Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špidlova vláda ztrácí většinu v parlamentu

Špidlova hra vabank, ve které spojil osud vlády s rozpočtovou reformou, se nečekaně zdramatizovala. Vlivný sociální demokrat Josef Hojdar prohlásil, že reforma se příliš vzdálila volebním slibům ČSSD, a na protest vystoupil z poslaneckého klubu. To je na parlamentní poměry nezvykle silné gesto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza

nova strana novastrana@seznam.cz
hele, ja asi zalozim novou stranu. :)
 
kazdy clovek, ktery dokaze rict, co by chtel zlepsit a zaroven ma pocit, ze svou myslenku dokazal prosazovat a nakonec i prosadit, at se ozve na novastrana@seznam.cz. uvidime, co z toho bude.
 
zatim bych program formuloval zhruba takto:
 
'cilem nasi strany je dokazat, aby v ceske republice mohli lide zit dustojne, nemuseli si stezovat na kvalitu zivota ve vsech jejich rozmerech. strana je otevrena kazdemu, od svych clenu vsak ocekava iniciativu.'
 
az nas bude dost, vymyslime, jak to cely udelame. :)
 
tak se predvedte, damy a panove. vypustil jsem tuto myslenku na diskusi idnes.cz a je na vas, ctenarich, kteri zde vyjadrujete sve zasvecene a zkusene nazory, jestli se tento napad dostane za hranice tohoto fora. ukazte, ze dokazete krome brblani take veci menit. potrebujeme nekolik milionu volicu (3 az 4 miliony, lepe vsak 10) a mame vyhrano. ale pripada mi, ze to nebude tak tezke - nazory takove, jako jsou pod timto clankem, slycham uplne vsude, a tak mam dojem, ze cechove jsou vlastne nazorove velmi jednotni.
0/0
24.7.2003 12:07

Dědek

Koala už zase křičí a křicí. Nejhorší z nejhorších. Jsou čtyři, vlastně tři, nebo snad dva. Dělají to lépe, radostněji , jinak, káží vodu a pijí víno. Zaprodanci pseudointelektuálů a pseudoumělců a rádoby novinářů a jiných lumpů. Zase cítí lup a moc. Jsou jako šakali a tu korunu ukradnou kdyby to mělo stát třeba stovku. Samé lži, arogance a čachry. Lidi jsou pro ně jen stádo ke škubání.
0/0
24.7.2003 13:53

Jirka

Stydim se za nasi zemi a stehuju se!!!!!!!
Jiz delsi cas ziji v anglii a jak jen to bude mozne az budeme v evropskue unii a budeme zde moci zit legalne balim celou rodinu ktera zije v nasi zlate bananove zemi a stehuji ji do anglie a nechcu mit s ceskem nic spolecnyho a pokud to bude mozny tak pozadam o anglicky obcanstvi protoze clovek se musi stydet co se v cechach deje a vsem mladym bych to taky doporucoval pokud nechcete aby vase deti byli otroky toho prasivyho komunistickyho statu kterej si rika vyspela demokracie.
0/0
24.7.2003 11:34

zemědělec

Re:
Jo to se máš máš kam jit, ale co já chudáček nemám peníze ani na cestu na Moravu ze Středních čech navštívit moji maminku. Tak mě tato vláda demokratická utáhla opasek. myslíš, že mě nechají aspoň jednou letět letadlem páni poslanci na Brno. Asi ne to je jen pro novodobou šlechtu co. Tak budu jenom čekat jestli mě zbude na ten benzin alespoň 500.- ale kdy to nude /asi nikdy protože mě zase všechno znovu zdražej tak budu muset chodit i pěšky do práce aby se měli oni dobře. Měj se fajn a šťasnou cestu bez problému.
0/0
24.7.2003 11:46

