Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kinský a jeho majetek

Šlechtic Kinský, střílející v Argentině zvěř, vypadá opravdu jako Trautenberg, tedy večerníčkovská karikatura zlého aristokrata. Je ovšem nutno dodat, že naši politici i starostové mají mentalitu tvůrců tohoto kultovně přihlouplého seriálu. Šlechtic je v jejich očích samou svou existencí lump.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kamamura

Urazky a sprostarny...
... jsou vzdy nudne, protoze nijak nezvysuji silu argumentu strany, ktera se k nim snizuje. Doporucuji kazdemu, nez napise do verejne diskuse nejaky vulgarismus, aby si sam k sobe v duchu trikrat rekl: "Nikoliv osoba, kterou kritizuji, ale ja sam osobne jsem individuum hodne politovanihodne, kdyz ani nedokazu vyjadrit svuj nazor bez privalu sprostaren, kterymi jen vyjadruji svou bezmoc a pocit menecennosti. Navic jsem zbabelec, protoze se pod plastikem anonymity snizuji k jednani, ke kteremu bych se v realu nikdy neodvazil."
Jinak souhlasim s panem Komarkem, v pravnim state ma o majetkovych sporech rozhodovat soud, nikoliv emocionalne zabarvene vykriky nejakeho davu lidi, kteri jsou schopni v ramci davove psychozy udelat cokoliv. Obecne bych panu Komarkovi rad vyjadril sve sympatie, libi se mi jeho novinarska, humoristicka i literarni cinnost (obzvlaste pak jeho kniha Drevena panenka).
0/0
31.7.2003 10:43

Vít

Chybí logika
Já absolutně nechápu, kdo tvrdí, že šlechtici jsou lumpové (možná komunisté, ale o těch tady pan Komárek přímo nemluví). Tady přece vůbec nejde o šlechtice, tady jde o prolomení majetkových poměrů, které by mělo nedozírné následky, které ani nejdou domyslet. Tyto spory tedy budou mít vždy i politický charakter, ať se to někomu líbí nebo ne. Politici by se sice neměli plést do nezávislosti soudů, ale v této kauze došlo k evidentním pochybením a špatnému výkladu práva (vztah zvl. zákon - obecný zákon, otázka vydržení). Článek p. Komárka postrádá základní logiku, vychází z něčeho, co si sám vymyslel. Lidově řečeno, je absolutně mimo. Další důkaz chabé úrovně našich novinářů.
0/0
30.7.2003 16:19

léto

Čí mentalita?
Komárku ty máš čí mentalitu? šlechtickou, židovskou , árijskou. Máš ty vůbec nějakou mentalitu?
0/0
30.7.2003 15:17

HONZÍK

Re:
Pan KOMÁREK to je třída
0/0
30.7.2003 16:40

Antoním Charouz

Re:
Pan Komárek-ovšem to je třída!!!!!Jeho vtipné komentáře jsou super a navíc je v obraze,ví o čem píše!!! P.S. Navíc je to velmi pohledný muž!!
0/0
31.7.2003 9:05

Kass

Souhlas
Vim ze budu vypadat v te zaplave urazek jako exot, ale s panem Komarkem souhlasim. To ze nekdo zada u soudu neco, neni zadna vlastenecka zalezitost. A to ze je nekdo slechtic neni duvod pro to, aby majetek dostal, ale ani pro to, aby mu byl odepren automaticky. Prostre ma rozhodnout soud. A pravni stat znamena respektovat rozhodnuti soudu, i kdyz se mi nelibi a mam jiny nazor. A vsem kdo pana Komarka urazi chci vzkazat, pravo v CR nefunguje, protozxe si kazdy predstavuje soud jako samoobsluhu, kde dostane, co chce. A soudci se bohuzel podle toho casto chovaji. A aby politici zavadeli novy zakon proto, aby rekli soudcum jak soudit, to je blbost. Proc uz nikdo nevzdechne na soudce Berku a na to jak poslal Unionku do konkursu. Soudruzi, ta Unionka a ostatni banky nas budou stat daleko vic nez pan Kinsky. Ale to je asi kazdemu egal, hlavne, kdyz se zamete s slechtou. Takze aby nebylo pochyb: Pane Komarku, mate moji podporu, i kdyz ne vzdycky s vami souhlasim.
0/0
30.7.2003 13:57

kamo

Re:
Nejste sám, kdo s Martinem K. souhlasí. A rozhodně si nemyslím, že bych byl exot :-) Jen si myslím, že by o právní věci měl rozhodnout soudní systém a ne národnost či aristokratický původ a ani ne prezident či premiér nebo předseda senátu nebo parlamentu - těm to nepřísluší - pan Klaus si někdy sám plete prezidentskou funkci s vůdčí a všemocnou roli. :-). To, co tu v diskusi představují někteří ostatní, je tentýž přístup, jaký měli bolševici či nacisti :-)
0/0
31.7.2003 12:35

