Diskuze

Vatikán rázně odmítl sňatky homosexuálů

Vatikán se obává, že povolení sňatků mezi homosexuály by se mohlo rozšířit do více zemí. Přijal proto dokument, v němž podobné svazky odsoudil jako zvrácenost a společenskou hrozbu. V nové kampani žádá podporu i od nekatolíků. Papežský stát reagoval na změny legislativy v několika zemích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pendula

5. 8. 2003 13:12
Sousedky
Mám dva sousedy, homosexuály, říkám jim oběma sousedky. Jsou u nás jako doma, takže nahlížím "pod pokličku". Jasně, některé věci nemohu pochopit, protože jsem se narodila orientovaná většinově, tedy heterosexuálně. Jedno ale vím jistě, oni si svou orientaci nevybrali, stejně jako já ne. Já za své rezavé vlasy vděčím přírodě, stejně jako oni za své blonďaté, stejně tak je to i s naší sexuální orientací. Žijí stejně jako já s mým manželem - milujeme se, hádáme se, někdy tichá domácnost, ale nejčastěji naprostá pohodička. Pro mě je důležité, že tito dva lidé mají duši, která je mi blízká a stejně jako můj muž je oba považujeme za přátele. Nemůžeme vědět, jak dlouho jim to vydrží, stejně jako nemůžu vědět, jak dlouho to vydrží mému manželství. Ale mám alespoň jednu jistotu - když se mi nebo mému muži něco stane, po právní stránce je jeden z nás nebo naše dítě zajištěno a to znamená hlavně finance a byt. Kdo z nás by chtěl ztratit partnera a pak i domov jen kvůli tak hloupě postaveného zákona?
0 0
možnosti

Marek

5. 8. 2003 13:26
Re:
Souhlas, škoda, že se takhle nezamyslí více lidí...
0 0
možnosti

le

5. 8. 2003 0:35
Ach jo!
 jako bys do dubu mluvil! Katastrofální zabedněnost a něvzdělatelnost českého národa mě zaráží.  Homosexualita není úchylka, neboli deviace. Je to prostě jen jiná varianta  normálu a bnení nikomu nebezpečná. Dospělý homosexuálně cítící jedinec chce žít s jiným dospělým homosexuálně cítícím jedincem.  a chtěj nějaké ty právní jistoty,. Co je na tom divného nebo škodlivého? Prostě přijde věk,kdy se začíná vilně koukat po někom na chození a jim prostě to opačný pohlaví ale vůbec nic neříká. Tak co asi maji dělat?
A čemu jako papeženci vzdorujou? Akorát se vměšujou svýma radamado záležitostí suveréních států. A to proto, že se akorát bojeji, aby se jim nerozpadly kláštery. Kdyby mohli hoši a děvčata žít spolu legálně, tak kolikpak lidí by jim v těch klášterech asi zůstalo?
0 0
možnosti

Ghort

5. 8. 2003 10:52
Re:
Narazky na orgie za zdmi klasteru uz me zacinaji nejenom unanovat, ale urazet! Byl jste snad v nejakem klastere delsi dobu, mate s tim nejake zkusenosti? Nepredpokladam. Jako mnohem pravdepodobnejsi zdroj Vasich radobyzarucenych pseudoinformaci me prijde nedelni Blesk...
 
Ohledne vmesovani Vatikanu do zalezitosti suverennich statu - kdyz Vam poradim, abyste se sel radeji domu vyspat, tak Vam zasahuji do suverenity? Nikoliv, pouze Vam davam radu, kterou Vy nemusite uposlechnout...
0 0
možnosti

V.Frič

4. 8. 2003 19:16
skála
Papež je neoblomný jako skála . Je výborné, že dokáže vzdorovat nátlaku lobbistických homosexuálních skupin, které brutálním mediálním nátlakem prosazují úřední legalizaci sexuální úchylky jako něčeho normálního.
0 0
možnosti

