Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Senát si najal palác pro pohodlí úředníků

Senát si pro čtyřicet svých úředníků pronajal kanceláře za milion korun ročně, třebaže už pro ně za čtyři miliony postavil provizorní buňky. Úředníkům, kteří kvůli opravám museli opustit svá pracoviště v jednom ze dvou historických paláců Senátu, se v buňkách na nádvoří Valdštejnského paláce nelíbí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

HU

Nikdo z vas
Rvat a kritizovat umi kazdy. Ti co nejvice rvou a kritizuji kroky vlady (take s ni esouhlasim, ale...), kdyby se dostali na toto misto, tak by se poradne napakovali bez sebemencich vicitek svedomi. (Pochybuji o jejich moralni a etickych hodnotach.) Racte si vsichni uvfedomit, kolik berou nasi predstavitele (poslanci, senatori, vlada, atd.). Mozna to pro delnika je velka castka, ale pro vysokoskolaka?... kdo by to sel delat s takovou zodpovednosti (jakou by meli mit; otazka, je jestli ji maji, ale to uz je vec jina) a s takovym opovrzenim, s jaky se neustale v mediich a vsude jinde setkavaji? Zametme si napred pred vlastnim prahem. Kdo z vas tu zdani veskery svuj prijem a je absolutne poctivy?...Reknu vam zcela jiste, ze ani JEDEN Z VAS...a jestli nekdo tvrdi opak, tak mu neverim.....Poctivost se hold v teto spolecnosti nenosi.
0/0
29.7.2003 0:16

Filosof

Jedná se o rozmařilost novodobé vrchností.
Kam se se svými manýry hrabou za novodobou vrchnosti bývali komunisté? Byli to troškaři.
0/0
28.7.2003 18:03

Důchodce

Na Václaváku bude brzo uvolněná budova bývalého Federálního shromáždění, takže v čem je problém?
Do tak velké budovy, která jehož výstavba za totality stála přes 500 mlrd.Kč,- by se se všichni vešli, takže nechápu včem je problém? Odpoví mi někdo? Děkuji.
0/0
28.7.2003 18:00

Filosof

Po vedením vedoucí úlohy úřednické třídy vedené ČSSD ke skvělým zítřkům na věčné časy.
Občané, to jste si ještě nevšimli vzniku nové vedoucí úlohy úřednické třídy, která řídí tuto společnost ve všech oblastech společenského života. Jde to do takových krajnosti, že v EU vymysleli kvůli prezervativům průměrnou délku (14 cm) europenisu. Do této doby mi nevadilo jak mám dlouhý penis, teď jsem z toho nervozní, že se do euronormy nevejdu ( 18 cm). ěkuji za pohzornost.
0/0
28.7.2003 17:55

student

Nová šlechta v palácich odňatých staré šlechtě. Další restituce proto nebudou-
V tomto naše státě v čele s vedoucí úlohou úřednické třídy přece nebudou úřednici úřadovat v úřednických budovách. Od toho tady jsou v minulosti zkonfiskované paláce bývalé šlechty. Takže obyčejní lidé nebrsněte, řádně pracujte a plaťte daně, jinak dostanete přes zadek.  Hraje se stále stejný divadelní kus, jen herci se majetkovým převratem vyměnili.
0/0
28.7.2003 17:46

Valérie Bulířová

Pět minut v buňce mi stačilo
Vážený pane Dolanský,
nehodlám posuzovat způsob řešení stávající situace, ale chci se zastat pracovníků umístěných ve zmiňovaných buňkách. V červnu tohoto roku jsem navštívila pracovníka Senátu, umístěného v jedné z buněk. Přestože jsem tam nepobyla více než pět minut, mohu říci, že je tam opravdu nesnesitelně. Z tónu Vašeho článku vyvozuji, že jste buňky nenavštívil. Informace o poměrech v buňkách byste pak předkládal spíše jako fakta a ne jako názory úředníků.
           Valérie Bulířová
0/0
28.7.2003 14:34

Patrik

Re:
Valérie Bulířová.Račte si laskavě přečíst příspěvek pode mnou,od jisté Ellowyn.Tam najdete odpověď.Navíc píšete o buňkách jako o vězení.Račte se milostivá vzpamatovat. Patrick Lammer.
0/0
28.7.2003 15:33

