Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cizinec surově napadl pět lidí

Celkem pět lidí napadl bezdůvodně třiatřicetiletý cizinec u stanice metra Nádraží Holešovice. Nejdřív kopal do hlavy jednačtyřicetiletého Slováka. Po chvíli popadl dřevěnou tyč a zaútočil i na jeho tři kamarády a mladou přítelkyni. Dve lidé skončili v nemocnici. Útočníka zadržela policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Klídek, fašouni
Problém není v tom, že sem pouštíme normální východňáky, většina z nich jsou stejní jako my. Problém je v tom, že naši posranci udělají takové zákony, že vyhoštěného člověka pustí policie na ulici s papírem, že je vyhoštěn, na který dotyčný zákonitě hodí bobek, místo aby ho odlifrovali v antonu pryč. V dalším článku zmíněný mag*r Pacovský byl Čech jak poleno, emigroval dokonce na "západ" a je to větší kre*én než 99% východňáků.
0/0
28.7.2003 9:47

Ludva

Vyzente a vystrilejte tu vychodni svoloc
Uz je na case nepoustet do zeme pakaz z vychodu. A ti co tu jsou by se meli lovit jak na safari a pak deportovat v klecich
0/0
26.7.2003 13:48

Reinhard Heymar Wulfgar

Pryč s Ukrajinci!
Dobře nám tak, nemáme sem ty Ukrajince pouštět. Zločinnost se musí trestat výpraskem palicí přes chodidla a ne humanismem - havlismem. Měli bychom uzavřít mezivládní dohodu s Ukrajinou o vzájemném vydávání vězňů. Vasilové by si sakramentsky dávali pozor, aby neskončili v ukrajinském vězení. Také to chce přísné prověrky na hranicích. Když je může provádět strýček Sam, proč bychom nemohli my. A že by nám na oplátku Ukrajina zpřísnila podmínky vstupu? Už vidím ty miliony plačících Čechů, kteří se nedostanou do ukrajinského pozemského ráje. A vo tom to je.
0/0
26.7.2003 13:38

rasputin

zakony na prd
vyhosteni jen na tri roky?? v usa na dozivoti. cesko ma zakony na <>. Ceska republika na tom neni o moc lepe
0/0
25.7.2003 19:00

Panzer

Kvalifikovaný ministr vnitra
Když máme ministra vnitra jakýhosi nýmanda výpravčího, není se do divit. Asi do policie přitáhl železničářský praktiky....
0/0
25.7.2003 17:16

Reinhard Heymar Wulfgar

Re:
A hlavně je to Judejec.
0/0
26.7.2003 13:40

karber

Zavřít, nakopat zadek a hodit za hranice.
Kolik takových šmejdů i různých barev se nám tu promenáduje? To samozřejmě nikdo neví. Hranice jsou naprosto děravé, ostraha a ochrana republiky žádná. Děkujeme vám všem "drahým" polistopadovým vládám. Rusáků v K. Varech, nejen tam a cigánů se naše vedení vyloženě bojí a tím pádem se jich bojí celý národ.  
0/0
25.7.2003 12:40

Re:
Nejvíce ze všeho nenávidím rasisty. Jak jsi přišel na to že všichni romové a Rusové jsou zločinci. Zločinci jsou konkrétní lidé, nikdy národy. Kdopak to například byl v Litvínovicích? Potkal jsem lidi mnoha národů, mezi všemi jsou slušní a taky špatní. Rasisti nebyli nikdy slušní, jediné co kdy dokázali je vyvolat války.
0/0
25.7.2003 14:29

