Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ošizení klienti chtějí dát cestovku k soudu

Stovka ošizených klientů cestovní kanceláře Harmonie Medical je už z Chorvatska doma. Dalších 120 jich ubytoval na vlastní náklady majitel hotelu na ostrově Vis. Jiní se zatím na vlastní pěst ubytovali v apartmánech. Většina podvedených je připravna podat na majitelku cestovky trestní oznámení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vašek

CK Harmonie Medical...
... má pěknou www. stránku. Slibuje zdravotní pobyty pro choré. Byli jsme s ní loni na Korčule , kam nás unesli ze Splitu, anžto jsme původně měli jet do Petrčane (na pobřeží Chorvatska) . Tahanice s Vítečkovou (té podvodnici přívlastek paní nesluší ) a jejím delegátem v Chorvatsku Pepou Závadským (ano, ten skřet má na razítku Pepa Závadský, masáže - balneo a má mobila 606 831 579) byly nekonečné. Pokud si někdo chce "přátelsky" popovídat s Vítečkovou, tak má mobila 606 147 300. Veselý hovor!   Snad to stihnete, než ji zavřou .
0/0
15.7.2003 8:30

blackshadow

Just do it!
...najde se kluk, který se mi vycáká do hlasovky... 602312222... nebudu to zvedat...
0/0
14.7.2003 18:21

Vendula

je to chyba důchodců
koupit si zájezd od někoho kdo má ve znaku zelenou a modrou chobotnici namalovanou na A4 je donebe volající! Když už sedíte celej den doma na zadkách, tak si můžete vysurfovat na webu co jsou zač! Díky Telecomu, už snad má dnes internet doma každej... Zase jste se nachali nachytat na vlastní hamižnost a my všichni vám toď budeme platit. Styďte se...
0/0
14.7.2003 15:19

ipolino

Re: je to chyba důchodců
Co prosim myslite vlastni hamiznosti? Nikdo z ucastniku nedostal nic zadarmo ani se slevou! Pamatuji ze v dobach temna byli odmenovani tzv. nejlepsi 14 dennimi vylety napr na Kubu a pod. To slo ze statnich utrat, ale jak jsme jiz poznamenala 14 za 35 ooo se mi nezda nijak levnou zalezitosti!!!
0/0
14.7.2003 15:25

Iráčan

Re: je to chyba důchodců
Hele ty "chybo důchodců", proč neemigruješ do  KLDR?? Jako dřív když lidi nespokojený s komunismem zdrhali za svobodou proč ty nezdrhneš taky? Určitě by ses tam měla báječně, žádný hypermarkety kde by ses ztratila, za flirt s komunistickýma papalášema bys dostala dobrej flek, sem tam bys někoho udala aby ses blejskla, vůbec by jsi nevěděla co se děje ve světě prostě si myslím že bys tam byla štastná. Zdrhni a nás tady nech v klidu vymřít v té nenáviděné demokracii na které není špatka dobrého...:o))
0/0
14.7.2003 15:32

Milan

Re: je to chyba důchodců
Milá krávo, nezbývá mi než reagovat. Ty jsi bud totalně zfetovaná, nebo se skvěle bavíš nad tím, jak se normální lidi rozčilujou. Jestli myslíš jediné slovo z toho co tady píšeš tak je  mi tě opravdu líto.
0/0
14.7.2003 16:07

Josef Nedobík

ZA DOB ČEDOKU JSME TAK MOHLI JET AKORÁT DO PR*ELE
a to ještě musely povolit taky ty Venduly z uličního výboru. Hahahaha SMRT SOCIALISMU!
0/0
14.7.2003 14:49

Vendula

Re: ZA DOB ČEDOKU JSME TAK MOHLI JET AKORÁT DO PR*ELE
Za to, že jste si poškodil kádrový profil a za socialismu ani teď jste se nikam pořádně nedostal, můžete vinit pouze sebe sama
0/0
14.7.2003 14:54

Josef Nedobík

Re: Re: ZA DOB ČEDOKU JSME TAK MOHLI JET AKORÁT DO PR*ELE
Huso, teď jezdím i do USA a kam chci a mám se 100x lepší! I se svým kádrovým profilem. A ty si vzpomínej, jak si stála ve frontě na hajzl papír, vlastně tys byla soudružka a mělas ho zadarmo v úřadě a nosila ho ještě příbuznejm domů. Takže zaplaťbůh, že už se bývalý časy nevrátí. To si piš i s tvým kádrovým profilem! Jako soudružce ti tykám, vy jste se nezměnili.
SMRT KOMUNISMU!!! Se Sovětským svazem na věčné časy do pr*ele!
0/0
14.7.2003 15:02

