Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf celníků dostal policejní ochranu

Ředitele celního úřadu v Chebu Romana Šťovíčka hlídá policie. Šéf celníků minulý týden řídil několikadenní razii v asijské tržnici Dragoun. Po úspěšném zásahu se ale dozvěděl, že naštvaní trhovci se mu chtějí pomstít. Požádal proto o policejní ochranu. Policie začala hlídat také jednoho z trhovců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

kam zmizel FISCHER?
0/0
1.8.2003 16:48

kačenkin

co kdyby jsme...
prostě vrátili vietnamce do vietnamu, albánce do albánie a rusáky do ruska....
bez jakejkoliv dalších keců o demokracii a spol...čili tak trošku udělat pořádek ve státu....
0/0
31.7.2003 16:35

pinguin

mohlo by se zjistit
,ze Tvuj dedek byl Tatar a uz by jsi jel :)
0/0
31.7.2003 16:39

George

politika
Tak koukam jak se opet povedlo Vasi vlade odvest pozornost od ozehaveho tematu jakou je Reforma financi.Pekne se hadejte o imigrantech a zlutem nebezpeci evropy a oni si v klidu schvali daleko horsi veci proti narodu.V teto reforme se utopi daleko vic penez nez jsou danove uniky skupiny stankaru.Tak jen to pekne bastete a az se probudite uz bude pozde.
0/0
31.7.2003 15:01

varuz

pokračování
A to jak vlastně dostávaj čikmovoký řidičáky a český občanství to je zase na úplně jinou debatu. Českej člověk si ne jednu stranu stěžuje, a na tü druhou jako úředník za 100000 kč zařídí žlutýmu občanství, za 40 000 řidičák atd... To je začarovanej kruh. Myslím si, že jeden, nebo jedna skupina poctivejch úředníků(celníků) to nevytrhne. Kdybysme se takhle chovali všichni, tak zaprvé by jich tady tolik nebylo a za druhý by neměli takový zisky. Jsem pro kontroly všech tržišť po celý republice 4x za rok a kdyby se dělay poctivě tak do 2-3 let by všichni žlutí odtáhli jinam a byl by klid. Takhle se na ně musí. Fandím poctivým a pracovitým uředníkům.
0/0
31.7.2003 14:00

varuz

ahoj
nedá mi to, abych se nepřidal. Přečetl jsem pár příspěvků a co tady píše za bláboly třeba taková Vendula to je spíš drzost než vlastní názor. Ono jí to snad vůbec nevadí, jakou nám milí šikmoocí bohužel spoluobčané dělají ostudu jenom tím, že obtěžujou turisty a maj to svý kýčovitý zboží roztahaný po hraničních přechodech a první co zahraniční turisté vidí, jsou trpaslíci atd... už jenom pohled na tyhle stánky z toho se mi zvedá žaludek. Ale to není to hlavní zlo, co u nás páchaj. Kvůli nim se musej dělat spousty opatření. Oni můžou za to, že textilní průmysl v Čechách skoro není. Zkus se zeptat propuštěnejch lidí z tohoto odvětví, jestli souhlasej se žlutejma rákosníkama. Kdybys byla jednou z nic tak bys asi mluvila jinak. Nikdo si ani netroufá spočítat o kolik korun ročně okrádaj stát tihle "podnikatelé" ale je to hodně řádově miliardy korun(odhaduje se až 10 miliard). To že tady je nejmíň půlka žlutejch na černo o tom ani nemluvím. Já jsem zakázal celý naší rodině u nich nakupovat a myslím si, že to nám všem jenom prospělo. Žlutí maj svojí zemi a nejsou žádní politicky pronásledovaní, tak nevím co tady dělaj. Ale to je věc imigračních úřadů. Doufám, že jednou přijde doba, kdy se přitvrdí, ale to už bude pozdě spousta šikmovokejch už má český občanství a těch se už nezbavíme.
0/0
31.7.2003 13:53

