Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus u Bushe? Možná za rok

"Neuvěřitelně úspěšný týden" zažilo podle amerického velvyslance Česko v USA během návštěv Vladimíra Špidly a Václava Havla ve Washingtonu. Václav Klaus však sbírku úspěchů hned tak nerozšíří. Nemůže počítat s tím, že by se mu v blízké době dostalo přijetí, jaké zažil ve Washingtonu premiér Špidla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Primda

Zase zapomeli pochvalit Klausika? :) Treba priste uz na vas daji.
O jojoj, jak se tak divam na komentare, tak se zase pichlo do vosiho hnizda ze? Zase nekdo zapomel pochvalit Klause, hlavu pomazanou....
Uspech Spidly je velky a ma velky prinos pro CR. V cem? No neni to okamzita dodavka rohliku, nebo neceho podobneho, co by takovi cvalici jako vy zachytili. Je to mnohem vyznamejsi. Projevi se v budoucich obchodech, levnejsi stihacky (duveryhodnejsi partner), vetsi participace na vedeckych a vyzkumnych projektech (napr pro armadu), priznivejsi podminky pro bussines v USA z Cech, ale take pod Amiky v zemich, kde se valcilo, Irak, Afghanistan, Balkan.
Dalsim dulezitym faktorem je take Image krajiny. Mit dobre vztahy s USA znamena mit take vetsi zajem Americkych podnikatelu o investice u nas. A to je take vyznamna polozka. I kdyby se jednalo o rozdil nejakych par desitek milionu dolaru, tak to za to stoji.
0/0
30.7.2003 20:04

Mirek K

Re:
No,nějací američtí podnikatelé tu již byli a někteří ještě jsou,ale že by nějak oslňovali....! Spíš bych typoval na na pěkný vychcánky.No a Špidla prohrál spor o Novu a to se u Buschů cení.Tak daleko se Klaus nedostane.
0/0
30.7.2003 23:47

kvapa

Redaktor Sidlo je idiot,
protoze Klaus nikdy neprirovnal pripadnou pritomnost americkych vojaku se sovetskou okupaci.
0/0
30.7.2003 17:31

Olda

Vděčné téma.
Jakmile se Klausovo jméno ocitne na stránkách netu, je vymalováno. Nějak mi ale uniklo, v čem byl Špidla tak úspěšný .
0/0
30.7.2003 17:05

Udivený

"Úspěch"?
"Úspěch"? Byl snad Špidla u Boha? "Havel" - raději bez komentáře.
0/0
30.7.2003 13:58

multivitamin

Heineken
vím co to je. ty to máš? - progresivní paralýza (dementia paralytica). pacienti se hůře soustřeďují, bývají rozladění, podráždění. postupně ztrácejí paměť, zapomínají jména a prázdná místa ve vzpomínkách se snaží zaplnit vymyšlenými detaily. někteří pacienti vykazují příznaky demence, u dalších převládala deprese, vztahovačnost a psychotické nebo manické příznaky. jak nemoc pokračuje, postižené osoby postupně ztrácí svalové napětí, nedokážou koordinovat jemné pohyby, objevují se u nich záchvaty, obrny, potom úplné ochrnutí a nakonec smrt.
0/0
30.7.2003 13:45

Heineken

Re:
No vidis ze umis psat i k veci. Uz jsem si myslel ze trpis douto diagnozou ve strednim stadiu choroby. Pokud ti vadi nektery nazory tak je nekomentuj a nedelej ze sebe pitomecka.
0/0
30.7.2003 14:01

0608

Špidlománie
Nevím ale kdyby mě nazval velký George svým přítelem asi bych se nechal hospitalizovat na psychiatrii ,protože to by mi dávalo jasný signál že nejsem až zas tak úplně normální a to podle známého přísloví "Vrána k vráně sedá "
0/0
30.7.2003 13:08

multivitamin

Re:
svěřte klíče od bytu spolehlivému sousedovi nebo rodinnému příslušníkovi, který bude váš byt pravidelně kontrolovat a vybírat poštovní schránku.
0/0
30.7.2003 13:15