Mirek

Re: Kamo vrať se na chat
Kamo už zas děláš Komárkovi advokáta. On to ale vůbec nepotřebuje. Že nemáš  rád Klause se  tobě ví, ale proč ho používáš místo Otčenáše. Nebuď trapnej.
0/0
5.8.2003 20:45

ibex

proste koncim s idnes
internet sleduju dlouho, ctu ruzne zpravodajske servery, pana komarka registruju uz dlouho ... radeji ho nectu moc vazne ale to co predvadi posledni dobou nema chybu viz.Katapult, Kinsky atd. dostavam se k tomu ze s iDnes asi skoncim kvalita jakakoliv zadna a ty KOMARKU ... opravdu ... bez radeji tancit nekde kolem tyce ... beztak uz mas v hlave vymleto .......... nevim proc by mi melo byt blujno z takovejch to lidi ... a jak rikal nejmenovany reditel ... prepnout muzete vzdycky .. PREPINAM
0/0
30.7.2003 13:52

mahaj

KOMAREK JE VUL KORUNOVANEJ
0/0
30.7.2003 13:11

Reinhold Messner

Je Komárek trouba?
Martine Komárku, vy jste prostě a jednoduše trouba    
0/0
30.7.2003 12:39

Mlékař Dan

Dlouhodobym pozorovanim "glos" a "prispevku",
pana Martina Komarka jsem dospel k zaveru, ze snad ani neni mozne, aby nekdo takovy skutecne existoval. Myslim ze je to jen nastrcena fugurka redakce MF Dnes, pod jejimz jmenem vyjadruje sve nazory cela redakce  Pan Komarek asi ma moc rad Nemce, pro zmenu nema rad Katapult (tos prehnal Komarku) a asi je to BUZNA
0/0
30.7.2003 12:24

morlor

zelezna logika
Vzdycky me "fascinovala" zelezna logika pana Komarka. Pokud pouziju jeho zpusob uvazovani, vychazi mi ze pan Komarek je teplous.
0/0
30.7.2003 12:04

Re:
Myslím, že není nutno urážet naši 4% menšinu srovnáním s tvorem jenž se nazývá Komárek. Madla
0/0
30.7.2003 12:39

kamo

Re:
Paní (slečno) Madlo, myslím, že není nutné urážet ani homosexuální menšinu ale ani pana Komárka. :-)
0/0
31.7.2003 12:27

Re:
Beru svou poznámku zpět. (Ale mně osobně přijde pan Komárek méně přijatelný, sorry). :-) Madla
0/0
31.7.2003 12:38

léto

Komárku, Komárku.
Napsat po 14 letech fungování tzv. nezávislých soudů takovou slátaninu . Tomu nemůžeš věřit ani ty sám. Soudy soudí na základě politické a společenské objednávky. Kde je větší tlak tam to vyhrají.
0/0
30.7.2003 11:56

barbudo

Proč se politici starají a proč se musejí starat.
Problém je v tom, jak daleko došla destrukce základních funkcí státu. Mnohý majetek "vlastní" "obce". Tyto subjekty jsou namoze bezprávné, nesvéprávné a neschopné bránit svá práva. Případ Kinski je precedens. Pokud budu cizincem a zachce se mi majetku v ČR, budu se o něj soudit ve stovkách sporů s obcemi. Některé ani do sporu nepůjdou, některé rychle ustoupí. Na delší souzení prostě nemají. Potřebné české občanství získám snadno na některé matrice. Pokud vytvořím dojem, že za mnou stojí miliardový majetek, uvidíte, co se bude dít. Vyberu si nějaký majetný, pokud možno vyhubený rod, šlechtický, židovský či jiný a prohlásím jeho bývalý majetek za svůj. A milé obce starejte se. Tento scénář může způsobit dost problémů a tak se o něj zajímá kdekdo (i politici).
0/0
30.7.2003 10:13

kamo

Re:
Tak jen do toho vy rozumbrado. Pak mi dejte vědět kolik jste vysoudil :-)  Copak nechápete nikdo, že do toho nikdo z vás právně nevidí, neznáte zákony, nevíte vůbec nic, ale velmi rychle jste všichni (myslím obecně všechny nesouhlasící s článkem) hotovi s rozsudkem? Nezdá se vám, že vy rozhodujete podle národnosti a nikoliv podle práva? není to klasický fašismus? zamyslete se všeci občas nad vašimi zbrklými soudy!  A Kinského nechejme těm, komu to patří - SOUDŮM! Nashledanou. :-)
0/0
31.7.2003 12:23

