Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidla: Sázím svůj plat, že vláda vydrží

Vladimír Špidla se tváří velmi sebevědomě, nepřipouští, že by jeho vláda byla nějak ohrožena. Reforma veřejných financí, s níž spojil svůj politický osud, přežila ve sněmovně první čtení. Na úspěch své vlády by si dokonce vsadil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza

Do toho jdi po hlavě, frajere
Aby v tom zas nebyl nějakej háček !!! Kdyby raději řekl, že je ochoten vsadit svůj celý příjem.  ... Ale to by se taky brzy mohl skončit na sociálních dávkách.
0/0
5.8.2003 0:22

Jan Kraus

BERU!!!!!!
Kde se mám přihlásit, tu sýzku beru!!! Nevítě někdo kolik si ten šašek vydělá, ať vím na co už se mám těšit?
0/0
28.7.2003 13:54

Yogurth

sázka
V.I.Špidlo na plat my ti s-píp-em, vsaď hlavu (svou) to pak bude legrace
0/0
28.7.2003 13:32

Pimův duch

Sociální spravedlnost ? NE !
Socanské rovnostářství zavání stalinismem, ať se to komu nelíbí, je to prostě fakt ! Rovnoistářství zcela degraduje ekonomiku jako mor. Schopný člověk, když není patřičně ohodnocen prostě rezignuje a pracuje "přiměřeně svému platu" ! Okrádání schopných lidí a rvaní jejich peněz do kapes povalečů vede jen k zbídačování ekonomické situace státu, která nutně zkončí krizí ! Ostatně to by nebylo špatné, kdyby socanovoliči konečně dostali přes prsty ! Přeji si aby socani mřeli hlady, neměli peníze na lékařské ošetření, mrzli pod mosty a jedli z popelnic ! Nic jiného si nezaslouží ! Idea špidlosociálního státu mi totiž velmi připomíná Hitlerův národní socialismus ! Šmidrovo štvaní proti "milionářům" - ta závist a zášť, lze zcela jednoznačně srovnat s Hitlerovou nenávistí k židům !
0/0
28.7.2003 10:01

Ondra

Re:
Asi bych to nenapsal tak ostre, ale mas v podstate pravdu.
0/0
28.7.2003 10:30

jup

Re:
Me spis jako rovnostar pripada ODS ruka v ruce s KSCM (jejich rovne dane, rovne socialni davky, rovne duchody,rovne zdrav.pojisteni..). Zajimalo by me jak se volici ODS divaji na toto "ucelove seskupeni".ODS se neustale, uz od zacatku vzniku ridi heslem ucel sveti prostredky, proto mi toto jejich zfanatizovane odmitani vseho co nese nalepku CSSD bez ohledu na spravnost ci nespravnost pro stat prijde naprosto pochopitelne. Pro ne je to pouze legitimni politicky boj, jak vysvetloval svoje rychle zmeny postoju taticek Klaus.Na politiku "pro lidi" slysi v ODS pouze 1/2 roku pred volbami.Lide maji velmi kratkou politickou pamet  a to je duvod proc ODS je stale v kurzu, kdyby zde nekdo prehledne zmapoval vyvoj teto strany, urcite by se lecktery volic "pravice" zamyslel nad svoji volbou.
0/0
28.7.2003 13:02

habit

Re:
Mel bys cist trochu pozorneji. A taky vic premyslet. Nejde o to, aby vsichni meli stejne. Jde o to zajistit kazdemu minimum nezbytne k preziti. O to ostatni by se mel clovek postarat sam. Stat by tu mel byt od toho, aby se postaral o ty, kteri se o sebe postarat neumeji, nemohou, nebo nechteji, a tem, co se o sebe postarat umeji, aby se co nejmene pletl do zivota. Socialisti to vidi jinak - stat se musi starat o vsechny, a proto musi vsechny drzet zkratka.
0/0
28.7.2003 13:11

banánový demokrat

Re: a co ta rovná dávka 4000 Kč pro každého ???
To je čistý předvolební populismus. Kdyby ji skutečně vypláceli, musejí počítat s tím, že řadě lidí, kteří ji utratili, budou muset v budoucnu vyplácet další peníze, aby udrželi sociální smír, o který jim vždy tolik šlo. ODS je pro mne totálně nedůvěryhodná strana - populistická, voluntaristická , naprosto bezzásadová. Napsal jsem svůj názor.
0/0
28.7.2003 13:53

