Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poullain před nehodou pila

Herečka Chantal Poullain, která před dvěma týdny havarovala v Olomouci a vážně zranila dva mladé lidi, pila před jízdou alkohol. Podle olomoucké policejní mluvčí Jitky Dolejšové zkouška prokázala v krvi řidičky 0,2 promile alkoholu. Znalci naopak v krvi nenašli žádné drogy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan Kraus

Šílená opilá kráva
Tak ona paní Poullain nejen že jela jako šílená kráva ale ještě něco popila? O,2% je dost  málo, vypadá to, že petice na obranu CH.P ( ! ) a PR články ve víkendových přílohách dvou ze tří nejčtenějších českých deníkuů (ve kterých byla vykreslena jako neviiná bytost která by se rozdala, hotová Matka Tereza ) nebyly jedinou pomocí které se jí dostalo. A ještě jedna věc: neříkejte jí Chantall, můj jmenovec Jan Kraus to vůbec nemá rád (viz Týden z minulého týdne)
0/0
30.7.2003 11:48

ukran

to jsou zprávičky,
Chantal nejdříve měla neznámou látku,pak alkohol,0,2 však nemusí být po pivě,v holi měla prášek.
Sakra,co je pravda? A patlali by se policisté takto i s obyčejným člověkem,pokud by mu nalezli jakékoli množství alkoholu ?
Já jsem v holi ještě nic nepřevážel-Vy ano?
Třeba bource morušového..
0/0
29.7.2003 10:05

pinguin

v krajich ceskych se stalo
momentalne spolecensky unosne jezdit s lihovym mazanim na zadech ( jiny vyraz pro opici ) ,takze jsme koksacek vymenili za etanol .. a je to,treba pro ni jeste najdeme teplej dolik v OSN
0/0
29.7.2003 12:36

zeek

Re:
Taky tomu nerozumim co tam vlastne mela.  Ja kdybych zpusobil nehodu s 0,2 promile tak by se se mnou nikod nepatlal a byl bych jasne na vine a sliznul bych plnej trest.  Kdy uz v tyhle republice zpusob dvojiho metru skonci????
0/0
29.7.2003 16:10

Paní Chantal mi není sympatická, ale to je moje věc a nemá to nic společného s touto kauzou. Myslím si, že jedno pivo nehodu opravdu nezavinilo, i když tam být nemělo. Zaujala mě ale jiná věc. Může mi, jako laikovi, nějaký řidič nebo policajt vysvětlit, proč ten alkohol nenaměřili na místě? Jedno pivo je na dechovou zkoušku málo, nebo někdo kecal? Madla
0/0
29.7.2003 9:53

Marcela

Re:
Ona ale nemusela vypít pivo před jízdou ( to je jen příklad na 0,2 promile) , stačí , že jeden den něco slavíte a druhý den jedete, nepil jste a při dechové zkoušce se nic nezjistí, ale v krvi Vám něco ještě zůstane .
0/0
29.7.2003 11:53

Re:
Děkuji za vysvětlení, o zbytkovém alkoholu jsem pochoplitelně už slyšela, ale že se při dechové zkoušce nepozná mě nenapadlo. Madla
0/0
29.7.2003 12:28

:-(

Re:
, priklanim se k tomuto odhadu... telo te zeny (asi 60 kg) odboura asi tak 5 g alkoholu/24 hodin... nevim, kolik ma ceske pivo, ale evropske pivo ma tak kolem 4,5%, takze po 2 litrech piva nebo "pul lahvinky vina" vecer se da rano/v poledne v krvi jeste dost najit...
0/0
29.7.2003 12:32

:-(

Re: sorry
, uklouzla mi cisla... odboura asi tak 5-6 g alkoholu/1 hodinu... takze 90 g alkoholu vecer nejsou rano "pryc", ale da se zbytek v krvi dokazat...
0/0
29.7.2003 12:45

M.P.

