Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na technoparty u Kopidlna bylo na 40 tisíc lidí

Na největší letošní českou technoparty CzechTek do Ledkova u Kopidlna se nakonec sjelo téměř čtyřicet tisíc lidí. Účastníci akce, která trvá od pátku, se budou rozjíždět během neděle a pondělí. Starostka Kopidlna Hana Slavíková je zhrozena z nepořádku, který v místě panuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Fallout

komedie stará
0/0
29.7.2003 20:58

borg23

Ja tam byl ......
Free tekknivals forever
0/0
29.7.2003 19:15

RaveBoy

Re: *re
Proč? Protože policie má dlouhý prsty. Kdyby na to měli nástroje, tak by rozpustili i soukromou párty na vlastním soukromym pozemku uprostřed sopečný krajiny s nulovym obyvatelstvem. Protože tady nejde o překračování zákonů. Tady jde o odstraňování těch, co vybočujou z řady. Jde o to, že existují lidi typu A (většina?), kteří si holt nedokážou uvědomit, že když se jim nelíbí lidi typu B, tak že to je problém lidí typu A a nikoliv lidí typu B. Vybavujete si na reportáže z padesátejch let, ve kterejch se bolševici navážej do rokenrolu? Think about it.
0/0
30.7.2003 2:58

pinguin

no zacalo to jazzem ;
ale proc  jim tedy nevzit vitr z plachet , tim ze uberu kde je to nejkriklavejsi ( hajzliky,atd..) a kdyby se odskodnilo tech par obyvatel ( treba symbolicky) zase o duvod mene..
0/0
30.7.2003 17:41

blm

--
Fšeci jste vykrakani pičuraci a nevite o co jde. V hlavách máte mé včerejší grcky, v zadku fotrův kokot a neumíte vůbec nic!!!
0/0
28.7.2003 19:55

blm

..
Fšeci jste vykrakani pičuraci a nevite o co jde. V hlavách máte mé včerejší grcky, v zadku fotrův kokot a neumíte vůbec nic!!!
0/0
28.7.2003 19:50

iQfree23

...
Ja tam letos nebyl, ale jak to tu ctu, bylo to asi stejne dobry jako loni. Podle toho co pisou - hluk, trepajici se tabulky, vesnicani nemohou spat, vyplasena zver, hovna v lese. Proste parada. Jen mi prijde tech 40 000 lidi njak moc. Prot ty co se hrozej podobnych akci a maji strach o mlade lidi, prosim, seberte vsechnu svou odvahu a udelejte si pristi rok vylet a prijedte se podivat a nechte se konfrontovat s realitou a touto kulturou. Nenechte si nacpat do hlavy nejake nesmysly znudenych redaktoru placenych za kvantitu(nikoliv kvalitu) sve prace.
Tak pristi rok nashle. Keep it clear!!
0/0
28.7.2003 14:09

baráčník

Re:
příště to napiš celý v angličtině abys byl in blbče.
0/0
30.7.2003 14:13

xxx
0/0
28.7.2003 16:39

nobody23

to all
No tak jsems i precet nektery prispevky a docela jsem se nekde i pobavil. Jen tak na okraj, jak tady nekdo psal, ze by tech parties melo bejt vic za rok aby nejezdilo tolik lidi na czechtek me docela rozesmalo. Tech parties je totiz nekolik za rok a jsou na takovych mistech, kde o nich vubec nikdo nevi, takze to tim padem ani nikomu nevadi. Jenze na czechtek se tesej vsichni a slejzaj se k nam traveleri z cely Evropy, kteri objizdej teknivaly, a casti teknivalu je i Czechtek. Az vstoupime do EU a otevrou hranice, ldid z Evropy sem nebudou jezdit jen na czechtek,ale budou tu poradat ty sve nelegalni freetek parties, jako uz to dealji po nekolik let. Takze kdyz se to nebude rozmazavat v mediich jako pouze czechtek, vsechno bude v klidu... respect.......... 23
0/0
28.7.2003 14:48

