou pracovni silu v Hong Kong atd, ty vyrobky , napriklad boty ,vosaceni ............ se dovazi do celyho sveta a nekdo na tom pekne vydelava , i ten dobytek co proti tomu rve a ma vo tom svinstvu informace , prece na danich z prijmu tech svini co zvotrocujou deti , co ? Nemam snad pravdu? Sem ty sweatshops kde delaj maly Asijsky deti videl i v NY city -USA  v Mexiku , no a vo Asii snad psat nemusim , hlavne ze ten zapadni trade s bananovejma zemema funguje a nahore drzej krasne jen rypaky . Nezajima vas proc ? 
0/0
4.8.2003 2:12

kvik

Pro karase
Mily Karasi, to je blbost tvrdit ze v Rumunsku kapitalismus nemaji! Maji a dokonce jeste pokrocilejsi nez  v Cesku - v tomto smyslu vas rumunci daleko predhonili. Ano ano, budete je na te ceste k blahemu kapitalismu muset dohnat. Ale nic se nebojte, vy je dozenete ...
0/0
4.8.2003 1:39

karas

omyl
Milý Vole, asi ti nedošlo, že v Rumunsku, Vietnamu a jiných zemích, zde zmíněných, moc toho KAPITASMU nemají. Neboli tohle je průser zemí zdevastovaných bolševikem, který kam šlápne, tam několik set let tráva neroste, a lidská práva, i právo na dětství jsou mu cizí a k smíchu.
0/0
4.8.2003 1:24

Maduro

Re:
Kdysi se rikalo : Blahoslaveni budtez chudi duchem a jejich kralovstvi nebesske! To presne plati na Tebe a podobne zaslepence. Proste za vsechno muze bolsevik a kdyz se ti to hodi do kramu tak i z Bushe bude komunista. Ale k veci. Neni mi znamo, ze by zeme jizne od USA zasahla vlana komunismu. Pouze s vyjimkou Nikaragui a lehce na nekolik mesicu i Chile. Ostatni zeme byly, jsou a budou pod vlivem nejdemokratictejsi zeme sveta, USA. Statisice deti ziji na ulici, zebraji, kradou, fetuji, kouri, piji alkohol. Jejich rodice, vychovavani vetsinou vojenskym rezimem ci loutkovou vladou dosazenou americkym kapitalem, jen necine prihlizeji, pokud je tam neposlali primo. Prostituky a prostuti ve veku od sesti let, nejsou zadnou vyjimkou. Sexualni turistika, v zemich jako Kostarika, je zcela bezna. Nezletila devcata a chlapci ,12ti leti a starsi, tu slouzi jako lakadlo turistum, hadej odkud?! USA, Nemecko, Kanada, Holandsko a pod. Takze hochu, ve sve nenavisti si neco od bolsevika odkoukal. Lzes jako kdyz tiskne!
0/0
4.8.2003 1:51

Gulash

Re:
Mas pravdu, v Kostarice holky kolem 15-ti let za 15-25 dolaru.
0/0
4.8.2003 11:21

kvik

Deticky levne!
To je pekne! Jaka svoboda podnikani, jake vymozenosti kapitalisticke a ta demokracie. Vidite co vam ten kapitalismus prinesl. Levne stavnate deticky za nepatrny peniz a muzete si s nimi delat co chcete. Neni to svobodicka? Muzete si s pacholatkem trochu zasolichat a pak ho klepnout a dle libosti osmahnout na cibulce a slanine  do krupava - bon appetit !
 Nebo holatka prodate na nahradni dily pod znackou: "nehavarovane zbozi, kvalita zarucena"! Jen mit trochu podnikavosti a svet je obchodni mate na kolenou. Zacnete treba s detickami a pozdeji prejdete na neco jeste vynosnejsiho, ano, tak je nutne podnikati v dnesnim svete ve kterem laska a pravda vitezi, jak vam kdysi kukal jisty slaboduchy kaspar.
0/0
4.8.2003 1:12

kvik

Hlavne ty internetove inzeraty
Oh, a nezapomente si opatriti ty inzeraty z internetu. To vam umozni zacatky, to je naprostou nutnosti!!!
0/0
4.8.2003 1:16

IDnes

Re:
Zakonite takovyto system speje k valce ,o tom neni pochyb a z historickeho hlediska "HISTORIE SE OPAKUJE". GLOBALIZACE se casem rozpadne jako kazda jina RISE v minulosti.  
0/0
4.8.2003 1:23

karas

Re: nemá to cenu, ale napíšu to...
jestliže pan exprezident Havel je u Tebe slaboduchý kašpar, pak Tě upřímně lituji.
0/0
4.8.2003 1:28

kvik

Re:
Mne nelituj, karasi. Lituj spise toho kaspara, ze je takovy slaboduchy!
0/0
4.8.2003 1:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.