Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zemědělec: Pořadatelé CzechTeku mě podfoukli

Několik hektarů pozemků u Ledkova na Jičínsku, na kterých probíhá nepovolená technoparty CzechTek 2003, poskytl pořadatelům soukromý zemědělec Jiří Antoš z nedalekého Kopidlna. Tvrdí, že do poslední chvíle netušil, co se na loukách, na nichž donedávna pásl své krávy, bude skutečně odehrávat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marketa

nene...
..nezlobte se na me, ale tyhlety "partick6' jsou jedno velky hnusny Svinstvo...!!!! Loni jsem se podobne akcicky ucastnila a musim rict, ze pokud nejste zfetovany tak tam proste nemate co delat!!!jelikoz jsem sama kdysi nebyla svata, mocdobre vim, jakej je rozdil mezi drogama a jak rikate"fetakama" a "technarema".Kazdopadne je to jejich vec, ale doprdele at neotravujou ostatni lidi!!!!  Podle me tyhle akce jsou jen slezina a pocit toho, ze muzete byt pod vlivem cehokoliv a svobodne, ze???  Clovek s flaskou vodky, ktery ma rafd tuhle hudbu by tam asi nepochodil, ze???? Tak nerikejte jak jste strasne slusny!!!! neco v sobe musite mit, aby jste se mohly ucastnit... a podle me, kdyz se nedokazete bavit bez drogy tak jste nuly!!!!
0/0
5.8.2003 11:41

David

Re: mi nejsme ty
každopádně mě mrzí,že si chodila na tyto axe,ake vůbec ničemu si tam neporozuměla!!to ,že se tam ty neumíš bavit bez jakékoliv drogy ještě neznamená,že to tak dělají fšichni!!!Samozřejmě,že alkohol je státem povolená vyjímka atak jím asi většina holduje včetně mě,ale co ti na tom vadí?Neřikej,že ani v "civilním" živitě nepiješ alkohol a nikdy si se nevožrala??!!
0/0
8.8.2003 6:58

mavers

Jasne
Inkasoval 60 tisic a o vsem vedel. Keca! Navic mel pravo vybirat za parkovne! I kdyz mezi nami, pro ty prachy bych to asi taky udelal. V nasem pravnim bordelu mu stejne nikdo nic neudela.
0/0
4.8.2003 17:33

mavers

0/0
4.8.2003 17:31

honza

Podle mě je tenhle článek je ukázka zneužití medií
buď si to vymyslel autor pan Truhlička. A nebo: pan Antoš kecá a dělá ze sebe blbce a pan Truhlička mu to sežral i s navijákem.
0/0
30.7.2003 22:18

1tomik1

grrr
porad premejslim, proc tam nekdo jezdi. Spina, zadne pohodli, kdyz zaprsi je z toho bahenni lazen, nedostatecne zajistena voda a dalsi hygienicke prostredky. Jedine, co mi z toho vychazi je, ze tam jezdej jenom kvuli tomu, ze si tam muzou par dni verejne a  celkem v klidu  fetovat.
0/0
30.7.2003 14:44

honza

Re: gdo nevěří ať tam běží
něco na tom asi bude když tam přijedou 10ti tisíce lidí z celý evropy, bavěj se výkend až tejden, bez násilí a bez problémů.
No teda problém je v počtu lidí kterej přijíždí každej rok víc a víc, a "stát" je vyhání pomocí policije z obrovskejch vojenskejch objektů po ruskejch vojákách (gde to nemůže nikomu vadit). Tak se stane že se dohodnou s někym na louce vedle vesnice, fkery bydlí 20 obyvatel. Tim se chci omluvit místnim za to že sem já a deset tisíc dalších přijeli bavit zrovna k nim, ale nešlo to udělat jinak. 
Mimochodem podobný akce v malim měřítku (1 sound system) se konaj u nás i v evropě každej tejden a nigdo o nich neví nikomu nevaděj a nigdo z účastníků nechce aby se o nich psalo v médiích. Protože maj trochu jiný hodnoty nepořebujou měkkou postel, nevadí jim že se umažou, nebo že maj místo bavoráka škodofku 120. TEX NOT DEAD
0/0
30.7.2003 22:09

