Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Narkoman se upálil ve sklepě

Policejní inspektoři vyšetřují další sebevraždu upálením. Ve Frýdku-Místku se upálil jednadvacetiletý narkoman. V pátek večer se ve sklepě domu, kde bydlel, polil hořlavou látkou a zapálil. Ještě před tím ho ale domovník přistihl, jak čichá toluen. Odešel zavolat policii, ale mladík mezitím zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pochodeň 2003

Soutěž Pochodeň 2003 vstupuje do finále
.....
0/0
17.7.2003 21:14

Venca

Hooori, ma panenko
hej, ale chytnul, co???Tak co resite!
0/0
15.7.2003 23:58

Crom

Ten domovník za to ale nemůže.
Fetoval mu šílenec ve sklepě, a vyhrožoval, že se podpálí (a potažmo podpálí i celý barák). To se na to měl vykašlat a jít spát? Obviňovat ho můžou jen naprostí pitomečci
0/0
14.7.2003 12:03

eternit

Houbeles tragedie, o blbce min.
0/0
14.7.2003 10:09

Petr 1

Člověk, který
fetuje, dal rozumu sbohem. Jeho upálení jen potvrzuje tuhle teorii.
0/0
13.7.2003 18:03

blackshadow

Do postele raději s klukem
Milování s klukem je lepší než s holkou. Když se miluju s klukem, objevuji něco jiného, než co nemohu nalézt na ženě. Jednou jsem spal s holkou a byla to pořádná otrava. Pěkně urostlému klukovi se žádná holka nemůže vyrovnat.
0/0
13.7.2003 17:29

Olda

Re: Do postele raději s klukem
Blackshadow ti asi značně ublížil svojí inteligencí a úrovní příspěvků. Zneužívání nicku - to už musí být člověk pořádný úchyl. Dej se vyšetřit!!!!!!!
0/0
14.7.2003 7:18

Martin

Re: Do postele raději s klukem
to ono zalezi, jestli jsi holka nebo kluk.
me holky docela vyhovuji
0/0
14.7.2003 9:14

eternit

Re: Do postele raději s klukem
Nemuzu o tom diskutovat, protoze nemam dostatek informaci. Jen vim, ze s holkou je to super, s klukem jsem to nezkousel !!! Jedina nevyhoda, kterou zenska ma je asi to, ze muze prijit lehce k outezku. Ale dnesni antikoncepce .......
0/0
14.7.2003 10:07

Aleš Zajíc

závislák
NÁHODOU DOBŘE SI ZAHULIT NA TO SI DÁT LAJNU KOKSU A POZDĚJI TRIPA NO SUPER. NEZNÁM NIC LEPŠÍHO. A PROTO HULTE,ŠNUPEJTE A TRIPUJTE.JE TO SÍÍÍLA
0/0
13.7.2003 17:02

36chambers

At se vsichni upalej!!!
... ve sklepe a sami.
Ne jako loni v Koreji, kdy s jednim magorem, kterej se rozhodnul upalit v metru, zarvalo 200 dalsich nevinnych lidi. Takovejch lidi je mi potom opravdu lito a takovej pripad by mel byt oznacen za tregedii.
Pripad, kdy se jeden zfetovanej magor upali, bych oznacil za stastnou udalost!
0/0
13.7.2003 10:51

PETRH

Re: At se vsichni upalej!!!
a pak zbabelec utekl
0/0
13.7.2003 16:54

Ivuška

Jste normální !!!
Vážení, drogy jsou problém a Vy by jste si měli uvědomit, že fetují i 14 letá děcka. Taky si přejete jejich smrt ? Nechci se zastávat narkomanů, ale to co tu čtu mě vážně děsí. Proč řešit nějaké problémy lidí, které ani neznáte, co ? Ať se raději všici zasebevraždí, bude klid. Takhle si to vážně představujete. Doufejte, že Vaší rodinu nic takového, jako jsou drogy nepotká. Pro redakci : Nikde není zveřejněný věk toho muže (nebo jsem ho přehlédla ?)
0/0
13.7.2003 10:10

