Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič autobusu po srážce na D1 zemřel

U Brna havaroval autobus s 25 lidmi. Na 183. kilometru dálnice D1 narazil zezadu do kamionu. Řidič linkového spoje nehodu nepřežil. Dva cestující jsou těžce zraněni. Zaklíněnou ženu vyprostili z vraku až hasiči. Na místě zasahoval vrtulník. Dálnice na Prahu zůstala průjezdná jen jedním pruhem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš Marný

Jak dlouho tu bude vyset tenhle blbej článek?
0/0
16.7.2003 18:16

David

Ploužící-se kamiony a Avie jsou na našich silnicích bezpochyby mnohem větším rizikovým faktorem než všichni piráti silnic dohromady. Mají ale to štěstí, že se do idiotských předpisů vejdou. Ty nikomu nebrání vyvolávat pomalou jízdou rizikové situace.
0/0
16.7.2003 8:57

Petr

Re:
Stejným způsobem se do kopce ploužej po celý Evropě. Na to žádný předpisy neexistujou.
0/0
16.7.2003 12:54

Samuel Colt

náprava situace
zrušit kamióny, všechno pěkně přepravovat po vodě - lodní přeprava je nejlevnější.  a za tím účelem vykopat napříč republikou křížem krážem kanály - jsou ekologičtější a hezčí než silníce, mohou sloužit jako prevence povodní, ano i vylepšit podnebí
0/0
15.7.2003 14:37

Humrofág

Sdělení HFF (Humr Fast Food)
S lítostí oznamujeme, že při pokusu rozvázání klepet našeho humra tento poranil levým klepetem Humr Chi Minha a pravým Chehumrevaru. Na tak citlivých místech, že jmenovaní na místě svým zraněním podlehli. Humr se ještě teď olizuje, jen toho krmiva prý mohlo být více.
0/0
15.7.2003 0:02

CheHumrevara

Re: Sdělení HFF (Humr Fast Food)
GEHUMRO právě uvedlo, že dnes v noci proběhla tajná blesková osvobozovací akce v provozovně HFF (Humr Fast Food). Všichni násilím držení humři byli osvobozeni a v přestřelce zahynulo několik členů Rybářsko-labužnické koalice (RLK) - a to jak hostů, tak i personálu včetně vedoucího provozovny zvaného Humrofág. GEHUMRO vyzývá všechny podobné podniky, aby okamžitě změnily jídelní lístek třeba na langusty, jinak se mohou stát příštím terčem útoku.
 
Svobodu humrům !!!
0/0
15.7.2003 0:23

Humrofág

Re: Re: Sdělení HFF (Humr Fast Food)
Další ukázka lživé a štvavé propagandy. Kdoví, kdo se za vás vydává, ale všichni jsme viděli, jak se krátce před skonem plazíte po podlaze pod humráriem a křičíte: "kde je, kde jen je?" Pak jste se pokusil vytrhnout potravu nebohému humrovi z klepet. Jsou na to svědci, právě jim podávám humří polévku. Humra jsme museli utratit, byl celý zelený, jako by snědl něco špatného.
0/0
15.7.2003 0:39

a.

?
a sou zraneni tezce teda dva nebo tri?
0/0
15.7.2003 0:01

Petr

Údiv
Celkem mne udivuje s jakou vehemencí se střetává názor na jednotlivé účastníky silničního provozu, nutno však konstatovat, že pravdu má asi většina zúčasněných, předpisy se nedodržují PČR na to kašle a mluví o pravomocech, přestože nevyužívá stávající, no a řidiči, čím větší auto tím větší psychopat. Stěmi psych. testy bych souhlasil, ještě se mi nestalo, aby mi dal přednost kamion nebo autobus, přestože jsem ji podle vyhlášky měl.
0/0
14.7.2003 23:55

MK

Kamionaci jsou prasata
Mam najezdeno hodne desitek tisic kilometru po D1cce. Casto, tak dvakrat, trikrat za jednu cestu se stane, ze do leveho pruhu zacne predjizdet kamion a nediva se vubec dozadu, ze za nim nekdo treba i jen tech 130 jede... S "oblibouL rikam, ze se kvuli temto hajzlum - jinak se to nazvat neda, vzit jim okamzite papiry - jednou na D1cce zabiju...
0/0
14.7.2003 23:44

radek

Re: Kamionaci jsou prasata
jseš posranej amater umíš hovno svateční magore  srečko
0/0
15.7.2003 6:55

