Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policii zasáhne odliv zkušených

Přesně opačný efekt, než se čekalo, bude mít služební zákon, který v minulých dnech schválila sněmovna. Hrozí, že od policie odejdou zkušení důstojníci a zůstane jen mladá generace. Schválená norma má policistům zvýšit platy tak, aby ze služby neodcházeli za výnosnějším povoláním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Platon

Objektivita ????
Objektivita MF Dnes je v .... Zřejmě okurková sezóna. Na titulní straně dát prostor vyhozenému policistovi, který mluví absolutně z cesty je vrchol. Přece je zřejmé, že je lepší chodit za 40K, než mít podstatně méně. A úplně zapomněl, že takové peníze budou mít až po 29m(!!!!!) letech. Nečtete snad zákon ????????Zapomněli jste v článku také na hasiče a celníky, ti snad nebudou mít totéž ? (objektivita???)
0/0
14.7.2003 18:26

008

vrchol
Máte snad někdo pocit, že u nás policie funguje tak jak má??? Já tedy ne, všude je spousty prostituce, zlodějíčků, dealerů drog a to už vůbec nemluvím o hospodářské kriminalitě.  Peněz mají už teď až až, a stejně ještě berou úplatky... Kdyby radši přidali peníze učitelům a zdravotníkům.
0/0
14.7.2003 9:53

ninja

Re:
Co to plácáš?! Jsi trošku mimo, viď? Když do "toho" nevidíš, tak se do "toho" nepleť.
0/0
31.7.2003 8:14

Bob

Zvýšení platů
Tak já jsem asi blbej....
 
Policii by se měly zvyšovat platy, aby od policie lidé neodcházeli a teď se vlastně dozvídám, že ti dobří pryč půjdou a čekají jen na tučné odstupné podle nového zákona. Pane ministře vnitra, to se vám tedy povedlo. Děkuji.
0/0
14.7.2003 9:32

Petr 1

Pane PRAPRAPRA........
Ti co si to vymysleli, byli zvoleni VÁMI.
0/0
13.7.2003 17:25

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Re: Pane PRAPRAPRA........
Odkud si myslite, ze vite, koho jsem volil?  
0/0
14.7.2003 21:03

blackshadow

Do postele raději s klukem
Milování s klukem je lepší než s holkou. Když se miluju s klukem, objevuji něco jiného, než co nemohu nalézt na ženě. Jednou jsem spal s holkou a byla to pořádná otrava. Pěkně urostlému klukovi se žádná holka nemůže vyrovnat.
0/0
13.7.2003 17:23

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Penize chybet nebudou, danovej poplatnik jich ma dost
Kdyz jako nepolicajt sotva s polovicnim platem dam vypoved, kazdej mi nas...
Kdyby je vyhazovali, chapal bych, ze jim neco daj na cestu. Ale jit se flakat a jeste si to nechat kralovsky zaplatit - at to platej ze svy kapsi ti, co si to vymysleli.
0/0
13.7.2003 0:39

Billy Bo

Rada
Je potřeba se lépe učit a potom se můžete stát taky popolicajty. Jenom se flákáte a pak si stěžujete.
0/0
12.7.2003 22:15

Jarda

Blackshadow
Kdosi se tu snazi zdiskreditovat nick "Blackshadow". Nevim proc a po pravde ani me to nezajima. Prestoze Blackshadow ma velmi rozdilne nazory na svet nez ja, jedno mu nelze uprit. V diskuzi se vzdy chova slusne a sve nazory opira o fakta. Zrejme jakemusi troubovi lezi v zaludku, ze jeho IQ dosahuje ani polovicni hodnoty "Blackshadow" .  Takze, zrejme vzdy budu s "Blackshadow" nesouhlasit, ale taktez si ho budu vazit. Coz se o idiotovi ktery se ho snazi urazet rozhodne neda rici
0/0
12.7.2003 21:00

blackshadow

Kamil a já
Včera v noci jsme si to s Kamilem pěkně užili. Mě se ale líbilo když jsem zasunoval a Kamilovi zase když jsem vytahoval. Na tomto se zatím nemůžeme shodnout. Ale rozhodli jsme se, že pojedeme uzavřít registrované partnerství do Holandska. Do USA bychom v žádném případě nejeli, protože jsou tam hloupí a nesympatičtí lidé. Kamil má rád tulipány.
0/0
12.7.2003 18:22