Pedro

Souhlasím s razií
Tyto razie by měla celní správa dělat stále po celé republice. U vietnamců nekupuju, kupoval jsem těsně po revoluci, kdy se dala koupit "značková" trička za 100 Kč, který se po jednom vyprání změnila na podprdu. Uvědomte si, že tím, že vietnamci neplatí zdravotní pojištění, daně mohou mít ceny podstatně nižší než maloobchod a doslova ničí všechny malé podnikatele.  Průměr zaplacených daní u trhovců - cizích státních příslušníku je okolo 3.000 Kč. Začínají u nás být nejbohatší vrstvou. Byl jsem na dovolený V Hřensku, kdy tam ještě nepadal skály, a z  městskýho parkovišě mě začal vyhazovat žlutej vietnamčík, že jestli nezaplatím 5 EUR, tak že mě objede auto.  Nemít v autě manželku a dítě, tak jsem mu dal hned.... 
0/0
31.7.2003 12:43

lynx

Re:
Vtipné. Naši drobní podnikatelé platí daně ? Daně platí akorát zaměstnanci a to jěště proto, že musí. Náš drobný podnikatel sežene to samé tričko, ale prodá ho za 300 Kč a ještě bude řvát, že je to kvalita z kameného krámu (vlastní zkušenost s prodejci). Vietnamci státu nic nedávaj a nic nechtěj - máme menšiny, které znají jenom opak. Je pravda, zákony porušují, ale to tady dělá každý. Máme to jako národní sport. 
0/0
31.7.2003 13:18

Petr

Co je vlastně značkový ?
Stejně jedinej rozdíl u tzv. značkovýho zboží je, že tam našijou značku hned při výrobě v Čine, kdežto Šikmooký to udělaj až na stánku. V podstatě ty trika jsou uplně stejný...
0/0
31.7.2003 12:21

Vendula

Vietnamci jsou GOOD
Myšlenka, že pokud by nebylo jich, tak by měl stát víc peněz a my všichni bychom se měli lépe, je naprosto zcestná a muže si to myslet pouze nemocný člověk. Tržnice umožňují normálním lidem jako normální lidi i vypadat. NIKDO si nejde ke stánku koupit značkové zboží. KAŽDÝ si je vědom, že pokud to má značku renomované firmy, tak je to padělek. Vietnamci z drtivé většiny tvrdě pracují a plody své práce jsou schopni předat obyčejným lidem aniž by je přitom 6x okradla zlodějská vláda a v důsledku toho je to i levnější. Vietnamci jsou jedním z posledních  problému, ze kterých by naše pseudovláda měla dělat prioritu
0/0
31.7.2003 12:14

aaa

Re:
A daně, které by měl stát dostávat jsou jako co? Viděla jste někdy od nějakého šikmoočka účtenku? Já vím, Vás to nezajímá, ale že je min. 80% prodáváno načerno? Tohle rozhodně podporovat nebudu a nejsem takový snob, že když nechci dát peníze za značkové oblečení, budu kupovat takový šunt  (hlavně, že jsem in, že?) a podporovat výše uvedené.
0/0
31.7.2003 12:18

Vendula

Re:
Domníváš se, že kdyby se nějakým zázrakem objevilo ve státní kase padesát miliard dolarů, že bys to nějak poznal  Možná, že ano, ale jistě né v tom, že by se tvoje situace nějak zlepšila
0/0
31.7.2003 12:23

aaa

Re:
To je věc další, a to, že se současnou vládou nesouhlasím a těším, se až vypadnou  Ale na tom, co jsem výše napsal nic neměním, protože jsou to jen články řetězu k tomu, aby to někde vidět bylo
0/0
31.7.2003 12:35

Jouda

Re:
Kdyby se ve státní kase objevilo 50 miliard dolarů by se jistě poznalo. 50 mld. dolarů je nějakých 1.4 biliónů korun. To jsou 2 roční rozpočry ČR
0/0
31.7.2003 12:44

Katka

Re:
To aaa:
Prosím Tě neposlouchej jí. Já nejsem zvyklá používat vůlgární výrazy a osočovat někoho bez předchozí debaty a i na tuhle věc mám svůj názor (viz něco málo příspěvků níže má reakce na Patrika), ale ona ta Vendula fakt musí být totální kráva.
0/0
31.7.2003 12:26

Vendula

Re:
jo, říkají to mně. Hlavně, že tebe všude chválí
0/0
31.7.2003 12:29

Katka

Re:
Nemusíš mne až tolik utvrzovat
0/0
31.7.2003 12:32

Vendula

Re:
Vživotě jsem s tebou sex neměla
0/0
31.7.2003 12:34

pinguin

mila Katko,chce to smysl pro humor
a ironii; no a vubec :  Vendula je chlap
0/0
31.7.2003 12:35

