Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hojdar: Chci být jako Marvanová

Josef Hojdar opustil sociálnědemokratický poslanecký klub a vládě, která přišla o nejtěsnější většinu ve sněmovně, tak hrozí, že neprosadí klíčovou reformu veřejných financí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel

Paní Marvanové si velice vážím
o panu Hojdarovi toho mnoho nevím, ale pokud bude skutečně jako ona, přeji mu mnoho zdaru, držím palce a děkuji :-)))
0/0
25.7.2003 7:19

ihá

Stačí říkat pravdu
Souhlasím s panem Hojdarem. Nebát se a nekrást. Vždy smeknu např. před bývalým ministrem zdr. Davidem. Doufám, že se to podaří i panu Hojdarovi.
0/0
25.7.2003 7:11

jogo

mechanická inteligence
příspěvky filtruje plechová inteligence, která nepropustí citát, je to k ničemu !
0/0
25.7.2003 6:34

Ladinek

Ja taky!
Jenom trochu mladsi....
0/0
25.7.2003 0:54

Kpt STB /bývalý KGB/

A co jsmesi to jsmesi
Vždyť jsme tam všichni byli, tak co bychom si vyčítali
...takže hažte po sobě špín.  a pokračujte  v blbostičkách.  Dříve jsem to držel pevně v rukách , teď se mi to nějak zvrtlo !!!
0/0
24.7.2003 22:50

ppetr

chlap
je alespon od ostatnich politiku chlap a za svymi idealy si stoji.ostatni jednaji podle toho jak se jim to momentalne hodi.jsem zvedav jeste na Marvanovou.
0/0
24.7.2003 22:01

Moravak

Je toto vůbec možné ? ?
Má vysoký korupční potenciál      
                 
0/0
24.7.2003 18:22

Usama Bin Humr

Agent
Hojdar je agent naší organizace AL-HUMR a pracuje na svržení vlády. Po té co se mu podaří donutit vládu k podání demise, obsadí naši ozbrojenci spolu s vojáky GEHUMRO hrad a sídlo vlády a všech důležitých organizací. Kdo se postaví na odporu, tak tomu svážem nohy a ruce a zamřem do akvária.
 
SVOBODU HUMRŮM
0/0
24.7.2003 16:05

Martas

Automaticke filtry
Tak predne. Muzu se redakce zeptat co melo znamenat nepovoleni prispevku s identifikatorem 1166? No zkusim to znovu.
Marti : velmi me zarazi jedna z Vasich reakci na Vas prispevek "Je ODS duveryhodna?", zejmena Vase poznamka " Divím se, že vůbec odpovídám na invektivu modrorudého bolševika, který neargumentuje ale po komunisticku rovnou nálepuje". Obcas si tyhle diskuze procitam a posledni dobou (par mesicu) by slo pomerne stezi najit Vas prizpevek, ve kterem by jste ODS a jeji volice neoznacila za modro-rude bolseviky nebo neco podobneho - bez argumentu, po komunisticku rovnou nalepkujete. Nebo Vam uz neslouzi pamet? Nebo to za Vas pise nekdo jiny a Vy s tim nemate nic spolecneho?
0/0
24.7.2003 13:22

Hojdar

Hojdar
Chci být tak kásný a chytrý  jako Marvanová.Už mám kouenou pěknou sukénečku a super paruku.
0/0
24.7.2003 13:14

Boris

Říká se,
že cesta do pekel je dlážděna dobrými skutky. Pravdivost tohoto citátu buhužel potvrzuje i v případ Vladimíra Špidly. Neznám v naší politice  čestnějšího člověka než je on. Jeho názory jsou přímé stejně tak, jako politika kterou dělá.  Jestliže  Zeman k sobě přitahoval lidi nevalné pověsti, Špidla tyto lidi odpuzuje. Může se stát, že nakonec zůstane sám jak voják v poli. Politika je jen uměním  možného a zdá se, že přímost, poctivost a pracovitost ještě dlouho nebudou na naší politické scéně těmi atributy, které přináší největší efekt.
0/0
24.7.2003 13:08

Milan

Re:
No jako vtip dobrý.
0/0
24.7.2003 13:53

Vaclav Hanus

Re: .. nepochopil
Jednak se rika "cesta do pekel byva dlazdena dobrymi umysly.." a druhak jsem nepochopil jak tato rceni souvisi s popisem Spidly..se kterym v jadru souhlasim. Trochu jste mu pritizil, protoze tim naznacujete, ze Spidla jen proklamoval dobre umysly, ale jeho cilem byl (od sameho pocatku) spatny vysledek.
0/0
24.7.2003 14:36