No to je parada, tak mame dalsi privilegovanou kastu. Ale sou tu prece jen pokroky - za komancu to byli hornici (stacila zakladni skola a clovek byl elita), ted je treba aspon maturita (policie). Tak po dalsim prevratu se dockaji treba i lidi s vysokoskolskym vzdelanim...
0/0
12.7.2003 16:06

botičkář

Policie vydělává
Policie náhodou přináší státu nemalé finance a sice z pokut za rychlou jízdu, špatné parkování a různé přestupky, které jsou příjmem státního rozpočtu. Takže si na to částečně vydělají blbostí jiných.
0/0
12.7.2003 15:24

Rad

policajti, jestlipak víte, kde se berou na vás peníze?
mimo rozpočtový sektor, kde průměrný plat je jistě míň, než celostátní průměr 15tis, když v rozpočtovém je víc jak 18 tis.podle mých zkušeností si naše peníze nezasloužíte, a pravděpodobně sami ještě kradete a zneužíváte svoji pozici. jste pro slušné lidi přítěž a ne, že je chráníte...
0/0
12.7.2003 14:11

Billy Bo

Re: policajti, jestlipak víte, kde se berou na vás peníze?
ty jsi slušný? Myslím, že ty jsi zrovna pěknej grázl
0/0
12.7.2003 21:34

hrouzek

Re: Re: policajti, jestlipak víte, kde se berou na vás peníze?
Proč by měl být grázl, když řekne svůj názor, navíc opřený o fakta?
0/0
13.7.2003 8:21

Rad

Re: Re: Re: policajti, jestlipak víte, kde se berou na vás peníze?
slušnost je celkem subjektivní pojem, v japonsku se po jídle krká, tady by to bylo neslušné. malý cigáni kradou, když ne, tak dostanou od rodičů nakládačku. soudci pobírají nehorázné platy, a když jsem se domáhal spravedlnosti (byl mi ukraden družstevní byt členem představenstva družstva), tak jsem po 8 letech žalobu ztáhl (stálo mě to dost peněz a konec byl nejistý a v nedohlednu), protože fousatá okresní soudkyně podle krajského soudu po 3x udělala procedurální chybu, takže jí to musel s periodou 2 roky vracet, přesto tito všichni soudci za tuto "práci" klidně brali plat z mých daní - to například za slušné nepovažuji. policajt, kterého jsem přivedl k trestnému činu, kde byl i vinník mi řekl, že mi "ale nikam svědčit nepude", že toho člověka zná, že by to nikdy neudělal (znal ho proto, že vykrádal auta).když mi vykradli lumpové auto, tak policajti samozřejmě nic nezjistili, ale někdo použil moje papíry k zakoupení auta, se kterým potom jezdil na rozkrádačky. toho kupodivu dokázali zjistit a předvolat, ovšem kde jsou ostatní věci mě ukradené se ani nepokusili zjistit. snažím se to urgovat - marně. skutečně nevím, za co je platíme, každý redaktor novy dokáže zjistit víc, než celá policie, asi by to chtělo policii zcela zrušit a vytvořit novou, kde by platilo peníze jen za dobře vykonanou práci.
0/0
13.7.2003 11:37

Rad

Re: Re: policajti, jestlipak víte, kde se berou na vás peníze?
nevím čemu říkáš slušný - nekradu, nekouřím čili neobtěžuji své okolí kouřením, nefetuju, jen piju alkohol, ale to se smí. autem jezdím 13 let a hodně, možná trochu rychleji, než se smí, ale za rychlost jsem platil zatím jen jednou (dávám pozor a koukám totiž po radarech) cca před 3 lety mezi libercem a turnovem, kde se mi auto na čtyřproudé silnici, kde je povoleno 90, rozjelo z kopce na 104, řekl bych že to je vyloženě slušňácká rychlost na ten úsek, ale policajti tam číhali a i takovéto "prohřešky" trestali. jsem dokonce tak blbej, že platím daně, začnu se ale zajímat, jak je neplatit, aby mi nebylo špatně z toho, jak je jiní rozhazujou.
0/0
13.7.2003 11:52

gogo

vláda špatně ...
spravuje veřejný majetek (stát). Utrácí peníze, které nikdy nevydělala, ani k jeho vytvoření nepřispěla. To se ovšem týká i předchozích vlád
0/0
12.7.2003 13:59

platejz

Pro všechny závistivce
Pro všechny, kdo tak moc závidí policajtům, hasičům atd.!! Přestaňte kecat a radši běžte makat. Chtěl bych vidět vaše výkony!
0/0
12.7.2003 12:55

