Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ať žije Czechtekk 2003!

Nazdar lidi, jmenuji se Vendula Voláková a chtěla bych se s Vámi podělit o zážitky z letošního Czechtekku.
Jsem úplně normální holka, která nemá ráda nadržené mladé lidi, kteří nevědí, o čem život je. Prostě nemám ráda křehké holčičky se třpytkami ve vlasech a v dekoltu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ales

staronova kultura
 hromadne radovani se ze zivota je cloveku prirozene , samotny prozitek o to vic, pokud je to ze stejne veci v dany moment a jeste k tomu v prirode a v lete podporeno rytmi a muzikou! veky je tato zkusenost kosmopolitnosti vyzkousena a pozitivne vnimana.ucast vlastniho byti na podobnych akcich  je dukazem dusevniho rustu "malde"generace.
0/0
7.8.2003 10:38

Alfons

Re:
Neschovávejte se s radovákami do lesa a běžte na Letnou, Strahov atp. Tam dělejte celý týden ve dne v noci bordel a opičí ksichty, skřeky a fetujte. Kultury chtiví pražáci vás poženou klackama až do Vltavy, anebo se ztotožní s vaším primitivismem? TV Nova může udělat 24ti hodinový přenos z vaší kulturní akce, ať z toho má něco celá republika. Aspoň by jednou něco pořádného vysílali.
0/0
10.8.2003 8:01

Strixsr

btw
2vendula: clanek pekny,souhlas...:)le steine si myslim ze lidi z vesnicky se velice radi stylizovali do te pozice kam ie vmanevrovala TV kampan...dyt gdo by gdy slysel o nakem Kopydlne...a vy co mluvite o globalni vysmazenosti radeji mlcte,jen se ztrapnuiete...
0/0
4.8.2003 19:28

Alfons

Re:
Dělejte si bordel třeba ve Stromovce atp. Pokrokoví pražáci si vás rádi poslechnou. Zaplácejte si Prahu bordelem, ať pražáci vědí co je to kultura. Nebo jděte někde na smetisko, tam se nemusí uklízet a zrovna si tam své vypatlané mozky nechte zahrnout buldozerem.Na venkově není nikdo na vypatlané zdrogované blbečky zvědavý. Vezměte si sebou příště zrcátka ať vidíte své přiblblé ksichty.
0/0
6.8.2003 18:47

Frog

Re:
Přiblblých ksichtů kolem nás stále dost a proto jsou tydle akce stranou.Starej se dál o svou Prahu.A pořádně ji vyčisti.Lovu zdar.
0/0
19.8.2003 15:14

Carlos

Dobrá hudba
duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc duc
0/0
4.8.2003 17:52

CML pro blbecky centralni moze

100 kc bylo
pro sarah: to je asi tim ze si prijela vlakem holcicko... ten kdo vjizdel autem platil onech 100 kc ... ale to se treba nedelo porad ze behem noci se slo dostat dovnitr autem aniz by to nekdo hlidal ... no alespon si hlidaci na parkovistch vydelali nejakou tu kacu ...
takze sarah nevim kde si byla ale na cztk urcite ne ,...
vendulka ...  vi o cem je rec ... ze jo ...
0/0
4.8.2003 15:04