Ivan

Re:
Borisi, o charakteru a cti Špidly to není dobrý ani jako vtip. Kámoše má stejně komunisticky vypečené jako Zeman. Např. Tvrdík, Kostelka, rumem nasáklý Papež atd. Taky na tyhle vazby skončí jako Zeman. Kromě toho je to charizmatická pára nad hrncem, s vyjadřovacími schopnostmi podprůměrného politruka.
0/0
24.7.2003 14:41

Honza

:-(
Bože, tan Marti je vůl.
0/0
24.7.2003 13:06

Gorgar

Návrh panu Hojdarovi.
Pane Hojdare, co kdybyste kromě opuštění poslaneckého klubu ČSSD také rezignoval na členství v dozorčí radě České konsolidační agentury. Nemyslíte, že by to byl skvělý osobní příspěvek k reformě veřejných financí?
0/0
24.7.2003 12:59

Sleid

to:Marti
Za prvé,představená reforma ODS má název Modrá šance.Za druhé poukazovat po 14 letech na bývalou stranickou příslušnost je směšné a za třetí každej dobrej politik by usiloval o podporu všech poslanců i senátorů,chtěl-li by být zvolen presidentem.Jo a každýmu normálnímu člověku musí dojít,že má ČSSD asi stokrák blíž ke KSČM než k ODS,TUDÍŽ JE PŘEDSTAVA OPOZIČNÍ SMLOUVY ODS S KSČM IDIOTSKÁ
0/0
24.7.2003 12:58

Boris

Re:
To, co zde prezentuješ je pouze tvé přání, nikoliv realita.
0/0
24.7.2003 13:12

banánový demokrat

Re: když ODS bude po volbách nějaké hlasy z KSČM pro podporu své vlády potřebovat,
nebude myslím váhat si je opatřit. Přesně podle Vaší logiky, použité při volbě prezidenta exmobilizátora - je třeba usilovat o jejich podporu, chceme-li uspět. Živě si dovedu představit prostředky, jakými o podporu KSČM usilují. Napsal jsem svůj názor.
0/0
24.7.2003 14:25

Vaclav Hanus

Re: co k tomu?
A me zase prijdou nazory Sleida idiotske. Proecti si neco o tom, ze politicke spektrum se uzavira do kruhu. Krajni pravice ma ke krajni levici bliz, nez stred ke kterekoli z nich.
0/0
24.7.2003 14:44

Ivan

Re:
To ovšem neplatí v česku. Tam jsou komouši ve všech stranách, vlevo, vpravo i uprostřed. Tedy je jich plný ten kruh. Všichni teď říkají, že byli ti hodní komouši. I Charta 77 jich byla plná. Chartisté se pokoušeli přesvědčit civilizovaný svět, že boj za lidská práva v československu začal tím dnem, kdy je vyhodili z partaje.
0/0
24.7.2003 14:58

Ivan

Re:
4 Sleid: souhlas až na jednu drobnost. Neexistuje nic takového, jako "bývalý komunista". Je to o charakteru lidí. Z přesvědčení tam nebyli, z pouhého oportunismu, "česky vychcanosti". Jsou to konformní, vypočítaví a prodejní lidé s nemocným egem. To bez vyjímky. (vyjímky jsou u komoušů i po 17.listopadu.) Největší pomoc k prezidentskému křeslu v dějinách potřeboval Havel, což mu nikdo nevyčítá.
0/0
24.7.2003 14:52

marti

ODS
ODS podle vzoru všelidového prezidenta nabízí Modrý úděl pro pravicové voliče a prohlášení Tlustého (bývalého komunisty), že reforma ČsSD je antisociální pro levicové a komunistické voliče. Velmi všelidová politika.  Výsledkem může být po volbách opoziční smlouva s komunisty a korupčnický socialistický režim. Námluvy a společná hlasování ledacos vypovídají. A Klaus jako všelidový prezident byl také zvolen komunisty.
0/0
24.7.2003 12:38

pitbull

Re: ods
bravo neda se nic jineho nez souhlasit
0/0
24.7.2003 22:18

Jirka

Marvanová neopustila klub, ale zdržela se hlasování.
Jestli chce Hojdar být jako Marvanová, tak by si především měl pořídit tři nemanželské děti.
Ale dost vtipů: Marvanová loni vrazila Špidle obecné nůž do zad přesně z obráceného důvodu než teď Hojdar.
A reforma je o úsporách. Šetřit se musí na všech a všude.
 
