Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vraždy možná přepíší zákony

Po trojnásobné vraždě v Litvínovicích stát vymýšlí, jak lépe chránit lidi před násilníky, kteří opakovaně vyhrožují. Policie sice dopadla Ladislava Pacovského, který je podezřelý ze zastřelení tří lidí v Litvínovicích, tím však celý příběh pro Grossův úřad zdaleka nekončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

haki

Fašisto Grossi-odejdi !
Ministr vnitra Gross, známý svými fašistickými postoji, by měl už konečně odejít, a to nejen z ministerstva, ale i z politiky ! To ale samozřejmě neudělá. Do kdy tady budou vládnout děti s takovými zhovadilými názory ?
0/0
27.7.2003 8:01

chachar - chachar@xmail.cz

Měli by ty zákony přepsat co nejrychleji...
...protože by si při volbách, které budou co nevidět, mohli lidi vzpomenout, jak naši "zákonodárci" celou dobu "pracovali"...Zákony, které zohledňují právo ožralého řidiče, který přejel pět lidí, teroristy, který ohrožuje vesnici, a nevšímá si práv obětí...Pamatujte si to při volbách, kdo byl v branně bezpečnostních výborech, kdo jak hlasoval při pokusech o změny blbých zákonů...Myslete Vy, když politici nemusí!
0/0
26.7.2003 23:04

fraktal

Re:
kontolni otazka: nemusi nebo neumi ?
0/0
28.7.2003 8:00

Tom

Jsem na tom stejně
Bydlím v domě, který koupil člověk se kterým máme  docela dost velké problémy, které nedokázala vyřešit ani policie. Každopádně na něho prozatím není metr a mělo by se s tím začít něco dělat, ať nedopadnem stejně jako sousedé. Bylo by fajn kdyby nám někdo pomohl od těchto duševně chorých lidí. Mějte se
0/0
26.7.2003 0:41

Kaktus

Gross tam nema co delat
Z toho Grosse nam vyrostl pekny parchant, nemyslite? Myslim, ze tyhle jeho reci (v ramecku) by mohly stacit na to, aby byl "vypochodovan" ze sve funkce. Jen si myslim, ze na nej uz dnes Spidla nema.
0/0
25.7.2003 17:34

Muki

Budme proti nasili.
Diskutujici, zapomeli jste na humanitu. Trestanim zlocince se jen pacha dalsi zlocin, je treba mu pomoci a prevychovat ho. Neni to totiz jeho vina, ale vina spolecnosti, krera ho k tomu dovedla, tu je treba lecit a zmenit a ktera mu nepodala vcas pomocnou ruku. Provadet na takovem cloveku pomstu je stejne odsouzenihodne, jako cin sam.
0/0
25.7.2003 16:48

Ena

Re:
Zkus nekoho prevychovat, kdyz ti vyhrozuje vyvrazdenim rodiny nebo te ohrozuje. Diky takovym humanistum jako jsi ty nam tady roste cim dal vice takovych hajzlu, kteri delaji druhym lidem ze zivota peklo a neni na ne metr. A ze velmi dobre vim, o cem mluvim!
0/0
26.7.2003 19:31

za morem

Re:
Vole.
0/0
26.7.2003 22:24

haki

Re:
Takoví lidé by se měli věšet ! Stromů máme pořád dost. Žádné slitování ! Vládní úředníci by tam měli být také.
0/0
27.7.2003 8:03

Podivný Ptakopysk

Nakládačku zavčas
Vyhrožoval, nadával, napadal, dělal oplzlé návrhy ženám...to se nenašli žádní chlapi, kteří by si na něho někde počkali? Taková řešení nepreferuji, ale když to nejde jinak...pořádná nakládačka...dům v plamenech...to by v tom byl čert, aby si pak neuvědomil, že někde dělá chybu!
0/0
25.7.2003 15:56