David

Re: cože????
co to meleš???Myslíš ,že je to nějaká skupinová feťárna!!!Hochu si vedle a když nevíš o čem je řeč tak drž klapačku!!!kdo neviděl -nezažil neuvěří! Co kdybych tu teď vo tobě napsal,že jsem tě viděl fetovat-tak nás neházej fšechny do 1 pytle!!
0/0
8.8.2003 7:07

tekket

majitel?
bud pan majitel lze jak kdyz tiskne nebo si pratele z mlade fronty proste vyzpovidali uplne nekoho jineho.
Z vice zdroju vim, ze majitel jen za pronajem louky vyinkasoval 50 000 korun, nepocitaje to, ze za kazde auto vybiral sto korun/aut tam bylo odhadem tak 5000/ a krome toho na samotnem czechteku provozoval nekolik obrovskych stanku/ve forme stavebnich bunek/. Skromne odhady nekterych zainteresovanych rikaji, ze pan majitel bude mit z czechteku cisty zisk pres 500 000 Kc.
Ze pan majitel nevedel do ceho jde je naprosty nesmysl a snad kazdemu je jasne z toho co jsem napsal, ze moc dobre vedel co dela a do ceho se pousti. tolik k tomuhle rozhovoru.
0/0
30.7.2003 13:53

jo-ja

okamžitě bych je vyhnala, kdyby to šlo
pocházím z vesnice kousek od Kopidlna a můžu říct, že takovej bordel a takovou hromadu špinavejch, agresivních a zfetovanejch lidí jsem dlouho neviděla. Bordel je všude a asi dlouho bude. Dost lituju lidi co bydlí přímo na Ledkovách.  Byla jsem minulý týden doma, je to slyšel dost km od Ledkov a v noci se nedá spát.  Nedivím se lidem, že nadávaj. Něco jiného je muzika a něco jiného jsou hordy nezvladatelných lidí co nerespektují vůbec nic a vlezou a seberou kde co. Netvrdím, že jsou všichni špatní, jenže  když někdo začne hecovat, přidají se další a jdou hlava nehlava.  Pan Antoš lže a doufám, že mu někdo dá přes prsty.
0/0
29.7.2003 11:56

.-.23*

Re:
ty ses dobre mimo.. na to, ze na tehle akcich travim spoustu casu, tak jsem snad jeste NIKDY NEVIDEL AGRESIVNIHO CLOVEKA.
TO ŽE JE NĚKDO ŠPINAVEJ se prostě stane. Nevidim nic špatnýho na tom bejt špinavej na poli, kde není žádná sprcha či co a hrozně se tam práší. Tak tohle by MI VŮBEC NEVADILO. Asi máme holt každej jinej žebříček hodnot.
Mám pocit, že lidi jako TY nemaj vůbec tušení o  co jde ale S POCITEM HROZNÝHO ODBORNÍKA DO TOHO ŠIJOU A ŠIJOU, PROTOŽE, JAK TO TAK VYPADÁ MAJ PATENT NA ROZUM. BTW, žádná vesnice Ledkovách není, dokonce ani skloňováno to není správně!
Než začneš něco kritizovat, když, jak sama říkáš "pocházíš z vesnice kousek od Kopidlna", zkus si tam nejdřív zajet, podívat se, promluvit si s lidma ....
0/0
29.7.2003 12:30