Vendula

Re: Re: Re: ZA DOB ČEDOKU JSME TAK MOHLI JET AKORÁT DO PR*ELE
hmm...tak i do USA jezdíš Nedobíku? No koukám, že jsi borec, tak jim to tam ukaž těm emeričanům... Né že tam budeš dělat vostudu a makat někde načerno nebo dokonce žebrat o drobný. Drž se tam v té Oklahomě  
0/0
14.7.2003 15:09

JockMEN

důchodci - dobře jim tak
Jsem zastáncem to že kdo na to nemá - tak má sedět doma a ne někam jezdit. To že je majitelka CK taková jaká je s tím nikdo nic nenadělá. To že ta banda důchodců jede někam , a v kapsa nemají ani korunu (kunu) je jejich problém. Já když jsem se vracel z CHorvatska tak na hranicích Rak.-Slov. se celníci ptali kolik mám peněz na průjezd Rakouskem. Ten kdo jede někam a nemá na to tak má sedět doma - a to halvěn s cestovkou kterou nikdo pořádně nezná. S 50euro se dá pár dnů v Chorvatsku přežít - důchodci si sebou vzali haldu prášků , ale peníze ne. Takže - dobře jim tak!!! "Chudáčci nemocní" - dělá jim hrozně zle vedro a jedou k moři kde je vedro větší jak u nás v ČR.
0/0
14.7.2003 14:42

klokan

Re: důchodci - dobře jim tak
Ty jsi normalni prase,nebo zdrogovan.Nech toho,je to ubohost
0/0
14.7.2003 14:48

JockMEN

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Jsem naprosto příčetný - to co jsem psal je pravda a stojím si za tím. Sám chodím do práce jako státní úředník beru 5500 Kč - škudlím co to dá abych mohl jet někam k moři. To že důchodci berou víc a nemají peníze je jejich problém. Pokud nestačí na to že se mají rychle rozhodovat a jednat (ubytování - spaní v hotelu všude kde se dalo), tak mají sedět doma a nebo si vzít někoho sebou kdo se bude starat. To že za dovču dali takovej ranec je brutální - ale už něco kapesného k tomu jim mohlo víc než poct
0/0
14.7.2003 15:05

Jan

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
seš vůl. O tom svědčí i to, že nejsi schopen si vydělat víc jak 5.500 Kč i v situaci, kdy minimální mzda dělá 5.600. A takovej blbců je ve státní správě většina. Proto nejsou schopni uhlídat ani to, že cestovka není pojištěná i když tak ze zákona být musí. Že jí jeden státní úředník odebere licenci a druhý ji vrátí. To je aparát. Fakt je těch 5.500 škoda.
0/0
14.7.2003 15:12

JockMEN

Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
ty chudáčku - asi netušíš jaké jsou plat. třídy ve statním sektoru - ten můj plat byl napsán v čistém. No a pokud chceš dělat tak holt i za tak málo - po škole je každej rád že má flek !!! To že cestovka není pojištěná je hlavně problém těch co s ní někam jedou - ne té cestovky
0/0
14.7.2003 15:34

ipolino

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Opet jste na omylu, cestovka vydala karty pojisteni u Zurich pojistovny. Pani Viteckova i personal grandiozne lhali ve vsem! Jelikoz nejste plne informovan, zbytecne se neblamujte!
0/0
14.7.2003 15:38

Betka

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Plat se vždy uvádí hrubý !!
0/0
14.7.2003 15:39

JockMEN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
jak kde - já jsem ho napsal v čistém - je to jasnější a lépe se to srovnává s důchodem !!!
0/0
14.7.2003 15:56