DJ Chanzzee Cothaz

Hodnoceni CzechTek2003
Byl jsem na Czechtek poprve,ikdyz hraji z jeden stylu co se tam vyskytl,nebyl drive cas a chut snekym vyrazit. letost mi pripada,jako by se pytel s freeckami roztrhl. Smekam klobouk pred organizatory a myslim ze ten hlavni chlap, musi byt pysny udelat party, o ktere mluvi i media a on tomu ani tak urcite cil nemel. Prislo mu spousta lidi,a otom ta party byla. Aby se lide bavyli podle sebe a ne podle organizatoru snejakymi zakazy.Lide co na takovou party prijedou,se stanou svedky jedne velke akce a stavaji se jednou velkou rodinou. Vim ze tyto lide,co vyznavaji hudbu,vynikajici diky elektroniky jsou take slusne,maji sve zasady a mnohdy jsou chytrejsi nez, lide na country atd.Co se tyce lidi,muj nazor je,ze tam nebylo tolik lidi,jak media tvrdila 40.tis lidi je nesmysl. Priklanim se ze v hlavnim menu party se mohlo bavit 15-20tis lidi.Ceny stanku byly prijatelne,a tak nebylo moc nutne nejak setrit.Rad jsem zaplatil za auto,ktere jsem parkoval na velke louce,a ktere mi nikdo neznicil.Musim pochvalit i policii,ktera odklanela dopravu a byla vstricna,kdyz jsem nevedel kam zabocit.Co se tyce drog,ktere tu bohuzel jsou a budou, tak vsichni vime,ze tam byly.Nevim proc,ale tahle hudba se toci kolem i techto veci a je to mozna trochu smutne,se bavit pomoci, nejakych rozhejbatek.Ale je to vec kazdeho,kdo jak se chce bavit,a pokud ty lide nekradou,nekoho neobtezuji nebo jen do neceho nuti.Me nevadi a myslim,ze ja jim take ne.Proto,zakazy drog, by unas mely byti legalizovane podobne jako v Holadsku a kdo chce at je uziva.Kazdy by mel mit pravo volby.Pokud tomu tak neni,nejsme v demokratickem state,ale vracime se zpet nekdy do roku 89,kdy nam bylo vse rozkazovano jak mame delat. Jinak je zde videt,ze el.hudba neumira,jen do ni vnikla media a sponzori,proste penize,ktere hzbou cimkoliv. Czechtek je dukazem,ze se da party udelat i jinak a celkem za maly rozpocet.Jde jen o to si vydelat penize mirne a ne hamounit a vse precenovat,jak je zvykem dnes preplacet,DJe.Spousta znich neumi
0/0
4.8.2003 13:52

Mlékař Dan

Re:
ano ano, party se da udelat i jinak a nemusi byt na cerno jako Czechtel, ze???? Mozna bys taky mel radeji misto lesteni svyho nadobicka vzit k ruce ucebnici Ceskeho Jazyka a procvicit si gramatiku... :-))))
0/0
4.8.2003 16:32

Radek

Re: Mlékař Dan
Ubožáku,  tady jde o názor a ne o ohodnocení nějakým  "dokonalým" mlékařem ...
0/0
4.8.2003 18:25

Teriel

Re:
jsi netolerantní blb
0/0
5.8.2003 13:18

richard

0/0
4.8.2003 13:47

Sarah

100KC??
O vybirani 100 Kc tedy nic nevim, alespon prvni den,co Cztek zacal se nic takoveho nedelo....ze by mylna informace,Vendulko?
0/0
3.8.2003 17:57

Vendula

Re:
Přijela jsem tam v pátek odpoledne a 100 Kč jza auto sem platila.
0/0
4.8.2003 18:41

Vra-tekk

Re:
Ja tam byl v cca 18.00hod a taky jsem platil 100,--Kč. Zpočatku jsem byl nastvany ze uz i sem nakonec dorazila vůně peněz, ale po vysvetlení nacože ta castka jde, jsem to pobral a souhlasil s tim.
0/0
5.8.2003 14:30

Vendula

Re:
Přijela jsem tam v pátek odpoledne a 100 Kč jsem za auto platila.
0/0
4.8.2003 18:41

Skopec Karel

Jo, jo je to tezky
No lidi, ja Vam preju hodne stesti.Ja sice na CT nikdy nebyl, ale chodim i jinam, ale verim, ze je to super party a tak snad Vam to bude brzo klapat.
0/0
2.8.2003 17:31

Vendula

Richard
Nazdááár! Jsem ráda, že si mě aspoň někdo zastane. Není to fér. Není fér, aby mě někdo posuzoval. Jak mi tady může někdo nadávat apod., když mě vůbec nezná? Nikdo tady neví, co jsem zač, jestli poslouchám jenom tuto hudbu, o co se zajímám nebo kde chodím do školy. To je na tom to nejhorší.
0/0
2.8.2003 15:37