Radim Nevirt

Re:
Tak přestaň fetovat a občas otevři mozek a oči. Byl jsem tam v sobotu a v neděli. Na mojí holku se tam vrhli čtyři takový hovada jako jsi ty a chtěli jí znásilnit. Naštěstí mi pár kluků co bylo kolem pomohlo, dostali do držky a my jsme raději odjeli pryč. Holt jsme nebyli špinavý a zfetovaný, tak jsme nezapadli. Toť vše!
0/0
31.7.2003 13:18

fogi

Re:
muhehehe :]]]]]
0/0
1.8.2003 16:15

marketa

Re:
Absolutne sa tebou souhlasim Radime  jsou to jen nevychovany zfetovany maly mozeckove....
0/0
5.8.2003 11:44

kačenkin

Re:
hej blbe řeknu ti to asi takhle, já nikoho nobtěžuji a tak chci aby nikdo neobtěžoval mne....je to jasný...jednoduchá a srozumitelná logika....dokážeš to vůbec pochopit !!!!
0/0
1.8.2003 17:13

tekket

Re:
tak to jsem byl asi opravdu nekde jinde, za ctyri dny co jsem stravil na czechteku jsem nepotkal jedineho agresivniho cloveka. Se spinou je to tak, ze kdyz delate na poli, tak se taky zaspinite, kdyz jste nekolik dni na louce a tancite, vyjde to na stejno. Ve spine nevidim nic zleho, pokud se clovek umi i umyt.  Neporadek je neco, co lze vzdy uklidit a pokud vim organizatori na to vyclenili hezkych par desitek tisic korun a sami ucastnici technivalu/alespon nekteri/ pridali a pridaji ruce k dilu zcela nezistne.
A mate pravdu, pan Antos lze, nebot na festivalu nehorazne vydelava. Urcite bych byl radsi kdyby vydelane penize sly na vsechny pripadne skody, ktere mistnim vzniknou chovanim nekterych jedincu.
0/0
30.7.2003 13:59

drew

bude to v pohodě
bude to v pohodě, mají to pod kontolou. Tráva tam zase poroste...:)
0/0
28.7.2003 13:44

N.e.c.

Nechte je bejt
Vy kecalové ste stejně všichni akorát kokoti co se musej do všech navážet, ale vy zato stejně asi nemůžete protože vy ste prostě jen neinformovaný reálnejma zprávama, to co pouštěj za braky na NOVE a píšou tady vtěch novinách sou prostě jen keci aby měli co psát, a navíc nevim co tu rozjíždíte v neděly CZTek skončí a nikdo votom nepromluví už zase rok ani jedno písmeno, už to nikho nebude zajímat protože vy rádi prudíte jen v současnosti ale něco řešit už senikomu nechce, to samí jako se vstupem do EU když bylo před tak se všichni na těhle trapnejch chatech mohly podělat zprávama a bylo 3 hodiny PO, a nikde ani zmínka, takže si ty svoje blbý a trapný keci nechcte na doma a neobtěžujte stim slušný lidi.!!!!!!!! Tim myslim jak VY řikáte TECHNAŘE, protože ty se taky do nikoho nenavážej.  
0/0
28.7.2003 12:40

ahoj

Re:
hlavne se nerozbrec, ubozacku...
0/0
29.7.2003 8:18

Pavla

Re: no...
....asi by ses měl naučit nejdříve pořádně česky a pak  teprve psát takové kraviny....technaři jsou smažky, kteří mají místo mozku jen bubínek, který dělá tuc tuc!!!!
0/0
29.7.2003 11:17

aleale

Re:
a ty tam mas dratek, aby ti neupadli usi! TEK!!!
0/0
29.7.2003 14:57

Pavel

Re:
hmmm, technari jsou smazky? A co jsou potom fanousci Counry a Folku? Ozralove a vyhulenci? Protoze na kazdem country se chlajak o zavod.
0/0
30.7.2003 14:18

David

Re: pavlo ty krávo
když srovnáváš technaře se SMAŽKOU tak opravdu nevíš vo čem mluvíš. a jestli někdo nenapíše něco tak jak je to v pravidlech českého pravopisu tak se nepodělej/te hlavně ,žže víte vocode :)
0/0
8.8.2003 7:28