Franceska

úklid
Kdyby jel něgdo z Rychnovska nebo Oustecka v neděli uklízet, tak bych se ráda přidala. Franceska5@seznam.cz
0/0
28.7.2003 14:44

iQfree23

...
Oh yes, tak uz mi tu nenechaji vlozit prispevek.
0/0
28.7.2003 14:15

Občan

To neznají zákony?
Jak to.že nejsou pořadatelé pohnáni k zod-
povědnosti za rušení nočního klidu občanů ?
To policie nezná zákony ?
Prostě na to kašlou aby si nepřidělali problémy.
0/0
28.7.2003 14:08

Zafod

Re:
Hele, já myslim, že bys tam měl jet přemluvit je aby se rozešli :-)))
0/0
28.7.2003 14:14

pinguin

vis,nejsem pro ruseni akci
ale rozpustit neco,neni zas takovy problem.Treba : obsadit  elektrocentraly a ustrihnout stavu.. a je po ptakach.. pokud nekdo chce poradit,staci rici... ale copak je to opravdu takovy problem,vybrat lokalitu,kde neobtezuji jine hlukem,postavit dostatecne mnozstvi kadibudek,cisteren s pitnou vodou,vyhradit misto pro zdravotni zabezpeceni,parkoviste pro auta, a prijezdove trasy pro hasice a sanitky ?Copak jste tak neschopni,ze si musite nechat nadavat do zavislaku ?
 
0/0
28.7.2003 14:19

Lucka

Re:
ty si blbecek...jaky vodstrihnout...kazdej system ma svuj agregat na naftu a pres to to vsechno slape...takze bys musel obehnout asi tak 400 ci 500 systemu a strihat...hahaha
0/0
28.7.2003 14:22

pinguin

diky za blbecka
elektrocentrala je jiny vyraz pro agregat na naftu ( na okraj ) nevim kolik central ,tam je ,ale na vyrazeni jedne,je zapotrebi tak pet minut.. ale,nejde o to akci zrusit,ale udelat ji poradne,copak to nechces videt ?
0/0
28.7.2003 14:25

Zafod

Re:
...myslím, že jsi jediná povolaná osoba, která to pro nás zadarmo udělá :-)))
0/0
28.7.2003 14:29

pinguin

jo jsi sama sranda
umis take neco jineho ?
0/0
28.7.2003 14:31

Zafod

Re:
...jasně že jo. A Ty? :-)
0/0
28.7.2003 14:34

pinguin

Re: OK
a ted prispej necim do diskuze..
0/0
28.7.2003 14:37

Zafod

Re:
....ano soudruhu, já vím, že už mě delší dobu pozoruješ a myslíš si, že vůbec nepřispívám. Snad pomůže nějaká brigádka, což? :-)))
0/0
28.7.2003 14:45

pinguin

je hroznym zvykem,
na tomto foru,kdyz me dojdou argumenty,zacit nadavat do komunistu,soudruhu a levicaku, tolik si se snad ponizit nemusel ...
0/0
28.7.2003 14:50

Zafod

Re:
....tak já pak nevim, kdes vzal ty móresy mi něco přikazovat???? :-)))
0/0
28.7.2003 14:54

pinguin

prikazovat..
proste staci kliknout nekam jinam..   a procti si po sobe,jestli jsi prisel s nejakym navrhem,nebo jenom hazel usklebky ...
0/0
28.7.2003 14:58

Zafod

Re:
....házim úšklebky :-)))
0/0
28.7.2003 15:01

Afroditka

Re: super
chochu ja tě žeru!pěkně s tim tučńákem vytíráš podlahu!pusi pus Afroditka(menuju su Raďulka)
0/0
28.7.2003 16:01

pinguin

klidne ze sebe udelam hadr na podlahu,
kdyz to k necemu bude dobre.Vest diskuzi,ona to vlastne diskuze nebyla,s tridnim saskem,ktery nema nejmesi predstavu jak problem resit ,je dost narocne..
0/0
29.7.2003 10:12

iQfree23

Re:
Pochopte pane, ze tato akce se jaksi "dela" sama. Skutecne je neorganizovana a zije si sama svym vlastnim zivote. Nikdo tam nic organizovat nechce. At si kazdy dela co chce a predstavte si, ze tam tisice lidi zije na malem prostoru a nikdo tam nebyl zbit, znasilnen ci zavrazden. Nestoji i tohle k zamysleni? O hippies v sedesatych letech take mainstreamovy media moc chvaly nepsala. Za deset let se o tom bude mluvit jako o legende, kterou jste vy pro svou nechapavost provaril.
0/0
28.7.2003 14:31