marti

Je ODS důvěryhodná?
Kdyby ODS dodržela svůj program rovné daně a deregulace nájemného, tak jsem pro změnu vlády. Jenže já ODS nevěřím. Jsou zde zkušenosti (zastavení reforem v pol. 90. let, opoziční smlouva, schvalování def. rozpočtů Zemanovi, v některých důležitých věcech spolupráce s komunisty, atd.). Včera v parlamentu prohlásil Tlustý, předlistopadový komunista, že reforma ČSSD je asociální. To už říkají jen komunisté. Jenomže, aby se ekonomika pohnula, tak potřebuje ještě hlubší zásah do pofidérních sociálních jistot. Není tedy tzv. modrý úděl jen nějaká vějička (jako heslo S Klausem nebo doleva před opoziční smlouvou). Teď už jim zbývá opoziční s mlouva s komunisty, s kterými si nějak dobře rozumí.
0/0
24.7.2003 11:21

www

Re:
Ano, je důvěryhodná, na rozdíl od bolševické smečky popilistů z Lidového domu. Měli byste se xhytit za ruce s Vendulou a odstěhovat se do KLDR: 
0/0
24.7.2003 11:43

Zlej

Re:
co teda navrhuješ? Snad Kasla a "nezávislé" jako Mejstřík a spol.?  
0/0
24.7.2003 11:43

zemědělec

Re:
Už žádné ODS ani ČSSD. A ani ostatní zloděje. Je mě 53 roků ale chtěl bych vládu jen z mladých lidí. Ne ty ojetiny spolčené s komouši. Mladí mají jiný rozum a chtěji více něž oni. Tato a i předešlé vlády rozkradly a prodali vše co se dalo a už toho v tomto státě moc na to není. To co zbylo si teď vezmou BENDEROVCI. Mladí lidé si myslím i když by to po nich měli těžké dali dohromady tato zvůle ne. A zakázal bych Havlovi ten jeho nehorázný plat nic pro nás nikde neudělal jen koukal na zisk pro sebe. Mějte se fajn.
0/0
24.7.2003 11:52

Olda

Re: Je kterákoliv
z politických stran důvěryhodná? Není a také nemůže být. Strany jdou do voleb se svými programy. Současné rozložení sil neumožňuje žádné (i kdyby byla složena ze samých svatých), aby své programy splnila. Takže si může dát do programu cokoliv - ono případné neplnění se dá lehce vysvětlit objektivními překážkami (koaliční partner). Je důvěryhodná KDU-ČSL? Šedá eminence všech vlád? Oponenti ODS by měli být také oponenty této strany. To samé platí i o oponentech ČSSD.  Přes veškeré nevýhody je jediným řešením většinový volební systém - a větší účast na volbách.
0/0
24.7.2003 15:30

llll

spr
skuska
0/0
24.7.2003 10:32

Awakener

Vylepšený a tentokrát úplný komentář k článku - část I.
  Ptám se, co se může zlepšit, když padne tahle vláda?
Nic.
V parlamentu jsou ambiciózní lidé, kteří si svoje pozice drží a jsou ochotni pro momentální požitky udělat mnoho. I mnoho negativního.
Dováží se levné zboží z Polska, asijských zemí atd. Krachují české firmy (výrobci hrnců, látek a další). Nikoho to nezajímá.
Zemědělci to budou mít po vstupu do unie těžké, protože nedostanou stejné dotace jako jejich konkurenti z jiných zemí. Nikoho to nezajímá.
Armáda je v dezolátním stavu. Nedokáže ochránit ani sama sebe (viz. ztráty munice a různé krádeže techniky).
Policie podává naprosto nedostačující výkon. Viz. vzrůstající kriminalita (viz. např. poslední blesková krádež obchodního domu v jednom moravském městě), v ulicích po setmění nemáte zastání a musíte se spolehnout sami na sebe.
Soudy jsou pomalé a jak prohlásil Rychetský - jejich rozhodnutí jsou jako sázka do loterie..
Náš stát prohrává arbitráže a mezinárodní pře a musí vyplácet obrovské sumy poškozeným (například soudními průtahy).
Porodnost klesá, chtějí tomu zabránit tím, že sem pozvou pracující sílu z Bulharska, Rumunska a Indie (samozřejmě kvalifikovanou). Peníze na důchody chybí, odchod do důchodu se oddaluje.   DPH se zvyšuje na nehoráznou sumu.   Pokud chce našinec něco vyřídit na úřadech musí si obejít celé město, místo toho, aby si to státní úředníci předali mezi sebou.
0/0
24.7.2003 8:45