Zdeněk

to krtek
Haha...takže občas si dát marihuanu je dle Tebe naprosto normální?Chudáčku...k tomu aby si člověk připadal dobře, nepotřebuje žádnou náhražku ve formě drogy. Pokud ano, není s ním něco v pořádku.
Mimochodem k technopárty... zkuste se zamyslet nad tím, že k vám před vaše bydlení vtrhne 20tisíc lidí a dělají nepořádek týden. Věřím že taky nebudete nadšením skákat do stropu. Právě naopak.
0/0
28.7.2003 10:56

Ferry

Re:
Vyměním 40.000 lidí na párty, která trvá týden, za jednu rodinu našich romských spoluobčanů, kteří mají párty trvale.
0/0
28.7.2003 11:19

PETRA

Re:
Moc Vam dekuji za prispevek,poprve po dlouhe dobe jsem se zasmala. Nechapu, proc se okolo tehle akce delaji takovehle sceny, za tyden uz to nikoho zajimat nebude, ale vasi Romove jiste jeste chvilku zustanou.Jeste jednou diky
0/0
28.7.2003 14:39

pinguin

Re:
jo dobry
0/0
28.7.2003 16:15

eutanazie

Re: Ferry
Cooooooooooool!!! ;-)))))))
0/0
28.7.2003 20:21

krtek

Re:
neřikám, že normální, neschvaluju to, ale toleruju.
0/0
28.7.2003 11:47

Graetar

Re:
Je to asi tak "nenormální" jako si občas zajít do hospy.
0/0
28.7.2003 11:52

Prenda

Re:
Ty chytraku neflusej tady po nas ty svoje slaboduchy kydy a radsi se pro osvezeni podivej do slovniku co je to droga.Kdyby mi vtrhlo 20000 lidi pred bydleni,neskakal bych do stropu,ale pred bednama .
Jinak uvedomujete si ,jak to tem mladejm lidem pomaha,sejit se takhle v houfnem poctu.Stary lidi sice nadavaj,jak je ta dnesni generace zkazena ale co pro nas udelali?To my budeme davat otravenou prirodu po nich dohromady dalsich 50 let a s nama i nase deti a jejich taky.To my (dneska mlady) budeme za par let davat pulky nasich vejplat na duchody VAM,kteri nam ted nadavate za par dni kravalu.Nechte nam kousek prostoru,dyt je to pouze par kilometru ctverecnich oproti obrovske rozloze nasi republiky a par dni otravujeme zivot jenom 20 lidem z celkoveho poctu kolem 10 000 000 lidi.Jednou budeme taky stary a budeme zavisli na nasich detech a proto se k nim v budoucnu chovejme lepe,nez vetsina starsich lidi k nam.
0/0
28.7.2003 12:35

Eva

Re:
Zdeněček je evidentně krásný, mladý, úspěšný a pochybnostmi nezatížený mladý muž, kterému vlastní existence postačí k permanetnímu pocitu štěsí a spokojenosti. Blahopřeji.
0/0
29.7.2003 8:32

monk

Re: zdenecek
a nebo je taky zdenecek obrovsky egoista... drogy jsou odjakziva soucasti byti, ze je nekdo uziva neznamena ze je chudak, ale ze se snazi zjistit co vsechno dokaze a nemysli si ze je dokonalej uz od zacatku... (jasne jsou i zavisly, ale vyjimka potvrzuje pravidlo :-) ...zkus si nekdy neco precist o tom o cem se snazis vymyslet ty svy blaboly.. treba kde se vzaly thc receptory v mozku -> diky tomu ze nasi predci nikdy nekourili marihuanu..? ze vetsina drog uvolnuje serotonin, kterej mas odjakziva v sobe......... blablabla
0/0
29.7.2003 14:23

monk

Re:
jo a k tomu jestli je to normalni... ano, urcite si rad zasportujes... co je podle tebe adrenalin ve vetsim mnozstvi.. ach ty nenormalni fetaku
0/0
29.7.2003 14:26