Katka

Re:
Já vím, Pinguine, jenže ona fakt nejhorší srážka je srážka s blbcem (blbkou?)..
Ale jinak mi smysl pro humor myslím vůbec nechybí
 
0/0
31.7.2003 12:38

Vendula

Re:
... říkala mi maminka
0/0
31.7.2003 12:41

Katka

Re:
uvedla jsem tam slovo "myslím" Vendulo, víš? Myslím! Ale chápu, že Tobě to nic neříká...
0/0
31.7.2003 12:44

pinguin

to je takovy folklor
jako je listi Hovnivalovic, tedka Humri , sislouni nejak vymreli,no Vendulak , je obcas legracka, nekdy je to slabsi, nejvic jsem se bavil citacemi ze schuzi KSC ; ale to je pryc, dosla asi stava, nebo nekdo prevzal nick
0/0
31.7.2003 12:55

Katka

Re:
ahááá.
Tak to mne mrzí, že jsem ty citace někde neobjevila, taky jsem se mohla pobavit
0/0
31.7.2003 13:09

Patrik

To snad ani neni mozne!
Tak tady ctu ty vase prispevky v "diskuzi"...to je teda blbinec, to vam reknu. Ma to byt diskuse k clanku, ale zatim se tady rozebira, co kdo nosi a kdo je jaka socka...ach jo
Pokud jsem ten clanek spravne pochopil ja, tak je o tom, ze neuplatny celnik provedl zatah na vietnamskou trznici a zabavil padelky v cene nekolika milionu prodavane vietnamci, kteri vzapeti hrozi, ze se pomsti a tak celnik dostal policejni ochranu. A to vas rozohnilo natolik, ze jste se zacali vzajmne osocovat. To nechapu.
Ja si myslim, ze
1. nebyt vietnamcu, tak pulka naroda chodi ve starych odrbanych teplakach i do prace, takze pro "socky" je to super
2. nebyt vietnamcu, tak by ceny ve "znackovych" kramech byly mnohem vyssi, takze i vy, co nemate hluboko do kapsy na tom vydelavate
a konecne za 3.
Vietnamci mozna neplati dane a dalsi poplatky a stat prijde o nekolik milionu. Jenze kolik jich je? Tisice. A ted si vemte jednu firmu v cele s radobypodnikatelem, ktery sam dokaze stat osulit o nekolik milionu nebo neplati pojistne zamestnancum. Ci cloveka, ktery okrade lidi o uspory a stat to pak musi vyplatit. To vam nevadi? Staci jeden clovek "CECH", ktery vyda za 10000 Vietnamcu.  A kdo ma z toho "Cecha" uzitek? Nikdo. A kdo ma uzitek z Vietnamcu? Pulka naroda. Takze sorry, vazeni, ale ja si myslim, ze stat by si mel udelat poradek nejdriv "ve vlastnich radach" a ulovit nejdriv ty velke ryby a pak jit dolu. Jenze u nas je praxe opacna.
 
0/0
31.7.2003 12:04

aaa

Re:
V podstatě máte v hodně věcech pravdu, ale vidíte to trošku černobíle. Rádobypodnikatele, kteří okrádají stát také nepodporuji a neomlouvám, ale znamená to snad, že "malá ryba", která někoho na ulici oloupí, je v pořádku, protože člověku se nicmoc nestalo, obchod vydělá na koupi nového mobilu, manželka zjistí, že má svého oloupeného mužíčka tak ráda, že je šťastná, že žije a vše je vlastně OK. Kdežto vrazi a atentátníci jsou jediní, kteří škodí ve velkém. Vím, trošku přitažené za vlasy, ale něco na tom je!!! Navíc mne zaráží, že na začátku se podivujete nad tím, že se tu rozebírá kdekterá socka, ale dále to zdatně rozvádíte.
0/0
31.7.2003 12:23