Awakener

Vylepšený a tentokrát úplný komentář k článku - část II.
  Platí se daně snad úplně ze všeho, jsou dovedně maskovány jako přímé a nepřímé a nikdo už snad ani nedokáže vypočítat, kolik vlastně odvede státu ze všech svých aktivit. Drobným živnostníkům dali minimální daňový odvod a já znám již jednoho (a je poctivý), který s tím sekne právě kvůli tomuto (holt všude není Praha). Finanční úřady pracují nedostatečně.
 
Náš stát se neustále angažuje v rizikových zahraničních operacích a uvádí do nebezpečí obyvatelstvo, i když mu nedokáže zajistit ochranu.
 
Vážení, když si přečtu noviny, když si poslechnu někoho z politiků tak je mi na zvr...cení. Lidé, kteří se angažují v politice v našem kraji, které mám tu čest trochu znát, patří vesměs do okruhu lidí, kteří neberou ohledy na druhé a chtějí pro sebe moc a slávu. Anebo jsou to lidé, kteří jinde nedokáží najít uplatnění, tak to zkouší alespoň takto, protože politika je velmi lukrativní záležitost.
Vím jedno. Jsou lidé, kterých si vážím. Je jich docela dost. Ani jeden do politiky nejde. Proč? Nikdo by je tam nepustil. Poctivce a dříče nikdo dneska nebere.
 
Za situace, kdy stačí, aby k referendu přišlo např. 1 % všech voličů a je rozhodnuto; kdy k volbám může přijít jen jeden člověk a je rozhodnuto; kdy členská základna jednotlivých stran má počet členů od stovek po tisíce; za této situace mohu "svobodně" prohlásit, že tohle není žádná demokracie.
 
Protože demokracie, jak jsme se učili ve škole, se odvozuje od dvou slov - a to "demos" a "kratos".   Což znamená "Vláda lidu" a nikoli vláda stovek vyvolených lidí, kteří si mezi sebou pouze vyměňují několik desítek let pozice, nebo si je předávají z generace na generaci.   Mimochodem, nepamatuji se, že by se ve škole, nebo na ulici prezentovala politická strana s tím, že má zájem přijmout nové členy. Vy snad ano?   Hezký den.
0/0
24.7.2003 8:44

honza

Re:
nevim, jestli by referendum bylo platne pri jednoprocentni ucasti, domnivam se, ze spodni hranice je 50% (jisty si tim ale nejsem). to, ze k volbam lide nechodi, neni argument proti demokracii, to je jen dukaz toho, ze si navzajem vladnou blbci (to je to 'demos' v demokracii), kteri napriklad nechodi k volbam. jaci jsme, takove mame zastupitele...
 
navic kdyz bude 20% lidi volit komunisty, jsme v pr..., stejne tak socdemaci, modry ptaci a tak dal, ze jo? ale zase, jsme preci cesi (me nevyjimaje), budeme o situaci jen krafat, iniciativa se od nas proste neda ocekavat. rozhodl jsem se, ze dokud nebudu schopen navrhnout alternativni reseni, destruktivni komentare ala awakener si odpustim.
 
trochu mi to pripomina lidovou frontu judejksou ze zivota briana, jak hlasuji o tom, ze nenavidi rimany, protoze jim krome silnic, vodovodu, kanalizace, vina, vzdelani, poradku, bezpecnosti atd. atd. nic nedali.
 