Ales

Ja
bych jen upresnil, ze se jednalo o smradlaveho ukrajose coz iDnes pod stupidni vetou "rusky mluvici cizinec" zamlcela zrejme aby nas zrejme nemrzelo, ze kdyz ho vyhosti tak nam tu nebude delat na nase duchody podle prerestrojkovych planu soudruha Smudli. Taky to mohl byt plesnivy Cecene, to se zase ututlalo aby nepadl stin na profesionalni muslimske chudinky Cecence kteri jsou podle nasich tupych novinaru nejspise trestani zlymi pravoslavnymi Rusy za svuj folklor ktery se projevuje napadanim a pokusy o islamizaci okolnich zemi, kseftovanim s drogami a vyhazovanim trznic do povetri. Spis bych to ale typoval na toho ukrajose.
Tohle neni ojedineli pripad. Memu kamaradovi se stalo neci podobneho - sel normalne s pritelkyni po ulici (ve dne) a protijdouci Ukrajinec mu bezduvodne dal pesti do bricha a pokracoval jako by nic. Tak sli za nim a zavovali na nej policajty. Ti mu rekli, ze budto ted pujdou na stanici kde budou tri hodiny sepisovat protokol a stejne z toho nic moc nebude mit, a nebo ze ho vemou kousek stranou a daj mu tam nakladac. Tak dostal nakladacku.
To, ze napadl ctyri chlapi aniz by ho zvladli vcas zpacifikovat je mozne. Ty lidi mohli mit trochu vypito a ten ukrajos mohl byt zfetovany, a pak to taky vubec necekali. Kdyz tam pribehne a jednoho srazi dolu a kopne dohlavy tak nez si ostatni uvedomi co se deje tak ho kopne jeste jednou a sebere nejakou lat kterou jako spravny "chlap" prasti tu zenskou do hlavy. Rroste nez zareagovali tak jich par zchytali. Zrejme se bavili mezi sebou a okoli moc nevenovali pozornost, kdyz je clovek sam a jeste k tomu v noci tak prece jen dava pozor kolem sebe kdo se knemu blizi a pod.  Normalni lidi proste nahle nasili vzdycky prekvapi protoze ho vubec necekaji. To je jako kdyz na vas nekdo chrstne ledovou vodu, nebo vas vzbudi z tvrdeho spanku.
0/0
25.7.2003 12:36

Pimův duch

Barevné tu nechceme !
"Cizinec není našinec !" , "Cizinci do ciziny !"   Je to hrůza co se sem stěhuje ! Verbež, svoloč z celého světa !  Jací azylanti ? Raus !  Ať si laskavě doma udělají pořádek a nemusí emigrovat  a ať  neotravují tady ! 
NESNÁŠÍM IMIGRANTY    
0/0
25.7.2003 12:36

Re:
Každý cizinec je svoloč? Znám cizince jak z té strany světa tak z té druhé. Všude jsou ti co jsou zlý i ti co jsou dobří. Jen tupec může všechny házet do jednoho pytle. Pokud by jsi souhlasil s házením do jednoho pytle, pak jsi obyčejný zloděj, tak tě totiž lidé tobě podobní vnímají v Rakousku. Pro ně co Čech to zloděj. Podotýkám pro ty jež jsou přemýšlí stejně jak ty, inteligentní přemýšlí.
0/0
25.7.2003 14:33

Reinhard Heymar Wulfgar

Re:
Je nás více podobně smýšlejících.
0/0
26.7.2003 13:43

noky

chrante si PRAHU NECH VAM ZOSTANE .. CESKOU... !!!
mate pekne mesto.. zijem tu i ja teraz, docasne, mozno i natrvalo.. neviem.. ako zamestnavatel rozhodne.. doba je taka.. mam manzelku Cesku, moc sa jej stahovat inde nechce ale...
vyhanajte odtialto cudzincov.. hned teraz, vsetko co tu normalne a legalne nepracuje.. uz ich je tu privela.. Rusov, Ukrajincov, aj kopec Slovenskych ciganov.. vasa vlada ma na to paky..ale nevyuziva ich.. cim hlbsie z vychodu zacnu prichadzat ludia.. tym viac  budu menit i tvar mesta.. a zbytocne sa tu budete chciet citit bezpecne.. a budete si chciet chranit poriadok.. uz sa to neskor mozno nebude dat...
 
0/0
25.7.2003 12:32

pražák

Re:
Bratře, docela by nám pomohlo, kdybyste nám je sem ze Slovenska nepouštěli. Velké plus byste u mne měli i za to, kdybyste si nějakým způsobem nalákali ty cikány z vychodního Slovenska zpátky.
0/0
25.7.2003 12:38