Valérie Bulířová

Re:
Příspěvek pod Vámi jsem si přečetla několikrát a pořád nevidím, jak souvisí s tím, že je v buňkách nesnesitelné horko.
PS: S vězením nemám zkušenost, takže nemůžu posoudit, jestli píšu o buňkách jako o vězení. Je ve vězení také horko?
0/0
28.7.2003 16:09

Patrik

Re:
Paní Valérie Bulířová.Nesnesitelné horko je při současných extrémních teplotních anomáliích všude.T.j. i venku,tedy mimo buněk.Lidé pracují za těchto veder všude a za podstatně horších podmínek,než za jakých nepracují Vámi zmiňovaní inkousti.Ve vězení bude patrně rovněž horko,asi jako všude.Nebo mám Vaši otázku považovat za pokus o vtip?Jinak Vás můžu ubezpečit,že je mi srdečně jedno,jestli je celé té vaší povedené partě budižkničemu vedro,nebo naopak zima.Jsou podstatně důležitější věci k řešení a podstatně víc potřebnějších lidí,než pochybná tlupa inkoustů,které, jak jste se výše zmínila, ráčila poctít svojí návštěvou.
0/0
28.7.2003 16:44

Patrik

Re:
A ještě něco: Je opravdu dojemné,jakým způsobem se snažíte obhájit stav nepotřebné byrokracie.Zřejmě na Vás horko působí velmi negativně a blahodárné sluneční paprsky s Vámi dělají divy.Zajímalo Vás někdy např.,jak asi taková vedra snášejí ležáčci v nemocnicích,kde řada nem.pokojů připomíná ze všeho nejvíc pařírnu prasat?A to i na dětských odděleních,kde přestárlá vzduchotechnika,natož klimatizace povětšinou nefunguje?Ráčila jste tato místa rovněž navštívit?Zkuste to a potom se s námi podělte o svoje případné dojmy na této konzole.Situace senátních ouřadů mě zajímá až v tom nejposlednějším případě.
0/0
28.7.2003 17:01

TONY

Re:
Paní Bulířová,
na jaře letošního roku jsem projížděl Veselým nad Lužnicí. To co jsem viděl, byla hrůza a bezmoc. Lidé, kteří po záplavách musí bydlet v provizorních příbytcích (říkat ruině dům není v tuto chvíli na místě) jsou ze stejného materiálu DNA jako ti senátní šmejdi. Tito lidé, kteří denně čekají, jestli jim náhodou nepřijde demoliční výměr, tito lidé, kteří jsou nuceni uskomnit se na maxumum, tito lidé jsou ti, kteří potřebují pomoci. Ne nějakcí vyžírkové státní pokladny, kterým není zatěžko tu bydlení v centru zdarma, voda + elektřina zdarma, veškerý servis placený z našich daní, tu nějaká prebenda v dozorčí radě atd. Takže se probuďte do nového dne a račte si představit, že lidé ve vytopených oblastech bydlí podstatně hůře a musejí to snášet.
Čest práci TONDA z Prahy 
 
0/0
28.7.2003 16:23

Re:
Vážená paní, až do této chvíle jsem se nehodlala této diskuze zúčastnit, ale teď už musím. Jsem taky úřednice v tzv. kritickém věku. Naše kanceláře jsou umístěny ne v buňkách, ale střešní nástavbě, takže v těchto vedrech máme kolem 30-34 stupňů Celsia. Pod okny je umístěna továrna na barviva, máme proto jen dvě možnosti - uvařit se úplně, nebo otrávit se smradem. Za krátkou dobu, kdy tu jsem, už 5x hygienik kontoloval ovzduší a výsledek - vzduch není zdraví škodlivý. To že nás bolí hlava a je nám na zvracení je jen z ženské přecitlivělosti. A netrávíme tu 5 minut, ale 8 hodin denně, během kterých musíme myslet. Bohužel můj zaměstnavatel v současnosti nemá peníze na klimatizaci nebo změnu budovy. Upřímně závidím pracovníkům senátu, že mají tak moudré a současně bohaté zaměstnavatele - totiž nás, daňové poplatníky - kteří se za jejich zájmy postaví a dopřejí jim kvalitní pracovní podmínky. Madla
0/0
28.7.2003 17:29