0/0
24.7.2003 11:47

Názor

Premiér Vladimír Špidla se v Poslanecké sněmovně radí s ministry Pavlem Dostálem a Pavlem Němcem
Doufám, že  to je jedna z posledních porad tohoto nekompetentního slepence.
0/0
24.7.2003 8:26

Eva

Omlouvám se,není to k tématu, ale....
potřebovala bych poradit, kde můžu najít, aniž bych musela kupovat , CD alba U2 ???? - seznam písniček na jednotlivých albech a texty (např. Chicago,Shadows and tall tree, Covering´em nebo 7´a 12´collection part II.)
Ty ostatní sem víceméně tak porůznu našla, ale tyhle nejsou snad nikde.
Tisíceré díky
0/0
24.7.2003 8:07

Awakener

Co se může zlepšit?
Ptám se, co se může zlepšit, když padne tahle vláda?
Nic.
V parlamentu jsou ambiciózní lidé, kteří si svoje pozice drží a jsou ochotni pro momentální požitky udělat mnoho. I mnoho negativního.
Dováží se levné zboží z Polska, asijských zemí atd. Krachují české firmy (výrobci hrnců, látek a další). Nikoho to nezajímá.
Zemědělci to budou mít po vstupu do unie těžké, protože nedostanou stejné dotace jako jejich konkurenti z jiných zemí. Nikoho to nezajímá.
Armáda je v dezolátním stavu. Nedokáže ochránit ani sama sebe (viz. ztráty munice a různé krádeže techniky).
Policie podává naprosto nedostačující výkon. Viz. vzrůstající kriminalita (viz. např. poslední blesková krádež obchodního domu v jednom moravském městě), v ulicích po setmění nemáte zastání a musíte se spolehnout sami na sebe.
Soudy jsou pomalé a jak prohlásil Rychetský - jejich rozhodnutí jsou jako sázka do loterie..
Náš stát prohrává arbitráže a mezinárodní pře a musí vyplácet obrovské sumy poškozeným (například soudními průtahy).
Porodnost klesá, chtějí tomu zabránit tím, že sem pozvou pracující sílu z Bulharska, Rumunska a Indie (samozřejmě kvalifikovanou).
Peníze na důchody chybí, odchod do důchodu se oddaluje. DPH se zvyšuje na nehoráznou sumu. Pokud chce našinec něco vyřídit na úřadech musí si obejít celé město, místo toho, aby si to státní úředníci předali mezi sebou. Platí se daně snad úplně ze všeho, jsou dovedně maskovány jako přímé a nepřímé a nikdo už snad ani nedokáže vypočítat, kolik vlastně odvede státu ze všech svých aktivit. Drobným živnostníkům dali minimální daňový odvod a já znám již jednoho (a je poctivý), který s tím sekne právě kvůli tomuto (holt všude není Praha). Finanční úřady pracují nedostatečně. Náš stát se neustále angažuje v rizikových zahraničních operacích a uvádí do nebezpečí obyvatelstvo, i když mu nedokáže zajistit ochranu. Přáte
0/0
24.7.2003 8:04

Jana

Re:
nebudu se opakovat, souhlasim. jana
0/0
24.7.2003 8:30

ghor

Re: Bohuzel take souhlasim
a to do posledniho pismenka.....
0/0
24.7.2003 8:36

ghor

Re: Bohuzel take souhlasim
a to do posledniho pismenka.... ale s ODS a vlastne vsema ostatnima parlamentnima stranama to bude to same v bledemodrem.... v pripade, ze by se dostali k sestaveni vlady.....
0/0
24.7.2003 8:40