noky

Re:
hmmm.. Slovensko ma levi podiel na pocte ukrajincov u vas.. to je pravda.. ale mas viac problemov, po prve Slovakov ukrajinci az tak moc netrapia.. vacsinou cez nas prehrmia a idu dalej na zapad, takze v terajsej dobe ti nik neda peniaze na Slovensku aby si pomerne hornatu oblast medzi Slovenskom a Ukrajinou obsypal policajtami a vojakmi.., z dovodu  ze v Prahe ich je vela.. to by musela vasa vlada riadne tlacit na nasu(a nech tak urobi..)... no zatial si tu s toho asi robime hlavu iba my, politikov to netrapi.. okrem toho vsetci statocne kritizuju Rusov ze sekaju Cecencov..a asi sa im zda dvojtvarne ich odtialto vyhadzovat, tak ich tu skryte trpia..
a co sa tyka cikanov.. trosku sa cudujem vasim politikom.. je jasne ze cikani idu dam kde je trosku bohatsi kraj.. a ako vy ste k tejto mensine prisli zvacsa od nas, tak my sme ju dostali darom z Madarska pocas II svetovej vojny ked nam ich nasypali ako vianocny darcek na vychodne Slovensko..  no u nas prisla do platnosti aspon jedna rozumna vyhlaska.. detske pridavky a socialna podpora do maxima 10500,-  na rodinu... takze zlate casy 30.000 socialnych davok uz posli.. takze sa pobrali za svojimi "bohatsimi rodinamy" do CR, riesit to je problem..  ciastocne by pomohlo keby sme ich obsypali peniazmi ako predtym, ale to je hovadina.. musite teraz zaviest nieco podobne ako my, zatvorit im financne kanaliky a hlavne hned ich vyhadzovat od vas k nam.. pokial tu nepracuje nech tu ani nezije, a nie to este ich na Nove ukazovat a kecat o ich biednom osude..
a otvorit im brany dalej na zapad.. ked je v EU  tolko mudrych radcov ktory si urcite radi vyskusaju svoje mudre rady o pristupe k romom...
 
0/0
25.7.2003 14:08

he?

Re:
tak pro informaci:  Ukrajinci v CR mohou legalne pracovat bez povoleni (btw. stejne jako Slovaci) tudiz tve sebebicovani o zasluze Slovenska na migraci Ukrajincu je ponekud mimo misu.
0/0
25.7.2003 19:32

Ivo

Re:
Furt hovorim ze medzi Slovensko a Ukrajinu treba postavit poriadny betonovy mur, vodnu priekopu a este elektricky plot.Nech sa do civilizovanej a slusnej Europy nedostane ziadny zlocinec z vychodu
0/0
28.7.2003 15:49

krakonoš CDN

cenzůru zde dělá asi autoomat
když jsem napsal slovo p*drl - tak mi to příspěvek vyřadilo, ale že dole píču něco o cigánech - to mu nevadí - to je teda dobrý - fakt - bravo          
0/0
25.7.2003 12:14

pinguin

mily Rieblcoule,
a co tahle to napsat uplne normalne,tj. bez sprostych a vulgarnich vyrazu , jenze ono to neni ono,se exhibovat jenom doma bez verejnosti...
0/0
25.7.2003 13:07

Re:
A oni tě už rodiče pouští k počítači. No ty jsi kluk šikovná. Pravda mozeček ještě zcela vyvinut není, ale to přijde. Možná.
0/0
25.7.2003 16:10

dudlik

Re:
O drevorubec opet pise. Krakonos tady je pomlouvas a pritom jsi jeden z nich
0/0
27.7.2003 19:02

luxy

je to smutné
 jako vzdy byli okolo urcite vsichni slepi a hlusi 
 
0/0
25.7.2003 11:59

Frantík

To
Nejsou schopný čtyři chlapi jednomu sebrat to lať a umlátit ho s ní ? :-) no to je teda bordel :-)
0/0
25.7.2003 11:56

krakonoš CDN

Re: zdánlivě logická námitka, ale každej opravdu nemusí bejt rváč ........
ale asi máš pravdu
0/0
25.7.2003 12:01

Frantík

Re:
Já nejsem žádnej rváč :-) ale myslím že pro čtyči dospělé chlapi  nemůže být takovej problé ubránit se jednomu i když má v ruce nějakou dřevěnou tyč, ale zažít bych to snad ani nemusel :-)
0/0
25.7.2003 12:06

Hans

Re:
Ale ti ctyri byli cesi cili to bylo vyrovane, jeden rus na ctyri tschechy bohate staci
0/0
25.7.2003 12:24

CheHumrevara

Kumři proti násilí
HUMŘI se staví protí násílí.
0/0
25.7.2003 11:39

FYVM

Re:
jsem proti násilí na humrech
0/0
25.7.2003 11:41

Roumen

Re:
Obcas mam pocit, ze nemas co delat. B-))
0/0
25.7.2003 11:46

Re:
Naopak. Bojuje zapráva humrů. Víš co to zabere času?
0/0
25.7.2003 15:14

FYVM

Standa nemá čas na to aby se postaral o bezpečí občanů tohoto státu
musí zlepšovat podmínky pro práci příslušníků policie jako je třeba zvyšování jejich platů,  pořizování vyhrazených parkovišť pro soukromá vozidla příslušníků cizinecké policie.... Ale v noci uvidět v Brně na ulici policajta? To spíš uvidíš na Václváku hejno tučňáků hovořících plynule maďarsky. Nikdo v tomto státě nemá zájem zvyšovat bezpečí daňových poplatníků. A tak nezbývá než vyzbrojit nejen sebe, ale celou rodinu a pořídit si pořádně ostrého psa. A takové hajzly co tady dělají bordel, ať jsou třeba z Marsu, střílet bez varování. Pár set jich postřílíme a ti ostatní už si dají bacha...
0/0
25.7.2003 11:37

otakas

Re:
Zní to možná tvrdě,ale souhlasím s Tebou,a nápad pana Grose,že tu budem bezplatně léčit Irácké spoluobčany,když na naše děti se musejí dělat sbírky ...děs
0/0
25.7.2003 11:54

