Diskuze

Klausův boj s tiskem sílí

Václav Klaus a jeho aparát se v uplynulém týdnu dostali do dalších sporů se zástupci médií. V tisku se rozebírala údajná snaha Hradu o výměnu "nepohodlného" zpravodaje tiskové agentury ČTK a francouzský list Le Figaro uveřejnil text o tom, jak nepříjemně se chová český prezident k médiím.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fibber

22. 7. 2003 18:48
To je normální, ne?
My jsme na škole měli jednoho vzteklounka, který se vytočil pro každou hloupost. No a nás hrozně bavilo ho popichovat (on byl sice chytrej, ale cholerik je cholerik). Navíc ten, komu se ho podařilo vytočit nejvíce a nejlépe se hned ve třídě zviditelnil a měl úspěch u našich krásných spolužaček. No a vida! Scénář se opakuje - tentokrát s Václavem Klausem v roli vzteklounka a s novináři v roli popichovatelů - dnes ale není účelem získat přízeň spolužaček, ale zvýšení nákladů tisku...
0 0
možnosti

za morem

22. 7. 2003 22:03
Re:
Ty jsi asi dite.Precti si to po sobe a zamysli se.
0 0
možnosti

chlamsa

22. 7. 2003 15:47
pro mne není důležité ...
co Klaus kecá. Mnohem důležitější je, že naše hospodářství, které bylo jeho vládou poškozeno.
0 0
možnosti

www

22. 7. 2003 17:39
Re: Hm.........
6 let vládne Lidový dům
0 0
možnosti

gagarin

22. 7. 2003 15:38
Vaclav Klaus je nesnasenlivy cholerik, ktery je mistrem v oboru zakladani konfliktu. Nemyslim si, ze to byla stastna volba hlavy statu. Zajimave je, jak stejneho rodu jsou i lide, kterymi se obklopuje: Langr, Tlusty, Necas, Dostalova, Nemcova ("Klausovy" zeny maji mnohokrat primo diabolicky zapal), Knizak, proklausovska publicisticka trojice Pecinka-Steigerwald-Dolezal, atd.
0 0
možnosti

www

22. 7. 2003 17:39
Re: co takhle zpátky do kosmu?
0 0
možnosti

michala koskova,frankfurt

22. 7. 2003 9:10
reakce na clanek "Klausuv boj s tiskem sili"
zajimalo by me, jak dlouho premysleli panove Caslensky a Dolansky nad titulkem a jak dlouho zvazovali a uvazovali nad obsahem clanku. plne souhlasim s reakci ctenare, ktery se nagativne vyadruje na adresu tisku o " nafouknutosti nadpisu & prazdnosti obsahu". bohuzel se musim pridat k masam ctenaru a obcanu, kteri vyslovuji sve znepokojeni nad pochybnymi infromacemi.
ziji jiz delsi dobu v zahranici. prijela jsem na dovolenou do cech a pustila si zpravy na nove. informovali o tom, ze letos houby nerostou. nasledujiciho dne se objevila zpravy, ze houby prece jen rostou. byla jsem vdecna za tak zajimave a duchaplne zpravy. nekdo muze namitnout, ze jsem se zamerila na spatne media. pak se musim ohradit, ze  informacni krize neexistuje jen v nove, ale i v tisku. kdy se noviny nevyadruji OBJEKTIVNE k problemu. clanek ma nadech nejakeho nazoru pisatele a informace, kterou clanek chtel podat by se dala popsat jednou, dvemi vetami. ostatni okolo je jen stava vlastnim = SUBJEKTIVNICH nazoru a negativni kritiky : " Za kazkou cenu...." 
jak je toto mozne?! proc noviny a televize neinformuji o dulezitych faktech? proc nas zaujmou tucne nadpisy a pak se musime zkalamat v obsahu clanku?
proc nejdou zpravy u nas tak jako ve svete? pokud se zactete do nemeckeho Frankfurter Allgemeine, vite presne v cem problem spociva. novinari se pidi po informacich. skladaji si puzzle z informaci minulych plus soucasnych. televizni noviny jsou take nabyty informacemi. navic musim bohuzel konstatovat, ze zpravy o problemu benesovych dekretu byly v nemecku uplne jinak podany, nez jak je zverejnil cesky tisk. byla jsem u zdroje drive, nez stacil cesky tisk zareagovat. to, co z toho vzniklo, spekulace a podbarvenosti mi vzaly  dech. jak pak muze nekdo na politicke scene pracovat, abychom mi s nim byli spokojeni, kdyz vlastne cely narod je jen zmeten do nalad a nazoru novinare?  p
0 0
možnosti

Tomas

22. 7. 2003 10:33
Re: Souhlas
Tak, velice slusne popsana medialni situace v CR. Chybi pouze odpovedi proc ?  Jsou novinari tak hloupi a nevzdelani ?  Zkresluji pro penize ? O co jde ?
Dovolim si pripomenot ocernovani expremiera Zemana z alkoholismu.  Bylo  to katastrofalni, pozdeji otravne , ale nikdo neprinesl nejaky hmatatelny dukaz.
Proc media tak tvrde jedou proti soucasnemu prezidentovi ? Z vlastni iniciativy ? No gospodin Mitrofanov nam to asi nevysvetli.
 
