Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč Bush nemá zájem o Klause

Málem to vypadá, jako kdyby byl Václav Klaus ve Washingtonu na černé listině. Americký prezident cítí potřebu při schůzce s Václavem Havlem "natvrdo" říci, že o setkání s Klausem nemá zájem. A to poté, kdy Hrad vysílá do Bílého domu jasné signály, jak moc by prezident o setkání s Georgem Bushem stál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eve

To je jasny - ovladat Spidlu je jednodussi nez ovladat Klause
A to je to, o co Americanum jde predevsim - mit poslusnyho pejska - pisknou a hned jim na povel leze do pr...e.
0/0
4.8.2003 5:20

sound

Re:
Docela bych s tím souhlasil, ale mám obavu, že V.Klaus pro změnu není ovlivnitelný vůbec nikým. A to i vpřípadě má-li ten druhý v diskuzi evidentně pravdu a následně je to opakovaně prokázáno.
0/0
4.8.2003 8:15

AAA

Narcis for prezident
Poslední dobou si Klaus kromě svých lobbystů z řad ODS a finanční oligarchie rozumí už jen s komunisty (proto ho taky zvolili prezidentem). JInak nemá zájem skutečně o nikoho.
Smůla ovšem je, že si pan velkomožný Klaus stižen bludem o své velikosti a nenahraditelnosti neuvědomil, v čem že to vlastně spočívá úloha prezidenta republiky, totiž především v zastupování státu navenek. Proto také považuje za naprosto nutné chovat se ke každému zahraničnímu politikovi jako netaktní a nediplomatické prase. Člověku s IQ vyšším než 70 by jistě došlo, že na diplomatickém poli je úplně jedno, kdo má a nemá pravdu (Klaus měl pravdu v tom, že řada jeho kamarádů komoušů by jistě strašně řvala a přirovnávala by přítomnost amerických vojenských základen k ruské okupaci, vydávat to však za názor celé české společnosti je přinejmenším odvážné). Jde o to, aby jednání byla vedena tak, aby si jednotlivé hlavy států zachovaly svoji tvář. Náš pan profesor však tato základní diplomatická pravidla neuznává a uráží radši každého na potkání. Mimoto zkazil kšeft mnoha podnikatelům a městům, na jejichž katastru by americké základny mohly stát.
K čemu nám je takový samolibý ňouma?
0/0
3.8.2003 13:52

Muki

Ahoj
Ten nadpis byl spany, melo tam byt, Klaus nema zajem o Bushe!  Klaus  vi, nebo si to mysli, ze je chytrejsi, nez vetsina cizich sefu vlad a pokud si od nej nenechaji poradit, tak tim hure pro ne
0/0
1.8.2003 16:45

L. Vychodil

Je MUDr Libor Zednicek jeste Klausuv lekar??
0/0
1.8.2003 16:21

marti

S komunistama si rozumí, s Bushem a jinými ne
Myslím, že spojení klausovců a komunistů se blíží. Neustále si vyměňují komplimenty a oba dva mají stejné nepřátele na domácí (Havel, US, Špidlovo křídlo ČSSD, KDU) a na zahraniční scéně (EU, Bush).
0/0
1.8.2003 15:16

Moravak

Klausův neuvěřitelný blábol ! !
Spor pak gradoval poté, co prezident přirovnal možnou přítomnost amerických základen v Česku k někdejší sovětské okupaci.   
Neuvěřitelný blábol a politická chyba  
 
Ani se nedivím, že se američani urazili 
0/0
1.8.2003 14:13

TicTac

Re:
Formuloval to uplne jinak a mel pravdu.
0/0
2.8.2003 0:08

Vito

PROSTĚ AMÍCI MAJÍ NA ROZDÍL OD ČECHŮ PAMĚŤ
Já bych také s Klausem za to nebezpečné a stálé relativizování a únavné rozmělňování nejednal. Co bych se nového dozvěděl? h....  A hle kolik čecháčků, dříve tolik nenávidícího Klause obrátí, když jde o USA... Prostě český národ je nevyspělý a mlátí sebou v  extrémech.
0/0
1.8.2003 13:53

JirkOl

Kdo leze Bushovi do zadku ...
má jeho přízeň. Díky, taky nechci. Ať je VK jakýkoliv, řekl svůj názor, měl pravdu, Bush lhal a ví, že nejlepší obrana je útok. Mimochodem, tak jak by se určitě VK nevybavoval s masovým vrahem Sadámem, tak by neměl stát ani o válečného zločince Bushe. PS: A hlavně mi nepište, že kdo nesouhlasil s okupací Iráku, souhlasí se Sadámem. Díky.
0/0
1.8.2003 13:43