Re:
0.2 promile je opravdu na dechovou zkousku malo, presnost tech pristroju, do kterych se fouka, byva kolem 0.3 promile. Takze pokud nadychala tak malo, nemohli o ni s jistotou rict, ze pila a pockali az na vysledek krevniho testu.
0/0
29.7.2003 16:28

antix

já nevím,
proč té Ch.P. tolik spíláte. Stala se jí nehoda, protože jela příliš rychle, udělala chybu a uznala ji.  Opilá nebyla. Malé pivo prostě není na opití. Drogy v krvi ani v lahvičce neměla. S rodinou se okamžitě spojila, nabídla finanční odškodnění. Nikam nezmizela, co řekla na tiskovce, byla pravda (drogy). Kdo ji pomlouval, byla MFD a čtenáři. Nehodu zavinila, to nepopírá. Myslím, že si zažila něco, co s ní půjde až do hrobu. Její přístup je podle mě příkladný a udělala maximum - co má ještě podle vás udělat, spáchat sebevraždu?? Dejte jí už pokoj a nechte to soudu.
0/0
29.7.2003 8:06

Mars

Re:
Souhlasím. Jen silná osobnost, jakou bezpochyby pí. Ch. P. je, se dokáže postavit čelem a bojovat s problémem, který se může stát každému, ale úplně každému z nás. Ale ne každý z nás dokáže udělat pro nemocné děti v nemocnicích tolik, co již pí. Ch. P. udělala. Shromáždit přes 33 miliónů korun - to už je něco.
0/0
29.7.2003 8:33

Eva

Jen názor
A když už je tak dokonalá, tak proč nezaplatí odškodné ze svých peněz, ale z peněz které chce vysoudit?
0/0
29.7.2003 8:36

antix

Re:
a z čeho soudíte, že to ještě nezaplatila ze svých peněz - já tomu aspoň rozumím tak, že z eventuelně vysouzených peněz dá rodinám ještě něco navíc. Určitě není tak na mizině, aby musela čekat až na výsledek soudu. Podle známé rychlosti, jakou naše soudy pracují, by se ty rodiny slíbených peněz hned tak nedočkaly, a Ch.P. tady žije dostatečně dlouho, aby o tom věděla. Nemám o tom stoprocentní informace, toto je pouze výsledek mé úvahy.
0/0
29.7.2003 8:40

Lenka

Re:
Mila Evickom ja bych chtela videt kdyby to teda nekdo napalil, tak jestli by se spojil s tvyma rodicema a dal ti nadstandardni pokoj!!! Asi tak pred rokem jsem videla na vlastni oci bouracku magor se ri¨til smykem po Zenklove ulici (horni cast ulice pekne z kopce) tocil se napric jako hodiny, srazil sloupek u osruvku na autobus a tramvaj a sejmul pani, ktera na ty zastavce stala, to vse na vlastni oci - neverila jsem ze ta pani jeste zije!!! U vyslechu, kde byl muj pritel mu tak pani vysetrovatelka rekla, ze pani asi prezije, ale tomu magorovi,ze se v podstate nic nestane!!! A pochybuju o tom , ze sel za ni do nemocnice, natoz nejakej super pokoj a nebo dokonce by ji odskodnil!!! A ten ridic byl dokonce tak mimo, ze kdyz vylez z toho svyho sportaku, tak ani nevedel ze nekoho srazil! Vam vsem totiz vadi jen to ze je to znama osobnost a vy si muzete akorat vylejt na ni Vase mindraky, alespon to tak podle toho jak reagujete vypada......nikdo nerekl, ze neni vinna, postavila se k tomu celem, tak co jeste chcete?? Vinu ma a tu ji nikdo nesmaze!!
0/0
29.7.2003 10:02

Eva

Re:
Stejně tak, jako nikdo nesmaže následky těžkých zranění těch do kterých to tak napálila.A co se týká přiznání viny nebo nadstandartního pokoje, to má všechno vynahradit? Jak už sem psala zaplatit z vysouzených peněz mi připadá divný.Něco jako: "tak já je zažaluju, vyhraju to, dostanu tolik a tolik, a to mi bude stačit, ještě mi něco zůstane, to bude OK. A na svoje konto nemusím ani sáhnout"
Promiň jestli ti moje názory nesedí, ale tak to prostě vidim já.
A nemysli si, že to píšu proto že je to známá osobnost, já nesnáším každýho kdo jezdí jak prase. Jestli tomu říkáš mindrák...
0/0
29.7.2003 10:55