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
plat je odpovídající tomu nicnedělání. Bohužel musím často navštěvovat úřady typu Finanční úřad, Městský úřad atd. Když vidím otevřené stránky internetu, rozevřený čásopis, prázdný stůl, do očí bijící nudu a zároven neochotu neco vyřídit hned, když mán na to ze zákona 30 dnů. Vůbec se nedivím, že už to tady spoustu lidí zase nebaví. Ja taky podnikám a musím si klienta vážit, protože mě živí a když není spokojen tak víckrát nepříjde. Jenže ten tupej ksicht na úřadu tam bude za každýho počasí, a bude stejně nasranej protože má málo peněz a já mám víc. To že za celej den nic kloudnýho neudělá už ho tolik nebolí. Tak se kamaráde pochlap a jdi někam makat. Prachy se vydělat dají, a nemusím přitom šidit. Akorát se možná trochu víc nadřu. A to ty bys asi nechtel, vid.
0/0
14.7.2003 15:56

JockMEN

Re: Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
no netuším jak kde  - ale sedět u okýnka na soudě k tomu dělat poštu, lustrovat atd. není zase tak málo
0/0
14.7.2003 15:58

kdosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Pro JANA.Mas naprostou pravdu s chovanim a nic nedelanim statnich uredniku v dnesni dobe.Nejhorsi jsou SOCIALKY!!Takove obludy neschopne,drze,opovrhujici lidma  jsem dlouho nevidela.A to mluvim o uradech a jejich zamestnancich pred 5ti lety!!Dnes je to pry jeste horsi.Tady (v USA) se k tobe urednik zachova "spatne" jen jednou.Po druhe uz si to nedovoli,pac by letel ..ani by nevedel jak.A cestovky..to je kapitola sama o sobe.Ja bych te milostive pani majitelce zabavila jeji "vydreny" majetek.Urcite nema 2+1 a starou skodovku.Krava jedna!!!
0/0
14.7.2003 21:55

ipolino

důchodci - dobře jim tak
Dovolte maly dotaz, 5.500 mate jako kapesne pro osobni potrebu? Bydlite zadarmo, sacen jste statem, dopravovan a stravovan tez?Ze totiz date z Kc 5500 stranou jeste na cestovani a na tak tucne kapesne, abyste si mohl bez mrknuti oka zaplatit ubytovani, cestu, stravu, na miste, kde toto mate jiz predplaceno pres pul roku dopredu?! Ja beru nekolikanasobne vic nez je Vami udavany prijem, a moc vyskakovat nemohu, kdyz nechci zit na statni ci jiny cizi ucet.
0/0
14.7.2003 15:15

JockMEN

Re: důchodci - dobře jim tak
Ne 5500 je můj čistí měsíční příjem - bydlím v podnájmu, šatím se sám. Pokud si člověk občas někdy pomůže (brigáda) tak se to dá přežít a i něco ušetřit
0/0
14.7.2003 15:48

ipolino

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Mozna tedy Vase prispevky prameni ze zasti, ze duchodci maji napr.5700 mesicne, za vice nez 40 let prace! Jestli se my dozijeme, mozna ani to mit nebudeme! Avsak prezit z 5500 a jeste v podnajmu, a navic usetri,tato informace je pravdepodobne dalsi fabuli z Vasi falzifikatorske dilny, jinak si toto sdeleni nelze vysvetlit!
0/0
14.7.2003 15:57

JockMEN

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
To se pletete - já jim těch pár peněz neberu. Přežít s platem 5500 je náročné, ale když chcete praxi tak holt jdete tam kde vás vemou. No a potom po práci jdete na  brigádu a snažíte se k tomu nic z práce přidat něco. No a na moji falzifikatorskou dílnu nemám živnosťák a tudíž ji neprovozuji. To co píšu se zakládá na pravdě - pokud nvěříte váš problém - v případě zájmu si zajděte na který koliv městský soud v čr a  at vám řeknou jaký dostane člověk plat bez jaké koliv praxe. Pokud tak učiníte tak se možná chytnete za nos a příjdete na to že to co píšu není blábol ale opravdu reálný stav
0/0
14.7.2003 18:11

houba

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
clovece, radeji prestnte psat, protoze se zamotavate do lzi a nesmyslu:
tak bud delate na st.urade nebo chodite po brigadach.
Pri platu 5500 mesicne (dle meho je to nesmysl) by ona jistina 50euro bylo 20% vaseho platu, rozhodne byjste nemel na to, abyjste jezdil na dovolenou k mori (stezi byjste mel na to, aby jste zil)
Kazdopadne uz to, ze jste ochoten delat za 5500 vypovida o vasich "kvalitach"
 
a propos: pisete, ze je predevsim zalezitosti klientu, aby cestovali s pojistenou cestovkou. Nemate pravdu: je to zalezitost predevsim statnich uradu a jejich uredniku, aby zajistili dodrzovani zakonu. Ta cestovka totiz uz minimalne pulrok nemela existovat. ALe to by museli urednici delat to, co delat maji.
Ovsem paklize jsou vsichin urednici vasich kvalit, neni se co divit, ze nefunguji.
0/0
14.7.2003 16:22

