Diskuze

Řidič neoplanu falšoval oprávnění

Řidič neoplanu, po jehož nehodě u Nažidel na Českokrumlovsku zemřelo 19 lidí, měl falešné oprávnění k řízení autobusu. MF DNES to potvrdila policie. "Obviněný dopsal do kolonky druh školení písmeno "D", které mu umožňuje přepravovat více než devět cestujících," řekl jihočeský policejní mluvčí Dušan Klícha.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spouk

25. 7. 2003 8:09
Kde je novinářská etika
Milá redakce je mi z vás na zvracení. Senzachtivost se asi nezastaví před ničím. A také to ukazuje na míru profesionality mezi Vámi páni redaktoři.
0 0
možnosti

Jano

23. 7. 2003 13:45
Vodicak alebo skolenie?
Tak by ma zaujimalo, ci sfalsoval vodicak, alebo karticku - potvrdenie o absolvovani skolenia vodicov z povolania. Podla popisu v clanku, ze si dopisal do zoznamu absolvovanych skoleni D, by som si tipol ze sfalsoval len tu karticku a iDnes ako obycajne hrozne prehana. Je samozrejme blbost vodica, ze to nemal v poriadku, ale kto niekedy absolvoval skolenie vodicov z povolania, vie ze je to formalita, ktora nikoho nezachrani.
0 0
možnosti

Honza

24. 7. 2003 8:13
Připomínka
Synci, povětšinou tady valíte pěkné kecy.
Ten člověk řidičák na autobus měl. Možná
mu chybělo potvrzení autoškoly, o pravidelném
školení. Myslím, že by se mu ty zasrané noviny měly omluvit. Ale je to pro náš národ příznačné. Každý druhý řeční o věcech, kterým nerozumí a ještě v něm duša spí.
 
0 0
možnosti

Tomáš

24. 7. 2003 10:49
Re:
Hele, fotříku, to jste nám chtěl jako sdělit, že je v naprostém pořádku, když si chlap zfalšuje doklady a zabije 19 lidí? Je celkem jedno, jaký doklad zfalšoval, pozměnil veřejnou listinu a už jenom za to mu náleží trest. No a vzhledem k tomu, že ten zfalšovaný doklad souvisel s čiností, kterou nezvládnul, nemůžu si o něm myslet nic dobrého, není to žádný chudáček, je to úplně normální grázl. Všichni tu tvrdí, jaká je to školení fraška - nabízí se otázka, jak je možné, že tak jednoduchý doklad nebyl schopen získat legálně a musel si ho zfalšovat?!
0 0
možnosti

David

24. 7. 2003 7:03
Silnice u Nažidel je v pohodě
a nechápu proč se snaží obhájce přičíst vinu na tragédii povrchu silnice? Jezdím tam často a vždy na místě nehody hledám něco co by autobus rozhodilo.....nic tam ale není. A na každé silnici jedu tak, abych dojel. Zabít se mohu dobře u Nažidel, jako na D1. Velká pitomost je i falšování přezkoušení (řidičák sk.D řidič měl). Jsem zvědav jak ho z toho bude chtít jeho advokát vysekat......
0 0
možnosti

umím číst

24. 7. 2003 3:19
čtěte, pak tlachejte...
Vidím, že spousta omezenců tu tlachá. Kdo neměl řidičák? Nejdřív čtěte, pak tlachejte, blbci.
 