Katka

Re:
Patriku, kupodivu jsi správně pochopil článek, ale už jsi nepochopil zbytek.
Add 1.levné oblečení se dá nakupovat i jinde, než od vietnamců (např. hypermarkety atd. kde je cena textilu určitě minimálně srovnatelná s cenami textilu na tržnicích. Jenže zde by si prodávat "originální padělky" nedovolili!) Takže s Tvým názorem zásadně nesouhlasím.. A to nemluvím o tzv.second handech
Add.2 Totální nesmysl. Naopak - tím, jak se snaží originální výrobci své oblečení chránit (ať už snahou potírat a stíhat falešné výrobce, soudními spory atd nebo přímo tím, že na své výrobky dávají více a více ochranných nášivek, důkazů o původu výrobky atd.) tak koncová cena výrobku logicky musí být o tyto výdaje navýšena!!
Add.3 Platit řádně daně, cla atd. by měla být povinnost absolutně stejná pro všechny bez vyjímky. 1000 PRŮMĚRNÝCH Vietnamců neplatících našemu státu vůbec nic udělá určitě větší škodu než 1000 PRŮMĚRNÝCH čechů...
Navíc Ty i ostatní češi můžou těm 1000 vietnamců v tomhle bránit tím že i nich nebudou nakupovat jejich zboží. Kdež to nějakýmu "RADOBYPODNIKATELI" Ty konkrétně v okrádání státu asi nějak nezabráníš..
0/0
31.7.2003 12:23

femme fatale

Re:
můžeš mi prosím říct kde se dá levně nakoupit? Zkusila jsem si koupit džíny Levi´s v origoš obchodě a doma při pořádném přezkoušení jsem zjistila že jsou levý, prostě stejný co prodávají Vietnamci, takže tím chci říct, že nemáš pravdu.Padělky prodávají všude
0/0
31.7.2003 13:12

Katka

Re:
Přečti si můj příspěvek a snad to z toho pochopíš..
A jak jsi to jako zjistila, že jsou "levý" a stejný co prodávají Vietnamci???? A jak to,že až doma?
0/0
31.7.2003 13:20

femme fatale

Re:
známá dělá vedoucí v Levis , ale v jiným městě. Zjistili jsme to podle čísel a znaků co jsou vytištěný uvnitř na kapse. Úplně levý Levisky třeba na kapse nic vytištěno nemají. Podle kodu se zjistí jakou mají mít ty džíny barvu apod. Džíny mi seděli na první vyzkoušení ale při prvním dlouhým nošení to zas až tak super nebylo.
0/0
31.7.2003 13:36

pinguin

jo levy levi..
jeans od pana Levise,jsem nosil hezkou radku let,az jsem zjistil : ze se siji v Turecku a Polsku. a ,pote co jsem po neuspesne reklamaci ( prodejna ve Vodickove ulici) jim hodil kalhoty na hlavu ( sice se ztratou asi 80 Euro,ale s presvedcenim,ze si od nich uz nikdy nic nekoupim
0/0
31.7.2003 13:45

kurtz

lidi jako Roman Šťovíček by měli mít
lidi jako Roman Šťovíček by měli mít absolutní poporu, samozřejmě včetně policejní ochrany a pořádného platu. ´díky za každýho neúplatnýho úředníka, ne ve všech regionech mají stánkaři takové peklo jako v plzeňském - proč asi ??
0/0
31.7.2003 11:59

Pham

Re:
Dovoluji si kopírovat text, kterým jsem reagoval na jiný příspěvek předtím. Ten člověk asi skutečně potřebuje ochránku a ať ji má, ale o jeho poctivosti nejsem tak jistý (viz. okopírovaný text).
Jako Vietnamec musím na to reagovat, neboť jde o provokaci, někdo prostě haraje na vietnamce, aby naštval Čechy.  Ten člověk vybral jméno, které není správně vietnamské (přijmení Lee neexistuje) a umyslně dělá gramatické chyby, ale dosti naivním způsobem. Je pravda, že vietnamci neskloňují a nečasují slovesa, ale pořadí slov ve vietnamštině je jiné a naprostá většina vět zní komicky. Např. u poslední věty, vietnamec by musel psát: vy nemit peníze.
A ještě pár poznámek k události v Chebu, jde o pohled z druhé strany. V Chebu šlo (a stále jde) o válku mezi "gangy" z Dragounu a Velkého Kříže. Bosové (jak tomu říkáte, já jim spíš říkám gauneři) z Velkého Kříže se snažili o převzetí tržiště Dragounu a už týden před razií pohrožili, že pokud trhovci nestěhují k nim, tak pošlou policajty a celníky, aby je likvidovali, prý ty už mají koupené (přeplacené). Na to pak skutečně přišla největší razie v historii. Zkuste zamyšlet, jak člověk má myslet o čistotě akce (k tomu ještě fak, že nic podobného se nestalo na tržišti Velkého Kříže, když je pouze cca 1,5 km od Dragounu). Je to naprosto v pořádku, že úřady mají kontrolovat dodržování zákonosti i na tržišti, ale pokud se takhle aktivně zapojují do války gaunerů, tak je to zločin a je to hluboký důvod k zamyšlení i pro inspekci nebo jiné odpovědné orgány. A to vůbec nemluvíme o policajtech (nejen chebských), kteří okrádají trhovce a chrání dealery drog, ale to už je jiná problématika.
 