Petr

Re:
Naprosto souhlasím i víše popsaným vylepšením!
0/0
24.7.2003 9:03

Nykl

Re:
naprostý souhlas - doufám, že tato vláda konečně padne
0/0
24.7.2003 10:33

zemědělec

Re:
Konečně na ně snad už dojde. Peněz si nakradli až dost. Do konce jejich života nemuseji ani jeden z jejich rodů makat. Posrali co se dalo a nic se jim nestane dostávájí za to ještě božský plat. Takhle hospodařit obyčejný dělník a neutrhovat si od huby tak by brzo skončil na ulici, ale oni ne. Je na čase aby je národ donutil zaplatit vše co rozkradli a prodali aby s toho měli pro sebe peníze. Stále lidem utahují opasky a vše zdražují ale sobě nic nevezmou a naopak ještě ukazují lidem v tisku a televizi jak se baví na večírcich. Co tam žerou a chlastají atd. Jsou to despoťáci až hrůza. Myslím, si že by příště měl každý volič více před volbou uvažovat koho zvolí než tam ten bezcený papírek vhodí. Co bude dělat p. buzková když ji seberou vládní limuzínu čím bude dopravovat dceru do školy. Myslíte, že bude také jezdit městskou dopravou jako jiné děti  !!!! Všichni SLUŠNÍ lidé v tomto státě mějte se fajn. zemědělec. Doufám, že mě to zase cenzůra nesmázne mám s nima špatné skušenosti. 
0/0
24.7.2003 11:38

Víťa Jakoubek

Měl by se zamyslet
Vypadá to jakoby si Hojdar  neuvědomil, že ČSSD nevyhrála volby parlamentní většinou a tudíž musí dělat kompromisy v programu a tak i v tom co slibovala. Jestli je menší zlo reforma vládní koalice nebo reforma ODS s pevnou soc. dávkou všem ve výši 4000,-Kč je věc, kterou by si Hojdar měl odpovědět a pořádně se zamyslet, neboť ve jménu záchrany utopického předvolebního programu ČSSD umožní reformu ODS.
0/0
24.7.2003 7:39

KROKODYL

Re:
Verim ze rovna dan se socialistum moc nehodi, nebude jiz z ceho rozdavat, uz aby to bylo.
0/0
24.7.2003 8:03

fraktal

Ten Hojdar, to bude asi slusny clovek. Ale proc do toho parlamentu sel ?
0/0
24.7.2003 6:43

ghor

Re: to fraktal
byl bych rad, kdyby byl. ale taky muze byt pretazenej nejspis ODSkou aby socakum trochu pritopil....
0/0
24.7.2003 8:43

Dana

Prachy
Nestanete se druhým Teplíkem? Ne, a ani jsem za to nedostal padesát milionů, jak jsem teď slyšel.... dostal jsem sto!!!
0/0
24.7.2003 6:25

Dědek

Už zase
Koala už zase křičí a křicí. Nejhorší z nejhorších. Jsou čtyři, vlastně tři, nebo snad dva. Dělají to lépe, radostněji , jinak, káží vodu a pijí víno. Zaprodanci pseudointelektuálů a pseudoumělců a rádoby novinářů a jiných lumpů. Zase cítí lup a moc. Jsou jako šakali a tu korunu ukradnou kdyby to mělo stát třeba stovku. Samé lži, arogance a čachry. Lidi jsou pro ně jen stádo ke škubání.
0/0
24.7.2003 0:11

zoufalec

Strany koalice = TOTALITNÍ STRANY
V koalici 101 to velice vře. Je mnohem více nespokojenců, než jen poslanec Hojdar. Jenže jsou zbabělci (i Marvanová), protože se bojí o svá křesílka. To jediné je sjednocuje. Strašně bych si přál, aby je na jaře sjednotila pozice neúspěšných kandidátů na poslance. A vůbec nechápu, že se bojí takového vůdce, jako je Špidla?!
0/0
23.7.2003 23:30