JeT

Re:
U nas v Trutnove je to kazdym rokem, primo v  obydlene oblasti.  Spousta lidi nemuze spat, ale nikdo nad tim nepremysli, je to povolene... http://trutnov.openair.cz/
0/0
2.8.2003 12:03

Krakonoš

Já bych to neřešil
Já taky nechápu, proč je proti tomu takovej povyk??? V Trauči, tam to nidky nidko takhle neřešil. Naopak, plno místních je na takovej bugr hrozně pyšnejch. Díky tomu je taky Trutnov dost známej a hodně místních si na tom třeba i přimastí kapsu....  Kdyby ti z Ledkova nebyli zas tak úplně ....   tak by na takový akci vydělali tolik, že by se těšili, až tam za rok bude další...   omlouvám se chyby, píšu dost nespisovně....sorry
0/0
7.8.2003 23:28

tobex

Re:
Fsadim se že ty taky žereš vepřový a jiný maso a my slušně se stravující lidi Ti doplácíme nebo budem doplácet na léčbu rakoviny střev. Pod vlivem drogy si člověk může připadat jak chce je to jeho svobodná volba co bere. Marihuana není problém  jako droga, ale jako osvobozovadlo mysli. Myslím si že Baudelaire, Verlaine, John Lenon, nebo třeba celá beatnická generace kouřili, a  na nich vidět že kouřit ganju neznamená být vymatlaná troska. Tobě a podobným lidem přeji aby pochopili jednou o co jde, podle mně Ti nemá možná cenu ani nic říkat protože jseš omezenej až to bolí. Když něco kritizuju tak o tom musim něco vědět
0/0
2.8.2003 20:18

krtek

trochu tolerance bych prosil
Nechápu, proč si myslíte, že na tyto akce jezdí jen feťáci. Mě je 20, nekouřim nefetuju, studuju a pracuju v bance a kdybych neměl domluvenou už jinou kalbičku s kamarádama, tak bych na CzechTek klidně zajel. A to ani techno moc nemusim, ale jednou za čas je dobrý se pořádně vodvázat. A takovejch jako já tam minimálně třetina bude. Druhá třetina budou občasní konzumenti marihuany (mimochodem mám kolem sebe spoustu lidí co hulí třeba jednou za tejden na nějáký akcičce -a i když to nemám rád tak to toleruju- a ti sou jinak úplně v pohodě -doktoři, podnikatelé, policajti, učitelé, studenti,... bez rozdílu věku a pohlaví) no a pak samozřejmě ta feťácká špína, ale neházejte všechny do jednoho pytle
0/0
28.7.2003 10:37

freetek

Re:
otazkou ale je kdo je to fetak. Fetakem bych nazval cloveka,co si strili heroin ci pervitin do zil a na systemech takovyhle lidi nenajdes...Ti jsou zalezli nekde a strili si a ulitavaji si na tom,jak je ten SVET 'nadherny'.Na techchle ackcich se nenajde fetak,jen clovek,co bere drogy.Ovsem ne fet.Je to mozna trochu slovickareni,ale pocituji mezi temito dvema slovy dost znacny rozdil. Hlavne na akcich jako tahle se berou uuuuplne jine drogy :))))
0/0
28.7.2003 19:27

