Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Harmonie nezaplatila, lidé jedou domů

Klientům cestovní kancelář Harmonie medical definitivně končí pobyt v Chorvatsku. Majitelka kanceláře, i přes ujišťování, pobyt pro asi 200 lidí nezaplatila. Ve čtvrtek se tak turisté vrátí domů. Ministerstvo zahraničí spolu s konzulátem zajistilo dopravu zdarma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukavec

Chtěl bych se zastat těch poškozených na které tu někteří dost sprostě plijete jedovaté slyny. Ne každý má statisícové sumy na dovolenou a nebo léčebný pobyt. Celková částka za pobyt když se nasčítá také není až tak nízká na to aby si někdo dělal legraci z dovolené za 2999kč. Navíc z výpovědí některých poškozených vyplynulo, že si zájezd zplatili již loni a to byla CK ještě pojištěná. Skutečně bych vnímal pochybení na straně těch kteří mají právo kontroly a možnosti zásahu proti nepravostem. Bohužel jací soudci takové rozsudky. Děkuji za to, že nikdo nebude na můj příspěvek reagovat sprostě (ty výpady rovněž svědčí o solidní úrovni zúčastněných, zejména když jsme téměř anonymní!).
0/0
16.7.2003 8:36

truskavec

Re:
Vy nečárkovaný slyntale !
0/0
16.7.2003 10:43

GEDEON

Pro děsně chytrý pisálky.
Vy přihlouplí kritici účastníků zájezdu (Ludva Karel, Scan....). Když někdo na něco uzavře smlouvu a splní své podmínky (zaplatí), očekává i splnění podmínek druhé strany a nemusí se zajímat, za jakých podmínek se to cestovce podaří. Když si koupíte zlevněnou elektroniku o 20 procent, taky neočekáváte prázdnou krabici, a nepřemýšlíte o výrobních cenách to dá rozum. (A kampeličky, to je probůh přeci něco úplně jiného - tam jde o společnou správu majetku). Je to o něčem jiném. Kdysi fungovaly cechy a pak různá oborová sdružení. Jenže kdysi si cechy hlídaly, komu členství udělí a když dělala firma problémy, byla vyloučena z cechu a měla známku nesolidnosti. Dnes jsou oborová sdružení jen jako dojná kráva firem a vybírají přízpěvky - čili v podstatě nefungují. Státní úřady, udělující licenci jsou těžkopádné a tudíž pro kočku. Takže chybu bych nehledal v turistech ale v systému kontroly.
0/0
16.7.2003 8:32

ipolino

Re: Pro děsně chytrý pisálky.
Tesi mne, ze platim statni ignoranty ze svych dani!Jen tak dal, staci par podobnych pripadu profesni slepoty, a nebude jiz vubec z ceho platit! Jen podnikatele typu Viteckova, Mach a pod. se budou rehtat nad blbosti nas chudacku - blbecku, co jsme ZASE naleteli. A blahorecit strane a vlade, jak je v jejich cineni hojne podporuje
0/0
16.7.2003 13:20

Dave

Do Chorvatska s cestovkou?! Nesmysl.
Jezdim zasadne individualne.Letos me stal benzin 3400 CZK (az za Split). Ubytovani 11 euro/den v dome na pobrezi s vlastni soukromou plazi a vyhledem na more.
Ani za nic bych nejel autobusem a uz vubec ne s nejakou cestovkou.
0/0
16.7.2003 8:25

bb

Re: Do Chorvatska s cestovkou?! Nesmysl.
naprosto souhlasím s tím, že do Chorvatska nemá smysl jezdit s cestovkou. i když je fakt, že ne každý má auto a schopnost si sehnat sám ubytování, zvláště ti starší
0/0
16.7.2003 8:37