1tomik1

Re:
ani na okamzik neverim teto verzi. Policajti to schvalne zdrzujou a matou verejnost. Asi jde zase o to, jak ji z toho vysekat (po vice nez tydnu zjistit, ze mela v krvi alkohol? jsou ti policajti vubec normalni?). A to ze nekomu nabidnes financni odskodneni neznamena vubec nic. Pred soudem jako by nebylo.
0/0
29.7.2003 11:53

zeek

Re:
Sice mas pravdu ze opila nebyla, ale v tehle republice plati zakon ktery rika ze nesmis mit v krvi nic, tedy ani 0,2 promile!!!!!
0/0
29.7.2003 16:12

M. Křemen, Praha 3

Re:
Co řekla za "pravdu o drogách" na tiskovce?  Že je nikdy nebrala?  Ale to přece lhala, protože je přece kuřačkou tabáku a to droga je!  A alkohol přece taky!  Takže jaký "příkladný přístup"?  To, že "nikam nezmizela", že "uznala chybu", že "se zajímá o postižené a jejich příbuzné", že "nabídla odškodné", to vše by mělo být pro každého takového viníka povinností!! Svou formulací o "jejím příkladném přístupu" jen poukazuješ na stav naší současné společnosti, bohužel její lež o "nepožívání" drog ji vrací zpět na úroveň společenského podprůměru, v němž se co kuřačka dosud pohybovala!!
0/0
30.7.2003 15:33

fraktal

Ch.P. by si mela otevrit sexylinku. Tam se ty blabloly uchyti a obcas si u toho muze strihnout i pivko.
0/0
29.7.2003 6:28

fraktal

Podle Dolejšové nebude mít skutečnost, že řidička před jízdou požila alkohol, vliv na obvinění. Rozumim to u dobre nebo ne ?
0/0
29.7.2003 6:23

ja

V USA
V USA by ji takova nehoda stala mezi 1 az 10 miliony dolaru, tj prisla by nejen o vsechen majetek, ale jeste by do konce zivota splacela.  Jinak pokud vim, tak  v CR jeste porad plati trestni zakonik a podle §224 odst. c.) za tezke ublizeni na zdravi vice lidem a pod vlivem alkoholu je sazba 3 az 8 let. Jakto, ze u ni ten alkohol pocitat nebudou? Mame zakony, ktere plati jen na nekoho ( ja bohuzel vim, ze jo)? V tom pripade bezte vsichni policajti a st. zastupci, vedeni Klaunem se Spidlou v zadech, do hajzlu. A nezapomente splachnout.
0/0
29.7.2003 0:39

pajax

Re:
plne souhlasim s vyse uvedenym, urcite lze prihlednout k angazovanosti CH.P., ale to je tak vse..
0/0
29.7.2003 11:54

Tomáš Langer

Re:
Nezapomeň, že lidi na Západě jsou zvyklí se pojišťovat, protože vědí, že je jedna taková chyba může stát hromadu peněz a že té zodpovědnosti neutečou.
Místo toho my raději riskujeme, že se nic nestane - a když jo, tak stejně nezaplatíme, u nás je to přece normální.
Předpokládám, že Chantal, která vyrostla ve Francii, pojištěná je, takže se neraduj - na mizinu nepřijde.
 
A pokud jsem dobře četl článek, tak Policie nebude přihlížet k alkoholu, protože k tomu nemá důvod. Ve spisu to uvedeno určitě je, a je na soudu, aby rozhodl. Policie jenom shromažďuje důkazy.
 