Rad

Re: Pro všechny závistivce
jo, ať může vláda rozhazovat vaše prachy a cpát je sobě, poldům, soudcům, úředníkům, sockám a dalším darmožroutům.
0/0
12.7.2003 13:39

ples

Re: Pro všechny závistivce
Milý a jistě upracovaný platejzi...myslím, že hasičům tady nikdo nezávidí. Ti OPRAVDU něco dělají. Jejich práce je vidět a opravdu není záviděnáhodná. Ale o policii si všichni myslíme své. A určitě to nejsou jenom nějaké výmysly, ale skutečnosti podložené zkušenostma. Peníze jim nezávidím, závidím jim ty jejich "služební vymoženosti". Jezdiz opilí v autě, chodit ve stejném stavu do práce, trávit značnou část pracovní doby v tadu u majitele restaurace...atd. Věř, že to jsou osobní zkušenostia ne..jedna paní povídala...
0/0
12.7.2003 14:11

Obyčejný policista

Není co závidět
    Pracuji 11 let u policie a moje hrubá měsíční mzda nedosáhla nikdy ani 18 000,-  včetně práce v noci,v sobotu a v neděli. Odpovědnost mé práce je obrovská. Jako policista musím být na veřejnosti příkladem. Ve svém osobním volnu jsem si udělal státnici z angličtiny. Za oběd platím každou směnu 50 Kč,- a proplaceno dostávám 18,- . Již rok jsem nedostal zaplaceno okolo 1000,- Kč za stravné ze služební cesty, protože na to nejsou peníze.
A takto bych mohl pokračovat do nekonečna.
   Samozřejmě přeji i ostatním profesím,aby dostaly přidáno. Ale musejí být soudný.
Úředník někde na jakémkoliv úřadě nemá takovou odpovědnost. Má volné víkendy a ve všední den se na pracovišti většinou nenachází a nebo brouzdá po internetu.Mimochodem policie snad jako jediná nemá vůbec k internetu přístup.
Učitelé mají jistě také velkou odpovědnost, ale také mají spoustu volného času. Všelijaké prázdniny a tím pádem se mohou věnovat svým vlastním dětem a svým zalibám daleko více než kdokoliv jiný. Toto se málokde uvádí.
A lékaři? Nedávno mi jeden známý, říkal, že nemohl do své práce sehnat lékaře na pracovní dobu od 09-12 od pondělí do pátku za
20 000,- čistého. Nikdo prý za tak málo pracovat nebude.
Naše země směřuje do Evropské unie, kde je práce policistů u veřejnosti daleko více ceněna.
Jestli si někdo myslí,že jsem nějaký komouš,tak to nejsem. Jsem volič ODS.  
 
0/0
12.7.2003 12:07

ples

Re: Není co závidět
V unii je možná lépe ceněna proto, že oni tam taky lépe dělají. Vy si to totiž děláte sami. Nejste všichni úplatní, ale všichni o tom víte. Ale budete se kolegialně krýt. Přece nepodrazím kolegu. Tak se potom nediv. Když o tom víš a nic neřekneš, je to uplně totéž. A že narážíš na učitele...ty máš 18...o tom oni si můžou jenom nechat zdát. A tebe přes prázdniny nevyhazujou, ty nemusíš někde uklízet. A doktoři? S těma se prosím te nesrovnávej. Větší vzdělaní a samozřejme i zodpovědnost. Chytte se za nos a začněte u sebe. Až potom se divte našim negativním příspěvkům...
0/0
12.7.2003 12:13

boss

Re: Není co závidět
Neboj, mám teď známou radní na inspekci ministerstva vnitra. Jakmile se mi nebude něco líbit, třeba že sedím s vožralým poldou (mimo službu) v hospodě, samozřejmě je tam autem. A v deset přijedou jeho kolegové a dělají mu služebním autem "eskortu domů". A takových podobných maličkostí znám víc, Chytnou nalitýho kámoše celníka, ukáže průkaz, a jede dál se slovy, teď už pane kolego jedete na vlastní triko.... Co pak chcete? Krejete si svoje přestupky mezi sebou, jak si vás má potom normální blbeček, kterej nemá ty správné známé jako já, vážit? Asi těžko, co? Ale už v tom mám jasno, jak jsem řekl, mám teď známou na inspekci. Opsat si služební číslo a podat podnět na prošetření zase nebude takový problém... Ať si ty renty zasloužíte! A nesnaž se mi namluvit, že někdo kdo krade a bere, s tím že mu přidají pět nebo deset tisíc toho nechá.... Tak naivní nemůžeš být snad ani ty... Dokud budese mezi sebou tolerovat přestupky, budete stále jen banda blbců, pardon, teď už dobře zaplacených blbců!
0/0
12.7.2003 12:35