Scan

Je nutno žalovat stát
za to, že platí vychcandírům , kteří si jako nejchytřejší koupili ozdravný pobyt na 21 dnů autobusem, hotel, plná penze a 3 procedury denně/nepočítaje DPH 5%, průvodce, české lékaře, /,cestu domů. Jakým právem??? Proč raději nedá Harmonii peníze, které ji chybí na provoz, stejně jako dluhy odepisuje bankám, zemědělcům, nemocnicím!!! Jak to vlastně je, Špidlo?? Jak to vlastně je, Vy novináři jedni. V TV NOVA jeden klient Harmonie prohlásil"zastřelit". Sám chtěl zadarmo všechno, je to typický produkt společnosti hlásající tržní hospodářstvi likvidujíc zároveň podnikatele ve velkém. Jak to říkala již 2x Štěpová: " Cestovek je moc/ v roce 1995 a 1997/.
0/0
16.7.2003 7:44

Kobliha

Re: Je nutno žalovat stát
Když upustím od toho co to tam ta pipka slibuje, tak kdyby platila jenom ubytování, stravu a dopravu, tak má na každýho člověka minimálně 6.000, tak mě řekněte kde jsou ty peníze...je to jasná podvodnice..jenom se na ni podívám....i když mluvím proti sobě, tak do Chorvatska klidně na blint...každej majitel apartmánu Vás ubytuje kolem 14EUR a někdy méně...když pojedete minimálně čtyři autem tak doprava 5,500 CZK. Takže dovolená pro 4 osoby klidně do 22.000 CZK.
0/0
16.7.2003 8:00

anonymous

Re: Re: Je nutno žalovat stát
A zrat budes morsky plody, ktery ulovis... nebo myslis, ze ti zenska v apartmanu bude za onech 500kun za apartman pro 4 osoby ¨za den bude varit??? Si to spocitej, kolik te to vyjde za tyden jeden apartman.
0/0
16.7.2003 8:24

Ondrej

Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Jidlo je naprosto bez problemu. Cca 4 tisice na jidlo pro vsechny 4 lidi na 10 dni bohate staci. (prevazna vetsina se da vzit s sebou a zbytek se koupi primo na miste). Pokud tedy nejsi rozezranej a prezijes to tech deset dni bez  stravovani v restauraci.
0/0
16.7.2003 8:39

anonymous

Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Moc hezky, zkusim pocitat...
10dni * 500kun (a to je ver prumer za slusnej apartman)= 5000kun = 5000*4,3 (cca.)=21500Kc
benzin+poplatky (nejkratsi cestou)=5000kc a pokud deset dni, pak budes muset pri zpatecni ceste platit poplatky znova, prtoze tusim plati snan jenom tyden.
zradlo: asi nejvetsi problem, kor kdyz apartman nema lednicku (coz by ale nejspis mel mit...), jenze mi rekni, ktera zenska chce na dovoleny porad varit?? Nebo vazne budes deset dni o chlebu?? Sorry, nic pro mne, jedno teply jidlo denne by melo bejt...
No a v krame vsechno stoji stejne jako tady, akorat v kunach :))) to znamena pro nasince 4x drazsi... ovoce, zelenina, sem tam pivko (cca. 10-15kun)...
Na druhou stranu by jsi mel vystacit na deset dni (pokud nebudes rozezranej) pro 4 clenou prumernou rodinu s cca. 100-200Eur. Podle toho, kolik zradla ve svy 120tce povezes...
At pocitam jak pocitam... v pohode se prehoupnes pres 30 000...
0/0
16.7.2003 8:49

David

Re: Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
500 kun za slusnej apartman?!!!
To ses mignul o rad ne?
Cena za uz velmi solidni  apartman je  kolem 100 Kun tj cca 13euro. A to uz je barak s vlastni, soukromou plazi  a s vyhledem na more.
Nevim kde jsi byl na dovolene a do jakych obchodu jsi chodil, ale ja jsem napriklad bezne kupoval chleba za 5 Kun a pivo zrovna tak. Balena voda stoji , ta draha, asi 4 Kuny. 12-15 Kun stoji pivo v restauraci, Pizza kolem 30kun, Grilovanej pstruh s prilohou napr. 55 Kun. Takze ceny jsou tam zhruba 1,5 az 2 vyssi nez u nas.
Suma sumarum, at pocitam, jak pocitam me dovolena v Chorvatsku na deset dni se ctyrma celodennima vyletama,benzinem (2200 km), nekolikerou navstevou restauraci neprisla na vic jak na 10000,-!
0/0
16.7.2003 10:52