Ellowyn

ach jo
byla bych nesmírme stastná, kdyby mi nejaky politik lidskymi slovy (ty jejich politicky pindy si muzou strcim kamsi) vysvetlil, k cemu vlastne senát potrebujeme, zduvodneni "pojistky spravedlnosti" neberu, protoze to nefunguje, spravedlivyho tu stejne neni skoro nic, akorát se vsichni porad hadaj, protoze zakony nejsou dost profitujici pro kazdeho kdo je u koryta, ale jen pro nektere...asi se zebleju, skoda, ze vetsina lidi nesebere odvahu a nechyti je za fligr a nevyhodi nekam hodne daleko na pauu novou guineu, tam by si klidne mohli pindat dal..ja na to abych lidi dala dohromady nemam ale je mi lito, ze mezi nami nikdo takovy neni...
0/0
28.7.2003 13:58

Charlie

Nad lidé
Senát zrušit a všechny propustit  a to ihned!!! I to je již pozdě!!!!
0/0
28.7.2003 13:01

Vašek

Nejsme jak oni....
.... řvali před třinácti lety. Ale zapoměli dodat: "Budeme horší než oni!" Občané, těšte se!
0/0
28.7.2003 12:25

eve

Senat bych zrusila
prijde mi zbytecne na tak malou zemi mit tak obrovskou (a tak drahou!) byrokracii.  docela by me zajimala statistika, kolik kazdy pracujici clovek zaplati mesicne za provoz statni spravy a kolik z toho jde na Senat, ktery je podle me celkem zbytecnym plytvanim penez a sbirkou politickych mrtvol!
0/0
28.7.2003 12:08

dady

.
Což takhle zrušit senát?.....
0/0
28.7.2003 12:05

trotl

Prohlidka Senatu za 8 000 000 ??
rozumim tomu dobre, ze by se vsichni vesli do stavajicich palacu, v pripade ze by se zrusili prohlidky pro verejnost. Usetrili bychom tak 2 miliony za bunky, 2 miliony za jejich instalaci a ted jeste milion rocne po 4 roky za pronajem jeste jednech kancelari. Tak v tom pripade ty prohlidky mohou klidne zrusit. Pochybuju, ze je mozne v Senatu ukazat neco, co by za tuto cenu stalo.
0/0
28.7.2003 11:23

> CITIZEN SNIPER <

nevim špidla
bud je postrílet nebo emigrovat nebo obojí, ještě si to musim rozmyslet...........
0/0
28.7.2003 11:13

Awakener

Ještě menší aktualitku...
To víte, že Nová nemocnice v Prostějově si koupila menší (3 tuny) uměleckou plastiku v ceně Kč 650.000,- korun? A nyní neví, kam ji umístit, protože je příliš těžká... Asi pro ni postaví novou zeď...
Její název je:
"Nemocný přicházím, zdravý odcházím."
Aneb - co bychom pro nemocné všechno neudělali...
Informaci mám ze sobotních novin (Olomoucký den).
A Vám přeji hezký den v našem nádherném státě, který má o nás obrovský zájem.
Ještě poznámka:
Článek v novinách o této plastice byl naprosto objektivní - tj. suchopárný, bez šťávy, bez názoru redakce. A všimněte si, podobně píší všechny dnešní plátky. Akorát volí témata podle svého názoru (co se jim líbí nebo nelíbí), ale komentář je vždy stejný - žádný.
Aneb - všichni jsme nestranní, jenom těch horních deset tisíc, kteří jsou členy politických stran, na svou strannost, mají právo.
 
0/0
28.7.2003 11:11

Patrik

Re:
Osobně mi vadí,že dnešní spolupráce architekta a výtvarníka je na bodě mrazu.Umělecká díla jako by se vytratila.Nejsou finance.Nevadila by mě instalace plastiky před prostějovskou nemocnicí.Naopak bych ji podporoval,kdyby prostějovská nemocnice vykazovala takové ekonomické výsledky,že 650,-tis.kč,by v jejím rozpočtu bylo zanedbatelnou částkou.O umístění a zakoupení výtvarného díla jistě někdo rozhodnul.Ten kdo rozhodnul,musí určitě znát situaci ve zdravotnictví.Ten kdo takto rozhodnul je buďto provokatér,nebo idiot,který na svém postu nemá co dělat.Přihlédnu-li k tomu,že socanka Součková po nás bude co nevidět vyžadovat odvod daní i ze zátek od pivních lahví,jeví se mi krok vedení nemocnice v Prostějově přinejmenším jako podivný,až trestuhodný.
0/0
28.7.2003 11:36