Heineken

Re:
Vis co to je progresivni pralyza?
0/0
30.7.2003 13:30

multivitamin

Re:
vím co to je. ty to máš? - progresivní paralýza (dementia paralytica). pacienti se hůře soustřeďují, bývají rozladění, podráždění. postupně ztrácejí paměť, zapomínají jména a prázdná místa ve vzpomínkách se snaží zaplnit vymyšlenými detaily. někteří pacienti vykazují příznaky demence, u dalších převládala deprese, vztahovačnost a psychotické nebo manické příznaky. jak nemoc pokračuje, postižené osoby postupně ztrácí svalové napětí, nedokážou koordinovat jemné pohyby, objevují se u nich záchvaty, obrny, potom úplné ochrnutí a nakonec smrt.
0/0
30.7.2003 13:45

multivitamin

Re: ten puvodni
Nic proti tobe, brachu...ale ja jsem ten puvodni multivitamin...navrhuji dat si treba 2 nebo II za nick.
0/0
30.7.2003 19:43

rapl

Re: kvákni se na to ...
možná tě Klaus nechá nosit aktovku se svými sepranými spisy
0/0
30.7.2003 16:58

vice city boss

Špidlo,
zabal kufry a nastěhuj se do bílého domu, tady už jsi udělal škody dost.
0/0
30.7.2003 12:46

multivitamin

Re:
zdokumentujte své cenné věci, případně sepište výrobní čísla přístrojů. tyto informace pomohou policii v pátrání.
0/0
30.7.2003 12:50

Heineken

Re:
Multivitamine vis co to je progresivni paralyza?
0/0
30.7.2003 13:36

multivitamin

Re:
vím co to je. ty to máš? - progresivní paralýza (dementia paralytica). pacienti se hůře soustřeďují, bývají rozladění, podráždění. postupně ztrácejí paměť, zapomínají jména a prázdná místa ve vzpomínkách se snaží zaplnit vymyšlenými detaily. někteří pacienti vykazují příznaky demence, u dalších převládala deprese, vztahovačnost a psychotické nebo manické příznaky. jak nemoc pokračuje, postižené osoby postupně ztrácí svalové napětí, nedokážou koordinovat jemné pohyby, objevují se u nich záchvaty, obrny, potom úplné ochrnutí a nakonec smrt.
0/0
30.7.2003 13:46

vice city boss

Re: A ještě
Bushovi utře p*del...
0/0
30.7.2003 12:41

multivitamin

Re:
děti by neměli otvírat neznámým lidem, když jsou samy doma, a neříkat do telefonu, kdy se rodiče vrátí.
0/0
30.7.2003 12:48

vice city boss

Re: ještě tě to nepřestalo bavit?
A co když mají dveře na fotobuňku?
0/0
30.7.2003 12:50

multivitamin

Re:
nikdy neotvírejte naslepo. vždy se přesvědčte, kdo je za dveřmi. ideální je panoramatické kukátko a bezpečnostní řetízek.
0/0
30.7.2003 12:52

vice city boss

Re: Správně,
řetězy a bejzbolky...
0/0
30.7.2003 12:56

multivitamin

Re:
udržujte dobré sousedské vztahy. cítíte-li se ohroženi, zavolejte je.
0/0
30.7.2003 13:03

vice city boss

Re: Kam?
Na linku bezpečí?
0/0
30.7.2003 13:12

multivitamin

Re:
nikam nechoďte s cizími lidmi a nic od nich neberte.
0/0
30.7.2003 13:16

vice city boss

ze světa...
George W. Bush a Usama bin Laden se setkají v rozhovoru televize Al Jazeera. Bin Laden říká George Bushovi, "Nevidím žádný důvod pokračovat ve válce. Mohu vidět totální mír v budoucnosti!"
George Bush odvětí, "Oh! A řekneš mi co vidíš?"
Usama odpoví, "Mohu vidět New York, s novými velkými budovami na jedné straně a krásné novostavby  na druhé straně a všechno je plné pokoje a báječné."
George Bush povídá, "Wau, takže tohle vidíš? Dobře, řeknu ti, co vidím já z budoucnosti  Afghánistánu... Vidím dům tady, dům tam, malou stavbu tady a malé stavení tam, ale uprostřed ulice je zavěšen nějaký nápis."
Usama se ptá, "And co říká?"
George odpoví, "Sakra, to nevím. neumím Hebrejsky!"
0/0
30.7.2003 12:13