David

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Zapomnel jsem dodat, ze jsme jeli dva. Takze kazdyho to stalo desitku sakumprask!
0/0
16.7.2003 10:54

Kobliha

Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
To fakt nevim kolik bys chtěl na to žrádlo peněz....jestli někdo už v Chorvatsku byl, tak ví že to znamená koupit jídlo v CZ. Ale ingnorantovi jako jsi Ty to těžko budu vysvětlovat...a pokud se Ti zdá 22,000 hodně pro 4 osoby, tak to už fakt nevim co bys chtěl...snad Ty Jižní Čechy, ty naše rybníky, ale u nás je taky draho, takže zůstan doma a piš své příspěvky na i-dnes.
0/0
16.7.2003 8:47

anonymous

Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Spis jestli tys tam byl?
Predstavujes si to jako prase drbani, zrejme ani nemas poneti o tom, kolik tam co stoji.
Navic jenom rikam, ze pokud pojedes sam, autem s rodinou, pak te to vyjde draz nez, kdyz pojedes cestovkou s polopenzi. Levneji by to vyslo mozna tak kdyby jsi si vezl stany... A proc ne??
0/0
16.7.2003 8:58

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Ja, pravdepodobne narozdil od tebe, jsem uz v Chorvatsku nekolikrat byl. Vim kolik stoji poplatky i strava. Super vybaven a luxusni apartman (v podstate byt) s HIFI, plochou televizi, velk. linkou se vsemi spotrebici i s mikrovlnou prijde na cca 450,- na osobu/den. Pokud si vystacis s ubytovanim skromnejsim, tak si sezenes neco i od 200,- na osobu/den. Cesta te vyjde od 4.000,- do  6.000,- v zavislosti kam jedes. Jidlo uz jsem tu rozvedl. Za den mi staci jedno teple jidlo a muze to byt klidne i ta vecere. Kdyz si nebudes vymyslet k jidlu slavnostni pokrmy, tak ta zenska nebude stal v kuchyni dele nez hodinu. Kdyz nebudes liny a pomuzes ji, tak je to tak 30 minut/den. A kdyz jste dve dvojce, tak varite jednou za dva dny. Udelat si studene jidlo ke snidani ci k veceri(obedu) snad pro tebe neni problem a zenuska te nemusi obskakovat. A jestli precejen, tak pro ni urcite neni problem ti namazat bagetu. Moc dobre vim kolik tam co stoji. Viz. vyse - neni nutne tam hodovat. Nakonec si myslim, ze dovolena na 10 dni s jidlem za 6-7 tis. neni mnoho. A jeste jsem nevidel, aby 120ka stala pul milionu... Takto do Chorvatska jezdi i lidi, kteri jsou i trochu pri penezich. Podle me jsi jenom arogantni sprosty rejpal,ktery se do vseho navazi.
0/0
16.7.2003 9:30

Kobliha

Re: Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
To snad fakt nemá cenu cokoliv psát...ale silně mě štve , když si tu cucáš ty čísla z prstu...jeď do toho Chorvatska a pak něco říkej...autem do Splitu...trajektem do Supertaru (Brač) a pak trochu slušného chování a efektního smlouvání a apartmán máš jistej....(11-14 EUR na osobu a den), jestli platíš víc, tak jseš blbej...
0/0
16.7.2003 10:02