Awakener

Re: Souhlas
A nejhorší na tom je, že je to plastika (viděl jsem ji na fotografii), která se mně jako laikovi vůbec nelíbí (možná jsem sám) a pokud bych ji v nemocnici viděl, asi bych se zděsil a raději utekl domů. A to si ještě představte, že to uvidí děti...
Když už, tak bych nemocnici vyzdobil tak, aby vybuzovala optimismus a naději na uzdravení (veselé barvy, uklidňující hudba, přístup sestřiček a lékařů).
Je to pobuřující a doslova mě do nadzvedlo ze židle.
Kdyby za to koupili léky, nebo peníze použili na pořízení vybavení - ale na to nemocnice peníze nemá a čeká na dofinancování........
Za současné situace bych do škol zavedl povinně náboženství a zdůrazňoval bych slůvko "Nepokradeš" - skloňoval bych jej ve všech pádech "Korupce, Známosti, Kupčení..." a každé provinění (i za rodiče) trestal rákoskou...
Ve stejném duchu bych zavedl kursy při úřadech práce.
To by se nám žilo...
Jinak to napravit už asi nejde.
0/0
28.7.2003 11:51

Awakener

Je to již historie
Teď jsem si nedávno prohlížel starý plakát, z dob první republiky.
Byly na něm dvě věty. Cituji:
"Pravda vítězí."
"Tisíc let jsme se nebáli, nebudem se bát ani dnes."
Tento plakát byl nalepen na dveřích v jedné docela obyčejné rodině (a nebyla jediná). Myslím, že čest svým předkům rozhodně neděláme.
Prosím o minutu ticha za zničené morální hodnoty, za lidi, kteří v něco věřili - ve stát, v Pána Boha, a jejichž potomci se tak pokazili.
 
 
 
0/0
28.7.2003 11:05

Karolina

Fakt skvělý
No to je super!! Stát se stále vzpamatovává z loňských povodní (státem myslím prosté lidi) a myslím, že to ještě potrvá, jiní jezdí ve špinavých dopravních prostředcích, děti ve škole si musí kupovat všechny učebnice a školní pomůcky, staří lidé utratí celý důchod za nehorázně drahé léky, maminky na mateřské přežívají z "podpory" (spíše bych to nazvala výsměchem rodičů) a páni senátoři si budují paláce. A to si to taky sami zaplatí? Nebo si snad na to vydělali? Já makám celý měsíc, pak dostanu ubohých deset tisíc (a to se mám oproti některým ještě dobře), další tisíce odvedu na daních, ze kterých jsem nikdy nic neviděla. Když půjdu k lékaři, musím platit i za kapky do nosu, když půjdu na úřad, musím vyplnit stohy lejster a stejně mi to ve finále na nic není. A oni se vůbec nestydí, ještě to veřejně obhajují. Vsadím se, že si tohle nikdo z nich nepřečte, ale jestli ano, můžu vám říct jen jediné: nikdy jste pro nás normální lidi nic neudělali, jen živíme vás a vaše nadstandardní požadavky. Myslím, že už to nebude dlouho trvat a všichni poletíte i s vašima buňkama. Makat rukama bych vás všechny poslala, pak byste se ještě rádi vrátili do klimatizovaných kanceláří.
0/0
28.7.2003 10:54

jeff

Re: Prostý lid?
Karolínko,
"prostý lid" se neříká. Říká se "plebs".
0/0
28.7.2003 11:20

Vašek

Re:
Jeffe, ty plebejče, rozlišuj mezi plebsem (jako jsi ty) a prostým lidem, což jsou ti normální lidé, co nemají ani nadměrné bohatství, ani vyšší funkce..... a chovají se jako lidi.
0/0
28.7.2003 13:35

KAREL 4

Lekce z klasiky...
Lid této země si ustanovil vládu, aby spravovala chod jeho věcí a zájmů. Vláda nebyla pověřena lidem této země, aby nám vládla. Tak je to podivné. Vláda vládne, a lid drží hubu. Tedy ptám se jsme blbci, nebo ne ??? (Žel také platí, co si lid zaslouží, to má...)
0/0
28.7.2003 10:34

M.M.