Vito

Re: hochu jseš dost vedle
VK klidně jedná s kýmkoli. Důkazem (pokud máš paměť) jsou podivné návštěvy Milošovičova komunistického velvyslanectví za jiné války. Zlatý normální Zeman ... 
0/0
1.8.2003 13:57

gagarin

Václav Klaus je neotesaná hulvárna, skoro stejný jako jeho kámoš Miloš Z. - jeden je jízlivý konfliktní psychopat, druhý je vulgární konfliktní alkáč. Ještě štěstí, že jejich opoziční souručenství už skončilo. Akorát budeme muset ještě přetpět V.K., časem se snad i v Čechách objeví nrmálnější politici.
0/0
1.8.2003 12:34

JirkOl

Re: Milý demente , co jsi již v životě dokázal,
že bereš do huby jména Klaus a Gagarin?
0/0
1.8.2003 13:45

Vito

Re: Tvoje sprostota a odpor k USA jdou k sobě
za chvíli (moje zkušenost s jiným podobným týpkem) budeš psát ať zhyne židobolševická Amerika. Proč to otevřeně neřveš hned ?
0/0
1.8.2003 14:01

MMarjanka

Vždyť je to tak průhledný
 Když si proberete s kým je ochoten velký americký jednat, zjistíte, že s tím, kdo nemá tu odvahu aby ho snad kritizoval.... A to říkám bez ohledu na to jestli jsem, nebo nejsem příznivkyní V.Klause. Vždyť se ještě ke všemu ukázalo, že měl náš pan prezident pravdu (zbraně v Iráku). Americký prezident se mnohem víc chová jako malej kluk a pokud se mu někdo bezmyšlenkovitě neklaní, tak s ním prostě nemluví. Ústupek je snad ochoten udělat jen v případě, že dotyčný bude z jeho pohledu 2. - 3. nejvlivnější muž Zeměkoule
0/0
1.8.2003 10:53

sound

Re:
...A to říkám bez ohledu na to jestli jsem, nebo nejsem příznivkyní V.Klause...
Takže jste:-), ale na tom by nebylo nic špatného. Mně osobně nevadí, jestli Klaus Bushe podpoří, nebo ne. Spíš si myslím, že mohl být v jednáních u velvyslance diplomatičtější, tak jak se od prezidenta očekává a nenechat se strhnout některými rysy své povahy.
0/0
1.8.2003 11:08

Milan

Re:
S tím nemůžu souhlasit. Diplomatičtěji by se snad měl chovat velvyslanec. Lituji ale Velvyslanec tady sice zastupuje zajmy své země a je to jen velvyslanec a je tady host.
0/0
1.8.2003 11:18

Milan

Re:
Vy zase příznivcem pana Klause nejste. Ale jak říkáte, to nevadí. Já už pamatuju hodně a doba kdy nám velvyslanic důrazně naznačovali co míme říkat už tady není a doufám už nikdy nebude.
0/0
1.8.2003 11:22

sound

Re:
Vzpomínat minulá léta a sovětské velvyslance (Červoněnko) je poněkud laciné-přinejmenším. Jinak zřejmě nevíte, jaký status velvyslanectví má,podle toho co píšete v předchozím příspěvku a to je, oháníte-li se pamětí a tedy i prožitými léty,trošku škoda. V.Klausovi nenaznačoval nikdo nic,ale V. Klaus mohl sdělit své prosté ne a odpustit si svůj slovníček, který tu u nás v ČR užívá již dlouho.
0/0
1.8.2003 11:44

Milan

Re:
Já jsem si na Červoněnka nevzpoměl ani slůvkem. Nemyslím nějákého konkrétního velvyslance z minulých dob. Za minulých dob nám soudruzi z poza východní hranice ústy velvyslance sdělovali která letadla máme vyrábět, jaký máme mít názor na tu či onu záležitost a podobně. Tak jsem to myslel a na tom trvám. A nemyslím si že velvyslanec jakéhokoliv státu je víc než představitel státu do kterého je vyslán. Samozřejmě o statusu vyslanectví něco vím. Teorie na téma statutu vyslanectví by nás možna zavedla k otázce co bylo dřív jestli vejce nebo slepice. Pro mne je to zatím jasné. Odvádí nás to ovšem celkem šikovně od tématu, že pravdu měl jak se dnes ukázalo z přiznání p. Bushe, tedy že pradu měl p. Klaus alespoň co se týče zbraní HN.
 