hmm

Re: Není co závidět
vážený obyčejný policisto, máš asi pocit, že jsi jediný, kdo pracuje o víkendu a v noci. A zapomněl jsi uvést, že za tu těžkou práci, kterou vykonáváš budeš jednou pobírat NE MÁLO VYSOKOU RENTU až do důchodu a budeš si moci válet šunky - to ti připadá MÁLO?????
Kolik lidí v jiných zaměstnání má TENTO BENEFIT??????
0/0
12.7.2003 12:48

Re: Není co závidět
Na tohle jednoduse nemate moralni pravo (proc prave vy???). Jen si Gross shani politicky body. No ja doufam, ze nez to zacne platit, to nova vlada zrusi... A policajti stejne nesmej stavkovat, tak to bude v klidu.
0/0
12.7.2003 16:10

rethg

ZKUSENI? LEDA TAK VE ZLODEJNE A KORUPCI, VID STAROUSI KOMOUSI??!!
0/0
12.7.2003 11:43

chacha

ZKUSENI? LEDA TAK VE ZLODEJNE A KORUPCI, VID STAROUSI KOMOUSI!?!
0/0
12.7.2003 11:42

chacha

ZKUSENI? LEDA TAK VE ZLODEJNE A KORUPCI, VID STAROUSI KOMOUSI!?!
0/0
12.7.2003 11:42

chacha

ZKUSENI? LEDA TAK VE ZLODEJNE A KORUPCI, VID STAROUSI KOMOUSI!?!
0/0
12.7.2003 11:42

ui

budeme teda platit stbakum a komousum u policie prachy
to je teda sila
0/0
12.7.2003 11:37

ja

je to fakt
Som presvedčený o tom, že práca policajtov je náročná a mnohí z nás by ju nechceli robiť.
Taktiež si myslím, že ak človek nemá byť úplatný, tak musí zarábať toľko, aby sa mu neoplatilo zobrať úplatok a riskovať, že o prácu aj o plácu príde.
0/0
12.7.2003 11:11

gogo

Re: je to fakt
Tvrzení, že policaj nebo soudce má dostat 3x až 5x více než "obyčejný člověk" jen proto aby nebral úplatky - je KRAVINA. K tomu aby ti darebáci nebrali úplatky je třeba spíše tvrdých zákonů a trestů. Zvrácená logika vyšších platů povede pouze ke krachu našeho státu. Když má někdo dostat 12 let za daňový únik nebo za vraždu, tak se mu vyplatí dát soudci 2 miliony (které si stejně nakradl) a má zaručenou beztrestnost bez ohledu na plat soudce. Pak se zjistí, že zabití bylo v "nepříčetnosti" nebo že si to ten mrtvý zavinil sám. Nebo se neprokáže, že dasňový únik byl ze zištných důvodů. HNUS !
0/0
12.7.2003 14:06

policista

ZÁVIST
Dle mého názoru ohlasy na tento článek jsou vesměs řízené závistí. Jsem policista u dopravní služby a tento zákon měl přijít už dávno. Sloužím přes dvacet let. Policisté mají najednou dostat přidáno a s tím i další výhody při odchodu do civilní služby. Policisté nasazují život a své zdraví, právě pro ty občany, kteří jsou s tímto zákonem nespokojeni. Mohly si to vyzkoušet a nebo ještě můžou a budou mít tyto výhody taky. Když si soudci vysoudili 13 a 14 platy a přitom kauzy trvají až 10 let nikdo se nad tím nepozastavil a přitom berou o hodně víc než policisté. Vymlouvají se na to, že mohou být úplatní. To můžou být policisté taky a taky někteří jsou. Pokud se nějaký případ má dostat k soudu tak druhá strana uplatí policistu, který bere málo a k soudu se vůbec případ nedostane, čili soudce bere peníze za to, že sedí na zadku a nic nedělá. Opravdu bych chtěl dodat, že práce u policie není žádná procházka růžovým sadem a komu se to nezdá, má stejné možnosti jako já a může to dělat taky, ale ono je lepší sedět u počítače a zadávat hloupé příspěvky aniž by o této práci něco věděl. Vím, že je policie nepopulární, ale to je v každé zemi, jenže v jiných zemích berou podstatně  více peněz a mají ještě více vyhod než u nás. Mohu jenom říci co jsem uvedl neplácejte příspěvky když o tom nic nevíte a pojďte si to vyzkoušet. 
0/0
12.7.2003 10:51