0/0
31.7.2003 12:05

pinguin

co pises zni logicky
,ale kdyby byli stankari,cisti.. nemuseli by se zadne stary bat,takze,zlodej krici chytte zlodeje.Ze stankarsky pioni jenom pochoduji na sachovnici v pozadi stojicich lidi,je mi jasne a je mi jich lito,vetsinou jsou to pracoviti lide( na rozdil od opalenejch ) ,ale zakony plati pro vsechny,a nekde vic,hlavne kdyz se na ne tlaci z Bruselu.. takze vrchni chebsky celnik,je vlastne take jenom figurka..
0/0
31.7.2003 12:43

Pham

Re: co pises zni logicky (pinguin) <= Co píšeš zní smutně
Tvoje fráze "zlodej krici chytte zlodeje" odráží smutný stav společnosti, která nechce připistit, že jsou i vietnamci, kteří dělají obyčejnou práci a žijí normální život (Co pak tě nenapadá, že trhovec přece nemůže teď přes internet s vámi diskutovat?).
Nejsem žádný stankář a nemusím se bát žádných policajtů a celníků. Jenom mě rozličuje, že těm vůbec nejde o to nastolit pořadek na těch tržištích, ale berou to jako příležitost (zatím poměrně bezpečného a tučného) přilepšení. Nutno také dodat, že být stankářem není nic špatného, pokud podniká slušně.
Přeji hezký den.
0/0
31.7.2003 13:57

pinguin

bylo by dobre si muj canc precist cely !
co je na stankach , vidi kazdy.Malych stankaru jsem se vicemene zastal,nakonec prodavaji 16 hodin denne to co jim bossove naridi, ale musi si take udelat poradek sami mezi sebou a ne resit vsechno uplatkem a natlakem..
0/0
31.7.2003 15:25

Elis

nespravedlnost
No jsou to jen lidi, ale nejvíc mi štve, že já jako student musím z brigády odvést vždy nějaký ty penízky a oni?tady asi nic spravedlivýho ,v týhle zemičce člověk nemá šanci nalézt, což je smutný!!!!!!díky bohu, že u nich nemusím nakupovat!!!!!!!!
0/0
31.7.2003 11:48

Humr_exitus

Humr!
Tak nevim, docela me oslovila kampan na zachranu humru! Hlasim se dobrovolne do jejich ochranarskeho spolku.
0/0
31.7.2003 11:20

Adolf Hummerstein

Re:
Vitame te do svych rad. Kazda posila je pro nasi vec velkym prinosem.
Svobodu humrum!
0/0
31.7.2003 11:35

Joshi

Re:
Ty jeden prazskej cajzle, bez makat...
0/0
31.7.2003 11:43

Karel

Moje zkušenost.
Polobotky letní i zimní za cca 1400,-Kč od Bati do 1 roku podrážka na šrot.Sportovní boty Olympikus za 1650,-Kč koupené v prodejně Alpinus za týden!!! roztrhané, neskutečná buzerace při reklamaci, která trvala 2 měsíce až poté vyřízena vrácením peněz co jsem napsal přímo dovozci této značky obuvi do ČR. Sportovní trička ,bundy a mikiny zn.Adidas,Nike koupená před 4 roky ve velkoobchodě u Číňanů v cenách od 250 do 500 Kč téměř denně nošené, dodnes po mnoha praních stále jako nové, držící tvar i barvu. Obecně lze říct, že je výhodné od asiatů kupovat textilní zboží, s kvalitou obuvi a elektroniky je to horší.
0/0
31.7.2003 11:09