JockMEN

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Vážený - asi netušíte že v čr je nemálo lidí co po ukončení své hlavní práce jdou do další - no a té se říká brigáda (asi pro vás oběv co?). To že člověk potřebuje někde pracovat a tím získávat praxi je pro jeho další rozvoj nutné. V případě že nemáte žádnou praxi berete vše co má trochu budoucnost a jistotu že každého 15 dostanete almužnu za kterou se honíte celej měsíc. Jelikož je člověk mladý a potřebuje k životu více peněz řeší to každý jinak - třeba ještě pracuje jinde po večerech - s tím že si šetří a můe jet na dovču s tím že si sebou veme víc jak těch 50 euro. Nejsem zastáncem všech úředníků - to ani náhodou, ale já se v práci vůbec nenudím a jsem rád když zajdu na 30 min. na oběd a ve čtyři odejdu.
0/0
14.7.2003 18:20

houba

Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Vazeny pane,
vase neschopnost je jen vas problem a naprosto netusim, proc nas s ni zde zatezujete.
Co je brigada samozrejme vim. Sam jsem si takto vydelaval v dobe studia. Ovsem i na teto brigade jsem si vydelal vic, ne vy pisete ze si vydelate v zamestnani.
Osobne bych za 5500 mesicne nehnul  ani prstem, ale narozdil od vas mam zrejme vice moznosti a nemusim brat urednicinu za almuznu.
Ze nematepraxi je take vas problem:
bud jste absolventem zakladky
nebo jste se nechal po dobu studia vyzivovat rodicema.
0/0
15.7.2003 9:51

ipolino

Re: důchodci - dobře jim tak
Mam stare, invalidni rodice, kteri jiz nemohou jet autem, matka jen v minulem roce po trech operacich. Hledal jsem pro ne dlouho cestovni kancelar, ktera by nabizela pobyt u more spojeny s lecebnym programem.  Zajezd jsme zaplatili jiz v listopadu, termin odjezdu se X krat posouval. Pri odjezdu jsem videl na shromazdisti mnoho jeste starsich lidi, ci dokonce velmi postizenych invalidu mentalne i fyzicky, dokonce na koleckovem krese. Ck Harmonie Medical totiz nabizi zejmena rekondicni pobyty. Staci se podivat na jeji www. Nevim co je divneho na tom, ze lide stari  jezdi autobusem a chteji neco udelat pro sve zdravi. Nota bene za sve velice tezce uskudlene penize. Nebot 30-35 tisic neni zandedbatelna castka ani pro  cloveka v produktivnim veku!  Penez s sebou meli dost, ale v situaci ve ktere se ocitli byly takrka k nicemu. I kdyz by si zaplatili ubytovani nekde v soukromi , jak se dostanu zpet do CR? Uvedomte si prosim, ze starsi clovek jiz neni tak pruzny a kreativni, navic nastala situace byla tak hrozna, ze napr. moje matka prozila takovy sok, ze jeste dnes jen breci.  Jeli se lecit opet podotykam za dost penez, zadny parazitismus, a dockali se jen podvodu a zlodejiny.
0/0
14.7.2003 14:51

houba

Re: důchodci - dobře jim tak
vase bl.ost je neskutecna:
1) u more je sice vetsi horko, ale zaroven jina vlhost vzduchu, takz to horko se snadno snazi.
2) kdyz pojedete autobusem, tak po vas nejakou castku na prujezd Rakouskem nebudete potrebovat. Me osobne se ale nikdy neptali ani pri ceste autem.
3) tesne pred dovrsenim duchodoveho veku vam doporucuji, abyjste se pokud mozno odstrelil. Jinak byjste se mohl snadno ocitnou v situaci tech, o kterych se zde takto vyjadrujete.
4) neda mi to abych se nezeptal - co vam rikaji vasi rodice na takoveto nazory??
0/0
14.7.2003 14:58