36chambers

Re: Jste normální !!!
Ano... drogy jsou problem.
Kazdy ale vi, co drogy obnasi, co se za nima skryva a jake jsou nasledky. Vi to i ty 14ti leta decka a pokud nekdo z tech decek nevedel, do ceho jde, tak 99.9ti %ni vinu nesou rodice a upalil bych je taky.
Toho "fetaka", kteremu se houpala ve sklepe podlaha, mi vubec lito neni. At ma clovek problem byt' jakykoliv (z clanku mam pocit, ze dotycnyho jedinnym problemem byla zavislost na toulenu), vzdy se da resit i bez pomoci drog.
Pokud k reseni sveho problemu sahne po drogach a nasledne po zapalkach, neni mi takoveho cloveka vubec lito.   
0/0
13.7.2003 10:29

Deveroux

Asi se stanu domovníkem..
O feťáka míň, začíná se blýskat na lepší časy. Jen tak dál a houšť.
0/0
13.7.2003 10:03

blackAugust

domovnik by mel dostat metal....
... a stribrnou hvezdu za to, ze zbavil tento svet jednoho zfetovanyho jedince. Kez by bylo vic takovejch lidi. Potlesk domovnikovi:o)
0/0
13.7.2003 8:20

Ubermensch

A to nas ma dojmout?
Proc pisi, ze slo o tragedii? Naopak, cim vice odpadu se spali, tim lepe. Spolecnosti podobni slabosi a fetacka prasata opravdu schazet nebudou (tedy alespon me ne). Jedinou negativni strankou, kterou vidim je, ze se do ovzdusi dostaly nejake splodiny (nastesti vsak pouze zanedbatelne mnozstvi).
 
Nechapu, ze nekteri jedinci jeste budou davat vinu domovnikovi. Co je mu po nejakem fetakovi. Byt na jeho miste a vedet, ze se to prase upali, kdyz zavolam policii, tak budu volat uz z principu.
 
A take by me zajimalo, proc pisi soused, ktery upaleneho znal. Proc rovnou nenapisi, ze slo o dalsiho fetaka? Kdo by se pratelil s takovouto existenci? Jedine jiny fetak. Fetak k fetakovi seda, jehlu do sebe boda...
0/0
13.7.2003 3:19

Olaf z FM

Re: A to nas ma dojmout?
Já nechápu, jak toto někdo může napsat. Uvědomte si, pane, že člověk je pořád člověk, ať je jakýkoli. Co jeho rodina a přátelé? Víte, jaké to pro ně musí být muka? Jen bych chtěl vědět, jak by bylo vám, kdyby se toto stálo vašemu 21letému synovi. To byste napsal to samé? "Splodiny" a "odpad"? Hm, klobouk dolů.
0/0
13.7.2003 4:30

Rado

Re: Re: A to nas ma dojmout?
I kdyby to udělal někdo z mé rodiny, tak by se neměnilo nic na skutečnosti, že to bylo JEN JEHO rozhodnutí. Možná bych přemýšlel nad pohnutkami, které ho k tomu vedly, ale to je vše.....
0/0
13.7.2003 6:10

jo jo

kecy kecy - samé kecy olafe
.... feťáci ať táhnou do řiti - to tvoje připokaděné: "Je to pořád člověk", si strč někam  Právě to, že je člověk a ne zvíře ho zavazuje chovat se slušně  Pokud tak nečiní, je pro něj pojem člověk přitěžující okolnost to si pane laskavě uvědomte A pro to, že jeho rodina bude mít muka (jak ho asi vychovala???) nemusím já mlčet o tom, že mě nějakej feťák obtěžuje  Slyšel jste pane někdy něco o tom, že svobvoda jednoho končí tam, kde začíná svoboda jiného člověka? A tahle feťácká čuňata jsou pouze banda egoistů a možná i pohodlných slabochů vymáhající si soucit lidí, které sami obtěžují   pane - jste vůbec normální? jak můžete takové duševní zvratky vymyslet      
0/0
13.7.2003 7:35

Karel

Re: kecy kecy - samé kecy olafe
To co píšeš je hrozné, jsi ještě vůbec člověk? Ten "feťák" je mimilejší než ty,  ty nadčlověče, zamysli se nad sebou, ještě není pozdě!!!!!!!!
Dal bych ti tu svobodu po které voláš, ale hodně daleko od mé!!!!
Chtěl bych tě vidět jak asi jsi ty SLUŠNÝ.
0/0
13.7.2003 18:04