Dave

Nejaky divny, ne?
Pane Komarku, jako jiz tradicne je tezke s vami souhlasit. Za prve, jestli se paní Zelená soudí s panem Modrým o prasečí chlívek je neco docela jineho, nez kdyz se nekdo soudi o majetky v radu mnoha milionu, ktere jsou navic vyuzivany statem a obcemi. Pokud pan Kinsky sve zaloby vyhraje, bude to neprijemny precedens, jehoz dusledky nam jsou snad jasne.
A za druhe, nejak jsem si nevsiml, ze by se z pripadu delalal vec vlastenecka. Pokud za ni teda nepovazujete zpochybnovani benesovych dekretu.
0/0
30.7.2003 10:12

Vladimir

Théby
Příteli ty bys mohl jít z fleku do Théb dělat kněžku. Něco tak zmateného a nejasného jsem dlouho nečetl.
Až tedy na to, že naše soudy stojí za prd, naše demokracie stojí také za prd a politici stojí též za prd.  Na tom se shodneme a tak to stačí.
0/0
30.7.2003 5:40

Lidožrout

Re:
Vladimíre, nestačil sis všimnout, že pan Komárek je především grafoman bezmezně obdivující svou vlastní genialitu? K tomu se přidružuje typicky intelektuálské ohrnování nosu nade vším ("kultovně přihloplý seriál"), co se líbí.Mohu odpovědně říci, že dotyčné Krkonošské pohádky byly jedním z nejroztomilejších večerníčků, které byly v televizi vyprodukovány. O tom průběhu "práva" bych mohl já osobně, ale i spousty dalších nevolníků tohoto státu vyprávět. Pan Komárek je zřejmě placen od řádky.
0/0
30.7.2003 8:05

kamo

Re: Náhodou je to skvělé!
Nemáte pravdu, pan Komárek píše skvěle a jeho přirovnání Kinského k Trautenbergovi nemá chybu :-)))
A mimochodem ten seriál není přihlouplý provedením, ale tím, že zápornou postavou tam je prototyp bohatého a tudíž zlého a ničemného sudetského Němce. A v tom má MK pravdu. Dovedete si představit, když by v Německu běžel večerníček pro děti, kde by směšnou a zápornou postavičkou byl např. Turek?
0/0
30.7.2003 9:43

Dave

Re:
No ja se nestacim divit. Rict, ze pan Komarek pise skvele, to chce fakt naturu.  Prirovnani k Trautenbergovi ho pak napadlo spise podle vizaze, mimochodem, v pohadkach to tak byva, ze bohati jsou zli, to je proste princip. Pan Komarek je demagog, kterej zasadne a vzdyky plive spinu kolem sebe, jeho sebestrednost je do nebe volajici.
0/0
30.7.2003 10:16

IDOL

Re:
Vsiml si nekdo, ze prirovnani k Trautenbergovi si vypujcil /obslehl/ s vcerejsi diskuse, kdy ho jeden z jejich ucastniku takto pojmenoval?
0/0
30.7.2003 12:00

radka

Re:
jistě - asi nevěděl, jak napsat úvod, tak se musel inspirovat
0/0
30.7.2003 12:36

el

Re:
prirovnani k trutenberkovi neni hlavne z jeho hlavy, uz vcera jsme se tomu smali na diskusi!
0/0
30.7.2003 12:38

komex

Právní stát, nebo bezprávní džungle ?
Pokládám se v této záležitosti za osobně zcela nezaujatého. Soudy v této zemi pokládám za snad největší brzdu demokracie. Ale jsou jaké jsou a jsou zde právě pro takovéto a podobné situace. Demokracie po socialisticku - to prostě není demokracie. Bohužel, myšlení politiků a vůbec lidí veřejně činných je tím silně načichlé...
0/0
29.7.2003 19:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.