Pop

Re: Re: Kamionaci jsou prasata
Co to jako má být? Příspěvěk do diskuse? Proboha, co máš v palici? Ganju?
0/0
15.7.2003 7:07

MK

Re: Re: Kamionaci jsou prasata
No, skutecne hodnotny prispevek, jen co je pravda:) Nejsi nahodou taky kamionak? Kolikrat kde jezdis? Ty nevidis ten stav na ceskejch silnicich??
0/0
15.7.2003 8:55

Humr - Chi - Minh

Ridic pojedl Humra!
A takto dopadl! Kazdy, kdo pozre HUMRA, bude potrestan. HUMRI OSVOBOZENECKA ARMADA slibuje dasli odvetne akce.
Podporu naseho hnuti odporu jsme si nasli i u zapadnich sousedu. Na znameni souhlasu se vsichni tito muzi prestali holit do doby, nez budou HUMRI SVOBODNI!
Uplny seznam ucastniku zde:
 
S E M P E R  F I D E L I S  H U M R O S  B A R B U D O S ! ! !
0/0
14.7.2003 23:39

CheHumrevara

Re: Ridic pojedl Humra!
CheHumrevara má také tu čest počítat se mezi HUMROS BARBUDOS!
 
Společně zvítězíme a humří svobodu prosadíme !!!
0/0
14.7.2003 23:48

petr

Kamiony
Ja nechapu proc vsichni tady pisete o vine ridice autobusu?Co te kamion ?Stal nebo brzdil? to tady z Vas nikdo uz nepise.Ja delam v jedny strojirensky firme a jezdi k nam kaminony pro naklad a muzu rict ze 80 procent ridicu je v podnapilem stavu.Prijedou ,zaparkujou,a jdou do hospody na dve az tri piva,nalozi se jim naklad a oni pak vesele vyjizdi do sveta.
0/0
14.7.2003 23:10

celda

Re: Kamiony
Ja zase nechapu, proc tady vsichni horekujete na kamionaky. Ta souprava ani nestala , ani nebrzdila, proste jela v pravem pruhu a jelikos slo o lenosny liaz, tak urcite nejela vic nez 80. Zadne predpisy tedy neporusila. No a ze ridic autobusu usnul a  zezadu do neho napalil, to je holt osud, ale jeho osud a nevim proc by za vsechno meli nest vinu kamionaci.
0/0
15.7.2003 6:03

Tom

Re: Re: Kamiony
Přečti si článek pořádně. Na kolik rozkulíš autobus? Jestli jel kamión 80, tak pak by ten autobus musel letět alespoň 150, aby se vůbec dokázal do půlky zdemolovat. Vektory rychlosti se nám totiž sčítají.
0/0
15.7.2003 7:10

Tomáš Marný

Re: Re: Re: Kamiony
ale nesčítají. lorenczova transformace ti nic neříká zedníku co? to platí jenom přibližně a pro malé rychlosti....
0/0
16.7.2003 8:04

Petr

Re: Re: Re: Re: Kamiony
Jako vtip dobrý. Hlavně jestli skutečně víš, co to ta lorentzova transformace je.
0/0
16.7.2003 13:50

Petr

Re: Re: Re: Kamiony
V tom místě je prudký stoupaní, takže ten kamion jel tak 40-60 km/h. Jestliže jel v pomalým pruhu, tak je to jednoznačně chyba autobusáka.
0/0
16.7.2003 13:37

Honza

Za všechno můžou kamióny!
Kamiony by měly platit podstatně vyšší silniční daň a cena dálniční známky by se měla zvýšit tak, aby se nevyplatilo vozit běžné zboží po silnicích. A když už musí kamion něco po silnici vézt, tak bez předjíždění a po dálnici jen v pravém pruhu. Docela by mě zajímala statistika účasti kamiónů na dopravních nehodách. Zvláště na těch smrtelných.
0/0
14.7.2003 23:00