čech

drancování
0/0
23.7.2003 22:32

čech

drancování
Bylo by bezvadné ukončit drancování Špidlíkově vládě předčastnými volbami. Nechci se zde rozepisovat, ale mnohé by se ještě dalo napravit, možná i zachránit.
0/0
23.7.2003 22:24

oksana

pad vlady???
sliby se slibujou - blbi se radujou
0/0
23.7.2003 20:07

Miloš

Pád vlády
Pan Hojdar má úplnou pravdu.Sociální demokraté slibovali voličům úplně něco jiného,než co teď chtějí.Vláda pana Špidly už asi dlouho  vládnout nebude,může si za to ale sama. Lidé si budou vše pamatovat a odrazí se to i při dalších volbách.Sliby se totiž mají plnit a to by si měl pan Špidla i s panem Sobotkou a dalšími uvědomit!
0/0
23.7.2003 18:49

Akin

Re: omyl
společně s Hrabalem. Lidstvo je zlé, blbé a zločinné. Lidi si to nebudou pamatovat.
0/0
24.7.2003 8:07

Dave

Takze podle jednoho z ministru
je hlavnim poslancovym cilem, chovat se tak, aby byl nominovan do snemovny i v pristim obdobi. Jinymi slovy, pokud bude takovej clovek zvedat ruce ve spravnej cas, drzet hubu a krok, muze pocitat s tim, ze si u poslaneckeho korytka pobyde. No neni divu, ze to jde v CR do prcic.  Tipoval bych, ze tohle prohlasil Cyril.
0/0
23.7.2003 18:17

Dave

Jak jsem se mohl pred chvili docist,
0/0
23.7.2003 18:09

Vladimir

Poslancovo nahle osviceni?
Jedno je fakt - kdo ma penize, ma moc. Prechod od komunismu k medialni diktature byl celkem hladky. Novi hulvatsti kapitaliste nemaji jiste problem najit almuznu pro nespokojeneho poslance. Ja tomu ale rikam jinak- jsme prokleti opozicni smlouvou. Spidla, jako naivni slusny premier musel pohoret - cast jeho vlastni strany se namocila do kseftu s ODS a  a jejimi prateli a volila kmotra prezidentem(plus KSCM). To ovsem dava sanci nove opozici, pokud i CSSD bude dobyta mafii Lachnitova a Skromachova typu. Z dalky mi tahle blativa bitva pripada celkem zajimava. A reakce na zdrazeni holice a internetu- k smichu.
0/0
23.7.2003 18:00

Karel

Re: Vladimire - nejmenujes se nahodou Iljic Lenin?
Nevim, jak nekdo v tehle zemi muze jeste vnimat Spidlu jako slusneho premiera, kdyz zemi vede do bankrotu a jedine, co ho zajima, jsou svodky BIS/STB, aby mohl drzet neposluchy pod krkem - uvidime, zda ma neco i na Hojdara.  Zejmena je pikantni, kdyz Ti tak vadi ODS a kmotr na Hrade, ze Ti nevadi, jak Spidlovlada dosazuje na vsechny posty sve verne socany, aby dle stranickych direktiv vykonavali pokyny - v ci prospech je jasne, ne ve prospech tehle zeme. Inu - politicka slepota je holt u nas typicka.
0/0
23.7.2003 19:34

Jenda

Re: Vladimire
Jsi slepý a hluchý. Copak nežiješ v této zemi ? Co jsi to za trůbu z Jericha ? Máš o hodnotách pramalé vědomí.
Při několikaletém držení na uzdě opoziční smlouvou, nemohli tak rozhazovat. Zato nyní ten pošták rozházel 4x tolik a ještě k tomu za třetinovou dobu. A tomu říkáš najivní a slušný ??!! 
0/0
24.7.2003 0:47

Usama Bin Humr

Za vším je HUMR
Ano je to další geniální čin našich agentů humrů, kteří pracují v přestrojení a to i v Poslanecké sněmovně. Tím donutíme vládu k demisi a zmocníme se vlády.
 