JockMEN

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Vážený chytrolíne - asi cestujete málo a jste kapánek mimo. Pokud se koukáte kolem sebe a něco si pamatujete tak se před pár lety celkem dost hovořilo že rakušáci kontrolují peníze na průjezd z dovolené domů - bylo to 500 šilinků a opravdu se to hlídalo - takže tet to nejsou šilinky ale eura  - a platí to když se jede autem, autobusem a nebo na kole!!! Zavolejte si na ambasádu a tam vám to potvrdí _ tehdy rakušákům nestačila ani platební karta - chtěli hotovost 
0/0
14.7.2003 15:29

houba

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
nevim, co je podle vas malo nebo hodne.
Pres hranici se pohybuji tak 5x do mesice (vcetne letadla) . Ale prokazovani hotovosti po me nechteli nikdy, nehlede na to, ze hotovost obvykle nenosim (ani v korunach)
Kazdopadne jsem ocakval odpoved na otazku, co na to vasi rodice.
 
ps. Prosim netykejte mi.Vy jiste nemuzete byt muj znamy, stykam se totiz se slusnymi lidmi
0/0
14.7.2003 15:41

JockMEN

Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
tak v tom případě bylo štěstí na vaší straně. Na Rakouských hranicích se mi to stalo asi tak 4krát, a ze svého okolí pár lidem taky. Pokud "VÁM" ne tak to bylo asi štěstí nebo náhoda.  Na dovolenou u moře je 50 euro naprosté nic,  ale těm důchodcům těch pár peněz asi dost chybělo. Jet totálně bez peněz do zahraničí je asi jen problém čechů - těch soc. slabejch. Moji rodiče necestují jelikož na to nemají. Ale vzhledem k tomu že jsme se o těchto důchodcích v HR diskutovali souhlasí s názorem co jsem tu prezentoval já. Než jet někam s holím zadkem a koukat se ostatním jak si užívají rači sedí doma.
0/0
14.7.2003 18:02

houba

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Vasi rodice a vy nejste pravdepodobne jen socialne slabi a slabi i duchem.
Tato vase reakce vysvetluje vse, co jste do teto chvile napsal: vas mizerny plat, vase zvracene nazory.
Vse prameni z vaseho zazemi doma a pravdepodobne z vychovy. Takoveto reci (jako ze maji radeji sedet doma) jsou reco zavistivcu, kteri nejsou schopni si zajistit lepsi zivot. A vy evidentne schopny nejste.
Jste totiz v zoufalem omylu, kdyz si myslite, ze na to ti lide nemeli: kdyby n to nemeli, tak si ten zajezd nezaplati.
0/0
15.7.2003 10:07

LH

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Tady ani já jsem se nikdy při přejezdu Rakouskem nemusela prokazovat hotovostí. A to jsme jeli s manželem autem a rozhodně jsme potřebovali peníze na poplatky za tunely (dálniční známka se na ně totiž nevztahuje). Hotovost jsme neměli, bohatě stačila platební karta. Vzhledem k tomu, že s manželem ovládáme některé světové jazyky, na dovolenou jezdíme na vlastní pěst a z organizovaných zájezdů máme hrůzu. Ale chápu, že starší lidi si už netroufnou cestovat 1000 km autem, a že si radši vyberou zájezd, kde by se o ně měli postarat (to by aspoň měla být samozřejmost, když si zaplatím zájezd). Chtěla bych jednou vidět vás v 60 letech ... Jestli se dožijete důchodu, nepřála bych Vám aby o vás jako o důchodci měli mladí mínění, jako máte vy o nich. Kdokoliv si ten zájezd zaplatil, tak si rozhodně nezasloužil to za co si zaplatil. Rozhodně v Chorvatsku nezůstali proto, že neměli peníze na cestu zpátky. Ale kvůli neschopnosti, podvodům a lžím paní Vítečkové. Vy by jste dal 20tis. za zájezd a ještě počítal s tím, že si budete muset zaplatit ubytování a cestu zpátky?
 