Zmk

2 strany
Je jasny, ze asi nejsi jedina,co se ji libi techno a mit tisice vysmazenejch lidi kolem sebe. Hodne lidi tam jezdi kvuli drogam a na kvuli muzice. Myslim si, ze kdyby to organizatori resili trochu jinak nez pres lzi, tak by to slo taky nejak jinak vyresit, a nemuselo by to byt nelegalni. Je pravda ze vesnicka s 80 obyv. neni pripravena na naval 40 000 navstevniku, ktery delaj jen strasnej bordel a nicej vsechno jako kobilky.
0/0
2.8.2003 12:53

Vendula

Re:
Určitě máš pravdu, že se tam hodně lidí jede vysmažit:-) Nemůžeme lidi zaškatulkovávat. Hodně lidí tam jede za hudbou a drogy berou spíše jako spestření. 40 000 lidí tam urřitě nebylo:-) Bylo jich tam tak 20 000, max. 25 000 a to o víkendu, kdy lidi nemuseli do práce.
0/0
2.8.2003 14:42

oko

s těma psama máš recht
0/0
1.8.2003 19:24

xklema

Re:
s těma psama recht nemáš! Ne každý pes je postelový moula. Jsou psi i hlídací, kteří obětují život pro svého pána a ty techínko nerozhází. Když hlídaj, tak za jakéhokoliv počasí a bordelu.
0/0
2.8.2003 11:47

týrání vesničanů a psů
Vážení, poslouchejte si co chcete, ale nenuťte k tomu nikoho , zvlášť pro psy to musí být utrpení - tak je sebou netahejte!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.8.2003 18:25

Jabas

Re: to xklema
Až budeš mít vyvynutý sluch jak pes, tak poznáš co je to utrpení!Jestli si hluchej jak pařez, tak můžeš být v klidu.
0/0
2.8.2003 12:31

Frog

Re:
Jsi zdegenerovanej pes,že to víš.
0/0
19.8.2003 15:20

x-ray

jak to doopravdy je
Samozřejmě plně chápu lidi, kterým vadí tento styl hudby a ještě více jim vadí to, že např. nemohou usnout, protože se festival koná u jejich vesnice. Položme si ovšem otázku proč tomu tak je. Narozdíl od Venduly, nebo jak se jmenuje, jsem na CZT byl již sedmkrát. Vím tedy, jak to s pořádáním těchto akcí chodí. Nebylo tomu vždy tak, že se CZT konal u vesnice. Ještě před třemi roky (a ve většině let předtím) se konal CZT v bývalém vojenském prostoru, konkrétně v prostoru tankodromu, zamořeném naftou. Široko daleko nebyla žádná vesnice. Přírodě tedy nikdo neškodil, lidé také nebyli obtěžování. Ba naopak, obchodníci z přilehlých vesnic byly nadšeni tím, že jim několikanásobně vzrostly tržby a tím pádem i zisky. Ovšem co se nestalo. Celá akce, jako vždy na popud médií (např. Blesku a TV NOVA), byla veřejnosti prezentována stejně jako tato, tedy velmi negativně. Policie akci vždy předčasně ukončila a nedalo se proti tomu nic dělat. Z jednoho prostého důvodu: pozemek patřil státu a ten, jako jeho vlastník, požadoval okamžité ukončení akce. A právě to je důvodem, proč se v posledních dvou letech konal CZT na pozemcích blízko vesnic. Byly to totiž pozemky soukromé a pravomoci policie tam nesahaly. Prostě nemohli ukončit CZT z toho důvodu, jako v minulých letech. Jak jsem již jednou napsal: přírodě nikdo neškodil, lidi nikdo neobtěžoval, spokojenost byla na všech stranách, kromě Policie ČR. Obraťte tedy svou kritiku na ni, ona je příčinou toho, že jsou v současné době obtěžování občané vesnic, přilehlých k místu konání CZT. Tento festival se pravidelně koná již, tuším, osmým rokem, a bude se konat dál. A kde se bude konat, to už je na Policii ČR a státu. Pokud nabídnou pozemek, např. bývalý vojenský prostor, nebude si nikdo stěžovat a média nebudou mít co rozmazávat. Spokojenost pak bude panovat na všech stranách. A vy, sprostí urážeči neschopní diskuse, si pak budete moci plivat nenávist tak leda sobě do obličeje.
0/0
1.8.2003 14:04