Zuzi

Re: Podivný Ptakopysk
Ptakopysku, to by muselo být v tmavém tunelu, nesmělo by těm chlapům být vidět do obličeje, jinak by se mohlo stát, že ten psychopat povraždí jejich rodiny a podpálí jim baráky. Na tohle jsme pane, asi oba krátký..... ON MÁ TOTIŽ PISTOLI......
0/0
25.7.2003 16:06

za morem

Re:
Presne tak. Ze ma pistoli, big deal.
0/0
26.7.2003 22:27

Pepa

Zákony stojí za prd
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že policisté fakt mají svázané ruce. Magor, pokud nemá papíry na hlavu, může být sice odvezen do blázince, ale když se rozhodne jít hned domů, tak prostě jde. Naskonec, když má papíry, tak taky, pokud nerozhoédne soud. Třeba ale za několik let.  Člověk, dokud nespáchá trestný čin, tj. nezapálí nebo nezraní, nemůže být zadržen. Policajti vám na rovinu řeknou, ideální by bylo, kdyby vám alespoň trochu ublížil. To víte pane, máme svobodu. To samí říkají doktoří ze záchranky, to jenom kdybyste začali něco o vylízanejch policajtskejch mozcích.  Holenkové, holt jste cinkali těma klíčema silněji, než bylo nutné.
0/0
25.7.2003 12:12

Re:
Cinkali jsme klíčema dobře. Opravdu nemám chuť, aby mě jako za bolševika policajt bezeslova odvezl a vyslýchal, protože jsem měl na sobě zelený dlouhý kabát, a proněj to bylo podezřelé oblečení. Pokud jsou špatné zákony. Kdo je schvaluje? Parlament. Kdo volí parlament?
0/0
25.7.2003 12:17

Patrik

Re:
No jo,ale koho chceš volit?Všechny parlamentní strany mají všude roztažené svoje sítě,přesvědčují každého o výhodách pouze jejich správného kroku tím patřičným směrem.Je málo lidí,kteří si při vlastních starostech,kterých mají až nad hlavu uvědomí,že se jedná pouze o ubohou nabídku ubožáků s vizí virtuální reality.V momentě kdy někomu dáme svůj hlas a ona strana vyhraje,jsme postaveni před šokující fakt,t.j. rozpor mezi realitou a jejich původním záměrem.To by se volby musely konat každý týden,aby tohle snažení mělo nějaký smysl.
0/0
25.7.2003 12:32

Re:
Patriku. Prostě jsem při posledních volbách nedal na kecy parlamentních stran o tom, že má smysl volit jenom je. To bychom opravdu byli jen ovce jak tady dole píše lidožrout. Volil jsem stranu, jež se do parlamentu nedostala. I tak si myslím, že jsem udělal dobře. Bude-li více takových, tak se třeba jednou dočkáme obměňování parlamentu, ale především strachu zákonodárců, že by příště zvoleni být nemuseli.
0/0
25.7.2003 13:20

Zuzi

Re: Bude-li více takových
Jenomže v tohle doufat je utopie. Tento národ je zdevastován. Samostatné myšlení jedinců je spíše výjmkou, ostatní obyvatelstvo se chovalo, chová a bude opět chovat stádně. Nejhorší je dobrovolná stádnost....... To se dá těžko předělat. To by ta mlčící většina musela asi nejdříve vymřít.
A v příštích volbách budu velmi pečlivě pročítat materiály stran, které zápasí o část parlamentního koláče. A stejně naše vnitřní problémy nevyřeší za nás nějaký politik, každý si musí zamést před vlastním prahem. A lidi, hlavně myslet hlavou a chovat se slušně. Vždyť stačí jen dodržovat pravidla slušnosti. Nemůžou nás přece vysávat do nekonečna......
0/0
25.7.2003 16:16

Zuzi

Re: To samí říkají
Promiň, zase ta Čeština....... Když už nespisovně, tak aspoň to samý........
0/0
25.7.2003 15:59

Patrik

Soud
A to se ještě do případu řádně nevložil příslušný soud.Co když zase bude tápat a nebude moct najít přesvědčivé důkazy.Co když vrah bude propuštěn z vazby.To bych se potom vůbec nedivil policii,že jsou naštvaní(těch případů díky našim nezávisle zkorumpovatelným soudcům je více) a otrávení cokoli podnikat.Tím si dovoluji,ze své ubohé hlubokosti před soudci,podotknout cosi o cestě k dalšímu velkému průšvihu.Jedná se o způsob,jímž systém justičních věcí důmyslně a prozíravě frustruje občanskou společnost.
0/0
25.7.2003 12:09