Ondrej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je nutno žalovat stát
Kobliha: No to fakt nema cenu. Anonymous proste s sebou asi tahne zavodni jidelnu s osobnim kucharem. Navic mi to pripada, ze tam asi takto nikdy nebyl. A to se mi dokonce podarilo sehnat apartman i levnejsi nez jsi tu psal. Bylo to kolem 30 EUR/apartman pro 4/den. Cestovka do Chorvatska je dobra tak leda pro duchodce ci lidi, co si na to z ruznych duvodu netroufnou. KDyz to ale pak clovek vidi... To by mozna ten duchodce pak dopadl lepe, kdyz tam pojede na vlastni pest :)
0/0
16.7.2003 10:40

Pavlin

EUROPEAN Under - 19 Championship France vs CZE
Dnes ve 20.00 hod.  European Under-19 Championship Francie proti České republice na stanici Eurosport  ŽIVĚ !
0/0
16.7.2003 7:40

Kobliha

Jasný podvod
Když jsem viděl reportáž na NOVĚ, tak jsem myslel, že je to pokračování Kampeliček, respektive že lidé opět viděli nízké ceny (Kampeličky - vysoké zisky), tak se nechali nachytat. Když se ale podívám na ceny, tak musím říct jasný podvod. Protože s takovýma cenama musím mít zisky jako hrom. účetní Cestovní Agentury (specializující se na Chorvatsko)
0/0
16.7.2003 7:37

Karel

nooo.....
to mě trochu nasralo, když píší, že jedou zadarmo domů. Jasně, ale dopravu zajistil konzulát......takže to jde zase z našich daní
Když už na dovolenou, tak jedině s někým, kdo je na tom dobře př. ČEDOK  
0/0
16.7.2003 7:35

Láďa

Bez placení žádná dovolená
A co by chtěli být tam zadarmo, bez peněz nikam nelez, vy naivkové
0/0
16.7.2003 6:54

h

Skutečné nebezpečí
a někdy skutečně hazard o život je jet někam s českou cestovkou. A to jsem byl s Čedokem, Vítkovicemi Tours ... Jednou jsem to zkusil s Cestovní kanceláři Českých drah a byl jsem spokojen. Navíc se jedná o státní cestovku , takže ani nemůže zkrachovat, protože je vždy dotována státem. Pořádá zájezdy i pro nezaměstnance ČD.
0/0
16.7.2003 6:32

file

Re: Skutečné nebezpečí
Dotovana statem??? .... JASNE! At zije ROH Nebud tak naivni
0/0
16.7.2003 7:18

pavel

Majitelka má přeci nějaké majetky-budovu,která ma určitě cenu 3000000Kč vybavení auta cca2000000-Kč atd...-Proč nedojde k okamžité exekuci a peníze jsou na světě- dokáže někdo na to odpovědět nebo jsme barani !!!!!!!!!!
0/0
16.7.2003 6:04

Fanouš

Re:
Kde ty žiješ, viděl jsi , aby brali majetek Koženým, Salzmanům, apod., spadl jsi ze stromu?
0/0
16.7.2003 6:56

Styg Pohlavsson

Re:
Paní "majitelka" nemá vůbec nic. Budova není její, je tam v nájmu, auta jsou na leasing, její vlastní rodinný dům je v exekuci a dluží každému, na koho se podívá jak v Česku tak v Chorvatsku. Podvedeným zbývají oči pro pláč.
P.S. Znalec místních poměrů.
 
0/0
16.7.2003 7:26

Dacan

Re: Re:
Jo, a ta tlustá dojnice se dál kření do kamery, bezostyšně lže, a peníze co vybrala na zájezdy má zakopané někde na zahradě. Pokud se nebudou takoví lidé zavírat na léta do kriminálu /nejlepší dieta/, tak dál bude právo v tomhle státě plakat.
0/0
16.7.2003 7:40

Ludva

Porad stejna pisnicka
Pohled na ucastniky zajezdu v televizni reportazi me presvedecil, ze se jedna porad io jednu a tu samou skupinu lidi. Nejdrive sporili v kampelicce a ted jeli s podivnou cestovkou. Kdyz jsou blbi, tak jim to patri
0/0
16.7.2003 3:07

Fanouš

Re: Porad stejna pisnicka
Máš pravdu, komu není radno, tomu není pomoci.
0/0
16.7.2003 6:57