P

Re: ZÁVIST
jsi trapnej
0/0
12.7.2003 11:39

ples

Re: ZÁVIST
Hele...kdybyste svoji práci dělali pořádně, nikdo by se nad tím nepozastavil. Ale že se zrovna ozval někdo z dopravky, to mě teda překvapuje. Jak ty nasazuješ svůj život? Skáčeš pod kola aut? Jediný co umíte je, stoupnout si na přehledný úsek a kontrolovat dodržování rychlosti. Proč nestojíte tam, kde to je potřeba? V zonach, kde se má jezdit 20 se jezdí 60 . A policajti nikde. A těch příkladů by mohlo být víc. A ten tvůj žblebt o úplatnosti? Kruci...jak může dělat policajta někdo, kdo má tak pokřivený charakter a bere úplatky? Ty seš stejnej, protože tě to vůbec neudivuje a ještě je omlouváš. Každej, kdo jde dělat policajta ví, kolik za to dostane. Když se mu to nelíbí, ať tam neleze. A nebo tam leze už s tím, že si nějak "polepší". Ne každý na to má žaludek, tak raději sedí u počítače a dělá něco pořádného. Raději budu plácet příspěvky, které se potrefeným husám nebudou líbit, ale budu mít čisté svědomí...
0/0
12.7.2003 12:00

boss

Re: Re: ZÁVIST
Na to se nedá nezareagovat, lépe bych to nenapsal! Popis práce dopravních policistů je naprosto přesný! A určitě mi třeba dáte za pravdu kdo to znáte Davli! Přes obec je čtyřicítka, jezdí se tam daleko rychleji, policajta tam neuvidíš. Ale když pak jedeš na Štěchovice, 3Km dlouhý rovný přehledný úsek, domy pouze po jedné staně, ovšem stále obec, tak tam ti šmejdi stojí snad každý týden, a proč? Protože tam každý jede aspoň sedmdesát, no a to se pak za zbytečnou buzeraci na naprosto bezpečném úseku vybírají penízky... Tam kde by stát měli nejsou.... I tímto způsobem se dá nasazovat život!
0/0
12.7.2003 12:20

platejz

Re: Re: Re: ZÁVIST
Chtel bych videt, jak svou praci vykonavas ty. Urcite jsi velkej fachman!
0/0
12.7.2003 12:40

boss

Re: Re: Re: Re: ZÁVIST
Po tom je ti kulový! Ale můžu ti říct, že ty směšný platy, i po novém zákoně, jim rozhodně nezávidím, není co, aspoň tedy v mém případě...
Navíc argument můžeš to jít dělat, je fakt směšnej! Já si vybral jinou práci, za kterou se nemusím stydět, a za kterou jsem velice dobře zaplacený! Ty co si vybrali práci policisty, věděli kolik za ní dostanou zaplaceno! Vždyť to jít dělat nemuseli.... Jinak, u mě mají vysoký kredit hasiči, ti by měli dostat přidáno dvakrát tolik. Úplatnejm policajtům, buzerujícím tak akorát slušný lidi, protože s lumpama jsou kamarádi, bych nedal ani korunu! Záměrně házím všechny policajty do jednoho pytle, protože to tak vidím, a jestli se tohle děje u nás(hodně těch poldů znám osobně), tak se to děje všude, a to mi nikdo nevymluví!
0/0
12.7.2003 13:33

koktal

Re: ZÁVIST
Znám jednu partu dopravních policistů a ti opravdu nasazují své životy, i když to zrovna moc nechápu. Když pojedete do D8 tak tam někdy měří rychlost pod mostem, kde se odbočuje Kralupy. Když měří ve dne, tak je to v klidu, ale když měří za tmy a ten policajt mi opravdu skočil před auto, tak jsem ho málem přejel. Já jel 157 zaplatil jsem 1000 a usoudil, že si to zasloužil. Já bych tam nevlez! Ale jinak souhlasím, že jsou furt za bukem a jen buzerujou.
0/0
12.7.2003 12:41

ples

Re: Re: ZÁVIST
Ten policajt ti ale nesmí skočit pod kola. I oni mají svá pravidla, jak zastavovat. a když je překračují...jejich chyba
0/0
12.7.2003 16:12

hmm

Re: ZÁVIST
A zapomněl jsi uvést, že za tu těžkou práci, kterou vykonáváš budeš jednou pobírat NE MÁLO VYSOKOU RENTU a budeš si moci válet šunky - to ti připadá MÁLO?????
Kolik lidí v jiných zaměstnání má TENTO BENEFIT??????
0/0
12.7.2003 13:48