Vendula

Re:
Nazdááár! Jmenuji se opravdu Venca:-) a k tomu tekku: Máš v tom svatou pravdu, kdyby se udělal tekk někde mimo vesnici, bylo by s tím daleko míň problémů. Tak vypadámá jako neschopní blbci, kteří jenom chlastají, fetujou, háží všude odpadky apod. Pamatuji si tekk v Doksech. Byla to paráda. Nikoho jsme nerušili, do města pěšky to byla velká štreka...Ale zásek! Nebylo to na soukromém pozemku, takže po pár dnech byl konec. Bylo by to ideální, kdyby se "organizátoři" nějak s Policií ČR domluvili... Upřímně si ale myslím, že to nemůže vyjít.
0/0
2.8.2003 14:51

Jarda Bag.

pro otce breburdu
pane otče,po přečtení Vašich příspěvků,mě přešel zprvu pobavený úsměv.Hrajete si tady na nějakou autoritu(nechápu,co Vás k tomu opravňuje),která pozřela všechen rozum světa. Rádoby věcné argumenty, ve Vašem podání spíše profesorsko-mentorské poučování,jsou snůškou sobeckých a demagogických blábolů. Samozřejmě,že máme zákony,které BY SE MĚLY dodržovat,ale život sám se nedá spoutat zákony a faktické dodržování všech zákonů je prakticky vyloučeno.Všichni lidé za život nějaké zákony poruší,či obejdou,ale nevím,kdo zrovna Vám dává právo rozhodovat,které zákony to budou. Lidi,uvědomte si,že FREETEKNO je jedním z posledních ostrůvků nezávislé kultury.Je to alternativní( a proto nikdy většinový) životní styl. Klíčema jsem v 89 zvonil,aby podobní Vám už nemohli za ostatní rozhodovat,co je pro mě dobré a co ne. FREEDOM AND TEKNO RULEZ!!!
0/0
1.8.2003 14:00

barbudo

Re:
Zákony ochraňují i ty, kdož arogantně obtěžují okolí. Zákony brání domorodcům v tom, aby své právo vzali do svých rukou. Ještě pár poznámek, k Vašim ctěným perlám: O tom, jaké zákony se budou obcházet, nebude rozhodovat nikdo, zákony se holt budou dodržovat. Souhlasím, že nejde a nikdy nepůjde o většinový životní styl. Většinový životní styl zajišťuje přežití společnosti. Nikdo nechce rozhodovat o tom, co je pro Vás dobré. Do žil si pumpujte co chcete. Hlavně potom alespoň 14 dní neřiďte auto. Ho hlavy si pouštějte hluk dle Vašeho výběru. Nepouštějte ho ale do hlavy tomu, kdo si ho nevybral. Pokud Vám nevyhovují sluchátka, kupte si pozemek někde v nějakém bývalém vojenském prostoru či jiné pustině, postavte protihlukové bariéry a žijte si podle svého. Každoroční přepadání nic netušících nešťastníků a jejich terorizování hlukem je zbabělé parazitování.
0/0
1.8.2003 15:09

Dynty

:)
tak si prosímtě přečti ten post od x-raye:)už to chápeš?
0/0
1.8.2003 17:30

barbudo

Re:
Ne. Vůbec nechápu, proč očekává, že mu někdo nabídne nějaký pozemek. Ten si musí koupit či pronajmout sám a ne čekat, až mu spadne z nebe či úřadu. K tomu ale musí přijmout nějakou odpovědnost.
0/0
1.8.2003 18:09