Heineken

Co privezl Spidla?
Muze mi jeste nekdo konkretne definovat co se nazyva uspesnym tydnem v USA? Mimo to ze Bush pochvalil premiera za boj proti korupci a nas premier velmi mazane nabidl nase zkusenosti a dodavky na obnovu Iraku z oboru stavebnictvi, vyparacovani inzenyrskych siti atd, jsem zadny vyraznejsi uspech - mimo mazurky z hetsonem na hlave nekde v Texasu s nasimi emigranty - opravdu nezaznamenal. Je to asi otazkou casu, ale nedomnivam se, ze by nam Amerika pustila lukrativni zakazky v Iraku. Dle meho nazoru se na obnove Iraku budou podilet firmy, ktere sponzorovaly Bushovu prezidentskou kampan. No a  sve vynalozene penize na jeho kampan ted chteji mnohonasobne zurocit. Ale treba se mylim.
0/0
30.7.2003 12:12

Tigram

Re:
Jak jsem pochopil, je názor Heinekena na Bushe poněkud negativní. Ale jinak má pravdu, žádný extra sukses přijetí Špidly není. Pouze to znamená posílení Špidly ve vnitřní politice.  Ale nesouhlasím s poměrně zjednodušující tezí, že za všechno může Bush. Změna politiky se datuje od 11. září, nikoli od zvolení prezidenta.  Tehdy se dostali k moci Rumsfeld a Wolfovics. A rozhodně není útok na Irák motivován pokusem rozhýbat ekonomiku.
0/0
30.7.2003 12:22

Heineken

Re:
Vsak uvadim ze jsem se mylne domnival. S prezidentem Bushem skutecne prilis nesympatizuji. Stale se potykam s otazkou jestli jsou USA fenomenem diky tradici a dynamice nebo jsou diky roli zleho rozmazleneho frocka.
0/0
30.7.2003 13:25

vice city boss

0/0
30.7.2003 12:07

Optimista

Náš velký bratr
Ano, náš pan prezident jistě jednou pana prezidenta Bushe navštíví.
A bude to velká sláva.
Tak, jako návštěva našeho pana premiéra Špisly.
My, prostí občané, budeme mávat z oken svých domovů vlaječkami Spojených států amerických a provolávat slávu našim demokratickým bratrům v rozumu za velkou louží.
Vždyť soužití našich amerických bratrů s národnostními menšinami - jako jsou indiánští občané, černošští občané, čínští a další - to je pro nás vzor, kterého se jistě musíme přidržet.
Rovněž pak práva, která mají američní občané jako celek, jsou pro nás vzorem.
Nejraději bych k našim bratrům okamžitě odstěhoval horních deset tisíc i se všemi politiky. Protože Ti všichni si to velmi zaslouží.
My ostatní plebejci - zatím ne...
Ale neplačte, náš praotec Čech musel dobře vědět, proč právě sem a proč ne dál.
0/0
30.7.2003 12:06

o. Sojka

MUDr Zednicek jiz neni na Hrade??
Nevite jestli jiz muj kamarad pan doktor Libor Zednicek jiz neni lekarem Vaclava Klause jak rikal?Nikde o nem neni slechu!!!
0/0
30.7.2003 12:05

Tigram

Svoboda - ministr
Že máme za ministra zahraniční takového hňupa si můžeme sami. Ruku na srdce kolik z nás se na volby vykašlalo. Tak si nestěžujme. Je ovšem pravda, že Svoboda předčil všechna očekávání. Jeho neschopnost předčí nejhrůznější vize. Kampaň do EU nebo volební právo pro kojence, to byla paráda.
0/0
30.7.2003 11:57

Heineken

Re:
S absenci u voleb je to spravny argument. Ale jedinne co muze vec resit bude natlak verejnosti na jeho webovych strankach a neustale mu psat ( rozumnou formou ) aby se nad sebou zamyslel. Ja mu tam pisu pravidelne kazdy mesic a ani jednou mi neodpovedel a to se tam na tech jeho webovkach tvari no vite jak a slibuje odezvu na kazdou otazku. Piste mu tam at uz odpovida on nebo naky jeho nohsled. Je dulezite mu davat na jevo co si o nem, jeho vystupovani a politice myslim.
0/0
30.7.2003 12:02

habit

Re:
Pokud chces odpovedi, musis klast ty spravne otazky
0/0
30.7.2003 12:37

LR

0/0
30.7.2003 11:57

LR

Cyrila neee!!
Svobodu vrhnout, svrhnout, vyvrhnout, odvrhnout, Souhlasiiiim.
0/0
30.7.2003 11:48