Jirka

Re: mám podobnou zkušenost
po nákupu bot a textilu v Hypernově,Hassu a u Bati jdu raději ke stánkařům.Oblek od OP Prostějov se po roce začal párat.Když se to od stánkařů do roka rozsype,alespoň vím,že mne to nestálo tolik.A s reklamací u vietnamců jsem nikdy neměl potíže.Vždycky mi věc vyměnili bez řečí.A jelikož rád smlouvám tak mám i docela kuriózní zážitky.
0/0
31.7.2003 11:22

pinguin

ja taky :)
topra kosile.za tri sta.. a je na to zaruka..?   pro paaana za dvestapadesaaat  .. a dostanu na to uctenku ?..pro paaana za sto...  ale ja pracuji na bernim urade.. taaak to jeee daaarek pro pana uuredniiikaa
0/0
31.7.2003 13:01

redwasp

Re:
no bud si mel fakt smulu, ale spis si myslim ze pekne kecas... priznam se ze u trhovcu uz celkem dlouho nenakupuji, ale predtim byly me zkusenosti s textilem od nich presne opacne... Tricka deklarovana jako 100% bavlna davajici soky od staticke elektriny, po jednom vyprani bile prouzky na kratasech zmodraly od modre barvy zbytku latky (ktera pro zmenu vyrazne zbledla)... atd. atd. Co se tyka jejich elektroniky, tak opravdu POZOR!, nektere veci jsou opravdu VELMI nebezpecne, beru to z pohledu ing. elektro - absolutne je nezajimaji jakekoliv normy, takze napriklad vanocni svicky na stromek maji napajeci kabel neuveritelne tenky (k zastrcce je pouzit stejny drat jako v serioparalelnim zapojeni svicek) - tento se mi podarilo pretrhnout jenom tim, ze jsem ho nasal do trubice vysavace pri vysavani!!! Nemluvim ani o samotnem zapojeni tech svicek, ktere "obchazi" prdle zarovicky aby to svitilo dal, cimz samozrejme zvysuje proud, praskaji dalsi az to skonci pozarem nebo jisticem.
0/0
31.7.2003 11:39

mikeš

Re:
tričko vod rákosek po 1 prani vyběhli nitě z rukávu, tak to máma přešila a v pohodě. všichni zapomínají, že dneska se to všechno šije v číně a že rákoska ve stánku je stejnej zloděj jako akcionáři skrytí za značkovou prodejnou. Další věcí je, že ty kurfy šikmooké neplatí takové cla jaké by měli což je ovšem chyba celníků, kteří se to aspoň v Chebu snaží napravit. A další věcí jsou zisky z kterých nezaplatí ani kačku, což je chyba těch lemplů na berňáku, který buzerujou akorát ty který jak megery chodí k nim na návštěvy a podávaj daňová přiznání.
0/0
31.7.2003 11:39

František Malina

Padělky jako strategie koncernů
Co když ty padělky dělají přímo originální výrobci protože nemůžou prodat ty jejich 1000%maržové nádhery. Výrobní cena je stejná. 
0/0
31.7.2003 11:06

redwasp

Re:
chlape ty jses fakt uplne mimo. Skoda ze jsem tu diskuzi cetl odspodu, jinak bych se ani neobtezoval odpovidat na ten zvast cos pronesl nize...
0/0
31.7.2003 11:18

Tutek

Malino Malino
Ty asi nevíš o čem píšeš, do výrobních nákladů se počítá spousta věcí, které Vietnamci neplatí, např. zdarvotní a sociální pojištění, mimo jiné
0/0
31.7.2003 11:19

Karel

Re: Něco na tom bude.
Podle mých informací pocházejí všechny výrobky od jednoho zdoje,jedné fabriky.Jak je známo při hromadné výrobě zejména v textilním a obuvnickém průmyslu k určitému procentu "zmetků" resp.výrobky jsou na konečné kontrole kvalitářem zařazeni do jednotlivých skupin.1.skupina bez vad jde do sítě značkových prodejen v Americe,Evropě atd.2.skupinu výrobků s menšími vadami typu křivý steh,nakřivo přišité logo apod.skoupí číňani a rozhodí to do své obchodní sítě,kde jim to prodávají vietnamci.3.skupina jde na trhy jak jinak než 3.světa. Takže kvalita zákla.materiálu stejná akorát je rozdíl v tom,jak které obchodní mezičlánky si na tom mastí kapsu.
0/0
31.7.2003 11:32

s-m-lomos

Re:
Trika original NIKE .LEVIS. HANES , GAP ESPRIT ... se šijou v Rumunsku a v centrále v Maďarské Baje lze zakoupi za dobrou cenu 2 jakost . A to se vyplatí!
0/0
31.7.2003 11:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.