0/0
1.8.2003 12:03

sound

Re:
Tím, že vzpomínáte soudruhy z minulých dob, musíte mít Červoněnka na mysli, nebo nevíte, co píšete.Pokud máte strach z návratu komunistů a nebo jejich manýrů, budete se muset zříci V.Klause, neboť ten pro jejich věhlas udělal během své volby i po ní v poslední době zdaleka nejvíce. Čili jedno nebo druhé. A od tématu neutíkáme. Nikdy jsem nenapsal, že mi vadí, že V.Klaus řekl ne! Myslel jsem si, že důkazy chybějí, ale k válce mám jiné stanovisko, ale to by bylo na dlouhou debatu o něčem jiném.Napsal jsem, že stačilo prosté ne! Nebalo nutné to doplňovat o jeho vybraný slovníček, jímž počastoval již kde koho.
0/0
1.8.2003 12:52

Re:
Hrani se slovicky, jako v parlamentu ? Budte normalni.
0/0
1.8.2003 23:30

fidel

pan velvyslanec - osoba nežádoucí
Myslím,že naše diplomacie (pokud se dá v případě kašpárků,kteří teď Zamini vedou o diplomatech vůbec hovořit) by měla do USA jasně naznačit,že bychom přivítali co možná nejrychlejší vystřídání pana velvyslance , který se tady chová jako křupan ala Červoněnko.
0/0
1.8.2003 10:39

indfrt

Re:
 
0/0
1.8.2003 16:46

jirka

Milá Johano
Milá Johano, jako redaktorka v Mladé frontě zodpovědná za negativní články o prezidentovi by jste si měla všimnout, že lidé jako Klaus samozřejmě nejsou po chuti mocným tohoto světa. Oni totiž přemýšlejí, mají spoustu nepříjemných otázek (na př. " a vy jste kdo?" podvodníkovi, který létal za vládní peníze) a sem tam i zjistí, že všechno není tak, jak je to ochotnými novináři plebsu servírováno (omluva Condoliny Reisové a aféra v Anglii se zfalšovanými "důkazy" o zbraních  v Iráku) To se samozřejmě gubernátorovi v tuzemsku nemůže líbit a stěžuje si zástupci boha a problém je na světě. Mimochodem historie se opakuje jako v r.1968 s Červoněnkem. Zaplať Bůh, je už jiná doba a tak to odnesem pouze tím, že se bude mluvit pouze s politiky prověřenými časem a nejlépe s těmi, kteří ani moc nerozumí, s těmi nejraději, ostatně nevím, jak bych mohl o někom prohlásit, že je můj přítel, když se s ním nedomluvím. Jinak jsem rád, že je mi přes 60 a že se už moc dalších podobných kotrmelců a "spravedlivých " válek nedožiji. Mladou frontu jsem si koupil včera po cca roce a jsem rád, že se moc nezměnila, jsou tam zřejmě i stejní redaktoři jako před r. 89.  Zdravím a přeji hodně "úspěchů" J.S.  
0/0
1.8.2003 10:10

gagarin

Re:
Jiz v prvni vete jste vymezil na jedne strane Vaclava Klause a na strane druhe mocne tohoto sveta. A mate pravdu: Vaclav Klaus neni mocny, on je totiz nemocny.
0/0
1.8.2003 12:40

sara

Re:
Jiří, zaujal mne Váš komentář pro Johanu, dalo by se s ním souhlasit, až na jednu drobnost, která ovšem vše staví na hlavu : Slyšel jste někdy, že by ( v jakékoli veřejné) debatě pan Klaus odpověděl věcně a jednoznačně na položenou otázku ? Já tedy ne, vždy bohorovně mluví jen o tom, co se mu hodí (nechci to nazývat rovnou plácáním) a když už je opravdu velká nouze, tak přijde na řadu shazování osoby tazatele. Myslím, že je už dostatečně průhledný pro ostatní a třeba proto s ním nikdo jednoduše a prostě nechce mluvit.Toť vše. Mj.,co nebo kdo je plebs ?
0/0
1.8.2003 12:47