Jenda

Re: Porad stejna pisnicka
Mas pravdu to by si poslanci urcite nenechali libit pouze opet Ti obycejni cicmundove co budou platit Novu a ostatni arbitraze
0/0
16.7.2003 7:04

s

s
ssssssss
0/0
16.7.2003 0:26

Guppy

Zavřít
Babu majitelku bych zavřel...
0/0
16.7.2003 0:20

Prazak

re
Jezdim zasadne sam, cestovku jsem nikdy nevyuzil. A ti blbecci, co si zaplatili zajezd za 2999 Kc na 14 dni all inclusive, do 3 hvezdickoveho hotelu s polopenzi :-))...dovolte, abych se zasmal...s tim tak akorat na dopravu tam a zpatky za vlastni...ono to tak souhlasi..zaplatili si jen one way...zbytek si plati sami...Me dovolena na 3 tydny stoji 50 000, tak nechapu,jak nekdo muze byt takovy kreten a nechat se takto napalit!!! At si vsichni ti naftalinovi duchodci poklepou na celo! A slava nazdar vyletu, vyletu ........
0/0
15.7.2003 22:24

blaha

Re: re
TO DOST CHAPU: 14 dni all inclusive, do 3 hvezdickoveho hotelu s polopenzi :-))... TAKOVY ZAJEZDY SE FAKT PRODRAZEJ...
0/0
15.7.2003 22:27

Transit

Re: re
kde píšou že to stálo 2999 na 14dní??
0/0
15.7.2003 22:38

Tomáš Marný

Re: Re: re
ty ceny jsou tady jestli je chcete vidět
 
každopádně je to taky moc levné, mně vyšly
3 týdny na islandu ve 3 lidech na 140 000 a to jsme bydleli ve stanech... Holt ty lidi co chtěj ušetřit.
0/0
15.7.2003 23:57

Jan

Re: re
vy jste určitě mladý, bohatý a úspěšný, že???
0/0
15.7.2003 22:49

Jan

Re: Re: Re: re
k tobě bych dodal ještě blboučkej Kryštofku.....
0/0
15.7.2003 23:15

Fanouš

Re: Re: Re: re
Opatrně kamaráde s těmi slovy
0/0
16.7.2003 6:59

DAJ

Re: re
Presne tak, konecne trosku tvrdsi diskuze,  pri poslednim clanku o Harmonii jsem jen tak lehce naznacil, ze vetsinou jde o stejnou vrstvu lidi, kteri se nechaji nachytat a za tohle si mohou sami. Byl jsem skoro ukamenovan nazory o negativech me osobnosti.  Pokud nekde namita, ze jsou stari a nevedeli,..  tak stim samozrejme souhlasim, moje babicka se take moc v techhle vecech neorientuje, ale muze se spolehnout na mladsi pribuzne, kteri samozrejme poradi. V tomto konkretnim pripade selhali prave pribuzni techto starych lidi a jsou podle meho nazoru uplne neschopni, kdyz posadili do autobusu sve rodice atd. Osobne je mi tech duchodcu lito, take si myslim ze za to moc nemohou, holt je ted jina doba, plna dravych lidi. Podle meho nazoru jsou to porad stejni lide, kteri vzdy ukladaji penize na nejvetsi urok, i kdyz podle me vedi, ze je to riskantni, kupuji nejlevnejsi zajedy od cestovky /one way fare nebo vubec nic /, ktera uz ocividne par mesicu je tesne pred krachem atd. Vzdy prijdou o sve penize a pak jen natahnou ruku a cekaji, ze je bude porad nekdo donekonecna vyplacet. Na zaver bych jeste rad rekl, ze z velke casti je to predevsim i chyba nasich vlastnich uredniku. Holt spoleh na ne neneni, ale to snad vi kazdy. Takze duveruj, ale proveruj a nespolat se porad na jine, ze je nekdo bude tahat z bryndy.
0/0
15.7.2003 22:51

h

Re: re
No to opravdu nevím, podle čeho teda cestovku vybrat. Před třemi lety jsem byl s Vítkovicemi Tours v Chorvatsku. Jedná se o velkou cestovku působící již přes 10 let. Jenže co jsem zažil s přepravou byla katastrofa. Až jsem podal před trestním oznámení návrh na smír, tak mi zaplatili všechno co jsem chtěl. Takže by mě zajímalo jak se pozná cestovka typu Harmonie před odjezdem. 
0/0
16.7.2003 6:25