 
0 0
možnosti

Mirek

22. 7. 2003 0:26
Havlovo dědictví
Všem kdo pozorně sledují od roku 1992 chování býv.pres.Havla vůči západním mocnostem(umožnění převzetí části našeho lukrativního trhu zbrojního průmyslu,první otevření otázky "odsunu" sesazení vlády V.Klause odpadlíky ODS v čele s Rumlem kamarádem V.Havla, další podraz tohoto kamaráda vydáním majetku býv.kolaborující šlechtě) To vše poškozovalo naše národní zájmy,zájmy našeho státu a nahrávalo: u zbrojního trhu zbrojním mocnostem (býv.SSSR,USA,Francie atd.) u odsunu a vydání majetku Sudeťákům).Je zřejmé z reakce tisku v USA,Něm. a Francii- Havel byl proti V.Klausovi,protože ten hájil, bez ohledu na svoji mezinárodní karieru,na rozdíl od V.Havla,zájmy našeho státu. Z uvedeného lze usuzovat ,že V.Havel nedával o V.Kalusovi venku seriozní informace a tisk,který je v područí cizích -šefů-jedná jako správný lokaj.Takových lokajů je i u nís dost. Naši občané mají paměť a dovedou číst a hodnotit baz nápovědy. Mirek Praha-Žižkov
0 0
možnosti

Beznaděj

22. 7. 2003 8:30
Re:
Souhlasím. Je jen ke škodě národa českého, že to Havlovi bylo umožněno.
0 0
možnosti

ivan rudolf

21. 7. 2003 22:23
Klausův boj s tiskem sílí
S tím tiskem a médii vůbec je to složité. I nechtěně může blbec velmi uškodit, i bez předem zlého úmyslu. To, co všechno se dnes považuje za takynovináře nebo dokonce se to tituluje "politolog", je opravdu k nevíře. Aniž bych byl Klausovec, v tomto s ním musím souhlasit.
0 0
možnosti

zoufalec

21. 7. 2003 18:56
Kvalitnímu novináři by se to stát nemohlo.
Úroveň novinářů v českých médiích je velmi nízká. Doposud jsem nenarazil na novináře, který by seriozně dokázal posoudit klady a zápory dosavadní práce současného prezidenta. Od každého posloucháme pouze to, co udělal Klaus špatně. Velká většina novinářů se chová komerčně, kritika se čte a prodává, mluví se o ní v hospodě a na ulici. Tak jsou vidět jen chroničtí špinílkové. Hloupostí, které doposud nasekal Havel, si nikdo nevšímá, protože je v modě chválit Havla a špinit Klause. Bohužel, to je nehezká vlastnost národa českého, že dává žít těm hloupým novinářům, kteří by měli stát až daleko na okraji bulváru. Bohužel i zpravodajství idnes je nakaženo stejným nešvarem. Styďte se redaktoři.
0 0
možnosti

Cimburin

21. 7. 2003 20:12
Re:
Ona snaha byla. Ze zacatku dost velka, ale jaksi to nestacilo. Co chces rict pozitivniho o tom, ze prezident jede do Ameriky a tam se s nim prakticky nikdo nebavi? Co chces napsat pozitivniho o tom, kdyz se pan prezident rekneme neobratne vyjadri o nemcich na navsteve Nemecka? Jak komentovat zahranicni projev prezidenta, ve kterem vyklada jak je euro spatne? Jednak mu to neprislusi (u nas je koruna), jednak mu bylo nasledne jemne a strucne naznaceno, ze Euro se osvedcilo.
0 0
možnosti

Zoran Zoranovic

21. 7. 2003 18:27
omyl Vaclava Klause
Vaclav Klaus si plete  dve veci. Funkci prezidenta a premiera vlady. Snad by bylo dobre mu zaslat popis prace, aby mu bylo jasne, co se od nej ocekava. Mimochodem on sam prispel k tomu, ze pravomoci prezidenta byly drasticky zredukovany. Jinak diky za vasi praci, novinari. Nikdo neni nedotknutelny, velke ego ma problemy polknout kritiku.
0 0
možnosti

komex

21. 7. 2003 22:32
Re:
Zbytečně bych psal totéž - s tímto plně souhlasím !
0 0
možnosti

jéje

21. 7. 2003 17:32
Václav tátavšechtunelářů Klaus
Občané mají přesně takového "prezidenta", jakého si zaslouží!!!
0 0
možnosti

Zdenek

21. 7. 2003 16:40
Umíte jenom provokovat!
Bohužel omylem jsem zabrousil na Váš bulvár. Nic jiného než provokovat neumíte, bando novinářská mladofrontovní! Už zas aspoň rok  Vás nechci číst, a když tak pouze omylem a zadarmo na internetu (doufám, že už budete brzo chtít za ty Vaše blafy platit i tam, a pak ne věčné časy bud mít od vás pokoj).
0 0
možnosti