tekket

Re:
mozna i najdes, ale o cem jinym to vypovida nez o nem samotnym. Celej tenhle svet co spolu sdilime je plnej blbejch veci, pretvarky, egoismu, sobectvi, nenavisti. Vsechno je propojeny a to, ze czechtek neni uplne vyvonenej je uz jen dusledkem toho jaka minulost mu predchazela. Nasi predkove co se staleti vrazdili a okradali, nabozenskej fanatismus a vsechny mozny dalsi sracky. A ted, kdyz se par tisic mladych lidi, ze vsech koutu evropy, vsech ras, vsech moznych vyznani a nazoru sejdou aby spolecne tancili a oslavovali zivot jako neco v cem jsme vsichni spolecne, tak se zase najdou lidi, kteri ve sve omezenosti jsou schopni jen nadavat a chrlit ze sebe nazory na neco o cem pravdepodobne vedi jen z televize. A televize TO NENI SKUTECNOST. Je to jen par sestrihanych pohyblivych obrazku a komentar cloveka, ktery at se snazi sebevic, bude vzdy jen jeho subjektivnim nazorem.
0/0
30.7.2003 14:10

HonzaB

Re:
Jo, mas pravdu. Vetsina bere Extazi. Tito lide sami tvrdi, ze musis Extazi vzit, abys z toho neco skutecne mel. Extaze je droga, nebo snad ne? Taky uz na to par lidi seredne dojelo.
Ano, mame demokracii. At si dela kazdy co chce. Treba at si bere i drogy. Ale bacha, svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda nekoho druheho. Jestlize tedy obtezuji (byt "jen" hlukem) nekoho jineho, je to spatne!
0/0
31.7.2003 12:33

Petie

ach jo
ach jo. chudak zemedelec.
stejna story kazdy rok-vsichni byli obelhani a cechtek je spatny....bla bla bla
vzdyt je to blbost. vivat czechtek
0/0
28.7.2003 10:22

Chose

Kocourkov hadr.Jak Ledkov tak technival.
0/0
28.7.2003 9:49

otevrene oci

jinak vypnete ty televize... vyrazte do Kopidlna, snezte nejake magicke houbicky a connect to 23 network :)))))))
0/0
28.7.2003 9:38

otevrene oci

nevim co porad resite, dementi jsou vsude... a kdyz se teknival konal minuly rok v Andelce, tak malem byl konec sveta... ...po skonceni teknivalu se vsechno uklidilo, mistni si vubec nestezovali, dokonce byli radi, ze jim "ucastnici" za trochu vody pomohli treba sekat drevo atd. Lidi neserte se do ostatnich a uklidte si nejdriv na svem pisecku... ...a kdo se chce odreagovat muze vyrazit treba na teknival :)
0/0
28.7.2003 9:33

tekket

Re:
voila, presne tak. network 23, sdilime jeden svet:)
0/0
30.7.2003 14:14

ghort

NOVA - zpravy
Viděl jsem příspěvek v televizi a je mi z něj nanic. Zase ukazuji nehody zaviněné alkoholem a drogami Jedinou kterou ukazovali byla marihuana. Proč není teda alkohol zakázaný stejně jako alkohol Protože by stát zkrachoval. A na párty. Tam se nic nestalo! Čím to asi bude Když probíhají v zahraničí festivaly jsou lepe hlídány v okolí a nic se nestane nestan . Bude to i u nás po vstupu do EU
hbomaniak@post.cz
0/0
27.7.2003 20:02

Smazkobijec

Re:
Po vstupu do EU budou festivaly v takove podobe jako je CzechTek zakazany a podle zakonu platnych v EU ma pravo je Policie rozehnat.
0/0
28.7.2003 1:40

Jaroslav

Re:
Souhlas!!!
0/0
28.7.2003 9:22

ferry

Re:
No teda, bud jsi uplnej idiot, nebo jsi nikdy za Asi.
V Zapadni Evrope se poradaji podobne akce pomerne casto, a media si ani neskrtnou, protoze maji zajimavejsi veci (napr. demonstrace neofasistu).
A navic - obce porad rvaly o samostatnost a kompetence, a kdyz je maji, tak nevede co s nima. V EU se ani Brusel, ani vlady do takovych veci neserou, to je vec kraju (resp. spolkovych zemi) a  mistni samospravy.
0/0
28.7.2003 11:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.