ekspertyza

Re:
bez si chytraku pronajmout od statu vojenskej ujezd s tim, ze na nem chces usporadat czechtek... dostanes tak akorat vumlem po vejcich a legrace te prejce.
Czechtek je fenomen s mnoha paradoxy, prave to podle tebe "parazitovani na spolecnosti" je podle me facka do tvare ty samy spolecnosti, ktera neomalenym zpusobem parazituje na tyhle planete... jde teda o celkem vycurany parazitovani na parazitovi...
0/0
1.8.2003 19:12

barbudo

Re:
Já jsem taky nepsal pronajmout, ale koupit. Pokud by vlastníkem zůstal stát, bylo by jeho povinností zasáhnout v případě porušování některých zákonů, což by v případě soukromého vlastnictví nemohl. Nevím, jak dalece neomaleným způsobem parazituje na tváři planety postižená vesnice, ale obávám se, že její parazitizmus nebude srovnatelný s mnou zmiňovaným.
0/0
4.8.2003 16:37

Vendula

Re:
Chápu váš postoj k tekknivalu. Ale na druhou stranu: nejsme barbaři, jak si myslíte. Kdyby to bylo tak jednoduché, tak určitě tekk je někde v bývalém vojenském prostoru a nikdo by o nás ani nemusel vědět. Bohužel tyto pozemky jsou státní a Policie ČR by tuto akci určitě po pár dnech rozpustila. A těžko by se s nimi někdo domluvil. Může se to ale samozřejmě zkusit.
0/0
2.8.2003 14:57

Lidožrout

Už jsem si jist.
Milá Vendulo, coby mladý jsem se dosti nacestoval autostopem. V pokročilejším věku jsem služby mně kdysi prokázané vracel další generaci. Pak mne to přešlo. Nyní pečlivě zachovávám nezbytnou opatrnost. Zastavil jsem jednou jakémusi mladíkovi. Především s prominutím, smrděl. V následném rozhovoru mne, zřejmě zcela podvědomě, oslovoval "vole". V závěru z něj vypadlo, že "byl jsem, vole, na teknu a dal jsem poslední škváru za fet", pak jsem ho z auta vyhodil a do konce svých dnů si do do auta stopaře nevezmu i kdyby měl u silnice zhebnout. Nazdar, ctitelko "hudby"!
0/0
1.8.2003 9:51

Filosof

Re:
Ale buďte tolerantní.
1. On se jen pár dní nemyl-žije přeci naprosto v souladu s přírodou
2. Oslovení "vole" není urážka. Někde si říkají soudruhu, jinde bratře, soukmenovče, příteli, ... No a někde holt vole. On tím oslovením  chtěl nazančit projev své nejvyšší úcty
0/0
1.8.2003 10:01

mepp

Re:
Ac i ja jsem priznivcem teto hudby, uznavam , ze paklize tuto hudbu nekdo nemusi tak mu asi neni dvakrat prijemne to mit temer tyden u baraku, precejenom normalni clovek se potrebuje vyspat... a samozrejmne pokud se neda v klidu spat tyden tak je z toho podrazden, takze se kritice ani zas tolik nedivim. Na druhou stranu je ta akce jednou rocne a tak se to da prezit... koneckoncu ja si myslim, ze lide co museli tuhle poslouchat Stouny jsou na tom podobne tam je sice koncert max 3hod, ale jejich zase za rok pomerne mnoho takze kdyz se to secte vyjde to asi podobne... Kazdopadne i ja si myslim, ze pro klid vsech by bylo nejlepsi, presunnout tyhle akce do bejvalejch vojenskych prostoru (tedka diky reforme jich urcite zas par pribyde) nicmene k tomu stat jako vlastnik pozemku neda souhlas asi nikdy a tak pristi rok se bude letosni situace opakovat... ps. nechapu tady lidi kteri kritizuji akce typu Czechtekk, paklize tam nebydli ci s tim nemaji nic do cineni... ps. je to to same jako kdybych ja kritizoval napr. kazdorocne pres leto ucpane hran.prechody presto ze tam neziji... S pozdravem Mepp
0/0
1.8.2003 13:42