Re: Presne tak ...
Co si zaslouzime, to mame, nebo take co jsme si zvolili, to mame, ze. Mrzi me, ze uz nejsme informovani, jak to dopadlo s byty v Nerudovce, kteri nasi "chudobni" predstavitele je obyvaji. Na vasi otazku, jsme-li blbci, nebo ne, existuje, dle meho nazoru, jen jedna velice strucna odpoved: JSME!
0/0
28.7.2003 11:39

Marian

Senat
Zacalo to ubytovnama a garazema. Za rok reknou, ze se jim nelibi kde je senat ted a postavi si cely hrad. Samozrejme za penize nas vsech. Docelarad bych vedel kolik penez uz senat takhle proflakal.
0/0
28.7.2003 10:25

Gator

Taticek Falbr se zase ukazal
Si myslim, ze ti urednici jenom zkusili, co vsechno si muzou dovolit... Za zkousku nic nedaji a kdyz za ne tak taticek Falbr zabojoval, tak jim to vyslo.  Zacina se z nas stavat stejne soialisticky stat jako je Svedsko a pod.
0/0
28.7.2003 10:18

Vážný

Kanclíky
Jde o naprosto minimální částky, odpovídající okurkové sezóně novin. Průměrné náklady na jednoho úřadu v komerční firmě jsou cca 0,5-1 mil. Kč /rok, když vezmete mzdu, firemní podíly na soc.+zdr. pojištění a náklady na kancelářské místo a vybavení.
0/0
28.7.2003 10:10

Lucie Knotková

Re: JENŽE
ta firma si na to musí vydělat!!!
0/0
28.7.2003 15:13

Milan

Pakáž
0/0
28.7.2003 10:06

Jan

Zajímáme je jenom před vobami
Tyto politiky zajímají obyčejní lidé jedině v případě, že se blíží volby, jinak se nám (nepřímo) vysmívají: "My si můžeme dělat, co chceme, ale vy nesmíte!"
0/0
28.7.2003 9:32

Raptor

Tak to je cooool!
To prohlášení, že "není problém, aby se ty buňky zase odvezly" je absolutní bomba! Už jenom chybí přesvědčení, že dotyčná firma je odveze zadarmo a vrátí peníze za jejich instalaci a pronájem. Navrhuji přejmenovat Senát na Senilát!
0/0
28.7.2003 8:59

Lucie Knotková

Ono to bude asi dražší
Pokud se nemýlím, ten palác je ruina. Oni asi architekti věděli, proč neplatí. V jedné jeho části je báječná školka, která se ale musela rekonstruovat od holých zdí zcela znovu (dřevomorka, hniloba atd.) Druhá část ještě na rekonstrukci čeká a po pravdě řečeno, ani by mne nenapadlo, že tam před ní někdo může jakkoli fungovat. A ta také určitě nebude za uvedené peníze, přinejlepším za desítky milionů. Možná víc napovídá ten odstavec o trvalém pronájmu paláce - školka musela tvrdě bojovat proti názorům, že by mohla být jinde (co znamenají děti proti možnosti něco nahrabat),že je to pro děti škoda, působit v pěkném paláci (jeho části) a se zahradou..., že by se to dalo "výhodně pronajmout". Ad zejména zastupitel Vihan. Tak se k tomu možná schyluje. Kdo by se zajímal o potřeby dětí, že ano, volit ještě nepůjdou...
0/0
28.7.2003 8:54

Sarka

Bunky
A ktereho i*iota proboha napadlo postavit urednikum bunky??? Co takhle nechat mu tento vytecny napad zaplatit?
0/0
28.7.2003 8:41

Denny

To už je vrchol
Co už si ti darmožrouti, tyjící z našich daní, nevymyslí, to už přesahuje všechny meze. Jak  jim může být horko, když mají klimatizaci????? Kdyby nebylo léto, tak jim zas bude - chudákům zima. Neuvěřitelné...... Ohromně mě těší, že moje krvavé daně plýtváme na kraviny a rozcapenost byrokratů!!!! Styďte se !!!!!   
0/0
28.7.2003 8:39