Milan

Kdo vi ?
To je jednoduché. Pan B ve stylu Americké demokracie - říkej si co chceš, jen když to bude to co chceme slyšet, samozřejmě nemůže mít rád takové lidi kteří mají odvahu říct jiný názor. Proto nemá rád našeho prezidenta. Zato má moc rád lidi kteří souhlasí s každou kravinou. A to zase má moc rád pan Havla a teď je jeho favorit neše šedá myška Š. Mě osobně se dotýká přístup pana Bushe k mému prezidentovi, protože prezident reprezentuje nás tedy mne. Takže mne tento pan Bush uráží. A já nevím proč to dělá, když jsem mu nic neudělal. Asi je to dost mizerně vychovaný člověk. Tedy doufám, že se mu to nějakým způsobem bohatě vrátí.
U nás se říká ať ti pane B mráz k*le spálí.
0/0
1.8.2003 9:50

sound

Re:
Přečetl jsem si tvůj rozbor a vyplývá z toho jediné, že neměříš každému stejným metrem a tedy chováš se obdobně jako Bush. Nebudu Bushe ani kohokoliv jiného hodnotit. Píšeš, že tě uráží když Bush s Klausem nejedná, protože je to náš prezident. Zesměšňuješ Špidlu a narážíš na to, že s ním Bush jednal. Proto ti musím sdělit novinku, Špidla je náš premiér. Stejně tak jako někdo nemá rád Klause a je to jeho prezident, nemá řada lidí ráda Špidlu a je to jejich premiér. Výsledek: Bush jednal s představitelem našeho státu a tedy jednal s tvým zástupcem, že se setkal se Špidlou a ne s Klausem je jeho věc. Vzhledem k tomu, že mu oba naši dva pánové mu nemají sdělit nic důležitého a Bush jim, jde jen o zviditelnění jejich postaviček.
0/0
1.8.2003 10:18

Milan

Re:
Jasně ano pan Špidla je náš premiér, ale mám pocit, možná se pletu, ale navenek nás reprezentuje prezident nebo snad ne?
0/0
1.8.2003 10:35

sound

Re:
Prezident je hlava státa, ale o tom, že reprezentuje pouze on a ostatní ne, není nikde ani slovo. To by pak znamenalo, že kdokoliv jiný může v klidu vyrazit do světa dělat ostudu:-) Jinak, kdyby se Bush setkal třeba se Zaorálkem jako předsedou Poslanecké Sněmovny, řada lidí by to chápala tak, že se raději setkal s naprostým "niemandem". Ale Zaorálek je ústavně výš než premiér.
0/0
1.8.2003 10:49

Milan

Re:
Souhlas. Pokud to ale není nikde uvedeno je to tím pádem jen věcí názoru a můj názor je jasný.
0/0
1.8.2003 11:14

sound

Re:
To ale na věci nic nemění. Celý problém je pouze v tom že, vzhlížím-li k někomu jsem rád, když se mu dostává náležité pozornosti. Pokud tyto pocity nemám (indiferentní postoj k V.Klausovi) a jsem občanem ČR, potažmo jsem na ni hrdý, jsem rád, že se G.W.Bush setkal se jejím představitelem. I když.... nechci zabředávat k diskuzi o Bushovi, ale ani tak není o co stát.
0/0
1.8.2003 11:50

* ( CITIZEN SNIPER) *

Nechapu.-
Proč se George rozčiluje, že Klausovi připomíná dnešní USA se svejma napadama a možna i jednanim CCCP v 60 letech 20 století, to asi neni pan Klaus sam.
0/0
1.8.2003 9:32

jessie

USCesko
ted je sance prevzit vladu nad svetem.Havel je pryc(nastesti)takze opet USA je nej,nej.Hold cesko je az druhe po americe.Ale stejne se vsichni tresou.
0/0
1.8.2003 9:21

komisar Uculelembo

Krovak
Myslim si, ze je to nazorny priklad toho, jak americane chapou demokracii. Stejne jako vetsina americkych blabolu o svobode, dialogu a demokracii se ukazuje, ze ani s rovnocennosti a partnerstvim to neni az tak horke. Nechce-li se Krovak (Bush) s Klausem setkat, fajn, ale provokovat na Ambasade vydvihovanim Spidly je jiz opravdu silne kafe. Amerika tim oslabuje pozici Klause coby presidenta a to jiz hodne zavani politikou jakou zde drive provadeli panove ze Sovetskeho svazu ( viz. Gorbacov a Jakes v osmdesatych letech). Nase diplomacie by se urcite mela dat na stranu presidenta a dat do Ameriky signaly, ze takoveto jednani neni pro nas acceptovatelne. Jiste zde budou padat otazky proc, kdyz jsme tak mala zeme zatimco amerika je supervelmoc. Odpovedi je, ze ac maly, nikoli bezvyznamny. Rovnez argument o rovnopravnosti a partnerstvi mezi nasimi narody by mel stacit. V neposledni rade je to take otazka narodni hrdosti. Neni to totiz osobni spor. Jedna ze totiz o nejvyssiho predstavitele statu a ne o soukromou osobu pana Klause. Tak by se snad mel stat za naseho presidenta postavit a nenechat si takoveto jednani jak pana Stempltona tak Krovaka libit.
0/0
1.8.2003 7:41