Tomáš
 
PS: Situací v USA bych se moc neoháněl. Tam je právní řád postavenej na hlavu. Jediný, z čeho bychom si snad mohli vzít příklad je rychlý vymáhání pokut a respekt, jakej mají tamní policisté. Jenže za ten svůj ne-respekt si naši čeští policajti můžou sami...
0/0
29.7.2003 13:43

Hajný

Charita?děkuji nechci!
Tak o takovou charitu nikdo nestojí
0/0
28.7.2003 23:45

bosch

nehody známých
Za nehodu jednoznačně může Chantalla a alkohol tam pochopitelně být neměl, ale..... Kdo jezdí často po silnici, ví jaký hovada na ní jezdí a jaký problémy jsou schopni frajírci schopni způsobit. Zažil jsem hodně krizovek, hodně machrů, kteří mě předjíždějí do zatáčky nebo před vrcholem kopce a já jen můžu nadávat, kam jede, když tam nevidí. Riskují, ono to většinou vyjde, ale někdy taky ne a pak na to doplatí třeba protijedoucí rodina ve Š 120 nebo favoritovi, protože machr ve velkým autě má navrch. Takoví jsou nebezpeční i za střízliva. Většinou jsou to totiž mladíčci s čerstvýma papírama. Věřím, že Chantall byla dobrá řidička, měla najetých statisíce kilometrů, jezdila závody. Jenže každý řidič by měl vědět, že nehoda je věc okamžiku. Můžete udělat jednu chybu a tragédie je na světě. Já bych ji tak přísně nesoudil. Jsou větší tragédie, o kterých se nemluví, protože se nestaly známé osobnosti. Jsou opilci nebo "jen" hazardéři, kteří usmrtí člověka na přechodu, nebo způsobí jinou tragickou nehodu - viz i policisté v Praze - chovají se arogantně, neomluví se a snaží se z toho přes prachy a právníky vysekat a většinou se jim to v pohodě podaří. To mi vadí. Chantallu byste měli spíš ocenit za její přístup, uznání chyby, omluvu poškozeným a návrh na vyrovnání. Vůbec i to, že si nechala odebrat krev. Ne každý v sobě najde tolik síly a odvahy, aby se postavil obětem nehody a omluvil se. Závěr - udělala chybu, která je v provozu na silnici stále na spadnutí, ale dokázala se k nehodě postavit čelem. 
 
 
0/0
28.7.2003 21:04

Luboš

Re: LEŽ
Tak čelem jo?!?A co ty výmluvi na selhání brzd!!!Přesně to je ten případ kdy snob přivede lidi do neštěstí a chudinka se diví jak je to možný vždzť ona je umělkyně a tak vážená i na snobských závodech jí tvrdili jak nádherně řídí ať neleze ani na kolo když chlastá  umělkyně trapná a blbá!!!!!
0/0
28.7.2003 23:41

Dušan

Re:
Milý Luboši, trapný a ubohý je v první řadě tvůj styl a gramatika.
0/0
29.7.2003 12:50

Tomáš Langer

Re:
Ty už jsi někdy havaroval?
Jestli jo, co tě napadlo jako první?
 
Všimni si, že ve všech dalších komentářích se už na brzdy nevymlouvala, to byla jenom první reakce po nehodě.  A v tu chvíli bych nebral takovýho člověka moc vážně, je z toho vždycky trochu v šoku.
Mimochodem - doporučuju si zajet na to místo. Dovedu si představit, že v posledních metrech měla pocit, že jí auto nebrzdí. Ten kruháč je totiž klopenej, jako na starých závodních okruzích. Takže, pokud se někomu stane, že nevybere zatáčku před kruháčem (jako se to stalo Chantal), auto přes hranu kruháče doslova skočí. A je jasný, že auto s kolama ve vzduchu nebrzdí.
Neříkám, že to takhle bylo, ale mohla z toho mít pocit, že to nebrzdilo.
 
Tomáš
0/0
29.7.2003 13:33

fraktal

Re:
hele, ty k ni mas nejak blizko, co , ze ji rikas Chantala ?
0/0
29.7.2003 6:30