Anděl

Klausík
Klaus když si to zamane, tak to dokáže. Co s tím? Ale než pojede do USA, měl by si přečíst, co ho tam čeká ... KLIKNI!
0/0
30.7.2003 11:47

šakal

Koukám,...
...ten Klausiš má jednu nepopiratelnou přednost: sqěle se o něm kecá!...Chi, chi, chi
Ale ten Špidlifuk mu v tom už celkem slušně dejchá na záda
 
No, já se odvalím...Perte se a žerte se, holoto
0/0
30.7.2003 11:44

Tigram

Pro Heinekena
Souhlasím, že Bush bude mít velké problémy s prezidentskou kandidaturou. Obyčejného američana moc zahraničí nezajímá. A krize americké ekonomiky a dluhy jsou velkým problémem. Na druhé straně se v zahraniční politice změnou prezidenta toho moc nezmění. USA budou i nadále zasahovat ve světě, jak se jim zlíbí. Může se nám to nelíbit, ale je to tak všechno, co se s tím dá dělat. Touhy antiglobalistů, podle mně naivních hlupáčků, kteří prorokovali USA slzy a krev, nenajdou naplnění. Shrnu to, jediné co se za demokratického prezidenta změní, bude, že USA místo invaze pozemní armády, odpálí salvu z raket z letadlových lodí.    
0/0
30.7.2003 11:41

multivitamin

Re:
souhlasím
0/0
30.7.2003 11:42

šakal

Už jsem skoro pryč, ale...
...PODEPISUJI VLASTNÍ PRACKOU!
0/0
30.7.2003 11:46

Heineken

Re:
Tigrame ona ekonomicka recese je i Evrope a to je pro nas daleko horsi. Ale zpet k tomu prezidentovi - ja si myslim ze militantni nalady po odchodu Clintona nabraly velikych obratek. Ja jsem se domnival mylne ze tim ze dojde k valecnemu konfliktu tak Bush timto krokem rozhybe stagnujici zbrojni prumysl, vycerpa stare zasoby, munice, techniky a zarizeni a ze tim vzniknou nova pracovni mista. ( tak jako Hitler pred 2 svetovou - pozor nesrovnavam je!!!! ) Neni tomu tak a americane nemaji praci. S dalsimi vypady USA bych byl radsi opatrnejsi protoze z poloviny se v pripade Iracke invaze jedna o velmi trapnou zalezitost jak britu tak americanu.
0/0
30.7.2003 11:54

jarda

Klaus u Bushe?
Nikdy se to nestane!
0/0
30.7.2003 11:38

Jan

Re:
a to ma byt jako nejaka ctnost, jit na navstevu k voloovi, ktery napriklad prijede do Spanelska a Juana Carlose oslovi Pane prezidente...  ?
0/0
30.7.2003 11:42

jarda

Re:
Tak proč se Klaus tak snaží se k Bushovi nacpat? Snaží se, snaží, ale má smůlu. Klause přijme tak maximálně jeho klon Lukašenko.
 
A s tím Španělskem to máš odkud?
0/0
30.7.2003 11:46

pjotri

Re:
Nejak mi uslo, ze se Klaus nekam cpe. Spis mam pocit, ze se chce podivat do Bileho domu, az tam bude sedet nekdo jiny. Ono preci jen byt nazvan "pritelem" takovym volem, jako je Bush, ma trochu pejorativni prichut...
0/0
30.7.2003 14:19

Bunny

Pan Nula
Pan Nula,pan Zero. Říká se,že nula od nuly pojde. A jak má být kvalitní prezident,kterého zvolila ODS s podporou KSČM?Jak si ho mají vážit lidé doma nebo ve světě? Za jeho rady a poučování ve věcech,kterým málo(slušně řečeno)rozumí?
0/0
30.7.2003 11:37

multivitamin

Re:
souhlasím
0/0
30.7.2003 11:41

Tigram

Re:
Zajímavý názor. Svědčí o duševním majetku jeho autora. Źřejmě se jedná o špičkového experta či politologa. Bylo by zajímavé aby nám lépe autor rozkryl čemu Klaus málo rozumí ? 
0/0
30.7.2003 11:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.