Rado

Re: A to nas ma dojmout?
Naprostý souhlas, lépe bych to nenapsal.....
0/0
13.7.2003 6:07

blackAugust

Re: A to nas ma dojmout?
... taky souhlas! At se vsichni fetaci upalej, aspon bude klid.
0/0
13.7.2003 8:13

Rudý prapor

Sebeupalováním se zlepšení poměrů nepodnítí
Sebeupalováním se zlepšení poměrů nepodnítí
V noci z druhého na třetího dubna se v této republice upálili další dva mladí lidé.
Rozšířili tak zástup těch, které k demonstrativním sebevraždám v neustále větší míře vede buď pocit bezvýchodnosti z osobní situace, do níž se dostali, nebo chtějí upozornit na morální devastaci české společnosti, popřípadě i vyjádřit zhnusení z toho, co se odehrává v současném světě. Ačkoliv pohnutky k převažující většině z těchto zoufalých činů zpochybňovat nelze, neboť pramení z pokusu o nápravu omezené myšlenkové orientace, která u nás propukla hned v počátečních popřevratových letech, odmítavé projevy prostřednictvím "hořících pochodní" je naproti tomu nutné zavrhnout, a to bezpodmínečně. Taková řešení totiž jenom prozrazují všeobecně přetrvávající nepochopení toho, že i přes veškeré prodělávané deziluze žijeme v prostředí, opravňujícím všechny občany, ať už mladé či starší, aby veřejně a bez obav mohli prezentovat své postoje a museli nechávat za sebe rozhodovat ty, s jejichž názory nesouhlasí, anebo je přímo odmítají. Jestliže vládnoucí politici nekonají v zájmu, ale ani k dobru většiny, existuje možnost dát jim rázně na vědomí, že budou nahrazeni jinými: za tímto účelem se přece ve standardních západoevropských parlamentních demokraciích sloužících nám za vzor organizují stávky, různé protestní akce a spousty masových demonstrací, stávající se předzvěsti, jak asi dopadnou nejbližší volby.
Přinejmenším nejnovější mediální odezva dvou doslovně hrůzných případů by měla odradit každého dalšího člověka (věk není rozhodující), který snad kdesi v hloubi duše zvažuje o jejich napodobení. Při pozorném sledování komentářů novin, rozhlasu či televize by si měl uvědomit, že ani toto příšerné obětování se v poměrech zasažených cynismem a vystupňovanou otrlostí nezvyšuje nijak naději dosáhnout změny. Smrtí v plamenech přivodí bolest opravdu jenom svým blízkým a sám sobě, zatímco morálně nejzpustošenější část veřejnosti vděčně přijme uklidňující zprávy o jeho duševní nevyrovnanosti, se kterou lze prý hůře obstát v dnešní "poněkud sice tvrdší, ale spravedlivé realitě". Ti, kteří zbytečně zemřeli, nemohou se už také dozvědět o pravicovým tiskem - namísto jakéhokoliv rozebírání příčin - pohotově navrhované "pozitivní autocenzuře", s jejímž přispěním by se falešně pojaté "burcování lidí z letargie" mělo napříště úplně zamlčet. K tématu sebevražd hodlají pak už asi jenom nechat promlouvat "odborníky" jako Antonína Baudyše, dnes údajně vyhledávaného astrologa a dříve jednoho z první garnitury popřevratových politických exponentů, majícího mezitím bezpochyby zcela čisté svědomí i ruce. Kdo chce, může dobrovolně uvěřit jeho bludům, že sebevraždy způsobuje měsíční úplněk. A kdo ne, nechť si konečně najde cestu k lidem, netoužícím po smrti, ale kvalitativně lepším životě. Na shledanou třeba na Prvního máje v Praze na Letné!
0/0
13.7.2003 0:07