0 0
možnosti

YOYO

23. 7. 2003 20:25
podvody v cz
 podvody a falsovani   v cz  ..... to je normalni ...,tak co se divite.?    
0 0
možnosti

Roman

23. 7. 2003 20:10
Profesní osvědčení!!
Pracuji jako řidič autobusu a v profesním osvědčení mám ,, C " !! Když jsem na toto upozornil mého zaměstnavatele, který se obrátil na příslušný odbor dopravy, který mi toto osvedčení vydal, bylo mu zděleno, že se jedná o paragraf ne o skupinu!! Jedná se zdřejmě o stejnou kachnu jako max. rychlost autobusů 130km, kterou u nás nesplňuje žádný autobus, protože mají konstrukční rychlost 100(110) km! Ještě nikdy jsem neviděl, že by naše Policie dokázala ovšem něco takového zkontrolovat!!!!
0 0
možnosti

Petr

24. 7. 2003 11:24
Re: ZÁKON č. 247/2000 Sb.
Od 1.1.2001 platí tento zákon, takže pokud řídiš autobus a máš v profesnim průkazu "c", je to špatně a příslušný úředník na dopravním úřadě tam nemá co dělat, neboť nemá patřičné znalosti!! Viz níže uvedené: 
§ 48
Zdokonalování odborné způsobilosti řidičů v rozsahu 16 hodin ročně a přezkoušení jednou za tři roky je povinna se zúčastnit osoba, která řídí
a) motorové vozidlo vybavené zvláštním výstražným zařízením 
b) vozidlo taxislužby
c) nákladní vozidlo, speciální vozidlo a jízdní soupravu, mimo takové jízdní soupravy, jejíž součástí je jako tažné vozidlo zemědělský nebo lesnický traktor, pokud největší povolená hmotnost vozidel nebo jízdní soupravy převyšuje 7 500 kg,
d) vozidlo pro přepravu více jak 9 cestujících včetně řidiče
Poznámka: sdělovací prostředky by si měly nejdřív ujasnit, co je řidičské oprávnění (řidičák) a průkaz o odborné způsobilosti, protože míchají hrušky s jablky !!!
0 0
možnosti

Tyc

23. 7. 2003 19:44
Pozustatek po bordelu z let pred padem zk....nyho komunismu!
Bohuzel bude jeste naky cas trvat nez se z toho vseho vybabrame.Tragedie ale je kolik lidi jeste zarve?Lehce padelatelne dokumenty a spatne vozovky jsou jen vrch ledovce pruseru ktere nas pronasleduji z dob CSSR.
Zaplat panbuh,ze jsme ale na spravne ceste.
Muze byt hur,v Africe lidi chcipou hlady,na AIDS a v pohode se tam strilej.
Problemy jsou holt relativni.
 
 
 
 
0 0
možnosti

Karel Zdráhal

24. 7. 2003 7:01
Re: Otázka Tycovi
Tycu, kdy a zejména z kterého kanálu jsi vylezl, ty potrate z mořské sasanky.
0 0
možnosti

Tomi

23. 7. 2003 19:44
Zacnete u s napravou neporadku u sebe
Od toho, aby nebezpecny magori nejezdili po silnicich, neni jen policie a soudy, jak zde kdosi napsal. Policie preci nemuze kontrolovat kazdeho, ktery seda do auta, zda ma vsechno v poradku (papiry na hlavu i na auto). Preci kazdy musi delat vsechno pro to, aby okolo nej bylo vse v poradku a hlavne se snazit zabranit nebezpecnemu jednani. Zpusobem primerenym...
Bohuzel, je cim dal vice lidi, kterym je lhostejne, co se deje okolo (a nemyslim jen na silnicich), nic nedelaji a jen nadavaji. Zacnete s napravou neporadku u sebe a sveho nejblizsiho okoli. Jen tim nedame gaunerum sanci. Kdyz to tak bude delat kazdy (nebo valna vetsina), budeme zit jako v raji...
0 0
možnosti

Karel Zdráhal

24. 7. 2003 7:05
Re: Souhlas
S Vaším příspěvkem zcela souhlasím, je vidět, že oproti Tycovi Vám to myslí. Děkuji.
0 0
možnosti

Václav

23. 7. 2003 18:22
ZAVŘETE TOHO GAUNERA !!!
DRZOST V ČESKU NEZNÁ MEZÍ...
0 0
možnosti