pinguin

ale neprovaril,
nepoucit se z chyb druhych .. hippie... nemysli,ze nevidim positiva ,chci vzit vitr z plachet,tem co krici o zakazu ap.Organisatori,zcela jiste existuji,coz si zpousty z technosceny nechteji uvedomit,ono je to pohodlnejsi,delat mrtveho brouka..
0/0
28.7.2003 14:36

iQfree23

Re:
Pokud chcete neco vylepsovat, nejprve se musite dokonale seznamit se s timto fenomenem a presne jej pochopit. V tuto chvili vsak nevite nic, mozna vite neco, ale to je strasne malo na to, abyste neco vylepsovat. Proto vam rikam, abyste nejprve prijel a videl a az potom zvitezil. Pokud neco opravdu zlepsite, budu jenom rad. V tuto chvili vsak jakekoliv volani po zlepseni vyvolava mou neduveru, protoze zatim nejste informovan objektivne a predevsim vam chybi vlastni osobni zkusenost.
0/0
28.7.2003 14:43

pinguin

objektivne informovan
..treba proto jsem tady na diskuzi, a  ja nechci zvitezit ,vzdyt jde o mezilidske vztahy,o snasenlivost a je na snade, ze je nutne najit nejaky kompromis ...
0/0
28.7.2003 15:02

iQfree23

Re:
Ano, o to mi jde take. Bohuzel problem zde je ten, ze na internetu bylo vsechno jiz nekolikrat zopakovano, vsechny mozne diskuze i nediskuze, a muzete mi verit, ze to je opet stejne jako pred rokem a pred pred rokem. Pred axi hysterie, behem axe hysterie a po axi hysterie. Cela tato hysterie je ale vyvolana umele medii, ktera potrebuji mit sve ctenare resp. divaky, aby zase mohla prodat lepe reklamni prostor za vetsi penize a tim lepe prosperovala a pote mohla vykazat na konci roku lepsi hospodareni. Jsou to stale tytez hry. Ale ja plne chapu, ze toto patri k kapitalismu a demokracii a ze toto je jedna z funkci svobodnych medii. Protoze byt to treba nechteji, donuti po case aspon nektere lidi premyslet o sobe, spolecnost, svete a mozna nakonec i o smyslu zivota vubec. Smutna vec je to, ze mnoho lidi zde si stale mysli, ze v dennim tisku aj tlaci jsou skutecne objektivni fakta. Nechapou, ze dneska se zverejnene udalosti vybiraji podle toho jak budou prodejne. Smutna je take zpohodlnelost a lenost velkeho mnozstvi lidi, ktere zabranuji takto postizenym vubec se snazit nejake objektivni informace ziskat. Proto rikam, kompromis je urcite mozny, jenomze tady jej urcite nenaleznete, vice se k nemu priblizite, kdyz pristi rok prijedete, klidne i bez lopatky, a vse uvidite na vlastni oci. Protoze clovek je tvor, ktery dokud neuvidi na vlastni oci, tak neuveri...
0/0
28.7.2003 15:26

pinguin

OK.
na zaver,bych prosil o laskavou odpoved,na otazku : Proc organizatori utajuji do posledni chvile misto akce ?
 
0/0
28.7.2003 16:04

freetek

Re:
no nevim jestli na akcich nikdy nikoho nezbil...uz jsi nekdy videl pekne vyjeteho typka na perniku s chuti se prat.Ja ne,ale videla jsem ansledky na lidech dalsi den...
0/0
28.7.2003 19:33

Zafod

Re:
...vybrat místo neni problém ani u tak veřejněprospěšného projektu jako je dálnice :-))))
0/0
28.7.2003 14:23

pinguin

napadat je jedna vec
druha je hledat reseni; navrh ode mne  mostecky autodrom..
0/0
28.7.2003 14:28