0/0
15.7.2003 13:33

raf

Re: důchodci - dobře jim tak
Podej si ruku s "Mladým" - jste oba stejní pitomci, kteří si myslí, že budou věčně mladí a prachatí?Doufám, že jste zloději, restituenti nebo podnikatelé a že nemáte starší rodiče, jinak by vám něco podobného z té vaší palice bez mozku nemohlo vypadnout.
0/0
14.7.2003 15:01

Mladej

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Mam stare nemocne prarodice, ale nikdy nezili na ukor nekoho druheho, a prarodice od me pritelkyne se maji dobre a vsude si to chvali a na nic si nestezuji.
0/0
14.7.2003 15:08

houba

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
na ukor koho ziji ti, co zustali v Chorvatsku??
A na co si stezuji? Jen na to, ze je nekdo okradl. Az okradou vas, budete si taky stezovat.
0/0
14.7.2003 15:14

Mladej

Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Prevazne kvuli duchodcum - majoritni skupine lidi zijicich v regulovanem najemnem - zde mame bytovou krizi, ktera se 14 let absolutne neresi. Na jedne strane je to nejvetsi skupina stezovatelu, na druhe strane je to drtiva vetsina klientu zkrachovale cestovky. Proc mezi nimi nebyla treba mlada mamina s deckem. Myslite ze by si to mohla z materskeho prispevku 2.500,- Kc dovolit?
0/0
14.7.2003 15:29

ipolino

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Myslite se, byla tam mama i se tremi malymi detmi, ktera zaplatila vic nez 40.000 na kterouzto castku setrila vice nez 3 roky! A to jen proto, ze ma nemocne, astmaticke deti a chtela jim pomoci!!!
0/0
14.7.2003 15:33

houba

Re: Re: Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
v domove duchodcu byjste maminu s deckem taky hledal tezko - toto bylproste zajezd koncipovany pro stare nemocne lidi jakozto ozdravny pobyt.
Souhlasim, ze 2500 materska je ponizujici, ale to je jine tema.
My mladi mame narozdil od duchodcu moznost si penize vydelat, mame moznost dostavat uvery. Clovek nad 60 let jiz nema realnou sanci ziskat jakykoliv uver, ktery by pravdepodobne potrebovali na zajisteni bydleni, pokud by byli vystehovani na ulici (jak to vy pozadujete - alespon tak vyznivaji vase prispevky)
Nebudu polemizovat o tom, jak se k bytum dostali (viz vas odkaz na volny) - kazdopadne jejich duchody byly vypocitavany v jine dobe. Jejich duchodem neni mozne pokryt naklady na bydleni pri trznim najmu. Jak se chovaji majitele nemovitosti je znama vec.
Proto se ani nedivte, ze se ozyvaji proti zruseni regulovaneho najemneho, kdy jejich duchody jsou vlastne REGULOVANE.
My jiz budeme v jine situaci: mame moznost se financne zajistit na dobu duchodu. Muzeme ale jen doufat, ze penzijni fondy nezkrachuji nebo je nekdo nevykrade (ale to jiz tezko kdo ovlivni)
0/0
14.7.2003 15:50

JockMEN

Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Pitomec jsi především ty!!! Rodiče mám starší - nikdy nikam nejli jlikož na to nemají. Jet někam za každou cenu je naprosto na nic. No a ti co jeli s touhle CK zase nejsou žádní chudáci. Pokud máš pocit že ano, tak jdi na ulici a dívej se kolem sebe a každému důchodci dej 100 kč a říkej si že jsi udělal dobrej skutek.
0/0
14.7.2003 18:27

LH

Re: Re: Re: důchodci - dobře jim tak
Já mám taky rodiče starší. Oba ještě vydělávající, ale ne mnoho. My s manželem máme skoro 2x více. Ale na dovolenou si jsou schopní našetřit. To si přece zaslouží, když celý rok pracují. To by si měl dopřát každý. Na zájezd si našetřili moc se tam těšili. Ale zatím to vypadá, že jen vyhodili oknem 32tis. Nejsou to důchodci, poctivě pracují a když si našetří na dovolenou, tak je někdo podvede, nikam neodjedou a o peníze přijdou. To si myslíte, že je správné. Když si chtěli ověřit, že je s ck vše v pořádku tak to bylo nemožné. Asociace ck nebyla schopna k této ck nic říci, v pojištěvně nemohou takové informace, zda je u nich ck pojištěna. Na "poolu" nemusí být uvedeny všechny ck co pojištění mají .... Pro jistotu se rodiče snažili před zaplacením si zjistit o ck vše, ale na žádný problém nikde nenarazili.
Vaše komentáře na mne působí velice zatrpkle. Asi máte pocit, že je celý svět proti Vám. Plat 5.500,- ... ale s tím se dá něco dělat. Ale rozhodně to není nadávání na důchodce a stěžováním si, že vaše rodiče si dovolenou u moře nemůžou dovolit. Vy přeci nevíte jak dlouho si ti lidi na tu dovolenou šetřili.
0/0
15.7.2003 13:48