0/0
24.7.2003 12:14

xxx

Re:
Akorat ze ono se ani tak nesetri, jako ze se do systemu priliva vic penez...
0/0
24.7.2003 12:27

Re:
A jeje další ubožák co neumí nic jiného než se rýpat druhému v soukromí. Do Marvanové dětí ti vážený Jirko není vůbec nic.
0/0
24.7.2003 15:53

US hnus

Není problém
Nasekej děti pokaždé s jiným a za svobodna a pak se natlač do politiky a zahraj si roli Johanky z Arku.
0/0
24.7.2003 12:05

zemědělec

Re:
Jo už nejsem mladéj já bych jich nasekal víc jako oni
0/0
24.7.2003 12:09

marti

Je ODS důvěryhodná?
Kdyby ODS dodržela svůj program rovné daně a deregulace nájemného, tak jsem pro změnu vlády. Jenže já ODS nevěřím. Jsou zde zkušenosti (zastavení reforem v pol. 90. let, opoziční smlouva, schvalování def. rozpočtů Zemanovi, v některých důležitých věcech spolupráce s komunisty, atd.). Včera v parlamentu prohlásil Tlustý, předlistopadový komunista, že reforma ČSSD je asociální. To už říkají jen komunisté. Jenomže, aby se ekonomika pohnula, tak potřebuje ještě hlubší zásah do pofidérních sociálních jistot. Není tedy tzv. modrý úděl jen nějaká vějička (jako heslo S Klausem nebo doleva před opoziční smlouvou). Teď už jim zbývá opoziční s mlouva s komunisty, s kterými si nějak dobře rozumí.
0/0
24.7.2003 11:34

www

Re: Ano, je!
ODS je důvěryhodná, na rozdíl od bolševické bandy z Lidového domu. Martí, chytni se za ruce s Vendulou a vypadněte do KLDR. Srp a kladivo si vemte s sebou!!
0/0
24.7.2003 11:51

marti

Re:
Volil jsem ODS do roku 96. Pak se dostala doleva a navíc to zpečetila opoziční smlouvou. Teď už rovnou uvažují podle mne o smlouvě s komunisty. Divím se, že vůbec odpovídám na invektivu modrorudého bolševika, který neargumentuje ale po komunisticku rovnou nálepuje. Táhni do Koreje, soudruhu. Doufám, že naše země má odolné látky proti komunisticko- fašistickému nebezpečí (ODS+KSČM).
0/0
24.7.2003 12:07

www

Re:
Martí, už jsi měl být dávno v Pchjongjangu!! Ale tobě asi spíš sedí Kuba. Rozhodně si nemůžeš moc vybírat....
0/0
24.7.2003 12:22

Zlej

Re:
Pozor, Vendula si dělá srandu, umí to dokonale a při troše pozornosti se to lehce pozná. Ale mám pocit že marti trpí chronickou Klausofobií.
0/0
24.7.2003 12:10

Jirka

Re: Marti
Jenomže ODS se už dokázala zbavit kryptosocdemáka Klause elegantním vykopnutím směrem vzhůru.
Takže teď už by snad pravicová být mohla.
Za pokus to stojí.
 
0/0
24.7.2003 12:16

marti

Re:
Je to možné. Nevylučuji to. Vždy mám chvíli naději a pak např. Tlustý včera na Nově řekne, že reforma ČSSD je asociální. Ale víc sociálnější jsou už komunisté. Vždyť Modrý úděl má být zaměřen proti přebujelému sociálnímu systému. A hned propadnu depresi, že to nemyslí vážně, že to je pouze vábnička na voliče a že se bude provádět ještě více rozhazovačná, populistická "sociální" politika.
0/0
24.7.2003 12:19

www

Re: Ježíši, Mártí, už si sbal a jdi za Castrem na ostrov svobody
Už mne ty tvoje bolševický kecy dráždí...
0/0
24.7.2003 12:25

Re:
Asocialni nebo ne, dulezity by melo byt aby byla smysluplna - a takovou tu nevidim. Nevidim smyslu rusit instituce, aby se usetrilo - protoze za dva roky nebude CO ZRUSIT... krom politiku :))))
0/0
24.7.2003 13:05

Maxa2@seznam.cz

Re: marti
ODS je důvěryhodná. Věřte či něvěřte. Když připomínáte opoziční smlouvu, tak si laskavě uvědomte proč k tomu došlo. Bohužel, ale jiné východisko neexistovalo. Samotného mne to zprvu štvalo, ale pak jsem pochopil, že jinou cestu v té době nešlo najít. Ať se líbí či nelíbí komukoliv. Rozhodně bych i já preferoval opoziční smlouvu s otevřenými vrátky (poslední článek této smlouvy) než koaliční smlouvu stran s úplně jiným programovým programem. Podvod na voličích stran vládní koalice je otřesnou ukázkou, kam až může dojít jedinec kvůli vlastní kariéře a prospěchu. Rozhodně bych volil toho, kdo mi řekne pravdu i nepříjemnou, než toho kdo mi neustále lže a vydává to za pravdu. Bohužel je u nás příliš mnoho hlupáků, kteří se chovají přesně naopak. Pak se nedivme, že jsme tam kde jsme.
0/0
24.7.2003 12:26

www

Re: Souhlas!
0/0
24.7.2003 12:29

pravá míra

Re:
ale samozřejmě, že byla alternativa! Slovníkem ODS dokonce "standardní". Nové volby.
0/0
24.7.2003 15:02