Ondra

Re:
Mezi rovnostarstvim a rovnou dani, nebo rovnou socialni davkou je znacnej rozdil. Rovnostarstvi znamena, ze si nekteri lide mysli, ze jde, aby se meli vsichni dobre, nezavisle na tom, jak jsou schopni. Kdyz je nekdo bohatej, tak mu to seberem, kdyz je nekdo rychlej, tak mu uriznem nohu atd. Zatimco rovna dan a rovne socialni davky vytvari vsem lidem stejne podminky, coz je spravedlive a pokud to nekomu nestaci, tak ma smulu.
0/0
28.7.2003 13:22

jup

Re:
O rovnostarstvi se nama smysl bavit, protoze kazdej ac priznivec toho ci onoho vi, ze cilem vsech stran snad krom KSCM skutecny rovnostarstvi neni, proto se nebojim o svoje nohy ani o svuj ucet, kde nic nemam, ale ne z toho duvodu, ze by me CSSD omezovala nybrz z toho, ze jedinou limitou jsem ja sobe sam.
Problem je prave v lidech, kteri se o sebe postarat nedokazi, kterych asi nebude zas az tak malo a kterym by jsi rekl, ze jim davky na mouku a dzban vody bohate staci a kdyz ne tak maji smulu. Myslim, ze tito lide by meli byt koncentrovani do specialnich taboru kdesi v hlubokem lese, aby zde v poklidu dozili svuj bidny zivot. Nebo jak by jsi si  to predstavoval? Proste o starani se o aspon minimalne dustojnej zivot pro  "neschopne"  se nevyhnem ani za ODS a rikani opaku je populismus, ktery z ust ODS zazniva velmi casto a na ktery slysi lidi,kteri nedokazi domyslet alespon zakladni dusledky techto tvrzeni
0/0
28.7.2003 14:05

Ondra

Re:
Tem, kteri berou stat, jako dojnou kravu bych klidne dal takovy minimum. A mozna misto mouky rovnou nesemlety zrni. At maj moznost si vypestovat dalsi. Veskera socialni politika je uzasna vec, pokud neni na ukor nekoho, kdo se o sebe chce a umi postarat. Teprve az ten dokaze vytvorit blahobyt, pak se muze nejaka pomerna cast jeho blahobytu podelit mezi ty, co se sami nesnazej. Pokud se to bude delat obracene, tak nebude kde brat. Jak rikala moje mama: "Tyhle brambory ne, ty jsou sadbovy."
0/0
28.7.2003 14:30

V.Frič

Re:
Jé!, hloupost kvete!
Ten kdo je bohatý je schopný a ten kdo je chudý, je neschopný. Ó jaký primitivismus.
Třeba Afrika nebo Indie je plná neschopných lidí, protože tam umírají hlady...
0/0
28.7.2003 16:07

Ondra

Re:
Svet ale takovy primitivni je. V jednoduchosti je krasa.
0/0
28.7.2003 16:13

Jirka

!!!
A proč by ne.Vrána vráně oči nevyklove.
0/0
28.7.2003 8:54

Názor

Škoda
Kdyby vláda nevrdržela, pak by přišel Špidla o více platů, ale občané ČR by na tom moc vydělali. Pryč se Špidlou.
0/0
28.7.2003 8:23

jarda

a má pravdu
protože hlavní proč má šanci je v volebních preferencích...........celkem řečeno všichni co jsou u koryt a ve vládě ví že by o vše přišli, takže vlezdop....é z unie a lidovci udělají vše aby vláda nepadla, bohužel !!
0/0
27.7.2003 10:48

rad

maličkost
K tomu stačí maličkost - stabilizovat veřejné finance :-))))))))) ! A ta jeho neotřesitelná sebejistota ! S tou by se jistě nominoval na pobyt v uzavřené části psychiatrické léčebny v Bohnicích.
0/0
27.7.2003 9:17

Iva

CSSD je asociální
překvapije mne že kdokoliv z voličů ČSSD jim věřil, že jsou pro sociální spravedlnost, vždyť už za Zemana bylo vidět že je to hospodský povaleč.
Musí se změnit to, že budou naše daně a příspěvky do státního rozpočtu používat na co byly vybírány. Silniční daň na silnice, příspěvek na zaměstnanost na pracovní místa atd.
je to jako kdybych si doma udělala rozpočet a dala peníze zvlášť do obálky na elektřinu, vodu nájem a potom místo elektřiny si koupila šaty atd. co by se stalo vypli by mi elektřinu vodu vyhodili mne z bytu v krásných šatech, a to by měli udělat z celou sociáloní demokracií.
 