Eraser

Re: Za všechno můžou kamióny!
V dnešní době je nesmysl přeprava nákladu vlakem. Dřív se vozily suroviny (uhlí, železná ruda, ocelové ingoty, dřevo atd.), to šlo. Dnes se převáží hotové výrobky a u těch je nesmysl vlaková přeprava. Uvědomujete si, vy chytráci volající po zdražení silniční přepravy, že by všechno zboží, každý rohlík byl dražší?! Že byste platili více? Pokud to akceptujete, nic tomu nebrání. Pokud ne, nechte si řeči o prohibici silniční dopravy. Vám asi vadí, že se svou Felicíí 1,3 40 kW musíte občas přibrzdit za náklaďákem, to je asi tak vše, co proti nim máte, že?
P.S.Nejsem řidič kamionu ani podnikatel v silniční dopravě!
0/0
14.7.2003 23:36

von Kleist

Re: Re: Za všechno můžou kamióny!
Taky nikdo ranim rozvozu nemluvi o rozvozu mlika a rohliku vlakem.... Tranzitujici kamion, ci jeho naklad, se da v  vetsinou v pohode prepravit po zeleznici, je to ekologictejsi, pro ucastniky provozu bezpecnejsi a neni duvod, aby to nebylo levnejsi.
0/0
15.7.2003 0:05

turista

Re: Re: Za všechno můžou kamióny!
Tady jde o dalkovou prepravu. Treba tranzit z Balkanu do zap. Evropy. To, co kamiony zaplati v siln.dani, atd. zdaleka nezaplati opotrebeni silnic, ktere zpusobi. O skode na zivotnm prostredi nemluve. Pokud bude rozumne nastaveny poplatky za tranzit kamionu, nikomu se to nevyplati. Spravny (a ekologicky) model tranzitu zbozi je vlakem (v kontejnerech, ktere se snadno prekladaji z lodi) na nakladove nadrazi. Odtud to po blizkem okoli muze rozvezt treba Avie. Jak myslis ze se prepravuji naklady z vychodniho na zapadni pobrezi USA ? Po silnici jen 10%. Zbytek po kolejich.
0/0
15.7.2003 1:20

Forrest

Re: Re: Za všechno můžou kamióny!
V této nehodě neměl skutečně ten kamion prsty. Ale je pravda, že až tři čtvrtiny veškeré dopravy u nás tvoří transit. Tedy nechme jezdit tu jednu čtvrtinu po silnicích a zbytek hurá na vlak. To by pro to musela ovšem naše vláda něco udělat. Teď je to pro řidiče a přepravky drahé, pomalé a hlavně ZBYTEČNÉ.
0/0
15.7.2003 8:14

radek

Re: Za všechno můžou kamióny!
jseš uplna nula blbečku tvuj nazor je hnus
0/0
15.7.2003 6:58

56xjf

ách ten cestin, fuj
Podle jihomoravské policejní mluvčí Dagmar Bartoníkové byly nejhůře zraněni lidé,
0/0
14.7.2003 22:44

NoOne

čim to je ?
Chtěl bych se zeptat zde přítomných, jestli náhodou nevíte čim to je, že občas u linkovýho autobusu co s nim jezdim do práce nefunguje tachometr,..
Stává se to až podezřele pravidelně,...
0/0
14.7.2003 22:06

jiroutka

Re: čim to je ?
autobusova-linka  Praha-Frankfurt  ....pradni okno  praskle
0/0
15.7.2003 3:59

franta mottl

mobilita a globalizace a'la Klaus
Ekonomove razeni nase vazeneho pana prezidenta nam vypraveji stale o tom, jak je potreba byt v dnesni dobe mobilni. A take podnikavy. Mnozi to nechapou, a proto je klidne mozne, ze jsou najednou v jedne ulic (v Praze) ctyri cukrarny. Samozrejme to nefunguje. Zrovna tak na morave, kde ovsem jak znamo neumeji pect cukrovi, tak musi byt vsichni prepravci. Protoze jsou navic vetsinou akloholicky zavisli, konci to jak popsano vyse. Jako priklad je mozno uvest byvaleho cyklictickeho reprezentatna Ruzicku (jezdil s Veselym) , ktery koncem etapy vzdy vypil 2 dcl. slivovice a pak mu bylo vsechno jedno. Netreba uvadet, ze Ruzicka byl z jizni moravy.
0/0
14.7.2003 20:34

Moravák

Re: mobilita a globalizace a'la Klaus
Pro čecháčky s podobnými názory mají Moraváci zvláštní název - hňupe!!!
0/0
14.7.2003 20:48

franta mottl

Re: Re: mobilita a globalizace a'la Klaus
a jses si jisty, ze jsi strizlivy. Je prece 21 hodin. Ve sklipku je internet?
0/0
14.7.2003 21:21

dudlik

Re: Re: Re: mobilita a globalizace a'la Klaus
Hura Francek  Mottl opet pekne uklidil  zachody v lecebne a byl pripusten k PC .Francku kdy Te pusti z lecebny at muzes do vezeni a pak na Hrad protoze jsi opravdu tak blby ze se hodis jedine na prezidenta.
0/0
15.7.2003 0:15