Re:
Patriku, a kdo schraňuje důkazy? Vyšetřovatel. A kdo zastupuje stát u takového soudu? Státní zástupce. Ten by měl tedy po vyšetřovateli chtít kvalitní důkazy, jež pak u soudu obhájí. Pokud někdo z nich odvede špatnou práci, pak má být odvolán. Kdo státního zástupce odvolá? Ministr spravedlnosti. Pokud tak neudělá, vzpomeň me si na to u voleb.
0/0
25.7.2003 12:14

Patrik

Re:
Měl by se zřídit post vyšetřujícího soudce.Jenomže to by tam museli být úplně jiní lidé.Ale kde je vzít?
0/0
25.7.2003 12:19

Re:
Vyšetřující soudce je stejně jako vyšetřovatel, nebo státní zástupce člověk. Tohle není ve funkcích, ať se jmenují jakkoli.
0/0
25.7.2003 12:24

martas

Vsechno je to jenom v lidech
Jednou se mi podarilo z okna videt dva mlade zlodejicky, kteri se snazili vykrast sousedovo auto. Zavolal jsem policii a bezel dolu, kde se mi podarilo jednoho z nich chytit. Policie prijela , druheho zlodeje se jim podarilo taky chytit a nalozili me spolu s nima do auta a vezli me na sluzebnu k sepsani protokolu. Celou tu dobu me nechali sedet s tema grazlama v cekarne, protoze asi zrovna nikdo nemel cas anebo chut k datlovani na psacim stroji. Jakmile byl udelan zapis, byl jsem propusten opet s tema frajerama ven. Pripadal jsem si jako cvok, a hlavne jsem nevedel co bude nasledovat. Nic se nestalo, frajeri si sli asi krast dal, ale pral bych temto udrenym policajtum, kteri si stale stezuji, ze nemaji oporu v zakonech, aby se jim stalo, to co me. Od te doby, pokud jsem volal na 158, se zasadne nepredstavuju. Pokud tedy lide v Litvinovicich podavali trestni oznameni a nikdo jim nepomohl, je vina jednoznacne na mistni policii a cloveku, ktery tam tomu veli, protoze pokud jeho podrizeni delaji h...., tak za to nese zodpovednost, protoze je za to placenej. Verim tomu, ze pokud se chce, tak jde vsechno, ale hlavne se musi chtit a ne se vymlouvat na spatne zakony.
0/0
25.7.2003 12:02

Re:
Martasi je to v lidech jak píšeš. Jen jedna věc. Nemůžeš vědět zda těm zlodějíčkům nebylo sděleno obvinění z trestného činu krádeže. Policie není od toho, aby trestala od toho je soud. Pokud bychom měli dát do vazby každého kapsáře, tak nám vazební věznice nestačí. Do vazba se tedy dávají ti co se stíhání vyhýbají.
0/0
25.7.2003 12:07

Patrik

Re:
Martasi,ono to také může být tím,že v mnoha případech policie zachází s poškozeným,nebo se svědkem způsobem,jenž se podobá spíše hrozbě.
0/0
25.7.2003 12:14

za morem

Re:
Jak si pamatuji,je tomu uz 20 let,policajti byli odjakziva retarded.Podle me , je to mafie omezencu.Morava je number one. Good luck.
0/0
26.7.2003 22:36

Dana

taky názor
Myslím si, že ta slušnější část je vázána větami "nepřiměřená obrana", "nejsme jako oni" a pod. a ta druhá část z toho těží jak může. Líbí se mi právo americké, které se ohlíží spíš na práva postižených, u nás i v EU se klade větší důraz na práva agresorů( tzn. zlodějů, násilníků,lhářů, podvodníků).Potom se ten člověk, postižený jakoukoli agresí, těžko domáhá zastání.Vždy jsem se podivovala nad argumentem, že i vrah má právo na život,ten mnohdy po propuštění svůj čin zopakoval. Kde je právo nevinných na život?Policie zasahuje až když dojde k napadení fyzickému, nadávky a vyhrůžky nic neznamenají.
0/0
25.7.2003 11:41

