Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlíky do Vlárského průsmyku asi končí

Evropa se spojuje. Česko i Slovensko budou v příštím roce členy Evropské unie. Ze společné hranice zmizí celní přechody. Také Zlínský a Trenčínský kraj už mají podepsanou dohodu o vzájemné spolupráci. - Železnice se však zřejmě vydala právě opačným směrem. Dva rychlíky, které dosud jezdily z Brna přes Zlínský kraj a Bílé Karpaty až na slovenskou hranici do Vlárského průsmyku, mají od příštího roku končit už ve Veselí nad Moravou nebo v Bojkovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Berg

.
Nevím proč by měly dráhy doplácet na nerentabilní spoje, které se jim nevyplácejí. Kdyby dráhy provozovaly jen nákladní dopravu a dálkové rychlíky, byly by v plusu. Na jejich místě bych to dávno udělal.
0/0
31.7.2003 19:24

Karel

Re:
Podle této logiky by dráhy jako veřejná služba občanům nemohly fungovat vůbec. Podle stejné logiky by tedy bylo nejlepší nechat třeba staré lidi, kteří nemají auta, nebo děti cestující vlakem do škol, chodit pěšky, protože se nám v našem jednosměrném tržním myšlení jednoduše nevyplatí, že ???
0/0
1.8.2003 19:54

Honza05

cestující jsou obtížný hmyz a proto....
Dráhy už několik desetiletí uplatňují heslo : "Cestující je obtížný hmyz a tento musí být vyhuben".....
Kde jsou ty doby, kdy jezdil rychlík po této trati z Brna až do Nových Zámků.......
 
0/0
31.7.2003 16:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.