Frantík

Re:
Přesně tak hlavně že jsme poslali nemocnici do Iráku a nemáme na to aby jsme opravili dětskou onkoigii v Motole, to snad není pravda. Mimo to čim míň bude obyvatel takovejch zemí jako je Irák Sýrie a podobné, tím líp pro civilizovanej svět, ti fanatici jsou schopný bojova prakticky pro cokoliv jen stačí aby jim nějakej vůdce řekl že mají bojovat a oni jdou :-(
0/0
25.7.2003 12:00

Re:
Tedy nezlob se, ale slova: " čim míň bude obyvatel takovejch zemí jako je Irák Sýrie a podobné, tím líp pro civilizovanej svět" jsou projevem děsivé tuposti. Podle tebe jsme tedy zřejmě civilizovanými pouze my. Dobrá. Takže všichni kdo jsou jiní než my vymlátíme a zahubíme. Brrrr. Je mi z tebe na zvracení. jsou jiní, to neznamená necivilizovaní. kdo ti vůbec dal právo tvrdit, že zrovna my jsme ti nejlepší? To, že někdo v Iráku zabíjí americké vojáky se nediv, oni se prostě brání a na to mají právo. Podle tebe zřejmě bude nejlépe když všude budou jen Mekáče, KFCéčka, multikina s akčníma stupiditama. Vážený existence různých kultur, způsobuje, že se navzájem mohou obohacovat. Ten proces se nezastaví několika teroristickými akcemi typu 11. září. Máme povinost se respektovat, nikoliv vyvražďovat.
0/0
25.7.2003 14:51

911

práce policie
Se zájmem jsem se začetl do probíhající diskuse. Je nutno si vědomit dost zásadní věc, že policie, jako represivní složka, má značně omezené možnosti preventivního působení. Pokud jsem správně pochopil tiskovou zprávu, přijela policie na místo krátce po incidentu nebo dokonce ještě v jeho průběhu a spoji práci udalala. Útočníka zadržela a předala spravedlnosti. Více policistě na místě udělat nemohou a domívám se, že tuto práci zvládli dobře. Proti názoru, že je nutno se zasadit o důslednešní prosazovaní vyhoštění cizinců nelze nic namítat. Je však třeba zvářit i to, že pokud napříkad cizinec zažádá o politický azyl je nutno jej na pzemí republiky ponechat až do pravomocného rozhodnutí, což bývá dost dlouho. Vyvážet cizince na Slovensko není nejledpší nápad. Podstaně lepší metodou by bylo expedovat je přímo do jejich domovské země, nejlépe za podpory mezinárodní smlouvy, kdy by byl takto trestaný  cizinec předán přímo do rukou místní policie a případný další trest by si odseděl v domácím vězení.domovské země.  Pokud by policie prováděla na ulicích důslednější kontrolu všech podezřelých osob, jistě by se brzy dočkala negativní reakce ze strany části veřejnosti s tím, že vzniká policejní stát, který bezdůvodně kontroluje "slušné" občany.
0/0
25.7.2003 11:56

Jaroslav Kodym

Re:
V tom bude asi jádro pudla - prosazování vyhoštění cizinců je zatím "důslevčerejší".
0/0
25.7.2003 12:09

pražák

Re:
Jsem si jistý, že každý policajt (pochůzkář) je schopny bez problému rozlišit běžného čecha od ruských, ukrajinských, bulharských, rumunských atd. "turistů" kteří se poflakují v centru každého většího českého města. Nemusí tedy otravovat "slušné" občany, ale měl by se zaměřit přímo na výše uvedené "turisty". Myslím si, že by to nikdo nevnímal jako praktiky policejního státu.
0/0
25.7.2003 12:31

pinguin

tak nejak..
pamatuji,ze jeden starosta ( nejsem amifil ) NY vycistil mesto,tvrdym dodrzovanim vyhlasky o zakazu piti alkoholu na verejnosti,moceni mimo verejne zachodky,atd..
0/0
25.7.2003 13:12