Samotář

Re:
Tak nějak furt nedokážu pochopit proč bych měl jako něco přežít, neb přežívání je mi z duše odporné. Hodlám si žíti svým životem a k tomu nechci žádný technohluk. Ať organizátoři nakoupí a při vstupu na akci rozdaj bezdrátový sluchátka a budem si fifty fifty. Oni si užijou a ostatní budou mít klid.
0/0
1.8.2003 14:48

Vendula

Re: Lidožrout
Taková menší poznámka: lidi se nemají zaškatulkovávat. Každý je jiný. Neříkám, že se tam nefetuje. Ale tohle je všechno dobrovolné! Kdo nechce, tak ten nemusí!
0/0
2.8.2003 15:00

Antiblb

To pan lidožravý
Samozřejmě pane lidožravý, z tohoto fatálního setkání lze tedy usoudit, že všichni mladí stopaři potažmo lidé u krajnice smrdí, starší generaci oslovují podvědomě vole a za poslední prachy si kupují fet, který pak zcela jistě nabízejí dětem a řidičům.....šmejdi jedni! !! Inu na dobročinnost se dá velmi snadno zapomenout, viďte???
0/0
4.8.2003 17:18

Lidožrout

Re: To pan lidožravý
Milí přátelé, skutečně se mi líbí, jak už jste přestali vnímat svět černobíle - pokud jde ovšem o vás. Milí mladí lidé, kteří deset dní "žili s přírodou" (však taky po nich zůstala paseka), se ani v nejmenším nestararali o to, že kraválem, kterému říkají "hudba" deset dní rušili stovky jiných lidí. Na základě zcela stejné filozofie opakuji, nikdy více. Choďte pěšky, když chcete žít s přírodou. Mohl by mi kdokoliv z vás laskavě vysvětlit, jak mám v devadesátikilometrové rychlosti rozlišit slušného člověka od zfetovaného individua? Někdo jiný se ve vztahu k drogám zmiňuje o právu volby. Vážený pane, ale já ho mám také. Zejména jedu-li vlastním autem. Cose týče dobročinnosti, platí totéž. Včera jsem viděl v televizi, co se děje v jistých Zálezlicích, které díky dobročinnosti vůbec existují a v této souvislosti zcela otevřeně říkám totéž: nikdy více.
0/0
5.8.2003 12:10

Filosof

To jsemm zvědav
Kdo ze zastánců CzechTekku dokáže slušně a věcně argumentovat jako Otec Breburda  Kdo bude oponentem na stejné úrovni jako on
0/0
1.8.2003 9:44

x-ray

Re:
Třeba já.
0/0
1.8.2003 13:52

Otec Breburda

To Mokolo
Víš Mokolo, Tvůj myšlenkový pochod je kouzelný - kdo mne kritizuje je zastydlý blbec, popř. Novák apod. Bývá to tak, když Ti dojdou logické argumenty, oponentovi alespoň vynadej, viď? Příště, než sem začneš psát, zkus vymyslet něco, čím by jsi mohl argumentovat. Breburda
0/0
1.8.2003 9:37

Otec Breburda

Odpověď Oggovi
Milý Oggo, dovol abych Ti připoměl, že žiješ v Evropě na počátku 21. století. Že tu s Tebou žije i dost dalších lidí a není jich rozhodně málo. Abychom se tu nepobili, vymysleli lidé zákony. Ty zákony by se měly dodržovat. Například, jeden z nich říká cosi o hladině hluku a o podmínkách, za jakých obecní úřad může povolit výjimku. Jednou z těchto podmínek je krátkodobost. Rozhodně nelze lomozit celý týden. Takže Oggo, věř tomu, že až budete dodržovat zákony, ubyde vašich kritiků. Já vím, myslíš si, že dodržování zákonů je jen takový opruz, ale nepřál bych Ti, aby jsi potkal třeba na přechodu řidiče, který má podobný názor. Mimochodem, opět se k tomu musím vrátit: obdivuji se vaší statečnosti. Jak dokážete, coby bezejmený dav, navzdory policii a úředníků porušovat zákony a skrz prsty se dívat na ty, kteří vás za to kritizují. Škoda jen, že se mezi vámi nenajde hrdina, který řekne, ano, já jsem organizátor, všechno jde na moje triko. Místo toho se jak malý kluk schovává i před hygienikem s dopisem. Měj se, ve 30 jsi na tyto argumenty mohl již přijít sám a Breburdovi ušetřit psaní této reakce. Suchar Breburda
0/0
1.8.2003 9:25