Zafod

Re:
...no já souhlasim a jako správnej optimista věřim, že nikdo nebude proti :-))
0/0
28.7.2003 14:36

pinguin

proc,by mel byt proti..
argumenty jako 40 000 navstevniku,zadna kriminalita,vse opoustim v poradku,..kdo jezdi nekam za mlada,rad se tam pozdeji i s detmi vraci..
0/0
28.7.2003 14:39

Zafod

Re:
....no já nevim, já bych teda děti na takovou akci nebral :-)
0/0
28.7.2003 14:47

pinguin

ja take ne,
uz pro moznost poskozeni sluchu,ale zde se mi nejedna o akci ,ale na misto ke kteremu mam treba vztah..,
0/0
28.7.2003 16:00

bouda

Re: deti
Detem (6-12 let) se naopak freetechnoakce moc libi, protoze se tam i dospeli chovaji jako deti, a videl jsem deti ucinkujicich systemaku hrat si tam a pobihat mezi tou vravou i deti osvicenejsich vesnicanu z okoli co se tam prisli podivat, a uplne v pohode. Nevidite paralelu s letnimi tabory, z nichz ty fakt dobre se urcite vetsine deti libily??? Akorat to chce spis pres den, v noci by je moh nekdo nechtene zranit.
0/0
30.7.2003 13:04

iQfree23

Re:
:o))) hehehe, dalsi skvelej postreh a napad. a vy si myslite, ze ta elektrika je jako napojena na nejakou mistni rozvodnu? Nebo chcete vyslat specialni ninja komando se stipackama(izolovanyma) ke kazdymu systemku co hraje, aby jim tam prestrihlyo kabely od agregatu? Nez vas opet neco napadne, tak si nejdriv zjistete o cem mluvite. do teto chvile jste zil v iluzi. co vsechno je jeste iluze zkuste zjistit sam, preji hodne odvahy a priste prijedte a zatancujeme si pod hvezdami spolecne.
0/0
28.7.2003 14:26

pinguin

diky za pozvani
az tam nebudu muset kalet do lesa,treba prijedu..jinak viz odpoved nahore..
0/0
28.7.2003 14:30

iQfree23

Re:
Pravdepodobne jste jiz prilis "zcivilizovan" ale na kaleni v lese neni a to zduraznuji NIC spatneho nebo nehygienickeho. Vezmete si malou lopatku nebo lzicku, udelate si jamku, do te se vykalite, utrete si zadek, papir hodite do jamky, jamku zahrabete a jdete pryc. V dnesni dobe je i tento relativne "necisty" ukon osvobozujici a navic jeste prispejete nejblizsim stromu a stovkam bezobratlych k jejich zivotu. Vono  to je pouze vase lejno, z vaseho tela. Nic patologickeho to neni, vsechno je v poradku, tak jak ma byt.
0/0
28.7.2003 14:37

pinguin

Re: souhlas,pokud se jedna
o nekoncetrovane mnozstvi, a fakt ze se navstevnici naseho podniku pohybuji zasadne s lopatkou,potvrzuje vasi domneku
0/0
28.7.2003 14:42

iQfree23

Re:
Ja nevim jakou koncentraci (damy prominou) hoven v sobe nosite. Zkuste chvili myslet sam za sebe a za svou potrebu jit se vykalet. Bohuzel nas Buh stvoril tak, ze to co vejde, musi zase ven, a nejsme vcelky, takze med to neni. Nemusite mit lopatku, staci lzice, sirsi klacek, ruka, proste neco cim udelat diru do zeme. Napsal jsem lopatku proto, protoze jsem se bal ze bych vas "necivilizovany" hrabanim rukou v zemi mohl vydesit.
0/0
28.7.2003 14:49

pinguin

to ti vymazou za to H****
ale ,stejne,nepochopi jsi o co jde,co udela,koncentrovana defekalisace s prirodou,si prohledni nejlepe na nejakem odpocivadle na dalnici.Jak se ma clovek chovat v prirode,aby ji nenicil,neni tema diskuze ...
0/0
28.7.2003 14:55

iQfree23

Re:
:o)) Ruseni nocniho klidu. To je dobry... Nechces jit k Policii a sam to tam provest, inteligenci na to evidentne stacis.
0/0
28.7.2003 14:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.