Re:
Ano - potrebuje zasah do socialnich jistot - ale trosku jinym zpusobem, aby jeste zustala rovnopravnost I demokacie. Samozrejmy je, ze stavajici system fungovat nemuze. Ale to co navrhujou je JESTE horsi.
0/0
24.7.2003 13:02

banánový demokrat

Re: dosud není žádný důvod věřit ODS cokoli,
její návrh reformy je čirý populismus, který snad ani ona sama provádět nechce. I když možná ano - podle hesla po nás ať přijde třeba potopa. Dávky každému občanovi??? U dost velké části populace vyhozené peníze, protože je tihle lidé prostě utratí a stát (pro zachování sociálního smíru)  jim stejně vyplatí nové (důchody, sociální  minima, příspěvky, přídavky).  Ale jako volební heslo to jistě zabere - kdo by nechtěl 4 tis. ročně? Napsal jsem svůj názor.
0/0
24.7.2003 14:39

Vlad Naražeč

STOJÍM ZA VÁMI
Tak bacha.
0/0
24.7.2003 11:18

Jan Krejčí, Praha

Není špatné řídit se vlastními názory
Vždy jsem žil v domění, že vlastní názor spolu s pocitem zodpovědnosti za své voliče, včetně těch co volili mé neúspěšné soupeře, je jednou ze základních vlastností poslance. Z toho mi i logicky plyne potřeba včasných, úplných a přesných informací proudících mezi vládou a poslanci. Překvapuje mne, jak vláda dokáže frustrovat i svoje vlastní poslance a dokonce i předsedu hopodářského výboru, který by o její hospodářské politice měl vědět asi nejvíc. Vláda zřejmě předpokládá, že poslanci jsou pouze jen jakýsi druh jejich podřízených a zaměstnanců v pobočce vládní dceřiné firmy "Glasostroj" a my ostatní zaměstnanci pobočky "ShutUpAndMakeMany". Při pohledu na týpky u kormidla se mi už žádné peníze vydělávat nechce. Nemám chuť makat dvanáct až patnáct hodin denně, šest dní v týdnu na jejich zbytnělé pupky. Půjdu radši pást ovce a skládat protestní petice. Že už žádný skutečný ovce nejsou? Nevadí, alespoň nebude tolik práce a můžu se popásat sám.
0/0
24.7.2003 9:54

vk

Re:
Velmi hezky řečeno, opravdu, to se mi líbí, hezké.....každý poslanec by měl jednat podle svého svědomí a ne být otrokem své strany. My v ODS to tak děláme ..přiznejmě si však, že každé svědomí má svoji tržní, směnitelnou hodnotu a to je dobře, moc dobře...
0/0
24.7.2003 10:58

Vaclav Hanus

Hojdar jako Marvanova?
A ja bych zase chtel byt jako Buzkova. Strasne moc se mi libi jeji poprsi
0/0
24.7.2003 9:38

Dana

názor
Neznám soudruha Hojdara, ale čím dříve zmizí socialistická vláda, tím lépe.Jenže koho potom volit?Jsou tam stále ti samí Langrové, Svobodové a jiní, kteří se tváří tak sebevědomě.Komunisté jsou tupci a socialisté to taky mrší,jak se dá.Jsme 13 let od pádu komunistů a tak málo se změnilo k lepšímu, a to jak ekonomicky, tak i v chování těch nejvyšších z vysokých.
0/0
24.7.2003 9:06

Re:
A co hledat v jiných než parlamentních vodách. Stran ucházejících se o parlament je u nás více než těch co je v parlamentu. Ať zvolíš kohokoliv z tebou uvedených stran, pořád půjde o jedny a ty samé lidi, co tam jsou už pár let, a myslí si že mají své místo jisté. Je třeba jim ukázat, že nic nemají jisté, pak teprve začnou dělat něco nejen pro sebe, ale i pro stát.
0/0
24.7.2003 10:25

Yaroukh

souhlas
jeho narazku na vahu poslaneckeho hlasu chapu tak, ze mu klub predepisuje, jak ma hlasovat ... pokud tomu tak je, pak dela jenom dobre
jak uz to nekdo nekde napsal - to by se nakonec poslanci vubec hlasovanim nemuseli obtezovat, predsedove by jenom nahlasili pocty svych ovecek a hralo by se "vetsi bere"
0/0
24.7.2003 9:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.