George McFly

Kdo bude zodpovednej?
Nejtezsi ze vseho bude si ujasnit kdo je zodpovednej. 
Silnicni kultura a nepsany principy, ktery velka cast (nikoli kazdej) ridicu povazuje za automaticky jsou opravdu k zamysleni.  Vazne se musime priblizovat jenejm autum na 50cm ve 150 a blikat aby uhnuli a myslet si ze to neni nebezpecny?  Maji nejaky auta na silnici predost pred jinejma?  Neco je tu fundamentalne spatne.  Ovsem nikdo nevi kdo je zodpovednej.
Na koho v tomto pripade spadne vina?  Na nikoho prece.
0/0
14.7.2003 19:21

turista

Re: Kdo bude zodpovednej?
"Neco je tu fundamentalne spatne". Ano, samotny princip individualni automobilove dopravy, kdy o vasem zivote rozhoduje, jestli protijedoucimu ridici zrovna rupne v bedne. Vsechna ostatni doprava je dnes v 21.stol. rizena spolehlivymi bezpecnostnimi systemy (letecka, zeleznicni, lodni), kterou obsluhuji lide, kteri v drtive nejsou ozrali, apod. Proste auto dnes ridi kdejaky trouba.
0/0
14.7.2003 21:16

berg

Vždyť je to "jen" taková běžná nehoda...
A další ČTYŘI lidé dle statistiky dnes zahynou na silnicích ČR obdobným způsobem a desítky budou těžce zraněni a mrzáci nadoživotí... Kamiony bych direktivně (správně slyšíte, liberálové) omezil (maximum zboží na železnici) a řidičům autobusů bych zavedl přísné periodické přezkoušky jako strojvedoucím.
0/0
14.7.2003 18:42

mkat

Re: Vždyť je to
Co máš iq tykve?Povinné přezkoušení řidičů z povolání ti neříká asi nic že.
0/0
14.7.2003 19:11

von Kleist

Re: Re: Vždyť je to
Nejak to neni videt...
0/0
14.7.2003 19:29

berg

Re: Re: Vždyť je to
Nemám na mysli přezkoušení řidičů v dnešní podobě, ty makoňi. Je potřeba velmi velmi zpřísnit především psychotesty.
0/0
14.7.2003 21:01

martin

Re: Re: Re: Vždyť je to
Je vidět že absolutně nevíš co píšeš.psychotesty jsou v Čr přísnější než v Eu dělal sem oboje.Jinak za zpřísnění testů a pak i zkoušek su všema deseti.A co rádoby podnikatelé z orámovanýma jeepama když tě zebere 100 tak s tebe nezostane ani masný flek. pak to chce i pořádné četníky a zbírat řidičáky všem dacanom a to bez pardonu.
0/0
14.7.2003 21:33

karel

Re: Re: Re: Vždyť je to
vratit ridicak, a delat zkousky podle  EU. prijdou nove zakony ,a stejne cs-ridicak padne. A ZA ALKOHOL SE RIDICAK ODEBERE, a pak budou silnice volne od  magoru 
0/0
14.7.2003 21:39

Andel

Re: Vždyť je to
Bylo by to pěkné s tima kamionama - ale je to trochu vytržené z reality. Chtěl bych vidět jak by si zkorumpované, komunistické české dráhy s tímto poradily. To by ty darmožrouti co tam seděj museli začít něco dělat.... Oni maj dost velký problémy to uřídit teď.... Nejsem si jist, jestli by častější přezkušování řidičů nějak výrazně změnilo situaci.  Hlavní problém není ten, že by u nás lidi neznali pravidla, my je všichni známe moc dobře - problém je, že je z různých důvodů nedodržujem....Myslím si, že drtivá většina nehod je zapříčiněna arogancí, pocitem nesmrtelnosti a snahou ukázat druhým, že mám lepší káru než ostatní, nedáním přednosti, špatným předjížděním, jízdou na červenou.... To jsou asi věci které zná 99% řidičů. A pokud to nedodržují, tak jim nepomůže žádné přeškolení. Možná by pomohlo, kdyby policie důsledně vymáhala pokuty, mohla odebrat řidičák - pak by si časem možná alespoň někteří řidiči přestali myslet, že si na silnici mohou dovolit úplně všechno. Ale chyba rozhodně není pouze v policii - Lidi si u nás nějak neuvědomujou že automobil dokáže být účinná smrtící zbraň (i kdyby měl třeba milion airbagů - ty pomůžou tak do 70-80 +/- záleží na autě a počtu andělíčků stážníčků). A protože dokáže být automobil tak nebezpečný, tak by se asi určitá pravidla dodržovat měla.
0/0
14.7.2003 19:42