0/0
27.7.2003 8:33

eliska

Re:
p prvnim odstavci nic neznam, ale s druhym 100% souhlasim..
0/0
27.7.2003 8:59

rad

Re: CSSD
Sociální spravedlnost je mýtus. NELZE zařídit, zby se všichni měli stejně dobře a zejména to nelze dělat pomocí přerozdělování. Výsledek je, že se pak mají všichni stejně špatně. Jediné co lze, je rovnost šancí a rovnost před zákonem. ČSSD by se měla přejmenovat na ČSAT - asociální totalitu ! Hlavně že mají SOUDRUŽNÝ poslanecký klub, to je moc hezky řečeno.
0/0
27.7.2003 9:23

Luděk

Re:
No to je ale logicke,ze se vsichni nemohou mit vsichni stejne ! Ale ja myslim,ze kazdy by se mel mit tak jak se chova.Zlodej sedet v kriminale a ten kdo pracuje at se ma dobre.Lekar at je ohodnocen,docent at je ohodnocen,remeslnik,ktery pracuje poctive at je taky ohodnocen.Ale to by se tady konecne musely veci nazyvat pravymi jmeny vite?A ne,ze ti nejvetsi parchanti nam tady budou kazat o moralce a poctivosti a sedet na vysokych postech.No a od toho,aby tam nesedeli jsou volby.Jenze to by musel byt cesky narod trochu uvazlivejsi a mit pamatovaka,aby vedel jak se kdo choval a co rikal / narazim na pany Klause a Zemana a jejich vyroky o Temelinu-radoby vtipne/ dneska to calujeme vsichni.Nebo treba slana IPB....toto nas stalo 160 miliard.A kdo za to muze ? Spidla ? ne ne panove...to patri na triko tomu,kdo to zpiskal...ty vlady...plne Kocarniku a Dybu...copak ti lumpove delaji dneska ? kocarnicek je nam zalezly v Ceske pojistovne,ktera se na sve klienty klidne vysira / vlastni zkusenost-urazove pojisteni me odbyli ubohymi 500 Kc ackoliv platim jak blby cela leta/ A co dela Dyba ? No ? Jake ma teple mistecko ? Ze se ani neukaze...Nebo pan ostrostrelec Baudys...vyklada si karticky ? Vsichni tito panove a mnozi jini maji prece hnit ve vezeni !!!
0/0
27.7.2003 10:00

jojo

Závidím těm, kterým se ještě při pohledu na Špidlu ještě nedělá nevolno.
Mě je už z toho dost špatně. Je to už jenom boj o zachování zdraví.
0/0
26.7.2003 23:50

Lucka

Půjde do pr.... i se svojí vládou brzy....
0/0
26.7.2003 22:45

Marx

ještě větší fekál.........
než ODS-bohužel Je to vláda trvalé lži Když vidím znalce naší operety,ministra financí a socialistického šedého aparátčika je mi na zvracení.....At žije vláda trvalé lži je jen doufám,že na podzim bude už po ní...Jinak začínate být soc.dem.docela hysteričtí a volební program a vaše kroky to nejde k sobě..Lež na Lež  
0/0
26.7.2003 22:20

Luděk

Pani kritici klausovci
misto blbeho klaboseni a dementniho zesmesnovani laskave poradte jak to ten "debil Spidlic" ma teda udelat ? Nebo ten dluh vymlatite z panu Klausu,Zelenych,Dybu,Kocarniku stehliku a jinych idividuji ?Nebo to snad zacalujete sami ? Ja myslim,ze tato reforma se mela delat kdysi v roce 1990 a ne az v roce 2003,kdyz uz je tu rozkradene i to,co se za tech 40 nepovedlo komunistum.Klaus na to mel casu dost,myslim,ze ta jeho ptakostrana by mela konecne drzet  zobak /jak priznacne,ze?/ a radeji se dekovat.Vzdyt je to i v tech pohadkach ...prvni syn zkazi vse,druhy/Zeman/ taky a pak prijde ten treti hloupy Honza-spidla,co prelsti vsechny chytraky.Nebo snad pohadkam neverite ? A ted mi reknete Klausovi verite ? To ja radeji tem pohadkam.
0/0
26.7.2003 21:20

Brest

Re: Je to málo, já vím,
ale co kdyby se znárodnil majetek jedné naší paní socialistické ministryně, který nakradl její manžel jako manažer jednoho našeho pěněžního ústavu? Tím by se mohlo začít.
Ono je vůbec nejlepší, když jeden z manželů je v ODS, druhý v ČSSD, brácha v KDU-ČSL, a sestra pro jistotu třeba u nezávislých, potom to skoro nejde prohrát, zvlášť když "nezávislé soudy" serou na výroky auditorů.
 