Michal

Re:
pár oprav: - jsme téměř bezvýznamný stát, - Klaus je bohužel i mým prezidentem, - náš prezident si oslabuje svoji pozici napsrosto sám svým vystupováním, - nebýt Křováka staršího, tak tady pořád zpýváme Internacionálu, - zameťme si práh před vlastním domem (to jen k té kritice demokracie v Americe) 
 
0/0
1.8.2003 10:30

Milan

Re:
To by mne zajímalo jakým geniálním tahem zrušil Křovák starší tehdejší SSSR.
0/0
1.8.2003 11:25

Jan Werich ml. v cizine

Kdyby jeste zil T.G. Masaryk.......
Panove, panove, budte velkorysy k Ceske Republice a Vaclavu Klausovi.  T.M. Masaryk byl politicky intelektual a profesor, zrovna tak jako je V. Klaus. Oba udelali nebo jeste udelaji uctihodne jmeno Ceske republice v zahranici. Kdyby jeste zil prezident Masaryk, zastal by se v mhoha vecech V. Klause a poradil Ceskemu narodu jak tahnout za jeden provaz a najit ten nezbytny narodni seberespekt a zadanou moralitu.   
0/0
1.8.2003 3:33

Pavel

Re:
Masaryk by urcite nenapsal: budte >velkorysi< po /s/ tvrde y, protoze by si rekl: jaci? Na druhe strane by se ale Klause - Pruzinkeho urcite zastal, protoze sam byl vysoce pasovany clen zednarskeho loze a jeho zena americka zidovka Garikova. Mimochodem Jan Werich mel jenom dceru Janu...
0/0
1.8.2003 6:37

sound

Re:
Oba udělali úctyhodné jméno České republice v zahraničí? Oba? V.Klaus také? Čím, kdy a jak probůh? Ten V.Klaus, po kterém na místech, která navštíví zůstává překvapení a rozčarování, i když k tomu třeba nebyl žádný důvod? Kdyby žil prezident Masaryk.. Co to má znamenat? Kdyby chyb. Kdyby žil Masaryk, tak by možná byl prezident on a ne Klaus-obdobná úvaha.
0/0
1.8.2003 8:56

Michal

Re:
...prosím nespojovat slovo MORALITA se slovem KLAUS.
0/0
1.8.2003 10:33

Mila

Re:
Tak to je hodne silna kava,davat do jedny vety Klause a Masaryka. Klaus je v zahranici naprosta nula a znamy bude mozna tim,ze je prezidentem CR.
0/0
1.8.2003 22:38

Hrad

vážení
pan účetní šel již spát. Je již dost znaven, neměl úspěšný den.
0/0
31.7.2003 21:21

Pepe

co je to za zmalovanou devku?
Proboha co je to za zmalovanou devku na ty fotce v clanku vlevo nahore? Je to vubec preezident? Je to vubec chlap??? Ty rty, ten puudr na ksichtu..., nejspis nejakej buzzerant! A s timhle ze se ma nas prezient setkat?? Tfuj..! Vzdyt to cely vypada jako 100Kč zdrogovana kurrva v nejhlubsim abstaku. A to pry dela necemu prezidenta...? Snad jedine nejakemu Kurrvakovu anebo Spojenym Statum Kurrevskym.
Slusny clovek by neco takoveho nad sebou nesnesl.
0/0
31.7.2003 21:11

Jan

Re:
Bozicku, Pepe! Ty nejsi predevsim slusny clovek a potom podle tveho dodnoceni chlapa pres pudr a liceni - budes asi buzerant! Prezident nemusi byt manekyn, ale kdyz se dostane az na trun nejkulturnejsi, nejbohadsi a nejsilnejsi zeme sveta, nemuze to byt proste blbec jako Klaus, ktereho na trun dosadila Komunisticka Strana Cech a Moravy!
0/0
1.8.2003 1:03

frank

Re: Bozicku, Pepe!
Jane,ja to vidim stejne jako ty.
0/0
1.8.2003 3:13

frank

Re: Ale no tak!
Kdopak to tu pod mým nickem přispívá do diskuse? Nemohl byste se laskavě nějak odlišit? Díky.
0/0
1.8.2003 7:46

Mirek K

Re:
To co jsi tu vyloudil ze své mozkovny..:-),je na poblití.Bohužel.
0/0
1.8.2003 8:06

Pavel M

Re:
Teda Pepe je primitiv a hulvát, ale ty máš taky dost zcestný názory.
0/0
1.8.2003 11:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.