turista

Re: Re: Vždyť je to
Moc informovany nejsi. Nakladni preprava na CD je dost vydelecna. Na dani ze zisku z ni CD odvadeji cca 5 mld. Kc rocne. Zisk je tudiz jeste vetsi. Pritom ceny za prepravu jsou, jak znamo, po zeleznici o neco nizsi. Musely by byt nizsi vyrazneji, aby se prepravcum vyplatilo odvest zbozi na nadrazi ... ale to je to samy co s osobni dopravou.
0/0
14.7.2003 21:11

Honza

Re: Re: Re: Vždyť je to
Kamiony by měly platit podstatně vyšší silniční daň a cena dálniční známky by se měla zvýšit tak, aby se nevyplatilo vozit běžné zboží po silnicích. A když už musí kamion něco po silnici vézt, tak bez předjíždění a po dálnici jen v pravém pruhu. Docela by mě zajímala statistika účasti kamiónů na dopravních nehodách. Zvláště na těch smrtelných.
0/0
14.7.2003 22:49

Samon

Re: Vždyť je to - blbost
no jasne, zakazat nakladaky a vsechno na drahou, nespolehlivou zeleznici, kde se krade nebo stavkuje. Ty asi nebude podnikatel vid, trh a ceny to ti nic nerika.
0/0
14.7.2003 20:39

ota

Re: Vždyť je to
co zase neco vymyslet  a neco zavadet ...kamiony budou jezdit dale....ale  at  kazdy vrati cs-ridicak   "je na ho......o,  cs-ridici neumi jezdit to vidime kazdy den co se stava na silnicich. a zase ridic autobusu  ma drzet odstup .
0/0
14.7.2003 21:19

pjotri

Re: Vždyť je to
Vis, ani sebelepsi prezkusovani, skoleni a psychotesty nezabrani nehode, kdyz ridic usne. Nehledejme priciny techto dalnicnich nehod v necem, co pricinou NENI! Kdyz jedu 130 (podle predpisu) a kamion mi zacne pred nosem predjizdet DO KOPCE jinej kamion jen proto, ze je o 0,5km/h rychlejsi, je to prasarna. A v ten okamzik je mi h*ovno platny, ze ridic toho kamionu byl proskolen... neni to o skoleni, je to o lidech. Nekdy mi pripada, ze se tim kamionaci bavi. Zacne predjizdet a predjizdi 2 km. Z kvuli nemu musi brzdit plno lidi ho absolutne nezajima. Pochybuju, ze by takoy hulvatstvi odstranily prisnejsi zkousky. kazdej zacatecnik vi, ze ridic predjizdeneho vozidla nesmi branit predjizdeni a ridic predjizdejiciho nesmi predjizdeny OHROZIT. A kdyz autobusak, kterej vyjizdel nekdy kolem 2.00 ve 4.00 zachrape, neni na tom absolutne nic divnyho  a taky nic, co by se dalo odstranit skolenim. Spanek je prirozeny fyziologicky jev, ktery se da docasne potlacit. Ale nikdo nevi - ani amater, ani profik, kdy ho prepadne. Treba prave v okamziku, kdy mu zacne pred nosem predjizdet kamion. Po dalnici moc nejezdim, ale KDYKOLIV jedu mezi Brnem a Prahou zaziju techto kamionackych prdjizdeni urcite aspon 20.
0/0
15.7.2003 9:15

mkat.mkat@tiscali.cz

Dejte pokoj
Dejte uz pokoj s těma kecama ....... Počkejte až se bude vědět co a jak.Až se zas vykolejí vlak to zase bude keců o zlatých autobusech.Kdo má trochu citu tak se pomodlí za šoféra a je rád že nejel taky........
0/0
14.7.2003 18:38

kamoska od cubky

Re: Dejte pokoj
Chod pesky vole!
0/0
14.7.2003 18:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.