 
0/0
26.7.2003 21:44

Luděk

Re:
No to je genialni napad ! Ale pak bych tez navrhoval merit vsem stejne....Do vezeni vsaditi a klice zahoditi od cel vyse zminenych "panu" vyhazt neschopne soudce /a ne jim pridavat/ misto toho usetrene penize dat na rozvoj bydleni ,nova pracovni mista ... Zrusit konecne tu podelanou armadu,ktera co by zkostnatela instituce pripomina normalzaci,obnovit infrastrukturu /zeleznicni + silnicni sit/ A jine.Bez nejake reformy to nepujde - to snad vi kazdy...A ted mi prosim reknete - Klaus na ni mel od r. 1990 dost casu.Kde jsou ty zivotni urovne Rakusanu,ktere sliboval ? No kde ? Ja jsem si opasky utahoval...pracoval poctive a platil dane...Nikdy jsem tento stat neokradl ani o desetihaler /ani to neslo-zamestnavatel mi prece vse strhl/ a mam se - bohuzel- hure.Takze tady nekdo musel lhat. Ale zpet k tematu.Spidla aspon neco dela,nerikam,ze dobre,ale aspon neco to je.Mne uz je jedno jak to tady vse dopadne,stejne uz je tady vsechno v hajzliku,lidi jsou zparchantely ,podvadi a kradou snad jeste vice,ale jde mi o princip. Klausik sedel na pr*eli,hral tenis a delal pofiderni kuponove privatizace,jejichz vysledek vidime.Mel delat tyto reformy-uz davno/ja jsem jiz rekl/
0/0
27.7.2003 6:01

eliska

Re:
ludku.. ....obnovit infrastrukturu a zrusit armadu. ..vojaci si najdou flek v natu....anebo u policie
0/0
27.7.2003 8:56

Luděk

Re:
No ze jo ? :o) Jsem rad,ze i zena je zastancem zruseni povinne vojenske sluzby
0/0
27.7.2003 10:03

Tomas

Spidla se nemusi bat
Kdo je napojen na velkokapital, a to je vetsina politiku, ten se nemusi bat o koryto. Obcan musi mlcet, pripadne hlasovat, tak jak si preji banky.
0/0
26.7.2003 18:23

Franta

Co na to říct....?
STUPID STUPID STUPID
0/0
26.7.2003 13:58

koktal

Re:
0/0
26.7.2003 17:49

Jaroslav Šebek

Re: STUPID STUPID STUPID
Stačilo se představit jen jednou, Franto :-)
0/0
26.7.2003 22:44

tony

Jako z 'Jiste, pane premiere'.
Nezda se vam? Odpovedi jako "ale vzdyt vy sam vite, ze ...", "ja to nedelam, ale kolegu se na to zeptam", "sice jsme to jeste nesplnili, ale da se to stihnout", "neni to nemozne, ale nepravdepodobne", ... Prisernost!
0/0
26.7.2003 13:11

Jorgito

sázím!
Tak já sázím svůj plat na to, že Špidla půjde do háje, stejně už skoro zásluhou zvyšujících se daní není co sázet. Jestli to tak půjde dál, tak před vánoci bude sázka jen symbolická
0/0
26.7.2003 12:31

Milena

V parlamentu politika z volů
Populisticko-hysterické výkřiky ministra Grosse, že je hanebnost dělat politku z mrtvol mne pobavily. Leckdo možná na jeho útlocitnost skočil. Mne spíše udivilo, že nikdo jednoduše neargumentoval, že se jedná pouze o kritku jeho ministerstva. A tam se občas vskutku o mrtvoly jedná. Ministr sám zneužil skutečnosti, že se jednalo o případ drastický a populisticky začal motat hrušky s jablky. Těším se, že při kritice práce Ministerstva zemědělství můžeme v parlamantu očekávat výkřiky, že je hanebnost dělat politiku z volů. S tím lze ovšem souhlasit.
0/0
26.7.2003 12:01

student

Pan ŠPIDLA na HRAD !!!!!!!!!
0/0
26.7.2003 11:14

Janina

Re:
Jo, ale na Špilberk a na 30 let
0/0
26.7.2003 20:33

xmian

Marnost dobrého snažení
To, co dnes navrhuje vláda se mi moc nelíbí, ale myslím, že je to šance. Premiéra je mi líto, na rozdíl od svých předchůdců si připouští zodpovědnost a namísto předvádění se a pěstování kunšaftů se raději baví v uzavřených kancelářích o řešení konkrétních problémů - a to, jak vidno se nenosí. Tam kdyby pařil se svým klubem, chválil a chlácholi svoje soukmenovce, zajímal se jen o svou image a novináře zval na rauty, měl by klid a zajistil by si opětovné zvolení. K jeho škodě není takový dacan...
0/0
26.7.2003 10:43