Patrik

Re:
Souhlasím s tebou velmi.I já se ptám,kde je právo na bezpečný(byť hektický,to jinak nejde),život.Dopracovali jsme to tak daleko,že jakékoliv lidské zvyklosti,kulturnost a sociální cítění jsou zanedbatelným nesmyslem.To je ale bíba.
0/0
25.7.2003 11:53

Re:
Dano. Kdyby měla policie dát za mříže každého kdo nadává nebo vyhrožuje, tak se z mnoha vesnických zábav nikdo domů nevrátí, leckteří sousedé budou nesousedit zdma, ale mřížema,....
Pokud jde o trest smrti, na nějž tu narážíš, tam mi nejde o ochranu vraha, ale bojím se velmi justičních omylů. Ty byly, jsou a budou. Neplatí tu ani statistika typu na x vražd y omylů. Poprava při justičním omylu je vraždou státu člověka, jenž je nevinen. Nemám nic proti doživotním trestům s poviností pracovat. Dokonce si myslím že je to trest tvrdší. Problém je v tom kde jim práci sehnat.  V Americe trest smrti platí. Nevšiml jsem si, že by tam bylo méně vražd nebo terorismu, spíše naopak.
0/0
25.7.2003 12:02

Ena

Re:
Moje rec. Poslat je makat do uranovych dolu na dozivoti, at maji radost z toho, ze chcipnou. Je to lepsi nez zit s vedomim, ze stat poslal na smrt nevinneho. I kdyz nemyslim si, ze u nas se stava tolik justicnich omylu jako treba v tolika omilanych US [uz jenom z toho duvodu, ze malokdo je za cokoliv nakonec opravdu potrestan. Mnohokrat i ty tresty jsou smesne].
0/0
26.7.2003 19:41

za morem

Re:
Trest smrti.
0/0
26.7.2003 22:38

JJ

Policie šla najisto
- řekl včera v televizi ministr Gross v reakci na zprávu, že oba zločinci byli dopadeni. Následně ale komentátor sdělil, že na oba muže upozornili policii občané, kteří si jich všimli. To je naprosto neuvěřitelné, jak nám ministr bez mrknutí oka lže. Vždyť policie ani netušila, jestli jsou oba v ČR nebo v zahraničí.
0/0
25.7.2003 10:28

Re:
A co se navzájem vylučuje na tvých větách: " oba zločinci byli dopadeni. Následně ale komentátor sdělil, že na oba muže upozornili policii občané, kteří si jich všimli" Na tom se přeci není nic co by bylo proti sobě nebo lživé. Občané si všimli, oznámili policii a policie zadržela. Většina zločinců je dopadena po té co si jich někdo všimne.
0/0
25.7.2003 10:38

oldium

Re:
Ten, kdo šel najisto za zločinci, nebyli občané, kteří na něj upozornili, ale policisté. A najisto šli jen díky občanům. Že předtím netušili, kde jsou, je trochu jiná věc. Po udání opravdu šli najisto...
0/0
25.7.2003 11:54

RoBo

Nikdo nesmí beztrestně vyhrožovat
ad "nedovedu si představit, že bude policie zavírat každého kdo se ožere a cestou večer z hospody vyhrožuje sousedovi"
TYto problémy nepůjde vyřešit, pokud se ve společnosti nerozšíří pravidla slušného chování, mezi něž počítám, že nikdo nesmí někomu jen tak vyhrožovat. A pokud vyhrožovat bude, musí počítat s tím, že s ním bude zacházeno, jako kdyby výhružky myslel vážně.
0/0
25.7.2003 10:07

Patrik

Re:
Jak se mohou ve společnosti "rozšířit" pravidla slušného jednání s čímž by v kontextu odpadlo i vyhrožování,když agresivita a hulvátství ovládá všechny vrstvy obyvatelstva,včetně některých diskutujících na internetu?Vždycky jsem si myslel,že jen hrubý proletariát má k prosazování svých "názorů" tvrdé pěsti.Dnes to platí obecně.A kdo je nemá,je v háji.Přesvědčovat někoho o jakýchsi pravidlech obecně platných pro civilizovanou zemi je stejně marné,jako vymlouvat některým řemeslníkům,že šrouby se nešroubují kladivem.
0/0
25.7.2003 10:29