Dracula

halucinace?
Ať se dívám na stránku CK sebevíce, nikde nabízenou cenu 2999,- nevidím.
0/0
16.7.2003 9:07

Transit

:o)
Nerad bych aby z mojí reakce na pána z Ameriky nějak vyplývalo že se mi podobný podnikání líbí. Na druhou stranu ale bude ještě několik generací trvat než se u nás lidi naučí samostatně myslet a spoléhat jen sami na sebe a své blízké. Odjíždět na dovolenou s cestovkou která má problémy už od loňského roku je jen hloupost turistů, a myslim že i ti invalidé a důchodci mají nějaký mladší příbuzenstvo. Já osobně bych svojí mámu do autobusu podobné CK neposadil......
0/0
15.7.2003 21:57

Daniela

Re: :o)
Jak vis, ze je zrovna z Ameriky? NIkde se o tom nezminuje, muze byt treba v Kanade, v Nemecku.....atd..?!?!
0/0
15.7.2003 22:05

Transit

Re: Re: :o)
nojo čéééče to jsi mě trošku dostala ale mám dojem že sem jeho výplody už tady jednou čet....
0/0
15.7.2003 22:10

Daniela

Re: Re: Re: :o)
mas pravdu..spatne jsem cetla - pise tam - i tady v USA. Takze asi v usa bude, pokud si nevymysli. Ale v podstate ma pravdu o tech cestovkach
0/0
15.7.2003 22:13

Transit

Re: Re: Re: Re: :o)
ale jooooo jenže v USA neměli 50let komouše jako my tady........ dá se říct že i trochu jejich zásluhou. Tím neříkám že mám něco proti Americe....... naopak.
0/0
15.7.2003 22:15

Transit

Re: Re: :o)
tak nedostala........ píše "i tady v USA" :o)
0/0
15.7.2003 22:11

Thyronx

V CR je vsechno slozite.Nepravni stat.
Lide v CR nejsou chraneni a zrejme krajsky urad je zkorumpovan.Ostatne co neni? I tady v USA obcas zkrachuje cestovka (pro nezajem o cestovani) ale nikdy nenecha lidi na cestach.Jak vubec muze cestovka zkrachovat?? Vybere perce penize od klientu a z ceny ktera je nadsazena o par procent kryje vlastni rezii? Cestovka muze padnout kdyz nema klienty, kdyz je nezajem o cestovani jako tady po 9.zari 2001.Pokud lide kupuji zajezdy, musi kazda cestovka vzkvetat a mit vic nez slusny zisk. Je to neschopnost majitelky ci rozkradani penez klientu? Ja to vubec nechapu.
Nebo je OPRAVDU kazda firma v CR postavena jen na podvodech a rozkradani?
Byt Cechem,asi bych jezdil na dovolene individualne,objednal si kdekoliv Hotel pres telefon nebo Internet a zaplatil si pobyt i jidlo sam.Treba i to leceni.Ja bych ceske cestovce nesveril ani jednu Korunku ceskou. To se tyka ovsem i Ceskych Bank,investoru a pod.
Cetl jsem ze CR chce zvednout cestovni ruch a priliv turistu..Jenze proc jezdit do Cech nechat se okradat a nechat si ukrast auto,mobil,penezenku a platit ceny podle ceniku pro cizince? Ceska vlada nedela NIC ani pro vlastni lidi.Zhola nic.Aministerstvo nespravedlnosti? Pan Rychetsky jste o nicem.
0/0
15.7.2003 20:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.