Re: ZÁVIST
To je fakt drzost. Uz takhle sem byl sokovanej prumernym platem u policie a jeste ted to pridani... A oni maji jestu tu drzost si to obhajovat... Lidi nemaj policii radi a ted se to jeste o dost zhorsi, protoze dostanou (na rozdil od ostatnich) pridano. Penize nejsou, ale policajtum se prida - to je fakt hnus.
0/0
12.7.2003 16:15

Hegemon

Nehoráznost
To je nehorázné! Když dám výpověď v práci já (pracuji v hutích) nedostanu ani korunu! Jak chce stát smysluplně diskutovat o škrtech v rozpočtech se svými partnery, když háže peníze do černé díry. V této zemi se mají mít dobře zřejmě jen parazité a represivní složky. Už se těším, až budu nezaměstnaný. Ani korunu na daních státu = menší frustrace.
0/0
12.7.2003 10:18

Mulin

článek je opět velmi nepřesný
Ve zmiňovaném článku se hovoří, že policisté po odpracovaných 15 letech dostanou rentu ve výši 50% platu. Není to pravda! Takovouto renu dostanou policisté až po 25 letech služby, což znamená, že se jedná o lidi kolem 50 let věku. Opravdu si pan bývalý policista který zhrzeně odešel do civilu myslí, že padesátník na funkci ředitele okresního ředitelství nebo náměstka (tedy ten, který pobírá plat kolem 40.000,- Kč hrubého) někoho něco naučí?
0/0
12.7.2003 9:48

policista

Taky troškou do mlýna...
Docela dobře rozumím některým rozhořčeným spoluobčanům, že v době škrtů ve veřejných financích se rozhodlo, že nám bude přidáno. Souhlasím s tím, že  by se mělo jistě přidat i jiným profesím  a hlavně učitelům, neboť vzdělaný národ je naše budoucnost. Sloužím u policie 5 let a ve třiceti letech mám čistou mzdu 14 tis Kč měsíčně. Nesloužím u kriminálky ani u pořádkové, ale u dopravní policie na dálnici. Nechci a nebudu zlehčovat práci lidí v jiných oborech, ale moje práce přináší každodenní riskování zdraví. Napadání agresivními řidiči, rychlá jízda některých jedinců při zajišťování dopravních nehod, kdy každou chvíli čekáte kdo vás srazí apod. To že někteří z vás koukáte na příslušníky policie jako na lemply a darmožrouty mě mrzí, ale ne všichni jsou leniví a zkorumpovaní. Co se týče zmiňovaného průměru mzdy, tak vás můžu ujistit, že této výše rozhodně nedosahuje většina policistů na ulici ve výkonu, ale naši výkonní a dobře placení nadřízení na policejním prezídiu.
 
0/0
12.7.2003 9:38

JfV

Re: Taky troškou do mlýna...
Pane nedoceněný příslušníku, Vaší práci Vám nikdo nevnucoval, vybral jste si ji sám a jistě jste věděl, kolik si budete vydělávat. Pokud se Vám to zdá teď málo, jste trouba. O výsluhové rentě jen tolik, proč platit dodatečně za práci odvedenou před lety a ještě na to v rozpočtu obtížně hledat peníze. A o svou pověst se staráte především Vy sami, co si o Vás kdo myslí, je zásluhou Vašeho jednání s každým jednotlivě a né kolektivně.
0/0
12.7.2003 10:21

jiný policista

Re: Re: Taky troškou do mlýna...
Pokud se to někomu nezdá, mohl jít taky k policii a vyzkoušet si tuto práci, není to žádný med. Je lepší nadávat, že policisté budou mít peníze, ale vyzkoušet si tuto práci, to už ne. Závist je veliká......
0/0
12.7.2003 10:28

ples

Re: Re: Re: Taky troškou do mlýna...
Tady ale vůbec nejde o závist. Tady jde o princip. Vámi vykonávaná práce tomu ohodnocení neodpovídá. Dělejte ji pořádně a my budeme mlčet. Podívej se na učitele a doktory. Ti si úplatkama přividělat nemůžou a jim nikdo přídavke komentovat nebude. Ti aspon opravdu dělají. Ale vy....
0/0
12.7.2003 12:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.