Rado

Re: Sebeupalováním se zlepšení poměrů nepodnítí
No a cvo, že se lidi upalujou? Já jsem pro, jen ať jsou sdělovacími prostředky podněcováni. Je to jen jejich rozhodnutí a jejich hloupost... Lidí je dost a o takové individua svět opravdu nepříjde a já za ně plakat nebudu
0/0
13.7.2003 6:05

jo jo

bolševiku - táhni do skansenu !!!!
0/0
13.7.2003 7:48

SpotLight

No...co se taky, komouši upálit?
...moc by to naší zemi slušelo, upálení VŠICHNI komouši a feťáci a skini a zloději všech velikostí....
0/0
13.7.2003 11:17

ing. vacek

proc fetak?
proc toho ubozaka vsichni oznacuji za fetaka? vzdyt cichal toluen, ktery je pri srovnani s ostatnimi drogami nejblizsi alkoholu (a dalsim rozpoustedlum), a tedy pri obvyklem deleni na fetaky a slusne lidi (ti co si jenom rozpousteji mozek alkoholem) zarazeni inklinuje spise do druhe skupiny. navrhuju prodiskutovat nove deleni spolecnosti na fetaky, alkoholiky/cichace a slusne lidi....
0/0
12.7.2003 22:33

Pylorus

Re: proc fetak?
Vazeny pan inzenyre,
toluen je jedna z nejhorsich drog, protoze vaznym zpusobem poskozuje organismu, lepta sliznice a nici nerovou soustavu. Srovnani s alkoholem neni na miste (tim nechci alkohol obhajovat - je to take svinstvo)
0/0
12.7.2003 22:52

ing. vacek

Re: Re: proc fetak?
chapu. ostatne jenom vaznym zpusobem poskozuje organismus, lepta sliznice a nici nervovou soustavu. ale proc mu to vycitat, vzdyt to v podstate jen vyplyva z jeho schopnosti rozpoustet tuky a denaturovat bilkoviny, coz ho cini toxickym pro vsechny organove soustavy obecne.nejdulezitejsi samozrejme je vyvarovat se marihuane.
0/0
13.7.2003 0:14

Vitus

Re: Re: Re: proc fetak?
Vazeny pane inzenyre, co to kecate za nesouvisejici kraviny?  
0/0
13.7.2003 0:17

Pylorus

Re: Re: Re: proc fetak?
He? A co ma marjana spolecneho s toluenem?
0/0
13.7.2003 11:46

Cecil

ještě že nečichal ether
nebo ethylenoxyd :-))))))
 
 
0/0
12.7.2003 19:51

FMMB

O jednoho šmejda míň,
domovník má po starostech že mu dělal bordel ve sklepě, stát a potažmo my, daňoví poplatníci jsme ušetřili velký balík peněz, který by musel být za pár let vynaložen na jeho léčení ze závislosti. Dobře mu tak. Když byl dobytek a ještě k tomu blbý, není třeba ho litovat. O tom jestli měl strach  z policajtů není třeba diskutovat. Kdyby nedělal bordel, nemusel mít strach. Já z policajtů strach taky nemám...
0/0
12.7.2003 19:09

korn

Re: O jednoho šmejda míň,
 souhlas
0/0
12.7.2003 19:17

blackshadow

Kamil a já
Včera v noci jsme si to s Kamilem pěkně užili. Mě se ale líbilo když jsem zasunoval a Kamilovi zase když jsem vytahoval. Na tomto se zatím nemůžeme shodnout. Ale rozhodli jsme se, že pojedeme uzavřít registrované partnerství do Holandska. Do USA bychom v žádném případě nejeli, protože jsou tam hloupí a nesympatičtí lidé. Kamil má rád tulipány a nikdy by se neupálil ve sklepě.
0/0
12.7.2003 18:23

zhulenec

domovník musí být pěknej parchant
Lže jako když tiskne, mladýmu řekne že na nej zavolá policii a policajtům řekne, že se tam chce upálit. Kdyby nestrašil tak by žil, jenom bůh ví jestli ho neupálil sám?já bych tam bydlet nechtěl.
0/0
12.7.2003 18:08

Rado

Re: domovník musí být pěknej parchant
Ty seš magor, co je domovníkovi po nějakém feťákovi... tak ať se upálí, je to jen jeho věc... Být domovníkem, vůbec se neangažuju a v klidu koukám u sklenky vína na Tour de France
0/0
12.7.2003 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.