SVOBODU HUMRŮM
0/0
23.7.2003 17:52

Martin

Chybí kontrola a postih
Osobně si myslím, že by bylo nejlepší, kdyby v našem systému bylo něco jako audit nebo závěrečná zkouška na konci každého roku volebního období a pokud by tento audit dopadl tak, že by se ukázalo že ta vláda neplní to co slíbila, tak by ji president (nebo někdo autorizovaný k tomu) rozpustil a měli bychom nové volby. Možná se vám to zdá jako chaos, ale věřte, že po takových 2 - 3 rocích voleb, by si to další vláda zatraceně rozmyslela, jestli se vykašle na lidi nebo ne. A i volební programy by byli reálné a ne ty současné absolutní bludy. Vemte si, že vláda je jediný "podnik" kde nikdo nemá kontrolu nad tím, co dělá. Kdo z nás má takové zaměstnání? Nikdo. To je podle mě celý problém našich vlád, chybí kontrola s postihem
0/0
23.7.2003 17:51

Zdenek@

Re: Obávám se...
že by to byl jen popud pro jednoroční vládu a její členy, aby si nahrabali co nejvíc co nejrychleji. Což v podstatě může znamenat,že by hrabali bezohledněji, ale možná by toho méně stihli:-) Dále by to znaměnalo rok od roku výměnu čelních pozic ve většině dozorčích rad a představenstev zásadních podniků ČR:-)
0/0
23.7.2003 18:17

Viktor N., Brno

Re:
A jako výsledek auditu  by mohlo být střílení neschopných politiků/vládníků u zdi a vstupenky by se prodávaly. Vyřešily by se hned tři věci:
1) zlikvidovali by se nechopní a škodliví politici (bez nároku na odstupné a pod.)
2) na vstupenkách by se celkem solidně vydělalo a hned by bylo na další volby
3) do voleb by šli jen ti, kteří si svými schopnostmi jsou jisti a ví o sobě, že jsou schopni hlavně dodržet své slovo a předvolební sliby.
0/0
23.7.2003 22:08

josef

cssd
ja vam to rikal...   cssd = sliby a same chyby.  zlata ods...  :)))
0/0
23.7.2003 17:46

martin

Re:
Jasne, ODS je vzorem skromnych pracovitych poslancu, kteri mysli pouze na sve volice...
0/0
23.7.2003 18:08

hisaak

Kteri ministri to rekli?
Jak to, ze to musi mit spocitane?! Jak to, ze musi vedet, ze ho priste do parlamentu nominuje jina strana?! Podle sebe soudim tebe! Chtel bych znat jmena tehle vykutalenych ministru. Je to smutne ...
0/0
23.7.2003 17:00

Mirek

Re:
Jak to ma spocitane jsou celkem jednoduche pocty. A navic je podle nazoru "jineho ministra" videt, ze dobre spocitane to maji vsichni. Nikomu z tech, co sedi v parlamentu, se nechce delat nic pro CR, protoze neni mozne nic udelat. Ale poslaneckym platem se da celkem jeste uzivit....
0/0
24.7.2003 4:26

Martin

Ksindl
jeden socanskej.
0/0
23.7.2003 16:30

ha.lík

?
Ještě, že tomu nerozumím jinak bych se tu asi rozčílil. Jděte radši dělat něco rozumného než debatovat o politice. Stejně do toho nikdo nevidíte pořádně a jste jen konzumenti tisku a televize. H.
0/0
23.7.2003 16:17

Martin V.

Demence novinaru .......
Na co jsou otazky typu: Může vládní koalice počítat při hlasování s vaším hlasem i do budoucna?
A odpoved: Pokud to bude odpovídat tomu, co ČSSD deklaruje ve svých písemných materiálech a slibech, které dala občanům, tak určitě.
 
Kazdej normalni clovek by se hned zeptal a dodal by: Ale CSSD jiz sama priznala, ze rada kroku v reforme je v primem rozporu s jejich slibami pred volbami. Je teda jasne, ze budete hlasovat proti, ze?
 
Ja naprosto nechapu na co ten novinar pri otazkach mysli (jestli teda vubec)!!
0/0
23.7.2003 16:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.