Mladej

Pro zklamane duchodce
Vazeni "napaleni" duchodci. Kdybyste misto utraceni penez za zahranicni zajezdy se rozhodli radeji financovat svoje bydleni, aby se mohlo deregulovat najemne a opravit se ty polorozpadle domy, bylo by nam vsem lip. A kdyz ty statisice co mate doma pod polstarem take pouzijete na vyse zmineny ucel, pak se nebudete muset bat, ze vas budou navstevovat podvodnici a nasilne vas okradat.
0/0
14.7.2003 14:39

femme fatale

Re: Pro zklamane duchodce
za 16000,- toho na baráku moc neopravíš chytráku. Hodně dovolených těm důchodcům ale platí taky jejich děti, tak co to tu plácáš za nesmysly?
0/0
14.7.2003 14:55

raf

Re: Pro zklamane duchodce
Ty vole "Mladej" - také budeš starej a doufám, že zdechneš pod mostem!
0/0
14.7.2003 14:56

Mladej

Re: Re: Pro zklamane duchodce
Mate pravdu, vsichni v tehle republice jsou stari, nemocni a nezamestnani, a tech par zbohatliku "tam nahore" by nemelo skudlit a meli by se taky podelit.
 
0/0
14.7.2003 15:01

Dave

Re: Pro zklamane duchodce
Hele ty ses opravdu jeste mladej a jeste k tomu neskonale blbej!!! Nech duchodce napokoji.  V drtive vetsine maji odpracovano tolik let, jakych ty ses jeste ani nedozil, takze vubec nechapu kde beres tu odvahu kritizovat staryho cloveka ze jel na dovolenou k mori!?
To ze je tohleto potkalo, za to muzou jen a pouze urednici a aparatnici vseho druhu, kteri produkujou takovy legislativni zmetky, ze jsou naprostou nepouzitelne, nebo ze je dokaze kazdej prumerne inteligentni darebak obejit.
A vzdycky to skonci tak, ze si to prehazuji jak horkej brambor, protoze proste danej zakon je k nicemu. Kdyz se to spoji s urednickou liknavosti, tak potom vznikaji takovy krizovky jako tahle.
Trochu vic premejslej nez zacnes poustet ty svoje "moudra"!
0/0
14.7.2003 18:13

JockMEN

Re: Re: Pro zklamane duchodce
Není to otázkou odvahy někoho kritizovat. Jde jen o to že kde kdo je z chudáků důchodcu naštvanej. Stačí se kouknot kolem a hned se člověk musí n..... Ono se jim jen ubližuje, nikdo je nemá rád a k tomu nemají peníze - chudáčci
0/0
14.7.2003 18:32

flákl

Státní ČEDOK
Za dob ČEDOKU by se tohle nemohlo stát. Očekával bych, že vyspělá společnost převezme ze socialismu to nejlepší a s novou technikou nabídne lepší a levnější služby. Ideální stav 1. cestovka ČEDOK ve státním vlastnictví v republice, její pobočky jsou si navzájem partnery a ne konkurenty, zájezdy velkokapacitními dopravními prostředky, plně využité kapacity, spolupráce s ROH, podniky, plánované hospodářství. Vše mohlo být levné, jisté, kvalitní. A co je teď? Bordel, chaos, pseudocestovka na každým rohu jiná, zájezdy obsazené z poloviny, zaměstnávaj tam samý trdla, co musí jen telefonovat a  myslí si, jakou neudělali kariéru, majitelé v mercedesech, místo jednoho účetnictví Čedoku 100000 jinejch ..... hrůza. Tyto cestovky neslouží pracujícímu lidu ale jsou to jen továrny na hamyžný zisk a zmatení občana, který nemá pokud pracuje čas na obíhání takovýchto institucí. Občan chce jistotu, garanci stejné ceny pro každého, jednoduchost. A ne porovnávat 1000 různejch pseudoslev a magořit z toho.
0/0
14.7.2003 14:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.