Re:
Stejně jako řemeslníky musíš nutit, aby šrouby šroubovali šroubovákem (a že to jde vím z vlastní zkušenosti), musíš i po spoluočanech vyžadovat pravidla slušného chování. Je to jistě náročnější a zdlouhavější než ten šroub, a hlavně musí každý začít u sebe. Bez toho se nikam nehnem, leda tak do "emerických krváků". Pokud se chovají neslušně naši čelní představitelé, sdělme jim to při volbách.
0/0
25.7.2003 10:43

Jan

Re:
Díky za přednášku!  Jedno z pravidel slušného chování je - neschovávat se a nepsat nesmysly pod cizím jménem, viď Marcelo, Jane, Věruš, atd. ...   Jsi jako tvůj idol Veškrna, rád kážeš vodu , ale chlastáš víno, čurybrku
0/0
25.7.2003 11:09

bobobo?

Re:
Nevím , kdo  je ten "čurybrk" , ke kterému hovoříte, ale každopádně Marcela je mé vlastní jméno od narození!
0/0
25.7.2003 20:42

Patrik

Re:
Napsal jsem to blbě.Místo někoho přesvědčovat,tam mělo být nejspíš "některé".
0/0
25.7.2003 11:12

Re:
Patriku myslím, že mezi slovy někoho a některé není v kntextu významný rozdíl. Potvrzení tvých slov nám tady předvádí Jan. Jeho slovník jest dostatečně výmluvný.
0/0
25.7.2003 11:20

Jan

Re:
A co že dnes nechocholouškuješ, pod vypůjčenými jmény? Ttvoje schíza dnes ještě nepropukla, ty guru slušného chování?  Dnes je to hra na slušňáka?
0/0
25.7.2003 12:16

Ena

Re:
Mily Jane, ponekud se svym slovnikem nezapadas do teto diskuze, takze asi udelas lepe, kdyz pomlcis a svuj drahocenny cas vyuzijes lepe tak, ze se naucis spravne cesky alespon psat, kdyz uz ne vyjadrovat se slusne. Sbohem.
0/0
26.7.2003 19:46

M. Křemen, Praha 3

Re:
"Všechny vrstvy obyvatelstva" agresivita a hulvátství neovládá, Patriku, jen některé, např. kuřáky!  Nekuřáci agresivní a hulvátští nebyli, nejsou a doufám, že nebudou..
0/0
25.7.2003 10:44

pinguin

omyl
ja jsem agresivni nekurak a tlucu kuraky do hlavy,pokud si zapali v me pritomnosti..
0/0
25.7.2003 10:51

Marcela

Re:
To jste ale hodně vedle. Vycházíte pouze z toho, že se velká část kuřáku chová bezohledně k nekuřákům, ale v životě je mnoho oblastí , kde vztah kuřák - nekuřák nehraje žádnou roli a agresivní a hulvátští jsou lidé bez ohledu na to, zda kouří či nekouří.
0/0
25.7.2003 10:54

otakas

Re:
Máte pravdu Marcelo
0/0
25.7.2003 10:58

Patrik

Re:
Tak např. já jsem kuřák.To znamená,že už bych musel mít rozmlácenou kebuli.Je fakt,že se už po ix-té snažím přestat,ale nějak mi to nejde.Asi nedostatek vůle,nebo co?(Abych použil modní výroky).Ale je taky fakt,že na veřejných místech nekouřím a tak např.jsem se odnaučil pít kafe,protože ho bez cigára do sebe nedostanu.Kouřím ovšem vesele dál.V atelieru je nás osum,z toho jedna žena.Ještě s jedním kolegou nekouří a kouření ve společných prostorách nám zašmikli,byť jsou naši podřízení.Respektujeme to.Takže si myslí,že až tak agresivní kuřák nejsem a proto doufám,že nebudu mlácen,pouze tiše,nebo agresivně tolerován.
0/0
25.7.2003 11:03

otakas

Re:
Ale jo,pokud máme trochu iq,tak .......je pouze třeba trochu tolerance kuřák nekuřák a naopak
0/0
25.7.2003 11:15

Re:
Od Grosse ke kuřáctví. To je skok.
0/0
25.7.2003 11:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.