DaveQStone

5. 8. 2003 11:20
Re:
Papez je takova hezka loutka ktera je jednou nohou v hrobe , ale o tom vlastne nechci psat.
Proc by homosexualove nemohli mit registrovane partnerstvi ?  Doporucuju shlednout prvni pribeh filmu : "Kdyby zdi mohli mluvit 2" , aby jsi pochopil proc chteji nejake pravni jistoty.
Tyhlety prohlaseni ze se jedna o deviaci me vice nez stvou. Ja jsem heterosexual , ale proc by jsme meli nekoho odsuzovat kdyz chce zit s partnerem se stejnym pohlavim ? Cirkev si asi mysli ze lide chteji byt homosexualy , ale snad me da kazdy za pravdu kdyz reknu ze clovek tezko ovlivni to co citi. Proste veci nejak citime. Nekdo ma rad holky a nekdo kluky.
0 0
možnosti

le

4. 8. 2003 17:30
kuk
Kuknu sem a ono to tu furt žije?! Celý den surfování a hledání zdrojů informací na internetu mě dovedl až na stránku homosexualita.cz
Tolik dobře či hůře maskovaného flanďáckého svinstva se hned tak nevidí. Obávám se, že tato stránka je také zdrojem informací pro parlament, protože tam píše i jistý poslanec Tollner, který se tuším postaral o zakousnutí zákona o registraci. A k těm bludům co tam jsou, se pro poučení P.T. veřejnosti propůjčil i lékař, jak mé detektivní pátrání ukazuje, primář pediatrie z Třinecké nemocnice. Teda furt si říkám, že snad někdo zneužil jeho jméno. Jinak by měl asi vrátit diplom...
0 0
možnosti

Marek

4. 8. 2003 13:33
Homosexuálové a děti
Rozhodně nebudu tím, kdo by šel na ulici demonstrovat za právo homosexuálních párů mít děti, ale každopádně jsem přesvědčen, že většina zde uvedených odsuzujících příspěvků je plná předsudků, lidské hlouposti a hlavně absolutní neznalosti. Tito lidé, mám pocit, pořád vidí homosexuální páry jako bandu úchyláků, která celé dny a noci nedělá nic jiného než samé perverznosti, což je bohužel dost smutný a omezený pohled. Ale což, každý vidí tak daleko, jak daleko se chce podívat...
Já sám jsem otec dvouletého syna o zcela souhlasím s názorem, že dětem je šumafuk, jak se kdo v rodině nazývá, ale že potřebují cítit, že je ti lidé (v rodině) milují. Jasně, že by asi bylo nejlepší, kdyby všechny děti vyrůstaly v harmonických rodinách s tátou a mámou, ale bohužel to tak často nefunguje. Jsem přesvědčenej, že pro každé dítě je milující a pozorný homosexuální pár větším štěstím, než lhostejní heterosexuální rodiče či anonymní a neosobní děcák.
0 0
možnosti

:-(

4. 8. 2003 16:09
Re:
, pravdivost tve posledni vety mohu potvrdit z praxe... "palecek nahoru" (nemam obrazky)
0 0
možnosti

Míra Střihoun

4. 8. 2003 9:52
Rodičovství???
Když budou třeba dvě lesbičky vychovávat dítě a budou na to mít glejt, tak jedna bude máma a druhá táta, nebo obě mámy? Já vychovávám se svou přítelkyní jejího syna, dovoluji si říci, že jsem mu deset let druhým dobrým otcem, ale všichni respektujeme i jeho pokrevního otce, který se po rozvodu chová slušně a kluka si občas bere. Mohu se dožadovat práva na dva otce pro jedno dítě???
0 0
možnosti

:-(

4. 8. 2003 12:17
Re: chudak dite...
, tva dusevni uroven je pod urovni petileteho ditete... petilete dite svobodne matky, ktera s nim zije u sve matky, je natolik zrale, aby rozpoznalo, ze jedna zena je "mama" a druha zena je "babi", ale neprislo by mu do mysli nazyvat babicku "dedo"... nase holka nerika ani mama ani tata ani babi ani deda (oslovuje nas prijmenim, jsem vsichni jeji pokrevni pribuzni!)... detem je fuk, kolik maji mam nebo tatu, hlavni vec je, ze ma dite domov, lasku a duveru, zazemi, kde se vzdycky muze schovat a obratit se na rodinu, kdyz potrebuje pomoc... "...práva na dva otce pro jedno dítě..." nemuzes (zaplat panbuh!), jedina moznost, jak by ses stal tatou toho ditete je, ze by se ten pokrevni otec ditete vzdal a ty to dite adoptoval, ale jestli te zna, urcite to neudela, protoze... ...chudak dite...
0 0
možnosti

SNAKE IN THE GRASS

4. 8. 2003 3:51
KOKOTI.................
NIKDY DĚTI HOMOUŠŮM...........................................
0 0
možnosti

3. 8. 2003 22:52
0 0
možnosti

homošárka

3. 8. 2003 13:09
jak to tu vypadá?
tak jak nám pokračuje debata
0 0
možnosti

hughr

3. 8. 2003 10:58
hughr
hughr
0 0
možnosti