Lenka

Re:
Naprosto souhlasim
0/0
29.7.2003 9:42

Lenka

preberte si to.....
Vsichni se proberte!! Jedno maly pivko asi nezpusobilo co se stalo!! I kdyby ho nemela, asi by to dopadlo stejne!! Kouknete se kolem sebe - polovina ridicu jezdi jak kdyby na silnici jeli jen oni sami!!! A na druhou stranu kdyby ten chlapecek co nemel ridicak nesedel v tom aute a nejel po tom kruhaci tak by to do nich taky nenapalila!!! Vinu samosrejme na tom ma, ale kdyby to nebyla herecka, tak se mozna o bouracce nikdo ani nedozvi! A to ze se spojila s rodima tech mladejch, je spravny a financni odskodneni mozna na miste.  V nemocnici kdyz ti vezmou zdravy organ misto nemocnyho, tak Te taky odskodni.....a divny to neni, takze ten blbecek co psal ze to smazne milionek.......tak at si to taky prebere.
0/0
28.7.2003 17:57

fraktal

Re:
Krasavice nepindej hlouposti! Vyhlaska jasne rika, ze chlast za volant nepatri. Nehlede na to, ze 0.2 muze udelat maly pivo pred jizdou, ale taky, ze den pred tim mohla byt totalne na srot a pri bouracce mit slusnou kocovinu.
0/0
29.7.2003 6:34

Lenka

Re:
Ty "krasavce" ja mela namysli, ze to, ze jela prilis rychle urcite nebyl nasledek malyho pivka, nebo jak ty tvrdis z chlastacky den pred tim, dej si jedno maly pivko pred jizdou a zkus to jestli by ses kvuli tomu se vyboural! Hlavne , ze kdyz je to herecka tak se z toho vsichni tady opupinkujete!! Ale ze ten magor co tenkrat zabil lidi v Plani na tom ostruvku si klido jezdi dal a dosud se mu nic nestalo, to mi prijde ze nikoho tak nevytaci jako tohle!
0/0
29.7.2003 9:37

Lukáš

krava
jedno pivo a malem zabila 2 lidi ...ta je ale uboha...doufam ze dostane aspon 2 roky natvrdo!!!!
0/0
28.7.2003 16:20

Roumen

Re:
Fakt je, ze dnes a denne jezdej po silnici typci, ktery zbodnou 4 pivka a nikomu se nic nestane. To sou pravi ridici!
0/0
28.7.2003 18:21

Johanna

řidičáky? nepotřebujeme.....
no...mne by hlavně zajímalo, jestli pak až utichne tahle kauza obviněj toho "nabouraného" mladíka za řízení vozidla bez řidičského oprávnění.......to je totiž také trestné  ale o tom se už zase dávno psát přestalo.
0/0
28.7.2003 16:05

Fanda

Re:
O tom se taky už psát nebude,protože ten mladík není žádná známá osobnost a na tom si média a tisk žádnou sledovanost neudělaj.
0/0
28.7.2003 16:11

Frantík

Re:
No on to bude spíš přestupek než trestný čin, tuším že za řízení bez řidičáku je tak pokuta do dvou tisíc, mimo to ten kluk nemohl nic moc dělat a jestli měl řidičák nebo ne je asi celkem jedno. No v případě nějakého soudního sporu kterej asi bude na to určitě přijde řada. A právníci najatí tou ... se tím budou určitě ohánět co jim budou síly stačit
0/0
28.7.2003 16:24

JimTV

Re:
Problém je v tom, že média odkudsi nesmyslně přebrala info, že řídil mladík bez papírů, ale to není pravda. Řídila dívka a ta papíry má.Možná by se Idnesáci mohli na to přeptat a né mást čtenáře.
0/0
28.7.2003 19:26

Zdenek

Malé bezvýznamné plus
Aspoň si nechala odebrat krev.. když se vymele policajt nebo poslanec je to jiná. :(
0/0
28.7.2003 15:42

TIM

A FRANTÍK
NAPROSTÝ SOUHLAS
0/0
28.7.2003 15:39

Frantík

A
Není to jedno jestli něco pila nebo ne ?? Jak to vypadá podle popisu těch zranění tak budou mít trvalé následky na zdraví a jsou to velmi mladí lidé. Ta kr.á.va jela v místech kde je 30Km minimálně 120Km podle toho jak jsou ty auta zdemolovaný a v místě kde je opravdu spousta místa kam mohla uhnout když viděla že to neubrzdí to do nich klidně napasovala. Doufám že dostane alespoň rok na tvrdo aby si konečně ty naše přiblbé primadony uvědomily že si taky nemůžou dovolit úplně všechno a že ne všechno milionek spraví
0/0
28.7.2003 15:27