Graetar

Re:
Samozřejmě, že úroveň hluku je problémem největším a nejpalčivějším. A asi nemá cenu diskutovat o tom, že v právu jsou tamní obyvatelé, i kdyby tam bydleli třeba jen dva.
Avšak k onomu právu. Jedním z opomíjených problémů je zde chování samotné společnosti. Ta si totiž vymýšlí a aplikuje zákony nejen za účelem kvalitnějšího soužití občanů (např. zmiňované dopravní předpisy, nemluvě o trestech za loupeže či vraždy), ale často také za účelem jejich buzerace, nebo to tak alespoň vypadá. Takže pak dochází ke kuriózním situacím, kdy se kvůli překračování hladiny hluku asi tak o 2dB oproti normě neustále hovoří o zavírání jednoho z nejznámějších pražských klubů, ale na druhou stranu bydlím v bytě, kde je hluk neustále o poznání vyšší, ale nová těsnící okna nelze namontovat, neboť to zatrhli památkáři. Jindy si zase učitelka (kosovský Albánec, obchodník s čímkoliv nelegálním apod.) vesele šmelí s chemickými substancemi, aby se pak všichni sborem se svými jednoročními tresty zvesela chechtali studentíkovi zašitému za své pěstitelské pokusy na tři roky. Vyholení násilníci řežou lidi na potkání, ale stejně se nakonec z většiny procesů vykroutí, stejně jako rudí násilníci, kteří stačí odejít na onen svět dříve, než si od nich společnost vynutí alespoň tiché "pardon".
A v tomhle se pohybují lidé, kteří se chtějí nadechnout a zařvat si z plných plic. Přitom ale pošlapou něčí práva. Není to sice příznivá situace, ale když žijí s pocitem, že oproti výše zmiňovaným příkladům se zas tak moc neděje... Co s tím?
Zákony jsou potřeba, ale také jsou potřeba spravedlivé hlavy, které je budou uvádět v život, ctít a dodržovat. A těch je málo. A ani zdaleka to nejsou jen organizátoři a účastníci CzechTeku. Zdraví výtržník Graetar .
 
0/0
1.8.2003 14:10

bloodek

Re:
skoda,ze se lidi k sobe nechovají jako třeba například v severských zemích..tam lidi zákony a životní práva jak lidí tak i zvířat ve vysoký míře dodržují..hnedka by se nám na světě o hodně víc líbilo a nádherně by se nám žilo.Ale mě vlastně připadá,že lide v této situaci chtějí žít,chtěj si závidět atd..točíme se v těchto zeměpisných místech v  bludném kruhu..respektujte práva domorodců a oni zase budou respektovat vaše práva na svobodu názoru a myšlení!!!
0/0
1.8.2003 16:57

Jarda.

Czechtekk feťačku nahou potkati
= psychosomatický šok si přivoditi a akutní impotenci vyvolati.
0/0
1.8.2003 9:06

Filosof

Re:
Souhlasím, že globalizace asi není dobrá, také bych rád žil v souladu s přírodou, atd.
Ale kterou skupinu lidí máš na mysli ? Nemám pocit, že zrovna účastníci CzechTekku tak žijí ....
0/0
1.8.2003 9:10

krsa

Czechtek je nej party roku !
Nejsem zadna smazka ale kazdy rok pravidelne jezdim na free party - czechtek. Souhlasim s tim, ze tv nova (ktera nas vsechny mimochdem stala 10 miliard korun!!) by pro zmenu mohla ukazat zaber z party, na ktere vsichni vypadaji jak banda teplousu zabalenych v kozichu. Ať žije TEKNO !!
0/0
31.7.2003 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.