Pepan

Re:
Plný souhlas. Banda darmožroutů mrhající našimi prostředky.
0/0
28.7.2003 9:23

Petr

Re:
Souhlas. Zase si Praha spraví barák za peníze nás všech. A tak je to se vším. Jen tak dál, lide plať!!
0/0
28.7.2003 9:29

SURIO

Re:
Az ta moje trpelivost jednou pretece...
Od doby co existuji urednici a politici to jde s celou zemi k sipku...
Vysvetlete me nekdo jak muzu,jako obycejny clovek napomoci zruseni senatu ale i parlamentu....
Demokracie = imperialisticky vymysl pro vladu lidu prostrednictvim gauneru, bezmozku, tunelaru
0/0
28.7.2003 13:13

jaro

Zhýralost
Vzhledem k tomu, že to jde s kapes nás všech okamžitě člověka, který toto dopustil vymrskat bičem ze státní správy a nechat ho makat rukama v nejhorších podmínkách. A mimo to jasná ukázka zbytečnosti senátu a je třeba ho okamžitě zrušit,Kdyby to měli státní byrokrati plati ze svého určitě by to bylo jinak - hle reforma financí a zdražování není potřebná, jenom je třeba ,aby se spenězi státu zacházelo stejně jako s vlastníma.
0/0
28.7.2003 8:34

Názor

Senát
Souhlasím s úředníky Senátu, buňky se jim nelíbí. Zrušme Senát.
0/0
28.7.2003 8:20

Pedro

Reforma
Jo jo, a tomu se říká reforma veřejných financí. Ty občane si utahuje opasek abych já, státní úředník dále tloustnul. Už aby ta socdemácká lůza šla od válu.
0/0
28.7.2003 8:12

Majkl

Re:
Přesně tak!! Ať už táhnou, nedělat nic a jen okrádat občany, to by jim šlo!
0/0
28.7.2003 8:14

MMarjanka

Ono to nevoní
To je vážně překvapení a kolik pracujících v tomto státě musí takové buňky používat a bez klimatizace... Mohli se jich zeptat, jak jsou takové buňky cítit. Však ony ty pachy časem odvanou. Úředníci tam přece mají klimatizaci.  Ale to ne... Z jejich kapes to přece nejde, oni nemusí dvakrát obrátit každou korunu - milionek sem, milionek tam - to přece nevadí - zvednem daně, odřem lidi - ono se to zaplatí..... Konečně chápu proč se Špidlín snaží za každou cenu nás zniičit a na co ty peníze potřebuje.....
0/0
28.7.2003 8:00

Pavel

Najde se někdo?
Kdo to dokáže, udělá petice třeba i demonstarace a senát zruší ?
0/0
28.7.2003 7:52

TONY

Soudruh Jílek a spol.
Ty šmejde jeden, kolik procent z provize máš za ten pronájem. Že Ti není hanba. Zkus se postavit před lidi z vytopených vesnic a tohle jim vysvětlit. Asi by Tě nenechali dopovědět první větu, protože by ti rozbili hubu, kanále. Nebo by Tě rovnou postavili ke zdi. Jste horší než komunisti. A co na to říká soudruh Piťha?
0/0
28.7.2003 7:40

Artur

Důkaz
Toto je další důkaz a nadbytečnosti Senátu. Všichni volají po úsporách ale nikdo si nezamete před vlastním prahem. Snad jednou bude zákon o všeobecném referendu a pak snad někdo vyvolá referendum za zrušení Senátu. Jsme tak malá země že Senát je opravdu hloupost. Srovnejte ČR a např. New York. Tam to zvládá jedna městská rada a je tam víc obyvatel než má celá naše republika. My máme prezidenta a jeho početný úřad, vládu, poslance, senátory, ministry a přebujelá ministerstva, kraje a krajské úředníky, okresy jsme přejmenovali na úřady z rozšířenou pravomocí, pak jsou zde také magistráty a v poslední řadě i menší obce. A teď mi někdo vysvětlete jak tolik úředníku může uživit těch pár krachujících fabrik v ČR.
0/0
28.7.2003 7:18

Jirouš

chce to vůbec komentář?
 Všichni poslanci i senátoři ať se okamžitě vrátí mezi lidi, protože to bude katastrofa pro celou republiku a oni samozřejmě za nic nebudou moci.
0/0
28.7.2003 7:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.