HANA

Re: Cekala to vetsina z nas
A zse z toho vyjde bez uhony je      100%.Jeste se ji v tisku omluvi.
0/0
29.7.2003 3:24

Tomáš Langer

Re:
Jak často tam jezdíš ty, že máš pocit dostatku místa, ne-li snad dokonce přehlednosti této pasti na řidiče?
Já jsem tam jel naposledy v sobotu. Přestože jsem dával dobrý pozor (jsou tam ještě vidět stopy po brzdění, a to nejen po Chantal), všiml jsem si té 30km značky až na poslední chvíli. Ona je totiž umístěná až těsně před kruháčem, takže tam už vlastně nemá smysl.
Celé označení kruháče (když už někdo takovej nesmysl vymyslel a schválil) je odfláknuté a alibistické. Místo výrazných značek (třeba velká cedule s červenobílými šipkami), jaké máme v horách před každou větší zatáčkou, je tam jen to omezení rychlosti a oranžový semafor, který je však většinou vypnutý (nač tam teda je???).
Další lahůdkou je provedení kruháče, který je klopený jako závodní dráha (dovnitř), takže řidič přijíždějící k němu nevidí na auta na kruháči jedoucí. To teda vymyslel génius! Podvědomí si dokáže vyhodnotit situaci na normálním (placatém) kruháči, kdy před sebou vidí siluatu auta natočenou bokem k řidiči (tedy auto jedoucí na kruháči) jako povel ke zpomalení a zbystření pozornosti. Jak si má ale řidič při příjezdu ke klopenému kruháči všimnout auta, z nějž vidí jenom horních 20 cm střechy???
 
Stručně řečeno - nezastávám se Chantal a ni nikoho jiného, kdo tu kdy boural. Ale docela rád bych viděl, že se ten kruháč předělá tak, aby přestal být nebezpečný.
Tomáš 
0/0
29.7.2003 13:20

Pluton

Diskuse na IDNES
No tady se zas sesla intelektualni elita.. Nenechte se rusit, blabolte dal. Az do definitivniho zblbnuti.. ;-)
0/0
28.7.2003 15:27

FRANTA

Stydíte se aspoň trochu, bulváři?
Blesk je proti vám ten nejserióznější plátek na světě. Tak hodně jste toužili po senzaci s drogami a teď  vám sklaplo. Vaše nejmenované anonymní zdroje už jsou trapné, bez nich byste nedali dohromady solidní článek. Už se těším, jak si zase naserete do krku a budete se Chantall znovu omlouvat. Nebo ji teď uvaříte na zbytkovém alkoholu či malém pivu? Nějak se vylhat budete muset .Snad se poučíte, ikdyž o tom lze pochybovat.
0/0
28.7.2003 15:18

Inter

Re:
Probuď se a dej si ledovou sprchu. Výsledky pokud jsem dobře četl říkají zatím se nic nenašlo, výsledný rozbor lahvičky bude nejdříve v úterý.......
A navíc. Chantal má spoustu známých...
0/0
28.7.2003 15:26

noček

Re:
Opravdu si dejte ledovou sprchu. Nic není ještě stoprocentní a nakonec vše se dá v tomto zkorumpovaném státě uplatit. Je divné, že ta namyšlená ženská se hned chce finančně vyrovávat s rodinou. A psát se bude jak si Čamtal bude přát.Je to u všech tzv. VIP zcela normální.
0/0
28.7.2003 15:41

ZORRO

Příkladná Mediální manipulace :-(
tak to je síla ! Nevěřím svým očím. Tak jistě, jak se v prvních článcích psalo že:
1)Poullain nenadýchala, ani v krvi neměla alkohol
2) V krvi byla nějaká neznámá látka
3)V lahvičce v holi byl bílý prášek ....
tak nám tu teď se stejnou jistotou napíšete, že:
1) Poullain před nehodou pila
2) Každopádně žádné drogy ani prášky v krvi nebyly
3)V lahvičce v holi také nic nebylo ...
TO SI Z NÁS SNAD DĚLÁTE PRD..! Ne?
Kolik komu kdo zaplatil? Píšete "pohádky" na přání?
0/0
28.7.2003 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.