FYVM

Re:
investovat do prevence a profylaxe je velmi důležité. Respresiní činnost policie je na místě. Chyba je j v tom, že je namířena JEN proti spořádaným občanům a gaunery nějak  vynechává...je to snad dobře? Na třesoucího se staříka v českém autě si vyšlápne kde jaký polda. Na snědého mladíma v težkém terénním autě pohlíží policajt jak na pánaboha...a o tom to všecko je...
0/0
25.7.2003 12:37

Kugo

To je neuvěřitelný
Jak je možný že takovej ruskej ksindl a je mi jedno že už byl vyhoštěnej(i když evidentně ne!) se tu vůbec promenáduje po Praze!Jak se sem dostal?Na co dostal to vízum!!!Nebo to jsou ty naše hranice tak děravý?Proč když byl vyhoštěnej ho nenaloží do antona a neodvezou na Slovensko,OKAMŽITĚ!!!Utrácí se tu peníze za jiný zbytečnosti na tohle by se taky našli i kdyby je tam měli vozit po jednom.Proč taky nezavedeme imigrační úředníky pro takový individua z východu,ale aspoň tak přísný jako ve státech.Stejně se s tím jednou bude muset něco dělat!!!
0/0
25.7.2003 11:32

SEAN_ARCHER

Re:
Dobytek patri do dobytcaku smer vychodni hranice. Antona je pro takovy ksindl skoda. Jak nemam EU a jeji direktivy moc v lasce, tak se tesim, jak nas donuti poradne strezit nase hranice, aby nam zde takovy smejd nelezl a nedelal bordel.
0/0
25.7.2003 11:40

krakonoš CDN

Re: bohužel MÁŠ pravdu
jsou to ale všechno logická (takže vládě, poslancům a úředníkům cizí) opatření - bohužel  nebo je komunistická vláda připosraná z rudého bratra a má strach opatření zavést  podívej se na Karlovy Vary - jak dopadly je to celý ruský ............ kdejaká pakáž od cikánů až po rusy se tady promenuje jako doma
0/0
25.7.2003 11:47

pražák

Re:
Pokud vím, tak vyhoštění málokdy (pokud vůbec někdy) probíhá tak, že by někoho vezli až na hranice. Když je cizinec vyhoštěnej dostane nějakou lhůtu do kdy musí opustit ČR a toť vsjo. Většina z nich tady prostě zůstane.
0/0
25.7.2003 12:20

Czech

potrestat jej
Tak by jej meli vyhostit ne? Nejprve by ho ale meli sesvihat gumovejma hadicema aby sem uz vickrat nelezl. V americe by mu to neproslo. My ale mame nasi ceskou demogracii a tak dostane nejvejs podminku a to jen pokud se mu ji podari dorucit. Taky by stalo za to potrestat celnika kterej toho smejda pustil do zeme. Nebo tu byl nelegalne a bez viza? Pak teda nevim proc zavadime viza rusakom a ukrajincum kdyz sem ten jejich povl stejne tak jako tak naleze.
0/0
25.7.2003 11:13

ADOLF

Chtelo by to zlepsit tu "Blbou naladu"
Stando, chtelo by to nejakou ukazkovou akci pro televizni kamery. Popros ty rozkopany slovaky at ti zapozujou, uzcite ti stoupnou preference!!! Propaganda a uspesne akce zabirali za vsech rezimu.
V dalsim dile bys mohl zkrotit rozbourenou lokomotivu a spravne ji nastavit vyhybku.
0/0
25.7.2003 10:58

Posunovač

Re:
Další díl - přepadení nějaké NEBEZPEČNÉ tržnice s pomocí URNA spojené s akčním vystoupení pana ministra v televizi :(
0/0
25.7.2003 11:06

Yaroukh

prosim prosim
zastrelte ho PLZ; bylo mu jasne receno, ze tu nema co delat; on si nedal rict, a jeste je hustej ... prosim prosim, nebyla by pro nej kulka?
0/0
25.7.2003 10:53

m6

Re:
ja bych zase chtel aby nekdyo zastrelil tebe, holt nemuzes mit vsechno co chces ...
0/0
25.7.2003 11:34

Posunovač

Na pátou, Stando!! Na pátou!!
Stando vrať se zpět na lokomotivu a ušetři nás svých hysterických výlevů v parlamentu, která následovala po výtce vůči práci neschopných švestek tj. tvých podřízených.
0/0
25.7.2003 10:53

Hans

RE: Násilník.... (kaky, 25.07.2003 10:41) ti napadeni byli cesi :-))))
Ti napadeni byli cesi :-) napadnout pet cechu neni zadne bohatyrstvi
0/0
25.7.2003 10:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.