Jouda

Re:
Závidím ti tvou naivitu. Tato vláda a tím nechci říci, že sám Špidla (i když ryba smrdí od hlavy), je napojena na řadu skupin, kterým přihrává peníze ze státní pokladny, dělá výběrová bez výběrových řízení a pod. Špidlu považuji za ideologického blázna, který není schopen pochopit, že této zemi opravdu nepomáhá, ale snaží se z nás udělat sobě rovné, všechny stejně chudé. Děkuji nechci, sbohem.
0/0
26.7.2003 12:27

ppetr

Re:
souhlasim.uz by si ti socani meli uvedomit,ze prilis socialismu je pro spolecnost SKODLIVE
komunisti to zkouseli 40let a jak to dopadlo????
0/0
26.7.2003 19:32

martin

lhář Špidla obnažený
dobrý rozhovor, hezky ukazuje Špidlovy lži v celé jejich nahotě - zamotával se do nich tak dokonale, že se musel ztrapnit i před šestiletým dítětem
Špidla je nebezpečný člověk, právě tím, že zcela nekontrolovaně lže, a snad svým lžím i sám věří; nejde u o lidi, jde mu jen o moc a o to, aby ČSSD jednou získala "vedoucí úlohu ve společnosti"
obecně si myslím, že číst dále jakékoliv Špidlovy rohovorory či jiné texty nemá smysl, protože mají nulovou výpovědní hodnotu;kromě informace o Špidlově charakteru
 
 
0/0
26.7.2003 9:52

Petr

Špidla pryč
Sliby chyby,raději ať jdou k lopatě
0/0
26.7.2003 9:39

Rad

docela bych chtěl vidět
nějaké srovnání slibů a skutků jednotlivých stran, třeba i s s vysvětlením, proč to nešlo, nejlépe vydaných přímo stranami a poté nějakou fundovanou recenzi, nejlépe oficiální, podloženou statistikou i jinými skutečnostmi. ukázalo by se kdo lže, kdo maká, kdo nic nedělá, kdo škodí, kdo pomáhá - krásně by se pak podle toho volilo. jsem hluboce přesvědčen, že tato vláda škodí, tudíž si nezaslouží žádný plat, takže by nemělo být o co se vsázet, spíš by měla uhradit škody. doufám že padne rychle. příští vláda by měla hlavně donutit soudce, aby něco dělali a ne se jen snažili vyhnout práci, jak se to dosud děje (stačilo by jim stanovit max. délky případů, při prošvihnutí termínu by byli bez platu), zajistit, aby se nezneužívaly soc.dávky a taky řádně vybírat daně, to socani nedokážou. slibů už jsme od nich slyšeli moc, skutek utek...
0/0
26.7.2003 9:15

Rejpal

Krk
Mnohem radši bych byl, kdyby vsadil svůj krk. Jóóóó, to už by byl po Vánocích klid
0/0
26.7.2003 8:25

rejpal

je to hezky ...
ale vymysli si radeji jiny nick, tento je uz pouzivan. Diky.
0/0
26.7.2003 8:47

Rejpal

Re:
Promiň, ale ten nick používám již několik roků. Jen sem tak často nechodím. Takže je řada na tobě ...
0/0
26.7.2003 10:43

ppetr

plat
tak ja bych zase vsadil svuj plat na to, ze vlada PADNE
0/0
26.7.2003 4:43

Patrik

Co se dá k tomuhle dodat
Otázky a hlavně Špidlovi odpovědi velmi připomínají diskuzi v pohostinském zařízení po konzumaci poměrně značného množství alkoholických nápojů.V podstatě lze konstatovat,že na začátku rozhovoru jsme nevěděli nic a po jeho skončení jsme na tom úplně stejně.
0/0
26.7.2003 2:46

Jarda

Re:
 Ale to je přece u Špidli úplně normální. Ještě nikdy nic neřekl a také nikdy nic neřekne - stále se jen jedná, probíhá diskuze, atd. - nic jiného se ani čekat nedalo. Už aby šli.
0/0
26.7.2003 8:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.